abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11017602
Prima dat jullie geld willen verdienen, maar die banner van Wanadoo/Casema wil niet verdwijnen en dat vind ik toch minder. Ik kan niet normaal surfen zo zullen we maar zeggen.

dinsdag 10 juni 2003 @ 21:02:02 #2
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_11017643
Wanadoo doet wel erg hoe best om je te blijven irriteren
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_11017678
hahaha VET
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11017706
Je weet dat je de banners uit kan zetten in je profiel neem ik aan?
You dont wanna know man its fucking bad.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 21:05:50 #5
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_11017728
als ze nou nog een beetje IQ hadden gehad, laten ze die niet zien aan mensen die al breedband hebben... maar ja, ook ik heb 'm wel eens gezien. ziek
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2003 @ 21:12:30 #6
21636 Feestkabouter
pi_11017894
Heb ooit onderstaande mail gestuurd, volgens mij netjes maar duidelijk, echter nooit enige reactie gehad van ze:

Op bepaalde sites die ik regelmatig bezoek, komen jullie kamerbrede reclames langs.
En dan niet slechts 1 keer of 1 keer per dag, maar bij veel pages die ik op die sites open.
Het gaat om tweakers.net en fok.nl
Op die 2 sites is het gebruikelijk om veel pagina's (nieuwberichten) te bekijken, en op elke pagina staat een reclame, vaak die van jullie.

Aangezien jullie hiermee mij (en waarschijnlijk vele anderen) onnodig (ik ben namelijk al Wanadoo-klant) storen, een aantal anderen die reeds blij zijn met een andere ISP ook zinloos storen, en nog een aantal anderen onnodig storen omdat ze vanwege hun postcode niet eens gebruik kunnen maken van jullie aanbod, lijkt het me zinnig om een mogelijkheid in te bouwen zodanig dat ik als websurfer ervoor kan kiezen dat de reclame niet meer langskomt.
En kom niet aan met smoezen dat dat niet mogelijk is, want ik als programmeur weet heel goed dat dat op allerlei manier mogelijk is.

Overigens: Wanadoo respecteert heel netjes de ongeschreven regel om mensen niet te bestoken met ongevraagde e-mails. In diezelfde lijn lijkt het mij wenselijk om mij ook niet te bestoken met ongevraagde pop-ups. Indien ik naar jullie site wanadoo.nl ga, mogen jullie mij dan bestoken met zoveel pop-ups als jullie maar willen. (ik kom overigens vanwege de pop-ups nu al amper op jullie site)

Graag een inhoudelijke reactie.

Gegroet,
Paul

pi_11018850
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:13 schreef Just-Dennis het volgende:
utfs

[FP] bannerterreur deel 2
[FP] Lycos-like flash banners
Fok! reclame banners op Fok!
[Centraal] Spam/banner/popup klaag topic
enz

Zo'n banner moet toch gewoon verdwijnen als je op sluiten klikt? Zo te zien heeft Floris hetzelfde probleem als ik: hij gaat niet weg. Bij mij helpt het om dan maar een andere url in te tikken en te hopen, bij F5 komt hij namelijk gewoon weer terug :/

Dat lycosding is annoying, maar hij gaat tenminste weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Hatsjikiedee op 10-06-2003 22:05]

pi_11019371
Die klote banner wil bij mij ook niet weg zo af en toe De ene keer als ik op sluiten klik dan is hij meteen weg maar de andere keer dan kan ik klikken tot ik een driedubbele muisarm heb maar hij blijft lekker staan waar die staat
Daarbij is Wanadoo/Casema ook nog eens zo'n gruwel dat ik het al helemaal niet meer kan waarderen
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:14:56 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11019481
da's grappig trouwens, allen mensen die op PC met IER kijken krijgen die banners, ik op m'n iMac met Safari heb nog nooit een banner gezien...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:16:10 #11
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_11019517
*zucht*
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.

Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:21:11 #12
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11019676
Dank je, static.
Slotje.
Zie de FAQ dus.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: