[Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 05-08-2003 23:19]
Weet niet of dat een sprookje is, trouwens.
quote:Ik denk eerder de grootte van het gewicht
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ook gehoord dat het gewicht afhangt van de grootte.Weet niet of dat een sprookje is, trouwens.
quote:Joh.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:12 schreef blubblub het volgende:
wist je danook dat als een vrouw zwanger is haar borten ook groeien
quote:Ja zo leer je elke dag weer wat nieuws in de wondere wereld die fok! heet.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:14 schreef Tristessa het volgende:[..]
Joh.
quote:hahahahhahaha
Op donderdag 7 augustus 2003 12:21 schreef juffie het volgende:
en ik eet meestal kip als vlees en heb cup A, nou daar gaat je feitje, haha
haha
he...
![]()
(Wat een humor
)
quote:Nee, want borsten bestaan voor een deel ook uit vet, dus als een meisje veel aankomt, zullen haar borsten ook groeien.. En als ze veel afvalt, zullen ze kleiner worden.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ook gehoord dat het gewicht afhangt van de grootte.Weet niet of dat een sprookje is, trouwens.
Soja bevat plantaardige hormonen, fyto-oestrogenen, die qua structuur veel op de vrouwelijke geslachtshormonen, oestrogenen, lijkt. Fyto-oestrogenen is een verzamelnaam voor allerlei plantaardige stoffen die een oestrogene werking hebben. Één van deze stoffen, die in grote hoeveelheid in soja voorkomen, zijn de isoflavonen. Deze zijn samen met de lignanen de enige fyto-oestrogenen die sterk werzaam zijn, al is de potentie slechts 0,01-0,5% van ons krachtigste oestrogeen oestradiol. Fyto-oestrogenen komen echter wel in grotere hoeveelheden ons lichaam binnen, dus de zwakkere werking wordt enigzins gecompenseerd.
Wat voor een invloed deze isoflavonen op ons lichaam hebben, hangt van ons eigen oestrogeengehalte af. Een menopausale vrouw zal deze stoffen als aanvulling op haar eigen (lage) oestrogeenproductie kunnen zien, terwijl een vrouw met een normale oestrogeenspiegel juist vermindering van de werking van haar eigen hormonen zal bemerken. Dit komt omdat deze fyto-oestrogenen met onze eigen oestrogenen een competitie voeren om een plaats op een oestrogeenreceptor te bemachtigen. Bovendien verhogen fyto-oestrogenen de productie van SHBG (Sex Hormone Binding Globuline). Dit is een transporteiwit dat zich aan geslachtshormonen bindt, om hun werking te neutraliseren. Deze binding verlaat ons lichaam door uitscheiding. Het interessante aan dit proces is dat de SHBG de fyto-oestrogenen vaak niet herkennen en ze dus met rust laat. Deze transporteiwitten helpen dus eigenlijk de fyto-oestrogenen om receptoren te winnen!
De werking van fyto-oestrogenen is nog niet goed onderzocht, omdat er een grote verscheidenheid bestaat tussen het ene fyto-oestrogeen en het ander. Duidelijk is wel dát het iets met je lichaam doet. Dit is o.a. te merken aan de toegenomen genitale afwijkingen bij mannelijke baby's. Bovendien is er een fabel dat mannen van Aziatische afkomst een kleinere penis hebben. In grote delen van Azië worden er veel sojaproducten geconsumeerd. De inname van fyto-oestrogenen is 50-100 mg per dag, terwijl een gemiddelde westerling maar 1 mg per dag binnenkrijgt. Als dit fabeltje waar zou zijn, zou de invloed van fyto-oestrogenen op het mannelijke geslachtsdeel al duidelijker zijn. Ook schijnen Aziatische vrouwen minder vrouwelijke vormen te hebben (borsten, heupen, etc.) Dit zou ook te maken kunnen hebben met de consumptie van soja. Het zou kunnen dat door de fyto-oestrogenen de SHBG-productie zó groot wordt dat de pubertijd nauwelijks plaatsvindt bij mensen die veel fyto-oestrogenen binnenkrijgen. Dit zou ook de algemene kleine lengtes in die landen kunnen verklaren.
maar ik ben vegetarisch en ik heb cup dubbel D
gaat dus niet helemaal op haha
quote:Ja van de 3 miljard vrouwen op de wereld eet jij toevallig geen kip en heb je toch DD. Gefeliciteerd met het ontkrachten van de theorie
Op zaterdag 22 november 2003 19:36 schreef Shantee het volgende:
't spijt memaar ik ben vegetarisch en ik heb cup dubbel D
gaat dus niet helemaal op haha
![]()
quote:mogen vegetariërs geen kip eten dan??
Op dinsdag 10 juni 2003 21:38 schreef wastedmind het volgende:
ik weet niet of het zo is, maar ik hoorde dat de grootte van de borsten een beetje werd bepaald door of je met hormonen ingespoten vlees eet. bijv. kippenvlees.volgens mij klopt het wel. mijn vriendin at toen haar borsten zouden beginnen met ontwikkelen zo nu en dan wat kippenvlees. een vriendin van haar at dat heel vaak en kreeg al erg snel borsten, grote borsten.
en een andere vriendin at het helemaal niet, vegetarisch.. en heeft ook maar cup a.weet iemand hier wat meer over?
T zou overigens wel een leuk reclamebord opleveren (met foto ofcoz:P) ![]()
Een leuke cup met kip ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |