abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12246501
Het is toch ook zo bij de lengte van de penis? Dat daar iets verschil in zit per bevolkingsgroep. Of zijn er ook binnen bijv. Europese landen grote verschillen? Anders zou het nog door erfelijkheid kunnen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 05-08-2003 23:19]

pi_12246530
Ik heb ook gehoord dat het gewicht afhangt van de grootte.

Weet niet of dat een sprookje is, trouwens.

pi_12246559
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:09 schreef veldmuis het volgende:

Ik denk eerder de grootte van het gewicht
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:12:42 #154
45208 blubblub
A tribute to my virtual fish
pi_12246610
wist je danook dat als een vrouw zwanger is haar borten ook groeien
geniet ook van de kleine dingen in het leven
pi_12246652
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:12 schreef blubblub het volgende:
wist je danook dat als een vrouw zwanger is haar borten ook groeien
Joh.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:15:52 #156
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12246686
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:14 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Joh.

Ja zo leer je elke dag weer wat nieuws in de wondere wereld die fok! heet.

[KNE]-Mod
pi_12247912
Me zus is al sinds d'r 6e vegatarisch en ze heeft geen kleine borsten hoor.
Niet dat ik op d'r geil ofzo.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:21:08 #158
37960 juffie
flieft op pepe
pi_12276580
en ik eet meestal kip als vlees en heb cup A, nou daar gaat je feitje, haha
juf is always right ;)
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:25:05 #159
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12276694
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:21 schreef juffie het volgende:
en ik eet meestal kip als vlees en heb cup A, nou daar gaat je feitje, haha
hahahahhahaha

haha

he...

(Wat een humor )

[KNE]-Mod
pi_12277117
* juanp hangt nu met hengel en stukje kipfilet uit het raam
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:42:26 #161
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_12278687
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:09 schreef veldmuis het volgende:

Nee, want borsten bestaan voor een deel ook uit vet, dus als een meisje veel aankomt, zullen haar borsten ook groeien.. En als ze veel afvalt, zullen ze kleiner worden.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:49:56 #162
56951 Najra
---------------
pi_12278888
Ok ik ben geen medicus maar ik heb wel wat gelezen over doping gebruik e.d. en ik weet toch zeker dat het oraal innemen van groeihormonen 0.0 effect heeft.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 16:53:31 #163
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_12283290
ONZIN want dan had ik dus echt cup F moeten hebben!
I don't care.....
pi_14842906
Dit gaat over soja

Soja bevat plantaardige hormonen, fyto-oestrogenen, die qua structuur veel op de vrouwelijke geslachtshormonen, oestrogenen, lijkt. Fyto-oestrogenen is een verzamelnaam voor allerlei plantaardige stoffen die een oestrogene werking hebben. Één van deze stoffen, die in grote hoeveelheid in soja voorkomen, zijn de isoflavonen. Deze zijn samen met de lignanen de enige fyto-oestrogenen die sterk werzaam zijn, al is de potentie slechts 0,01-0,5% van ons krachtigste oestrogeen oestradiol. Fyto-oestrogenen komen echter wel in grotere hoeveelheden ons lichaam binnen, dus de zwakkere werking wordt enigzins gecompenseerd.
Wat voor een invloed deze isoflavonen op ons lichaam hebben, hangt van ons eigen oestrogeengehalte af. Een menopausale vrouw zal deze stoffen als aanvulling op haar eigen (lage) oestrogeenproductie kunnen zien, terwijl een vrouw met een normale oestrogeenspiegel juist vermindering van de werking van haar eigen hormonen zal bemerken. Dit komt omdat deze fyto-oestrogenen met onze eigen oestrogenen een competitie voeren om een plaats op een oestrogeenreceptor te bemachtigen. Bovendien verhogen fyto-oestrogenen de productie van SHBG (Sex Hormone Binding Globuline). Dit is een transporteiwit dat zich aan geslachtshormonen bindt, om hun werking te neutraliseren. Deze binding verlaat ons lichaam door uitscheiding. Het interessante aan dit proces is dat de SHBG de fyto-oestrogenen vaak niet herkennen en ze dus met rust laat. Deze transporteiwitten helpen dus eigenlijk de fyto-oestrogenen om receptoren te winnen!

De werking van fyto-oestrogenen is nog niet goed onderzocht, omdat er een grote verscheidenheid bestaat tussen het ene fyto-oestrogeen en het ander. Duidelijk is wel dát het iets met je lichaam doet. Dit is o.a. te merken aan de toegenomen genitale afwijkingen bij mannelijke baby's. Bovendien is er een fabel dat mannen van Aziatische afkomst een kleinere penis hebben. In grote delen van Azië worden er veel sojaproducten geconsumeerd. De inname van fyto-oestrogenen is 50-100 mg per dag, terwijl een gemiddelde westerling maar 1 mg per dag binnenkrijgt. Als dit fabeltje waar zou zijn, zou de invloed van fyto-oestrogenen op het mannelijke geslachtsdeel al duidelijker zijn. Ook schijnen Aziatische vrouwen minder vrouwelijke vormen te hebben (borsten, heupen, etc.) Dit zou ook te maken kunnen hebben met de consumptie van soja. Het zou kunnen dat door de fyto-oestrogenen de SHBG-productie zó groot wordt dat de pubertijd nauwelijks plaatsvindt bij mensen die veel fyto-oestrogenen binnenkrijgen. Dit zou ook de algemene kleine lengtes in die landen kunnen verklaren.

pi_14846943
't spijt me

maar ik ben vegetarisch en ik heb cup dubbel D

gaat dus niet helemaal op haha

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  zaterdag 22 november 2003 @ 20:22:19 #166
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_14848039
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:36 schreef Shantee het volgende:
't spijt me

maar ik ben vegetarisch en ik heb cup dubbel D

gaat dus niet helemaal op haha

Ja van de 3 miljard vrouwen op de wereld eet jij toevallig geen kip en heb je toch DD. Gefeliciteerd met het ontkrachten van de theorie
pi_14848898
keb cub D/E en eet bijna nooit kip een keer in de maand is veel dus denk dat t niet opgaat he!!
pi_14851770
lalalala k ben niet de enige, en geloof je nou echt dat van de 3 miljard vrouwen het merendeel een groter dan gemiddeld formaat cup heeft?? Bullshit
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  zaterdag 22 november 2003 @ 23:44:42 #169
35058 Jzz
*n00b is*
pi_14852250
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:38 schreef wastedmind het volgende:
ik weet niet of het zo is, maar ik hoorde dat de grootte van de borsten een beetje werd bepaald door of je met hormonen ingespoten vlees eet. bijv. kippenvlees.

volgens mij klopt het wel. mijn vriendin at toen haar borsten zouden beginnen met ontwikkelen zo nu en dan wat kippenvlees. een vriendin van haar at dat heel vaak en kreeg al erg snel borsten, grote borsten.
en een andere vriendin at het helemaal niet, vegetarisch.. en heeft ook maar cup a.

weet iemand hier wat meer over?

mogen vegetariërs geen kip eten dan??
...Trust me, I'm gonna be a doctor... (H)
pi_14878854
Als je het mij vraagt, zit het zo;
Je borstgrootte is voor een deel genetisch bepaald, dus vegetariers kunnen wel degelijk cup C/D/E/F/.. hebben .
Stel dat je als meisje van nature weinig groeihormoon aanmaakt, en je bent in de puberteit, kan extra groeihormoon je grotere borsten geven.
Vroeger gaven ze dieren (vooral koeien en kippen) groeihormoon om ze sneller te laten groeien etc. helaas zijn dit soort dieren die groeihormoon hebben gehad verboden in NL, wordt streng gecontroleerd (dit weet ik zeer zeker, heb ik ooit es gelezen in de krant.. Utrechts Nieuwsblad geloof ik).

T zou overigens wel een leuk reclamebord opleveren (met foto ofcoz:P)
Een leuke cup met kip ofzo

pi_38708195
Onzin dit, als je het mij vraagt. Ik ben 18, heb cup D. Ik ben al sinds mijn 11e a 12e vegetariër. En toen had ik serieus nog GEEN borsten. Mijn zusjes, bijna 15 en bijna 16, hebben veel minder dan mij en eten wel vlees. Nu zijn ze wel wat jonger maar ik denk niet dat ze me gaan inhalen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:26:36 #172
144616 Neuroscience
Just say no
pi_38709344
Al die mensen die komen met hun eigen ervaringen hebben echt weinig begrepen van wetenschap, my god.

En of het waar is weet ik niet. Maar als de topicstarter met een wetenschappelijk onderzoek was gekomen was de basis iig iets steviger geweest. Nu roept iedereen maar wat.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_38709423
das een oud topic
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')