quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:42 schreef Houzer het volgende:
Neej piste ook in me broek van het lache zowat. Die teringhonden blaffen. en KADENG schop die kattenbak echt de hele kamer door. Gelukkig heeft ze me telefoonnummer niet want die ken een aardige pest zooi opruimen
hier dus me verhaal van deze zaterdag:
ik vierde zaterdag dus me verjaardag en had al behoorlijk wat alcohol in me mik, ik had dus nog wel zin om ff naar de stad te gaan met me vrienden, ik ga dus zo;n kroeg binnen met een vriend van me en na een tijdje komt er dus een vette chick naar me toelopen:D zij begint dus van
"he jij bent toch ******" kzeg dus ehm jah hoezo? "nou ik heb nog met je gesproken op een verjaardag van een vriend" (was dus al half jaar geleden, kwist dus niet meer wie ze was) zij vraagt dus van "weet je nog hoe ik heet?" keb echt geen flauw id "hoe heet je dan?" zij geeft dus een onmogelijke naam op dus ik vraag nog een x haar naam, na 10x vragen wist ik al dat et einde oefening was:D zij loopt dus weg en ik sta daar nog alleen
opzich wel droog hehe
quote:Had je die flap-dingen van je motten openzetten.
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef laidback het volgende:
.-=verhaal=-.opzich wel droog hehe
quote:Wel dan gelijk na de 2de keer doen he anders staat het minstens even
Op maandag 30 juni 2003 14:54 schreef laidback het volgende:
de volgende x vraag ik wel of ze haar naam op wil schrijven
quote:how funny
Op maandag 30 juni 2003 11:53 schreef Houzer het volgende:
Van het weekend ook weer gelachen zeg.Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!Afijn wij naar flat toe
..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.
Was eens jaren geleden op vakantie in het zonnige zeeland, leerde daar wel een leuke meid kennen. Heel wat daagjes beetje ouwehoeren enz enz. ut leek wel te klikken dus was ready voor volgende move. Was op een avond naar een discotheek en wist ook dat zij daar zou komen met haar vriendinnen. En jawel hoor na een tijdje verscheen ze ook op de dansvloer. Khad inmiddels al een flinke hoeveelheid alcohol genuttigd en had daardoor wel een aantal remmingen van me af kunnen gooien. Sta ik daar zwaar te swingen op 1 of ander popi nummertje, en blijkbaar moeten mn moves niet slecht zijn geweest want spontaan begonnen meiden tegen me aan te praten net alsof ze mij al jaren kendde. Ik in mn sas en gaat zo uurtje door ofzo, in combinatie met het nuttigen van nog meer alcohol. Komt die meid opeens naar me toe en trekt me mee de dansvlor op, had op dat moment al zoveel gezopen dat ik niet echt meer in staat was om gecontroleerde dansbewegingen te maken dus gaf aan dat ik niet echt zin had. Na aantal verwoedde pogingen liet ze het voor gezien. Ben haar op een gegeven moment uit het oog verloren tot ik haar zag bekken met 1 of andere doed. Op zich wel balen natuurlijk maar ergste was nog dat ze mij aankeek terwijl ze met die gast stond te bekken. Net of ze wilde zeggen, tjah jongen dit had ook jij kunnen zijn. Vervolgens ben ik maar beetje pissed off naar de camping gegaan om vervolgens de volgende ochtend met een dubbele kater wakker te worden.
Overal waar "te" voor staat kan niet goed zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn85 op 30-06-2003 22:28]
quote:Hahaha
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef Martijn85 het volgende:
TEvreden
Btw niet lullig bedoeld, maareh die omdraaiing in je logo werkt niet helemaal Anger Lord - Anger Drol staat er, toevalligheidje of zo bedoeld, en nog maals no offense dude.
En btw mooie zin in je signature, maareh als je iets beheerst, dan creeer je toch orde, of is dat nou juist de grap?
[Dit bericht is gewijzigd door DarkClouD op 30-06-2003 23:46]
quote:Tequilla natuurlijk duh
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef Martijn85 het volgende:
TEvreden![]()
quote:Weet je ??? Zulke meisjes zijn meestal een beest in bed
Van het weekend ook weer gelachen zeg.Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!Afijn wij naar flat toe
..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.
lateeeeeeerz
quote:TE Worden (laatste zin)
Op maandag 30 juni 2003 20:40 schreef DarkClouD het volgende:
Heb ook nog een leuke? ervaring.Was eens jaren geleden op vakantie in het zonnige zeeland, leerde daar wel een leuke meid kennen. Heel wat daagjes beetje ouwehoeren enz enz. ut leek wel te klikken dus was ready voor volgende move. Was op een avond naar een discotheek en wist ook dat zij daar zou komen met haar vriendinnen. En jawel hoor na een tijdje verscheen ze ook op de dansvloer. Khad inmiddels al een flinke hoeveelheid alcohol genuttigd en had daardoor wel een aantal remmingen van me af kunnen gooien. Sta ik daar zwaar te swingen op 1 of ander popi nummertje, en blijkbaar moeten mn moves niet slecht zijn geweest want spontaan begonnen meiden tegen me aan te praten net alsof ze mij al jaren kendde. Ik in mn sas en gaat zo uurtje door ofzo, in combinatie met het nuttigen van nog meer alcohol. Komt die meid opeens naar me toe en trekt me mee de dansvlor op, had op dat moment al zoveel gezopen dat ik niet echt meer in staat was om gecontroleerde dansbewegingen te maken dus gaf aan dat ik niet echt zin had. Na aantal verwoedde pogingen liet ze het voor gezien.
Ben haar op een gegeven moment uit het oog verloren tot ik haar zag bekken met 1 of andere doed. Op zich wel balen natuurlijk maar ergste was nog dat ze mij aankeek terwijl ze met die gast stond te bekken. Net of ze wilde zeggen, tjah jongen dit had ook jij kunnen zijn. Vervolgens ben ik maar beetje pissed off naar de camping gegaan om vervolgens de volgende ochtend met een dubbele kater wakker te worden.
Overal waar "te" voor staat kan niet goed zijn
t jeukt me alleen nog steeds dat ze pas 15 is....
Ondertussen pakte ik een biertje aan die een vriend gehaald had, en was dus ff die meid 'vergeten'. Opeens dacht ik er weer aan maar toen was ze weg...
Ik denk naja jammer dan, volgende keer beter..
Zie ik dr ineens weer staan ongeveer op dezelfde plek als daarvoor met diezelfde meiden ook en zie ik dat meisje met die andere meiden dus duidelijk mij aankijken/wijzen... Ondertussen kreeg ook een vriend van me het in de gaten en die zei dat ik dr maar eens op af moest stappen.
Ik denk ja goed, maar neem nog ff 1 biertje.
En ja, je raad het al, biertje op, meisje weg
OW JA: TIPS ZIJN MEER DAN WELKOM OM HET IN HET VERVOLG BETER TE DOEN...
[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 01-07-2003 03:20]
quote:
quote:Een ezel...........(moet ik verdergaan?)
Op dinsdag 1 juli 2003 03:14 schreef eMAeRCe het volgende:
Een maand geleden ofzo was ik met wat vrienden in discotheek. Vlakbij ons stonden 3 meiden waarvan ik er eentje wel zag zitten. Ik haar aankijken en oogcontact zoeken (was te verlegen om dr op af te stappen) en op een gegeven moment kijkt ze mij aan met een leuke lach.
Ondertussen pakte ik een biertje aan die een vriend gehaald had, en was dus ff die meid 'vergeten'. Opeens dacht ik er weer aan maar toen was ze weg...
![]()
Zie ik dr ineens weer staan ongeveer op dezelfde plek als daarvoor met diezelfde meiden ook en zie ik dat meisje met die andere meiden dus duidelijk mij aankijken/wijzen... Ondertussen kreeg ook een vriend van me het in de gaten en die zei dat ik dr maar eens op af moest stappen.
Ik denk ja goed, maar neem nog ff 1 biertje.En ja, je raad het al, biertje op, meisje weg
quote:moet je harder zuipen joh
Een maand geleden ofzo was ik met wat vrienden in discotheek. Vlakbij ons stonden 3 meiden waarvan ik er eentje wel zag zitten. Ik haar aankijken en oogcontact zoeken (was te verlegen om dr op af te stappen) en op een gegeven moment kijkt ze mij aan met een leuke lach.
![]()
Ik denk ja goed, maar neem nog ff 1 biertje.En ja, je raad het al, biertje op, meisje weg
quote:Ik had al zoveel gezopen dat ik dr steeds 'vergat'. En op n gegeven moment was ze weg
Op dinsdag 1 juli 2003 12:58 schreef thadude het volgende:[..]
moet je harder zuipen joh
quote:Laat haar je bier halen
![]()
quote:Jeuken????? Roesten, aan je reet wel te verstaan!!!!!
Op dinsdag 1 juli 2003 02:29 schreef Kiwi-Doos het volgende:
hurray... de girl van me story ff gecalled en gesmsed... wil me iig al beter leren kennen en ze vind me leuk....t jeukt me alleen nog steeds dat ze pas 15 is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |