quote:Het is 'tactvol' en niet 'tactisch' (nou ja, eigenlijk 'tactarm', maar dat bestaat geloof ik niet)
Op donderdag 19 juni 2003 22:02 schreef Wrinex het volgende:[..]
Tactisch
-edit- typo in dat ene woordje
-edit- typo in typo
Nadat hij de ene avond met een bepaald meisje had gezoent gaf hij mij de opdracht om hetzelfde te doen, met hetzelfde meisje! Nou oke, ik nam de uitdaging aan en heb de hele avond met dat meisje staan praten toen we besloten om ons maar terug te trekken richting appartment. Dus ik denk dat zit wel goed, komen we op de terugweg een paar collega's tegen. Die vragen wat we gaan doen en ik antwoord heel slim: 'oh niks, ik breng haar even weg en ga dan slapen'. Dat natuurlijk om geen argwaan te wekken
Wat doen die collega's? Stelletje bitchen dat het zijn zeggen ze: 'oke, wij willken wel wat drinken. We lopen wel mee en dan gaan we bij jou nog wel wat drinken'. Nou, kans verneukt dus, volgende dag ging het betreffende meisje weg
quote:Lekker hoor... je tong roeren door de strot waar net een vriend van je in heeft zitten tongworstelen
Op vrijdag 20 juni 2003 13:01 schreef PteV het volgende:
Het gebeurde op vakantie. Ik was barman op een Duitse en kreeg dus logischerwijs veel aandacht van het vrouwelijk publiek (of dit om m'n uiterlijk ging of om een kans op gratis drank laten we even in het midden). Afijn, alles leuk en aardig maar een collega van me vond het wel een leuk idee om eens bij te houden wie de meeste vrouwen kon zoenen (je bent jong en je wilt wat
).
Nadat hij de ene avond met een bepaald meisje had gezoent gaf hij mij de opdracht om hetzelfde te doen, met hetzelfde meisje! Nou oke, ik nam de uitdaging aan en heb de hele avond met dat meisje staan praten toen we besloten om ons maar terug te trekken richting appartment. Dus ik denk dat zit wel goed, komen we op de terugweg een paar collega's tegen. Die vragen wat we gaan doen en ik antwoord heel slim: 'oh niks, ik breng haar even weg en ga dan slapen'. Dat natuurlijk om geen argwaan te wekken
Wat doen die collega's? Stelletje bitchen dat het zijn zeggen ze: 'oke, wij willken wel wat drinken. We lopen wel mee en dan gaan we bij jou nog wel wat drinken'. Nou, kans verneukt dus, volgende dag ging het betreffende meisje weg
quote:Tactisch, bijvoeglijk naamwoord van TACTIEK!
Op vrijdag 20 juni 2003 12:37 schreef Bright het volgende:[..]
Het is 'tactvol' en niet 'tactisch' (nou ja, eigenlijk 'tactarm', maar dat bestaat geloof ik niet)
quote:Daarom heb ik het ook niet gedaan
Op vrijdag 20 juni 2003 13:15 schreef Afstandsbediening het volgende:[..]
Lekker hoor... je tong roeren door de strot waar net een vriend van je in heeft zitten tongworstelen
quote:Maar uit je verhaal konden we wel opmaken dat je er enigzins op uit was....
Op vrijdag 20 juni 2003 14:44 schreef PteV het volgende:[..]
Daarom heb ik het ook niet gedaan
Ik: Hey jij bent toch <<insert name here>>?
Zij: Nee hoor!
Ik: huh Jij bent toch de vreindin van <<insert name here>>?
Ik: OK? Fijne avond nog...
Altijd leuk met met vrouwen praten
quote:slightly
Op vrijdag 20 juni 2003 14:57 schreef erikvw het volgende:[..]
Maar uit je verhaal konden we wel opmaken dat je er enigzins op uit was....
quote:Kort maar duidelijk
Op vrijdag 20 juni 2003 15:08 schreef SittingDuck het volgende:
Eergisteren nog:Ik: Hey jij bent toch <<insert name here>>?
Ik: huhJij bent toch de vreindin van <<insert name here>>?
Ik: OK?Fijne avond nog...
Altijd leuk met met vrouwen praten
quote:Maar het idee erachter ligt anders he
Op vrijdag 20 juni 2003 15:09 schreef PteV het volgende:[..]
slightly
Ach, zo ranzig is het nou ook weer niet. Je drinkt toch ook wel eens uit een kameraads glas?
Ik sta te dansen met een vriendin, word ik aangesproken door jongen die mij een hand geeft. "Hoi. Ik ben geil." Ik zei: "Daar is de wc." en ik ben ergens anders gaan staan. En toen een tijdje later, iemand anders, met de gouden klassieker: "Zeg, is dit liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langs komen lopen ?"
.
Niet direct blunders van mijn kant, maar toch.
quote:Whahahahaha
Op zaterdag 21 juni 2003 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op eenhockeyfeest
vorig weekend:
Ik sta te dansen met een vriendin, word ik aangesproken door jongen die mij een hand geeft. "Hoi. Ik ben geil." Ik zei: "Daar is de wc." en ik ben ergens anders gaan staan. En toen een tijdje later, iemand anders, met de gouden klassieker: "Zeg, is dit liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langs komen lopen ?"
.
quote:een echte casanova! woehahahahaha
Op donderdag 19 juni 2003 18:34 schreef shuntje het volgende:
dat een vrouwtje helemaal alleen zit best wel deprie te zijn
en dat je haar vaag ergens van kent
en na een beetje lullen komt het er uit dat ze zich zelf lelijk vind
en jij gewoon als een rund zeggen ag maakt niet uit joh
ik heb zat lelijke vriendinnen
quote:Das wel heel erg hoor.. omg
Op eenhockeyfeest
vorig weekend:
.
quote:
Op eenhockeyfeest
vorig weekend:
.
-Laatst in discotheek kwam best wel leuk meisje tegen me aan te dansen, ze keek me aan op een gegeven moment drukt ze haar wang tegen de mijne aan. Trek ik mijn hoofd weg en probeer een serieus gesprek met haar te voeren....... Na een tijdje is ze het zat en loopt ze weg...... :S
-Een feestje van een meisje van de middelbare school. Het meisje vindt mij volgens mij al een tijdje leuk en ik logeer daar ook (ze is alleen thuis, ouders op vakantie). Ik zeg: "ik slaap vannacht bij jou in bed". Zij :: "ok is goed". Doe ik vervolgens de hele nacht HELEMAAL NIETS want ik ga direct slapen .
-Ook op de middelbare school komen in de pauze twee meisjes die ik wel ken op me af. De ene is best wel leuk. Zegt de andere: "ze wil je uitnodigen voor haar feest, maar omdat ze je al een tijdje best wel leuk vindt, durft ze je niet zelf uit te nodigen." Ik draai me om naar een vriend van mij en zeg "goh, leuk een feestje, blablabla" Ik blijf zo lang met die vriend praten, als ik me omdraai zijn ze alweer weg aargh
quote:OMG!
Op zondag 22 juni 2003 12:09 schreef s-ex.nl het volgende:
Meisje komt naar me toe, begint een gesprek en na een tijdje maakt ze aanstalten om te gaan zoenen.
zeg ik: "sorry maar eh, ik val op jongens" en ik geef een vriend die naast me staat een aai over zijn wang. Mijn vriend had het gelijk door en knipoogde naar mij![]()
Op de achtergrond zie ik haar vriendinnen echt met een open mond kijken en het meisje sjokt terug naar haar groepje.
oeh, mean.
quote:Ik hoop voor je dat het wel een lelijk vrouwke was anders is dit een mega blunder
Op zondag 22 juni 2003 12:09 schreef s-ex.nl het volgende:
Meisje komt naar me toe, begint een gesprek en na een tijdje maakt ze aanstalten om te gaan zoenen.
zeg ik: "sorry maar eh, ik val op jongens" en ik geef een vriend die naast me staat een aai over zijn wang. Mijn vriend had het gelijk door en knipoogde naar mij![]()
Op de achtergrond zie ik haar vriendinnen echt met een open mond kijken en het meisje sjokt terug naar haar groepje.
oeh, mean.
Ik was helemaal verliefd geworden op een meisje nadat we een intelligent gesprek van twintig minuten hadden gehad over spoorboekjes. Ik durfde er niks van te zeggen maar na vier maanden had ik mijn moed bijeengeraapt en stapte ik op haar af. Dat ging ongeveer zo:
- Hoi, uhm, ik wou vragen, uhm, of je misschien, of je het misschien leuk zou vinden offuhm, nou, wil je verkering?
o Nee.
- Waarom niet?
o Nou, x heeft me gisteren gevraagd dus hij was eerder...
- O.
o ...maar als het uit gaat dan wil ik misschien wel met jou, hoor.
-
Het ging ook uit, na een week. Maar toen verhuiste ze naar Enschede. Nooit meer wat van haar vernomen.
quote:breezersletje is altijd
Op zondag 22 juni 2003 13:01 schreef Dezz het volgende:[..]
Ik hoop voor je dat het wel een lelijk vrouwke was anders is dit een mega blunder
quote:Gewoon 1 keer keihard eroverheen en dan dumpen, hebben ze gelijk een minderwaardigheidscomplex
Op zondag 22 juni 2003 13:30 schreef s-ex.nl het volgende:[..]
breezersletje is altijd
quote:De meisjes zullen zich wel buitengesloten hebben gevoeld... en dat na een enorme bekentenis
Op zondag 22 juni 2003 11:10 schreef ArtistOfFlexibility het volgende:
-Ook op de middelbare school komen in de pauze twee meisjes die ik wel ken op me af. De ene is best wel leuk. Zegt de andere: "ze wil je uitnodigen voor haar feest, maar omdat ze je al een tijdje best wel leuk vindt, durft ze je niet zelf uit te nodigen." Ik draai me om naar een vriend van mij en zeg "goh, leuk een feestje, blablabla" Ik blijf zo lang met die vriend praten, als ik me omdraai zijn ze alweer weg aargh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |