(heb geen zin om te zoekn...)
grapjas... Gebruik de neukende zoekmachine.
quote:WOW!
Op dinsdag 10 juni 2003 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ruim 300 km/u in een TGV Atlantique van Parijs naar Bordeaux
quote:vette shit jongen, binnenkort kunnen we zwaaien naar je kruisje langs de weg
Op dinsdag 10 juni 2003 22:31 schreef gekkuh_greg het volgende:
eerste wagen een Chevy Van L6 130kmh
Alfa Romeo 1.3 185kmh moest toen weer op mijn rem.(ging zo hard omdat die voor de helft was weg gerot)
Mercedes uit '65 2.0L 130kmh harder durfde ik niet bang dat die uit elkaar viel.
Ford Escort cabrio 2.0L getuned tot 2.2L 210kmh in Duitsland. was trouwens ook zijn top.
Opel kadett 1.2 130kmh en toen was het op met die rammel bak.
En nu mijn lieveling een PONTIAC FIREBIRD TRANS AM!!!!
Motor V8 400ci (6.6L) 200 KMH op de teller ( nog genoeg gas over) en dan vol in de ankers om schade aan de kofferbak van de voorligger te voorkomen.Deze snelheid is gerden op de A2 rond een uur of 21:00 in het zuiden des lands (LIMBURG) voor de max.topsnelheid moet ik echt een keer naar Duitsland.Als ik daar ben geweest dan horen jullie dat natuurlijk snel. van een speedfreak voor ander speedfreaks
quote:altijd fijn zulke behulpzame mensen
Op dinsdag 10 juni 2003 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
En jij dacht dat je de eerste was met zo'n topic?grapjas... Gebruik de neukende zoekmachine.
Deel 1: Hoe hard heb jij ooit gereden?
Deel 2: Hoe hard heb jij ooit gereden? (deel II)
Deel 3: Hoe hard heb jij ooit gereden? [deel 3]
Deel 4: Hoe hard heb jij ooit gereden? [deel 4]
quote:Ga even huilen, joh.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:42 schreef weezer het volgende:[..]
altijd fijn zulke behulpzame mensen
quote:Mag ik meedoen ?
Op dinsdag 10 juni 2003 22:45 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Ga even huilen, joh.
quote:Lijkt me erg sterk trouwens. Volgens de site van Peugeot gaat een 106 1.4 XS (3-deurs) 177 km/h dus die 210 is ook never nooit te halen met een 1.3 XSi.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:41 schreef Fido het volgende:
210 Km/h in een peugeot 106 XSi 1.3
A28 van Zwolle naar Hoogeveen
185 met Golf SDI (na héééél lang aandringen )
175 met Polo 1.4
195 met Mondeo stationwagon
41 met Gazelle hybride-fiets
[edit]owja, allemaal km/h natuurlijk [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 10-06-2003 22:56]
quote:Volgens autoweek.nl gaat de Peugeot 106 XS 1.4i maar 175 km/h, een tellerafwijking van 35km/h is wel heel erg veel....
Op dinsdag 10 juni 2003 22:48 schreef Tijno het volgende:[..]
Lijkt me erg sterk trouwens. Volgens de site van Peugeot gaat een 106 1.4 XS (3-deurs) 177 km/h dus die 210 is ook never nooit te halen met een 1.3 XSi.
Hardste wat ik zelf ooit heb gereden: +/- 100 km/u op mijn scooter
Bij iemand anders in de auto: 170 op teller van mijn broer zijn Mazda 323 en 180 km/u bij mijn vader zijn oude auto (Chevrolet Transport).
quote:de 1.3 is een rallye uitvoering met carbs en heeft 105pk
Op dinsdag 10 juni 2003 22:57 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Volgens autoweek.nl gaat de Peugeot 106 XS 1.4i maar 175 km/h, een tellerafwijking van 35km/h is wel heel erg veel....
was dan wel tweede pinksterdag maar ik moest het toch ff gedaan hebben
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet doen?
Vast hele verstandige...
quote:En die R6 dan? hoe snel heb je daar mee gereden?
Op woensdag 11 juni 2003 09:08 schreef BertV het volgende:
Alles wat ik heb gaat 'n keer tegen met het gas "tegen de stuit" of met het pedaal "op de bodem".Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet doen?
Vast hele verstandige...
Mijn 'record' is 170 op de motor, gsx 750 es, zat erop voor ik er erg in had. Ergens tussen hoogenveen en groningen
quote:Ook dit lijkt me erg sterk vriend.
Op woensdag 11 juni 2003 09:18 schreef sop het volgende:
185 in een VW Lupo 1.0 (benzine)
Hing elke keer in zijn toerenbegrenzer. Was wel vet totdat er een meeuw mijn gril in dook.
Een Lupo 1.0 (ongeacht welke uitvoering daarvan) gaat maar maximaal 152 km/h.
Check bijvoorbeeld maar eens op:
quote:Het was op de teller hè. Ik kwam net terug van de ardennen, het liep ietsjes af, maar niet super veel.
Op woensdag 11 juni 2003 09:27 schreef Tijno het volgende:[..]
Ook dit lijkt me erg sterk vriend.
Een Lupo 1.0 (ongeacht welke uitvoering daarvan) gaat maar maximaal 152 km/h.
Check bijvoorbeeld maar eens op:
Overigens liep hij normaal ook wel 170 hoor. Ik heb ook in een andere Lupo 1.0 gereden en die haalde het bij lange na niet.
Kwestie van inrijden wellicht?! Kreeg hem van een collega (lease Lupo) en die vertelde erbij: hij doet niet veel, maar als je hem altijd in het rooie trapt dan valt het wel mee. Dat heb ik steevast gedaan: altijd bij pas 5500 toeren overschakelen. Heb ook maar 10000 km met mijn voorbandjes gedaan.
quote:Ik had me nog voorgenomen om niet in ieder deel die snelheid te zetten, maar ben er wel trots op
En die R6 dan? hoe snel heb je daar mee gereden?
Mijn 'record' is 170 op de motor, gsx 750 es, zat erop voor ik er erg in had. Ergens tussen hoogenveen en groningen
268 op de teller. Dan is de "koek" ook bijna op.
quote:ik kan me het niet voorstellen, mijn moeder heeft een 1.4 en die rijdt met een beetje geluk 170-175, ik heb ook weleens een proefrit gemaakt in een 1.0 (maar niet de top gehaald) maar die is zo traag als dikke stront en kan me niet voorstellen dat die 170 haalt...
Op woensdag 11 juni 2003 10:49 schreef sop het volgende:[..]
Het was op de teller hè. Ik kwam net terug van de ardennen, het liep ietsjes af, maar niet super veel.
Maar hij is wel een minuut of 5 bezig geweest om van 170 -> 185 te gaan.Overigens liep hij normaal ook wel 170 hoor. Ik heb ook in een andere Lupo 1.0 gereden en die haalde het bij lange na niet.
Kwestie van inrijden wellicht?! Kreeg hem van een collega (lease Lupo) en die vertelde erbij: hij doet niet veel, maar als je hem altijd in het rooie trapt dan valt het wel mee. Dat heb ik steevast gedaan: altijd bij pas 5500 toeren overschakelen. Heb ook maar 10000 km met mijn voorbandjes gedaan.
250 in BMW 325ti compact. Stuk minder spannend
quote:Foto's?
Op woensdag 11 juni 2003 13:10 schreef ParanoiD-AndroiD het volgende:
245 km per uur op de autobahn in duitsland dit heb ik gehaalt met me Chevrolet Camaro SS 1969.. met zo'n 500 pk
quote:Het lijkt me eerder dat je motor met zulk rijgedrag er slechter van wordt. Altijd hoog in toeren jagen is harstikke slecht. Met koude motor is het helemaal funest. Af en toe intrappen kan geen kwaad en altijd als een opa rijden wordt ie idd trager van. Maar dit is wel een erg groot verschil
Op woensdag 11 juni 2003 10:49 schreef sop het volgende:[..]
Het was op de teller hè. Ik kwam net terug van de ardennen, het liep ietsjes af, maar niet super veel.
Maar hij is wel een minuut of 5 bezig geweest om van 170 -> 185 te gaan.Overigens liep hij normaal ook wel 170 hoor. Ik heb ook in een andere Lupo 1.0 gereden en die haalde het bij lange na niet.
Kwestie van inrijden wellicht?! Kreeg hem van een collega (lease Lupo) en die vertelde erbij: hij doet niet veel, maar als je hem altijd in het rooie trapt dan valt het wel mee. Dat heb ik steevast gedaan: altijd bij pas 5500 toeren overschakelen. Heb ook maar 10000 km met mijn voorbandjes gedaan.
quote:Boeien. 't was een lease auto. En ik ging toch weg bij dat bedrijf.
Op woensdag 11 juni 2003 13:21 schreef killerb het volgende:[..]
Het lijkt me eerder dat je motor met zulk rijgedrag er slechter van wordt. Altijd hoog in toeren jagen is harstikke slecht. Met koude motor is het helemaal funest. Af en toe intrappen kan geen kwaad en altijd als een opa rijden wordt ie idd trager van. Maar dit is wel een erg groot verschil
Doe ik nooit weer... jezus wat gaat dat HARD
quote:Heb jij een zus?? FOTO
Op woensdag 11 juni 2003 13:15 schreef j22flyingdownwind het volgende:
De lupo 1.4 (75pk) van mijn zus liep 185 op de teller. Na veel aandringen. Tot de 100 is dat nog best een vlot karretje, iets van 12 seconden naar de 100 ofzo
In chronologische volgorde:
130 op Aprilia RS50 (70cc enz)
165 in BMW 525 td (had toen pas mijn rijbewijs... )
190 in Daewoo Espero (2.0 geloof ik, weet niet zeker.. Kutbak )
158 in Citroen AX 1.1i
195 in BMW 316i touring
200 in Opel Astra 1.6i 16v (bergaf enz.)
220 in Audi A4 1.9 TDI 130pk
170 in Citroen BX 1.4i
155 in Nissan Vanette (zeker 15 jaar oud )
210 in Audi A6 Avant 1.9 TDI 130pk
240 in Opel Calibra (weet de uitvoering niet)
145 in Toyota Carina E (eigenaren, ouders van een vriend van me zaten erbij )
Tot slot waar ik heb meest trots op ben:
170 in Mitsubishi EVO VII van autovisie (op een 60km-weg )
GE-WEL-DIG ding was dat, echt een voorbeeld van een betaalbare droomauto
Meer kan ik me niet herinneren
Alles op de teller, en op de Calibra en A6 na allemaal in Nederland Nog nooit gefiltst btw
[Dit bericht is gewijzigd door _Kuch_ op 11-06-2003 16:45]
quote:*FLITS*
Op woensdag 11 juni 2003 16:43 schreef _Kuch_ het volgende:
Nog nooit gefiltst btw
Op een goede dag heb ik daar 215 gehaald. Zal toen wel alles mee hebben gehad.
Leuk hoor, zo'n 6 bak
quote:De Golf GTI 1 stond op 175/70HR13.
Op woensdag 11 juni 2003 15:37 schreef erikvw het volgende:
[..] maar aangezien ik (te) dunne baantjes heb durf ik niet verder te gaan, voel me niet al te veilig. Dus nog ff sparen voor bredere en lichtmetalenvelgen...
quote:Hij heeft het over een polo
Op woensdag 11 juni 2003 17:09 schreef heijx het volgende:[..]
De Golf GTI 1 stond op 175/70HR13.
quote:Ooit van tellerafwijking gehoord
Op woensdag 11 juni 2003 18:35 schreef Tijno het volgende:
Wel grappig, ik zie een hoop snelheden staan die (soms zelfs ver) boven de fabrieksopgave staan.
quote:ik moet zeggen dat ik de meeste, (zegmaar bijna alle) behoorlijk realistisch vind.
Op woensdag 11 juni 2003 18:35 schreef Tijno het volgende:
Wel grappig, ik zie een hoop snelheden staan die (soms zelfs ver) boven de fabrieksopgave staan.
had gisteren trouwens 231 op de clima staan van de Passat (teller 245)
duurde wel van hoogeveen naar meppel, en dan heb je voor een tankstation net nog ff een licht hellend viaductje toen kwam het pas.. op het vlakke stuk 228
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 11-06-2003 18:52]
quote:Das relaxed
Op woensdag 11 juni 2003 18:49 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik moet zeggen dat ik de meeste, (zegmaar bijna alle) behoorlijk realistisch vind.
had gisteren trouwens 231 op de clima staan van de Passat (teller 245)
quote:in de passat is dat wel verstopt overigens hoor. je moet de econknop, kouder, en aanjagersnelheid lagerzetten tegelijkertijd, dan kom je in het service menu, en dan programma 16. je kan er ook allemaal ander rommel zien als turbotoerental/druk, temperaturen op rare plaatsen etc etc.
Op woensdag 11 juni 2003 18:51 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Das relaxed
In de E van mn pa zit in het midden zo'n digitale teller. Die wijkt niet af (volgens mij). Heb er ooit 220 mee op de teller gereden (213 op de digitale). Het was ook echt op... fabriekstop is 215 geloof ik.. stomme 4 cyl diesel
![]()
quote:Ik vind ook dat elke auto minsten een 6cilinder moet hebben, maar dat verbruik he. Ach ik denk maar zo met die 4-cilinder boxer van mij heb ik nog altijd 1 cilinder meer als mn broertje
Op woensdag 11 juni 2003 18:51 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Das relaxed
In de E van mn pa zit in het midden zo'n digitale teller. Die wijkt niet af (volgens mij). Heb er ooit 220 mee op de teller gereden (213 op de digitale). Het was ook echt op... fabriekstop is 215 geloof ik.. stomme 4 cyl diesel
![]()
quote:3.0 V6 24v toevallig? daarvan is de top 230 als ik me niet vergis.
Op woensdag 11 juni 2003 18:59 schreef quility het volgende:
210 in een Peugeot 607, ding kon nog wel harder
Heb zelf met een 607 2.2 Hdi Tiptronic (een echte Porsche versnellings bak jaja, en dat orgineel in een Peugeot) 160 gereden, gelukkig weet de hoofd-verkoop dat niet (hij is de bereider), dat was btw op een 80km-weg tussen 2 rotondes, ik wou ff iem inhalen.
(plus aanhanger erachter met een bmw 320i erop) Voelde toch nog heel stabiel aan moet ik zeggen.
Ik had wel die koppen van die lui willen zien die we ingehaald hebben.
85 Rapido Pista (Kutscooter)
80 Honda MT
60 Batavus
quote:Ik had jouw gezicht wel willen zien na een klapband, een aanhanger in onbalans en twee BMW's total loss.
Op woensdag 11 juni 2003 19:26 schreef Chris_Redfield het volgende:
195km/h met een BMW 750i.(plus aanhanger erachter met een bmw 320i erop)
Voelde toch nog heel stabiel aan moet ik zeggen.
Ik had wel die koppen van die lui willen zien die we ingehaald hebben.
quote:hahahaha ja precies ja...
Op woensdag 11 juni 2003 19:48 schreef heijx het volgende:[..]
Ik had jouw gezicht wel willen zien na een klapband, een aanhanger in onbalans en twee BMW's total loss.
quote:Wilde je dood ofzo?
Op woensdag 11 juni 2003 19:26 schreef Chris_Redfield het volgende:
195km/h met een BMW 750i.(plus aanhanger erachter met een bmw 320i erop)
Voelde toch nog heel stabiel aan moet ik zeggen.
Ik had wel die koppen van die lui willen zien die we ingehaald hebben.
quote:Idd die bandjes van een trailer zijn er niet op gemaakt om 130+ te rijden
Op woensdag 11 juni 2003 19:48 schreef heijx het volgende:[..]
Ik had jouw gezicht wel willen zien na een klapband, een aanhanger in onbalans en twee BMW's total loss.
Maargoed, genoeg gemoraliseerd voor vandaag
quote:Ik doe het ook nooit meer, de auto voelde zo goed en stabiel aan dat ik gewoon langzaam aan steeds meer gas ging geven. Ik heb die snelheid ook maar even gereden, ik wilde eigelijk even de 200 aantikken maar heb er toch maar van afgezien en het gas losgelaten.
Op woensdag 11 juni 2003 19:53 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
Wilde je dood ofzo?
en overigens een plaatje van de tuf-tuf club, niet van mij, maar deze plaatje doet je adrealine echt gieren!!! Gereden door Bas S in een RS 4 (Porsche) :
quote:Vebruik, dus het moet 155 liter zijn.
Op woensdag 11 juni 2003 22:16 schreef Kreator het volgende:[..]
Verbruik: 1 op 2.
.
quote:in die zelfde RS4 heb ik dus een week of 4 geleden meegereden naar zwolle vanuit Apeldoorn
Op woensdag 11 juni 2003 22:10 schreef Scepsis het volgende:
Goeie topic is dit, ik heb zelf met de BMW Z3 offroadster (geleend van mijn neef, hij is een rijkeluiszoontje) met mijn toenmalige vriendin heb ik hiermee liefst 270 km/h gehaald, het kan ook 265 km/h zijn, weet ik niet precies meer. Was vlakbij Bonn,
en overigens een plaatje van de tuf-tuf club, niet van mij, maar deze plaatje doet je adrealine echt gieren!!! Gereden door Bas S in een RS 4 (Porsche) :
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatout.html
Quote:
[...]Niemand hoeft zich te schamen; een Trabant die 130 km/h op de klok zet maakt meer indruk dan een 911 met 250 km/h. [...]
Enkele indrukwekkende plaatjes:
Oeroude AX 1,4i
Mini 1000E uit 1983 vol op de plank door Chris D.
Toyota S-klasse, en zoals het al vermeldt, dit is nog niet eens zijn top!
Hieruit blijkt dat de moffenauto's nog steeds prima doen, Mercedes Benz E55 AMG door een vrouw! (Kim H.)
Kreator? Wordt het niet tijd voor je eigen foto? Laat wat zien en trap hem op zijn staart!
quote:OKay, zodra ik terug ben uit Belgie (ga vrijdag op vakantie, een weekje) dan rij ik duitsland wel ff in.
Op woensdag 11 juni 2003 22:31 schreef Scepsis het volgende:
Kreator? Wordt het niet tijd voor je eigen foto? Laat wat zien en trap hem op zijn staart!
quote:Daar houden we je aan!
Op woensdag 11 juni 2003 22:33 schreef Kreator het volgende:[..]
OKay, zodra ik terug ben uit Belgie (ga vrijdag op vakantie, een weekje) dan rij ik duitsland wel ff in.
.
quote:Maar dan laat je de brute kracht van je auto niet zien, meer de grip van je banden, of het intressant is? nou
Op woensdag 11 juni 2003 22:38 schreef jozef444 het volgende:
mja erg leuk hard rijdendas nou iets wat me niet kan boeien (misschien ook wel omdat ie van mij niet zo'n scheurijzer is
) maar volgens mij is t een stuk vetter om een beetje driftend de bochtjes te pakken dan op een recht stukkie weg 200 + te blazen (als je dat op een bochtig stukje weg doet dan.... nou ja maar ff niet flamen
)
Let wel dat je de bocht niet uitvliegt, hé?
quote:ach die 340 van mij heeft toch een wegligging van niks dus dat doen we alleen maar als t erg rustig is (ohja ff ontopic kheb der al s 160 mee gereden en volgens mij kon ie nog wel wat harder maarja twas in nederland) nou kunnen jullie dat niet zo snel vinden maar kvin t een respectabele snelheid voor een 1400 motortje op 970 kg. hoekstaal
Op woensdag 11 juni 2003 22:39 schreef Scepsis het volgende:[..]
Maar dan laat je de brute kracht van je auto niet zien, meer de grip van je banden, of het intressant is? nou
Let wel dat je de bocht niet uitvliegt, hé?
quote:is goed nog ff een ander info'tje van mij een saab 900 uit 96 met 190 over de autobahn gejast en een octavia 1.9 tdi met 220 uber die deutschen landeswegen
Op woensdag 11 juni 2003 22:43 schreef Kreator het volgende:
Okay, ik was er zelf ook schuldig aan, maar laten we de slowchat een beetje beperken in dit topic....
quote:*kijkt naar Avatar*
Op woensdag 11 juni 2003 22:10 schreef Scepsis het volgende:
en overigens een plaatje van de tuf-tuf club, niet van mij, maar deze plaatje doet je adrealine echt gieren!!! Gereden door Bas S in een RS 4 (Porsche) :
En het is toch echt een Audi dash...
quote:195 op de teller met mijn 1.4'tje en 970 kilo drooggewicht (never nooit dus. Laatst nog een standaard Tigra gemeten en die zat droog al op 1050 kilo of zo).
Op woensdag 11 juni 2003 22:43 schreef Kreator het volgende:
Okay, ik was er zelf ook schuldig aan, maar laten we de slowchat een beetje beperken in dit topic....
quote:Ok, will do
Op woensdag 11 juni 2003 22:43 schreef Kreator het volgende:
Okay, ik was er zelf ook schuldig aan, maar laten we de slowchat een beetje beperken in dit topic....
Opel Vectra A 1.6i op gas (van 1991)
[Dit bericht is gewijzigd door quility op 12-06-2003 15:41]
quote:Gezond, met een koude motor...
Op donderdag 12 juni 2003 12:14 schreef quility het volgende:
Dit is btw met m'n eigen auto!
[afbeelding]Opel Vectra A op gas (van 1991)
Heb zelf ooit 180 (top is iets van 220, maar 180 vond ik destijds wel genoeg) gereden in de Camry V6 van mijn pa en mijn eigen Zoefzoefki Swift 1.3 vond het bij 170km/u op de teller wel mooi geweest. Maar dat vond ik ook wel hard zat met dat koekblikkie
Daarna nooit harder gereden dan 180 / 190 op de teller.
quote:Temp meter is kapot
Op donderdag 12 juni 2003 12:21 schreef MrTinux het volgende:[..]
Gezond, met een koude motor...
quote:Heel gek, maar ik bedenk die gevolgen vooraf zodat ik dat soort dingen niet doe. Echt heel gek.
Op donderdag 12 juni 2003 16:14 schreef Dickson het volgende:
220 in een Volvo 850, op een tachtig kilometer weg l: was een wedstrijdje tegen een X5 ja dan moet je wel tegen zo'n gruwelijke patser, tot je aan de gevolgen gaat denken......
Hier in het lage land, iets van 160 - heb hier net een ouwe Opel Kadett rammelbak gekocht en ik wilde toch even weten hoe hard 'ie kon zonder uit elkaar te rammelen
quote:Ik heb me laten vertellen dat je in america nog veel zuurder bent als ze je pakken met te hard rijden. dan zal dat natuurlijk wel wat schelen per staat, maar ik denk dat je het daaar beter uit je hoofd kan laten...
Op donderdag 12 juni 2003 16:26 schreef Xitami het volgende:
100mph (da's iets van 150) in een bestelbus op de I-405 naar Los Angeles (tja.. had wat haast he?) - op dezelfde snelweg in een Chevrolet Camaro (iets van een 427 cubic inch - zeg maar 6 liter motor), een 150mph ofzo in het midden van de nacht.Hier in het lage land, iets van 160 - heb hier net een ouwe Opel Kadett rammelbak gekocht en ik wilde toch even weten hoe hard 'ie kon zonder uit elkaar te rammelen
'k had nog wat toeren over, maar ik moest afremmen anders was ik vol op de aankomende rotonde geknotst.
quote:we hebben geen snelweg in zeeuws-vlaanderen
Op donderdag 12 juni 2003 19:48 schreef killerb het volgende:
Waarom probeert iedereen het niet gewoon op een lege snelweg ipv op een b-weggetje
quote:Wat zijn de straffen dan? Ongeveer de gemiddelde over de hele VS?
Op donderdag 12 juni 2003 16:33 schreef erikvw het volgende:[..]
Ik heb me laten vertellen dat je in Verenigde Staten van Amerika nog veel zuurder bent als ze je pakken met te hard rijden.
Dan zal dat natuurlijk wel wat schelen per staat in VS, maar ik denk dat je het daar beter uit je hoofd kan laten...
quote:Files
Op donderdag 12 juni 2003 19:48 schreef killerb het volgende:
Waarom probeert iedereen het niet gewoon op een lege snelweg ipv op een b-weggetje
zeker geen ervaring met rijden, hé?
quote:Weer foutje van mij, is niet verbruik, maar hoeveelheid diesel/brandstof in je auto. Dus nog de helft over.
Op woensdag 11 juni 2003 22:16 schreef Kreator het volgende:[..]
Verbruik: 1 op 2.
.
quote:Wat hij bedoeld is wel het verbruik. Hij heeft het over die boardcomputer in het midden waar dat vermeldt staat, nie tover dat wijzertje hoevol de tank nog zit
Op donderdag 12 juni 2003 22:01 schreef Scepsis het volgende:[..]
Weer foutje van mij, is niet verbruik, maar hoeveelheid diesel/brandstof in je auto. Dus nog de helft over.
quote:Dat is toch de temperatuur? (7,5+ C)
Op donderdag 12 juni 2003 22:35 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Wat hij bedoeld is wel het verbruik. Hij heeft het over die boardcomputer in het midden waar dat vermeldt staat, nie tover dat wijzertje hoevol de tank nog zit
quote:Wat is de type dan?
Op donderdag 12 juni 2003 22:43 schreef Brick_Top het volgende:
Mijn eigen Mercedes haalt niet harder dan 210 - 215.
quote:Daar onder, daar staat iest van 46,7 L per 100 Km (komt dus aardig in de buurt van de 1/2 )
Op donderdag 12 juni 2003 22:41 schreef Scepsis het volgende:[..]
Dat is toch de temperatuur? (7,5+ C)
quote:230E en JA er staat 220 op de teller, en JA ik heb echt die snelheid gehaald op vlakke weg. Helaas is toen wel de koppaking gescheurd.
Op donderdag 12 juni 2003 22:43 schreef Scepsis het volgende:[..]
Wat is de type dan?
quote:Ik denk het ook ja
Op donderdag 12 juni 2003 21:05 schreef Scepsis het volgende:[..]
Wat zijn de straffen dan? Ongeveer de gemiddelde over de hele VS?
[..]Files
zeker geen ervaring met rijden, hé?
Het is gewoon dom om 200 op een B-weg te rijden omdat het veel minder overzichtelijk is over het algemeen. Op de snelweg zie je een auto waar je achterop komt veel sneller verschijnen. Daarbij kun je op de snelweg nog eens naar links gaan zonder dat je meteen tegenliggers tegenkomt.
En nee ik ben geen moraalridder, ik trap het gas ook regelmatig in. Maar die snelheid op een b-weg gaat me toch wat te ver .
quote:Dat geeft zo'n witte bende achter je auto
Op donderdag 12 juni 2003 22:46 schreef Brick_Top het volgende:[..]
230E en JA er staat 220 op de teller, en JA ik heb echt die snelheid gehaald op vlakke weg. Helaas is toen wel de koppaking gescheurd.
.
quote:Nee, hij laat je bak dan op 3 poten lopen. Maar brengt je wel nog 300 km naar huis toe.
Op donderdag 12 juni 2003 23:02 schreef killerb het volgende:[..]
Dat geeft zo'n witte bende achter je auto
kappen en alles trilden er letterlijk vanaf na een paar maanden...
quote:correctie: 40 km/u met de fiets
Op woensdag 11 juni 2003 19:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
35 km/u met de fiets
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:35 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
correctie: 40 km/u met de fiets
We hebben 115 gereden en veel meer zat er niet in .. ik denk dat ie net 130 zou kunnen rijden, maar dat raad ik niemand aan.....
quote:Die dingen zijn levensgevaarlijk man!! Wou je dood ofzo?
Op vrijdag 13 juni 2003 08:47 schreef _dazzling het volgende:
wiiieeee gisteren een proefritje gemaakt in een susuki alto. 0,7 liter 3 cylinderWe hebben 115 gereden en veel meer zat er niet in .. ik denk dat ie net 130 zou kunnen rijden, maar dat raad ik niemand aan.....
quote:Daar is de snelheidsbeleving idd erg groot
Op vrijdag 13 juni 2003 11:04 schreef Gurb het volgende:
175 in een golf 1 uit 1983, vier versnelling 1,6 motordas pas echt hard
quote:mee eens, we hebben toen ook maar de radio uitgedaan, want door het gieren van de motor en de rijwind hoorden we toch niets
Op vrijdag 13 juni 2003 11:15 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Daar is de snelheidsbeleving idd erg groot
Leuk is dat want dat geeft veel meer kick dan 200 met een dikke Mercedes sloep ofzo
quote:uh nee ik hem hem gekocht voor mn vriendin...
Op vrijdag 13 juni 2003 10:43 schreef quility het volgende:[..]
Die dingen zijn levensgevaarlijk man!! Wou je dood ofzo?
quote:WTF!!!
Op vrijdag 13 juni 2003 11:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:
'k Weet trouwens niet of ik hier al bij sta met mijn nieuwe otoo![]()
161 km/hRijdt nog gewoon relaxed... hebt niet echt in de gaten dat je met 2300kg onderweg bent...
quote:Ikke rond de 75km/h op de fiets van een strandovergang af voor de wind...trilde zowat van me fiets af
Op vrijdag 13 juni 2003 03:25 schreef LWaS het volgende:[..]
wanneer?
quote:Nee dat was het einde
Op vrijdag 13 juni 2003 11:19 schreef Darknezz het volgende:[..]
WTF!!!
Das hard met zo'n apparaat
Ging ie niet verder
quote:dat is idd cool heb ik zelf ook gehad dat gaat hard in dat ding.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:04 schreef Gurb het volgende:
175 in een golf 1 uit 1983, vier versnelling 1,6 motordas pas echt hard
verder 220 in bmw 325 coupe
250 in S8
260 in porsche 911
200+ in rs6
??? (teller uitlopen) in rs4 (dan wel getuned tot 600PK )
rennen: 30 km/u ( gokje)
mountainbike vlakke weg: 56km/u
mountainbike afdaling: 79 km/u
auto binnen bebouwde kom: 125 km/u
auto snelweg: 230 km/u (Mercedes E 320 van m'n oom
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:36 schreef Realforze het volgende:auto binnen bebouwde kom: 125 km/u
quote:Zeecontainer zegt ie
Op vrijdag 13 juni 2003 21:01 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Maar 't gaat idd lomp hard met zo'n zeecontainer op die snelheid
![]()
lopen 30kmh ?
fietsen 70... en uit de bocht gevlogen
peug 205 : 170kmh (1300cc)
1e corsa a : 160kmh (1300cc)
2e corsa a : 150kmh (1200cc) (huidige oto voor op de weg, bezig met het inbouwen van 2 liter motor)
circui corsa a : 260 (2000cc met throttle boldies)
ow jah, speedboot ook gelijk er maar bij
zo'n 110 kmh
Laat die auto maar rustig aan rijden, ik rijd wel hard op m'n motor. Dan ben ik iets sneller bij die 170 en nog een stuk verder. Top van motor ligt op 230km/u. Ben alleen rond de 205km/u gestopt, moet maar eens een leeg stuk snelweg opzoeken ipv bevolkte stukken snelweg Maarja, hard rijden is toch geen zak aan, zoals BertV al zei; een aap kan je zelfs leren om rechtuit hard te rijden. Doe mij maar leuke sprintjes binnendoor met leuke bochten. Vanmiddag nog leuk gereden tegen een snelle Golf 4
, maarja das eigenlijk ook gemeen van me, een auto wint het nooit.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 17:03 schreef Jacob het volgende:
220 in een lamborghini diablo, binnen de bebouwde komvorige week
quote:Als je het een beetje geloofwaardig over wil laten komen, moet je er wel wat meer over vertellen he...
Op zondag 15 juni 2003 17:03 schreef Jacob het volgende:
220 in een lamborghini diablo, binnen de bebouwde komvorige week
Btw zaterdag m'n snelheidsrecord bebouwde kom verbroken: 140 km/u
Disclaimer:
-relatief brede weg
-goed zicht
-goed wegdek
-goed weer
-geen ander verkeer
-lange rechte weg
-de weg was verboden voor fietsers
-geen overstekende of op de stoep lopende mensen
-het stuk waar ik 140 reed had geen zijstraten
-het was even naar z'n 140 accelereren en toen weer in de remmen
-eigenlijk zou het ook een 80 weg kunnen zijn
Dus zo gevaarlijk was het nou ook weer niet.
140km/u met mijn eigen auto
Rij overigens nooit te snel, ree die keer is met het verkeer mee
http://62.108.9.46/Gala%20Comenius/img_In%20de%20Lambo.html
En ja dat ben ik!
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:41 schreef Realforze het volgende:[..]
Als je het een beetje geloofwaardig over wil laten komen, moet je er wel wat meer over vertellen he...
Hoe kom je aan die auto etc...Btw zaterdag m'n snelheidsrecord bebouwde kom verbroken: 140 km/u
Disclaimer:
-relatief brede weg
-goed zicht
-goed wegdek
-goed weer
-geen ander verkeer
-lange rechte weg
-de weg was verboden voor fietsers
-geen overstekende of op de stoep lopende mensen
-het stuk waar ik 140 reed had geen zijstraten
-het was even naar z'n 140 accelereren en toen weer in de remmen
-eigenlijk zou het ook een 80 weg kunnen zijnDus zo gevaarlijk was het nou ook weer niet.
quote:Dat is pas snel he
Op dinsdag 17 juni 2003 23:19 schreef Chick het volgende:
niet zelf aan het stuur, maar achterop een CBR 900 Fireblade, met 260 per uur.
wacht maar ff op je post dus
quote:oh mijn god
Op dinsdag 17 juni 2003 23:15 schreef Jacob het volgende:
Ik wil er wat over vertellen, de auto was van een kennis van mijn vader en had ik geleend voor een gala. Zie anders ook hier:http://62.108.9.46/Gala%20Comenius/img_In%20de%20Lambo.html
En ja dat ben ik!
[..]
Op 2 wielen? 260 Suzuki TL1000R (makkie)
Ik had iemand achterop en die begon zo hard te knijpen dat ik maar rustiger ben gaan rijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Bundy_Yell op 18-06-2003 12:54]
Het was 2.00 's nachts of zo, toen ze mij plots Hakkinen noemden...begreep de hint niet...
Toen even gekeken en er stond 210 op de teller...toch maar afgeremd, want ik kwam bijna aan die viaduct met die best wel scherpe bocht onder viaduct door.
Was de top nog niet, maar ik moest naar rechts en er stonden stoplichten. Ik dacht van: "Dat ga ik niet proberen, moet maar ff afremmen"
toch leuk voor een bakkie waarvan de officiele top op 158 ligt. standaard gaat hij 160, en bij afdalen wil hij wel es wat sneller gaan. Dit was ergens in belgie, lang stuk naar beneden
quote:whahahahaaaaaa valt dat ff tegen ... fotootje!!!
Op zondag 15 juni 2003 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Mooie auto's daarzo, wat voor gala was dat???
Op dinsdag 17 juni 2003 23:15 schreef Jacob het volgende:
Ik wil er wat over vertellen, de auto was van een kennis van mijn vader en had ik geleend voor een gala. Zie anders ook hier:http://62.108.9.46/Gala%20Comenius/img_In%20de%20Lambo.html
En ja dat ben ik!
[..]
Auto: Swift GTi 1.3 16V
Snelweg: A27 ter hoogte van knooppunt Everdingen 205km/h
Binnen de bebouwde kom: 160Km/h (in zen 4 rond de 6000rpm)
Die laatste is btw op het volgende type weg:
Lang recht 2 baans asfalt heel vlak met alleen 's avonds laat alleen nog aan het einde stoplichten die dan functioneren de overige 2 kruisingen knipperen ze alleen oranje. en het was half 2 snachts.
quote:Het gekke is dat er op een foto waar een groene Ferrari 456GT rijd jij niet achter het stuur zit maar iemand die veel ouder is. Zelfde geld voor de Ferrari 456 GT daar zit een oudere man achter het stuur. Op foto,s waar de auto stil staat zit jij dan in
Op dinsdag 17 juni 2003 23:15 schreef Jacob het volgende:
Ik wil er wat over vertellen, de auto was van een kennis van mijn vader en had ik geleend voor een gala. Zie anders ook hier:http://62.108.9.46/Gala%20Comenius/img_In%20de%20Lambo.html
En ja dat ben ik!
[..]
Lekker met 90 hier door de woonwijk!
quote:Ooit had ik een Citroën AX met diezelfde 1.5 dieselmotor. En een AX is ERRUG licht. Ding liep op de snelweg zomaar 170(zonder wind mee of helling af of zo). Wel eng trouwens hoor in zo'n blikken autootje...
Op woensdag 18 juni 2003 13:05 schreef WauseWillem het volgende:
Ik heb een keertje 195/200 gereden in een citroen saxo 1.5 diesel. (weet niet precies hoe snel het was want hij zat onderin de teller.)toch leuk voor een bakkie waarvan de officiele top op 158 ligt. standaard gaat hij 160, en bij afdalen wil hij wel es wat sneller gaan. Dit was ergens in belgie, lang stuk naar beneden
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:07 schreef _dazzling het volgende:[..]
whahahahaaaaaa valt dat ff tegen ... fotootje!!!
Citroen AX 1.1 first(1991): 140km/h A58 richting R'daal (harder durfde ik vanwege het motorgeluid niet meer te gaan)
MG F120 (1997): 205km/h A29 richting dinteloord vrijdagavond 18:30 (wel met dak open uiteraard)
quote:Wat heb jij voor snelheidsmeter?
Op woensdag 18 juni 2003 23:05 schreef KamikazeKoe het volgende:
152,42 KM/H in een FIAT PANDA! beat that! :p (ja het duurde heeeeeel lang om daar te komen ja.. en ja ik had wind mee)
quote:Van 's-Hertogenbosch NL
Op zondag 15 juni 2003 05:43 schreef Ener-G het volgende:
in 45 minuten van Amsterdam naar Den Bosch... snelheid varieerde van 120 (flitspalen) tot 235 km/u denk ik
45 mins = 0.75 uur
92.4 / = 123.2 gemiddeld
Ok, je kunt nog stad in / stad uit maar dan nog valt het tegen
Zo snel is dat niet, ff voorbeeldje met een diesel van 7 jaar oud
Van Winschoten NL
Naar Salzgitter D
Afstand 316,2 km.
Meerdere malen in 2 uur :
316.2 / 2 = 158.1 gem
nog een :
Van Winschoten NL
Naar Frankfurt D
Afstand 473,2 km.
Meerdere malen in 3 uur
473,2 / 3 = 157.3 gem
Bron van gegevens : Routenet.nl
240+kmh in een Porsche 911 Carera 3.2 uit 1985
Amersfoort richting Nijkerk
315 Kmh in een Donkervoor D8 Cup Versie, dit is uiteraard gereden op een circuit, wel te verstaan Spa in Belgie.
quote:grappig, want dat haal je dus never nooit met een Donkervoort, en al helemaaaal niet op Spa. mischien was t eerder 215, dat lijkt me al een stuk realistischer.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:35 schreef Bertjes het volgende:315 Kmh in een Donkervoor D8 Cup Versie, dit is uiteraard gereden op een circuit, wel te verstaan Spa in Belgie.
150 met 5 man in een Punto 1.2 (wat een trage ***** bak!)
165 in een Corsa (2003) 1.2, met 4 man...
En iemand had 160 zonder rijbewijs gereden!? dat mag je wat mij betreft ff toelichten.... vind ik nl. niet kunnen....
Hoogste tot nu toe is 250km/h in een bmw 850 vanwege begrenzing. Eens kijken hoe dat op een motor is. (hoogste tot nu toe is 230km/h op een fireblade 900RR, heb helaas nog geen eigen motor. )
Volvo 850
Zat nog niet op de top, want het was druk op de Autobahn...
En 72 km/h op de fiets .
quote:Maar verantwoord hardrijden niet
Op maandag 23 juni 2003 12:29 schreef sjoak het volgende:
hard rijden kan elke idioot
quote:Laat hem toch. kijk eens naar het aantal posts. de newbie.
Op maandag 23 juni 2003 13:44 schreef Darknezz het volgende:[..]
Maar verantwoord hardrijden niet
quote:je bent een idioot
Op maandag 23 juni 2003 13:51 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Laat hem toch. kijk eens naar het aantal posts. de newbie.
wel is het misschien iets als de leiding hier de post van die alleraardigste paardenberijder() edit.
Helaas ging er iemand voor me rijden, anders was de 210 km/h wel haalbaar geweest.
quote:hufter
Op maandag 23 juni 2003 21:57 schreef Dobje het volgende:
Heb ooit 135km gereden maar was toen pas 16 en licht aangeschoten en had toen de auto van me pa gepakt (automaat)
Je bent jong en je wilt wat
quote:Waarom??
Op dinsdag 24 juni 2003 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
hufter
Als dat gozer dat wil, moet ie dat lekker doen...
quote:Ja grapjas en dan iemand aanrijden en dubbel niet verzekerd zijn (Zonder rijbewijs rijden en met alcohol op) en dan geen geld hebben om het slachtoffer te kunnen betalen en de verzekering betaalt ook niet. Kortom slachtoffer is de lul.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:58 schreef Darknezz het volgende:[..]
Waarom??
Omdat jij dat niet mocht/kon op je 16de??Als dat gozer dat wil, moet ie dat lekker doen...
quote:idd je bent gewoon 1 grote hufter zonder verantwoordelijksgevoel als je zoiets doet.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:03 schreef scollon het volgende:[..]
Ja grapjas en dan iemand aanrijden en dubbel niet verzekerd zijn (Zonder rijbewijs rijden en met alcohol op) en dan geen geld hebben om het slachtoffer te kunnen betalen en de verzekering betaalt ook niet. Kortom slachtoffer is de lul.
wij hadden laatst ook zo'n dronken debiel zonder rijbewijs in de tuin...
foto's zien?
quote:kom maar op !
Op dinsdag 24 juni 2003 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
foto's zien?
quote:oke
Op dinsdag 24 juni 2003 23:35 schreef macmouse het volgende:[..]
kom maar op !
quote:fokking zonde van die volledig originele Golf I
Op dinsdag 24 juni 2003 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
oke
kan je zien wat er kan gebeuren...
opzich best raar als je wakker wordt van 1 harde knal en er staat 1 auto op je tuinmuur.
Die knechtknaap () is eerst de bocht uitgevlogen daarbij heeft hij 1 complete lantaarnpaal uit de grond gebeukt vervolgens de muur bij de buuren ingereden en daarna op onze muur tot stilstand gekomen...
http://home.quicknet.nl/qn/prive/melker/crash/index.html
quote:ik vind het erger dat de lantaarnpaal nog steeds niet vervangen is
Op dinsdag 24 juni 2003 23:47 schreef Ultimora het volgende:[..]
fokking zonde van die volledig originele Golf I
quote:Heb je geen begeleiding er bij dan in een Ferrari. En zijn die niet afgeknepen dan? Want volgens mij is dat het geval in nederland. Waar heb je die gehuurd koste dat en welk type was het
Op woensdag 25 juni 2003 10:39 schreef USS-Spectre het volgende:
230 km/h in een gehuurde ferrari in Duitsland tussen Arhnem en Oberhausen...
:P:P
Niet zelf gereden: +/- 300 km/u (teller) -> Ferrari F40
Gr,
Rene
quote:koel Ferrari F40 vind ik echt de mooiste ferrari ooit....
Op woensdag 25 juni 2003 13:20 schreef infant het volgende:
265 km/u (teller) -> Subaru Impreza GTT (EMS chip + 1.5 bar turbo)
235 km/u (teller) -> Renault Sport Clio (standaard)Niet zelf gereden: +/- 300 km/u (teller) -> Ferrari F40
Gr,
Rene
quote:Bijzonder gave ervaring. Had alleen geen vertrouwen in de bestuurder zijn rijkunsten maar gelukkig is alles goed afgelopen.
Op woensdag 25 juni 2003 14:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
koel Ferrari F40 vind ik echt de mooiste ferrari ooit....
Als je denkt dat een Impreza of Evo snel optrekt en je een duw in je rug geeft... Try an F40
Gr,
Rene
quote:heb je nog foto's\filmpjes??? De F40 is echt prachtig, het geluid ook trouwens, heb 1x mee mogen rijden met zo'n ding toen ik 10 was en het zit nog steeds vers in mijn geheugen
Op woensdag 25 juni 2003 14:11 schreef infant het volgende:[..]
Bijzonder gave ervaring. Had alleen geen vertrouwen in de bestuurder zijn rijkunsten maar gelukkig is alles goed afgelopen.
Als je denkt dat een Impreza of Evo snel optrekt en je een duw in je rug geeft... Try an F40
Gr,
Rene
quote:Nee, sorry. Het was niet de mooiste F40 ooit. Werkte destijds voor "de bank" en een vriend van een collega had net een F40 op de kop getikt op de Belgische verschie van Domeinen. Voor een relatief lage prijs, dus... Maar de sensatie was er niet minder om!
Op woensdag 25 juni 2003 14:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
heb je nog foto's\filmpjes??? De F40 is echt prachtig, het geluid ook trouwens, heb 1x mee mogen rijden met zo'n ding toen ik 10 was en het zit nog steeds vers in mijn geheugen
Gr,
Rene
Toyota Carina uit '74 180 km/u
(de tunnel in met 4 personen, die allemaal erg stil werden ineens....)
Toyota Carina II aut. - 210 km/u (teller)
Toyota Carina E aut. - 215 km/u (teller, tunnel in )
Toyota Supra 2.8 bi-turbo 260 km/u
(digitale km teller, deze ging niet verder dan 260, maar ik wel , geen id hoeveel het over die 260 ging. Het ding was onderhanden genomen door 1 bedrijf die turbo's maakt in het midden des land en dat ding ging echt als de "brandweer".)
Toyota Prius 165 km/u (digitale teller)
Toyota Hiace 180 km/u (teller, ging echt belachelijk snel voor zo'n bus.)
Toyota Camry V6 210 km/u (teller)
disclaimer voor de moraalridders:
Deze snelheden zijn strikt en alleen behaald op momenten dat het veilig/mogelijk was en er weinig tot geen verkeer op de weg was. Tevens was de auto van te voren grondig gecontroleerd op gebreken, deze waren tijdens het uitoefenen van deze topsnelheden niet aanwezig.
Mercedes SL500 - begrensd op 250....
....maar de teller uit (getallen stoppen bij 260).
Op de A15.
* irvine_2805 rijdt niet meer te hard nadat hij met gepakt is met 160 km/u en rechtsinhalend
Was op de A15 bij een weg opbreking (70 KM/h)
[Dit bericht is gewijzigd door irvine_2805 op 25-06-2003 17:00]
quote:Dan zal ie niet begrensd zijn....
Op woensdag 25 juni 2003 16:54 schreef avdbree het volgende:
Afgelopen zondag....Mercedes SL500 - begrensd op 250....
....maar de teller uit (getallen stoppen bij 260).
Op de A15.
Oud of nieuwe type??
quote:Nieuw type.
Op woensdag 25 juni 2003 16:59 schreef Darknezz het volgende:[..]
Dan zal ie niet begrensd zijn....
Als ie 'echt' begrensd zou zij kapt ie ook bij 250 en geen km harderOud of nieuwe type??
En de teller stopt niet bij 250. Wijkt natuurlijk wel enigszins af, waardoor 250 km/u waarschijnlijk wel de echte top is.....
.....maar voorlopig ging ie dus harder dan 260 op de teller....
quote:Stoerrrrr..... Typisch voorbeeld dat minimumleeftijd verhogen niet zal uitmaken, er wordt toch wel gereden. Enig idee hoeveel 't kost als je iemand 't ziekenhuis inrijdt? Je werkt minimaal een paar jaar enkel en alleen maar om dat te kunnen betalen, want dat loopt al heel erg snel in de tonnen.
Op maandag 23 juni 2003 21:57 schreef Dobje het volgende:
Heb ooit 135km gereden maar was toen pas 16 en licht aangeschoten en had toen de auto van me pa gepakt (automaat)
Je bent jong en je wilt wat
quote:Aah zo
Op woensdag 25 juni 2003 17:01 schreef avdbree het volgende:[..]
Nieuw type.
En de teller stopt niet bij 250. Wijkt natuurlijk wel enigszins af, waardoor 250 km/u waarschijnlijk wel de echte top is.....
.....maar voorlopig ging ie dus harder dan 260 op de teller....
Meegereden (wederom tellersnelheden):
- 215km/h achterop een BMW K1100LT
- 225km/h in een Golf VR6
quote:Tellerafwijking, tolerantie in de bandenmaat, enz.....
Op woensdag 25 juni 2003 16:59 schreef Darknezz het volgende:[..]
Dan zal ie niet begrensd zijn....
Als ie 'echt' begrensd zou zij kapt ie ook bij 250 en geen km harderOud of nieuwe type??
quote:Hij zou dus hard gaan rijden in Duitsland en een foto nemen van zijn kilometerteller, maar dat heeft ie dus niet gedaan, want volgens mij is zijn vakantieweekje al over.
Op woensdag 11 juni 2003 22:33 schreef Kreator het volgende:[..]
OKay, zodra ik terug ben uit Belgie (ga vrijdag op vakantie, een weekje) dan rij ik duitsland wel ff in.
.
Kreator, je bent gewoon een watje
quote:Wow wat geef jij je laguna te drinken? Ik heb precies dezelfde, maar ik krijg hem maar niet over de 200. Sterker nog ik heb hulp gehad van een vriend met een snelle wagen die keurig voor me is gaan rijden zodat ik de 200 aan kon tippen. Laat me ff wten wat ik moet doen om die luie tief laguna van mij ook boven de 210 te laten rijden!
Op woensdag 25 juni 2003 17:19 schreef MartijnGizmo het volgende:
Zelf gereden (op de teller):
- 222km/h in een Volvo V70 2.5D (nieuw model)
- 212km/h in een Renault Laguna 1.8RT uit 1994Meegereden (wederom tellersnelheden):
- 215km/h achterop een BMW K1100LT
- 225km/h in een Golf VR6
[..]Tellerafwijking, tolerantie in de bandenmaat, enz.....
quote:Probeer het is met Ron98 ipv 95. Kan soms best een hoop schelen, bij mijn auto in iedergeval wel!
Op woensdag 25 juni 2003 20:41 schreef _dazzling het volgende:[..]
Laat me ff wten wat ik moet doen om die luie tief laguna van mij ook boven de 210 te laten rijden!
Gr,
Rene
quote:daar zal het weinig mee te maken hebben want ik heb er altijd 98 inzitten. Dat scheelt me namelijk in verbruik..
Op donderdag 26 juni 2003 09:38 schreef infant het volgende:[..]
Probeer het is met Ron98 ipv 95. Kan soms best een hoop schelen, bij mijn auto in iedergeval wel!
Gr,
Rene
Verder ff nieuwe feitje, ik heb vanochtend 235 gereden in de auto van de baas.( ik hoop niet dat hij ooit op dit forum komt). Hij heeft een mitsubitsu lancer 2,5 liter v6 met 24 klepjes. Best wel een fijne bak, wil ook erg rap naar de 100! Ik hou wel van auto's waar je dus echt wel het einde van de kilometerteller kunt bereiken. de teller gaat tot 240, en dat kun je ook waarschijnlijk net halen. Mn pa heeft dus ook ( net als ik) een laguna, een 1.6 16v. Dat ding rijdt net 200 maar de teller gaat tot de 260. Jammer vind ik dat
In dit topic: Hoe hard heb jij ooit gereden? [deel 5]
quote:Hij zou dus hard gaan rijden in Duitsland en een foto nemen van zijn kilometerteller, maar dat heeft ie dus niet gedaan, want volgens mij is zijn vakantieweekje al over.
Op woensdag 11 juni 2003 22:33 schreef Kreator het volgende:[..]
OKay, zodra ik terug ben uit Belgie (ga vrijdag op vakantie, een weekje) dan rij ik duitsland wel ff in.
.
Kreator, je bent gewoon een watje
quote:212km/h in een Renault Laguna 1.8RT uit 1994
Op donderdag 26 juni 2003 13:48 schreef _dazzling het volgende:
verhaal..
[..]
Mn pa heeft dus ook ( net als ik) een laguna, een 1.6 16v.
en je verbaast je erover dat jij geen 200 haalt en hij wel????
ik zie toch wel een structureel verschilletje zeg maar....
quote:duh ik bedoel hij heeft ook een laguna. Ikku een 1.8 rt uit 94, mn pa een 1.6 16v uit 2002. Nee ik heb echt helemaal dezelfde. Misschien ander kleurtje.. paars?
Op donderdag 26 juni 2003 15:59 schreef kees-jan het volgende:[..]
212km/h in een Renault Laguna 1.8RT uit 1994
en je verbaast je erover dat jij geen 200 haalt en hij wel????
ik zie toch wel een structureel verschilletje zeg maar....
quote:Ik zou et niet weten, ik ken 2 anderen met een 1.8RT, beiden ook max rond de 190. Wel zijn wij de 3de eigenaar, eerst een ouwe opa die er heel weinig mee gereden heeft, toen een jonge dude die veel lange afstanden heeft gereden in korte tijd (en em daarna ingeruild op een diesel) = motor lekker los..... Over de 200 gaat ie vrij makkelijk, vanaf 205 wat taaier. In de tellerafwijking zit et em niet, want hij is bijv. ook duidelijk sneller dan een Golf TDI 90pk, die ook 180 zou moeten gaan. Toen we em net hadden was het een wedstrijdje met me zusje, maar zij is maar tot 210 gekomen. We woonden toen overigens nog wel in Duitsland.
Op woensdag 25 juni 2003 20:41 schreef _dazzling het volgende:[..]
Wow wat geef jij je laguna te drinken? Ik heb precies dezelfde, maar ik krijg hem maar niet over de 200. Sterker nog ik heb hulp gehad van een vriend met een snelle wagen die keurig voor me is gaan rijden zodat ik de 200 aan kon tippen. Laat me ff wten wat ik moet doen om die luie tief laguna van mij ook boven de 210 te laten rijden!
Foto:
meegereden:
230 km/u Cadillac Seville, N65 Tilburg - Den Bosch
250 km/u BMW M5 (klote begrenzers...), A65, tussen Vught en Den Bosch (verlengde van de N65)
Dit met een Subaru Impreza Plus GTT.
quote:mooie vrouwen in het verkeer zijn LEVENSgevaarlijk...
Op maandag 30 juni 2003 13:38 schreef PeuRac het volgende:
Heb gistr ff 190 gereden op de A50 Ahrnhem-Apeldoorn tussen de afslag Hoenderlo en afslag A1. Wou ff een witte Ford Mondeo TD inhalen, die op me uitliep, daar zat een best leuk vrouwtje achter stuur. Miste daardoor wel bijna de afslag.
quote:.
Op maandag 30 juni 2003 16:23 schreef Xtreem het volgende:[..]
mooie vrouwen in het verkeer zijn LEVENSgevaarlijk...
Idd, vanochtend in duitsland weer tegen 2 vrouwtjes gereden met mn vaders Zafira (top 190 km op de teller btw) was ook wle gaaf, de vriendjes zaten ernaast, moest er alleen weer eens af anders moest ik een pokke eind omrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |