abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 14:34:05 #226
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11463677
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:42 schreef Houzer het volgende:
Neej piste ook in me broek van het lache zowat. Die teringhonden blaffen. en KADENG schop die kattenbak echt de hele kamer door. Gelukkig heeft ze me telefoonnummer niet want die ken een aardige pest zooi opruimen
ik vind mooi
pi_11463695
hehe super topic, na al dat gelees heb ik mezelf ook ff geregt:)

hier dus me verhaal van deze zaterdag:

ik vierde zaterdag dus me verjaardag en had al behoorlijk wat alcohol in me mik, ik had dus nog wel zin om ff naar de stad te gaan met me vrienden, ik ga dus zo;n kroeg binnen met een vriend van me en na een tijdje komt er dus een vette chick naar me toelopen:D zij begint dus van
"he jij bent toch ******" kzeg dus ehm jah hoezo? "nou ik heb nog met je gesproken op een verjaardag van een vriend" (was dus al half jaar geleden, kwist dus niet meer wie ze was) zij vraagt dus van "weet je nog hoe ik heet?" keb echt geen flauw id "hoe heet je dan?" zij geeft dus een onmogelijke naam op dus ik vraag nog een x haar naam, na 10x vragen wist ik al dat et einde oefening was:D zij loopt dus weg en ik sta daar nog alleen

opzich wel droog hehe

een koe zegt boe
  maandag 30 juni 2003 @ 14:41:36 #228
57971 Wrinex
pi_11463820
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef laidback het volgende:
.-=verhaal=-.

opzich wel droog hehe

Had je die flap-dingen van je motten openzetten.
Dit zijn van die typische no-no's
pi_11464080
de volgende x vraag ik wel of ze haar naam op wil schrijven
een koe zegt boe
  maandag 30 juni 2003 @ 15:10:23 #230
57971 Wrinex
pi_11464397
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:54 schreef laidback het volgende:
de volgende x vraag ik wel of ze haar naam op wil schrijven
Wel dan gelijk na de 2de keer doen he anders staat het minstens even
  maandag 30 juni 2003 @ 15:15:30 #231
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11464501
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:53 schreef Houzer het volgende:
Van het weekend ook weer gelachen zeg.

Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!

Afijn wij naar flat toe ..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.

how funny jij geeft mij weer buik-krampen !
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11471509
Heb ook nog een leuke? ervaring.

Was eens jaren geleden op vakantie in het zonnige zeeland, leerde daar wel een leuke meid kennen. Heel wat daagjes beetje ouwehoeren enz enz. ut leek wel te klikken dus was ready voor volgende move. Was op een avond naar een discotheek en wist ook dat zij daar zou komen met haar vriendinnen. En jawel hoor na een tijdje verscheen ze ook op de dansvloer. Khad inmiddels al een flinke hoeveelheid alcohol genuttigd en had daardoor wel een aantal remmingen van me af kunnen gooien. Sta ik daar zwaar te swingen op 1 of ander popi nummertje, en blijkbaar moeten mn moves niet slecht zijn geweest want spontaan begonnen meiden tegen me aan te praten net alsof ze mij al jaren kendde. Ik in mn sas en gaat zo uurtje door ofzo, in combinatie met het nuttigen van nog meer alcohol. Komt die meid opeens naar me toe en trekt me mee de dansvlor op, had op dat moment al zoveel gezopen dat ik niet echt meer in staat was om gecontroleerde dansbewegingen te maken dus gaf aan dat ik niet echt zin had. Na aantal verwoedde pogingen liet ze het voor gezien. Ben haar op een gegeven moment uit het oog verloren tot ik haar zag bekken met 1 of andere doed. Op zich wel balen natuurlijk maar ergste was nog dat ze mij aankeek terwijl ze met die gast stond te bekken. Net of ze wilde zeggen, tjah jongen dit had ook jij kunnen zijn. Vervolgens ben ik maar beetje pissed off naar de camping gegaan om vervolgens de volgende ochtend met een dubbele kater wakker te worden.

Overal waar "te" voor staat kan niet goed zijn

maandag 30 juni 2003 @ 20:46:31 #233
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_11471649
TEvreden

[Dit bericht is gewijzigd door Martijn85 op 30-06-2003 22:28]

Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 30 juni 2003 @ 22:26:37 #234
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11474638
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef Martijn85 het volgende:
TEvreden
Hahaha
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_11476445
Ja zo kan ik er ook nog wel een paar TEgelleggerhandschoenontvetterapparaatje?!

Btw niet lullig bedoeld, maareh die omdraaiing in je logo werkt niet helemaal Anger Lord - Anger Drol staat er, toevalligheidje of zo bedoeld, en nog maals no offense dude.

En btw mooie zin in je signature, maareh als je iets beheerst, dan creeer je toch orde, of is dat nou juist de grap?

[Dit bericht is gewijzigd door DarkClouD op 30-06-2003 23:46]

maandag 30 juni 2003 @ 23:42:49 #236
22658 scollon
Met fiets
pi_11476541
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef Martijn85 het volgende:
TEvreden
Tequilla natuurlijk duh
Vanaf nu weer zonder auto
  maandag 30 juni 2003 @ 23:53:47 #237
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11476830
quote:

Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!

Afijn wij naar flat toe ..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.

Weet je ??? Zulke meisjes zijn meestal een beest in bed
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_11476913
naja ik ga op vakantie:D kbreng wel wat verhalen mee voor jullie (ofnie:P is beter voor mij natuurlijk)

lateeeeeeerz

een koe zegt boe
  maandag 30 juni 2003 @ 23:57:16 #239
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11476949
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:40 schreef DarkClouD het volgende:
Heb ook nog een leuke? ervaring.

Was eens jaren geleden op vakantie in het zonnige zeeland, leerde daar wel een leuke meid kennen. Heel wat daagjes beetje ouwehoeren enz enz. ut leek wel te klikken dus was ready voor volgende move. Was op een avond naar een discotheek en wist ook dat zij daar zou komen met haar vriendinnen. En jawel hoor na een tijdje verscheen ze ook op de dansvloer. Khad inmiddels al een flinke hoeveelheid alcohol genuttigd en had daardoor wel een aantal remmingen van me af kunnen gooien. Sta ik daar zwaar te swingen op 1 of ander popi nummertje, en blijkbaar moeten mn moves niet slecht zijn geweest want spontaan begonnen meiden tegen me aan te praten net alsof ze mij al jaren kendde. Ik in mn sas en gaat zo uurtje door ofzo, in combinatie met het nuttigen van nog meer alcohol. Komt die meid opeens naar me toe en trekt me mee de dansvlor op, had op dat moment al zoveel gezopen dat ik niet echt meer in staat was om gecontroleerde dansbewegingen te maken dus gaf aan dat ik niet echt zin had. Na aantal verwoedde pogingen liet ze het voor gezien. Ben haar op een gegeven moment uit het oog verloren tot ik haar zag bekken met 1 of andere doed. Op zich wel balen natuurlijk maar ergste was nog dat ze mij aankeek terwijl ze met die gast stond te bekken. Net of ze wilde zeggen, tjah jongen dit had ook jij kunnen zijn. Vervolgens ben ik maar beetje pissed off naar de camping gegaan om vervolgens de volgende ochtend met een dubbele kater wakker te worden.

Overal waar "te" voor staat kan niet goed zijn

TE Worden (laatste zin)
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_11479427
hurray... de girl van me story ff gecalled en gesmsed... wil me iig al beter leren kennen en ze vind me leuk....

t jeukt me alleen nog steeds dat ze pas 15 is....

dinsdag 1 juli 2003 @ 03:14:47 #241
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_11479608
Een maand geleden ofzo was ik met wat vrienden in discotheek. Vlakbij ons stonden 3 meiden waarvan ik er eentje wel zag zitten. Ik haar aankijken en oogcontact zoeken (was te verlegen om dr op af te stappen ) en op een gegeven moment kijkt ze mij aan met een leuke lach.

Ondertussen pakte ik een biertje aan die een vriend gehaald had, en was dus ff die meid 'vergeten'. Opeens dacht ik er weer aan maar toen was ze weg...

Ik denk naja jammer dan, volgende keer beter..
Zie ik dr ineens weer staan ongeveer op dezelfde plek als daarvoor met diezelfde meiden ook en zie ik dat meisje met die andere meiden dus duidelijk mij aankijken/wijzen... Ondertussen kreeg ook een vriend van me het in de gaten en die zei dat ik dr maar eens op af moest stappen.
Ik denk ja goed, maar neem nog ff 1 biertje.

En ja, je raad het al, biertje op, meisje weg

OW JA: TIPS ZIJN MEER DAN WELKOM OM HET IN HET VERVOLG BETER TE DOEN...

[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 01-07-2003 03:20]

Baaaaaaaaaaaaayyyz
  dinsdag 1 juli 2003 @ 08:48:32 #242
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11480333
loop naar het meisje toe vraag wat zij wil drinken en bestel er een biertje bij!
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11481825
quote:

netjes
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:06:07 #244
57971 Wrinex
pi_11482518
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 03:14 schreef eMAeRCe het volgende:
Een maand geleden ofzo was ik met wat vrienden in discotheek. Vlakbij ons stonden 3 meiden waarvan ik er eentje wel zag zitten. Ik haar aankijken en oogcontact zoeken (was te verlegen om dr op af te stappen ) en op een gegeven moment kijkt ze mij aan met een leuke lach.

Ondertussen pakte ik een biertje aan die een vriend gehaald had, en was dus ff die meid 'vergeten'. Opeens dacht ik er weer aan maar toen was ze weg...

Zie ik dr ineens weer staan ongeveer op dezelfde plek als daarvoor met diezelfde meiden ook en zie ik dat meisje met die andere meiden dus duidelijk mij aankijken/wijzen... Ondertussen kreeg ook een vriend van me het in de gaten en die zei dat ik dr maar eens op af moest stappen.

Een ezel...........(moet ik verdergaan?)
Tips? nou ik denk toch wel dat je die uit je eigen verhaal kunt halen
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:31:38 #245
57971 Wrinex
pi_11484337
Ga vanavond naar een schoolfeest van de vriendin van mijn broer
Als ik morgenochtend terugkom zal ik meteen al mijn kansloze pogingen posten
pi_11484869
quote:

moet je harder zuipen joh
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:52:08 #247
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_11486129
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:58 schreef thadude het volgende:

[..]

moet je harder zuipen joh

Ik had al zoveel gezopen dat ik dr steeds 'vergat'. En op n gegeven moment was ze weg
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  dinsdag 1 juli 2003 @ 14:13:20 #248
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11486572
quote:

Laat haar je bier halen
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:22:45 #249
57971 Wrinex
pi_11488079
Waarom moest je per se eerst je biertje opdrinken? je kan toch ook gewoon met je biertje in je hand naar haar toe lopen. Heb je ook nog iets om jezelf een houding te geven.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:08:03 #250
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11491645
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 02:29 schreef Kiwi-Doos het volgende:
hurray... de girl van me story ff gecalled en gesmsed... wil me iig al beter leren kennen en ze vind me leuk....

t jeukt me alleen nog steeds dat ze pas 15 is....

Jeuken????? Roesten, aan je reet wel te verstaan!!!!!
drie keer rechts is ook links
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')