quote:tjee, dat ik daar na bijna een jaar nog op wordt gewezen
Op maandag 26 januari 2004 18:19 schreef Mirage het volgende:[..]
cacao ís echte chocolade....
chocolade is nep. De cacou is echt.
quote:Volgens mij was hier laatst een topic over, dat ding heet Herman het vriendschapsbrood toch? Brood dat weer aangroeit
Op maandag 26 januari 2004 18:39 schreef Emmertje het volgende:
klinkt goed, heb t op de lagere school eens gemaakt geloof ik..we hadden ook eens zo'n brood/cake en dat is te vergelijken met een kettingbrief..
je kreeg een stukje deeg, en daar moest je paar dagen lang steeds iets aan toevoegen en laten staan, en dan na een dag of vijf moest je alles verdelen in 4 of 5 stukken.
met 1 stuk kon je zelf een cake bakken, en de rest moest je weer doorgeven..
Als ik t zo hoor klinkt t wel ranzig, maar t was wel erg lekker..
Iemand enig id wat ik bedoel?
(edit: linkje erbij)
[Dit bericht is gewijzigd door Nijna op 26-01-2004 20:28]
weinig kans denk ik, dat is echt heel vetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
nieuw weekendproject gevonden, nu nog langs mijn aangetrouwde dietiste zien te krijgen...
dat smaakt niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar....uh.....maar....is dit met...uhum.......uhumplantaardige margarine...uhum ietsje minder van de calorieen?
Piet Verdriet niet schieten alsjeblieft!
Dan moet je het gewoon NIET etenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En ipv suiker die suikervervangende poeder gebruiken, zet dat zoden aan de dijk? Ik ben tussen de 10 en 15 kilo te zwaar aan het worden voor mijn knieen, dus...
Geeees man dat je daar überhaupt aan denkt. Dat is best wel freaky eigenlijk. Gewoon geen arretjescake eten!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
sadistm'n leven, wat doe je!
Maar ik heb donderdag een afspraak bij de sportschool voor een trainingsprogramma, als ik mezelf nou een arretjescake beloof als er 5 kilo af is....
Ach nee... als je 5 kilo bent afgevallen kun je best wat arretjescake eten... En dan pas weer als je weer 5 kilo bent afgevallen etc. Dan vliegt het er echt niet zo opeens weer bij hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
sadistm'n leven, wat doe je!
Maar ik heb donderdag een afspraak bij de sportschool voor een trainingsprogramma, als ik mezelf nou een arretjescake beloof als er 5 kilo af is....
oh nee, dan is het zo weer terug
helemaal met je eens, dat gesport is vrij bizar, maar ja, als er uiteindelijk, in de toekomst, arretjescake tegenover staat....quote:Geeees man dat je daar überhaupt aan denkt. Dat is best wel freaky eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |