abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11049379
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 01:22 schreef VivaLaResistance het volgende:
Wilde afgelopen een meiske pakken die alleen stond bij de automaat, en ik met mijn dronken kop zou haar wel ff pakken (iedereen zat me op te jutte) en toen stond ik dus bij haar, en opeens pakte ze me bij mijn kruis STRAK vast en zegt ze, sorry vriend maar je bent wat te jong voor me en liep ze weg. Bleek dat ze 27 was, maar geil dat ze was!
beter toch?

maar waarom oh waarom heeft iedereen alleen maar blunders als ze gezopen hebben?
wil dit zeggen dat iedereen die hier post helemaal de bom is als ze nuchter zijn? nooit nuchtere blunders? of zijn die niet zo genant

pi_11051044
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 01:51 schreef kiw het volgende:

[..]

beter toch?

maar waarom oh waarom heeft iedereen alleen maar blunders als ze gezopen hebben?
wil dit zeggen dat iedereen die hier post helemaal de bom is als ze nuchter zijn? nooit nuchtere blunders? of zijn die niet zo genant

Niemand waagt het als ze nuchter zijn, lijkt het. Meestal als ik nuchter ben komt het niet verder als een praatje.. Meestal kom je ze dan tegen in een supermarkt ofzo... tja, niet echt een gelegenheid om superversier truken uit te halen. Tja je kan vragen "wil je wat drinken van me" en dan naar de supermarktkoeling lopen en der een fles cola geven
Lambo of Rekt
pi_11055803
Bij deze verklaar ik mezelf tot randdebiel:

Dit weekend in het dorp waar mijn ouders wonen wezen stappen (touristenplaatsje).
Ik helemaal blij want er waren Japanners, veel Japanners (Siggy vindt Japanse meisjes , dat hadden jullie al begrepen).

Maargoed, beetje ouwehoeren en ja knikken omdat ze bijna geen andere taal dan Japans spraken. Komt er op een gegeven moment een grietje naast me aan de bar staan, ik draai me om zodat ze "klem" tussen de bar en mij staat, ze lacht eens lief en brabbelt wat in het Japans... Fijn, versta ik niet! Paar keer voorzichtig iets geprobeert en elke keer was haar antwoord "brabeldebrabel" (Japans voor beginners, les 1).

Ik kreeg er onderhand schoon genoeg van en na wat commentaar van m'n groepje waarmee ik weg was geprobeerd haar te zoenen. Ze spartelde niet tegen maar direct daarna ging ze naar een groepje Japanners met de woorden "You me boyfriend no". Ik met mijn zatte kop dat begrepen dat ze al een vriendje had
Wij redelijk snel daarna richting andere kroeg voor meer vrouwenvolk.

Hoorde ik de volgende dag dat dat Japanse meisje de heleavond had zitten huilen omdat ze bedoelde dat ze me leuk vond en ik was weg gegaan

's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
  donderdag 12 juni 2003 @ 12:37:10 #29
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_11055850
quote:
Niemand waagt het als ze nuchter zijn, lijkt het. Meestal als ik nuchter ben komt het niet verder als een praatje.. Meestal kom je ze dan tegen in een supermarkt ofzo... tja, niet echt een gelegenheid om superversier truken uit te halen. Tja je kan vragen "wil je wat drinken van me" en dan naar de supermarktkoeling lopen en der een fles cola geven
Inderdaad, ik heb meestal een biertje (of 3) minimaal nodig voor ik wat kan doen, heb altijd kauwgum bij me voor de smaak/geur en eropaf. Mijn blunder? Ik mag om medische redenen tijdelijk geen alchohol , dus durf ik niks/ merk hints veel te laat (in de kroeg met een colatje maakt je ook niet geil) tsja.
Maar dat idee van de supermarkt , daarna ff naar de groente afdeling en leuk spelen . Daarna doorschuiven naar de condooms en raggen op de stroop afdeling . meer iets voor een pr0n film. Maar wel leuk om mee te maken

:edit: ik had een tekentje verkeerd

Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
pi_11056504
Okee, eentje van mij die goed begon maar stom afliep:

Op een feestje bij iemand thuis een meisje versierd door haar in de gang op te wachten en gewoon te zoenen: ik wist dat ze me leuk vond. Hele avond zitten zoenen, nogal dronken geworden, lekker asociaal midden in de huiskamer tongen, dikke pret dus. Met haar mee naar huis, waar ze in de huiskamer al enthousiast tegen me aan begon te rijden, maar eenmaal in bed bleek ze te dronken. Viel meteen in slaap. Volgende ochtend kater & moest ze eruit voor zaken, dus niets geen sex.
Een week later kwam ze ergens anders naar me toe (zaten in hetzelfde scenetje) 'om over vorige week' te praten, zegt ze. Of ik me niet gekwetst voelde doordat, nou ja, geen sex en zo. Ik zeg 'nee, helemaal niet.' Oeps.

donderdag 12 juni 2003 @ 13:37:10 #31
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_11057265
Ik herinner me nu eentje,

Kom een meiske tegen en raak met haar aan de praat. Hebben het over vakantie enzo waar ze naar toe gaat en waar ik naar toe ga, blijkt het 5 km (ongeveer) van elkaar af te zijn. Alleen zij is op de 20ste daar en ik ga weg op 20ste(alleen dat wist zij niet). Zij had een villa gehuurd met vrienden en ik ging op bezoek bij familie.
Zegt ze: zal ik mijn adres geven?
Ik: (met de gedachte van he ik kan haar tog niet bezoeken) nee das niet nodig want dan ben ik er niet meer.

ik heb dus nu niks van haar. Toen ze wegliep en ik nog even keek naar die mooie achterkant en me omdraaide besefte ik pas.......

Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  donderdag 12 juni 2003 @ 13:40:43 #32
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11057376
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:04 schreef Cronjob het volgende:
Okee, eentje van mij die goed begon maar stom afliep:

Op een feestje bij iemand thuis een meisje versierd door haar in de gang op te wachten en gewoon te zoenen: ik wist dat ze me leuk vond. Hele avond zitten zoenen, nogal dronken geworden, lekker asociaal midden in de huiskamer tongen, dikke pret dus. Met haar mee naar huis, waar ze in de huiskamer al enthousiast tegen me aan begon te rijden, maar eenmaal in bed bleek ze te dronken. Viel meteen in slaap. Volgende ochtend kater & moest ze eruit voor zaken, dus niets geen sex.
Een week later kwam ze ergens anders naar me toe (zaten in hetzelfde scenetje) 'om over vorige week' te praten, zegt ze. Of ik me niet gekwetst voelde doordat, nou ja, geen sex en zo. Ik zeg 'nee, helemaal niet.' Oeps.

Nou ja...klinkt ook weer zo lomp als je zegt dat het belachelijk was dat je geen sex had en zo..
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  Redactie Games donderdag 12 juni 2003 @ 15:37:51 #33
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11061105
quote:

[..]

beter toch?

Die van mij was in nuchtere toestand
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:19:35 #34
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11062476
quote:

[..]

Ik ben eigelijk nooit zat of zo als ik blunders maak, maar die maar de laatste tijd maak er er niemer zoveel... kweet ook nie kwor te goed daarin denk ik nee or maaruhm ja ik vraag altijd of ze willen dansen en als ze nee zegge is da nie echt een blunder... zo doe ik dat altijd

Eigenlijk is ut dus tijd voor een andere "aanpak"

80 maakt je buurt weer prachtig
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:46:50 #35
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11072689
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:19 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Ik ben eigelijk nooit zat of zo als ik blunders maak, maar die maar de laatste tijd maak er er niemer zoveel... kweet ook nie kwor te goed daarin denk ik nee or maaruhm ja ik vraag altijd of ze willen dansen en als ze nee zegge is da nie echt een blunder... zo doe ik dat altijd

Eigenlijk is ut dus tijd voor een andere "aanpak"

Ja, je moet gewoon door schade en schande wijzer worden..... laatste keer ging het ook mij een keer helemaal goed af. Aan de praat geraakt, dansen (wel werd ik opgejut door haar vriendinnen ), zoenen, nog meer dansen en zoenen etc. Zegt ze "heb je je telefoon bij".... "erh, ja".... "geef ff dan". Ok, tot de muziek stopte. Buiten nog ff afscheid genomen "je gaat me wel bellen he!". Ik natuurlijk bellen/smsen etc, leek helemaal goed te gaan. Samen wat afgesproken..... bedenkt ze zich ineens dat ze toch d'r vorige relatie nog niet helemaal heeft afgesloten en nog niet aan iets nieuws toe is.

Maar er zit dus iig een stijgende lijn in, volgende keer eentje zonder ex-problemen.

drie keer rechts is ook links
pi_11074438
Hebben jullie dit ook wel eens?? Jaren gek geweest op een meisje maar niet genoeg lef om er naar toe te stappen (nogal last van een hele lage eigendunkt toen, nu wat minder last van) , kom je r jaren later achter dat ze toen ook gek op jou was maar ook niet durfde. Al 3 keer gehad, en in 2 weken er achter gekomen dat ze dat toen voelde
you only life ones, so make life worth living En zoals Youp ooit schreef: We moeten meer zuipen, meer feesten en meer vrijen!!!!
  vrijdag 13 juni 2003 @ 00:25:46 #37
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_11075201
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:55 schreef Gnoefdepoef het volgende:
Hebben jullie dit ook wel eens?? Jaren gek geweest op een meisje maar niet genoeg lef om er naar toe te stappen (nogal last van een hele lage eigendunkt toen, nu wat minder last van) , kom je r jaren later achter dat ze toen ook gek op jou was maar ook niet durfde. Al 3 keer gehad, en in 2 weken er achter gekomen dat ze dat toen voelde

Klinkt helaas maar al te herkenbaar.. Altijd met meisje optrekken, enorm leuk, maar denken dat ze niet meer wil zijn dan vrienden. Uiteindelijk, maanden later, wanneer ze al een vriendje heeft, verteld ze ineens dat ze ook wel wat met me wou

Verder (helaas voor jullie) geen blunders, versier niet zo vaak meiden... Het voordeel van in 1 keer een goede versieren en daar maanden bij blijven

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
pi_11084814
quote:
Verder (helaas voor jullie) geen blunders, versier niet zo vaak meiden... Het voordeel van in 1 keer een goede versieren en daar maanden bij blijven
Tja, ik en mijn eerste vriendin zijn ook nog steeds samen, dus...
pi_11131260
Ik was gisteren met twee vrienden op een technofeestje. Op een gegeven moment stonden daar drie wel heel mooie meissies, dus ik zei dat tegen een vriend van me. Even later liepen we er langs af en gingen we op een andere plek staan. Kwamen ze op een gegeven moment steeds dichter bij mij staan (m'n vrienden stonden een paar meter van mij af). Ze zaten me nogal te pushen om wat te ondernemen, maar ik deed niets . Een tijdje later kwamen ze weer verdacht bij ons staan (nu een andere plek). En natuurlijk weer niets gedaan...
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 16 juni 2003 @ 00:04:49 #40
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_11133306
deze is echt heel erg, dus kan em jullie niet onthouden :p

'k was bij de disco met me kameraden zoals meestal op zaterdag avond... was al aardig laat op de avond en 'k moest dringend naar de wc. moet daar op een gegeven moment een trap naar beneden, spreekt zo'n meid me aan
zij: "eey... wat vind je van haar?"
ik: [kijk, zie leuk meisje dat duidelijk enigzins beschonken is]"jah, leuk meisje "
[net op dat moment valt ze bijna van de trap af]
ik: "loopt ze altijd zo onhandig?"
zij: "nee, haar string zit niet goed. jij kunt em wel ff goed doen, toch?"
ik: "haha" [loop verder]

na mate de tijd verstreek ging m'n emotionele toestand zo:

alleen toen was ze nergens meer te bekennen natuurlijk

Can you practise what you preach?
pi_11134457
doh jah...

afgelopen zaterdag.... ik werk zelf in lokale discotheek,
kwam er n meid aan die op de achtergrond wat
vrienden was aant vragen of ze haar naar huis wilde brengen
want ze had geen vervoer en taxi was 35 euro en dat vond ze
wel erug veel.... ze komt er ook zo wat elke week
en heb dus wel ns af en toe n kort babbeltje gemaakt
maar verder nix indrukwekkends...

na n uurtje komt ze naar me toe of ik iemand wist die haar
naar huis wilde brengen... joa ik kan strax wel ff taxi spelen
moet alleen nog ff die junk hier opruimen...

drink zowiezo niet als ik moet werken dus kon wel rijden...

dat was dan goed... en zo zij het...

onderweg best veel gepraat... ze vond me n leuke en lieve jongen...
en ze wilde het goed met me maken omdat ik zo lief was en haar
naar huis bracht.... nix in zin dus gewoon thuis afgedropped

op weg naar huis begonnen de hints door te komen.....

DOH... dumbass...

hoe traag kun je zijn.....

maar ze kwam volgende week weer en dan maakte ze het goed...
dan dus hopen dat ik niet dicht klap...

maar ik denk niet dat ik wat met die meid wil.... ik ben 19 en zij is pas 15.... dat knaagt aan me....

veder is t wel n leuke meid...

pi_11140036
quote:
Op maandag 16 juni 2003 01:13 schreef Kiwi-Doos het volgende:
doh jah...

afgelopen zaterdag.... ik werk zelf in lokale discotheek,
kwam er n meid aan die op de achtergrond wat
vrienden was aant vragen of ze haar naar huis wilde brengen
want ze had geen vervoer en taxi was 35 euro en dat vond ze
wel erug veel.... ze komt er ook zo wat elke week
en heb dus wel ns af en toe n kort babbeltje gemaakt
maar verder nix indrukwekkends...

na n uurtje komt ze naar me toe of ik iemand wist die haar
naar huis wilde brengen... joa ik kan strax wel ff taxi spelen
moet alleen nog ff die junk hier opruimen...

drink zowiezo niet als ik moet werken dus kon wel rijden...

dat was dan goed... en zo zij het...

onderweg best veel gepraat... ze vond me n leuke en lieve jongen...
en ze wilde het goed met me maken omdat ik zo lief was en haar
naar huis bracht.... nix in zin dus gewoon thuis afgedropped

op weg naar huis begonnen de hints door te komen.....

DOH... dumbass...

hoe traag kun je zijn.....

maar ze kwam volgende week weer en dan maakte ze het goed...
dan dus hopen dat ik niet dicht klap...

maar ik denk niet dat ik wat met die meid wil.... ik ben 19 en zij is pas 15.... dat knaagt aan me....

veder is t wel n leuke meid...

De vraag is hoe ze eruit ziet en zich gedraagt. Een meisje van 15 kan makkelijk overkomen als 1 van 17. Leeftijd is relatief moet je maar zeggen en moet je voor een groot deel doorheen kijken.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  Redactie Games maandag 16 juni 2003 @ 19:47:29 #43
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11150800
quote:
Op maandag 16 juni 2003 01:13 schreef Kiwi-Doos het volgende:

[Heel verhaal over meisje naar huis brengen]

Ik weenie hoor, maar weet je wel zeker dat je er iets achter moet zoeken?

Een jaartje geleden kwam ik op het station ook een meisje tegen die naar me toe rende om te vragen of ze mee mocht liften met m'n auto, nadat ik een vriend van me had afgezet bij het station. Ze zei dat ze richting Ehv moest en dat de treinen niet reden op dat moment. "Naja, is goed" zeg ik "spring maar in de auto" ik moest er toch weer heen dus. Ben vervolgens met 'r nog de stad ingelopen. Ondertussen leuk gesprek gehad over dat ze net uit Zuid Afrika terug kwam en dat haar vrienden een feest georganiseerd hadden in Ehv, maar dat de treinen niet reden en dat ze een geluk had dat ze zo'n aardige jongen zoals mij tegen kwam. Even later bij 'r bestemming vroeg ze of ik nog iets van haar tegoed had. Ik zei, ach neej tis al goed, moest toch al richting Ehv centrum dus. Ze zei dat ik nog maar eens een keertje langs moest komen, zou ze wel leuk vinden. Gaf haar drie zoenen op de wangen en ik ben toen gewoon verder de stad in gegaan om wat andere spulletjes te kopen.

Eigenlijk heb ik er verder niet meer bij nagedacht en ben d'r ook nooit meer langs geweest. Ik heb er ook nooit iets achter gezocht ofzo of heb ik weer een plaat voor me kop

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_11157779
Pas geleden tijdens een hockeytoernooi...

Ik had de eerste avond een leuk meisje weten te versieren (is nu mn vriendin, dus uiteindelijk wel goed gekomen )...
De 2e avond haar weer opgezocht en mee staan dansen en zoenen...
Kom ik mn coach tegen met een paar teamgenoten van mij, die vragen hoe ze heette.
Op dat moment was ik al redelijk aangeschoten, dus ik zei "Evelien", terwijl zij dus in mn armen lag. Zegt ze zo "neejoh! ik heet Eva!!"
Op dat aangeschoten moment dacht ik dus serieus dat dr teamgenoten dr Eva noemden als afkorting voor Evelien

Gelukkig is het vergeten en vergeven

pi_11159599
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik weenie hoor, maar weet je wel zeker dat je er iets achter moet zoeken?

Een jaartje geleden,,,, blablalabla...

ja maar tussen door ook steeds van die stille hints....
of ik n vriendin had en ze vertelde dat zei dus geen vriendje meer had enz...... enzz...
pi_11168625
Begaan de fokkers hier ook wellis buiten het uitgaan versierblunders? Of alleen tijdens het stappen?
Lambo of Rekt
pi_11169954
Al een hele tijd geleden...

Ik was op een bal rustig wat aant rondlopen om nog een paar van mijn vrienden te zoeken, tikt iemand op mijn schouder. Ik draai mij om en zie daar 3 meiden staan. wat willen die nu van mij. Geeft een van die meisjes mij een drankbonnetje ikke nog meer Ik zeg nix ... Geeft ze me een kus op de wang en loopt dan weg. Was er niet echt met mijn gedachten bij (niet eens zat). 5 min later dacht ik zo van Hier had ik meer van kunnen maken.

dinsdag 17 juni 2003 @ 16:53:46 #48
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11172712
ik zal es wat vertellen dat me achtervolgt tot op de dag van vandaag ( geen echte versierblunder, maar gewoon keihard geflasht):

Waterpolokamp (jaja) Internationaal toernooi, iets van 1000 mensen ofzo aanwezig. Ik was de jongste van de groep, de rest was de 20 al gepasseerd. (ik ben nu 16) Allemaal hadden ze grote verhalen over welke meiden ze wel niet zouden versieren en neuken en blablablablabla. We zaten in tentjes daar opt terein, had alleen geen eigen tentje meegenomen

Vrijdag, nix bijzonders. Wel met paar meisjes gesproken maar het was donker en sommigen bleken achteraf spuuglelijk te zijn.
Zaterdag, feest in grote tent, ik was spuugspetterdronken van dat goedkope ALDI-bier (wat overigens wel lekker is) Ik sta daar echt kansloos in mijn eentje op en neer te springen

Maar goed, ik wou nog wel even scoren. Dus ik leg de hele tijd "per ongeluk" mijn hand op de ass van een of ander chickie. Na echt zoon 5 minuten draait ze zich om en vraagt: "lekker he, aan mijn kont zitten?"*)

Mja, ze vraagt dus of we ff stukje willen wandelen, ik zo, okiedokie.
Wij wandelen dus over het terrein heen enzo, maar van zoenen ofzo kwam ut niet. Na echt iets van 3 kwartier ofzo kon ik eindelijk mijn lippen op die van haar persen.
Mja, vraagt ze dus of we naar haar tent zullen gaan. Ik weer: Okiedokie

Wij gaan dus naar haar tent, waar ze slaapt met 8 andere meisjes. Wij gaan daar lekker bezig lopen zijn, en net dat we all the way wilden gaan komen haar 8 vriendinnen/teamgenoten binnen

Dus ik stel voor om naar een tent te gaan van mijn team-genoot, want ze zullen wel nog een hele tijd wegblijven. Dus wij gaan dat tentje binnen, beginnen en wat denk je? Na 2 minuten komen 3 teamgenoten aanlopen, tentje open,

Hun lagen compleet dubbel van het lachen, ik kon er eigenlijk niet zo de humor van inzien. Maar goed, hun vonden het niet zo erg, en zeiden: ga maar in het tentje van (teamgenoot) liggen, die blijven nog tot 1 uur ofzo weg. Ik denk, nou dan gaan we daar wel verder. Wij tentje ingedoken. En wat denk je? ANDERHALVE MINUUT LATER komen die lui aan, doen tentje open: "HEY ER LOPEN HIER 2 MENSEN IN ONS TENTJE TE NEUKEN!!!" keihard

Achteraf nog wel gefinished maar 3 keer betrapt worden is voor mij toch teveel van het goeie Nu nog spreken mijn teamgenoten erover en hebben ook de hele club alles verteld enzo......gelukkig raakt het nu weer een btje in de vergetelheid.

pi_11173068
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef Wrinex het volgende:
heel verhaal
hehe, bale man.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_11173090
WHAHAHAHA 3x is echt te erg.
Klootzak, your's truly
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: