Bron: Teletekst.
Hele dag Frans Bauer dat zal wat worden
.
quote:wieeeeeeeeyhhh
Op woensdag 11 juni 2003 13:57 schreef -Mk- het volgende:Hele dag Frans Bauer dat zal wat worden
.
als dat niet een commerciele goudmijn is weet ik het ook niet!!!!!!!!!
Ivo Niehe die Slobodan Milosevic of Adolf Eichmann interviewt over het onderhouden van een rozentuin. En alle herhalingen ervan.
quote:
TROS blijft in publiek bestelDe TROS wil in het publiek bestel blijven. De omroep oriënteerde zich de afgelopen weken op een eventueel voortbestaan als commerciële omroep.
Den Haag
De TROS besloot eens om zich heen te kijken wegens berichten dat Den Haag het aantal publieke netten graag wil terugbrengen van drie naar twee.Bezuinigingen
In het regeerakkoord is vastgelegd dat de publieke omroep miljoenen moet bezuinigen. Maar de korting op het budget zal volgens het bestuur van de publieke omroep niet tot opheffing van een van de netten leiden. Die toezegging stelde de TROS gerust.
quote:'s Ochtends slapen alle WAO-ers die daarnaar kijken toch allemaal uit
Op woensdag 11 juni 2003 13:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
De TROS, hmm. Nee, dat lijkt me nou niet zo boeiend, eigenlijk. Kijk, ze zijn wel de grootste familie van Nederland enzo, maar toch. Dan is het ochtenprogramma zeker van 6 tot 12 'Voor Alle Fans' ofzo.
We zijn nou eenmaal een klein landje, dus moeten we helemaal geen 42 Nederlandse zenders hebben.
quote:Je hoeft niet te kijken!
We zijn nou eenmaal een klein landje, dus moeten we helemaal geen 42 Nederlandse zenders hebben.
En hoe meer hoe beter!
quote:Er klopt iets niet aan die zin...
Op woensdag 11 juni 2003 23:50 schreef DarkFire het volgende:
Het zou een soort RTL4 worden maar dan saai.
Geef de publieke omroep evenveel geld als de BBC en zij maken ook 16x betere programma's. Je kan de Publieke omroep in Nederland niet vergelijken met de BBC. Echt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat is er overigens mis met het BBC model? Voorlopig zendt de BBC al jaren 16x betere programma's uit dan de publieke zenders hier.
De voorzitter van de Tros, Karel van Doodewaerd, vertelde vanmorgen in Vara's Ontbijtradio dat het een gewone commerciele zender wordt, geen private tv-zender. Dus zonder steun van de overheid.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Om de toekomst van het TROS-gedachtegoedveilig te stellen, kondigde de TROS-leiding daarom enige tijd geleden aan de mogelijkheden te onderzoeken een 'private tv-zender' te beginnen. Dat is een zender die met steun van de overheid
wordt opgericht. Een mogelijkheid zou kunnen zijn daarvoor een van de bestaande publieke zenders op te offeren; een idee dat bij sommige politieke partijen ook aanslaat.
daar ben jij te goed voor???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:51 schreef Falco het volgende:
Ja hoor alsnog gaan ze het misschien doen om uit het publieke bestel te gaan. En ik geef hun ook nog een redelijke kans om succesvol te zijn, want er zijn echt veel teveel 'TROS-gezellige' mensen die met hun Opel Astra elk jaar naar de camping in de Dordogne gaan.
Wat maakt dat nou uit ? Het wordt zovaak herhaald tegen die tijd dat, de trouwe trosfamilie ook omschakelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
De voorzitter van de Tros, Karel van Doodewaerd, vertelde vanmorgen in Vara's Ontbijtradio dat het een gewone commerciele zender wordt, geen private tv-zender. Dus zonder steun van de overheid.
Ik vind het een geweldig idee. Ik verheug me nu al op vier dagen in de week herhalingen van Spel zonder grenzen en Te land, ter zee en in de lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |