Ik heb het niet over dat gesport apie, maar over ziekelijk denken over eten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
helemaal met je eens, dat gesport is vrij bizar, maar ja, als er uiteindelijk, in de toekomst, arretjescake tegenover staat....
Ja hij is prima gelukt!! Hij is erg lekker maar ook erg machtigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:01 schreef DRIZZEN het volgende:
En Slasher , gelukt ??
Ik heb nu de mijne in de koelkast staan... morgen plakje (of stukje , brok) proberen...
... ik verwees naar het recept op pag. 1.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
rauw ei?
in mijn recept (oma) zit helemaal geen ei
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef K-mail het volgende:
Mijn oma maakte dat vroeger met frituurvet...
Oh gatverderrie! Ik vind eten niet snel vies klinken voor ik het heb geproefd, maar dit gaat te ver. Croma!quote:Op zondag 6 mei 2007 11:38 schreef _Floddertje_ het volgende:![]()
Ik kan me nog een topic van Kastanova herinneren, die maakte het met Croma.
Ik vind het er meestal helemaal niet feestelijk en lekker uitzienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat hebben ze op m'n werk vast nog nooit gegeten, dus dat is leuk om uit te delen dan
ik ook niet, maar ze zijn wel meer vreemde eetsels van me gewend, sleep altij van alles mee, en alles valt vooralsnog in de smaakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er meestal helemaal niet feestelijk en lekker uitzien
Hier kun je even verder griezelen: Koekjesrecepten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh gatverderrie! Ik vind eten niet snel vies klinken voor ik het heb geproefd, maar dit gaat te ver. Croma!
Bron: http://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Arretjescakequote:De naam is afkomstig van het (strip)figuurtje Arretje Nof dat als reclame gebruikt werd voor het botermerk van de Nederlandsche Oliefabrieken (NOF) Calvé-Delft.
Ik heb het ooit een heel poos geleden gemaakt. M'n nicht had dat recept.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
Gister gemaakt, best lekker! Had er nog nooit van gehoord, tot ik dit topic zag. Lekker en simpel, goed te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |