Gisteren was ik met een paar van school in onze middagpauze naar de mac gegaan.
Wij komen daar aan, ik had eerst besteld, en ik ga zitten.
De 2de die besteld had aan de andere kant al een lekker meisje (die ik ken) gezien, dus die roept naar mij: Kom we gaan hier zitten.
Ik : ja ok
Dus hij zit er al, in de buurt van dat meisje ( 1 tafeltje verder)
Dus ik zie haar niet en loop gewoon langs haar tafeltje, en ze zegt: hoi
Ik zo: ooh hoi alles goed ?
zij : ja en met jou... ik : ja met mij ook or
Ik ga eerst recht over die gast zitten, en dan bedenk ik me opeens...
Ik ga wel naast haar zitten, want dat was 1 lange bank zeg maar
Dus ik loop naar haar tafeltje en draai me om , om mijn dienblad op tafel te zetten... Valt mijn Grote Fanta toch wel van mijn dienblad, op die tafel, die fanta gelukkig net naast haar
Ik zei zo: als het op jou was , had je me zeker wel afgerost ??
Zij zo: ja dan had je wel een klap gekregen
Ik zo : ooh gelukkig was het niet raak
Maar daarna toch beetje goed gemaakt door nog leuk gesprek met haar te voeren... maar toch ik voelde me wel klote :s toen ik weg ging
En vandaag zwaaide ik naar haar opt schoolplein, zwaaide ze niet terug
Maar ja komt wel goed , hoop ik
ik avec blunders ? niet eg .. meisje in de klas .. film kijken .. donker .. hand tussne haar benen .. d8 waarom niet .. met groot geweld weggeduwd:)
mijn blunders zijn neit zo leuk ..
quote:op die manier vraag je volgens mij om een blunder
Op dinsdag 24 juni 2003 22:59 schreef Stroef het volgende:
ghehe .. net als een vriend .. vorige week vrijdag had die geblowd (doet ie zo vaak (net als ik :S)) en vandaag komt meisje hem vet vuil aankijkenstelletje KUTHOEREN zijn het:) (hans teeuwen:))
ik avec blunders ? niet eg .. meisje in de klas .. film kijken .. donker .. hand tussne haar benen .. d8 waarom niet .. met groot geweld weggeduwd:)
mijn blunders zijn neit zo leuk ..
Niet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.
Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt ) dan gaat 't helemaal mis
Zo ook aan tafel .. we kregen van een leuke serveerster de menu's, en na een tijdje kwam ze terug om de bestelling op te maken. Komt ze bij die oom, vraagt wat ie wil, en toen zei ie
"Jouw telefoonnummer
"
Dus iedereen had al zoiets van " *PROEST*"
maar toen zei zij dus
"Sorry, dat staat niet op de kaart !"
quote:lol
Op woensdag 25 juni 2003 00:32 schreef thedane het volgende:
knip
quote:haha, dies lollig
Oeh, d'r schiet me ineens een killer te binnenNiet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.
Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt
) dan gaat 't helemaal mis
Zo ook aan tafel .. we kregen van een leuke serveerster de menu's, en na een tijdje kwam ze terug om de bestelling op te maken. Komt ze bij die oom, vraagt wat ie wil, en toen zei ie
"Jouw telefoonnummer
![]()
"
maar toen zei zij dus"Sorry, dat staat niet op de kaart !"
![]()
![]()
quote:Wat ludiek zeg, 'jouw telefoonnummer', elk leuk meisje in de horeca hoort dat dus minimaal 5x op een dag, haar reactie was dan ook niet eens ad rem maar gewoon zo standaard als wat.
Op woensdag 25 juni 2003 14:39 schreef Sylvana het volgende:[..]
haha, dies lollig
quote:
Oeh, d'r schiet me ineens een killer te binnenNiet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.
Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt
) dan gaat 't helemaal mis
"Jouw telefoonnummer
![]()
"
maar toen zei zij dus"Sorry, dat staat niet op de kaart !"
![]()
![]()
quote:Vervelend als je hersenen te lam zijn om te werken
Op donderdag 26 juni 2003 03:32 schreef Zed het volgende:
Verhaaltje
quote:die voelde je aankomen
Echt lache al die blunders, ik lig echt helemaal in een deuk hier. Ik ben niet zo goed in vertellen maar hier wat van mij:
Was een van de eerste keren dat ik echt veel gezopen had. Kan het me ook niet helemaal duidelijk meer herinneren, maar op je vrienden kan je altijd bouwen...
Ik was in een discotheek beland en probeerde de hele tijd een meisje te versieren dat ik vaag kende. Ze had al een vriend en die stond er ook de hele tijd bij maar die liet mij maar begaan, omdat hij het denk ik wel komisch vond ofzo.
Maarja op een gegeven moment gingen ze ergens zitten met ze tweeën. Ik er met me dronkenkop achteraan, ga met me arm om haar heen zitten (op dit moment waren ze me al aardig zat geloof ik) en zeg doodleuk. "Zin om te kussen?" zegt ze nog ja ook.
Maarja ipv mij te zoenen, zoent ze der vriend en krijg ik een gooi.
Beetje voorspelbaar wel maar dit was voor mij echt wel de grootste blunder, omdat ik daarna maanden niet meer in dezelfde tent kwam, omdat ik me echt kapot schaamde.
In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..
komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht ), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg .. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:08 schreef Appelmoestpotdopje het volgende:
Ik heb er ook nog wel 1...In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..
komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht
), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg.. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he
quote:
deed ik me hand op me bierglas
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:04 schreef McRuler het volgende:
Ik was een keer stappen met 2 collega's allebei mannen. Collega A zit bij collega B op schoot. Komt er zo'n breezersletje aangelopen. Die zegt tegen mijn collega's: Dat is vies, als jullie bij elkaar op schoot zitten. Zegt Collega A: nee, dat is niet vies, dit si vies. En hij begint aan de schoen van Collega B te likken op een semi-erotische manier. Die uitdrukking op het gezicht van dat meisje zal ik NOOIT meer vergeten...
quote:das nog is bier boven vrouwen kiezen
Ik heb er ook nog wel 1...In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..
komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht
), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg.. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he
quote:Kwestie van prioriteiten he
Op donderdag 26 juni 2003 12:33 schreef Stroef het volgende:[..]
das nog is bier boven vrouwen kiezen
quote:zekers.. bier is belangrijker dan muppets
Op donderdag 26 juni 2003 12:36 schreef Hielko het volgende:[..]
Kwestie van prioriteiten he
quote:hehe nou deze is ook leuk!!
Echt lache al die blunders, ik lig echt helemaal in een deuk hier. Ik ben niet zo goed in vertellen maar hier wat van mij:
Was een van de eerste keren dat ik echt veel gezopen had. Kan het me ook niet helemaal duidelijk meer herinneren, maar op je vrienden kan je altijd bouwen...
Ik was in een discotheek beland en probeerde de hele tijd een meisje te versieren dat ik vaag kende. Ze had al een vriend en die stond er ook de hele tijd bij maar die liet mij maar begaan, omdat hij het denk ik wel komisch vond ofzo.Maarja op een gegeven moment gingen ze ergens zitten met ze tweeën. Ik er met me dronkenkop achteraan, ga met me arm om haar heen zitten (op dit moment waren ze me al aardig zat geloof ik) en zeg doodleuk. "Zin om te kussen?" zegt ze nog ja ook.
Maarja ipv mij te zoenen, zoent ze der vriend en krijg ik een gooi.
Beetje voorspelbaar wel maar dit was voor mij echt wel de grootste blunder, omdat ik daarna maanden niet meer in dezelfde tent kwam, omdat ik me echt kapot schaamde.
Nou, als dat geen blunder is!!
quote:Uhhmmm ik weet niet of je het weet, maar dat is hier de bedoeling ook
Op dinsdag 24 juni 2003 23:02 schreef apophis4u het volgende:[..]
op die manier vraag je volgens mij om een blunder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |