Ben ook wel beetje trots op mezelf, omdat ik afgelopen weekend school helemaal had opgegeven. Maar nu heb ik vandaag de hele dag heel hard aan alles gewerkt. Met veel pijn en moeite toch nog alles af gekregen ![]()
Nu maar afwachten of alles goed is natuurlijk, en of de komende tentamens goed gaan.
Maar nu nog ff niet denken, eerst paar dagen Londen ![]()
Owjah, heb ook nog opgeruimd net, dus ben gewoon goed bezig geweest vandaag ![]()
Nu slapen!
quote:Iedereen vergeet Dutchess haar honden.
Op dinsdag 10 juni 2003 23:43 schreef Moonah het volgende:Oh, da's moeilijk...
Maar onthoud wie het belangrijkste is.
Mss helpt het (een beetje) als je het niet 'hard zijn' noemt, maar 'grenzen stellen'.
Shmoopy. ![]()
Nu nog van mijn om 11 uur 's ochtends wakker worden syndroom afkomen. ![]()
Ik ben nu dromen.
Dag dag lieve fokbuis kindertjes....
*gaaaap* nu dus, zo weer 8 uur lang werken in een te hete fabriek. bah bah bah. maarjah, als ik thuiskom eerst ff lekker slapen en dan weer verder Neverwinter Nights doen (gister gekocht (huh gekocht?, gekocht ja))
tijd voor vakantie
veel wat niet goed is dus........
zodadelijk werken van 09.00 tot 18.00 ![]()
*gaaaaaaaaaaaaaaaaap*
voel me zo verward...
en tis nog maar 3 nachtjes slapen voor ik vriendje weer zie
(damn, toch nog lang
)
P.S. Leuke site hoor Duch, ik wist niet dat jij zo gek was op dieren
Kortom ik voel me zwaar KUT
Wat is het toch een lieverd
quote:Gefeliciteerd
Op woensdag 11 juni 2003 10:22 schreef Tally het volgende:
Ik voel me te gek.. Kan niet beter.. Vandaag mag ik er weer een jaartje bij op tellen.. Net boodschappen gedaan voor vanaaf. Strax nog ff de creabea uithangen om een paar taartjes te bakken.. En ik heb van vriend lief een bert en ernie taart gekregenWat is het toch een lieverd
quote:Gefeliciteerd, bij deze mag ik je welkom heten in 24-club.
Op woensdag 11 juni 2003 10:22 schreef Tally het volgende:
Ik voel me te gek.. Kan niet beter.. Vandaag mag ik er weer een jaartje bij op tellen.. Net boodschappen gedaan voor vanaaf. Strax nog ff de creabea uithangen om een paar taartjes te bakken.. En ik heb van vriend lief een bert en ernie taart gekregenWat is het toch een lieverd
Maak er een mooie dag van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |