abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11290390
Goed, ik ook ff:

Gister eerst naar het cafe, flink indrinken. Daarna naar zo'n tent waar veel leuke vrouwen komen.
Komt er een meisje langs dat ik wel van gezicht kende, maar zo niet direct herkende en begon leuk met me te praten. Hele avond beetje gedanst en lol gemaakt (ondertussen had ik aan een vriend al gevraagd wie het was).
Ik werd telkens gepushed door mn maten om dr telefoonnummer te vragen, dus tegen het eind van de avond zeg ik tegen dr:
ik: Mn vrienden willen ervandoor, mag ik je telefoonnummer?
zij: eigenlijk niet.
ik: hoezo niet?
zij: ik heb eigenlijk een vriend, maar dat loopt niet helemaal lekker. Hij is jaloers en blablabla nog het een en ander daarover. Maar ze was dus bezet en wilde daarom dr nummer niet geven.
Ik: Als je vriend jaloers is dan is het al geen goede relatie, want waar is het vertrouwen. En een hele goede vrienden zijn soms veel belangrijker dan een relatie (om dus toch dr nummer te krijgen)
zij: nou ok dan, maar alleen vrienden.
ik: alleen vrienden

zij gaf dus dr nummer. Echt een blunder is het niet, want ik heb er denk ik toch het meeste uit gehaald wat erin zat. Ennuhhh vrouwen kennen vrouwen En mooie vrouwen kennen meestal ook mooie vrouwen

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  zondag 22 juni 2003 @ 14:42:42 #127
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11290430
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:40 schreef apophis4u het volgende:
Ennuhhh vrouwen kennen vrouwen En mooie vrouwen kennen meestal ook mooie vrouwen
Wrong, dude. Mooie vrouwen hebben áltijd een lelijke vriendin, nooit opgevallen? .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_11290463
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:42 schreef Kwark het volgende:

[..]

Wrong, dude. Mooie vrouwen hebben áltijd een lelijke vriendin, nooit opgevallen? .

zij was met nog 3 meisjes daaro.

1 was volgens mij dr zusje (leken wel op elkaar) maar zag er ook zoooo lekker uit
1 anders was een vriendin van dr en die zag er ook goed uit
en de laatste was idd een minder knap meisje, maar dus toch 3 uit de groep van 4 was knap

zondag 22 juni 2003 @ 16:37:42 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_11293128
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:42 schreef Kwark het volgende:

[..]

Same here.

Zie je een mooi vrouwke staan....
... tussen allemaal -en

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_11294997
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Same here.

Zie je een mooi vrouwke staan....
... tussen allemaal -en

Maar ik had toch ook gezegd dak naar een tent ging met leuke vrouwen
  zondag 22 juni 2003 @ 18:13:13 #131
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_11295272
weer ff ontopic-

voorbeelden:

sta in een discotheek (niet zo leuk, allemaal trance enz) komt er een lelijke jong op me af ()en begint te lullen. Ik blijf wa dansen, en op een gegeven moment zegt hij; heej geile schoonheid, ga je mee naar buiten?
Hoor jij mij heeel dom (quasi gespeeld, wilde niet mee ) waarom??/
Om te praten zei hij. Ik: dan laat maaar hangen.
Hij: dat gaat moeilijk want hij staat al

nummer 2 : zelfde disco: heej schoonheid heb je een vuurtje. Iedereen in heel Weert weet da ik roken haat grrr
Nogwel het neefje van een goede vriendin van mij, had hem afgewezen en daardoor ook contact met haar verloren.

niet mijn blunders; altijd te verlegen geweest om te versieren. Misschien is dat wel de blunder.

Een jaar lang gek geweest op een jongen, maar durfde geen actie te ondernemen, hij kreeg een vriendin, ik een vriend, nu blijkt da hij me altijd al leuk heeft gevonden. Maar hij heeft pech, nu ga ik met de liefste jongen die er rondloopt

[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 22-06-2003 18:17]

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  zondag 22 juni 2003 @ 18:16:17 #132
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_11295339
foutje
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  zondag 22 juni 2003 @ 18:37:46 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_11295773
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:13 schreef Milkwoman het volgende:
Maar hij heeft pech, nu ga ik met de liefste jongen die er rondloopt
Ah, die knapperd uit je icon?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_11298616
quote:
Nogwel het neefje van een goede vriendin van mij, had hem afgewezen en daardoor ook contact met haar verloren.
Leuke vriendinnen heb jij.
  zondag 22 juni 2003 @ 20:59:02 #135
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11299357
Normaal als ik een paar keer probeer met een meisje te gaan dansen dan lukt het wel na 2 keer hoogstens, maar gister ging het echt nie

Khad het bij stuk of 5 vrouwen geprobeerd, erbij te dansen, en allemaal moesten ze me niet

Dus ja, daarna (was 2 uur of zo) was ik het helemaal beu

Ik voelde me echt verrot

Maar ja volgende week weer een kans... of 5

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_11308635
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:17 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Tactisch, bijvoeglijk naamwoord van TACTIEK!
De tactische opmerking. Kijk ff in het woordenboek wil je. En blijf ontopic
Hmmm...

tac·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 aan de omstandigheden aangepaste, met beleid en overleg gepaard gaande wijze van doen om een doel te bereiken => politiek
2 [mil.] leer van de gevechtsvoering

Hiervan het bn (tactisch) lijkt me niet juist. Desondanks betekent tactisch:

tac·tisch (bn.)
1 slim en handig in de gegeven omstandigheden => diplomatiek, diplomatisch, met zachte hand, politiek; <=> ontactisch
2 [mil.] een ondersteunende functie hebbend <=> strategisch
3 betrekking hebbend op tactiek

In zekere zin zou deze dus gebruikt kunnen worden, hoewel het idee toch niet politiek/diplomatiek was. Beter blijft dan:

tact·vol (bn.)
1 met veel tact => fijnzinnig

Maar, je hebt gelijk: we moeten 'on topic' blijven. Ik bied dan ook bij deze mijn verontschuldiging aan voor het 'off topic' posten.

Ik was zo slecht in versieren, dat ik niet eens blunders heb; slechts 1 persoon was het waard versierd te worden, dus eigenlijk moet ik hier alleen lurken en niet posten. Ik zal in dit topic dus maar niet meer posten (tenzij een tactische fout wordt gemaakt - nee, da's flauw sorry )

OnTopic:
Bij mij zal het de blunder wel zijn geweest dat ik niet echt versierde (te verlegen)

[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 23-06-2003 08:58]

maandag 23 juni 2003 @ 09:32:15 #137
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11309139
quote:
weer ff ontopic-

voorbeelden:

sta in een discotheek (niet zo leuk, allemaal trance enz) komt er een lelijke jong op me af ()en begint te lullen. Ik blijf wa dansen, en op een gegeven moment zegt hij; heej geile schoonheid, ga je mee naar buiten?
Hoor jij mij heeel dom (quasi gespeeld, wilde niet mee ) waarom??/
Om te praten zei hij. Ik: dan laat maaar hangen.
Hij: dat gaat moeilijk want hij staat al

[bla bla bla, heel verhaal]

<offtopic>

niet zo leuk, allemaal trance enzo? Dat het niet leuk was lag hopelijk niet aan de muziek? Oke, vrienden van me houden niet van trance, begrijpelijk. Maar bij het uitgaan is dat toch DE beste muziek om naar te luisteren/op te dansen/etc.? Toch niet van die mensen hier die dan op hiphop uitgaan:r? Nouja, het zal wel aan mij liggen.

</offtopic>

Ik heb niet echte versierblunders, niet dat ik nooit op een meisje durf af te stappen, in tegendeel juist... Maar heb dan gelukkig meestal succes of loopt het op een goeie manier af (lees: Ik heb al een vriendje e.d.)

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  maandag 23 juni 2003 @ 11:19:34 #138
27074 Dezz
The Dog
pi_11311037
quote:

niet mijn blunders; altijd te verlegen geweest om te versieren. Misschien is dat wel de blunder.

[off-topic] ken je hugo stals? [/off-topic]

Dat is idd een blunder

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_11314237
Was ik verliefd op een jongen (al vrij lang trouwens),... en we hadden altijd wel leuk contact met elkaar. We hadden al eens gezoend hoor. Maar ik kwam hem tegen toen ik net van de en disco naar de andere ging met twee vrienden van mij. Ik had hem al een tijdje niet gezien en was echt zo blij hem te zien Hij mij blijkbaar ook, want we zaten met elkaar te praten en gaven tussendoor de hele tijd een kus aan elkaar. ik werd er echt helemaal warm van. Ik zou in de nacht alleen in de kamer van mijn beste vriendin slapen, want zij was in het buitenland en ik paste op haar kat. Ik had die twee vrienden helaas beloofd om nog naar die andere disco te gaan, want het gesprek liep aardig de goed kant uit: hij vroeg of ik met hem meeging naar huis... ik vertelde dat ik op de kat van mijn vriendin moest passen, en hij wilde dan wel met mij meegaan... MAAR hij wilde niet eerst even naar die disco, want dat vond ie niks aan.
Hadden we afgesproken dat ik nadat ik naar de disco was geweest hem af zou halen bij hem thuis en hij dan met mij mee zou gaan . Toen ik uit de disco kwam had ik het idee dat hij toch al zou slapen en misschien helemaal niet echt verwachte dat ik nog zou komen, dus heb ik hem niet opgehaald .
En ik de hele nacht maar met mijn verliefde plus geile gevoelens opgescheept zitten wetende dat hij bij mij had kunnen zijn.

Echt een gemiste kans... t ging zowiezo erg ellendig met die jongen.... we vonden elkaar heel leuk, maar konden niet echt een relatie met elkaar aan.

maandag 23 juni 2003 @ 22:33:18 #140
54569 ShinChan
For Women
pi_11328860
nah, here goes

Ik kwam er een tijd geleden achter dat mijn overbuurmeisje erg, well, interessant bleek te zijn. Op een avond kwam een goeie vriend van me film kijken, ritueeltje, toen ik over haar begon.
Hij zei dat hij dr kende van uitgaan... toen hij dr opbelde om te vragen of ze even buiten kwam, even praten enzo.

Dus wij blij praten buiten, afscheid, niets aan de hand.

Wil ik die vriend de volgende dag een sms sturen 'dammit, nu baal ik er nog meer van dat ze een vriend heeft! but keep it quiet please' (voordat hij t meteen weer door verteld)

Genie die ik ben, stuur ik die sms naar haar in plaats van hem

Gelukkig had ze de (onbedoelde) hint door, en nu hebbenw e al bijna drie maanden verkering

(Talib Kwali ft HiTek) I'll kill the first muthafucka that mess with me, I never bluff
  maandag 23 juni 2003 @ 22:48:14 #141
27074 Dezz
The Dog
pi_11329424
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:33 schreef ShinChan het volgende:
nah, here goes

Ik kwam er een tijd geleden achter dat mijn overbuurmeisje erg, well, interessant bleek te zijn. Op een avond kwam een goeie vriend van me film kijken, ritueeltje, toen ik over haar begon.
Hij zei dat hij dr kende van uitgaan... toen hij dr opbelde om te vragen of ze even buiten kwam, even praten enzo.

Dus wij blij praten buiten, afscheid, niets aan de hand.

Wil ik die vriend de volgende dag een sms sturen 'dammit, nu baal ik er nog meer van dat ze een vriend heeft! but keep it quiet please' (voordat hij t meteen weer door verteld)

Gelukkig had ze de (onbedoelde) hint door, en nu hebbenw e al bijna drie maanden verkering

Dat is nog eens echt geluk bij een ongeluk
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_11333779
PRACHTIG SHINCHAN
die ga ik ook proberen
  dinsdag 24 juni 2003 @ 04:12:44 #143
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_11334378
[niet vragen naar een samenvatting, wees blij dat ik even de tijd heb vrijgemaakt om een stukje te typen [en als het je het er niet mee eens bent, wees dan al helemaal blij dat ik niet veel post op Fok! ]

Zo, ik schud er op dit laate tijdstip nog even twee uit m'n mouw..

1:
Met m'n vrienden naar de Kadans in Maastricht. De onderste verdieping was trance en veel zwoeler ingericht dan de bovenste verdieping,dus wij daar heen.
Dus ik sta daar een beetje een muurbloempje te wezen, pilsje drinken, en oppeens zag ik een leuke meid. Niet zo'n afschuwelijk knap J.Lo Breezah meisje, maar gewoon echt een leuke meid Combinatie tussen rossig en blond haar, leuk gezichtje, kleine sproetjes maar weldegelijk geil
Ik was me vanalles in m'n hoofd aan het halen wat ik tegen haar zou zeggen. Ik was echt alle mogelijke scenario's die zich zouden kunnen voordoen in m'n hoofd nagegaan. Ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk niks te verliezen had.
Daar stond ik, beetje naast haar en haar vriendinnen te dansen. Ik haal even diep adem en stap op haar af.
Ik: "Hey"
Zij: "..."
Ik: "uh hoe heet je"
Zij: " "
Zij: "muhahaha jong, doe normaal whahaha"

Ik werd gewoon VOL in de gok uitgelachen
Ben maar snel weggelopen Van al m'n scenario's zat deze er echt niet bij.
[dus even voor alle vrouwen; nooit zoiets doen bij een jongen, echt niet leuk en doen wij ook niet bij jullie ]

2:

Ik zit met m'n vrienden bij McDonnalds tijdens een zaterdagavond. Het zou iets van 2 uur zijn geweest.
Dus we zitten daar een beetje lam, een aantal jongens wat besteld, gewoon even bijkomen.
Lopen er op een gegeven moment 2 leuke meiden langs. Dus wij wat naar hun roepen, en verrek, ze komen ook nog eens bij ons zitten
En elke grote vriendengroep heeft wel z'n pispaaltje, en dat pispaaltje ben ik erg dankbaar geweest:
We waren hem namelijk een beetje aan het afzeiken voor die 2 meisjes. (stom om daar een indruk mee te maken )
En op een gegeven moment roep ik tegen die meiden:
"Hey, wacht maar, ik doe wel even een schermpje voor z'n gezicht, hoef je er niet zo tegen aan te kijken"
Dus stomme ik houd een servet voor z'n gezicht, komt er achter dat servetje uit een gigantisch dikke vuist met hoge snelheid op mijn kaak af !
*BAM* een directe rechtse van die ene jongen op m'n kaak (had ik maar niet zo'n eikel moeten zijn he)
Dus ik sta op en wil iets terug ondernemen (veronderstel ik ) maar op dat moment stapt een van die twee meiden op mij af en zegt heeel lief tegen me dat ik beter geen ruzie kon maken, waarop ze vervolgde:
"Kom je mee naar buiten ? "

Ik was die slag in m'n gezicht alweer vergeten en was compleet in de ban van die meid.
Ik de hele avond met die opgetrokken, ik probeer haar te zoenen, begint ze oppeens keihard te huilen
Of ik die-en-die jongen kende want die had het net met haar uitgemaakt. Ik wist niet zo goed wat ik nou met haar verdriet moest en ik stelde voor om maar naar huis te gaan.
Ik kreeg haar gsm nummer en zij het mijne, ze beloofde me morgenvroeg te bellen. En verrek, om 11 uur ging hij dan wel niet over, maar ik had in ieder geval een smsje.
Hierin gaf ze haar e-mail/msn adres. Ik kende in haar mail adres haar achternaam ergens van.
Ik dacht het zal toch niet ?????!!!!

Maar het bleek dus wel zo !! Het was het enige echtje nichtje van 's Neerlands meest bekende en beruchtste advocaat.
HOLY CRAP !!

Ik had het niet meer...

Ze stelde voor om die middag (dus direct de dag erna) naar de biosscoop te gaan. Ze nam wel een aantal vrienden mee, dat had ze al zo afgesproken, maar ik kon ook met haar mee.
Dus ik zo van : "YEEEEEEAAAAAAAAHHHAAAAHHAAAA "
Allerlei gedachten door m'n koppie: "big bucks, I'm in baby, let's meet the family "

Dus ik kom aan bij de bioscoop. Wachten, wachten..komt ze nog ? Jah, half uur te laat maar dat maakte mij niet uit. Ze verontschuldigde haarzelf nog voor de avond van te voren en vanwege het feit dat ze te laat was. (weer m'n gedachten: "BIG BUCKS, BIG BUCKS, JACKPOT!!")
Ik vraag aan haar waar haar vrienden blijven. Zij zo: "Kenny komt er zo aan en Bastiaan komt over een kwartier"

Ik dacht dat ik niet goed werd Ze had nog twee andere jongens uitgenodigd en that's it !!! Bleek dat ze die jongens niet eens goed kende maar ze was natuurlijk gewoon bang om alleen met mij naar de bios te gaan.

De bios was een fiasco. Zelfs toen ik voorstelde om haar naar huis te brengen mengde Kenny en Bastiaan zich in het gesprek en besloten ze ook wel gezellig even mee te fietsen ! Alles zat dus tegen die dag..

Ik had haar al bijna afgeschreven totdat ze aan me vroeg (op msn dan) of ik met haar uit wilde. "Je weet wel, zo met z'n tweetjes " typte ze nog.
Ik was weer in de wolken

Dus ik ga haar op een zaterdagavond ophalen bij haar thuis, en wie is de eerste die ik zie ? Is het haar oom, haar vader, opa ? NEE! Het is haar beste vriendin die 'gezellig' met ons meegaat. "Vind je vast niet erg toch ? "
Ik was om te verrekken ! Vooral omdat beide dames besloten nog gezellig samen op mannenjacht te gaan met mij erbij...
Bovendien dronk die meid helemaal niks. Met niks bedoel ik ook echt niks; niet eens spa blauw. Terwijl ik van een vriend zelfs 100 gulden had geleend om die eens even flink te trakteren.
Ik ben vroegtijdig weggegaan..en heb tijden niks van me laten horen.

Ik ben nog een keer met haar uitgeweest, een paar maanden na dit incident maar dit was echt vriendschappelijk en ik wilde er ook niet echt iets uithalen. Al helemaal niet als ze ook nog eens begint te praten over dat ze een of andere jongen leuk vindt.

Achteraf gezien ben ik mezelf toen absoluut niet geweest. Ik was helemaal verdoofd van alles wat met die meid te maken had, en ik klapte gewoon dicht..erg jammer allemaal..maar zeker niet alleen mijn schuld.

Ik heb het geprobeerd.

[hmm lang verhaaltje geworden ]

dinsdag 24 juni 2003 @ 09:43:05 #144
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11336107
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:33 schreef ShinChan het volgende:
[heel verhaal]

Ook een keer een sms gehad van een meisje waarmee ik gezoend had, geadresseerd aan haar beste vriendin.

Er stond in zoiets van (ze vond mij leuk): Ik laat dat stomme ego maar mooi lopen hoor. Als het zo moet, dan maar niet!
(ik word nog wel eens een ego genoemd door sommige mensen)

Dus haar opgebeld: Ehhmm, foutje?

Maar we zijn nu vrienden dus is weer oke.

(allemaal zo'n 1.5 maand geleden gebeurd)

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 09:49:35 #145
58527 BeatzForever
Bitte Ein Beat RULEZ :)
pi_11336226
quote:
Ik: "Hey"
Zij: "..."
Ik: "uh hoe heet je"
Zij: " "
Zij: "muhahaha jong, doe normaal whahaha"

Ik werd gewoon VOL in de gok uitgelachen
Ben maar snel weggelopen Van al m'n scenario's zat deze er echt niet bij.
[dus even voor alle vrouwen; nooit zoiets doen bij een jongen, echt niet leuk en doen wij ook niet bij jullie ]

die komt idd wel aan, maar is wel grappig om te lezen
Misschien had ze veel drank op?
pi_11336677
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 09:43 schreef Domai het volgende:

[..]
<heel verhaal>

Maar is de mac bij jullie dan om 2 uur 's nachts nog open dan? Dat je daar op zaterdag avond nog zo laat terecht kan Hier in tiel gaat dat ding om 12 uur dicht.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 11:28:07 #147
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11338340
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:12 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Maar is de mac bij jullie dan om 2 uur 's nachts nog open dan? Dat je daar op zaterdag avond nog zo laat terecht kan Hier in tiel gaat dat ding om 12 uur dicht.

Er zijn genoeg macs die lang open zijn. In Duiven tot 3 ofzo. En in Nijmegen in de zomer op zaterdag ook tot een uur of 3...
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_11340705
Laats een maat van me:

Zitten in een pannekoekenhuis en hij zie daar een leuke serveerster. Hij besteld een biertje en wanneer ze het komt brengen vraagt hij "Zo die is zeker wel met veel liefde getapt?". Zeg ze "Ja inderdaad...... door die jonge daar achter de bar".

Life's a bitch
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:29:07 #149
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11341549
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:57 schreef Ironic82 het volgende:
Laats een maat van me:

Zitten in een pannekoekenhuis en hij zie daar een leuke serveerster. Hij besteld een biertje en wanneer ze het komt brengen vraagt hij "Zo die is zeker wel met veel liefde getapt?". Zeg ze "Ja inderdaad...... door die jonge daar achter de bar".

Haha, ja ik heb weleens dat ik in een melige (lees: zatte) bui bij het meisje aan de bar "3 biert en haar telefoonnummer" 'bestel'. Gek genoeg krijg ik alleen bier...
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:50:29 #150
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11352321
quote:
Op maandag 23 juni 2003 08:50 schreef Bright het volgende:

[..]

Hmmm...

tac·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 aan de omstandigheden aangepaste, met beleid en overleg gepaard gaande wijze van doen om een doel te bereiken => politiek
2 [mil.] leer van de gevechtsvoering

Hiervan het bn (tactisch) lijkt me niet juist. Desondanks betekent tactisch:

tac·tisch (bn.)
1 slim en handig in de gegeven omstandigheden => diplomatiek, diplomatisch, met zachte hand, politiek; <=> ontactisch
2 [mil.] een ondersteunende functie hebbend <=> strategisch
3 betrekking hebbend op tactiek

In zekere zin zou deze dus gebruikt kunnen worden, hoewel het idee toch niet politiek/diplomatiek was. Beter blijft dan:

tact·vol (bn.)
1 met veel tact => fijnzinnig

Sorry maar moet ff reageren. Bij mij staat in het woordenboek (kort samengevat)
Tactiek: Beleid, Methode
Tactisch: Met beleid, Handig
De woorden tactisch en tactiek horen gewoon bij elkaar en hebben ook dezelfde betekenis. (uiteraard de een in bijvoeglijke vorm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')