abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:59:48 #151
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11354277
Ik was van het weekend op een groot festival in Duitsland. Ga ik om half twee nog ff pissen met een maat, komen we een leuk meisje tegen. Hij kort daarna weg, wij heel de tijd ouwehoeren, o.a. over haar bi-sexuele geaardheid. Jammer alleen dat ik had gerookt als een ketter en gedronken als André Hazes en ook geen kauwgom ofzow had. De inhoud van mijn mond vertoonde dan ook verrassende gelijkenis met een uitgedroogde rioolput. Bij het afscheid dus besloten maar niet te zoenen, maar toen beging ik evengoed bijna een blunder: zij deed d'r arm wat omhoog, dus ik wou d'r al bijna een hand geven, toen ik nog net op tijd doorhad dat ze me even innig wou omhelzen....
drie keer rechts is ook links
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:12:02 #152
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11354705
Nou ik dat las over de mac.....

Gisteren was ik met een paar van school in onze middagpauze naar de mac gegaan.
Wij komen daar aan, ik had eerst besteld, en ik ga zitten.
De 2de die besteld had aan de andere kant al een lekker meisje (die ik ken) gezien, dus die roept naar mij: Kom we gaan hier zitten.
Ik : ja ok

Dus hij zit er al, in de buurt van dat meisje ( 1 tafeltje verder)
Dus ik zie haar niet en loop gewoon langs haar tafeltje, en ze zegt: hoi
Ik zo: ooh hoi alles goed ?
zij : ja en met jou... ik : ja met mij ook or
Ik ga eerst recht over die gast zitten, en dan bedenk ik me opeens...
Ik ga wel naast haar zitten, want dat was 1 lange bank zeg maar
Dus ik loop naar haar tafeltje en draai me om , om mijn dienblad op tafel te zetten... Valt mijn Grote Fanta toch wel van mijn dienblad, op die tafel, die fanta gelukkig net naast haar

Ik zei zo: als het op jou was , had je me zeker wel afgerost ??
Zij zo: ja dan had je wel een klap gekregen
Ik zo : ooh gelukkig was het niet raak

Maar daarna toch beetje goed gemaakt door nog leuk gesprek met haar te voeren... maar toch ik voelde me wel klote :s toen ik weg ging

En vandaag zwaaide ik naar haar opt schoolplein, zwaaide ze niet terug

Maar ja komt wel goed , hoop ik

80 maakt je buurt weer prachtig
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:59:53 #153
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11356086
ghehe .. net als een vriend .. vorige week vrijdag had die geblowd (doet ie zo vaak (net als ik :S)) en vandaag komt meisje hem vet vuil aankijken stelletje KUTHOEREN zijn het:) (hans teeuwen:))

ik avec blunders ? niet eg .. meisje in de klas .. film kijken .. donker .. hand tussne haar benen .. d8 waarom niet .. met groot geweld weggeduwd:)

mijn blunders zijn neit zo leuk ..

Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11356153
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:59 schreef Stroef het volgende:
ghehe .. net als een vriend .. vorige week vrijdag had die geblowd (doet ie zo vaak (net als ik :S)) en vandaag komt meisje hem vet vuil aankijken stelletje KUTHOEREN zijn het:) (hans teeuwen:))

ik avec blunders ? niet eg .. meisje in de klas .. film kijken .. donker .. hand tussne haar benen .. d8 waarom niet .. met groot geweld weggeduwd:)

mijn blunders zijn neit zo leuk ..

op die manier vraag je volgens mij om een blunder
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_11358650
Oeh, d'r schiet me ineens een killer te binnen

Niet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.

Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt ) dan gaat 't helemaal mis

Zo ook aan tafel .. we kregen van een leuke serveerster de menu's, en na een tijdje kwam ze terug om de bestelling op te maken. Komt ze bij die oom, vraagt wat ie wil, en toen zei ie

"Jouw telefoonnummer "

Dus iedereen had al zoiets van " *PROEST*"
maar toen zei zij dus

"Sorry, dat staat niet op de kaart !"

woensdag 25 juni 2003 @ 07:59:29 #156
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11360816
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 00:32 schreef thedane het volgende:
knip
lol mijn pas wil dat soort dingen ook nog wellis doen maar ik benner aan gewend ...
pi_11368212
quote:

Niet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.

Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt ) dan gaat 't helemaal mis

Zo ook aan tafel .. we kregen van een leuke serveerster de menu's, en na een tijdje kwam ze terug om de bestelling op te maken. Komt ze bij die oom, vraagt wat ie wil, en toen zei ie

"Jouw telefoonnummer "

maar toen zei zij dus

haha, dies lollig
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:48:35 #158
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_11368465
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

haha, dies lollig

Wat ludiek zeg, 'jouw telefoonnummer', elk leuk meisje in de horeca hoort dat dus minimaal 5x op een dag, haar reactie was dan ook niet eens ad rem maar gewoon zo standaard als wat.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_11368603
quote:

"Jouw telefoonnummer "

maar toen zei zij dus

Gruwelijk
Those who forget the past, have no future !
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:03:06 #160
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11370206
Dat soort wise-ass oom verhalen komen mij maar al te bekend voor
  donderdag 26 juni 2003 @ 03:32:08 #161
14604 Zed
----------------------
pi_11383768
Echt lache al die blunders, ik lig echt helemaal in een deuk hier. Ik ben niet zo goed in vertellen maar hier wat van mij:
Was een van de eerste keren dat ik echt veel gezopen had. Kan het me ook niet helemaal duidelijk meer herinneren, maar op je vrienden kan je altijd bouwen...
Ik was in een discotheek beland en probeerde de hele tijd een meisje te versieren dat ik vaag kende. Ze had al een vriend en die stond er ook de hele tijd bij maar die liet mij maar begaan, omdat hij het denk ik wel komisch vond ofzo.
Maarja op een gegeven moment gingen ze ergens zitten met ze tweeën. Ik er met me dronkenkop achteraan, ga met me arm om haar heen zitten (op dit moment waren ze me al aardig zat geloof ik) en zeg doodleuk. "Zin om te kussen?" zegt ze nog ja ook.
Maarja ipv mij te zoenen, zoent ze der vriend en krijg ik een gooi.
Beetje voorspelbaar wel maar dit was voor mij echt wel de grootste blunder, omdat ik daarna maanden niet meer in dezelfde tent kwam, omdat ik me echt kapot schaamde.
Ik ben geen analfabeet...
  donderdag 26 juni 2003 @ 08:04:44 #162
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11384284
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 03:32 schreef Zed het volgende:
Verhaaltje
Vervelend als je hersenen te lam zijn om te werken
  donderdag 26 juni 2003 @ 08:44:17 #163
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11384555
quote:
Echt lache al die blunders, ik lig echt helemaal in een deuk hier. Ik ben niet zo goed in vertellen maar hier wat van mij:
Was een van de eerste keren dat ik echt veel gezopen had. Kan het me ook niet helemaal duidelijk meer herinneren, maar op je vrienden kan je altijd bouwen...
Ik was in een discotheek beland en probeerde de hele tijd een meisje te versieren dat ik vaag kende. Ze had al een vriend en die stond er ook de hele tijd bij maar die liet mij maar begaan, omdat hij het denk ik wel komisch vond ofzo.
Maarja op een gegeven moment gingen ze ergens zitten met ze tweeën. Ik er met me dronkenkop achteraan, ga met me arm om haar heen zitten (op dit moment waren ze me al aardig zat geloof ik) en zeg doodleuk. "Zin om te kussen?" zegt ze nog ja ook.
Beetje voorspelbaar wel maar dit was voor mij echt wel de grootste blunder, omdat ik daarna maanden niet meer in dezelfde tent kwam, omdat ik me echt kapot schaamde.
die voelde je aankomen
pi_11385589
Ik heb er ook nog wel 1...

In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..

komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht ), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg .. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he

donderdag 26 juni 2003 @ 11:30:20 #165
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11387204
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:08 schreef Appelmoestpotdopje het volgende:

In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..

komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht ), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg .. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he

LOL...als je biertje maar niet vies wordt!
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_11387323
quote:
deed ik me hand op me bierglas
HEERSCH!!!!
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:04:22 #167
17056 McRuler
Beetleweenie!!
pi_11387901
Ik was een keer stappen met 2 collega's allebei mannen. Collega A zit bij collega B op schoot. Komt er zo'n breezersletje aangelopen. Die zegt tegen mijn collega's: Dat is vies, als jullie bij elkaar op schoot zitten. Zegt Collega A: nee, dat is niet vies, dit si vies. En hij begint aan de schoen van Collega B te likken op een semi-erotische manier. Die uitdrukking op het gezicht van dat meisje zal ik NOOIT meer vergeten...
ex-n00b?!
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:09:23 #168
55384 GHansV
New and improved.
pi_11388005
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:04 schreef McRuler het volgende:
Ik was een keer stappen met 2 collega's allebei mannen. Collega A zit bij collega B op schoot. Komt er zo'n breezersletje aangelopen. Die zegt tegen mijn collega's: Dat is vies, als jullie bij elkaar op schoot zitten. Zegt Collega A: nee, dat is niet vies, dit si vies. En hij begint aan de schoen van Collega B te likken op een semi-erotische manier. Die uitdrukking op het gezicht van dat meisje zal ik NOOIT meer vergeten...
. If true dan zeker:
Don't think you are, know you are.
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:33:02 #169
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11388453
quote:

das nog is bier boven vrouwen kiezen
pi_11388511
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:33 schreef Stroef het volgende:

[..]

das nog is bier boven vrouwen kiezen

Kwestie van prioriteiten he
pi_11389829
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:36 schreef Hielko het volgende:

[..]

Kwestie van prioriteiten he

zekers.. bier is belangrijker dan muppets
pi_11389985
quote:

hehe nou deze is ook leuk!!
pi_11396335
Paar weken geleden, was in de plaatselijke discotheek met vrienden. Ik ben zo'n typ dat altijd alleen een rondje maakt om te kijken of er nog wat vers vlees is.
Maar goed, ik dus een stukkie gesjouwd, en een hele mooi blonde meid gespot, even gekeken maar verder niet. Dus ik weer terug naar het gedeelte waar mijn vrienden waren en na een tijdje liep ze langs, en op de een of andere manier kwam ik met haar aan de praat. Ze vertelde dat ze graag mountainbike'te en ik ook dus dat was een goeie. Vervolgens stelde ze voor om een keer af te spreken om samen te gaan fietsen, maar dat viel me niet echt op, ik praate er overheen. Na een tijdje gekletst te hebben liep zij en haar vriendin weer verder. Ik had nog steeds niet door dat ik iets doms had uitgevoerd (the night was still young) en ben later op de avond maar eens even op zoek gegaan naar haar. Toen ik haar gevonden had kneep ze in mijn reet, dus ik natuurlijk ook ff in haar lekkere kontje geknepen. Dus ik vraag of ze wat mee gaat drinken aan de bar, maar dat wilde ze niet omdat ze met een vriendin was en dan was die alleen. Dus ik weer verder...
Kom ik haar aan het eind van de avond tegen en komt ze bij mij staan, hand op mijn rug, kijkt me aan in mijn ogen... zou je denken, maar nee, wat doe ik..... --> en ik ga naar huis.. vrienden pissed op me, niet normaal.

Nou, als dat geen blunder is!!

Wat doe je eraan?
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:05:48 #174
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11396531
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:02 schreef apophis4u het volgende:

[..]

op die manier vraag je volgens mij om een blunder

Uhhmmm ik weet niet of je het weet, maar dat is hier de bedoeling ook
80 maakt je buurt weer prachtig