Gisteren weer twee keer, maar de leukste was toch wel het meisje in de rode Honda Civic
Hoever ga je, wat doe je zoal, hoe trek je de aandacht, flirten vrouwen net zo hard als mannen, etc.
quote:Tis maar wat je jammer vindt.
Op woensdag 11 juni 2003 12:11 schreef El_Diablo het volgende:
Ik sta nooit (meer) in de file.
Rijd toch iedere dag 120 km op de snelweg (A7 Groningen - Heerenveen).
quote:Hmmm, op de A12 is de vrouwen-dichtheid en thumper-compatibiliteit toch behoorlijk hoog...
Op woensdag 11 juni 2003 12:10 schreef Phenomenom het volgende:
In mijn files staan altijd alleen maar mannen
quote:Jij gaat voor je plezier in de file staan?
quote:Als je kunt flirten met een mooie vrouw staat * thumper graag in de file
Op woensdag 11 juni 2003 12:13 schreef JeansManner het volgende:[..]
Jij gaat voor je plezier in de file staan?
Raar volk..
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 12:12 schreef Phenomenom het volgende:
Tis maar wat je jammer vindt.
quote:* El_Diablo wil ook flirten in de file
Op woensdag 11 juni 2003 12:13 schreef JeansManner het volgende:
Jij gaat voor je plezier in de file staan?
Raar volk..
quote:Ja, maar bij mij blijft het altijd bij flirten
Op woensdag 11 juni 2003 12:14 schreef avdbree het volgende:
Hmmmm leuk, inderdaad - maar haar nummer vragen wil nog wel eens lastig zijn...
quote:
en als ik iets zie dan is het maar heel ff omdat me pa ze dan inhaalt
quote:Geef je eigen nummer dan, kun je rustig afwachten of je gebeld wordt.
Ik heb al twee keer meegemaakt dat iemand zijn eigen 06-nummer op een briefje had gezet (groot schrijven!) en voor het raam hield. 1 x heb ik gebeld. Leuk gesprek, zelfs nog biertje gedronken samen op terras.
Ook ooit na een mooie flirt in de file meegemaakt dat meneer iets op een briefje schreef en mij vroeg het raam open te doen. Hij gooide, helaas mis. Daarna zat hij in de snelle rij... Zal nooit weten wat íe geschreven heeft.
Wel leuk, file-flirten
-edit- Robinsonne was me nét voor!
quote:En welke lijn moet ik daarvoor hebben?
Op woensdag 11 juni 2003 13:33 schreef ChrisJX het volgende:
In de bus
quote:Meestal ben ik te druk met in de file staan maar soms kom ik ook heel even op Fok. Het flirt toch een stuk minder hier hoor...
Op woensdag 11 juni 2003 13:29 schreef thumper het volgende:
Nou, zo te zien zitten die terugflirtende meiden niet af en toe op Fok!![]()
-edit- Robinsonne was me nét voor!
quote:Psies! Flirten in de file heerst
Op woensdag 11 juni 2003 13:37 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Meestal ben ik te druk met in de file staan maar soms kom ik ook heel even op Fok. Het flirt toch een stuk minder hier hoor...
quote:Normaalgesproken doe ik niet aan vooraf afgesproken file-flirten, maar omdat jij het bent: ik rijd in een rode Alfa, tussen 18.00-19.30 over de A12 richting Den Haag.... En nou maar hopen op file!
Op woensdag 11 juni 2003 13:38 schreef thumper het volgende:[..]
Psies! Flirten in de file heerst
En wie weet, zie ik je vanavond in de file....
Hm, flirten op Fok gaat toch ook best eigenlijk
quote:Whahaha, what a coincidinky! Ik zit ook meestal tussen 18:00 en 19:00 op de A12!
Op woensdag 11 juni 2003 13:48 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Normaalgesproken doe ik niet aan vooraf afgesproken file-flirten, maar omdat jij het bent: ik rijd in een rode Alfa, tussen 18.00-19.30 over de A12 richting Den Haag.... En nou maar hopen op file!
Hm, flirten op Fok gaat toch ook best eigenlijk
quote:Nou ja, anders wordt het gewoon een héle snelle flirt! Tot straks
Op woensdag 11 juni 2003 13:53 schreef thumper het volgende:[..]
Whahaha, what a coincidinky! Ik zit ook meestal tussen 18:00 en 19:00 op de A12!
maar dan wel de andere kant op, richting Utrecht....![]()
Ik rij je tegemoet in een lichtblauwmetallic Peugeot 306
En nu maar hopen tot er een file in beide richtingen ontstaat!
quote:Hahaha, tot vanavond!
Op woensdag 11 juni 2003 14:00 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Nou ja, anders wordt het gewoon een héle snelle flirt! Tot straks
* thumper verwacht op het traject ongeveer 87 rode Alfa's te zien...
quote:Blijf zwaaien!
Op woensdag 11 juni 2003 14:12 schreef thumper het volgende:[..]
Hahaha, tot vanavond!
* thumper verwacht op het traject ongeveer 87 rode Alfa's te zien...
![]()
quote:* thumper zal
Op woensdag 11 juni 2003 14:13 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Blijf zwaaien!
Laatst nog met wat poolse meisjes .
quote:Raam open doen en vragen
ja ja, ik heb al twee keer in een file mogen staan
quote:Die vent zou me toch een potje balen zeg
Op woensdag 11 juni 2003 13:29 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Geef je eigen nummer dan, kun je rustig afwachten of je gebeld wordt.
Ik heb al twee keer meegemaakt dat iemand zijn eigen 06-nummer op een briefje had gezet (groot schrijven!) en voor het raam hield. 1 x heb ik gebeld. Leuk gesprek, zelfs nog biertje gedronken samen op terras.
Ook ooit na een mooie flirt in de file meegemaakt dat meneer iets op een briefje schreef en mij vroeg het raam open te doen. Hij gooide, helaas mis. Daarna zat hij in de snelle rij... Zal nooit weten wat íe geschreven heeft.
Wel leuk, file-flirten
quote:Jij reed toch in een Jaguar Convertible van je moeder? Jammer dat ik jouw nooit in de file aantref dan
Op woensdag 11 juni 2003 15:51 schreef ramses het volgende:
Ik vind files ook leuk! Ik sta er alleen nooit in, maar ik vind ze wel leuk.
Ik vind het het leukst als het regent ofzo, of met mooi weer en dan het dakje naar beneden.ja ja, ik heb al twee keer in een file mogen staan
quote:Ja, en toen?
Op woensdag 11 juni 2003 15:38 schreef hond_in_de_goot het volgende:
JawelLaatst nog met wat poolse meisjes
.
quote:Dat heb je goed onthouden
Op woensdag 11 juni 2003 15:59 schreef thumper het volgende:[..]
Jij reed toch in een Jaguar Convertible van je moeder? Jammer dat ik jouw nooit in de file aantref dan
Maar ehm ja, en daarom is het zo leuk om in de file te staan.
al voel ik me wel erg klein en laag tussen al die mpv's en suv's
quote:Ik heb een héél erg goed geheugen...
Op woensdag 11 juni 2003 16:03 schreef ramses het volgende:[..]
Dat heb je goed onthouden
En speciaal voor jouw rij ik in een iets verlaagde auto
quote:Ik begrijp nog steeds niet wat je leuk aan files vindt eigenlijk
Op woensdag 11 juni 2003 16:03 schreef ramses het volgende:[..]
Dat heb je goed onthouden
quote:Ik kan niet voor ramses spreken, maar voor mij geldt: als ik dat toch in de file sta, kan ik het mezelf maar zo aangenaam mogelijk maken door te proberen of ik oogcontact kan krijgen met dat leuke meisje in die Fiat Punto bijvoorbeeld...
Op woensdag 11 juni 2003 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat je leuk aan files vindt eigenlijk
Doe je het om de auto van je mams of om het flirten of om al die chagerijnige gezichten te zien zoals die van mij soms in de file
Neem volgende keer wel een picknick mand mee en doek en ga wel picknicken langs de file.Terwijl m'n auto daar nog staat
Voor de rest blijft het bij leuk lachen en zwaaien
Maar ik sta er bijna nooit in.
quote:Hahahaha, mooi verhaal!
Op woensdag 11 juni 2003 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ag soms maak je wel eens iets leuks mee. Zo was ooit een collega van mij spontaan verliefd op een meisje in de file. Hij uit stapen en doet z,n hand door het raam om kennis te maken. JA het raam stond open. Dat meisje schrikt als een gek en doet het raam dicht. Zit hij toch mooi klemDan sta je pas voor lul in een file.
Voor de rest blijft het bij leuk lachen en zwaaien
Maar ik sta er bijna nooit in.
quote:Yes!!!
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Reeuwijk en Woerden: stilstaand verkeer. 4 km
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Zoetermeer-Centrum en Zevenhuizen: stilstaand verkeer. 6 km
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Den Haag-Malieveld en Voorburg: langzaam rijdend verkeer. 3 km
Hele file,s gek gekregen
quote:* thumper houdt het toch liever bij zijn eigen flirt-methodieken...
Op woensdag 11 juni 2003 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Toen we dit jaar terug kwamen met de auto uit oosterijk waren we ook blij als er file was. Want dan kon ik weer gek doen naar mensen met een teddy beer en een kipmuts op m,n hoofdHele file,s gek gekregen
quote:* thumper heeft Robinsonne hoogstwaarschijnlijk misgelopenreden, maar heeft wél succesvol vonkjes laten overspringen naar de jonge vrouw in de knalrode Citroën C3
Op woensdag 11 juni 2003 14:16 schreef thumper het volgende:[..]
* thumper zal
naar alle 87 rode Alfa's
quote:* Robinsonne is nogal jaloers van aard
Op donderdag 12 juni 2003 09:41 schreef thumper het volgende:[..]
* thumper heeft Robinsonne hoogstwaarschijnlijk misgelopenreden, maar heeft wél succesvol vonkjes laten overspringen naar de jonge vrouw in de knalrode Citroën C3
Ik zag heus wel dat je me niet meer wilde zien toen je zo druk was met die C3 hoor!
quote:* thumper de C3-rijdster allang weer vergeten was, en daarnaast ook razend benieuwd is naar Robinsonne!
Op donderdag 12 juni 2003 12:08 schreef Robinsonne het volgende:[..]
* Robinsonne is nogal jaloers van aard
Ik zag heus wel dat je me niet meer wilde zien toen je zo druk was met die C3 hoor!
Tss, je reed me gewoon te snel voorbij!
Vanavond maar weer een nieuwe poging tot een fileflirt?
quote:Jah! 't Is alweer goed
Op donderdag 12 juni 2003 12:24 schreef thumper het volgende:[..]
* thumper de C3-rijdster allang weer vergeten was, en daarnaast ook razend benieuwd is naar Robinsonne!
Tss, je reed me gewoon te snel voorbij!
Vanavond maar weer een nieuwe poging tot een fileflirt?
Vanavond zit ik alleen niet op de A12...
A2 ook goed?
Hooguit es wat achterbankkinderen in de file, met vakanties en lang weekend. Maar ja, daar ga je dan maar niet mee flirten. Als ze bij pa en ma in de auto zitten moeten ze verplicht mee en zijn ze dus te jong.
Bovendien willen ze nooit hun snoep met mij delen
quote:Hmmm, nee, eigenlijk niet.... Kun je niet omrijden via de A12 en dan de A4?
Op donderdag 12 juni 2003 12:34 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Jah! 't Is alweer goed
Vanavond zit ik alleen niet op de A12...
A2 ook goed?
quote:Tssss, de jeugd van tegenwoordig!
Op donderdag 12 juni 2003 12:47 schreef Fully het volgende:
Bovendien willen ze nooit hun snoep met mij delen
quote:Is goed. Tijd zat. Benzine van de baas.
Op donderdag 12 juni 2003 13:14 schreef thumper het volgende:[..]
Hmmm, nee, eigenlijk niet.... Kun je niet omrijden via de A12 en dan de A4?
Jammer...![]()
Maar dan nu wel echt knipogen en zo naar mij hè!
quote:Oh, gelukkig, jij hebt ook een benzinepas?
Op donderdag 12 juni 2003 13:59 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Is goed. Tijd zat. Benzine van de baas.
Maar dan nu wel echt knipogen en zo naar mij hè!
* thumper is benieuwd wat jij in het topic over lease-auto's en beroepen gaat posten
Ik zal niet alleen knipogen, tevens zal ik kushandjes werpen, klaarstaan met een bouquet witte rozen (Cultivar Ilios), een vrachtwachen met platte trailer met daarop een 16-koppig strijkorkest zal langzaam voor mij uit rijden, en de champagne zal tussen de 2 en 4 graden in het ge-airconditioneerde handschoenenkastje klaarliggen
Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker
quote:* Robinsonne bloost nu van oor tot oor en is bang straks helemaal weg te vallen bij de frisrode lak van haar Alfa
Op donderdag 12 juni 2003 14:08 schreef thumper het volgende:[..]
Oh, gelukkig, jij hebt ook een benzinepas?
* thumper is benieuwd wat jij in het topic over lease-auto's en beroepen gaat posten
Ik zal niet alleen knipogen, tevens zal ik kushandjes werpen, klaarstaan met een bouquet witte rozen (Cultivar Ilios), een vrachtwachen met platte trailer met daarop een 16-koppig strijkorkest zal langzaam voor mij uit rijden, en de champagne zal tussen de 2 en 4 graden in het ge-airconditioneerde handschoenenkastje klaarliggen
Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker
![]()
Welnu, ik denk dat ik bij het Prins Clausplein maar 's rechtsomkeert maak en op zoek ga naar dat strijkorkest. Als jij zorgt dat die trailer mooi gaat scharen, hebben we vanzelf een file en dan kan het feest beginnen!
quote:* thumper begint nu ook te gloeien, wat heel mooie reflecties oplevert in de sportieve lichtblauwmetallic lak van zijn drie-nul-zesje
Op donderdag 12 juni 2003 14:36 schreef Robinsonne het volgende:[..]
* Robinsonne bloost nu van oor tot oor en is bang straks helemaal weg te vallen bij de frisrode lak van haar Alfa
Welnu, ik denk dat ik bij het Prins Clausplein maar 's rechtsomkeert maak en op zoek ga naar dat strijkorkest. Als jij zorgt dat die trailer mooi gaat scharen, hebben we vanzelf een file en dan kan het feest beginnen!
Denk je niet dat een scharende trailer schadelijk kan zijn voor de gezondheid van het 16-koppige strijkorkest?
Ik heb een beter idee; ik laat een klassieke B17 bommenwerper 20 ton rozenblaadjes droppen boven de A12, dit moet ook wel een lange file veroorzaken toch?
quote:Oeh! Maar dan ga ik de hele weg in de lucht zitten kijken of die B17 al in de buurt is en dat kan weer schadelijk zijn voor de gezondheid van de Alfa (en van Robinsonne).
Op donderdag 12 juni 2003 14:59 schreef thumper het volgende:[..]
* thumper begint nu ook te gloeien, wat heel mooie reflecties oplevert in de sportieve lichtblauwmetallic lak van zijn drie-nul-zesje
Denk je niet dat een scharende trailer schadelijk kan zijn voor de gezondheid van het 16-koppige strijkorkest?
Ik heb een beter idee; ik laat een klassieke B17 bommenwerper 20 ton rozenblaadjes droppen boven de A12, dit moet ook wel een lange file veroorzaken toch?
Desondanks denk ik dat we het er maar op moeten wagen. Ik zaag straks eerst het dak van de auto zodat ik de bommenwerper wat eerder in het vizier heb en de rozenblaadjes zich ongehinderd op mijn soepel-lederen bekleding kunnen neervleien.
Waarna ik in de chaos die op de A12 ontstaat ineens die lichtblauwmetallic-lak-met-rode-gloed ontdek en jouw kushandjes beantwoord met een schuchter doch liefdevol glimlachje en een nog dieprodere blos op mijn wangen (de Alfa-lak is er niks bij)
Jij stapt uit met de gekoelde champagne in de aanslag, je springt tussen de rozenblaadjes op mijn achterbank en... zouden de mensen het niet gek vinden denk je?
quote:Wat een rijke fantasie hebben jullie toch
Op donderdag 12 juni 2003 15:17 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Oeh! Maar dan ga ik de hele weg in de lucht zitten kijken of die B17 al in de buurt is en dat kan weer schadelijk zijn voor de gezondheid van de Alfa (en van Robinsonne).
Desondanks denk ik dat we het er maar op moeten wagen. Ik zaag straks eerst het dak van de auto zodat ik de bommenwerper wat eerder in het vizier heb en de rozenblaadjes zich ongehinderd op mijn soepel-lederen bekleding kunnen neervleien.
Waarna ik in de chaos die op de A12 ontstaat ineens die lichtblauwmetallic-lak-met-rode-gloed ontdek en jouw kushandjes beantwoord met een schuchter doch liefdevol glimlachje en een nog dieprodere blos op mijn wangen (de Alfa-lak is er niks bij)
Jij stapt uit met de gekoelde champagne in de aanslag, je springt tussen de rozenblaadjes op mijn achterbank en... zouden de mensen het niet gek vinden denk je?
Dis trouwens niet meer flirten in de file, maar flirten op fok
quote:* thumper vindt dat de tijd nu térgend langzaam gaat, en kan niet wachten tot hij weer in zijn bolide kan springen, en zo snel mogelijk de file kan opzoeken!
Op donderdag 12 juni 2003 15:17 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Oeh! Maar dan ga ik de hele weg in de lucht zitten kijken of die B17 al in de buurt is en dat kan weer schadelijk zijn voor de gezondheid van de Alfa (en van Robinsonne).
Als ik jou was zou ik het dak van je Alfaatje er maar op laten, je hoort de B17 al op vele kilometers afstand ronken hoor...
De wagonladingen rozenblaadjes die op de A12 zullen worden uitgestort kun je al van verre zien, als een witte dwarrelende mist.
Met op de achtergrond de zoete klanken van het strijk-ensemble wacht ik op je in mijn Peugeootje, de fles Piper & Heidsieck smachtend op de bijrjidersstoel.
Als ik je Alfa in het oog krijg, dan zal ik inderdaad met de champie in m'n hand op je achterbank plaatsnemen (rozenblaadjes of geen rozenblaadjes) (en heb je trouwens een vier- danwel vijfdeurs auto, want anders moet je eerst de stoel voor me wegklappen, en dat is niet bevorderlijk voor de reeds opgebouwde sfeer...)
Vervolgens....
nee, ik denk niet dat mensen het vreemd zullen vinden, hooguit zullen ze blijk geven van misplaatste jaloezie, omdat zij, net als de meeste file-slachtoffers, geen gehoor (durven) nemen aan hun zomerkriebels...
quote:Grr!
Op donderdag 12 juni 2003 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dis trouwens niet meer flirten in de file, maar flirten op fok
Who cares anyway
Het gaat wel degelijk om flirten in de file, alleen wordt er hier op Fok beschreven hoe dat in zijn werk zou moeten gaan gaat
quote:Ik heb achterdeuren, maar teneinde een sierlijke duik van jou op mijn achterbank mogelijk te maken, zal ik de rechterachterdeur er uit hakken. 't Is immers maar een leasebak.
Op donderdag 12 juni 2003 16:00 schreef thumper het volgende:[..]
Als ik je Alfa in het oog krijg, dan zal ik inderdaad met de champie in m'n hand op je achterbank plaatsnemen (rozenblaadjes of geen rozenblaadjes) (en heb je trouwens een vier- danwel vijfdeurs auto, want anders moet je eerst de stoel voor me wegklappen, en dat is niet bevorderlijk voor de reeds opgebouwde sfeer...)
Ik denk dat ik nu vast ga. Moet nog wat files op de heenweg doorploeteren (zal niet flirten), neus poederen, wimperverlengers aanbrengen voor een extra zwoele oogopslag en dan met 20 km/h van Prins Clausplein richting Utrecht in afwachting van het romantisch ronken van de B17...
quote:Ok, zorg je er wél voor dat er geen scherpe randjes achterblijven rond het gapende gat waar vroeger je achterportier zat?
Op donderdag 12 juni 2003 16:29 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Ik heb achterdeuren, maar teneinde een sierlijke duik van jou op mijn achterbank mogelijk te maken, zal ik de rechterachterdeur er uit hakken. 't Is immers maar een leasebak.
Ik denk dat ik nu vast ga. Moet nog wat files op de heenweg doorploeteren (zal niet flirten), neus poederen, wimperverlengers aanbrengen voor een extra zwoele oogopslag en dan met 20 km/h van Prins Clausplein richting Utrecht in afwachting van het romantisch ronken van de B17...
En je mag onderweg best met anderen flirten, zolang je maar na drie seconden hoogmoedig verderrijdt, in opperste spanning van wat uiteindelijk komen gaat
Oh, en pas op dat je het neuspoederen, wimperverlengers aanbrengen, décolleté verlagen en nagellakken niet doet in een rijdende auto omdat we dan misschien een zijsprong moeten maken naar 'Flirten in het streekziekenhuis'....
* thumper zal wanhopig speurend de A12 op en neer rijden, om Robinsonne maar niet mis te rijden...
Géén file gehad vanmorgen!
Hoe kan ik nou flirten in de file als er geen file is? Nou?
quote:Zelf een file veroorzaken?
Op vrijdag 13 juni 2003 09:17 schreef thumper het volgende:
Grmbl.....Géén file gehad vanmorgen!
Hoe kan ik nou flirten in de file als er geen file is? Nou?
quote:Hahaha, strak artikel! Leuk, zulke vindingrijke dienstkloppers!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:23 schreef Fully het volgende:[..]
Zelf een file veroorzaken?
Of dit door de politie laten doen
* thumper denkt overigens niet dat de politie te porren is voor het veroorzaken van strategisch geplaatste files, om thumper's behoefte aan flirten in de file te bevredigen... Stelletje onromantische dienstkloppers!
Mijn signalement: Metallic-groene Volkswagen Golf TDI, dagelijks te signaleren op traject Eindhoven - Amersfoort (via A2-A27-A1) en vice versa. 's Ochtends tussen 06.30 en 08.30 en 's avonds tussen 16.30 en 19.00 (nog twee weken trouwens, dan een andere wagen)
Dan nog twee praktijkvoorbeelden:
- Ik heb een kennis die zijn huidige vrouw in de file heeft ontmoet op traject Sittard-Eindhoven (uit de hand gelopen file-flirt, leverde pijnlijk situatie op want hij was al getrouwd).
- Een andere auto doet ook wonderen. Op Hemelvaartsdag van Eindhoven naar Groningen gereden in een Audi TT Quattro Cabrio. Dat werkt toch wel. Zelfs een knipoog en lieve lach toegeworpen gekregen van een niet onaardige dame op leeftijd, die ik alleen maar wilde duidelijk maken dat ze al 5 kilometer lang haar richtingaanwijzer aan had staan.
quote:Hahahaha, ik had ooit keihard Lippy Lou's "Liberation" opstaan met de raampjes open, en samen met het meisje naast me brulden we de tekst!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:43 schreef Hihat het volgende:
Hier nog een asfaltvreter. Sta dagelijks in de file en soms.....ja soms is er wel eens oogcontact. Kicken hoor! Of beiden mee-playbacken op hetzelfde liedje (moet je wel dezelfde zender op hebben staan)
quote:Whahahaha, saucy! Met zo'n auto geef je aan dat je succesvol bent, en op de één of andere manier werkt dit altijd in je vordeel
- Een andere auto doet ook wonderen. Op Hemelvaartsdag van Eindhoven naar Groningen gereden in een Audi TT Quattro Cabrio. Dat werkt toch wel. Zelfs een knipoog en lieve lach toegeworpen gekregen van een niet onaardige dame op leeftijd, die ik alleen maar wilde duidelijk maken dat ze al 5 kilometer lang haar richtingaanwijzer aan had staan.
quote:kvind ze er nogal klein uitzien, ben bang dat ik er niet goed in kan zitten.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:04 schreef thumper het volgende:
Whahahaha, saucy! Met zo'n auto geef je aan dat je succesvol bent, en op de één of andere manier werkt dit altijd in je vordeel
Gelukkig ben ik dan ook niet succesvol.
quote:Triest maar waar! Die Audi TT was niet eens van mij maar van een succesvolle vriend en daardoor bleek ik zelf ook ineens interessanter te zijn....Wazig eigenlijk.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:04 schreef thumper het volgende:Whahahaha, saucy! Met zo'n auto geef je aan dat je succesvol bent, en op de één of andere manier werkt dit altijd in je vordeel
quote:Tsja... Je signature zegt wat dat betreft al genoeg; uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde
Op vrijdag 13 juni 2003 11:39 schreef Hihat het volgende:[..]
Triest maar waar! Die Audi TT was niet eens van mij maar van een succesvolle vriend en daardoor bleek ik zelf ook ineens interessanter te zijn....Wazig eigenlijk.
En flirten is lang zo leuk niet meer als het te gemakkeljik word gemaakt toch?
Overigens sluit ik me volledig aan bij je mening over laklaarzen!
En bij je mening over je favo-fokkers trouwens ook (teaser: ik heb SEMTEX nu al twee keer live mogen aanschouwen en ze is inderdaad . Hoedienie heeft het goed voor elkaar).
[/offtopic]
Wat die laklaarzen betreft:
Wel jammer trouwens dat je in de auto niet kunt zien of die ontzettend mysterieuze vrouw in die wagen naast je dit soort fetish schoeisel draagt of niet.
Dat zou nog weer een extra dimensie geven aan file-flirten.
Misschien eens het fiets-flirten introduceren.....
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:06 schreef Hihat het volgende:
[offtopic]Overigens sluit ik me volledig aan bij je mening over laklaarzen!
En bij je mening over je favo-fokkers trouwens ook (teaser: ik heb SEMTEX nu al twee keer live mogen aanschouwen en ze is inderdaad. Hoedienie heeft het goed voor elkaar).
[/offtopic]
Wat die laklaarzen betreft:
Wel jammer trouwens dat je in de auto niet kunt zien of die ontzettend mysterieuze vrouw in die wagen naast je dit soort fetish schoeisel draagt of niet.Dat zou nog weer een extra dimensie geven aan file-flirten.
Misschien eens het fiets-flirten introduceren.....
* thumper 's vriendin vindt dat geluukig ook!
Het is inderdaad jammer dat je vaak niet kunt zien wat iemand aanheeft, maar ik heb het weleens meegemaakt dat een vrouw haar (kortgerokte) been liet zien, haar voet op het dashboard...
Vervolgens deed ze héél sensueel één knoopje los van haar bloesje.... en daar bleef het bij, ze reed me hard voorbij, mij in verbijstering achterlatend, onwetend van de file die ik zelf aan het creëren was.....
Mocht ik SEMTEX ooit tegenkomen in de file, en hoe-die-nie is niet in de buurt, dan -edit-
quote:In dat geval valt dat in de categorie 'Overmacht'
Op vrijdag 13 juni 2003 15:16 schreef thumper het volgende:
...onwetend van de file die ik zelf aan het creëren was.....
Trouwens, ik heb in Engeland, onderweg van Londen naar Newcastle, wel ooit een man in de auto zien zitten die tijdens het rijden oraal bevredigd werd door de vrouw naast hem.
En eveneens op die route een man in een personenwagen met een opgeblazen opblaaspop in de bijrijdersstoel . Ik zat zelf in een touringcar en kon het dus goed zien. Bizar gezicht
.
Valt niet echt onder de noemer file-flirten maar ik wilde het je niet onthouden.
Het meest aantrekkelijke is trouwens een mooie vrouw met laklaarzen in een mooie wagen die ook nog eens driving-skills heeft. En ze moet een beetje zelfverzekerd en brutaal zijn. Onweerstaanbaar !
quote:Mijn vriendin lukt dat niet (ongemakkelijke houding) maar met haar mooigevormde handje komt het nog wel eens voor
Op vrijdag 13 juni 2003 15:28 schreef Hihat het volgende:[..]
In dat geval valt dat in de categorie 'Overmacht'
Trouwens, ik heb in Engeland, onderweg van Londen naar Newcastle, wel ooit een man in de auto zien zitten die tijdens het rijden oraal bevredigd werd door de vrouw naast hem.
quote:JAAAAHHH!!!! En ik hoop dat ik ze nu ga zien!!
Het meest aantrekkelijke is trouwens een mooie vrouw met laklaarzen in een mooie wagen die ook nog eens driving-skills heeft. En ze moet een beetje zelfverzekerd en brutaal zijn. Onweerstaanbaar!
En zoals ik in een eerder topic al eens zei, mijn vriendin heeft de rijkwaliteiten van Michelle Rodriquez uit Fast & the Furious, en ziet er ook nog eens hot uit!
*hoopt*
quote:Ik zou haar niet alleen in een auto laten rijden. Volgens mij is ze dan zelf een flirt-object. Hou d'r in ieder geval maar weg van de A2
Op vrijdag 13 juni 2003 15:33 schreef thumper het volgende:
En zoals ik in een eerder topic al eens zei, mijn vriendin heeft de rijkwaliteiten van Michelle Rodriquez uit Fast & the Furious, en ziet er ook nog eens hot uit!![]()
![]()
Ach, flirten op zichzelf is onschuldig en toegestaan lijkt me.
Denk dat ik zo onderhand ook maar eens het asfalt op ga zoeken.
Pas je wel op trouwens, het is vandaag vrijdag de dertiende...
quote:En? Resultaat geboekt?
Op vrijdag 13 juni 2003 15:40 schreef Fully het volgende:
Hmmm.... .er staat een file op A50.
*hoopt*
quote:Nou, zo vaak is ze niet op de A2 te vinden, je hebt meer kans op de A27 en Utrecht stad
Op vrijdag 13 juni 2003 16:04 schreef Hihat het volgende:[..]
Ik zou haar niet alleen in een auto laten rijden. Volgens mij is ze dan zelf een flirt-object. Hou d'r in ieder geval maar weg van de A2
.
Ach, flirten op zichzelf is onschuldig en toegestaan lijkt me.
Flirten is in mijn ogen inderdaad een onschuldig tijdverdrijf
maar laatst nog een flirt in een file vanuit reeuwijk tot woerden.. die file duurde meer dan een uur.. ennuh je kon ook uit je auto dat heeft ook voordeel als de 'smartjes' op de vangrail zitten
quote:Da's waar, maar in de file duurt het flirten langer
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef Zebigboss het volgende:
eehhmm je kunt ook flirten voor een stoplicht etc.. eigenlijk overal waar 2 auto's naast elkaar staan langer dan 3 sec
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef Zebigboss verder nog het volgende:
maar laatst nog een flirt in een file vanuit reeuwijk tot woerden.. die file duurde meer dan een uur.. ennuh je kon ook uit je auto dat heeft ook voordeel als de 'smartjes' op de vangrail zitten
* thumper denkt na over een nieuw te openen topic "Flirten op de vangrail"
Wauw, voor me in de file, een brunette in een Renault Megane Cabriolet!
Ze was continue bezig haar haar te schikken, en in het achteruitkijkspiegeltje te koekeloeren...
Alleen jammer dat al vroeg de snelweg ging verlaten.........
quote:Haar nummer lezen echter, aan voor- en achterzijde des voertuigs....
quote:
Waarom doen mannen dat toch, flirten in kansloze situaties? Ik bedoel: wat verwachten ze? Dat je midden in die file je auto uitkomt om op de achterbank van hun Japanse gezinswagentje even een double whammy op hun erectie los te laten?
quote:Maar dat is nu juist het mooie; ik verwacht hé-le-maal niets! En als het goed is de geflirtte opponent ook niet
Op woensdag 25 juni 2003 11:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ronald Giphart sprak hierover in zijn recente boek Gala met de mooie woorden:
[..]
Juist omdat je in zo'n schijnbaar kansloze situatie zit, is het flirten des te leuker, en is de kans op een geretourneerde flirt vele malen groter dan wanneer de fysieke barriere van beide auto's er niet was!
Daar hebben we minstens een uur met elkaar zitten dineren en praten.. ERG gezellig.. enige wat aan het einde ontbrak was haar telefoonnummer vergeten te vragen
quote:Whoa! Wel cool, dat ze met je ging eten
Op woensdag 25 juni 2003 11:45 schreef Bhorka het volgende:
Het geeft je wat leuks te doen in de file jaEn een keertje zelfs een erg leuk gesprek aan overgehouden, "de flirt" en ik besloten op hetzelfde moment wat te gaan eten bij een wegrestaurant.
Daar hebben we minstens een uur met elkaar zitten dineren en praten.. ERG gezellig.. enige wat aan het einde ontbrak was haar telefoonnummer
vergeten te vragen
Als ze gewoon hard rijden er zachtjes naast gaan rijden en dan inhalen en dan weer naar rechterbaan en dan laten inhalen en dan weer inhalen enz enz..
soms worden ze beetje pissed maar andere gaan weer vriendelijk lachen...
flirten op de snelweg is echt super
Jammer dat ze een beetje jong was.....
Er stond een file op de A12 van hier tot Yokohama, voornamelijk met strandgangers (en wat belangrijker is, strandgangsters!)
3x (drie keer!) met succes geflirt, handkusjes uitgewisseld door het open raam, en één keer een meisje dat heel sensueel haar lippen bevochtigde met haar tong, en met haar hand streek langs haar blote linkerbeen welke rustte op het dashboard (blijkbaar reed ze in een automaat )
Ik heb nog nooit zoveel verleidelijk bloot in één file gezien.......
En nu zit ik weer in een duf kantoorpand.... Wat een downer!
vb: ik had haast kwam van het ziekenhuis moest me zoontje op gaan halen en er reed een engelse sportwagen voor me..
Ik verwachte dus een (uhmuhm lelijke) oudere heer achter het stuur en ik keek dus ook al zo van nou wat zou daar zitten..
Zit er tot mijn verbazing een redelijk knap uitziend knaapje achter het stuur, waardoor de gezichtsuitdrukking die dus meteen veranderde hem aan het lachen had gemaakt..
Hij zwaaide en we begonnen stuivertje te wisselen (baan verandering om en om) tja tot ik eraf moest maar leuk was het wel
En NEE het hoeft geen dure auto te zijn een mini met 3 gasten erin in de zomer is ook leuk... die krengen halen je altijd in in de bochten hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |