abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 11 juni 2003 @ 14:07:16 #1
2628 Karin
pi_11032691
Vervolg van Het grote dreumes, peuter en kleutertopic. deel 5

Dreumesjes:
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia

Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:
14 april 1996: Chaves, zoon van Logican
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 11-06-2003 14:10]

pi_11032764
we gaan de positieve flow in, merken jullie het al? Wooooeeessssssjjj!!!! (hee Berney, slagen he) Eefje: Po-sie-tie-vuh-flow...(dat moeten we leren dat en JOE GO GIRL)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_11032846
Voor jou ook he toot!!! Dit jaar gaat alles gewoon lukken met alles en iedereen!!!!
pi_11033610
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:12 schreef Angel22 het volgende:
Voor jou ook he toot!!! Dit jaar gaat alles gewoon lukken met alles en iedereen!!!!
Ja, ik moet volgende week niet ongi worden, en volgens mij die week daarna moet ET niet ongi worden en aangezien ET en ik tegelijkertijd zwanger gingen worden: tis nog nooit zo dichtbij geweest!
DANYEL EN THIJS
pi_11034400
Ik vind eigenlijk wel dat ik mag slagen na een zwaar jaar gehad te hebben met Rob zijn cva's en mijn moeder die nu gelukkig weer thuis is.

Ik móet slagen.

En de rest moet ook gewoon allemaal goed gaan.

Vooral met Evaatje. .

pi_11034792
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:05 schreef berney het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ik mag slagen na een zwaar jaar gehad te hebben met Rob zijn cva's en mijn moeder die nu gelukkig weer thuis is.

Ik móet slagen.

En de rest moet ook gewoon allemaal goed gaan.

Vooral met Evaatje. .

Psies, jij gaat slagen, wij worden zwanger, beter, etcetera. We zijn aan de beurt!!!
DANYEL EN THIJS
pi_11039609
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:38 schreef Catootje het volgende:

Ja, ik moet volgende week niet ongi worden, en volgens mij die week daarna moet ET niet ongi worden en aangezien ET en ik tegelijkertijd zwanger gingen worden: tis nog nooit zo dichtbij geweest!

Zegguh dames, als jullie zo doorgaan, kom ik ook hier niet meer hoor!

*vingers in de oren stopt, handen voor de ogen doet.

kwild'rniksvanhoren!!

[vet] [/vet]

(serieus): gogogogo ET en Cato!!

pi_11039710
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Zegguh dames, als jullie zo doorgaan, kom ik ook hier niet meer hoor!

*vingers in de oren stopt, handen voor de ogen doet.

kwild'rniksvanhoren!!

[vet] [/vet]

(serieus): gogogogo ET en Cato!!

spuit elf komt een paar weken daarna toch? Weg doen we de persona, weg onze tabelletjes: freeeeedoooommm!!!
DANYEL EN THIJS
pi_11039853
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:41 schreef Catootje het volgende:

[..]

spuit elf komt een paar weken daarna toch? Weg doen we de persona, weg onze tabelletjes: freeeeedoooommm!!!

Het wordt er hier niet beter op, tsss, spuit elf tssss....
Neej neej en nog eens neej!!

Oké, on topic, zojuist een gedenkwaardig moment dat ons leven voor altijd zal veranderen: Jorden stond net naast me. Nadat ik hem kort daarvoor in zijn ledikantje had gedaan. In de veronderstelling dat hij daar nog niet uit wist te klimmen (hij kon het wel, was alleen nog nooit echt op het idee gekomen). Nu dus wel. Weg vrijheid (die van ons dus . Tssss. Tis toch wat!

pi_11040085
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:49 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Het wordt er hier niet beter op, tsss, spuit elf tssss....
Neej neej en nog eens neej!!

Oké, on topic, zojuist een gedenkwaardig moment dat ons leven voor altijd zal veranderen: Jorden stond net naast me. Nadat ik hem kort daarvoor in zijn ledikantje had gedaan. In de veronderstelling dat hij daar nog niet uit wist te klimmen (hij kon het wel, was alleen nog nooit echt op het idee gekomen). Nu dus wel. Weg vrijheid (die van ons dus . Tssss. Tis toch wat!

LOL , Joe gooooooo Jorden, Tante Toot zegt goed zooo!!!
DANYEL EN THIJS
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:40:00 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11040730
Vanmiddag ben ik lekker even met Tristan de hectiek thuis 'ontsnapt'. Man thuis die op Sterre en Wouter lette, ik lekker even fietsen. Tristan gilt het af en toe echt uit van plezier . Sterre was vandaag in de wolken met haar Sindy (Violet genaamd, met lila haar dat naar bloemen ruikt, 2,99 euro bij Kruidvat). Ze heeft er vooral plezier in om de benen eraf te slopen en mij dan te vragen ze er weer aan te zetten . Toen ik haar een half uurtje geleden naar bed bracht, moest 'Barbie' mee, in plaats van Tinky Winky (en DAT wil wat zeggen, ik kan me gewoon niet meer herinneren dat Tinky Winky niet werd meegenomen naar boven, oh ja, vorig jaar hadden we 'm vergeten toen we een week naar Texel gingen, dra-ma! )
pi_11041073
Barbies hebben wij hier ook in verschillende soorten en maten. .
Op een of andere manier lukt het Anouk om de benen/armen van de ene barbie op de andere te zetten.:D. .

Ze heeft het nu op d'r heupen met een 'nep' telefoontje die ze ook meeneemt met boodschappen doen en belt ze iedereen af. .

Goddank is het een 'nep' telefoon

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2003 @ 20:17:54 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11041626
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Vanmiddag ben ik lekker even met Tristan de hectiek thuis 'ontsnapt'. Man thuis die op Sterre en Wouter lette, ik lekker even fietsen. Tristan gilt het af en toe echt uit van plezier . Sterre was vandaag in de wolken met haar Sindy (Violet genaamd, met lila haar dat naar bloemen ruikt, 2,99 euro bij Kruidvat). Ze heeft er vooral plezier in om de benen eraf te slopen en mij dan te vragen ze er weer aan te zetten . Toen ik haar een half uurtje geleden naar bed bracht, moest 'Barbie' mee, in plaats van Tinky Winky (en DAT wil wat zeggen, ik kan me gewoon niet meer herinneren dat Tinky Winky niet werd meegenomen naar boven, oh ja, vorig jaar hadden we 'm vergeten toen we een week naar Texel gingen, dra-ma! )
Mwah, valt nog mee. Hier gaan een kleine Tinky Winky, een kleine Laa Laa, een kleine Po en een kleine Dipsy mee. Plus een pyjamazakformaat Laa Laa om met zijn hoofd op te liggen. Plus een even grote pyjamazakformaat Dipsy. Plus een tussenmaat Dipsy en Po. En dan nog Pais (DE knuffel), en wat ie nog meer kan vinden. Vanavond was het een brandweerauto. Gisteren was het (mama's ) lichtgevende Nijntje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11042087
Nog geen Lois vanavond?
pi_11042184
ligt vast knock-out van alle stress....
DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator woensdag 11 juni 2003 @ 21:29:34 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11043263
Daar ben ik al, moest even de was, de afwas en van alles doen.

Allereerst: Liejannuh, Spuuglokje, Sweej, Rewimo en Lies (+ alle kinderen) ontzettend bedankt voor jullie kaart! Eva vond ze prachtig!

Daarnaast, de fokfanclub... wat kan ik zeggen Wat zijn jullie ontzettend lief!!!!! Bedankt voor de prachtige bloemen en de geweldig grote beer. ik zou jullie graag allemaal persoonlijk bedanken maar ik weet niet eens hoeveel leden die fanclub heeft

Jeroen zit op de grond te soufleren dat ze moet zwaaien naar de camera, ze zwaait nu dus naar hem en de zwaaifoto's naar jullie zijn mislukt.

Het gaat stukken beter met Eva. Ze is alerter, meer wakker en erg gezellig en vrolijk. Het infuus is er vanmiddag uitgehaald omdat het bloedvat dicht ging zitten. Als ze nou maar genoeg blijft drinken hoeft het er morgen niet weer in, vandaag had ze gelukkig (net aan) genoeg gedronken. Haar zuurstof is weer iets afgeknepen, staat nu op 0.2 en we hopen morgen de laatste 2 stappen te nemen zodat het er eindelijk afkan. Voor de rest zien wij wel degelijk verbetering in haar gedrag en alertheid, de artsen nog niet in haar uitslagen en ademhaling. Dat zal ook wel zijn tijd moeten hebben nog. Ze gaat echt goed vooruit maar ze heeft een behoorlijk jasje uitgedaan zoals mijn vader het zo mooi zegt. De zwelling in haar gezicht nam vandaag steeds meer af en wat dan te voorschijn komt is een smal, bleek smoeltje met aardig donkerblauwe kringen om de oogjes.
Ze is wel ontzettend vrolijk en heeft zelfs eventjes in bed gestaan, hoewel ze wel staat te zwaaien op haar benen van de (spier) zwakte. Maar ze doet het maar mooi!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:37:41 #17
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_11043476
Wat is het toch een lieverd, die Eva .
Ik vind de foto's er ook al een stuk opgewekter uitzien dan een paar dagen geleden!
Fijn dat het infuus er in ieder geval al uit is en dat er kleine stapjes vooruit gegaan wordt. Die meid komt er wel weer!
Hoe is het met jou Lois, kun je het nog een beetje volhouden? Jammer dat de kaboutertjes niet even voor de was, de afwas, enz. kunnen zorgen he? En hoe is het met de baby in je buik?
pi_11043694
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:29 schreef Lois het volgende:

Daarnaast, de fokfanclub (...) ik zou jullie graag allemaal persoonlijk bedanken maar ik weet niet eens hoeveel leden die fanclub heeft

Nu wel! Zie je mailbox.

-edit- hier stond een domme vraag....

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 11-06-2003 21:51]

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2003 @ 21:49:55 #19
13151 crew  Rewimo
pi_11043803
quote:
Daarnaast, de fokfanclub... wat kan ik zeggen Wat zijn jullie ontzettend lief!!!!! Bedankt voor de prachtige bloemen en de geweldig grote beer.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:46 schreef Nausicaa het volgende:
(Ps d'r zat toch ook nog een bos bloemen bij mag ik hopen?)

Heerlijk Lois, dat het de goede kant opgaat nu met Eva Nu maar hard werken aan het herstel, zodat je haar weer gauw lekker mee naar huis kunt nemen!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11043829
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

Jaja, ik had ut al gewijzigd.... (ben niet meer zo helder hoor!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2003 @ 21:57:28 #21
13151 crew  Rewimo
pi_11044047
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:50 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Jaja, ik had ut al gewijzigd.... (ben niet meer zo helder hoor!)

't Is je vergeven hoor
pi_11044205
Ze kijkt alweer een stuk pittiger uit haar ogen Lois, dat gaat zeker de goede kant op!
mooi he, alles
  Jubileum moderator woensdag 11 juni 2003 @ 22:08:35 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11044421
Bixister,
Capaja,
Catootje,
Dinus,
ET,
Jessie,
Karin
Kleintje,
Knorretje,
Leah,
Moussy,
Nausicaa,
Phileine,
Rewimo,
Spuuglokje,
Sweej
Stout

ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken, ik zit wederom met tranen in mijn ogen (vanmiddag moest ik ook zo huilen).
Mijn ouders waren er vanmiddag net toen de doos bezorgd werd en die snapten niet dat mensen van Internet zo onvoorstelbaar aardig kunnen zijn. Net als alle kaarten, er is er nog niet 1 van familie maar het hangt vol met "vreemde mensen met rare namen" aldus mijn moeder.

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 11 juni 2003 @ 22:19:34 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11044738
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:37 schreef -Lies- het volgende:
Hoe is het met jou Lois, kun je het nog een beetje volhouden? Jammer dat de kaboutertjes niet even voor de was, de afwas, enz. kunnen zorgen he? En hoe is het met de baby in je buik?
De baby doet het prima maar er wordt dan ook geweldig goed voor me gezorgd in het ziekenhuis. Ik heb gisteren een makkelijke stoel gekregen (zitten op van die plastic rotstoeltjes was niet fijn voor mijn bekken), ik krijg omdat ik zwanger ben extra voedzame maaltijden tegelijk met Eva (dat is niet gebruikelijk, normaliter krijg je alleen een ontbijt als bijslapende ouder) en Jeroen neemt me heel veel uit handen. De pedagogisch medewerkster komt elke dag even vragen of we het nog wel trekken allemaal en of ik nog behoefte heb aan een uithuilbui net als vorige week. Iedereen is onmetelijk lief gewoon.
Desondanks gaat dit natuurlijk niet in je kouwe kleren zitten en hoewel de psychische belasting bij ons beiden gelijk is, zijn bij mij de bijkomende lichamelijke ongemakken wat lastiger. Ik heb nogal wat bekkenpijn, best dikke enkels 's avonds en 's nachts enorme kuitkrampen wat het slapen bemoeilijkt. Jeroen slaapt zonder morren al 8 nachten in het ziekenhuis, de held , zodat ik thuis kan slapen in een goed bed en midden in de nacht onder de douche kan tijdens zo'n krampaanval.
Mijn ouders verwennen ons ook extra met zelfgekookte maaltijden (extra groenten voor de baby is altijd meegenomen) en Karin doet boodschappen voor ons. Al met al worden we schandalig verwend.
Zelfs mijn bedrijfsarts was vandaag enorm begrijpend. Hoe anders kan een bedrijf te werk gaan werd echt heel erg duidelijk. Hij snapte mijn ziekmelding, rekende vervolgens uit dat ik nog 6 weken moest tot mijn verlof en besloot dat ik die "cadeau" kreeg van hem. Ik hoef dus niet meer te werken tot december, ik moest gaan genieten van Eefje.
Lief he?
* Lois gaat nu echt slapen*
Nogmaals allemaal ontzettend bedankt, jullie zijn schatten
Eva ♥ en Iris ♥
pi_11044892
quote:
ik zou jullie graag allemaal persoonlijk bedanken maar ik weet niet eens hoeveel leden die fanclub heeft
Ik wist niet eens dat ie bestond. . .
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2003 @ 22:47:41 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11045638
lois, heerlijk dat eva weer een beetje opfleurt. t is wel duidelijk te zien he, die kringen onder haar ogen.
ik vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2003 @ 23:04:42 #27
13151 crew  Rewimo
pi_11046217
Lois, inderdaad, lekker thuisblijven. Toffe bedrijfsarts!
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2003 @ 23:07:39 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11046315
nou vanochtend was het dus zover.
om 7 uur stonden we op en gingen met zijn drieen luca wakker zingen.
en daar stonden we dan. in eerste instantie werdtie niet eens wakker van ons gezang. pas na enig aandringen was zijn reaktie een heel slaperig: waarom maken jullie me wakker?
maar na het woord KADOOTJES kwam er opeens beweging in.
de schommel hadtie natuurlijk al gekregen, maar ja die pak je niet even in, dus waren er ook nog wat kleine kadootjes: een bob de bouwer korte broek, een bob de bouwer strandlaken, een rollie, lichtgevende spookjes voor op het plafond en van zijn broer een waterpistool.
snel aankleden, ontbijten, brood smeren, inpakken en wegwezen.
uuuuren rijden verder (de kids hebben lekker verder gepit in de auto) stonden we dus voor het dolfinarium. sjezus wat is dat duur zeg. ik had nu kortingskaarten, maar 4 x 19,50 euro vind ik toch echt belachelijk voor een paar bakken zeewater, wat zand en wat uit hun krachten gegroeide haringen.
maar goed, t was lekker weer, niet zo achterlijk druk en we hebben bijna alles gezien. en natuurlijk veel fotos gemaakt.
de kinderen hebben enorm genoten en wij natuurlijk dubbel.
echt, dat bekkie van luca bij de zeeleeuwenshow, hij lag helemaal in een deuk en ook bij de dolfijnenshow viel zijn mond open van bewondering. t is zooooon lieverd
en op het laatst zijn ze te keer gegaan in de speeltuin. was wel lachen, die matten voor de glijbaan zijn dus groter en zwaarder dan luca zelf, dus die mocht zijn grote broer voor hem sjouwen. en zoals het bij een grote broer hoort, deed hij dat dus ook heel geduldig. roberto je bent een geweldige grote broer, ook dankzij jou heeft luca de verjaardag van zijn leven gehad (tot nu toe dan)

morgen gaat luca dus echt naar school. wat ik dus echt heel achterlijk vindt is dat ze op die school dus niks aan vierde verjaardagen doen. geen zingen, geen muts, niet trakteren. twordt gewoon doodgezwegen.
reden? omdat de meeste kinderen naar peuterspeelzaal gaan en daar al trakteren en omdat er kinderen zijn die het niet prettig vinden om de hele dag in de belangstelling te staan.
mijn kind is dus niet op peuterspeelzaal geweest.
was overigens wel de bedoeling. ik stond er al binnen om een inschrijfformulier te halen. ze hadden me kennelijk nog niet opgemerkt, maar ik hoor ineens een leidster tegen een kind te keer gaan, niet normaal meer. ik heb luca opgepakt en ben weggegaan. vandaar dattie nooit op peuterspeelzaal is geweest.
maar goed, ik vind het nog steeds lullig dattie dus niet mag trakteren.
achterlijke school

pi_11050254
Luca van harte met je verjaardag, 4 is een hele mijlpaal. .
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2003 @ 09:04:52 #30
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 09:42:57 #31
13151 crew  Rewimo
pi_11051666
Wat een leuke dag hebben jullie gehad, Lady En die school, dat vind ik ook idioot. Het lijkt me juist zo leuk voor de kids om te trakteren, het is toch een hele gebeurtenis, voor het eerst naar school.

Hoe ging het trouwens vanmorgen? Viel het mee, of vonden jullie het moeilijk?

pi_11051717
Sorry Berney, ik ben helemaal vergeten om Nausicaa jouw mailadres te geven, dat ligt een beetje aan mij dus....Wat een knoepert van een beer, overigens!!
DANYEL EN THIJS
pi_11051733
Lady Grote uitgevallen haringen ...najaaa, en voor het eerst naar school en vier jaar oud worden: dat meot toch gevierd....gek hoor.
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2003 @ 10:11:11 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_11052247
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:45 schreef Catootje het volgende:
Sorry Berney, ik ben helemaal vergeten om Nausicaa jouw mailadres te geven, dat ligt een beetje aan mij dus....Wat een knoepert van een beer, overigens!!
Neeee .... ik heb Berney via dr hotmail een mailtje gestuurd, maar kreeg dat steeds terug.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:57:10 #35
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11053195
Lady-wrb, gefeliciteerd met Luca's verjaardag (een dag te laat, sorry...)!
Wat achterlijk zeg, dat hij niet mag trakteren! Is het voor de rest wel een leuke school? Hoe werd hij vanmorgen ontvangen? Vond je het moeilijk om 'm daar voor 't eerst achter te laten?
  FOK!fossiel donderdag 12 juni 2003 @ 13:44:09 #36
2628 Karin
pi_11057480
Helemaal vergeten de update van Eef te geven.
Ze heeft goed geslapen vanacht. Het infuus is eruit gebleven en vanochtend is de zuurstof dichtgedraaid. Het slangetje van de zuurstof hebben ze wel laten zitten want vannacht gaat het waarschijnlijk weer aan.
Maar dit zijn weer geweldig goede berichten. Ik ga nu weer eventjes bij haar kijken.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2003 @ 13:54:42 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11057714
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, gefeliciteerd met Luca's verjaardag (een dag te laat, sorry...)!
Wat achterlijk zeg, dat hij niet mag trakteren! Is het voor de rest wel een leuke school? Hoe werd hij vanmorgen ontvangen? Vond je het moeilijk om 'm daar voor 't eerst achter te laten?
dank je wel!
toen we vanmorgen op school aankwamen stonden de spullen al klaar om de verjaardag van een ander kindje te vieren. die werd dus 6.
ik zag luca kijken en heb hem maar gezegd dat hij gisteren jarig was en dat dit kindje vandaag jarig is. en hij is lekker naar de dolfijnen geweest en zij lekker niet.
de juf heeft hem wel gefeliciteerd, maar hij wou niets tegen haar zeggen.
toen ik hem uit school haalde had hij dus een traktatie van dat andere kindje bij zich. hij had speciaal voor mij een snoepje bewaard
tja, ik blijf het achterlijk vinden dat geen enkele vierjarige zijn verjaardag daar mag vieren. t ene kind is toch het andere niet. de mijne had het schitterend gevonden hoor, dat weet ik zeker.
en ja, wat die school betreft, ik heb er mijn twijfels over. ik heb de indruk dat ze zich vooral vastbijten in de gemiddelde leerling. de oudste is best een goeie leerling en op zijn vorige school zat hij in een speciaal groepje van groep 3 dat mee mocht hobbelen met groep 4.
toen hij op deze school kwam (we wonen nu 2,5 jaar hier) hebben we dat gemeld. en daar hebben ze vervolgens niks mee gedaan. t kind heeft zich een half jaar te pletter verveeld en na bijna 3/4 jaar was het: mama we zijn nu met rekenen, waar ik vorig jaar op de andere school gebleven was. en daar baal ik dus vreselijk van. ik ben bang dattie lui wordt, ik merk nu al dat hij erg makkelijk over het schoolwerk doet.
t is gewoon een kind dat een uitdaging nodig heeft.
en ja luca is nog een graadje erger dan zijn broer. die aapt gewoon in alles zijn broer na. hij kan alle cijfers tot 30 herkennen en benoemen, is in staat eenvoudige sommetjes te maken en kent al heel wat letters van het alfabet.
ik heb hem trouwens absoluut niets geleerd, hij heeft het allemaal van cd-roms van zijn broer geleerd, hij is helemaal gek van computeren.
ik kijk het wel een jaartje aan. hij is pas 4. maar over zijn broer maak ik me meer zorgen. iemand misschien een tip hoe ik dat aan zou kunnen pakken?
pi_11058094
MIsschien is het een idee om toch naar een andere school in de buurt te kijken. Een waar ze wel speciale aandacht aan je kind(eren) besteden.
Vaak zitten er wel een stuk of drie basisscholen ( bij ons in het dorp 6...) in de buurt. En dan kun je gewoon even bellen of daar naar binnen stapppen voor info.
Ik heb nu voor Damien op twee basisscholen een afspraak in augustus om te kijken hoe ze daar met de kinders omgaan en of mij dat bevalt.
pi_11058112
NOg gefeliciteerd met Luca trouwens!!!!

helemaal vergeten.....

donderdag 12 juni 2003 @ 15:42:14 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11061248
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:54 schreef lady-wrb het volgende:

ik kijk het wel een jaartje aan. hij is pas 4. maar over zijn broer maak ik me meer zorgen. iemand misschien een tip hoe ik dat aan zou kunnen pakken?

Als ik jou was zou ik gauw naar een andere school gaan kijken! Mijn zoon zit (gelukkig) op een Daltonschool, dat is dan wel niet de school die het dichtst bij is, maar wel de beste school voor hem. Daar krijgt hij alle ruimte om zichzelf te zijn, krijgt de uitdagingen die hij nodig heeft, hij wordt goed gevolgd, regelmatig zijn er speciale 'zorgvergaderingen' op school, daar worden de kinderen die meer (of minder) kunnen, besproken door de leerkrachten. Mijn zoontje is net vijf geworden, het eerste jaar op deze school was ook al heel belangrijk voor hem , net als dat voor jouw Luca is. Een jaartje aankijken zou ik persoonlijk dus niet doen. En wat jouw oudste kind betreft: bij hem blijkt al dat hij tekort komt. Doe er iets aan, zoek een school in de buurt die beter geschikt is voor jouw kind! (Dit bedoel ik oppeppend, niet beschuldigend of zo, maar als ik jouw verhaal lees vind het het ZO zonde! Volg je gevoel, dat rare niet-mogen-trakteren zet je toch ook aan het denken, nietwaar?)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 16:16:12 #41
13151 crew  Rewimo
pi_11062367
Christan kan fietsen! Tot vanmorgen vertikte hij het ten enen male om iets anders te doen dan zijn driewieler als loopfiets te gebruiken Maar vanmorgen riep hij ineens: kijk mama, Tiestan fietst! En ja hoor, beepoossies op de pedalen en daar ging hij

*trots is*

donderdag 12 juni 2003 @ 16:26:58 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11062692
Wat ontzettend leuk Rewimo! Ik kan me voorstellen dat je heel trots bent . En nu maar gauw een actiefoto maken he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 16:35:03 #43
13151 crew  Rewimo
pi_11062953
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat ontzettend leuk Rewimo! Ik kan me voorstellen dat je heel trots bent . En nu maar gauw een actiefoto maken he?
Zodra hij straks wakker is
pi_11064379
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Neeee .... ik heb Berney via dr hotmail een mailtje gestuurd, maar kreeg dat steeds terug.

. . Die gebruik ik al een tijdje niet meer we hebben nu planet. .
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2003 @ 17:23:11 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_11064518
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 17:16 schreef berney het volgende:

[..]

. . Die gebruik ik al een tijdje niet meer we hebben nu planet. .

Nou ja,het is iig geprobeerd.
pi_11064584
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 17:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou ja,het is iig geprobeerd.

M'n e-mail staat ook bij mijn profiel. .

Maakt niet uit verder, voor de volgende keer. .

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 18:51:53 #47
13151 crew  Rewimo
pi_11066428
Zoals beloofd een foto van de fietskunstenaar

Eerst nog even goed kijken hoe het ook alweer moet met die trappers

Ja hoor, zo moet het

edit - hij heeft inmiddels een bak druiven geleegd in het achterbakje en eet nu al fietsende

donderdag 12 juni 2003 @ 19:28:24 #48
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11067237
Heee, goed zo Christan!
pi_11069074
joe go christan!!! (die voetjes, wat skattig)
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2003 @ 20:46:07 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11069273
goed zo christan! nog even en je kan zo naar de tour de france!
pi_11070043
Goeiegenade, dit is nou al avond nummer zoveel dat we Jorden niet in bed krijgen. Dat is toch niet normaal, rond half tien, tien uur nog niet slapen? Ik word er zelf moe van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 21:20:58 #52
13151 crew  Rewimo
pi_11070165
Hopeloos Nausicaa... Lijkt me echt vreselijk lastig. Gaat hij niet slapen, komt ie zijn bed uit (of kan hij dat nog niet)?

Ik las van de week dat iemand uit wanhoop een matrasje op de grond had gelegd, en het campingbedje omgekeerd eroverheen. Kind gevangen. Sliep na 3 minuten Niet te volgen die kinderen...

Het is moeilijk om erachter te komen waarom hij niet wil slapen. Niet moe? Ergens bang voor? Of...

Slaapt hij overdag nog? Is het middagdutje overslaan dan een oplossing?

donderdag 12 juni 2003 @ 21:22:26 #53
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11070201
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:16 schreef Nausicaa het volgende:
Goeiegenade, dit is nou al avond nummer zoveel dat we Jorden niet in bed krijgen. Dat is toch niet normaal, rond half tien, tien uur nog niet slapen? Ik word er zelf moe van!
Bij ons helpt het soms om Daan nog even te laten spelen. Vaak wil hij dan een halfuurtje later wel slapen.
Maar soms is hij dan gewoon ontzettend vervelend en brengen we hem (onder hevig protest) wel naar bed en laten hem maar boos zijn...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_11070342
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Hopeloos Nausicaa... Lijkt me echt vreselijk lastig. Gaat hij niet slapen, komt ie zijn bed uit (of kan hij dat nog niet)?
Sinds gisteren kan hij ook echt uit zijn bedje klauteren
quote:
Ik las van de week dat iemand uit wanhoop een matrasje op de grond had gelegd, en het campingbedje omgekeerd eroverheen. Kind gevangen. Sliep na 3 minuten Niet te volgen die kinderen...

Daar was ik nog niet opgekomen (maar ik weet niet of ik dát ga uitproberen...)

quote:
Het is moeilijk om erachter te komen waarom hij niet wil slapen. Niet moe? Ergens bang voor? Of...
Slaapt hij overdag nog? Is het middagdutje overslaan dan een oplossing?
Het probleem is denk ik 'gewoon' een verstoord slaapritme, ingezet door de warmte (levertijd rolluik: 1 maand ). En nu dus slecht 's avonds gaan slapen, overdag soms langer dan normaal, soms gewoon, maar in elk geval slaaptekort.
En elke avond brengen we hem op de 'wenselijke tijd' van ongeveer half acht naar bed, en nemen we ons voor dat hij er écht niet meer uitkomt. Tot hij drie kwartier uur geschreeuwd heeft, steeds harder, en we nemen 'm toch maar weer mee naar beneden (inderdaad, ik snap ook wel: hij denkt: dat schreeuwen heeft effect, laat ik dat maar weer doen). Maar op een of andere manier is het moeilijker dan anders om hem gewoon maar te laten schreeuwen in bed, zoals we tot nu toe gedaan hebben in dit soort fasen. Hij lijkt nog wel doortastender dan anders. Geeft gewoon niet op, laat niet los.
Lastig, zo'n machtsstrijd met je kind.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 21:34:34 #55
13151 crew  Rewimo
pi_11070511
Ja, en toch geef je hier volgens mij zelf de oplossing aan:
quote:
En elke avond brengen we hem op de 'wenselijke tijd' van ongeveer half acht naar bed, en nemen we ons voor dat hij er écht niet meer uitkomt. Tot hij drie kwartier uur geschreeuwd heeft, steeds harder, en we nemen 'm toch maar weer mee naar beneden (inderdaad, ik snap ook wel: hij denkt: dat schreeuwen heeft effect, laat ik dat maar weer doen). Maar op een of andere manier is het moeilijker dan anders om hem gewoon maar te laten schreeuwen in bed, zoals we tot nu toe gedaan hebben in dit soort fasen.
Het is een machtsstrijd, en jullie moeten die winnen... Wat doet hij in bed? Heeft hij er iets te spelen, boekjes of een muziekdoosje of zoiets? Je kunt proberen duidelijkheid te scheppen: je gaat nu naar bed, je hoeft nog niet te gaan slapen (zet desnoods een bandje of CD-tje op met liedjes of verhaaltjes, heel zacht, zodat hij stil moet zijn om te luisteren), maar je blijft in bed. Papa en mama komen af en toe wel even kijken (kookwekker gebruiken indien nodig) maar we halen je er niet uit.

En haal hem er dus ook niet uit (moeilijk hoor, ik weet het). Maar het is de enige manier om hem duidelijk te maken wie de baas is.

donderdag 12 juni 2003 @ 21:34:35 #56
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11070514
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:28 schreef Nausicaa het volgende:
Het probleem is denk ik 'gewoon' een verstoord slaapritme, ingezet door de warmte (levertijd rolluik: 1 maand ). En nu dus slecht 's avonds gaan slapen, overdag soms langer dan normaal, soms gewoon, maar in elk geval slaaptekort.
En elke avond brengen we hem op de 'wenselijke tijd' van ongeveer half acht naar bed, en nemen we ons voor dat hij er écht niet meer uitkomt. Tot hij drie kwartier uur geschreeuwd heeft, steeds harder, en we nemen 'm toch maar weer mee naar beneden (inderdaad, ik snap ook wel: hij denkt: dat schreeuwen heeft effect, laat ik dat maar weer doen). Maar op een of andere manier is het moeilijker dan anders om hem gewoon maar te laten schreeuwen in bed, zoals we tot nu toe gedaan hebben in dit soort fasen. Hij lijkt nog wel doortastender dan anders. Geeft gewoon niet op, laat niet los.
Lastig, zo'n machtsstrijd met je kind.
Oei, inderdaad lastig...
Vooral dat machtspelletje. Ik ben daar meestal ook veel te slap in. En toch komt het uiteindelijk meestal wel weer goed (hoop ik ) Veel succes (hoewel ik geen tips heb) en probeer je niet te veel op te winden (word je alleen maar moe van )
  Jubileum moderator donderdag 12 juni 2003 @ 21:48:26 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11070897
Christan

Nausicaa, sterkte (de ventolin zal ook niet meehelpen in deze toestanden).

Bij Eva is vanmorgen de zuurstof dichtgedraaid en daar heeft ze het een paar uur heel goed op gedaan. Helaas was het om 4 uur echt over, toen moest het er weer op. Dat was wel even een tegenvaller, niet in de minst voor Eva zelf want ze was ineens weer aan bed gekluisterd door de lengte van de slang, dat terwijl ze net van de vrijheid op de gang had geproefd. Zelf lopen ging nog niet, ze probeerde het even maar stikte zowat in een hoestbui, maar lekker in de wandelwagen of op papa's nek was toch wel een verademing na dagen opgesloten te hebben gezeten op 15 vierkante meter.
De kinderarts was er vanmiddag ook nog even. Ze zijn er nog steeds niet helemaal uit wat ze nou precies heeft en had, het lijkt op van alles maar echt duidelijk is het nog niet. Het is niet typisch astma, het is niet typisch bronchitis maar wat het dan wel was.... groot vraagteken.
De prednison is vandaag gestopt, dat mag je maar 5 dagen geven en het wachten is hoe ze daar op gaat reageren. Ze maakt nog veel te veel herrie tijdens het ademen naar de zin van de kinderarts en ze knapt niet goed genoeg op. Helaas kon hij daardoor alleen maar met slecht nieuws komen nl. dat ze nog geen idee hebben wat ze met Eva moeten en dat ze nog zeker geen idee hebben wanneer ze uberhaupt naar huis mag.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11071058
Ach gosje Eva toch...
Twee stappen vooruit en één achteruit. Maar het resultaat telt hoor Lois! Ook al gaat het langzaam.

Knuffel,

N.

PS Rewimo en Grijs, bedankt voor jullie reacties, ik ga er zeker wat mee doen!

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 21:56:01 #59
13151 crew  Rewimo
pi_11071129
Da's vervelend Lois, dat ze niet precies kunnen zeggen wat Eva mankeert. Want dat betekent dus ook dat ze geen gerichte behandeling kunnen geven Alleen algemene dingen, zeg maar. Wat jammer dat ze het nog niet redt zonder zuurstof trouwens. Ze moet eerst weer wat sterker worden zeker?

Wel stevig balen dat je nu nog niet weet wanneer ze naar huis mag. Maar ja, ze moet toch eerst opknappen... Knuffel haar nog maar eens even stevig van Christan en mij!

FOK!fossiel donderdag 12 juni 2003 @ 22:13:50 #60
2628 Karin
pi_11071695
Christan ziet er wel vreselijk stoer uit op zijn fiets zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2003 @ 22:15:49 #61
13151 crew  Rewimo
pi_11071760
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:13 schreef Karin het volgende:
Christan ziet er wel vreselijk stoer uit op zijn fiets zeg!
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:32:19 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11072298
Wat vervelend voor Eva, dat de zuurstof er toch weer bij moest. En nog vervelender dat ze geen idee hebben wat het is. Kan ze geen vervelende 'ziekenhuisbacterie of virus' hebben opgelopen tijdens haar operatie? Ja, ik verzin ook maar wat, sorry.
Jammer, dat het nieuws van de kinderarts niet wat positiever was, maar ik blijf duimen voor een snel herstel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_11077238
hoi !

Zo, nog een lesdag en dan zit school erop, alleen nog vergaderingen !

Eva: Dikke kus !!

Moussy : fijn dat je nu eindelijk iets van die *********** uitvaartverzorger gehoord hebt !!!! En die pup.......LIEF !!

Karin : Zijn eerste vaderdag kado: heerlijk he !

Oke ik ga snel douchen enzo, over een dik uur en kwartier moet ik alweer weg !

Dag

Suus

vrijdag 13 juni 2003 @ 08:23:59 #64
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11077687
Hm, ben te laat met succes wensen voor je laatste lesdag, Stout! Ging het goed? Waarschijnlijk waren de leerlingen heel onrustig, of niet? Mijn man vertelde dat namelijk afgelopen woensdag, toen had hij zijn laatste lesdag, vandaag alleen surveilleren

Eva ziet er heel lief uit, op die laatste foto. Hopelijk reageert ze niet slecht op het stoppen met de Prednison! Sterkte maar weer, en denk je ook goed aan jezelf en je baby'tje in je buik? Knuffel voor iedereen daar en voor Eva in het bijzonder

† In Memoriam † vrijdag 13 juni 2003 @ 10:54:21 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_11080348
Eva.. wat ziet ze dr ziek uit zeg...
volgens mij is mijn kaartje uit de brievenbus gesprongen en lopend naar Eefje gegaan

die Christan, al fietsen. Al? Ja, AL, René fietst pas sinds ze een grote fiets heeft. ze verdomde het om met een driewieler te trappen

vrijdag 13 juni 2003 @ 12:16:23 #66
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11082499
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:53 schreef Nausicaa het volgende:
Ach gosje Eva toch...
Twee stappen vooruit en één achteruit. Maar het resultaat telt hoor Lois! Ook al gaat het langzaam.
Inderdaad! Elk stapje vooruit is er een in de goede richting!
Wat me wel heel frustrerend lijkt is dat er nog steeds geen duidelijkheid is wat ze nu precies heeft!
We duimen gewoon flink door; kusje voor Eva
  FOK!fossiel vrijdag 13 juni 2003 @ 17:06:53 #67
2628 Karin
pi_11090739
Ben vanmiddag bij Eva geweest. Haar "snorretje" is weg en nu kan je pas goed zien dat ze toch een flink jasje heeft uitgedaan.
Vanmorgen was er een verpleegkundige die zei dat ze misschien morgen wel naar huis toe mocht. Komt een tijdje later de kinderarts en die vond dat ze echt nog niet naar huis toe kon. Lekker, zit je je helemaal te verheugen en dan gaat het helemaal niet door. Lois en Jeroen vonden het al vrij sterk maarja hebben zich stiekum toch wel al een beetje verheugd. Wat een tegenvaller dan.
Ze hebben haar toch weer een keer verneveld, kijken of het ademen dan wat beter gaat. Dat ging inderdaad wel iets beter. Maar haar longen klinken nog steeds niet goed.
pi_11090854
En de kinderarts hjeeft nog steeds nix gevonden waarvan hij zegt "ja DAT is het!" ?
T zou denk ik toch wel fijn zijn als jullie nu eindelijk een iets concreets te horen krijgen... maar ik neem aan dat alles wel wordt onderzocht...

Nogmaals heel veel betersschap Eefje!!!! en de rest natuurlijk ook...

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2003 @ 17:25:59 #69
13151 crew  Rewimo
pi_11091097
Wat vervelend voor Eva en jullie allemaal, die tegenstrijdige berichten over wel of niet naar huis Maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je met zulke dingen beter niet op de verpleging af kunt gaan.

Maar hopelijk krijgt ze toch gauw groen licht

pi_11093442
-slaapproblemen update-

Vanavond gaan wij winnen! Hij gaat niet meer uit bed. Jorden is hartstikke moe (heel leuk, sinds ik 'm opgehaald heb uit het kdv huilt hij), maar slapen: ho-maar. Sinds half zeven ligt-ie erin. Hij slaapt natuurlijk nog niet. We zullen zien.

pi_11093983
Seeeeee-samstaaa,

Seeeeeeeeee-samstaaaaaaa!!!

WWEEEEH!

vrijdag 13 juni 2003 @ 20:22:45 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11094295
Sterkte Nausicaa..........
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_11094430
LOL Nausicaa....sterkte!

Go Eefje!!

DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2003 @ 20:32:50 #74
13151 crew  Rewimo
pi_11094468
Hou vol, Nausicaa!
  vrijdag 13 juni 2003 @ 20:33:17 #75
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_11094483
Hou vol, Jorden!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2003 @ 20:34:17 #76
13151 crew  Rewimo
pi_11094503
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:33 schreef Christan het volgende:
Hou vol, Jorden!
Zeg, ga jij eens even gauw slapen!
pi_11094798
Hier nog 1 die niet wil slapen. maar ik vind het niet erg. Heb lekker weer gekroeld met haar in ons bed. Effe lekker aandacht gegeven en zelf ook gelijk uitgerust. Normaal gaat ze altijd om 7 uur naar bed, maar de laatste dagen met de warmte slaapt ze smiddags later en gaat ze dus ook savonds later. (ze is ook haar favo knuffel verloren en heeft daar ook zwaar de pest over in, andere oude en nieuwe knuffels werden met een blik van "hoe durf je"het bed weer uitgesmeten, en daarom wilde ze ook al een paar dagen niet slapen) Dus samen onderweg naar morgen en daarna bevallingsverhalen gekeken. Bo geeft nu als ik het over baby heb steeds kusjes op me buik Zo lief he. Om half 9 haar met tegenzin naar haar eigen bed gebracht. Ik zag dat ze nu echt moe werd en om haar nu wakker te houden omdat ik het zo gezellig vind.....
En dan eenmaal in haar eigen bedje valt ze prima in slaap. Ik zie het maar als een fase.
Heeft Jorden soms ook niet even extra kroelen van je nodig? Ff lekker saampies op bed van 7 tot half 8 ofzo, wie weet helpt dat. Ik verzin maar even mee.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 13 juni 2003 @ 20:51:37 #78
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11094881
Nausicaa, slaapt ie al?
pi_11094979
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:51 schreef Sweej het volgende:
Nausicaa, slaapt ie al?
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2003 @ 20:56:23 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11094989
dat is best een goeie tip jessie.
dat heb ik inderdaad met luca ook wel eens gedaan.
lekker erbij gaan liggen en dan samen lekker dutten.
t gebeurde ook wel eens dat ik in slaap viel en zoonlief vrolijk doorspeelde
pi_11095191
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
dat is best een goeie tip jessie.
dat heb ik inderdaad met luca ook wel eens gedaan.
lekker erbij gaan liggen en dan samen lekker dutten.
t gebeurde ook wel eens dat ik in slaap viel en zoonlief vrolijk doorspeelde
Hahahaha, lijkt we wel een grappig gezicht
Het voelt heerlijk!!!!
pi_11095435
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:56 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

* Knorretje hoopt dat jorden het minder lang volhoudt als Alicia

ze is sinds gisteravond terug en het was gelijk mis. tien over half 1 sliep ze in, 2 keer wakker geweest nog en om half 6 was ze al weer aan het spelen. Vanmorgen tegen 12 uur anderhalf uur geslapen en tot op heden nog steeds niet

(gisteren voelde ik me net de oppas toen ik haar ging halen. Oma vertelde eventjes waar ze wel en niet meespeelt, hoe ze naar bed gaat, welke knuffel favoriet is en hoe ik alles moest aanpakken. )

Jubileum moderator vrijdag 13 juni 2003 @ 21:19:17 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11095507
Jorden! Ga jij eens gauw slapen zeg!

Eva mocht vanmorgen weer van het zuurstof af en de zuster besloot gelijk haar snor en pleisters ook te verwijderen zodat haar neus niet geblokkeerd werd door dat ding en ze goed kon ademen. Tot de kinderarts kwam hadden we inderdaad kleine hoop dat ze naar huis mocht morgen maar dat ging helaas niet meer door. Ze is gewoon niet goed genoeg, sterker nog ze mocht geeneens de afdeling af naar beneden (de koffieruimte) omdat hij dat niet vertrouwde.
Nogmaals het hele verhaal dat ze echt niet weten wat ze heeft, na een lange vergadering gisteren van alle 4 de kinderartsen, en dat ze niet weten wat ze nou moeten doen.
Er zijn allerlei onderzoeken mogelijk om er achter te komen wat er nou precies gebeurd in de luchtwegen maar dat betekend narcose en daar is haar ademhaling gewoon te slecht voor en rommelen in een ontstoken gebied brengt ook de nodige risico's met zich mee. Dat is dus niet wenselijk.

Affijn besloten werd tot wederom vernevelen en dan kijken of het nu wel hielp. Dat hielp
Vanmiddag laat is de arts nog even geweest en we mogen nu de medicijnen geven via de babyhaler , dit om te proberen of het thuis ook gegeven kan worden. Het ziet er allemaal weer wat hoopvoller uit dus!

Eva is echt ongelooflijk opgeknapt, ze heeft de hele middag op de gang met allerlei loopspeelgoed en andere kindjes gespeeld. Op haar ademhaling na merk je weinig meer aan haar, je merkt alleen wel dat ze nog verzwakt is maar ook dat ging steeds beter. Laten we hopen dat de medicijnen via de haler ook goed aanslaan en dat morgen haar longen een stuk beter klinken. Dan kan het zomaar ineens heel hard goed gaan denken wij zo.
ik moet het misschien niet doen maar ik hoop zo dat als alles goed gaat we dit weekend nog naar huis mogen

Jarno en Yppy, bedankt voor de kaart
sorry mous ik heb jouw kaart nog niet gehad

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2003 @ 21:25:36 #84
13151 crew  Rewimo
pi_11095634
Er zit nu dus wel zichtbaar verbetering in, Lois, hartstikke fijn! Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er nu precies mis is, en dat ze dan gauw met jullie mee mag. Als de medicijnen die jullie zelf kunnen geven snel aanslaan, is die kans natuurlijk groter Zet 'm op, Eef!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2003 @ 21:28:09 #85
13151 crew  Rewimo
pi_11095693
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:15 schreef Knorretje het volgende:

[..]

* Knorretje hoopt dat jorden het minder lang volhoudt als Alicia

ze is sinds gisteravond terug en het was gelijk mis. tien over half 1 sliep ze in, 2 keer wakker geweest nog en om half 6 was ze al weer aan het spelen. Vanmorgen tegen 12 uur anderhalf uur geslapen en tot op heden nog steeds niet

(gisteren voelde ik me net de oppas toen ik haar ging halen. Oma vertelde eventjes waar ze wel en niet meespeelt, hoe ze naar bed gaat, welke knuffel favoriet is en hoe ik alles moest aanpakken. )

Ik heb echt medelijden met jullie, Nausicaa (Slaapt ie nou al? Kun je het opbrengen om hem te laten liggen?) en Knor. Zulke taferelen maken wij gelukkig alleen mee als Christan ziek is...

Ben ik eerlijk gezegd wel heel erg blij mee hoor, want ik ben toch 5 van de 7 nachten alleen met Christan.

pi_11095884
Oeh hemeltje Knor, dat klinkt ook niet best. Jorden slaapt inmiddels. Nadat we hem (op zijn kamertje, dat wel) nog maar eens getroost hadden. En nadat hij zich voor de tweede keer vanavond ontdaan had van al zijn kleren, inclusief luier (up-and-go en rompertje waren allebei geen obstakel...). Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit: "wel bed". Toen is hij redelijk makkelijk (hoor mij nou, na vanavond...) gaan slapen.
Tjeee....

Lois, dat klinkt wel weer goed hoor! Go go go Eva!

pi_11095935
Ik heb even vluchtig bijgelezen over Eva, en Lois ik vind je zo dapper!!
Een heel dikke voor Eefje die gelukkig al weer speelt!!!

ach, neem er er zelf ook maar eentje

Zolang er was is, is er leven.
pi_11096259
Knorretje dat lijkt me ook vreemd hoor om van een ander te horen hoe en wat!!!!!
Hopelijk heeft Alicia het ritme weer snel te pakken. Maar waarschijnlijk heeft ze jullie zo gemist dat ze gewoon niet wil slapen maar bij jullie zijn
Hoe staat het met jullie huis en met jezelf?

Nausicaa zie mail

Lois, wat fijn dat het beter gaat met Eva. Hopelijk mag ze het weekend naar huis. Ik duim voor jullie mee hoor

Het voelt heerlijk!!!!
pi_11096544
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:58 schreef jessie het volgende:
Knorretje dat lijkt me ook vreemd hoor om van een ander te horen hoe en wat!!!!!
Hopelijk heeft Alicia het ritme weer snel te pakken. Maar waarschijnlijk heeft ze jullie zo gemist dat ze gewoon niet wil slapen maar bij jullie zijn
Hoe staat het met jullie huis en met jezelf?
heel kort, ga zel fook pitten, ze slaapt voor god mag weten hoe kort.
met het huis gaat het redelijk, woonkamer zo goed als klaar (alleen wat klein schilderwerk nog) keuken word morgen geplaatst en hoeft dan alleen nog maar geschilderd te worden. Het blijft wachten op het apparatuur maar hebben inmiddels campingsetjes geregeld voor de komende weken. de rest moet nog gedaan worden maar doen we pas volgende maand. Me mij gaat het redelijk, ben moe, brak, behoorlijk last van bekken, giga ongesteld, voel me nog steeds leeg en kan het niet uitstaan dat we nog niet mogen proberen zwanger te raken, zie zo op tegen december, maar ook tegen eennieuwe zwangerschap en tegen alles eigenlijk. Ik weet het allemaal niet meer, geloof dat ik straks eerst even een tijdje ga instorten ofzo.
pi_11096664
Och Knorretje meid....
Ben je niet ook gewoon hartstikke moe van alles, jullie verhuizing, de verbouwing, Alicia weg.....
Beetje bijkomen hoor! Knuffel en sterkte!
pi_11097577
Knorretje
Het voelt heerlijk!!!!
pi_11101696
mogge !

Zo, het lesgeven zit er voor schooljaar 2002/2003 weer op ! We hebben voornamelijk video gekeken, je moet wat zo'n laatste dag.

[off topic modus on] vanavond ga ik naar het concert van mijn grote idool MWS (Michael W Smith) in de gelredome !!!1
Hij is een onwijs gave gospel zanger die niet alleen goed zingt, mooie teksten heeft etc maar hij ziet er ook ng eens leuk uit !!!! Stout is al helemaal happy ! [off tpic modus off]

Timo wil overigens ook niet fietsen op een driewieler maar bij de oppas fietste ie zo weg op een gewone fiets.................gelukkig krijgt ie die van opa en oma op zijn verjaardag

Fijn al die goede geluiden uit t ziekenhuis !!! Nog even en Eva is weer lekker thuis !

Alle dames die op knappen staan we persen weer mee !!!

Ik ga nu 2 spookjes aankleden, dan boodschappen doen en zo en om 15.00 vertrekken we richting arnhem !!!

Stout !

[edit] zie net dat het pas 7.21 is, dus de winkels zijn nog niet echtopen

pi_11101969
Veel plezier Stout!!!!

Wij gaan strax naar het zomerfeest van de psz.
Lijkt me wel heel leuk hoor!!! Ze hebben dit jaar het thema clowntjes dus ik ben benieuwd. Het weer werkt hier alleen niet zo vreselijk mee... het motregent hier nu maar goed... strax uitgebreid verslag....

† In Memoriam † zaterdag 14 juni 2003 @ 09:31:16 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_11101997
Stout, ga jij ff lekker boodschappen doen om nog geen half 8 Was je nog naar dat fietsen-adresje geweest wat ik je had gegeven?

Ik zit hier een beetje onrustig te wezen omdat we straks de pup op aan halen
René is trouwens ook helemaal hyper-spring-hyper. Ik ben benieuwd of die het allemaal een beetje trekt vandaag. Vooral ook omdat we een mini-meet hebben

Jubileum moderator zaterdag 14 juni 2003 @ 14:24:25 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11105408
We zijn weer thuis!!

Na de nieuwe medicijnen van gisteren ging het ineens razendsnel beter. Ze is er nog lang niet, er is nog behoorlijk wat aan de hand in haar longen maar ze heeft geen zuurstof meer nodig en mag dus naar huis.

Als het mis gaat moeten we gewoon terugkomen maar opknappen gaat toch thuis het beste!

Nadere details later, we gaan eerst even genieten.

Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 14 juni 2003 @ 14:32:54 #96
37150 livelink
pi_11105565
Lois

Geniet ze! Wat een fantastisch nieuws. Wie had dat een paar dagen geleden kunnen denken.

pi_11105697
Eva welkom thuis meissie.
Knap maar lekker op hoor!!!!

Lois en husb geniet ervan!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 14 juni 2003 @ 15:01:56 #98
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11105960
Wat ontzettend fijn om te horen Lois, ik hoop dat Evaatje snel weer opknapt!
pi_11106368
En weer thuis van het "grote" zomerfeest.
Het was hartstikke leuk voor die kleintjes. Je kon in de draaimolen, schminken, ballen gooien, stepracen, er was een hele grote volautomatische bellenblaas, er was muziek en er werd gezongen en er wareb jongleurs die ook van die beestbalonnen maakten. Echt heel leuk. Damien heeft het onwijs naar zijn zin gehad. Vooral bij het zang gebeuren want die liedjes die er gezongen werden leert hij ook gewoon in de klas... dus hij stond geweldig hard mee te bleren het was voor mij ook wel handig want nu kon ik eens in normaal nederlands horen wat hij zingt. Damien zingt nl nog maar voor de helft nederlands en voor de andere helft babies.
We zijn er ongeveer twee uur geweest en toen moesten we helaas weg want Duncan moest heel hard aan de fles. Gelukkig was het feest ook al bijna afgelopen dus was het voor Damien niet zo heel erg dat ie wegging.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:02:40 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_11107650
Wat een goed nieuws Lois!

Heerlijk om d'r gewoon weer lekker thuis te hebben lijkt me. Geniet er lekker van

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_11108101
joe go Stout, Mous, Damien, en Eeeeeeff!!! Goezzo, feestjes roeleren, en thuiskomen ook!
DANYEL EN THIJS
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:51:22 #102
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11108451
Eva thuis
Wat fijn voor jullie!
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:38 schreef Sweej het volgende:
Jonas heeft sinds gisteren een soort uitslag (kleine rode vlekjes) op zijn voorhoofd. Hij zit ook vaak aan zijn oortjes. Verder is hij ook wel warm maar ja..dat is het buiten ook. Verder is hij sinds een weekje al een beetje verkouden: klein beetje hoesten en een volle neus.
Ik merk niet aan hem dat hij extreem hangerig of ziekjes is.
Als ik alle kinderziektes erop nalees slaat de schrik me om het hart. Zit ik mezelf dan gek te maken of zou er iets aan de hand zijn...
Dit had ik gister in het Z&K topic geplaats maar geen reactie op gekregen. Ook maar even hier dan.
De vlekjes zijn wel weg. Jonas is wel ontzettend schor en aan het hoesten en zijn neusje zit ook nog vol. Ik heb net getemperatuurd en hij heeft geen koorts. Hij zit wel de hele tijd aan zijn oortje. Zou hij gewoon niet lekker zijn???????
  zaterdag 14 juni 2003 @ 18:02:56 #103
37150 livelink
pi_11108671
Sweej, zou het niet de 5e of 6e(?) ziekte kunnen zijn. Zover ik weet krijgen kinderen daar wel vlekjes van, maar zijn ze er meestal niet heel erg ziek van, maar wel wat hangerig.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2003 @ 20:38:24 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11111450
geweldig nieuws lois! gefeliciteerd

(is de kaart nog aangekomen?)

zaterdag 14 juni 2003 @ 21:28:09 #106
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11112197
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:51 schreef Sweej het volgende:
Eva thuis
Wat fijn voor jullie!
[..]

Dit had ik gister in het Z&K topic geplaats maar geen reactie op gekregen. Ook maar even hier dan.
De vlekjes zijn wel weg. Jonas is wel ontzettend schor en aan het hoesten en zijn neusje zit ook nog vol. Ik heb net getemperatuurd en hij heeft geen koorts. Hij zit wel de hele tijd aan zijn oortje. Zou hij gewoon niet lekker zijn???????

Geen koorts is heel goed. Ik denk dat Jonas gewoon wat last van warmteuitslag had? Tristan heeft met deze warmte af en toe ook wat kleine rode vlekjes/pukkeltjes, die ook snel weer verdwijnen. Tristan zat een paar dagen geleden ook meer aan zijn oortje, en er kwam ook wat 'rommel' uit. Volgens mij een oorontstekinkje, maar dat is nu weer over, want nu is z'n oortje weer schoon en heeft ie nergens meer last van. Waarschijnlijk heeft ie een klein koutje gevat of zo, bijvoorbeeld toen ik met 'm ging fietsen (beetje warm van de hitte, en dan die wind?). Wie weet heeft Jonas ook zoiets?
  zaterdag 14 juni 2003 @ 21:29:41 #107
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11112222
Vergeet ik helemaal te reageren op het goede nieuws dat Eva naar huis mocht! Wat ongelooflijk fijn dat het zo'n stuk beter gaat. Nu maar hopen dat ze er nog achterkomen wat er precies aan de hand is/was.
  Jubileum moderator zaterdag 14 juni 2003 @ 21:55:09 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11112645
We hebben vanmorgen een lang gesprek gehad met de kinderarts, voor we naar huis mochten. Of ze er ooit helemaal achter komen wat ze nou gehad heeft is maar de vraag maar ze hebben een goed vermoeden.
Normaliter is bij Astma een bepaald deel van de longen (bovenin) aangetast en horen ze daarbij een typerend geluid door de stethoscoop. Dat geldt net zo voor longontsteking en bronchitis. Het verwarrende bij Eva is dus dat ze geluiden hoorden van astma (toen ze opgenomen werd) en later ook van bronchitis, longontsteking en psuedokroep. Ze denken nu ook dat het virus, wat ze toch wel gehad heeft zo blijkt uit bloedonderzoek, niet 1 bepaald gebied van de luchtwegen heeft aangetast maar gewoon alles. Vandaar dat het kindje zo verschrikkelijk ziek is geweest en de longfoto zo'n onduidelijke uitslag gaf.
Hij zei dat hij begreep dat wij het vervelend vinden dat het beestje geen naam heeft maar dat dat bij zulke virussen wel vaker het geval is. Kijk bij RS weet je na een test dat het RS is maar het maakt verder voor de genezing niet uit. Net als RS moet dit gewoon slijten.
Ze heeft nog wat "kraakjes" onderin haar longen, ze heeft nog wat astmareutels en ze heeft een pseudokroepachtig "zaagje" maar in die mate dat ze het wel aandurven om haar thuis verder te laten opknappen. Hij was er van overtuigd dat ze geen extra zuurstof meer nodig had en dat was hij gisteren absoluut niet.
We hebben natuurlijk wel gevraagd of we terug mochten komen als ze benauwd werd vanavond of vannacht en dat was ook wel zijn bedoeling.
Als we goed de medicijnen toedienen, net zoals we in het ziekenhuis al deden, is het gewoon een kwestie van uitzieken.
Aan het einde van de week moeten we weer terugkomen en dan gaan ze verder kijken hoe en wat er nog nodig is.

Ze is werkelijk door het dolle heen dat ze weer thuis is. Al het speelgoed moest opnieuw ontdekt en het is verbazingwekkend hoe snel ze weer op haar gemak is. Ze slaapt alleen nog steeds niet natuurlijk, ze is erg bang alleen in haar kamertje (logisch als je 10 nachten met papa op een kamertje hebt geslapen), ze liggen nu samen in het grote bed te "kletsen" en knuffelen.
We hebben vanmiddag lekker een rondje buiten gelopen en daar heeft ze ook vreselijk van genoten.
Het is ongelooflijk lekker om haar weer thuis te hebben en we merken nu pas hoe groot de emotionele impact van de afgelopen weken is.

we hebben vandaag geen post meer gehad in het ziekenhuis, we waren al weg voor de postronde maar alles wat nog komt wordt nagestuurd

Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 14 juni 2003 @ 22:14:58 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11112965
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 21:55 schreef Lois het volgende:

Het is ongelooflijk lekker om haar weer thuis te hebben en we merken nu pas hoe groot de emotionele impact van de afgelopen weken is.

Het is ook niet nix Lois! Geniet lekker van Eva en de rest komt vanzelf wel weer. Hoe is het afgelopen op het werk van Jeroen trouwens?
  zaterdag 14 juni 2003 @ 22:22:45 #110
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_11113054
Wo lois wat een goed nieuws
en wat fijn dat de medicijnen zo goed aan slaan
geniet er maar lekker van van eva
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2003 @ 00:19:05 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_11115085
Eva, goed zo wijffie!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juni 2003 @ 09:08:58 #112
13151 crew  Rewimo
pi_11118520
Eva, weer lekker thuis, meiske! Heb je lekker geslapen in je eigen bedje? Lois, hoe is het gegaan vannacht?

Nausicaa, hoe is het bij jullie geweest gisteravond?

Angel, wat een leuk feest hadden jullie Ik weet soms ook niet wat Christan allemaal zingt, soms barst hij ineens in een liedje uit wat ik helemaal niet (her)ken

pi_11118857
quote:
Op zondag 15 juni 2003 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Eva, weer lekker thuis, meiske! Heb je lekker geslapen in je eigen bedje? Lois, hoe is het gegaan vannacht?
Ook van deze kant: Eva: hartstikke fijn dat je weer thuis bent. Knap maar lekker op!
quote:
Nausicaa, hoe is het bij jullie geweest gisteravond?

Hij is prima gaan slapen. Om half tien 's avonds. We waren ergens gaan eten - ruim een uur rijden hiervandaan - en hadden verwacht dat hij wel rond een uurtje of acht in de auto in slaap zou vallen. Niet dus. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.[quote]
Angel, wat een leuk feest hadden jullie Ik weet soms ook niet wat Christan allemaal zingt, soms barst hij ineens in een liedje uit wat ik helemaal niet (her)ken

Hier ook!! Is er soms een liedje met "Pizzahut" erin? Jorden heeft het over Pizza-hut, en ik heb geen idee hoe hij aan dat woord komt!
  zondag 15 juni 2003 @ 10:20:46 #114
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_11118895
quote:
Op zondag 15 juni 2003 10:16 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Ook van deze kant: Eva: hartstikke fijn dat je weer thuis bent. Knap maar lekker op!
[..]

Hier ook!! Is er soms een liedje met "Pizzahut" erin? Jorden heeft het over Pizza-hut, en ik heb geen idee hoe hij aan dat woord komt!

ja een heel fout nr met mc donalds kentucky fried chicken en de pizza hut, met zo'n debiel dansje..
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  zondag 15 juni 2003 @ 11:28:08 #115
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_11119755
Geweldig dat Eva weer terug thuis is.
Hoe is deze eerste nacht gegaan Lois?
Hebben Eva en jullie wat kunnen slapen?
pi_11121123
quote:
Op zondag 15 juni 2003 10:20 schreef werkeend het volgende:

[..]

ja een heel fout nr met mc donalds kentucky fried chicken en de pizza hut, met zo'n debiel dansje..

Nou, daar zijn we dan mooi klaar mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juni 2003 @ 13:06:11 #117
13151 crew  Rewimo
pi_11121159
quote:
Op zondag 15 juni 2003 10:20 schreef werkeend het volgende:

[..]

Hier gelukkig nog niet gesignaleerd
  zondag 15 juni 2003 @ 14:53:11 #118
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11122886
Hier wel, een paar maanden geleden:
Mc Doooonalds, McDooooooonalds, lekker met z'n allen in de Pizzahut (en dat tig keer achter elkaar)
pi_11125498
Ben nét 5 tellen thuis, compi aan direct naar Fok! . Wat een geweldig nieuws Eefje weer thuis!!!!!

Goedzo famke. .

Jubileum moderator zondag 15 juni 2003 @ 19:49:45 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11127862
We hebben hier vannacht heerlijk met zijn 3tjes in het grote bed geslapen. Zalig hoor, af en toe een handje tegen je wang, een voetje in je nek of een zuchtje bij je oor.
Ze is vandaag echt door het dolle heen, alle emoties (schaterlachen, driftbuien, huilbuien) wisselen elkaar in een hoog tempo af. Dat is ook wel logisch, zelf voelen we ons ook nog niet echt zeker in ons vel zitten.
Ze wilde weinig eten vandaag want er was nog zoveel te ontdekken!
Ze piept en hoest wel meer als in het ziekenhuis, dat vonden we ook best wel even eng, maar ze doet dan ook veel meer dan daar. Ze zit werkelijk geen seconde stil, we moeten soms echt een time-out inlassen met een Teletubbie video, wat drinken en een biscuitje.
Inmiddels ligt ze in haar eigen bedje, toch even kijken of het slapen daar lukt en zal ze hopelijk weer tussen ons in belanden vannacht.
Afgelopen nacht kon ze ook ineens in enorm zielig huilen uitbarsten, zo in haar slaap, en dan is het toch lekker dat je haar gelijk kan vastpakken en knuffelen.
Nog eventjes een paar daagjes verwennen en dan gaan de teugels wel weer wat strakker.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 15 juni 2003 @ 19:51:48 #121
11682 Moonah
Jolie femme
pi_11127899
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:49 schreef Lois het volgende:
We hebben hier vannacht heerlijk met zijn 3tjes in het grote bed geslapen. Zalig hoor, af en toe een handje tegen je wang, een voetje in je nek of een zuchtje bij je oor.
Aaaahhhh walief!
Geweldig hoor, dat ze weer lekker thuis is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 15 juni 2003 @ 20:06:17 #122
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11128160
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:49 schreef Lois het volgende:

Afgelopen nacht kon ze ook ineens in enorm zielig huilen uitbarsten, zo in haar slaap, en dan is het toch lekker dat je haar gelijk kan vastpakken en knuffelen.

Ah gos, wat zielig......
Heerlijk dat het zo goed met haar gaat!
pas je ook goed op jezelf en de kleine frum Lois

Jonas is nog steeds erg schor (hij huilt enorm zielig met dat zere strotje ) Maar ik denk, net wat jij zegt Spuuglokje, dat het een ontstekinkje was. Er zit aardig wat prut in zijn oortje (waar ik ook niet aan mag komen )

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juni 2003 @ 21:01:02 #123
13151 crew  Rewimo
pi_11129084
Hè Lois, wat lekker weer met zijn drietjes, geniet maar lekker hoor, en een beetje verwennen mag best even

Jonas, gauw beter worden jij hoor. Niet meer zo zielig hoesten, okee?

pi_11130802
Lois heerlijk hoor jullie meissie weer thuis. Verwen ze inderdaad maar lekker!!!!
Dikke knuf voor jullie
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juni 2003 @ 22:16:35 #125
13151 crew  Rewimo
pi_11130820
Nausicaa, ben ik weer Hoe gaat het vanavond?
pi_11149167
Het gaat hier niet best. Nou ja, relativerend: het kon beter.

Vanochtend naar de kinderarts geweest, want Jorden wordt woensdag geopereerd, en daarom moest de kinderarts even naar Jordens longen kijken (luisteren dus).

Sta ik net te vertellen dat wij vinden dat het heel goed gaat, op die verkoudheid van vorige week na, maar dat we wel tevreden zijn. Blijken zijn longen dus vol te zitten, en is hij hartstikke benauwd! Hebben we helemaal niets van gemerkt! Nog steeds niet trouwens. Dat vinden we eigenlijk wel heel erg eng.

Dus terug naar de Ventolin (zes keer per dag). En voor wat betreft die operatie: Jorden heeft Prednison gekregen om de boel eens even goed schoon te krijgen. Dan kan de operatie gewoon doorgaan.

Jorden doet (en niet voor de eerste keer) nog even Eva's avontuur (heel) dunnetjes over, zo lijkt het wel

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juni 2003 @ 19:26:21 #127
13151 crew  Rewimo
pi_11150247
Nausicaa, da's een akelig idee inderdaad dat je dat niet gemerkt hebt. Hij vindt het zeker leuk om Eva te imiteren Tja, 't is tenslotte een tweeling
  Jubileum moderator maandag 16 juni 2003 @ 20:46:06 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11152199
Zolang het maar bij dunnetjes over doen blijft Nausicaa Bah wat vervelend nou weer, 1 voordeel met prednison is het zo weer over.

Met Eva gaat het steeds beter. Ze is ongelooflijk vrolijk en lacht de hele dag. Ze heeft heerlijk de hele nacht in haar eigen bedje geslapen, iets wat wij stiekum wel jammer vonden, en is de hele dag aan het spelen en ontdekken.
Ze is vandaag mee geweest naar de verloskundige en dat vond ze heel gezellig. Tot het moment dat de stethoscoop tevoorschijn kwam om mijn bloeddruk te meten. Ze werd werkelijk hysterisch, ze dacht dat het voor haar was.
Zo sneu.

Nog 1 fotootje, dan zal ik weer netjes het centrale fototopic gebruiken:
Ze ziet er weer een stuk beter uit, de rode wangetjes komen echter niet van een gezond kleurtje maar van een vervelende uitslag en irritatie die door de pleisters van haar zuurstofsnor is veroorzaakt.

lieve Bo, ontzettend bedankt voor je mooie tekening! Wat kun jij mooi kleuren zeg!

edit=aanvulling:

Jeroen heeft tot op heden nog steeds niks van zijn werk gehoord, niks over zijn ziekmelding en niks geen belangstelling voor Eva. Hij heeft dus ook alle zin verloren om zelf nog te bellen om ze op de hoogte te stellen, laat staan heen te gaan.
Hij is wel vanmorgen nog bij de huisarts geweest omdat hij echt niet lekker in zijn vel zit. Logisch natuurlijk, dat vond de huisarts ook. Een weekje of wat rust is nu wat hij nodig heeft en als zijn baas moeilijk gaat doen mag hij de huisarts bellen en die zal hem dan wel even haarfijn uitleggen wat er aan de hand is.

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 16-06-2003 21:54]

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juni 2003 @ 22:22:21 #129
13151 crew  Rewimo
pi_11154818
Mooi Lois, dat jullie huisarts achter jullie staat. Maar wel ronduit onbeschoft dat ze niets hebben laten horen van Jeroens werk

Fijn dat alles goed is met Frummel en natuurlijk ook met Eva. Dat ze lekker in haar eigen bedje slaapt is wel ongezellig maar beter dan dat je haar er niet meer inkrijgt, toch?

pi_11159840
Lois : wat fijn dat de huisarts zo meewerkt ! Eigenlijk niet meer dan logisch maar je weet het tegenwoordig maar nooit

En hier : Ik heb genoten van het concert zaterdag, mijn ega iets minder maar dat wist ik van te voren.
Merijn is nu in het bezit van een stoere raceauto kamer ( bob was ineens totaal uit) en echt een kleuter terwijl Timo gewoon door brabbelt, wandeld, klimt en klautert dat het een lieve lust is.

Vrijdag trouwt mijn zus, dus nog groot feest.

Oke, ik ga een stinkdiertje verschonen

Groetjes

Stout

(ps een aantal weten mijn echte naam inmiddels : suus)

dinsdag 17 juni 2003 @ 09:53:34 #131
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11161213
Okee, "ontdek je vlekje", deel 642: Iris heeft sinds vanmorgen rode vlekjes op haar lijfje, van luier tot aan haar hals. Ze heeft geen koorts, is alleen een tikkie zeurderig (maar dat kan ook aan de kiezen liggen). Iemand een idee?

edit: ik zie nu net dat ze iets naar haar rug zijn uitgebreid

dinsdag 17 juni 2003 @ 11:55:03 #132
8885 moralia
Grip op je zak
pi_11164006
Waterpokken Gaoxing?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  dinsdag 17 juni 2003 @ 13:49:38 #133
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11167186
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 11:55 schreef moralia het volgende:
Waterpokken Gaoxing?
Ja maar, ja maar, ja maar.......daar is ze tegen ingeënt! Ze heeft ook geen 'blaartjes' erop, of komen die pas later?
pi_11168966
Ze hebben toch nog geen inenting tegen waterpokken?
Of loop ik nu ineens vreselijk achter?

T zou gewoon vijfde of zesde ziekte kunnen zijn Gaoxing, daar hebben ze een paar daagjes last van en dan gaat het weer over.

Is dit misschien iets voor je? http://www.ouder-kindzorg.nl/kinderziekten~/kinderziekten.html

dinsdag 17 juni 2003 @ 15:18:39 #135
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11169764
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:42 schreef Angel22 het volgende:
Ze hebben toch nog geen inenting tegen waterpokken?
Of loop ik nu ineens vreselijk achter?
Ja, tsssss, ouderwets! Ik heb er voor de zekerheid even een woordenboek bijgepakt, en ze is er echt tegen gevaccineerd (gewoonlijk met 12 maanden, maar toen was het vaccin vernield door de typhoon, dus nu met 15 maanden). Er is alleen iets met het vaccin: ik geloof dat het minder goed beschermt dan anderen. In Nederland had ik het waarschijnlijk ook niet laten doen, maar we wonen nou eenmaal in de tropen, ziektes kunnen wat harder aankomen, en de medische voorzieningen zijn niet geweldig.....
quote:
T zou gewoon vijfde of zesde ziekte kunnen zijn Gaoxing, daar hebben ze een paar daagjes last van en dan gaat het weer over.
Dacht ik ook, maar vijfde begint in het gezicht, en zesde met koorts. Geen van beiden was bij Iris het geval.

Nou ja, ik ga m'n bed induiken en zie morgen wel hoe het er voorstaat. Als het niet beter is gaan we fijn weer een dagje naar de dokter Heel erg bedankt voor het meedenken in ieder geval!

edit: typo's Tijd om naar bed te gaan

pi_11170304
Hier in nld wordt niet ge-ent tegen waterpokken hoor...

Maar goed ieder land is anders

Welterusten Gaoxing

pi_11174426
Anouk gaat as maandag naar speeltuintje hier in de buurt, vanwege dat ze volgende week vakantie krijgen (de 27e hebben we hier vakantie).

Wel grappig hoor dat ze met die koters naar speeltuintje gaan.

Gauw van de week eens een verbandtrommel kopen tot grote schaamte hebben wij die niet eens, ja wel losse dingen maar niet echt compleet gaasjes enzo.....je weet maar nooit he.

O ja en mijn eerste examen zit er op van mijn favoriete vak, . .

pi_11176833
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:18 schreef Gaoxing het volgende:
ff geknipt, bij mij begonnen de waterpokjes ook zo. Geen koorts, wel vlekjes en een beetje zeurderig gevoel. Blaasjes kwamen later.

Ik was toen acht, en kreeg het een paar dagen voordat ik mijn communie deed. Die heb ik trouwens gewoon gedaan, met vlekken en al. Mijn moeder was absoluut niet amused

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 juni 2003 @ 19:54:27 #139
37150 livelink
pi_11177002
Lois, fijn dat jullie huisarts zo goed meewerkt. En jouw bedrijfsarts ook al en van de kinderarts hoorde ik ook al goede berichten, dus dat zijn toch weer wat goede artsenberichten (na alle blunders die eerder in dit topic ook vermeld zijn).

- edit - Nausicaa, gaat de operatie morgen nog door? Zoja, heel veel succes en sterkte alvast voor morgen

Berney, hoeveel examens moet je nog? En wanneer krijg je de uitslag? Moeten we nog voor je duimen? Sterkte hoor. Ik hoop dat je klaar bent als Anouk vakantie krijgt.

Gao, ik weet helaas weinig van ziektes, verder dan de 5e of 6e ziekte kom ik ook niet.

Katja is de laatste tijd trouwens vreselijk moe. Ze slaapt echt veel, maar als ze een half uurtje wakker is begint ze alweer te duimen omdat ze moe is. Ook op het KDV is ze zo moe. Ze zit of ligt daar het liefst op de bank en wordt dus ook veel naar bed gebracht. Ze maakt verder wel een vrolijke indruk en eet en drinkt goed. Misschien is het gewoon de warmte, ik kijk het nog even aan. Als het volgende week aan blijft houden, ga ik er toch maar eens mee naar de dokter.

[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 17-06-2003 19:57]

dinsdag 17 juni 2003 @ 19:54:56 #140
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11177014
Jemig, als je die eerste foto's vergelijkt met deze prachtige Eva! Echt geweldig! Kleine stapjes maar het komt vast goed!
En inderdaad schandalig dat er niet eens een beterschapje af kan bij Jeroen's werk!

Nausicaa, succes morgen! (En vooral Jorden natuurlijk)

pi_11177667
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:54 schreef livelink het volgende:

Berney, hoeveel examens moet je nog? En wanneer krijg je de uitslag? Moeten we nog voor je duimen? Sterkte hoor. Ik hoop dat je klaar bent als Anouk vakantie krijgt.

Ik moet nog 3 examens doen; as vrijdag Engels correspondentie en as dinsdag mijn favoriete vak Nederlands, . . en volgende week vrijdag dus de laatste Engels mondeling. op mijn verjaardag, .

Enne, ja duim maar voor alle 2 vakken, .

Ik ben nog niet klaar want loop nog stage en daarna in zelfde bedrijf 3 weken vakantiewerk. 8 augustus ben ik helemaal klaar en gaan we op vakantie. Anouk spijbelt dan de 1e weken. nu mag het nog he En in augustus is mijn man weer vaker aan het werk,wel op therapeutische basis maar dat geeft niet. per 1 juli wordt hij overgeplaatst naar vestiging in Assen. Dat is zo goed als rond. .
Dan ben ik fulltime weer thuis, of in het ergste geval moet ik een her doen in oktober en dus nog lessen volgen, hmm duimen dus

Maar misschien kan ik ook wel blijven waar ik nu stage loop, we zullen zien. .

Ow ja, volgende week vrijdag weet ik of ik het gehaald heb of niet. .

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 17-06-2003 20:30]

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2003 @ 20:29:29 #142
13151 crew  Rewimo
pi_11177728
Succes Berney, wat voor diploma krijg je eigenlijk als je slaagt?

Ik heb ook ooit Ned. en Eng. handelscorrespondentie gedaan. Voor Ned. zelfs geslaagd met lof 3 negens

dinsdag 17 juni 2003 @ 20:30:17 #143
37150 livelink
pi_11177744
Zo, dat klinkt allemaal hectisch, hoor Berney. Ik begrijp dat je moet leren en werken tegelijkertijd. Zwaar, hoor. Ik zal zeker voor je duimen de komende twee weken. Succes!
pi_11177769
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:30 schreef livelink het volgende:
Zo, dat klinkt allemaal hectisch, hoor Berney. Ik begrijp dat je moet leren en werken tegelijkertijd. Zwaar, hoor. Ik zal zeker voor je duimen de komende twee weken. Succes!
Ja was het maar de 27e. .
Op dinsdag 17 juni 2003 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Succes Berney, wat voor diploma krijg je eigenlijk als je slaagt?
quote:
Dat zeg ik wel als ik slaag, jullie vallen om van schrik dan. .
quote:
Ik heb ook ooit Ned. en Eng. handelscorrespondentie gedaan. Voor Ned. zelfs geslaagd met lof 3 negens
Dit is bedrijfscorrespondentie Ned. en Engels en als ik een 6 heb ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel blij.:).

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 17-06-2003 20:40]

pi_11177975
(houden ze rekening met de dyslexie Berney? Ik duim voor je hoor, of zal ik effe een kaarjse doen voor je?)

Nausicaa, succes morgen met de operatie...Lois, passopoezelfhe!

*lurkt weer mee*

DANYEL EN THIJS
pi_11178355
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:43 schreef Catootje het volgende:
(houden ze rekening met de dyslexie Berney? Ik duim voor je hoor, of zal ik effe een kaarjse doen voor je?)
Hm ik heb geen dyslexie hoor Catoot, . Maar doe dat kaarsje maar aan ja, .

Ik zie de dtjes en de tjes een beetje voor me duizelen en dan die Engelse zinnen die ik moet weten voor as vrijdag.

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Trouwens, Anouk wilde vanavond vóór zeven uur zelf naar bed, .

Ze was moe zei ze.

pi_11178534
Hier zijn we d'r helemaal klaar voor, voor de operatie van morgen
Zien we natuurlijk als een huis tegenop, maar ja, wat moet dat moet.
We hebben een heleboel tips van Lois gekregen

Geen nieuws verder. Heb tegen de huisarts (waar ik vanmiddag toch moest zijn met Jorden) gezegd dat we over een maand of wat wel eens langs zullen komen, mocht er dan nog geen tweede streepje op een je-weet-wel-test te zien zijn. Was geen probleem. Naja, we zullen wel zien.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2003 @ 21:10:46 #148
13151 crew  Rewimo
pi_11178606
Sterkte morgen, Nausicaa Hoe gaat het trouwens met slapen de afgelopen dagen?
pi_11178662
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte morgen, Nausicaa Hoe gaat het trouwens met slapen de afgelopen dagen?
Ja, veel beter dus. Het lijkt er op dat hij zich afgelopen week niet echt fantastisch heeft gevoeld, en dat uit zich dus blijkbaar in niet-willen slapen. Ik vond ook al dat het hardnekkiger was dan anders. Mocht dit zich weer voordoen, dan zal ik zeker denken aan de mogelijkheid van benauwdheid. Volgens de kinderarts kwam dit wel vaker voor - drukke kinderen, juist als ze benauwd zijn. Raar he? Je zou toch verwachten dat ze op apegapen zouden liggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2003 @ 21:29:30 #150
13151 crew  Rewimo
pi_11178982
Misschien was hij wel benauwder als hij ging liggen. Dat zou een hoop verklaren hè. Gelukkig maar dat hij nu beter slaapt, is hij morgen tenminste fit, of in elk geval zo fit mogelijk.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:41:25 #151
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11179214
Ik moet nog steeds wennen dat Freek en ik nu hier "horen"

Nausicaa, succes morgen!

Berney, spannend hoor, ook jij succes!

Hier gaat alles goed, Freek is echt baby af (boehoehoe ) en maakt het hele huis onveilig. Het ziet er niet naar uit dat ie al gaat lopen, hij maakt in ieder geval nog geen aanstalten...

Wel "praat" ie steeds meer (koek, klaar, bal, kusssss, odaaa (de poes) en NEEJ).

pi_11179425
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:41 schreef Leah het volgende:
Ik moet nog steeds wennen dat Freek en ik nu hier "horen"

(...) Hier gaat alles goed, Freek is echt baby af (boehoehoe ) en maakt het hele huis onveilig. Het ziet er niet naar uit dat ie al gaat lopen, hij maakt in ieder geval nog geen aanstalten...

Wel "praat" ie steeds meer (koek, klaar, bal, kusssss, odaaa (de poes) en NEEJ).

Je bent natuurlijk van harte welkom hier hoor!
En wat een boel woorden kent Freek al zeg! Dat gaat goed!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2003 @ 21:51:17 #153
13151 crew  Rewimo
pi_11179468
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:41 schreef Leah het volgende:
Dat laatste woord is het belangrijkste
pi_11179553
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat laatste woord is het belangrijkste

Op dit moment viert "mij" (als in 'van mij') de boventoon hier. Ook errug leuk
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2003 @ 21:57:33 #155
13151 crew  Rewimo
pi_11179633
Hier ook. Zelfs "mijn mama" als er een ander kindje in de buurt komt
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:03:03 #156
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11179783
Mijn moeder wist me te vertellen dat ik met 20 maanden nog niet liep, maar wel "Wat schijnt het zonnetje lekker" kon zeggen....

Ben bang dat Freek een aardje naar zijn moertje heeft

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2003 @ 22:04:39 #157
13151 crew  Rewimo
pi_11179820
Ze werken aan een ding tegelijk Leah. Dus of hij praat goed, of hij loopt. En nee, jij mag niet kiezen...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:09:28 #158
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11179922
Niet ?
Ach ik loop inmiddels al heel wat jaartjes, dus 't zal wel goedkomen.

Morgen moet Freek voor de laatste DTKP en Hib, ben benieuwd...

FOK!fossiel dinsdag 17 juni 2003 @ 22:56:14 #159
2628 Karin
pi_11181012
Sterkte morgen Nausicaa!!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 23:58:58 #160
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11182376
De vlekkies gaan weg! (en Iris is op haar voet aan het tekenen ).

Nausicaa: veel sterkte vandaag En we moeten eens mailen; je bent niet de enige met tweedestreepjesgebrek

Berney: succes met je examens!

Leah: Iris is altijd heel vriendelijk en beslist geweest als ze "nee" zei. Tot ze het in het Engels ging zeggen: "Nooooooooooo" "No, No, Nooooooooo".

woensdag 18 juni 2003 @ 09:41:43 #161
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11186587
Nausicaa, heel veel sterkte vandaag!
pi_11187506
Nausicaa, husb en natuurlijk Jorden... heel veel sterkte vandaag
Het voelt heerlijk!!!!
pi_11187725
Dank voor de sterkte-wensen!

We zijn al weer thuis, allemaal!

Vanochtend moesten we ons om 7 uur melden; om 8 uur stond Jorden als eerste op het operatieschema. Om kwart over 7 heeft Jorden een of ander rustgevend drankje gekregen, waar hij erg stoned van werd. Op het laatst zag hij overal bloemen, kleuren en Bert en Ernie

Hij is heel rustig naar de OK gereden. Marco is helemaal mee naar binnen gegaan en gewacht tot Jorden onder zeil was. Dat ging heel goed.

Al om kwart over acht mochten we Jorden ophalen van de verkoeverkamer. Dat vond de verpleging ook wat vreemd, want normaal gesproken kom je daar eerst rustig bij, en ga je dan weer terug naar de afdeling. Maar toen we er aan kwamen, werd het ons duidelijk waarom hij meteen wegmocht van de verkoever: hij was echt keihard aan het huilen. Arme ziel. Gelukkig was hij toen nog de enige op de verkoever (waar echt enorm veel bedden stonden, maar ja, dat krijg je natuurlijk met 15 ok's).
We hebben Jorden dus meteen meegenomen naar de kinderafdeling, waar hij nog ruim een half uur hartverscheurend heeft gehuild. De verpleging zei dat het waarschijnlijk gewoon van de narcose kwam: die moest even uit zijn lichaam. Ongeveer vanaf 9 uur kregen we ons kind weer terug. Gelukkig maar!
Inmiddels heeft hij al lekker weer een fles pap gehad, en een paaseitje , dus het gaat wel goed denken we.

Nou dat was het weer. Ik wist dat het een piepkleine operatie zou worden, maar ik vond het toch wel behoorlijk ingrijpend hoor!

PS, ik had nog een foto van Jorden willen maken met een verband op zijn oog, maar dat verband heb ik zelfs niet eens gezien: meneer had het al op de verkoever van zijn oog af getrokken.

woensdag 18 juni 2003 @ 11:02:24 #164
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11188083
Gelukkig dat het allemaal zo vlot gegaan is Nausicaa! En of het nou een kleine operatie was of niet, het blijft eng en hartverscheurend om je kind zo zielig te zien toch?
  FOK!fossiel woensdag 18 juni 2003 @ 11:07:36 #165
2628 Karin
pi_11188180
Wat zijn jullie weer lekker snel thuis Nausicaa. Blij dat alles goed gegaan is. Wel zielig hoor als hij zo aan het huilen is.
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2003 @ 11:33:04 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_11188731
Stoere vent die Jorden!!
  woensdag 18 juni 2003 @ 11:47:50 #167
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11189098
Fijn dat het erop zit Nausicaa. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
pi_11189285
fijn dat het zo vlotjes is verlopen meid !

En nu snel beter worden Jordan !

Stout

pi_11190582
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:40 schreef Nausicaa het volgende:

We zijn al weer thuis, allemaal!

PS, ik had nog een foto van Jorden willen maken met een verband op zijn oog, maar dat verband heb ik zelfs niet eens gezien: meneer had het al op de verkoever van zijn oog af getrokken.

Gelukkig, weer lekker thuis en alles goed gegaan!

je mag best een foto plaatsen zonder ooglappie hoor

Zolang er was is, is er leven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 juni 2003 @ 18:36:19 #170
13151 crew  Rewimo
pi_11199637
Fijn dat het zo goed en vlot is verlopen Nu gauw beter worden, Jorden!
  Jubileum moderator woensdag 18 juni 2003 @ 19:41:28 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11200970
Nausicaa wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Dat huilen is wel heel herkenbaar hoor, ze zeggen weleens dat kindjes huilend de narcose ingaan en er dan ook brullend weer uit komen.
Ik weet nog goed dat ik toen met een krijsende Eva op de verkoever stond, waar ik gewoon op haar mocht wachten, terwijl er iemand kermend van de hoofdpijn naast lag. Dan voel je je wel even opgelaten.
Jorden heeft verder geen pijn aan zijn oogje?

Vandaag zijn we met Eva bij de optometriste (schrijf ik dat goed?) geweest. Ze heeft door een aantal zeer kindvriendelijke testjes gezien dat Eva haar rechteroog helemaal niet meer gebruikt. Dat moet eerst verholpen voor ze haar kunnen opereren, anders zetten ze dat oog recht maar doet ze er verder niks mee. We moeten dus plakken, 2 uur per dag het goede, linkeroog afplakken voor minimaal 6 weken en dan kijken ze verder.
We hebben nu een recept voor superklevende, zeer pijnlijk loslatende, enorm lelijk en grote pleisters mee voor de eerste wenweken. De bedoeling is dat het lostrekken zo zeer doet dat Eva het wel laat.
Daarna mag ze aan de coole, met figuurtjes bezaaide huidvriendelijke pleisters.
We kunnen ze als het goed is morgen halen bij de apotheek en ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Voor de rest gaat het prima met Eva, ze was gisteravond heel erg benauwd. Zo benauwd dat ze niet wilde slapen en dat wij eventjes zoiets hadden van "als het morgen nog zo erg is gaan we de kinderarts bellen". Het had denk ik puur te maken met het benauwde weer van buiten want na een nachtje tussen ons in was het vanmorgen weer een stuk beter.
Je blijft op je hoede, je blijft bang voor een terugval maar gelukkig was het loos alarm.

Lady wrb bedankt voor de kaart
Nonicky ook bedankt, ik moest zeggen van Jeroen dat Eva die "stoute dingen"al aardig onder de knie heeft, ze heeft vanmiddag alle knoppen uit mijn zorgvuldig gekweekte geraniums getrokken.

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 juni 2003 @ 19:44:26 #172
13151 crew  Rewimo
pi_11201052
Dat klinkt niet fijn, die pleisters. Maar de bedoeling is duidelijk natuurlijk.

Gelukkig dat het weer de goede kant op gaat met Eva Als ze helemaal beter is gaan we maar weer eens een datum prikken voor de Linnaeushof hè?

pi_11202017
Even twee fotootjes van de 'patiënt' (met wie het al hartstikke goed gaat, gelukkig!):

(De digi-foto waar het het duidelijkst op te zien is (want het meest dichtbij) is natuurlijk ook onscherp (we hebben nog steeds geen geweldige camera, maar ach, je krijgt een idee)):

Maar met bril zie je er niks van hoor!

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 juni 2003 @ 20:21:46 #174
13151 crew  Rewimo
pi_11202046
Flinke jongen hoor, die Jorden (stoere bril ook!)
pi_11202143
Ik hoop inderdaad Lois, dat die pleisters beter plakken dan de gebruikelijke pleisters. Laatst waren we bij de oogarts, en daar moest Jordens 'visus' ook meteen gemeten worden (daar kwámen we helemaal niet voor!). Eerst proberen of ik met de hand Jordens ene oogje bedekt kon houden. Nee dus. Toen met een interessant uitziende bril (die ging bijna stuk ), en daarna met een oogpleister. Die lag dus binnen de kortste keren op de grond. Plakken, ho maar! en je weet het Lois, dit soort informatie geven onze kids meteen aan elkaar door hoor!
Wel balen van het oogje trouwens, maar ze zijn er vroeg bij, dan kan het ook snel bijdraaien lijkt me. Succes!
  Jubileum moderator woensdag 18 juni 2003 @ 20:39:45 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11202618
Jorden je bril zit verkeerd om!

Dat is nog best een grote plek Nausicaa op zijn oog, moet dat vanzelf genezen of moet je er nog iets op smeren ofzo?

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11202906
D'r is een sneetje van een halve centimeter in/op zijn ooglid gemaakt, waarna de rommel er neem ik aan uitgehaald is. Het bultje zelf is weg, alleen nu is het hele ooglid opgezwollen. We hebben een zalfje gekregen dat de boel gedesinfecteerd moet houden, dat moet er dus - tot grote woede van Jorden zelf - twee keer per dag in. Over twee weken moet hij terug naar de oogarts. Ik neem aan dat zijn oogje dan weer de normale vorm heeft gekregen, dat hoop ik althans!
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:54:21 #178
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_11206811
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 19:41 schreef Lois het volgende:
Nonicky ook bedankt, ik moest zeggen van Jeroen dat Eva die "stoute dingen"al aardig onder de knie heeft, ze heeft vanmiddag alle knoppen uit mijn zorgvuldig gekweekte geraniums getrokken.
Niks te danken hoor
Zeg maar tegen Jeroen dat dat nog maar het begin is
Fok!hokker... en NietKlieker.
  donderdag 19 juni 2003 @ 09:23:09 #179
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_11212367
Hmmm, als ouder wéét je dat je kind iets aan het uitvreten is als hij/zij stil is ..

Zo ook Kay :

HIj zat zo lief en stilletjes te spelen ... met het potje zalf wat hij meegsemokkelt had ...

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_11212502
ROFLOL!!!!!!! geweldig!!!!!Sudocreme als ik de witte substantie zo eens bekijk
  donderdag 19 juni 2003 @ 09:55:50 #181
12560 dice
pi_11212869
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 09:32 schreef Angel22 het volgende:
ROFLOL!!!!!!! geweldig!!!!!Sudocreme als ik de witte substantie zo eens bekijk
U mag door voor de koelkast
Wij hadden zo'n mooi klein potje gekregen, volgens mij bij de prenatal in zo'n welkomstpakket in ruil voor je adres gegevens
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2003 @ 09:59:55 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11212931
en dat spul gaat er zo lekker makkelijk af
pi_11213240
Tis altijd nog makkelijker dan zinkoxide zalf op oliebasis....
Daar heeft damey het behang een mee ingesmeerd... ik heb er helaas geen foto's van want ik kon opnieuw behangen
pi_11213633
Dice, hij is geweldig!

Nausicaa, fijn dat het zo goed gegaan! Pff het is allemaal niet niks, een operatie bij zo'n kleintje!
Ahgossie, die zonnebril

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juni 2003 @ 11:52:33 #185
13151 crew  Rewimo
pi_11215313
Christan heeft zijn kamer eens versierd met Tubbiepasta
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2003 @ 11:57:24 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_11215453
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft zijn kamer eens versierd met Tubbiepasta
René de overloop met poep en die zelfde dag de wc met lippenstift.

Het vrouwtje is nu op schoolreisje Ze keek er helemaal naar uit. Ik vind trouwens wel dat nu ze naar school gaat, ze super zelfstandig aan het worden is en gewoon groot is geworden. Er is echt een heel groot verschil tussen peuter en kleuter. Voorheen kon ze niet kakken zonder dr moeder, nu wil ze alleen nog maar bij vriendjes spelen.

donderdag 19 juni 2003 @ 14:30:28 #187
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11219338
Wij zijn een jaar geleden verhuisd en hebben toen bijna alle kamers opnieuw behangen, ook Daans kamer. Kennelijk vindt hij het behang niet zo mooi:

Helaas voor hem zijn wij voorlopig niet van plan om zijn kamer opnieuw te behangen.

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juni 2003 @ 14:39:38 #188
13151 crew  Rewimo
pi_11219568
Hm, bekend tafereel Zo ziet Christans kamertje er ook uit, alleen is bij hem het behangrestant blauw Het bedje ook trouwens
pi_11259163
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:58 schreef Gaoxing het volgende:

Nausicaa: veel sterkte vandaag En we moeten eens mailen; je bent niet de enige met tweedestreepjesgebrek

Tsss, ik word kippig, heb de kleine lettertjes gewoon over het hoofd gezien Goed dat ik zo'n oplettende man heb, die vraagt of jou al eens gemaild heb Doe ik binnenkort, nu maar even niet, want het is half twaalf 's nachts, heb de computer speciaal hiervoor aangezet. (Overigens aangemoedigd door manlief, die volgens mij een eigen agenda had, namelijk het einde zien van Frost, of Morse of weet ik veel wat voor norse-man-detectiveprogramma... )
en Lois, dit verklaart ook weer eens mijn domme reactie vanmiddag
pi_11289123
HEEE! Waar is iedereen gebleven??
  Jubileum moderator zondag 22 juni 2003 @ 14:25:26 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11290081
Als ik die foto's zo zie ben ik blij dat wij niet gaan behangen

Hier zijn we druk geweest met het verhuizen van de computer kamer naar de inmiddels gereedstaande geisoleerde zolder.
Nu gaat het grote breek en sloopwerk beginnen in Eva's kamer maar daar moeten we eerst even een logeeradresje voor Eva voor vinden. Met haar longetjes en de stofwolken die we verwachten vinden we het niet zinvol dat ze hier blijft, volgend weekend dus maar een nachtje naar oma.

We hebben inmiddels 3 dagen Eva's oog afgeplakt en dat gaat best goed. Ze laat het ongeveer anderhalf tot 2 uur zitten en meer hoeft ook niet. Wel gaan we meteen wandelen of boodschapjes doen zodat ze genoeg afgeleid is want echt leuk vind ze het natuurlijk niet. Het is verbazingwekkend hoe recht haar oogje dan staat en dat duurt ongeveer tot een half uur nadat de pleister is verwijderd.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11290556
Fijn dat het weer wat beter gaat met Eva, Lois.

Volgens mij komen we nu allemaal in een 'rustig vaarwater'. Laten we er met zn allen van genieten ook.

Anouk moet morgenochtend naar speeltuintje toe, leuk he!

Rob gaat later in de ochtend heen om fototjes te maken. . en om d'r in de gaten te houden

Hoe groot maken jullie je foto's die je hier plaatst?? ik heb in fotoforum gevraagd, echt veel wijzer word ik daar niet. .

zondag 22 juni 2003 @ 19:26:51 #193
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_11296842
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:39 schreef Lois het volgende:
Jorden je bril zit verkeerd om!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2003 @ 19:28:30 #194
13151 crew  Rewimo
pi_11296886
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:48 schreef berney het volgende:
Hoe groot maken jullie je foto's die je hier plaatst?? ik heb in fotoforum gevraagd, echt veel wijzer word ik daar niet. .
Die van mij zijn meestal 640x480. Ze worden wel automatisch aan de lay-out aangepast, maar grotere foto's kosten veel tijd om te laden, dus je kunt ze beter van tevoren een beetje aanpassen.
pi_11299555
Het is zeker, ons kind is aan de speed, stiekem. Slapen, daar doen we niet aan. Tsss. Hij wordt toch niet weer ziek of zo?

O ja, je ziet niks meer van de operatie, maar er zit nog wel een bultje. Mijn inschatting is dat het nog een keer opereren wordt.

Jubileum moderator zondag 22 juni 2003 @ 21:22:36 #196
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11299969
quote:
Op zondag 22 juni 2003 21:06 schreef Nausicaa het volgende:
Het is zeker, ons kind is aan de speed, stiekem. Slapen, daar doen we niet aan. Tsss. Hij wordt toch niet weer ziek of zo?

O ja, je ziet niks meer van de operatie, maar er zit nog wel een bultje. Mijn inschatting is dat het nog een keer opereren wordt.

Onze kinderen gaan wel gelijk op he? Eva slaapt ook net pas, bij Jeroen in het grote bed. Vannacht om 1 uur besloot ze dat het ook wel ochtend was en weigerde verder te slapen.
Dan maar bij ons genomen en daar heeft ze zich kostelijk vermaakt met het aan en uit touwtje van het grote licht.
Gelukkig viel ze na een half uurtje om.
Het is ook best warm, daar zal het niet slapen wel mee te maken hebben.

Ik hoop dat het bultje nog wegtrekt hoor, nog een keer is zo zielig voor Jorden.

Berney, XP maakt de foto's bij mij automatisch kleiner en ik heb werkelijk geen idee welk formaat ze dan zijn, sorry.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11308197
Hm, ik heb ook xp Lois. Volgens mij maakt hij de foto's niet kleiner bij mij. .
pi_11308212
quote:
Op zondag 22 juni 2003 21:22 schreef Lois het volgende:

[..]

Onze kinderen gaan wel gelijk op he? Eva slaapt ook net pas, bij Jeroen in het grote bed. Vannacht om 1 uur besloot ze dat het ook wel ochtend was en weigerde verder te slapen.

pfffffffffff hier is er een om 03.45 wakker dagelijks............................
iemand nog tips ? Zo langzamerhand liggen mijn wallen op de grond !
en hij slaapt al niet meer smiddags, gaat gewoon rond 19.00 naar bed omdat ie dan totaal uitgeput is maar om 04.00 is ie wakker en slapen homaar
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2003 @ 09:10:36 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_11308837
quote:
Op maandag 23 juni 2003 07:33 schreef Stout het volgende:

[..]

pfffffffffff hier is er een om 03.45 wakker dagelijks............................
en hij slaapt al niet meer smiddags, gaat gewoon rond 19.00 naar bed omdat ie dan totaal uitgeput is maar om 04.00 is ie wakker en slapen homaar

Misschien is ie zo oververmoeid dat hij niet meer kan slapen..
pi_11309141
quote:
Op maandag 23 juni 2003 09:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Misschien is ie zo oververmoeid dat hij niet meer kan slapen..

dan zou hij volgens de boeken niet in kunnen slapen, en dat is echt totaal geen probleem.
van de week gaf meneer aan dat ie HONGER had.............

en daar kunnen wij ons na 5 boterhammen, 2x fruit, een aantal koekjes en een mega bord warm eten nu echt niets bij voorstellen

maar na een kwetebol (krentenbol) sliep meneer tot half 9...................

HELP !

maandag 23 juni 2003 @ 09:46:11 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11309380
Hji heeft vast een groeispurt, dan hebben ze extra veel honger!
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2003 @ 09:46:18 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_11309382
quote:
Op maandag 23 juni 2003 09:32 schreef Stout het volgende:

[..]

dan zou hij volgens de boeken niet in kunnen slapen, en dat is echt totaal geen probleem.

Zo te lezen heeft ie om 3:45 daar wel problemen mee
  maandag 23 juni 2003 @ 10:11:07 #203
30488 coolbabe
My little pwny
pi_11309784
Hier ook al zo`n lekkere nacht
Jasper werd om half twee wakker en klaagde over buikpijn. Hij was helemaal bezweet en heel raar suffig. We hadden hem bij ons in bed genomen waar hij een klein half uurtje later zijn complete avondmaaltijd er uit spuugde. Nadat we alles hadden opgeruimd en hij eerst bij ons mocht indoezelen en we hem daarna naar zijn eigen bed overlegden heeft hij weer gewoon geslapen. Hij heeft nu een beetje koorts, 38,2 en ligt op de bank een videootje te kijken. Ik heb de huisarts maar gebeld en die komt zometeen langs. Ik vind het maar niks, Jasper heeft nooit iets en nu zoiets... Hij klaagt al een tijdje af en toe over buikpijn btw en dan heeft hij ook echt oprispingen. Zo zielig...
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 23 juni 2003 @ 10:48:18 #204
12560 dice
pi_11310447
quote:
Op maandag 23 juni 2003 07:33 schreef Stout het volgende:

[..]

Stout;
Wij geven Kay nog een laatste fles warme melk voor het slapen gaan. Dat scheelt aanzienlijk. Wat ook scheelt is een klein beetje dextrose suiker in zijn laatste voedign doen.
Het kan zo zijn dat je kind s'nachts wakker wordt omdat de suikerspiegel te laag is. Scheelde bij Kay ook heel veel.
Aan de andere kant, als de suikerspiegel te hoog wordt zit je helemaal met een stuiterkind. Ik sta niet in voor de gevolgen dan
pi_11311124
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:48 schreef dice het volgende:

[..]

Stout;
Wij geven Kay nog een laatste fles warme melk voor het slapen gaan. Dat scheelt aanzienlijk. Wat ook scheelt is een klein beetje dextrose suiker in zijn laatste voedign doen.
Het kan zo zijn dat je kind s'nachts wakker wordt omdat de suikerspiegel te laag is. Scheelde bij Kay ook heel veel.
Aan de andere kant, als de suikerspiegel te hoog wordt zit je helemaal met een stuiterkind. Ik sta niet in voor de gevolgen dan

hihi met dextrose is hij helemaal niet meer in slaap te krijgen

Groeispurt ? Hij wordt vrijdag 2 en is zeker 96 cm.............
Ik moet wel effe vermelden dat hij al ***** slaapt sinds hij op deze aardbol verblijft. op het consternatiebureau denken ze dat het komt omdat kabouter Timo een flinke ontwikkelingsvoorsprong heeft en alle emoties/indrukken niet goed kan verwerken. Maar wat we daar aan kunnen doen weten ze ook niett

bedankt voor jullie tips in elk geval

oja en na die krentebol viel ie dus zo weer in slaap, zonder enigerlei van protest in welke vorm dan ook

maandag 23 juni 2003 @ 12:23:34 #206
12560 dice
pi_11312286
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:26 schreef Stout het volgende:

[..]

hihi met dextrose is hij helemaal niet meer in slaap te krijgen

Ik moet wel effe vermelden dat hij al ***** slaapt sinds hij op deze aardbol verblijft. op het consternatiebureau denken ze dat het komt omdat kabouter Timo een flinke ontwikkelingsvoorsprong heeft en alle emoties/indrukken niet goed kan verwerken. Maar wat we daar aan kunnen doen weten ze ook niett

bedankt voor jullie tips in elk geval

oja en na die krentebol viel ie dus zo weer in slaap, zonder enigerlei van protest in welke vorm dan ook

Geef het een kans Als hij toch al wakkerwordt is het proberen van die dextro geen extra risico.
Is trouwens een tip van Ouders Online ...
  Jubileum moderator maandag 23 juni 2003 @ 20:50:57 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11325495
coolbabe hoe gaat het met Jasper?

Wij hebben vandaag Eva ingeschreven voor de kleuter/basisschool. Ontzettend leuke, gezellige, kleine school met jonge leerkrachten en kleine groepen. Moeilijk voor te stellen dat ons hummeltje daar over 2 jaar ook rondloopt. Het duurt nog wel even maar wat gaat de tijd toch snel....

Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 juni 2003 @ 20:57:18 #208
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11325731
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:26 schreef Stout het volgende:
Vandaar de herkenning , Sterre was 96 cm en Wouter 98 cm op hun 2e verjaardag.
  maandag 23 juni 2003 @ 20:58:30 #209
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11325770
Lois, alweer een mijlpaal, je kind inschrijven voor de peuterschool
pi_11326734
Volgens mij hebben alle dreumessen en deal gesloten ofzo want bo is echt driftig de laatste dagen. Ik denk dat ze goed aanvoelt dat ik niet lekker in me vel zit en dat ze de dagelijkse wandeltochtjes mis ofzo.Zelfs vanmorgen op de spelotheek was ze neit te genieten. Ze gooit echt met alles, soms 'zomaar' en soms omdat iets niet 1,2,3, lukt. Gillen hard lachen, ja eigenlijk doet ze alles hard. Ze llopt hard, ze praat hard, ze doet alles wat neit mag, ze valt veel. Na een half uurtje ben ik op.
Vandaag heedt husb de middag dfan is hij pas vanavond om half 12 thuis en om 3 uur zat ik er al doorheen.
Gelukkig wilde me broertje komen eten. (dan kan ik het eten maken en hij oppassen) Die werd er zelfs gek van. Na het eten is hij een blokje om geweest met haar en werd ze ietsie rustiger. Daarna heb ik haar lekker lang onder de douche gezet en nu ligt ze gelukkig te slapen. Echt erg maar ik kijk uit naar morgen als ze lekker een hele dag bij oma is. Ik ga nu lekker een fles koude siroop pakken en zo lekker op mijn bed tv kijken en slapen. Hopelijk laat ze mamma lekker uitrusten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_11327405
quote:
Op maandag 23 juni 2003 09:32 schreef Stout het volgende:

maar na een kwetebol (krentenbol) sliep meneer tot half 9...................

HELP !

Ook help hier! Voor half tien 's avonds ligt-ie niet te slapen (tegen beter weten in wel in bed), en 's ochtends is het kwart over 6, half zeven.
Misschien moet ik het ook maar eens gaan proberen met een krebbebol
  dinsdag 24 juni 2003 @ 07:23:09 #212
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11335027
O nee, het zit in de lucht. Hier is het ook al een paar dagen 6 uur!
En dan na een uur weer moe zijn en gaan slapen terwijl mama klaarwakker op de bank zit!

Jessie, ben je een beetje bijgekomen?

pi_11335037
.....aaaiaaai, volgens mij zijn babietjes veel handzamer...terrible two's !!!
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 24 juni 2003 @ 07:50:00 #214
12560 dice
pi_11335113
Hmmm NIet allemaal

Overdag is Kay zo dwars als een spoorbiels, maar op dit moment mogen we niet klagen s'nachts.
HIj slaapt van een uurtje of half negen, negen uur tot iets van 7 uur de volgende morgen.

En dat terwijl die arme Demi vreselijk licht te snotteren ;'(

pi_11335294
Oh, Lois..Je zult zien dat Eva het geweldig zal vinden op schooltje!!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:34:47 #216
8885 moralia
Grip op je zak
pi_11337169
Slaapproblemen zijn hier ook aan de hand, echt vreselijk is het tegenwoordig. Zelf hebben we bedacht dat het misschien van de andere voeding kan komen. Zoë kreeg altijd Nutrilon 3 en de laatste week kreeg ze dreumesmelk van nestlé. Paniek zum kotzen aan toe en slapen hooo maar.
Gisteren hebben we haar voor 't slapen gaan weer gewone melk gegeven en toen ging het ineens beter. Dus we zullen zien of het daar aan lag, misschien is die melk gewoon te zwaar of zo.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  dinsdag 24 juni 2003 @ 11:08:27 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11337820
Freek was hier ook ineens om 6 uur klaarwakker.....
Dat wil ik niet, 6 uur is voor mij nog nacht

De oplossing; een slaapje minder overdag. Slaapt weer lekker door tot 7 uur .

Jessie, in alle opwindingen over de zwangeren las ik helemaal over jouw verhaal heen .
Vervelend dat het je zo tegenzit, vooral met een dreumes over de vloer.
Sterkte hoor!

pi_11338162
quote:
Op maandag 23 juni 2003 21:32 schreef jessie het volgende:
Volgens mij hebben alle dreumessen en deal gesloten ofzo want bo is echt driftig de laatste dagen. Ik denk dat ze goed aanvoelt dat ik niet lekker in me vel zit en dat ze de dagelijkse wandeltochtjes mis ofzo.Zelfs vanmorgen op de spelotheek was ze neit te genieten. Ze gooit echt met alles, soms 'zomaar' en soms omdat iets niet 1,2,3, lukt. Gillen hard lachen, ja eigenlijk doet ze alles hard. Ze llopt hard, ze praat hard, ze doet alles wat neit mag, ze valt veel. Na een half uurtje ben ik op.
Vandaag heedt husb de middag dfan is hij pas vanavond om half 12 thuis en om 3 uur zat ik er al doorheen.
Gelukkig wilde me broertje komen eten. (dan kan ik het eten maken en hij oppassen) Die werd er zelfs gek van. Na het eten is hij een blokje om geweest met haar en werd ze ietsie rustiger. Daarna heb ik haar lekker lang onder de douche gezet en nu ligt ze gelukkig te slapen. Echt erg maar ik kijk uit naar morgen als ze lekker een hele dag bij oma is. Ik ga nu lekker een fles koude siroop pakken en zo lekker op mijn bed tv kijken en slapen. Hopelijk laat ze mamma lekker uitrusten.
Jessie ik ken hetprobleem... damey is ook zo in de weer de laatste tijd.
Precies wat jij zegt, gillen, lachen, huilen, praten, rennen en van alles en nog wat doet ie heel hard...Eerst deed ie dat alleen als er visite was maar tegenwoordig is het iedere dag zo.
Slapen wil meneer niet meer. Steevast antwoord is als ik hem naar bed breng " hoef nie slapuh!!!"
Douchen is ook niet leuk meer. Hij gilt de hele buurt bij elkaar zodra hij maar de douche hoort lopen... badje neerzetten was ook geen oplossing, net zo hard gillen als gewoon douchen.
Schone luier omdoen geeft nu ineens ook problemen, "hoef nie sjone luie" en als ik dan ook maar met een droge luier in de buurt kom bij hem zet ie weer de hele boel op stelten.
Eten gaat gelukkig nu wel goed, drinken ook, meneer heeft ineens veel behoefte aan melk. Terwijl hij dat eerst nooit lustte.
Ik hoop dat dit gewoon weer een periode is want af en toe sta ik echt met mijn handen in het haar.
pi_11339208
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 07:26 schreef Catootje het volgende:
.....aaaiaaai, volgens mij zijn babietjes veel handzamer...terrible two's !!!
Wacht jij maar...
pi_11339284
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:02 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Wacht jij maar...

.....ja maar, ja maar...die van mij word heel erg lief (en ik houd ze zoet tot ze naar school gaan) Naar school: is wel volgens mij een hele verandering voor zo'n kind: worden ze in no time groot van!!!

Maar zou dat schreeuwen en dwarse de peuterpubertijd zijn? (dan is zwanger-peuterpuber een lastige combi zeg!)

DANYEL EN THIJS
pi_11339428
Damey deed net weer iets nieuws. Ik ben trots op me zoon!!!!!
Hij wil graag muziekclips kijken die ik op de pc heb staan en die mag ie van mij zelf uitzoeken... meestal wijst ie ze alleen aan en moet ik ze opstarten maar nu deed ie dat helemaal zelf
Mijn kleine jochie wordt groot
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:13:30 #222
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_11351358
Zo ik heb ook weer een nieuwtje hoor ik ben zo trots op mijn zoon kyllian..

hij is gisteren voor het eerst zelf gaan zitten en vandaag weer

Gisteren moest ik echt even een traantje laten en hij keek zo trots naar zijn vader en toen naar mij echt geweldig

Jubileum moderator dinsdag 24 juni 2003 @ 20:25:08 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11351644
Wat leuk al die dingen die de kinderen zomaar even leren

Ik heb vandaag ook iets geleerd nl. dat als je de container gaat binnen halen je niet de sleutels in de achterdeur moet laten zitten aan de binnenkant.
Ik wist niet dat Eva bij de sleutels kon laat staan ze omdraaien maar dat ging dus heel aardig.
Daar stond ik dus, heel beteuterd, voor een dichte deur met een schaterende dreumes binnen.
Gelukkig stond het keukenraam open, hor eruit getrokken en tuinstoel bij geschoven en zo kon, de toch al krakkemikkige en nogal beurse, mama naar binnen klimmen.

Vandaag zijn we ook voor controle bij de kinderarts geweest. Het was onze eigen kinderarts en niet de arts die Eva ontslagen heeft uit het ziekenhuis. Hij was het er ook helemaal niet mee eens dat ze zo snel al ontslagen was want hij vond haar longen er nog niet goed genoeg voor.
Haar longen zijn nog steeds niet helemaal hersteld maar dat is iets wat met tijd zal moeten slijten. Gewoon nog doorgaan met de medicijnen en over een week of 8 terug komen.
Verder heeft hij opdracht gegeven voor een bloedonderzoek naar Eva's immuunsysteem. Beneden in het lab aangekomen bleek dat nogal wat problemen te geven, dit soort testen kan ons ziekenhuis helemaal niet uitvoeren. Na lang rondzoeken is het AMC gevonden die deze testen wel uitvoerd maar dan wel met bloed wat zo vers mogelijk is.
Morgenochtend vroeg moet ik met Eva langskomen voor een bloedafname, er komt dan gelijktijdig een taxi voor die met spoed het bloed richting AMC gaat brengen.
Dat zal wat kosten !!! Het had allemaal nogal wat voeten in de aarde omdat ze dit soort onderzoeken normaliter niet doen bij kleine kinderen en er helemaal berekend moest gaan worden hoeveel bloed ze dan wel niet nodig hadden van Eva.
Over 3 weken hebben we dan de uitslag.

Jeroen is vandaag weer begonnen met werken en dat was voor ons allemaal enorm wennen. Eva heeft hem de hele morgen overal lopen zoeken, ik merk nu pas hoeveel pijn ik heb als ik de hele dag voor Eva moet zorgen en Jeroen vond het helemaal niks om van ons weg te gaan.
Gelukkig kon hij heen met, voor ons, geweldig nieuws: hij heeft nl. afgelopen vrijdag een andere baan gevonden en ging dus onder meer zijn ontslag aanbieden.
Na zijn ontslaggesprek e.d. heeft hij nogmaals gewacht tot er iemand naar Eva zou informeren maar zelfs dat is niet gebeurd. Nog een paar weken en dan kan hij daar eindelijk weg.

Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:31:44 #224
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_11351841
Goh dat niemand om eva heeft gevraagt is toch wel heel erg triest hoor lois ben blij voor jullie dat hij een andere baan heeft..
dan is het bij mijn vriend toch heel anders als hij niet een keer in de maand een foto stuurt van kyllian worden ze boos want ze willen heel graag op de hoogte blijven met alles wat hij doet...en ik hoop dat als hij die nieuwe baan heeft dat ze toch intresse tonen hoor..

die eva dat ze je buiten heeft gesloten en jij zou bijna in paniek raken terwijl zei de grootste lol heeft ben blij dat het stukke beter met haar gaat en ik zal zeker duimen voor de uitslag

pi_11353029
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:25 schreef Lois het volgende:
(...)Na zijn ontslaggesprek e.d. heeft hij nogmaals gewacht tot er iemand naar Eva zou informeren maar zelfs dat is niet gebeurd. Nog een paar weken en dan kan hij daar eindelijk weg.
Dat is toch echt wel het dieptepunt hoor, zo'n reactie Ongelofelijk. Maar het komt voor dus, helaas. Ik hoop ontzettend dat de nieuwe werkgever zich socialer opstelt, maar dat kan bijna niet anders.

Wat vervelend trouwens, van Eva's longetjes. Het duurt lang he, voor het echt opknapt. Dat is hier ook wel een beetje de ervaring, we zitten elkaar nu nog af en toe aan te kijken met de vraag: wel of geen ventolin (=soort astmamedicijn, tegen benauwdheid). Ik vind Jorden toch nog wel kortademig en hij rochelt nog zo. En Jorden was veel minder ziek dan Eva natuurlijk.

Ach, en dan bloedafname... Sterkte alvast!

pi_11353445
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:09 schreef Angel22 het volgende:
Mijn kleine jochie wordt groot [afbeelding]
Dat denk ik ook iedere dag ..... Het lijkt nog zo kort geleden dat je hem aan je borst had en nu loopt hij de trap alleen op, praat honderuit en de NEE fase is aangebroken.
Klinkt alsof ik het niet leuk vind maar dat is niet bepaald het geval

Hij is een heerlijke bijdehandte peuter, waar je vreselijk mee kan lachen. De razendsnelle ontwikkeling maakt je trots en ipv lekker knuffelen tegen je borst loop je nu op de kermis en helpt hem met touwtje trekken en ballengooien, waarna hij trots met een of ander prullaria door de stad wandelt....

Jubileum moderator woensdag 25 juni 2003 @ 10:14:15 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11362446
Bloedprikken bij Eva doe ik dus niet meer in mijn eentje.
Ze zijn ruim een uur bezig geweest, hebben meerdere malen geprikt en hebben niet meer bij elkaar gesprokkeld dan 2,5 buisje bloed terwijl er 8 gevuld moesten worden.
Na indringend overleg met Amsterdam is er besloten dat ze het hiermee gaan proberen, de rest van de andere tests is voorlopig even uitgesteld want Eva heeft echt geschreeuwd, gegild en gevochten dat het niet mooi meer was.
Zo zielig, ze was echt doodsbang en is daarnaast ook nog eens belast met ongelooflijk moeilijk te vinden, dunne en slechtlopende vaatjes.
Wat een drama
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:26:37 #228
37150 livelink
pi_11362690
Oh, Lois. Wat een drama, inderdaad. Nu maar heel hard hopen dat ze hier genoeg aan hebben in Amsterdam.
Wat zielig, zeg. Meerder keren prikken
pi_11367688
*schrik niet lurker alert *

Ik wilde even reageren op het bloedprikken van Eva Als je het mij vraagt is het belachelijk dat ze maar liefst 8 buisjes bloed in een keer willen hebben van zo'n kleintje. Kunnen ze de volgende keer het niet beter splitsen ( 4 buisjes per keer of zo, alhoewel dat nog veel is). Ik zelf ben echt panisch voor bloedprikken,en meer dan 1 buisje krijgen ze niet van me. als het perse moet . Ik kan me voorstellen dat het voor zo'n kleintje verschrikkelijk is . Wat mijn moeder toen ik heel klein was wel eens deed is een liedje voor mij zingen of zo, anders dan schreeuwde ik echt het ziekenhuis bij elkaar. Maar goed, ik hoop dat ze in ieder geval genoef hebben in Amsterdam.

woensdag 25 juni 2003 @ 21:24:00 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11377311
Ach Lois, wat zielig, wat voel je je dan ook machteloos he. Arme Eva! Nou, ze moeten het er maar mee doen in Amsterdam, hoor, pffff 8 buisjes bloed, belachelijk veel gewoon!
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2003 @ 22:18:30 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_11378668
Nou zeg, ze moeten Eva wel hebben he Voor een goed doel denken we dan maar.. maar toch.....

Dat van Jeroen zijn werk klinkt heel herkenbaar. In de brieven van de arbo-arts die naar Peet zijn leidinggevende gingen, stond dat ze contact met Peet en zijn gezin moest houden, wat dus niet gedaan is. Geen kaartje niks, nada, noppes. Nou zijn Peet en ik een tijdje terug op gesprek geweest bij de directie en nog wat hoge pietjes en hebben we dat voorgelegd, het enige dat we als antwoord kregen was; daar hadden we geen behoefte aan Maar goed, ondertussen is Peet weer een paar weken aan het werk en heeft hij niks meer met die lui te maken.

René is verhuisd!!

Ze is weer druk in de weer met haar eigen blokhutje en vanmiddag hebben we hem ingericht als huisje, keukentje er in, tafeltje, stoelte, dr baby en wat prul. Vanavond kwam ze naar beneden met wat tassen.. met kleding!! Ze ging verhuizen en wilde niet meer bij ons wonen Met een hoop poe ha hebben we haar in haar eigen bed bovengekregen, maar dat had wat voeten in aarde. Ik heb haar beloofd dat als het een keer heel mooi weer is, dat ze in haar eigen huisje mocht slapen. Komt vanavond de zon nog even om een hoekje kijken , terwijl ze al in bed lag. Gillen dat ze deed van boven. Ze wilde in dr eigen huis slapen!! Ze slaapt dus nu nog niet en is zwaar beledigd met spullen aan het gooien op dr kamer

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 juni 2003 @ 22:24:11 #232
13151 crew  Rewimo
pi_11378831
Moussy, jij maakt wat mee met dat kind van jullie Ik kan er niks aan doen, maar ik moet er heel erg om lachen
  Jubileum moderator donderdag 26 juni 2003 @ 13:16:10 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11389212
Ik moet altijd zo lachen om de belevenissen van René, waar haalt dat kind het vandaan zeg.

Gaoxing, de postbode heeft net een spannend pakje afgeleverd uit Guam. Als Eva zo wakker is gaan we dat eens even openmaken, met de camera in de aanslag. Dank je wel

Eva krijgt nog steeds niet genoeg van al jullie kaarten, ze hangen hier nog steeds in de kamer en een aantal malen per dag wil ze op de arm alle kaarten nogmaals bekijken.

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 26 juni 2003 @ 14:42:34 #234
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11391066
Mag ik even, geheel offtopic, iets melden?

IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!!
*Freek zo op de fiets hijst om naar het gemeentehuis te gaan*

Helemaal blij ben ik, was al bang dat ik een krantenwijk moest gaan nemen om al die lessen te blijven betalen

pi_11391122
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoeveel keer heb je afgereden?

donderdag 26 juni 2003 @ 14:48:03 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11391175
Drie keer.... maar wel 70 lessen gehad (duidelijk geen natuurtalent...)

Maar goed, dat staat niet op mijn rijbewijs

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 juni 2003 @ 15:00:45 #237
13151 crew  Rewimo
pi_11391425
Wat goed Leah, gefeliciteerd! Altijd nog een poging minder dan ik hoor
pi_11393958
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:48 schreef Leah het volgende:

Precies !! (90 lessen en 2 examens waarvan de laatste aangepast, i.v.m. ogen) Nou ja, dat laatste staat er bij mij wel op.

Geniet er maar van !!! Lekker scheureeeh (nee netjes rijden, geen deuken in Freekje)

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_11394741
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed Leah, gefeliciteerd! Altijd nog een poging minder dan ik hoor
En twee minder dan mij. .
  donderdag 26 juni 2003 @ 18:33:40 #240
37150 livelink
pi_11395966
Hey Berney, veel succes morgen met je laatste examen! Hoe ging je Nederlands? Morgen krijg je toch ook meteen de uitslag, of had ik dat verkeerd begrepen.
pi_11397733
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:48 schreef Leah het volgende:

Ach ik heb 80 lessen gehad en 6 keer afgereden
Plus twee jaar later mijn auto volledig total loss... Damey zat er ook bij in de auto, en hij werd wakker van de crash en moest gewoon heel hard lachen.... we hadden nix alleen spierpijn en geen auto meer.
pi_11397923
Leah van harte meid!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2003 @ 20:29:43 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_11398364
Leah!! Gefeliciteerd tis helemaal niet offtopic, nu kan je Freek toch overal naar toe rijden

Ik heb er 1x over gedaan kweenie hoeveel lessen, ben nml 1x gestopt ivm een lichte whiplash.

pi_11398901
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 18:33 schreef livelink het volgende:
Hey Berney, veel succes morgen met je laatste examen! Hoe ging je Nederlands? Morgen krijg je toch ook meteen de uitslag, of had ik dat verkeerd begrepen.
M'n Nederlands ging volgens mij wel goed. .
Maar ja, of onze docente er ook zo over denkt. .

Voor correspondentie ben ik iig geslaagd. . En van afgelopen dinsdag kunnen we as dinsdag bellen voor de uitslag.

Engels hoor ik morgen.

op m'n verjaardag ook nog

Jubileum moderator donderdag 26 juni 2003 @ 21:25:42 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11399930
Wauw Leah, gefeliciteerd!!

Berney alvast een hele fijne verjaardag morgen (ik neem mezelf al de hele week voor je verjaardag niet te vergeten) en veel succes met je laatste examen!

Jessie hoe gaat het nou met je?

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11400284
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:25 schreef Lois het volgende:

Berney alvast een hele fijne verjaardag morgen (ik neem mezelf al de hele week voor je verjaardag niet te vergeten) en veel succes met je laatste examen!

Ja, bedankt voor felictatie en succes wensen.

Was het maar morgenavond.......

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 juni 2003 @ 21:47:04 #247
13151 crew  Rewimo
pi_11400382
Zet 'm op Berney, morgen Zal voor je duimen dat het in alle opzichten een geslaagde dag wordt
pi_11401580
Berney zet hem op he!!!!!!!

Hier gaat het heel wisselend. Afgelopen dinsdag bo even bij mijn moeder van sochtends tot 7 uur. Was echt even lekker hoor. Heb zelfs een stukje van de commode geverfd (jaja het word nog wat ) Toen bo terug was en ging slapen was de pret weer over. De hele nacht is een ramp geweest. Huilen, niet normaal echt gillen hysterisch, met haar armen en benen slaan. Ze wilde niks niet gewiegd worden geen flesje echt niks. Uiteindelijk vond ze de rustgevende cd (die gebruik ik al vanaf haar geboorte) wel goed en werd iets rustiger. We schrokken best van haar joh. We wisten niet of het een reaktie op een 'dagje oma'was of pijn of wat dan ook. Nu denken we toch een kiesje of oortje ofzo want het is nu al een paar dagen aan de gang . Wel heel zielig want ze wil echt vertellen wat er is en we snappen er natuurlijk niks van. Dat gaat dus zo. Ze krijgt een pijn scheut. (merk je als ze lekker zit te spelen ineens naar haar hoofdje of mondje grijpt en huilt) Ze begint te kletsen, we willen haar oppakken of iets terug zeggen en dan word het smijten met wat voor haar voeten ligt gillen enz. Dit laten we dan uitrazen, dan word het echt snikken, dan een kroeltje erbij, duimpje in haar mond en dan komt ze bij je om het goed te maken en zich te laten troosten. Al met al erg zielig, maar ook erg vermoeiend.
Doordat husb deze week wat daagjes vrij is (morgenochtend nog even cursus en dan het weekend weer vrij) heb ik weer wat meer kunnen rusten (hij heeft Bo met haar pijntjes het vaakst geholpen en mij lekker laten liggen) En dat merk ik wel hoor. Heb nog wel last van mijn bekken, maar nu is het gewoon een zeuridgerige pijn, dus net of het een beetje vast zit zeg maar, maar niet dat ik niet meer kan lopen of draaien ofzo. Maar vanmiddag moest ik een paar keer op en neer naar het ziekenhuis voor een suikertest en aangezien dat erg dichtbij is en ik binnendoor makkelijk met de fiets kan heb ik dit ook gedaan. Ben 2 keer op en neer geweest en moet dus nu op de blaren zitten. Heb weer meer pijn, veel harde buiken en rugpijn. Hier baal ik echt heel erg van. Het idee dat ik echt bijna niks kan. Ik voelde me al weer heel wat omdat ik veel gerust had en dacht dan kan dat wel. Mijn hoofd moet nog even meewerken aan het feit dat ik die rust dus echt dagelijk nodig heb.
Mijn avondjes van oriflame heb ik nu echt allemaal afgezegd. Ik heb nu volgende week alleen nog 1 kinderfeestje en dan niks meer.
Mijn buik is trouwens minder groot als bij bo. Hoe bedoel je van de hak op de tak, hahahaha.
Verder leef ik met iedereen heel erg mee, lees ook alles, maar heb niet altijd zin en puf om veel mee te schrijven de laatste dagen. Voel me echt zo'n negatieve muts tussen al het vrolijke gekakel (is mijn eigen gevoel hoor, weet ik best )
Vandaag is een moeder van een vriendin van me komen helpen met de wieg en hij is.......af. Dat is een hele opluchting voor me.
Maarre...... als de weeen beginnen kom ik het natuurlijk wel melden

Dikke knuf allemaal

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:55:25 #249
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11404651
Jessie, die driftbuien gevolgd door vreselijk zielig zijn komen me erg bekend voor. Iris is vanmorgen met een waardeloos humeur opgestaan, waarschijnlijk ook te wijten aan de vier kiezen die doorkomen op het moment. Laat misschien haar oortjes even nakijken als het lang blijft duren. En verder......even een dikke knuffel. Kop op, de laatste loodjes.......

Berney: gefeliciteerd met je verjaardag

Lois: fijn dat het is aangekomen. Stom dat het altijd zo lang duurt he

Leah: hahaha ik dacht dat ik de enige was die pas zo laat haar rijbewijs haalde (maar ik heb valsgespeeld, want ik heb nog steeds geen NL rijbewijs) Van harte gefeliciteerd

pi_11406068
*snik* mijn dreumes is nu echt een peuter.........................

en een hele grote boef !

Stout

vrijdag 27 juni 2003 @ 07:51:10 #251
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11406161
Stout gefeliciteerd met de verjaardag van Timo! Kleine jongetjes worden groot!
Een hele fijne dag gewenst!
pi_11406193
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 07:51 schreef Sweej het volgende:
Stout gefeliciteerd met de verjaardag van Timo! Kleine jongetjes worden groot!
Een hele fijne dag gewenst!
thanks ! Moet helaas nog effe werken maar morgen vieren we het in kleine kring (bijna iedereen is of gaat die dag op vakantie)
pi_11406711
Stout van harte met Timo, Dit is een mooie dag om jarig te zijn. .

.

pi_11411019
She was suprised. .

Ik wilde dat ik voor mn Nederlands ook zo'n hoog cijfer krijg. . .

Tussen de 8/9 heb ik voor mondeling, voor schriftelijk weet ik nog niet maar als ik daar bv een 5 voor haal heb ik nog een 6 gemiddeld(ongeveer dan he).pffffffffffffffff

Nu vanmiddag effe bellen om de uitslag en as dinsdag kan ik pas bellen om cijfer en gemiddelde van Nederland.

En om nog niet op de zaken vooruit te lopen vertel ik dus dinsdag wel hoe en wat. .

Flauw he!!

vrijdag 27 juni 2003 @ 14:27:03 #255
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11412698
Goed zo berney!! Lekker he, zo'n goeie prestatie op je verjaardag (gefeliciteerd trouwens!), dit is heel wat leuker dan dat het waardeloos gaat, is je hele verjaardag verpest

Stout, jij ook gefeliciteerd met je zoontje!

Jubileum moderator vrijdag 27 juni 2003 @ 15:32:34 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11414002
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')