quote:Ik heb een zelfde situatie actig iets gehad, Ik was gaan stappen met een paar vrienden, en eenmaal in de tent, komen we een paar andere meisje tegen, die ik van gezicht kende van o.a. de sportschool een m`n middelbare school (al ligt die tijd ver achter mij en heb ik dat een beetje geprobeerd eruit te gooien) bij die meisje danste ook een onbekend gezicht, en die keek behoorlijk geil naar mij, kwam wat dichterbij dansen etc, en we worden een beetje betrokken in de groep.. dus ik tegen m`n maten, Hoe oud zal ze zijn? zal ik het doen? beetje lachen.. toen dacht ik, dit ziet er behoorlijk goed uit, toch ff vragen (want ik hoorde dat het het zusJE
Op woensdag 11 juni 2003 21:23 schreef -chaos- het volgende:
Hehe... verhaal is langer, maar ik kort em ff in...
Ik was op vakantie en op zoek naar een leuke meid voor een leuke tijd.
Opeens zie ik daar een geweldige meid die er nog goed uitzag ook (en Nederlands was ;-)). Ik er dus op af en ja hoor... na een tijdje heb ik haar versierd...
Ik had al een tijdje met haar gepraat en uit het gesprek en haar rondingen ;-) haalde ik dat ze waarschijnlijk een jaartje of 17 zou zijn, ik was toen 19. Ik heb een tijdje met haar gezoend en dergelijke en 't was een leuke avondtotdat...
Later die avond vertelde een goede vriend van me dat ze niet zo oud was als ik dacht... ze was namelijk 14! *slik* Volgende keer toch maar weer de leeftijd vragen
quote:wow, dat is wel heel erg, 3 keer achter elkaar betrapt worden
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef Wrinex het volgende:
ik zal es wat vertellen dat me achtervolgt tot op de dag van vandaag ( geen echte versierblunder, maar gewoon keihard geflasht):heel verhaal
quote:ja logisch....tis een gay-bar!!
Op dinsdag 17 juni 2003 17:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
eeeeh ja een blunder van mij: ik met een paar maten op stap.. na teveel pilsjes ik helemaal van kaart af. en ik nie alleen. duzz wij met onze zatte kop een gay-bar ingelopen. ga ik daar een vrouw proberen te versieren van rond de 31 (ben zelf 18).. zegt ze opeens: "lieve schat ik vind je harstikke leuk maar ik ben toch echt op zoek naar het ander geslacht"
quote:Hou ons op de hoogte!!!!!
Op maandag 16 juni 2003 01:13 schreef Kiwi-Doos het volgende:
doh jah...[bla thuisbrengen bla]
maar ze kwam volgende week weer en dan maakte ze het goed...
dan dus hopen dat ik niet dicht klap...maar ik denk niet dat ik wat met die meid wil.... ik ben 19 en zij is pas 15.... dat knaagt aan me....
veder is t wel n leuke meid...
Affijn op het eind van de avond loop ik arm om arm met een vrouw een tentje in. Ik stond toen al bijna op instorten maar goed je moet er wat voor over hebben . Stort die tent in, ik probeer hem dus weer op te zetten. Steek ik die tentstok niet in het gaatje maar dwars door het zeil, mooie scheur en vrouwtje kwaad. Ik duik weer de tent in en jawel ik ga out en kom de volgende dag om 7.00 weer bij, toen maar naar mijn eigen hokkie gegaan.
2 vrienden van me zijn nogal aardig vrouwen gek bijna elk weekend 1
ik was effe in de andere zaal
en ik ging naar hun toe
daar aangekomen vertelde het meisje waar een van mijn vrienden mee was geweest. of ik dat meisje daar aan de bar wel leuk vond
ik antwoorde zo van nouja ik ken haar niet maar ze ziet er wel aardig uit
gaat ze zitten trekt ze zo'n ongelooflijk chaggie gezicht
ik vraag aan die vriendin waarom is ze zo chaggie ze zegt oh er was wat gebeurt vanavond!!
ik antwoord iets te hard
oh ze is zeker gedumpt door mijn andere vriend.
ze kijken beide op en sjouwen weg.
mzzl
heb dat wijf nog nooit zo raar gezien
en dit terwijl ik bob was en nog anderhalf uur rijden moest naar huis met die 2 vrienden.
quote:Doe nou niet zo tof flinkerd, jij hebt zeker 1 poging gewaagd en bij een stomdronken mens suc6 gehad.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:41 schreef CecilBDemented het volgende:
die heb ik niet alle meisjes die ik heb geprobeerd te versieren is ge.lukt
hoe voeld dat nou zoon blunder
quote:Geen touw aan vast te knopen. Is dit een bot of zo? Zo van: op [enter] drukken en dan rolt er uit:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:13 schreef Sting-like-a-bee het volgende:
Heel verhaal
owkee, nu ook 1tje van ik
en dit terwijl ik bob was en nog anderhalf uur rijden moest
2 vrienden van me zijn nogal aardig
vrouwen gek bijna elk weekend 1
ik ging naar hun toe
soieso nie handig
vertelde het meisje waar een van mijn
en ik ging naar hun toe
daar aangekomen vertelde het meisje waar een van mijn vrienden mee was geweest. of ik dat meisje daar aan de bar wel aardig uit en wel leuk vond
dus ik ga pleite
ik antwoorde zo van nouja
ik ken haar niet maar ze ziet er wel aardig uit
gaat ze zitten trekt ze zo'n ongelooflijk chaggie vrienden mee was geweest
dus ik ga pleite
heb dat wijf nog nooit zo raar gezien
ik vraag aan die vriendin waarom is ze zo chaggie ze zegt oh er was wat gebeurt vanavond!!
ik antwoord iets te hard
naar huis met die 2 vrienden.
bruut!
daar aangekomen vertelde het meisje waar een van mijn
oh ze is zeker gedumpt door mijn andere vriend.
ze kijken beide op en sjouwen weg.
mzzl
(etc. etc.)
quote:[OffTopic]
Op dinsdag 17 juni 2003 22:41 schreef CecilBDemented het volgende:
die heb ik niet alle meisjes die ik heb geprobeerd te versieren is ge.lukt
hoe voeld dat nou zoon blunder
quote:Zo iets dergelijks had ik ook meegemaakt alleen toen was ik kost ziek geworden van de vele Red Bull die ik had gedronken omdat ik moest rijden.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:43 schreef Hatrixx het volgende:
.....
Jah wil je ff met der dansen ofzo... nou neuh.. ik heb een vriendin(zo vrijgezel dat ik was, `t was slecht licht en ik dacht dat ze helemaal niet zo mooi was, a.k.a. lelijk)
.....
Na een flink avondje feesten wandel ik en een groep vrienden naar huis, rjid er een auto langs. In die auto zitten 4 meiden, hun toeteren en zwaaien, wij terug zwaaien. Dus wij lopen weer verder komen ze even later weer langs en de auto stopt. Dus wij denken die nemen we ff mee naar huis. Vraagt dat meisje achter het stuur. Hoe kom ik hier op de hoofdweg uit? ik ben de auto van me vriendje kwijt en die staat daar te wachten
quote:En jij zegt niet even:
Op woensdag 18 juni 2003 11:17 schreef Houzer het volgende:
Agelopen weekend gebeurtNa een flink avondje feesten wandel ik en een groep vrienden naar huis, rjid er een auto langs. In die auto zitten 4 meiden, hun toeteren en zwaaien, wij terug zwaaien. Dus wij lopen weer verder komen ze even later weer langs en de auto stopt. Dus wij denken
die nemen we ff mee naar huis. Vraagt dat meisje achter het stuur. Hoe kom ik hier op de hoofdweg uit? ik ben de auto van me vriendje kwijt en die staat daar te wachten
K vind een meisje al een tijdje leuk en wilde haar nu mee uit vragen. Had al een paar keer gebeld maar ze nam iedere keer niet op. Dus nu moest het maar gebeuren. We zitten samen op een bankje. Ik sta op t punt om het te vragen. Vlak er voor zegt ze ik ga even naar de WC en ze loopt weg. In totaal 3 keer gebeurd(niet iedere keer naar de wc.)
Maarja vrijdag weer een kans
quote:misschien voelde ze het aankomen, en is het een hint...
Op woensdag 18 juni 2003 19:03 schreef Freddie_fish het volgende:
Ik afgelopen vrijdag:K vind een meisje al een tijdje leuk en wilde haar nu mee uit vragen. Had al een paar keer gebeld maar ze nam iedere keer niet op. Dus nu moest het maar gebeuren. We zitten samen op een bankje. Ik sta op t punt om het te vragen. Vlak er voor zegt ze ik ga even naar de WC en ze loopt weg.
In totaal 3 keer gebeurd(niet iedere keer naar de wc.)
Maarja vrijdag weer een kans
Het is nu ongeveer 6 jaar geleden, maar t was n jongen waar ik tot twee keer toe een blunder mee heb gemaakt, dus is wel grappig (ik kan er in ieder geval wel om lachen
Ik was samen met n vriendin in Spanje op vakantie, en we gingen vaak naar dezelfde discotheek. Ik had daar een jongen gezien met donkerbruin haar en blauwe ogen. Ik vond hem wel interessant De tweede keer dat ik hem zag zaten we elkaar de hele tijd vanaf een afstand te bekijken... dat ging dus goed! Ik dacht zeker te weten dat hij een Spanjaard was. Op een gegeven moment kwam hij inderdaad naar mij toe, en we begonnen meteen engels met elkaar te praten. Het was moeilijk verstaanbaar door de harde muziek... maar toch... Op een gegeven moment vroeg hij waar ik vandaan kwam, ik zei dat ik uit Nederland kwam.... en plotseling verstond ik helmaal niks meer van wat hij zei
Ik dacht dat hij opeens in het spaans was gaan praten, en zei 'can you talk in English please???' Bleek hij Vlaams te zijn.
Gelukkig had hem dat er niet van werhouden om toch met me te gaan zoenen... zo hadden we een paar dagen wat met elkaar. De derde dag was ik echt verschrikkelijk bezopen... dit was echt de eerste keer dat ik bezopen was>>> maar iedereen kon het zien, want heel veel mensen zaten naar me te wijzen enzo... Op een gegeven moment ging de vriendin waar ik mee op vakantie was terug naar het hotel. ik wilde nog blijven, en ze had me voor de zekerheid en klein plattegrondje van de route naar het hotel meegegeven. Toen de disco sloot ging die jongen mij naar het hotel brengen.... maar ik wist de weg dus echt niet meer te vinden>>>> zelfs niet met het kaartje! Heel lang rondgelopen. Bleek dat we allang door die straat gelopen waren, maar dat ik de verkeerde kant op keek omdat ik ervan overtuigd was dat het hotel aan de linkerkant zat ipv de rechterkant...
Niet zo'n goede indruk dus allemaal.
Lees mijn verhaaltje eerder dit topic maar, das pas huilen
Maar k vond dat er zo weinig meisjesblunders tussen zaten, dus wou toch even wat toevoegen
een jongen is me aan het versieren... (we zitten op een blok dat als bank dient in een disco), hij vraagt naar mijn leeftijd, dus ik geef die, en vervolgens valt ie letterlijk stijl achterover van het blok af... heb zo dubbelgelegen. hij was echt geschrokken omdat hij dacht dat ik veel jonger was.
quote:Foto!!
Op woensdag 18 juni 2003 23:23 schreef Courtney het volgende:
En wat misschien ook wel grappig is is het volgende korte verhaal:een jongen is me aan het versieren... (we zitten op een blok dat als bank dient in een disco), hij vraagt naar mijn leeftijd, dus ik geef die, en vervolgens valt ie letterlijk stijl achterover van het blok af... heb zo dubbelgelegen. hij was echt geschrokken omdat hij dacht dat ik veel jonger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |