Op de website ken je weer van alles winnen, nu zijn er een aantal vragen te beantwoorden waaronder de vraag "hoeveel volledige wedstrijden speelde Rafael van der Vaart dit jaar in de CL?" met als antwoorden 6, 7 of 8 erbij.
Nu kan het echt aan mij liggen, maar ik kom maar tot 5 en een inval beurt bij Lyon uit... Klopt dit?
quote:Niet over illegale spelers maar over overtredingen van de Vreemdelingenwet en het arbeidsrecht zowel bij Ajax (John Quansah) als bij Feyenoord.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:40 schreef Quez het volgende:
kijk nu nl.2 over illegale spelers bij ajax
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft eens even een vraagje...Op de website ken je weer van alles winnen, nu zijn er een aantal vragen te beantwoorden waaronder de vraag "hoeveel volledige wedstrijden speelde Rafael van der Vaart dit jaar in de CL?" met als antwoorden 6, 7 of 8 erbij.
Nu kan het echt aan mij liggen, maar ik kom maar tot 5 en een inval beurt bij Lyon uit... Klopt dit?
"Ik zou graag eens naar Barcelona gaan, maar ik ga mijn contract bij Ajax dat nog een jaar doorloopt accepteren", aldus Koeman. "Er is een mogelijkheid dat Ajax en Barcelona met elkaar kunnen praten, maar ik zal daarbij geen rol spelen."
quote:Daar reken ik niet op...ik denk dat Koeman nog een hele tijd blijft en Chivu ergens in 2004 voor een hele hoop poen verpatst wordt aan Barça
Op dinsdag 10 juni 2003 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Dus ale het tegenzit gaan Koeman naar barca en neemt ie Chivu mee
Het programma 2Vandaag bracht vandaag een onderwerp over een nieuw onderzoek van de arbeidsinspectie naar illegale voetballers in het Nederlandse Betaalde Voetbal. Bij Ajax zou het gaan om 38 gevallen, bij Feyenoord om 41 gevallen. In de het onderwerp kwam John Quansah aan het woord, die bij Ajax illegaal in dienst is geweest. Hij liet weten de club aan te willen klagen. Ajax zou daarvoor inmiddels een boete van 2200 euro hebben ontvangen. Door de beperkte boetes zou het voor de voetbalclubs zeer lucratief zijn om illegalen in dienst te hebben, zo meldt 2Vandaag. CDA Tweede Kamerlid Atsma wil een eind maken aan deze situatie.
Bron : Ajax Netwerk
quote:Hele tijd ?
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef Bananenman het volgende:[..]
Daar reken ik niet op...ik denk dat Koeman nog een hele tijd blijft en Chivu ergens in 2004 voor een hele hoop poen verpatst wordt aan Barça
Zal niet meer dan een jaar zijn.
quote:Nee. Koeman gaat dit seizoen (nog) niet weg.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Dus ale het tegenzit gaan Koeman naar barca en neemt ie Chivu mee
quote:Gelukkig niet
Op dinsdag 10 juni 2003 20:11 schreef keeper het volgende:[..]
Nee. Koeman gaat dit seizoen (nog) niet weg.
Ajax benaderde Wapenaar tijdens de zoektocht naar een nieuwe doelman. Club en speler spraken een paar keer met elkaar, waarna Wapenaar een voorstel kreeg voorgelegd. Toen hij wilde laten weten of hij op het aanbod inging, kreeg hij prompt te horen dat de overstap niet doorging.
Wapenaar, die moet vertrekken bij FC Utrecht, zoekt nu een nieuwe werkgever. Ajax heeft inmiddels Sander Boschker van FC Twente aangetrokken.
quote:Boschker = gratis.
Op woensdag 11 juni 2003 10:42 schreef Bananenman het volgende:
Boschker is top, goed dat Ajax die gekocht heeft ipv Wapenaar. Hoewel ik vind dat Ajax dat geld beter in een nieuwe spits kon steken, Lobont is een goeie keeper en als 2e doelman hebben we altijd Stekelenburg nog die ook niet slecht is.
'Het enige wat ik kan zeggen', vervolgde Van der Meyde in de Gazzetta, 'is dat mijn zaakwaarnemer een gesprek heeft gehad met het management van Inter, dat onze mening wilde weten. Die hebben we gegeven, meer kunnen wij op dit moment niet doen. De bal ligt nu bij de clubs, die zullen tot een akkoord moeten komen.'
Andy van der Meyde liet voorts weten dat vooral Aron Winter hem pusht om voor Italië en Internazionale te kiezen. 'Aron Winter blijft me aanmoedigen. Hij heeft geweldige herinneringen aan Inter en ik geloof hem', aldus de international, die een overgang deze zomer helemaal lijkt te zien zitten: 'Dit is het goede moment.
Heeft iemand enig idee waarom dit is?
quote:Vreemd inderdaad.
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Boudi het volgende:
Ik zag net dat diverse Ajax-fansites 'op zwart' zijn gegaan (oa www.f-side.nl, www.ajaxfotoside.nl en www.vak410.nl)Heeft iemand enig idee waarom dit is?
Er is besloten om vanaf heden geen communicatie meer te voeren met Ajax, politie en andere instanties. Toonaangevende Ajax websites zullen voor onbepaalde tijd ''op zwart gaan''.
Op termijn zal het hoe, wat en waarom naar buiten gebracht worden.
quote:Das apart! Ik ben ook wel benieuwd waarom ze dat hebben gedaan...
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Boudi het volgende:
Ik zag net dat diverse Ajax-fansites 'op zwart' zijn gegaan (oa www.f-side.nl, www.ajaxfotoside.nl en www.vak410.nl)Heeft iemand enig idee waarom dit is?
quote:Indien er inderdaad sprake zou zijn van een mondelinge afspraak is deze rechtsgeldig en zou ajax aardig in de buidel moeten tasten om wapenaar af te kopen.
Op woensdag 11 juni 2003 16:31 schreef kreischer2000 het volgende:
gaar dat die sites plat ziijn, en wapenaar is een slechte verliezer, er waren toch geen handtekeningen gezet dus heeft ie ook niets te claimen. gelukkig is hij niet gekomen zon speler hoeven wij dus niet.
al met al niet een hele slimme zet dus van ons aller ajax
quote:Tapen
Op woensdag 11 juni 2003 17:47 schreef kreischer2000 het volgende:
en hoe bewijs je die mondelinge afspraak dan?
quote:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt (lees je post eerst ff voordat je hem invoert
Op woensdag 11 juni 2003 18:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die sites die down zijn, 2 ervan bevatten foto's van supporters zou de politie gaan janken zijn voor die foto's en Ajax daar aan toe hebben gegeven, dit lijkt me een goede rede om contact te vebreken, wel triest overigens.
Dat is niet het geval, want Ajax heeft niks over die sites te zeggen. Bovendien worden er in de ArenA genoeg videobeelden gemaakt, dat die foto's niet echt nodig zijn.... Bovendien is dat geen reden om maar meteen je site uit te zetten...
Ik denk eerder dat eea te maken heeft met het feit dat de F-Side vindt dat er te weinig rekening met hun gehouden wordt, oa door het gedoe rondom de combi's enzo...
Edit: En ik had mijn post zelfs nog *wel* doorgelezen
[Dit bericht is gewijzigd door Boudi op 11-06-2003 20:01]
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:31 schreef Boudi het volgende:[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt (lees je post eerst ff voordat je hem invoert
![]()
)
quote:Nee jij trekt volle zalen
Dat is niet het geval, want Ajax heeft niks over die sites te maken.
quote:En nu niet meer.
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef mat_herben het volgende:
Zelfs de officiele ajax site ligt eruit![]()
![]()
quote:* Dylan Dog is aan het hopen...
Op donderdag 12 juni 2003 10:24 schreef olavski het volgende:
O jeeStaat de Arena er nog wel ?
quote:ah, hij is weer terug
Op donderdag 12 juni 2003 12:20 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En nu niet meer.
quote:Er zijn altijd wel mongolen die kleine details van ongeregeldheden/acties/opstootjes plaatsen op gastenboeken. De politie komt erg veel te weten dankzij zulke berichten.
Op woensdag 11 juni 2003 19:49 schreef Bananenman het volgende:
Over die sites die down zijn, ik hoorde van een F-Sider op MSN dat het was omdat de politie en Ajax via die sites op een of andere manier altijd aan info omtrend rellen e.d kwamen. Ik begreep hem niet helemaal goed, maar toen ik vroeg 'zijn er volgend seizoen dan meer rellen gepland?' antwoordde hij ':):)'. Ik vatte er de helft van
Misschien komen ze nu eindelijk eens naar Rotterdam...
quote:Anders raken jullie je ongeslagen status natuurlijk kwijt
Op donderdag 12 juni 2003 12:25 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is aan het hopen...
In het Olympisch wonnen wij gewoon altijd .
quote:Dat valt wel mee. Johan Cruijff Schaal en in de beker heeft Ajax ze geklopt in eigen huis. Over de competitie praten we niet.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:15 schreef keeper het volgende:[..]
Anders raken jullie je ongeslagen status natuurlijk kwijt
.
Op maandag hebben diverse supportersgroepen besloten de communicatie met Ajax, politie en andere instanties te stoppen. Daarop is besloten om diverse sites te sluiten. Op basis van hele beperkte informatie besloten wij vervolgens ons achter de actie te scharen en een aantal aanpassingen op de site aan te brengen om de actie te ondersteunen. Dat besluit is weloverwegen genomen, ondanks diverse bedreigingen, aangezien dat op dat moment met de beschikbare informatie naar onze mening de beste oplossing voor alle Ajax fans was.
Inmiddels zijn wij op de hoogte gesteld van het hele verhaal achter bovenstaande actie. Op basis daarvan zijn wij tot de conclusie gekomen dat we het beste nu voor alle Ajax fans (zowel de fanatieke als minder fanatieke) de actie kunnen steunen en ons volledig aansluiten bij de actie en alle interactiviteit op de site tijdelijk stoppen. We betreuren dat uit de lucht komt vallen en dat daardoor discussies over het wel en wee rond Ajax in deze transferperiode niet gevoerd kan worden (in elk geval zullen we via de nieuwsvoorziening blijven berichten over het wel en wee van Koeman, Chivu en anderen). Op 5 juli, het weekend voor de eerste training van de selectie, zullen wij het forum en interactiviteit voorgoed open stellen, gericht op het doel van de community, het voor alle Ajax fans beschikbaar stellen van een platform om elkaar te ontmoeten.
Over de actie zal later door de actievoerders meer gecommuniceerd worden. Wij verwijzen dan ook geheel naar hen.
Klik hier om naar de voorpagina te gaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit staat op Ajax Netwerk, wat nog wel nieuws brengt maar geen forum. Waar ik elke dag wel op keek. Ik wil nu wel eens weten waarom deze actie werkleijk is.
quote:Mandy?
Op zondag 15 juni 2003 15:39 schreef zjroentje het volgende:
En Andy heeft een dochtertje gekregen.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:46 schreef keeper het volgende:[..]
Mandy?
Isabella.
quote:Ik had gehoord dat het iets heeft te maken met Vak 410.. die zogenaamde politie daar en die ene mafkees tijdens Ajax - Heerenveen en de rel die daar op volgde.
Op zaterdag 14 juni 2003 15:10 schreef keeper het volgende:
Naja aangezien het dus gaat om de interactieve delen van de site en er al eerder een fotosite de de site van de F-side op zwart zijn gegaan, gok ik dat het iets te maken heeft met supporters gerelateerde zaken en informatie die op die sites staan die door Ajax worden misbruikt.
quote:Wat ik begrepen heb, is Ajax van plan omsfeervak 410 (wat een woord/begrip
Op zondag 15 juni 2003 16:00 schreef Fulton het volgende:[..]
Ik had gehoord dat het iets heeft te maken met Vak 410.. die zogenaamde politie daar en die ene mafkees tijdens Ajax - Heerenveen en de rel die daar op volgde.
Maar waarom zouden ze 410 willen dichtgooien? Er zijn toch nooit problemen met 410?
quote:Er waren tijdens de wedstrijd Ajaz- Heerenveen wat vechtaprtijtjes daaro, maar hoe en wat precies weet ik niet.
Op zondag 15 juni 2003 16:24 schreef keeper het volgende:
Maar waarom zouden ze 410 willen dichtgooien? Er zijn toch nooit problemen met 410?
quote:Jawel dus.. die gasten daar hebben problemen met de politie van het stadion. ik weet niet meer hoe die gasten heten WWS ofzo (in ieder geval een 3letter afkorting). Onder andere dus met dat incident van Ajax - scH. dat is het kleine beetje dat ik er vanaf weet
Op zondag 15 juni 2003 16:24 schreef keeper het volgende:
Dat lijkt me ook wel logischer, wat Frenkie zegt. Vooral omdat de site van 410 wel down is en die van de F-Side niet (hoewel ik hiervoor anders beweerde, sorry.). De F-side heeft het niet zo op 410, en vandaar dan het ontbrekende stukje solidariteit.
quote:Malloot klom op het plexiglas.. werd gearresteerd door wat politieventjes.. mensen uit 410 komen hun sukkeltje verdedigen en er onstaat een vechtpartij. Na de wedstrijd allemaal ME in de buurt daaro.
Op zondag 15 juni 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er waren tijdens de wedstrijd Ajaz- Heerenveen wat vechtaprtijtjes daaro, maar hoe en wat precies weet ik niet.
quote:Dat was in 415. Maar ik denk dat het dus niet daarom gaat, aangezien ook de Gemeente Amsterdam en de politie worden genoemd. Ik vermoed nog steeds dat het gaat om infiltratie op genoemde sites van politie etc.
Op zondag 15 juni 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:
Er waren tijdens de wedstrijd Ajaz- Heerenveen wat vechtaprtijtjes daaro, maar hoe en wat precies weet ik niet.
Ofzo .
quote:En de eerste
Op zondag 15 juni 2003 16:34 schreef Fulton het volgende:
Ach ja.. van mij mogen ze niet alleen 410 maar die hele 2e ring opdoeken.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
En de eerste
quote:
'André Bergdølmo kan zo naar Premiership'Als het aan de manager van André Bergdølmo ligt, speelt de Ajax-verdediger volgend seizoen in Engeland. 'De interesse is erg concreet', aldus zaakwaarnemer Erik Soler.
Interesse voor André Bergdølmo is er al langer en legio. Vooral vanuit de Bundesliga is er een handvol clubs dat dingt naar zijn handtekening. 'Maar behalve die Duitse clubs', aldus Soler tegenover Verdens Gang, 'heb ik een Engelse club die bijzonder concreet is.'Soler zal volgende week een gesprek hebben met Ajax en daarbij te horen krijgen of Bergdølmo al dan niet uit Amsterdam mag vertrekken. 'Vanwege het vertrek van Beenhakker is dat gesprek uitgesteld', aldus Soler. 'De interesse is er. We zijn nu in het stadium beland waar er over geld wordt gepraat.'
Bergdølmo zelf heeft wel oren naar het Premiership, maar laat de onderhandelingen over aan zijn zaakwaarnemer. 'Engeland klingt heel verleidelijk', laat de Ajacied weten, 'maar het moet allemaal precies passen, zowel economisch als voor mijn gezin. Ik ga zeker niet overal naartoe, maar Erik weet precies wat ik wil.'
quote:
Ahmed Hossam wil nu naar AS RomaAhmed Hossam heeft weer wat nieuws: de voor Celta de Vigo spelende Ajacied wil nu naar AS Roma. En dat is opvallend, omdat hij nog niet zo lang geleden liet weten graag definitief in Spanje te willen blijven.
Niets zo veranderlijk als Ahmed Hossam, maar over één ding is de Egyptische aanvaller duidelijk: Ajax kan hem afschrijven. 'Los van het feit of Ronald Koeman blijft of niet, terug naar Nederland wil ik sowieso niet. Mijn zaakwaarnemer weet dat ook', aldus Mido.Hossam heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar AS Roma. 'Roma is mijn eerste keus', aldus Hossam. 'Ik weet dat ze intussen contact hebben gehad met Ajax en ik kan alleen maar hopen dat het positief uitpakt. Met een coach als Fabio Capello kan ik mezelf goed ontwikkelen.'
Probleem lijkt echter de transfersom, want Ajax zou voor de aanvaller een bedrag van vijftien miljoen euro willen toucheren. De Amsterdammers willen Hossam graag verkopen, terwijl Roma zit te vlassen op huur.
'Ik weet dat er wat probleempjes liggen', reageert de Ajacied, 'maar ik hoop dat men een oplossing kan vinden. Ik ben er echter zeker van dat mijn prijs nog wel wat zal zakken. Want gezien de huidige economische situatie, is het onmogelijk om zulke enorme bedragen te vragen.'
AMSTERDAM, 16 juni 2003 10:25 - Het lijkt erop dat het er nu toch echt van gaat komen dat Ajax-aanvoerder Cristian Chivu de Amsterdamse club gaat verlaten. Aanvankelijk zag het er naar uit dat hij er nog een seizoen zou aanplakken, maar de uitspraken van zijn zaakwaarnemer Becali laten aan duidelijkheid niets te wensen over. "Met twee van de (verliezende) presidentskandidaten van Barcelona hadden we de afspraak gemaakt dat de club tot 25 juni het eerste recht heeft om tot een akkoord te komen. Lukt dit niet, lijkt Inter de nieuwe club te worden. Met deze club hebben we min of meer al een vorm van een overeenstemming. AC milan en Real Madrid zijn niet meer in beeld", aldus Becali.
Gezien het feit dat Laporta, de nieuwe president van Barcelona, de komende dagen zijn handen vol zal hebben zijn verkiezingsbelofte om Beckham te halen waar te maken, lijkt het niet ondenkbeeldig dat Chivu naar Inter zal gaan. Ook al omdat Chivu de versterking zou zijn geweest van de kandidaten Llaurado en Bassat.
bron: www.voetbalonline.nl
Dit ga je toch niet menen?
Enige troost is dat er een heel stevig prijskaartje aan Chivu hangt.
quote:Hou op man. Ik heb daar een seizoenskaart en er is fantastische sfeer. Ik kan helaas geen foto's voor je zoeken omdat die sited down zijn, maar een vette sfeer is er zeker wel.
Op zondag 15 juni 2003 16:19 schreef Fulton het volgende:
Sfeervak.. in Heerenven is het sfeervak nog beter (dat hebben we zo'n 2x per jaar)
Tenzij ze met sfeervak bedoelen: we trekken allemaal hetzelfde shirtje aan.
Ik had ze nul keer gehoord bij mijn weten.
quote:Komen jullie naar Rotterdam
Op maandag 16 juni 2003 10:43 schreef Doopy-X- het volgende:
helaas mag ik jullie vanuit mijn positie niet vertellen waarom de sites plat zijn, ik kan WEL mededelen dat er volgend seizoen het 1 en ander gaat gebeuren
quote:Hmmmm.. Ik heb denk ik wel een idee wat er gaat gebeuren, maar zeker weten doek ut nie...
helaas mag ik jullie vanuit mijn positie niet vertellen waarom de sites plat zijn, ik kan WEL mededelen dat er volgend seizoen het 1 en ander gaat gebeuren
Sluit dan gelijk 413, 414 en 415 ook zeg. 410 stond daar heus niet alleen.
Maar goed, ik ben benieuwd naar de echte reden voor al dit geheimzinnige gedoe
quote:Stuur je mede-Ajacied eens een e-mailtje
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:26 schreef Bananenman het volgende:[..]
Stuur je mede-Ajacied eens een e-mailtje
quote:Nou we zullen zien.
Beste Ajacieden,Het zal een ieder opgevallen zijn dat de makers van toonaangevende Ajax-fansites als Vak410.nl, F-side.nl en de officiële site van de Onafhankelijke Fanclub Ajax (OFA) tijdens de voorbije week het besluit hebben genomen om hun sites 'op zwart' te zetten.
Zoals jullie weten heeft Ajax Online het beste met de supporters voor. Ook wij betreuren de wijze waarop de ME (Mobiele Eenheid) en de WWS (World Wide Security) te werk gaan in en rond het stadion tijdens thuiswedstrijden van Ajax. Wij distantiëren ons dan ook van de berichten in ons gastenboek waarin gedaan wordt alsof deze site zich nooit met supporterszaken heeft beziggehouden.Omdat wij aan de supportersactie gehoor willen geven is ook deze site 'op zwart' gegaan, omdat we inzien dat het belangrijk is om onder deze omstandigheden als een eenheid op te treden. Over de actie zal later door de actievoerders meer naar buiten gebracht worden. Wij verwijzen onze bezoekers voor vragen dan ook geheel naar hen.
bron: www.ajaxonline.nl
quote:je kent me he?!
Op maandag 16 juni 2003 16:46 schreef Frenkie het volgende:
Wat doen er trouwens nu veel mensen belangrijk hier.
quote:Ik doelde eigenlijk niet eens op jou
Op maandag 16 juni 2003 16:50 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
je kent me he?!
quote:dat is dan ook voor het eerst
Op maandag 16 juni 2003 16:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik doelde eigenlijk niet eens op jou
quote:Deed de vorige keer mee met die vragen voor het shirt van VD Vaart... Klopte die vragen niet en heb ik em nie gewonnen...
Op maandag 16 juni 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:
Vandaag kan je het shirt van Witschge winnen op ajax.nl en die vragen zijn simpel.
Het leven is kut...
quote:Deze waren simpel.
Op maandag 16 juni 2003 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Deed de vorige keer mee met die vragen voor het shirt van VD Vaart... Klopte die vragen niet en heb ik em nie gewonnen...
Het leven is kut...
15 goals, Alavés, 31 caps, Barcelona, Bordeaux, Blackburn en Alavés.
quote:Zal straks thuis ook eens meedoen...
Op maandag 16 juni 2003 17:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Deze waren simpel.
15 goals, Alavés, 31 caps, Barcelona, Bordeaux, Blackburn en Alavés.
Wie weet...
1: het is geen SFEERVAK 410, het is vak 410.
2: op Zuid is er (zoals ik het begrepen heb) een groeiend soort van respect aanwezig voor 410. Zeker nu die voor hun eigen beginnen op te komen.
3: Ze kunnen 410 dit jaar zeker niet uit elkaar halen, want ik heb me seizoenkaart al betaald
;-)
4: om 1 relletje gaan ze echt niet een vak uit elkaar trekken.
quote:Jawel, jij bent de enige die op 410 blijft zitten de rest komt ergens anders in het stadion
Op maandag 16 juni 2003 21:50 schreef The_Hives het volgende:
...3: Ze kunnen 410 dit jaar zeker niet uit elkaar halen, want ik heb me seizoenkaart al betaald
;-)
...
blijft wel een beetje vaag wat er nu echt aan de hand is
alle sites op "zwart".... iedereen die loopt te speculeren... maar niemand die het gewoon ff vraagt.....
wat zijn jullie aan het doen.....????
(uitvak heerenveen iets mee te maken na afloop ???? )
[Dit bericht is gewijzigd door Qlimax op 17-06-2003 10:35]
Zelf denk ik dat het vooral te maken heeft met het optreden van zowel de politie als de wws in de afgelopen jaren.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 11:20 schreef NOORD-414 het volgende:
Niemand gaat antwoord geven op die vraag
quote:
De nieuwe DVD AJAX: Seizoen 2002-2003 scoort goed in de DVD-lijst. In de eerste week kwam de DVD nieuw binnen op een zevende plaats.Alleen Animatrix deed het beter. Die DVD kwam met stip op 2 binnen. Ter vergelijking: het seizoensoverzicht van landskampioen PSV scoorde met een 25ste plaats het slechtste van de nationale voetbaltop 3. Feyenoord deed het met een 15e plek een stuk beter dan de Eindhovenaren, maar nog altijd minder dan de Amsterdammers.
Op de DVD staan alle nationale en internationale hoogtepunten van de Holland Casino Eredivisie, Amsterdam Touranement, Amstel Cup, Johan Cruijff Schaal en UEFA Champions League.
Dit beeldverslag is voor de Ajax-supporter onmisbaar. Extra items zijn de finale van de Amstel Malt Cup, Thuis bij Yakubu, Statistieken en het afscheid van Richard Witschge en Aron Winter.
De DVD is te koop bij elke platenzaak waar DVD's worden verkocht.
1 DIE ANOTHER DAY
2 ANIMATRIX
3 RED DRAGON
4 THE MATRIX
5 PIANIST
6 GLADIATOR
7 AJAX : Seizoen 2002 - 2003
8 PULP FICTION
9 AMERICAN HISTORY X
10 DIRTY DANCING
quote:hhmmm... dit gaat over het incident op noord 2e ring laatste wedstrijd?
Op dinsdag 17 juni 2003 21:19 schreef G1Ace het volgende:
kom op zeg, alleen maar omdat die malloot over hek klom en toen de politie hem wegtrok, ze werden bekogelt met van alles en nog wat, gaan ze hele vak over stadion verspreiden
kunnen ze net zo goed hele f-side gaan verspreiden over hele staduim, je bereikt er toch niks mee
ik was er toen bij, dat was relletje om niks
Rel ging om niks? De aanhouding ging om niks, met zoveel machtsvertoon iemand arresteren dat gaat om niks, dit was de druppel die de emmer deed overlopen voor veel mensen. Vooral de WWS moest het ontgelden, dankzij hun gedrag van de afgelopen jaren.
PPff... heel 410 over het verspreiden, yeah right, 410 staat buiten dit, er kwammen genoeg mensen even buurten vanuit de omliggende vakken, en dan moet 410 het ontgelden door 1 relletje
quote:Tja je moet toch wat he als je met voetbal geen prijs kan winnen, dan maar met de verkoop van DVD's
Op dinsdag 17 juni 2003 13:19 schreef keeper het volgende:
DVD-verhaal
NEE, NEE, NEE !!!!!
quote:Wat dacht je van AS Roma..??
Op woensdag 18 juni 2003 13:27 schreef jimjim1983 het volgende:
alsof Trabelsi Ajax zou verlaten om met Galatasaray uit de UEFA cup geknikkerd te worden en in een nog neppere competitie te spelen.
Maar even iets heel anders. Ik zat laatst eens te denken(ja, heus) en ik kwam tot de conclusie dat ajax veel dure spitsen heeft (Mido, Machlas en Ibrahimovic) die naar mijn mening hun geld absoluut niet waard zijn .
Stel Ajax verkoopt ze alledrie, welke spits zou dan geschikt zijn om ze te vervangen? Moet natuurlijk wel binnen het budget zijn
quote:Draai de vraag eens om;wie wilt Machlas en Ibrofiets?
Op woensdag 18 juni 2003 14:14 schreef yakuza het volgende:
Maar even iets heel anders. Ik zat laatst eens te denken(ja, heus) en ik kwam tot de conclusie dat ajax veel dure spitsen heeft (Mido, Machlas en Ibrahimovic) die naar mijn mening hun geld absoluut niet waard zijn.
Stel Ajax verkoopt ze alledrie, welke spits zou dan geschikt zijn om ze te vervangen? Moet natuurlijk wel binnen het budget zijn
"Na die gevoelige nederlaag zal Laporta zijn uiterste best doen om zijn gezicht te redden en dan in elk geval zijn tweede verkiezingsbelofte in te lossen: het aantrekken van een trainer die ertoe doet. In zijn optiek is dat Koeman."
gesteund door J.C. notabene! en:
"Laporta heeft al contact gehad met Koeman op diens vakantieadres in Portugal. In dat onderhoud bekende de trainer van Ajax gevleid te zijn door de belangstelling, en dat hij het aanbod in overweging zou nemen als dat voor zijn werkgever bespreekbaar zou zijn."
Ja Ajax zegt natuurlijk dat het onbespreekbaar is, maar we weten allemaal hoe dat gaat. Verder:
"Vanuit Barcelona zou worden gepoogd Koeman en Chivu in een soort package deal van Ajax te krijgen. De Roemeense aanvoerder van Ajax heeft een afkoopsom in zijn contract staan van circa twintig miljoen euro, maar dat bedrag vindt Barcelona te hoog. De Spanjaarden willen Koeman en Chivu samen voor twaalf miljoen euro."
Wordt je ook niet vrolijker van... Maar dan nog erger:
"De directie is druk op zoek naar een opvolger voor technisch directeur Leo Beenhakker. Frank Arnesen, Wim Jansen, Frank Rijkaard en Klaas Nuninga zijn namen die in dat verband geregeld terugkeren.
De carrière van Arnesen, technisch directeur van PSV, leek in Brabant op dood spoor te zitten omdat Hiddink zijn trainerschap op termijn wilde verruilen voor een baan als (technisch) manager. Dat zou de functie van Arnesen in feite overbodig maken. Maar wie weet woont Guus Hiddink over een paar dagen wel in Barcelona, waardoor de loopbaan van Arnesen bij PSV weer tal van mogelijkheden biedt. Mocht Koeman evenwel naar Barcelona gaan en Hiddink dus bij PSV blijven, dan lijkt Arnesen alsnog een vijfde wiel aan de wagen te worden bij PSV. Met een mogelijke overgang van Koeman naar Barcelona zou Ajax dus een trainer armer kunnen worden, maar een technisch directeur rijker."
Is een beetje lang verhaal geworden, maar in de ergste situatie gaan dus weg:
- Koeman
- Chivu
- Trabelsi
- vd Meyde
En komt Arnesen!!!
Als dat maar goed gaat!
quote:golfer is weer onrust aan het stoken.
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef Speerik het volgende:
in het parool van vandaag-knip-
quote:Machlas zou je voor een paar ton kunnen verkopen aan Sevilla.
Op woensdag 18 juni 2003 14:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Draai de vraag eens om;wie wilt Machlas en Ibrofiets?
[Dit bericht is gewijzigd door yakuza op 18-06-2003 14:28]
quote:Huh?! Schrijft ie voor het Parool ofzo?
Op woensdag 18 juni 2003 14:20 schreef zjroentje het volgende:[..]
golfer is weer onrust aan het stoken.
quote:Dit schat je toch heel verkeerd in. Machlas is al weer weggestuurd vanuit Sevilla, terug naar Nederland. Ze waren hem zat.
Op woensdag 18 juni 2003 14:24 schreef yakuza het volgende:
Machlas zou je voor een paar ton kunnen verkopen aan Sevilla.
Voor Ibrahimovic is er zat belangstelling en die kan je ook wel minimaal 4 miljoen ongeveer verkopen en Mido zou je kunnen verkopen aan Celta de Vigo of AS Roma voor een paar miljoen
quote:9 voor Ibro?
Op woensdag 18 juni 2003 14:27 schreef JeroenV het volgende:[..]
Dit schat je toch heel verkeerd in. Machlas is al weer weggestuurd vanuit Sevilla, terug naar Nederland. Ze waren hem zat.
Ibrahimovic is voor 9 miljoen (?) gehaald, en dat gaat hij ook zeker opleveren, en dat bedrag willen ze ook voor Mido vragen, als dat niet meer was.
quote:Mido mag weg voor 5 miljoen euro
Op woensdag 18 juni 2003 14:27 schreef JeroenV het volgende:
Ibrahimovic is voor 9 miljoen (?) gehaald, en dat gaat hij ook zeker opleveren, en dat bedrag willen ze ook voor Mido vragen, als dat niet meer was.
quote:Koeman gaat niet. Het ligt meer voor de hand dat Hiddink zijn biezen pakt en van Eindhoven naar Catalonië verhuist.
[b]verhaal
quote:waarom?
Op woensdag 18 juni 2003 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Koeman gaat niet. Het ligt meer voor de hand dat Hiddink zijn biezen pakt en van Eindhoven naar Catalonië verhuist.
quote:La Porta en de zijnen hebben al geboden, Van Eijden heeft dat afgewezen en Koeman heeft dat gerespecteerd. Koeman wil ook gewoon nog minimaal een jaar blijven, dat heeft ie al vaker aangegeven.
Op woensdag 18 juni 2003 15:09 schreef Speerik het volgende:[..]
waarom?
Hiddink daarentegen loopt als sinds het begin van afgelopen competitie te ouwehoeren, die heeft wel oren naar Barcelona. En La Porta moet er toch 1 van de 2 halen, wil die niet weer op z'n bek gaan a la de kwestie Becks.
quote:Hoe harder ze nee roepen in de voetballerij, hoe sneller het is afgerond. Dit is gewoon een kwestie van prijsopdrijving. Je moet niet vreemd opkijken als sneeuwvlokje straks gewoon in Camp Nou op de bank zit.
Op woensdag 18 juni 2003 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
La Porta en de zijnen hebben al geboden, Van Eijden heeft dat afgewezen en Koeman heeft dat gerespecteerd. Koeman wil ook gewoon nog minimaal een jaar blijven, dat heeft ie al vaker aangegeven.
quote:Tja, je kunt het nooit weten natuurlijk. Ik zelf denk van niet, puur meningsgewijs. We zullen zien.
Op woensdag 18 juni 2003 15:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoe harder ze nee roepen in de voetballerij, hoe sneller het is afgerond. Dit is gewoon een kwestie van prijsopdrijving. Je moet niet vreemd opkijken als sneeuwvlokje straks gewoon in Camp Nou op de bank zit.
Hossam kan naar AS Roma, maar als hij nog eens leuk speelt in de laatste pot met Celta, kunnen er meer kopers komen.
Ibrahimovic blijft.
Ajax heeft van Hooijdonk een officieel contract aangeboden voor 2 jaar. Hij weigerde echter, vanwege de gevoeligheid van zo'n move.
Wat denken we daarvan? Was hij welkom geweest?
quote:Ik had hem er niet bij gehoeven. Ik kan me het beeld ook gewoonweg niet voor me halen.
Op woensdag 18 juni 2003 15:51 schreef methodmich het volgende:
Machlas zal hoogstwaarschijnlijk naar Spanje, Frankrijk of Griekenland gaan voor een bedrag van rond 1 miljoen euro.Hossam kan naar AS Roma, maar als hij nog eens leuk speelt in de laatste pot met Celta, kunnen er meer kopers komen.
Ibrahimovic blijft.
Ajax heeft van Hooijdonk een officieel contract aangeboden voor 2 jaar. Hij weigerde echter, vanwege de gevoeligheid van zo'n move.
quote:Ach, Eddie PG en Cruijff waren ook meer dan welkom destijds bij Feyenoord om ze een keer aan een kampioenschap te helpen.
Op woensdag 18 juni 2003 15:51 schreef methodmich het volgende:Ajax heeft van Hooijdonk een officieel contract aangeboden voor 2 jaar. Hij weigerde echter, vanwege de gevoeligheid van zo'n move.
quote:NEE
Is de ene kakkerlak net weg (Don CameLEOn) en dan zeker een andere ervoor terughalen.......
sodemieter op met die lul
quote:Verhuren aan Sparta?
Op woensdag 18 juni 2003 16:19 schreef aldostuta het volgende:
van Hooijdonk bij Ajax? NOOIT!!
Tja Figo ging ook naar Real
En als je reeel bent zijn ze er in Madrid niet slechter van geworden, bovendien klinkt van Hooidonk me ook al niet al te populair meer bij de feyenoorders op dit forum..
.. Moet je wel goede afspraken maken natuurlijk: vrije trappen zijn voor van de vaart of sneyder
ik had er wel mee kunnen leven
en over Koeman:
quote:
tiscali.nl
Ajax laat Koeman niet gaanUTRECHT - 18/06/03 Voor Ajax is een vertrek van Ronald Koeman naar FC Barcelona onbespreekbaar. "We zijn anderhalf jaar geleden samen in het avontuur gestapt met de verzekering dat we de 2,5 jaar samen volmaken", aldus directeur Arie van Eijden. "Ajax moet denken aan de continuïteit en bij ons is ook de functie van technisch directeur nog steeds vacant."
[knip nog eens het bekende verhaal]
Dus jullie mening of ie wel of niet welkom zou zijn is er een die er uberhaupt niet toe doet!
quote:Wij hoeven Broer Konijn ook niet te hebben in Amsterdam...
Op woensdag 18 juni 2003 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Van Hooijdonk wilt zelf niet naar amsterdom!Dus jullie mening of ie wel of niet welkom zou zijn is er een die er uberhaupt niet toe doet!
quote:WHAHAHAHA!
Op woensdag 18 juni 2003 17:49 schreef robinvdt het volgende:.. Moet je wel goede afspraken maken natuurlijk: vrije trappen zijn voor van de vaart of sneyder
Ja tuurlijk! Zonder die vrijtrappen is Pi-Air voor zeker 50% minder waardevol, als het niet meer is!
quote:Lezen:
Op woensdag 18 juni 2003 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Wij hoeven Broer Konijn ook niet te hebben in Amsterdam...
Van Hooijdonk wilt zelf niet naar amsterdom!
Dus jullie mening of ie wel of niet welkom zou zijn is er een die er uberhaupt niet toe doet!
quote:99,5%, voor de rest kan die niets
Op woensdag 18 juni 2003 18:02 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
WHAHAHAHA!
Ja tuurlijk! Zonder die vrijtrappen is Pi-Air voor zeker 50% minder waardevol, als het niet meer is!
quote:Wat mij betreft wel. hooijdonk is een broodvoetballer, geen clubman.
quote:Ja doei, een of andere pillenslikker wilde het uitvak in
Op woensdag 18 juni 2003 12:51 schreef super-mario het volgende:
De aanhouding ging om niks
quote:98,5%
Op woensdag 18 juni 2003 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
99,5%, voor de rest kan die niets
Hij wil ook nog wel es met de kop scoren!
quote:Ik lees heus wel hoor. Maar mij interesseert ZIJN mening geen drol. Wij hoeven hem niet in Amsterdam en dat heeft ie ZELF dondersgoed begrepen. En dat heeft niets met liefde voor feyenoord of wat te maken
Op woensdag 18 juni 2003 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Lezen:
Van Hooijdonk wilt zelf niet naar amsterdom!
quote:Liefde voor Feyenoord?
Op woensdag 18 juni 2003 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:En dat heeft niets met liefde voor feyenoord of wat te maken
quote:of wat staat er achter, kon het juiste niet vinden...
Op woensdag 18 juni 2003 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Liefde voor Feyenoord?
quote:Inderdaad!
Op woensdag 18 juni 2003 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
of wat staat er achter, kon het juiste niet vinden...
bedoel ermee dat ie het niet gelaten heeft omdat ie het niet kan maken tov de feyenoord aanhang, maar omdat ie zelf wel doorhad dat ie in Amsterdam niet welkom was.
Liefde voor Feyenoord heeft ie weinig, dat merken we wel de laatste tijd.
En dan maar huilen dat een deel van de aanhang hem niet steunt!
quote:Hij durft niet.
Op woensdag 18 juni 2003 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Van Hooijdonk wilt zelf niet naar amsterdom!Dus jullie mening of ie wel of niet welkom zou zijn is er een die er uberhaupt niet toe doet!
quote:Hij niet, wij wel!
Op woensdag 18 juni 2003 18:09 schreef APK het volgende:Hij durft niet.
En blijkbaar krijgt hij nog steeds niet genoeg, aangezien hij een rechtszaak heeft aangespannen tegen zijn oude werkgever, Nottingham Forrest.
quote:dan heb ik wat er daarna gebeurde zeker gemist, want enige wat ik zag was dat de politie werd bekogelt met ik weet niet hoeveel eten en drinken, en dat op gegeven moment ze die gast hadden weggesleept (zat zelf in 114)
Op woensdag 18 juni 2003 12:51 schreef super-mario het volgende:[..]
hhmmm... dit gaat over het incident op noord 2e ring laatste wedstrijd?
Rel ging om niks? De aanhouding ging om niks, met zoveel machtsvertoon iemand arresteren dat gaat om niks, dit was de druppel die de emmer deed overlopen voor veel mensen. Vooral de WWS moest het ontgelden, dankzij hun gedrag van de afgelopen jaren.
PPff... heel 410 over het verspreiden, yeah right, 410 staat buiten dit, er kwammen genoeg mensen even buurten vanuit de omliggende vakken, en dan moet 410 het ontgelden door 1 relletje
![]()
quote:Dat was niet het enige
Op woensdag 18 juni 2003 19:15 schreef G1Ace het volgende:[..]
dan heb ik wat er daarna gebeurde zeker gemist, want enige wat ik zag was dat de politie werd bekogelt met ik weet niet hoeveel eten en drinken, en dat op gegeven moment ze die gast hadden weggesleept (zat zelf in 114)
van waar ik zat, zoals ik het zag, stelde het echt niks voor
quote:Hm
Op woensdag 18 juni 2003 19:46 schreef The_Hives het volgende:[..]
Dat was niet het enige
![]()
al met al stelde het toch niet heel erg veel voor, d'r gingen een paar dingen kapot en verder eigenlijk ook niks, ja een paar klappen over en weer, maar dit incident was gewoon te klein om vak 410 te sluiten of wat dan ook. Tel daarbij op dat minstens 50% uit andere vakken dan 410 kwam!
quote://edit
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef Speerik het volgende:
Nou, ik ben er allemaal niet gerust op, in het parool van vandaag;"Na die gevoelige nederlaag zal Laporta zijn uiterste best doen om zijn gezicht te redden en dan in elk geval zijn tweede verkiezingsbelofte in te lossen: het aantrekken van een trainer die ertoe doet. In zijn optiek is dat Koeman."
gesteund door J.C. notabene! en:
"Laporta heeft al contact gehad met Koeman op diens vakantieadres in Portugal. In dat onderhoud bekende de trainer van Ajax gevleid te zijn door de belangstelling, en dat hij het aanbod in overweging zou nemen als dat voor zijn werkgever bespreekbaar zou zijn."
Ja Ajax zegt natuurlijk dat het onbespreekbaar is, maar we weten allemaal hoe dat gaat. Verder:
"Vanuit Barcelona zou worden gepoogd Koeman en Chivu in een soort package deal van Ajax te krijgen. De Roemeense aanvoerder van Ajax heeft een afkoopsom in zijn contract staan van circa twintig miljoen euro, maar dat bedrag vindt Barcelona te hoog. De Spanjaarden willen Koeman en Chivu samen voor twaalf miljoen euro."
[..]
Die package-deal Koeman/Chivu kan me gewoon niet voorstellen dat dat doorgaat, zeker voor dat belachlijk lage bedrag; die spanjaarden denken zeker dat Ajax eventjes voor sinterklaas gaat spelen
Maar we wachten af, maar aan de andere kant: Koeman/Chivu kunnen met Ajax CL spelen, terwijl Barcelona zich nog maar moet zien te kwalificeren voor UEFA-cup-voetbal... Ik wist het wel als ik hun was
De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
quote:Enlighten ons, oh alwetende Doopy.
Op woensdag 18 juni 2003 22:50 schreef Doopy-X- het volgende:
geweldig dit.........iedereen loopt te bleheren over sluiting van 410.De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
quote:Als je op die positie zit zag je idd niet veel, meeste gebeurde in omloop/ingang van dat vak. Verder hoeft er niks meer over geluld te worden denk ik zo...
Op woensdag 18 juni 2003 19:15 schreef G1Ace het volgende:[..]
dan heb ik wat er daarna gebeurde zeker gemist, want enige wat ik zag was dat de politie werd bekogelt met ik weet niet hoeveel eten en drinken, en dat op gegeven moment ze die gast hadden weggesleept (zat zelf in 114)
van waar ik zat, zoals ik het zag, stelde het echt niks voor
algemeen:
Waar komt het verhaal vandaan dat 410 uitelkaar word gehaald ppff... complete onzin gewoon, of was dit soms weer een reden die word aangehaald voor het op zwart zetten van de site's? Alles word binnenkort duidelijk dus gelieve geen loze dingen roepen....
quote:Of houd gewoon je bek mond er over, of zeg gewoon wat je weet, maar ga niet zo quasi lopen spoileren hier
geweldig dit.........iedereen loopt te bleheren over sluiting van 410.De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
quote:mee eens is. wordt nu best wel benieuwd eigenlijk...
Op woensdag 18 juni 2003 23:27 schreef keeper het volgende:[..]
Of houd gewoon je bek mond er over, of zeg gewoon wat je weet, maar ga niet zo quasi lopen spoileren hier
.
quote:ok
Op woensdag 18 juni 2003 23:24 schreef super-mario het volgende:[..]
Als je op die positie zit zag je idd niet veel, meeste gebeurde in omloop/ingang van dat vak. Verder hoeft er niks meer over geluld te worden denk ik zo...
quote:Whahahah bossie, onze echte F-sider wil ook graag weten wat er aan de hand is.
Op woensdag 18 juni 2003 23:16 schreef bossie het volgende:
FF helemaal off-topic:Doopy, wat is je mail/msn-adres??
quote:Maandag dacht je nog te weten wat er aan de hand was..??
Op woensdag 18 juni 2003 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
mee eens is. wordt nu best wel benieuwd eigenlijk...
quote:
Op maandag 16 juni 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hmmmm.. Ik heb denk ik wel een idee wat er gaat gebeuren, maar zeker weten doek ut nie...
quote:Klopt, idee heb ik ja. Maar als het maar niet bevestigd wordt dan houd het ver op eej...
Op donderdag 19 juni 2003 10:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
Maandag dacht je nog te weten wat er aan de hand was..??
[..]
En besides, de ideen die ik had zijn inmiddels al een eindje ontkracht...
quote:'Ik ben blij dat ik het weet en laat graag zien dat ik het weet'
quote:geduld mijn zoon is een mooi goed
Op woensdag 18 juni 2003 22:52 schreef golfer het volgende:[..]
Enlighten ons, oh alwetende Doopy.
quote:doopyx@hotmail.com
Op woensdag 18 juni 2003 23:16 schreef bossie het volgende:
FF helemaal off-topic:Doopy, wat is je mail/msn-adres??
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 23:27 schreef keeper het volgende:[..]
Of houd gewoon je bek mond er over, of zeg gewoon wat je weet, maar ga niet zo quasi lopen spoileren hier
.
quote:Jullie weten dat ik jullie ook lief vind he?!
Op woensdag 18 juni 2003 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
mee eens is. wordt nu best wel benieuwd eigenlijk...
quote:misschien wil ie gewoon gezellig tsjettuh?
Op donderdag 19 juni 2003 10:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
Whahahah bossie, onze echte F-sider wil ook graag weten wat er aan de hand is.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:02 schreef Bananenman het volgende:[..]
'Ik ben blij dat ik het weet en laat graag zien dat ik het weet'
quote:Wie is dat?
Op donderdag 19 juni 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:
Quansah, Hossam en Machlas zitten niet bij de selectie. Mogen allemaal weg.
quote:Ik jou ook hoor
Op donderdag 19 juni 2003 15:15 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
[..]Jullie weten dat ik jullie ook lief vind he?!
Je krijgt straks effe mail
quote:Kwame Quansah, jeugdspeler. Was verhuurd aan GBA.
Op donderdag 19 juni 2003 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wie is dat?
quote:Ow ok, ik had er nog nooit van gehoord namelijk!
Op donderdag 19 juni 2003 20:19 schreef keeper het volgende:Kwame Quansah, jeugdspeler. Was verhuurd aan GBA.
quote:gisteren thuis m'n pc niet aangehad maar ik zal vanavond ff kijken
Op donderdag 19 juni 2003 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik jou ook hoor
Je krijgt straks effe mail
quote:url? ik ben niet zo thuis in het p$v-forum
Op vrijdag 20 juni 2003 09:53 schreef Cart_man het volgende:
Op psv-netwerk staat een bericht van een medesupporter over de gebeurtenissen...
quote:Ik ook niet hoor, las het ook maar ergens anders.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:14 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
url? ik ben niet zo thuis in het p$v-forum
http://psv.netwerk.to volgens mij
quote:zie nix
Op vrijdag 20 juni 2003 11:41 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik ook niet hoor, las het ook maar ergens anders.
http://psv.netwerk.to volgens mij
quote:Tja, we zijn niet allemaal zo slim als ik...
Op vrijdag 20 juni 2003 11:46 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zie nix
ergens staat een knopje forums...daar ga je maar zelf zoeken. Kan natuurlijk ook dat stukje wat ik gelezen heb ff ctrl+c en v'en
Genoeg geholpen nu...
quote:Je had net zo goed die reactie ff kunnen knippen en plakken
Op vrijdag 20 juni 2003 12:08 schreef Staanplaats het volgende:
Onderdeel "Ere en Eerste divisie"
Dan moet je ff de knop zetten "laten zien topics laatste 5 dagen"
Topic -> Onrust "Camp Ajax"
Ergens achterin 9e of 10e paginaGenoeg geholpen nu...
quote:Een jood die niks te verkopen heeft
helaas mag ik jullie vanuit mijn positie niet vertellen waarom de sites plat zijn
quote:Had ook gekund ja
Op vrijdag 20 juni 2003 13:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
Je had net zo goed die reactie ff kunnen knippen en plakken
Overigens vind ik het nogal een paranoide reactie van ZZ. Bovendien houdt ik niet van het zinnetje: "Enkele wijze Ajacieden, die namens álle Ajacieden zwijgen, hebben nu in het diepste geheim besloten daar wat aan te doen"
Maar er staat overigens ook in datzelfde topic dat "ZZ" het stukje satirisch bedoeld had, dus in hoeverre je zijn reactie serieus moet nemen....?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:26 schreef DIGGER het volgende:[..]
Een jood die niks te verkopen heeft
quote:dus:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:08 schreef Staanplaats het volgende:
Onderdeel "Ere en Eerste divisie"
Dan moet je ff de knop zetten "laten zien topics laatste 5 dagen"
Topic -> Onrust "Camp Ajax"
Ergens achterin 9e of 10e paginaGenoeg geholpen nu...
quote:
Het is veel erger dan dat, NFP. De politie heeft ons in haar macht. Onze telefoons worden afgetapt, onze emails worden gecontroleerd en onze MSN is gehackt. Elk bericht wat wij op een forum of in een gastenboek zetten wordt zorgvuldig gecontroleerd, elke download wordt gescreend. De politie is in ons leven geïnfiltreerd, zelfs onze rooksignalen zijn gedecodeerd. Enkele wijze Ajacieden, die namens álle Ajacieden zwijgen, hebben nu in het diepste geheim besloten daar wat aan te doen. Met het op zwart zetten van de Ajax-sites is Operatie Ajax' Freedom begonnen...
Ajax eventueel weer in pot 3
Amsterdam, 18 juni 2003
Mocht Ajax zich door de voorronde van de UEFA Champions League heenwerken, dan is de ploeg voor de loting in de poulewedstrijden wederom ingedeeld in pot 3.
De loting voor de derde voorronde heeft op 25 juli plaats. Als Ajax zich in augustus plaatst voor de UEFA Champions League dan gaan de Amsterdammers op 28 augustus in de koker voor de groepswedstrijden. Er worden weer acht groepen gevormd van vier ploegen.
Hoewel Ajax afgelopen seizoen de nodige punten heeft vergaard (nu een coëfficient van 54.749 tegenover 48.082 vorig jaar) helpt dat de ploeg - zo goed als zeker - niet uit pot 3. PSV zit net als Ajax ook in pot 3, heeft met 60.749 een beter coëfficent dan Ajax. maar is ten opzichte van vorig seizoen (63.082) naar beneden gegaan. PSV heeft zelfs nog de kans om naar pot 2 te verhuizen, mocht een van de volgende ploegen zich niet plaatsen voor de poulewedstrijden: Lazio Roma, Deportivo la Coruña, Celta de Vigo, Galatasaray, Borussia Dortmund of Chelsea. Wil Ajax naar pot 2 promoveren dan mogen vijf van deze teams aangevuld met Celtic, AEK Athene en Dinamo Kiev, zich niet plaatsen.
Pot 1
Real Madrid (Spa) 151.769 geplaatst
Manchester United (Eng) 136.170 geplaatst
Bayern München (Dui) 124.566 geplaatst
Lazio Roma (Ita) 106.155 3e voorronde
Arsenal (Eng) 105.170 geplaatst
Juventus (Ita) 100.155 geplaatst
Deportivo La Coruña (Spa) 98.769 3e voorronde
AC Milan (Ita) 97.155 geplaatst
pot 2
Internazionale FC (Ita) 93.155 geplaatst
FC Porto (Por) 86.791 geplaatst
Celta de Vigo (Spa) 86.769 3e voorronde
Galatasaray SK (Tur) 78.495 3e vorronde
Olympique Lyonnais (Fra) 76.734 geplaatst
Panathinaikos (Grie) 72.391 geplaatst
Borussia Dortmund (Dui) 70.566 3e voorronde
Chelsea FC (Eng) 70.170 3e vooronde
Pot 3
PSV (Ned) 60.749 geplaatst
Celtic FC (Scho) 57.187 2e voorronde
AEK Athene (Gri) 56.391 3e voorronde
Dynamo Kiev (Oek) 55.291 3e voorronde
AFC Ajax (Ned) 54.749 3e voorronde
Olympiakos Piraeus (Gri) 54.391 geplaatst
Newcastle United (Eng) 51.170 3e voorronde
Glasgow Rangers (Scho) 50.187 3e voorronde
Pot 4
Sparta Praag (Tsj) 49.975 3e voorronde
Olympique Marseille (Fra) 49.734 3e voorronde
VfB Stuttgart (Dui) 49.566 geplaatst
Lokomotiv Moskou (Rus) 49.520 3e voorronde
Anderlecht (Bel) 49.250 2e voorronde
Slavia Praag (Tsj) 48.975 2e voorronde
Real Sociedad (Spa) 47.769 geplaatst
AS Monaco (Fra) 45.734 geplaatst
quote:Het zou het kunnen zijn... maarja aangezien niemand het zegt blijft het gissen... lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er politie geinfriteerd (*** woord) is. Ik bedoel de engelse politie zat zelfs in de top van de IRA. Wil je voorkomen dat de politie iets weet voor het gaat gebeuren moet je de communicatie stil leggen. Maarja wat gaat er gebeuren dan? Beverwijk 2?
Op vrijdag 20 juni 2003 15:38 schreef JeroenV het volgende:
En dat neem je serieus?
Lijkt me toch meer satirisch bedoeld.
Koop toch wat goeie denk ik dan of hebben ze geen knakan ofzo?
De link van het topic is:
Overigens hebben de meeste ajax netwerk mensen besloten het Willem II netwerk over te nemen:
quote:Neen, de ramen in de Kuip smaken namelijk net iets lekkkerder...
Op vrijdag 20 juni 2003 21:46 schreef Richard_Ramenlikker het volgende:
Ajaks is klote man! Wat moeten ze nou met Boukharige, Bergdombo en Ibrapielofiets?Koop toch wat goeie denk ik dan of hebben ze geen knakan ofzo?
quote:Overigens vind/merk ik dat er sinds de sluiting van bepaalde Ajax sites steeds meer Ajax users zich ook hier meldden...
Op vrijdag 20 juni 2003 21:57 schreef Bobu het volgende:
Op PSV Netwerk zijn sinds de sluiting van het ajax netwerk forum vele ajacieden te vinden. Vooral in de topic betreffende de vraag wat de reden van de onrust is wordt aardig wat gepost.De link van het topic is:
Overigens hebben de meeste ajax netwerk mensen besloten het Willem II netwerk over te nemen:
quote:meld
Op zaterdag 21 juni 2003 03:08 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Overigens vind/merk ik dat er sinds de sluiting van bepaalde Ajax sites steeds meer Ajax users zich ook hier meldden...
quote:Die mensen heten Boukhari, Bergdölmo en Ibrahimovic....
Ajaks is klote man! Wat moeten ze nou met Boukharige, Bergdombo en Ibrapielofiets?Koop toch wat goeie denk ik dan of hebben ze geen knakan ofzo?
quote:Tenzij Koeman toch weggaat
Op zaterdag 21 juni 2003 18:35 schreef GerardVanAs het volgende:
Chivu wil graag met Koeman blijven werken hoor ik net, dus de kansen worden weer groter dat hij blijft bij Ajax.
rood,zwart en groen, NEC wordt kampioen
quote:Wat een aanwinst voor VBL weer
Ik hoop dat Chivu blijft, als hij het meent wat hij zegt dan is dat wel een goed bericht.
Jammer van het mogelijke vertrek van v Basten....
quote:Het lijkt me sterk dat Marco dat wil doen. Ik denk dat-ie het te risico-vol zal vinden om met Rijkaard daar te gaan zitten...
Op zaterdag 21 juni 2003 18:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Jammer van het mogelijke vertrek van v Basten....
quote:tja ik weet het niet, het zijn wel fanatiekelingen natuurlijk en het zou een enorme uitdaging zijn..... Maar link is het zeker.
Op zaterdag 21 juni 2003 19:04 schreef Doc het volgende:[..]
Het lijkt me sterk dat Marco dat wil doen. Ik denk dat-ie het te risico-vol zal vinden om met Rijkaard daar te gaan zitten...
Ik vind het toch raar van Barca, dat ze een nog redelijk onervare coach willen, want zowel Koeman als Rijkaard zijn imo nog te onervaren voor een club als Barca, waar ze de kans lopen om keihard op hun bek te gaan.
quote:Ach er zal ook wel niet al te veel van waar zijn, ik heb buitenom Fok nog niets over een ophanden zijnde transfer vernomen.
Op zaterdag 21 juni 2003 21:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik denk dat Rijkaard, en van Basten zelf niet echt types voor Spanje zijn, en zich veel beter thuis zullen voelen bij Italiaanse clubs, ze zijn immers het leven en de voetbal cultuur daar al gewend. Maar ja, je weet nooit.Ik vind het toch raar van Barca, dat ze een nog redelijk onervare coach willen, want zowel Koeman als Rijkaard zijn imo nog te onervaren voor een club als Barca, waar ze de kans lopen om keihard op hun bek te gaan.
quote:De club die 2x von Gal als coach had doet nou eenmaal rare dingen
Op zaterdag 21 juni 2003 21:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik vind het toch raar van Barca, dat ze een nog redelijk onervare coach willen, want zowel Koeman als Rijkaard zijn imo nog te onervaren voor een club als Barca, waar ze de kans lopen om keihard op hun bek te gaan.
quote:Over Van Basten
Op zaterdag 21 juni 2003 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ach er zal ook wel niet al te veel van waar zijn, ik heb buitenom Fok nog niets over een ophanden zijnde transfer vernomen.
Over Rijkaard
maar de discussie daarover kan beter gevoerd worden in
Rijkaard kandidaat bij Barça
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 22-06-2003 11:12]
(na al die jaren, bleef ik hopen dat ie wéér terugkwam......
Maar na hem gesproken te hebben, vertelde hij me dat ie alleen meedeed aan benefiet (vriendschappelijke, vrolijke) duels enzo.....
Maar nog steeds roeleert hij!! )
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:35 schreef GerardVanAs het volgende:
Chivu wil graag met Koeman blijven werken hoor ik net, dus de kansen worden weer groter dat hij blijft bij Ajax.
quote:Ik verwacht dat die dankzij die zaakwaarnemer toch nog weg gaat, dit zal voor de Ajax-defensie een flinke sepert zijn. (voor mij overigens ook.)
Zaakwaarnemer Chivu: "Hij vertrekt bij Ajax"AMSTERDAM, 22 juni 2003 12:12 - In een vraaggesprek met Telelombardia bevestigde Becali, de zaakwaarnemer van Cristian Chivu, nogmaals dat de aanvoerder Ajax gaat verlaten. "Ik hebeen overeenkomst met Giuliano Terraneo tot de 25ste juni voor Chivu. Inter en Ajax hebben overleg gehad over de transferclausule van ¤ 20 miljoen in zijn contract. Indien Koeman naar Barcelona zou zijn gegaan, was Cristian hem gevolgd. Als Ajax en Inter er uit zijn, is de transfer 5 minuten later rond. Daarom wil ik nu praten met Inter. Oriali (Inter) en Moratti (president van Inter) hebben mijn telefoonnummer. Buiten Inter is Barcelona ook nog steeds in de race. Tevens is er nog een club uit de Premier League geïnteresseerd. Die naam maak ik nog niet bekend. Die mogelijkheid houd ik achter de hand", aldus Becali.
In Italië is men er echter van overtuigd dat Inter en Ajax er al uit zijn en dat het nog maar een kwestie is van een paar dagen alvorens de transfer zal worden afgerond.
quote:inderdaad.
Op zondag 22 juni 2003 13:08 schreef keeper het volgende:
Dat Chivu weggaat, kan ik nog mee leven, maar waarom naar die $#@%@!-club Inter?
Maar ik snap ook niet waarom Chivu naar zo'n club als Inter wil
quote:$$$$ zal wel gewoon een grote zak geld voor zijn ogen hebben gekregen, dan maakt het hem echt niet uit welke club hoor...
Op zondag 22 juni 2003 13:14 schreef mitt het volgende:[..]
inderdaad.
quote:Het grote geld en het wordt als een stap voorwaarts gezien als je je bij zo'n club staande kan houden.
Op zondag 22 juni 2003 13:14 schreef mitt het volgende:[..]
inderdaad.
Ow, dan klopt er dus geen REET van!
Als hier nou ook eens een status aparte werd ingevoerd voor clubs.
Plus een te kleine afzetmarkt.
quote:Bron :At5
TONNIE BRUINS SLOT BLIJFT BIJ AJAX
Tonnie Bruins Slot blijft volgend
seizoen gewoon de rechterhand van
Ronald Koeman bij Ajax. Dat heeft
technisch directeur Arie van der Eijden
telefonisch laten weten aan AT5.
Er was onduidelijkheid ontstaan omdat
de Spaanse pers had gemeld dat Frank
Rijkaard, Marco van Basten en Tonnie
Bruins Slot naar Barcelona zouden gaan.
Rijkaard zou de nieuwe hoofdtrainer van
de Catalaanse club worden.
Van der Eijden verwacht dat Van Basten
volgend seizoen bij Ajax blijft, waar
hij met John van 't Schip het beloften-
team coacht. Naar verluid tekent Frank
Rijkaard maandag bij Barcelona.
Dat scheelt iig weer....
quote:Die neemt waarschijnlijk iemand mee die de Spaanse taal machtig is.
Op zondag 22 juni 2003 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt denk ik alleen Rijkaard.
Aan Frans Hoek alleen heb je niks.
Spreekt van 't Schip Spaans ?
quote:Ze staan 2-0 voor tegen Besiktas in de kwartfinale van de Bospuruscup.
Op zondag 22 juni 2003 21:36 schreef ijsvries het volgende:
Weet er iemand toevallig wat er nu met ajax aan de hand is?
Nog 15 minuten te gaan.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:32 schreef keeper het volgende:[..]
Ze staan 2-0 voor tegen Besiktas in de kwartfinale van de Bospuruscup.
Nog 15 minuten te gaan.
quote:Mocht het doorgaan, dan is het te hopen dat het Ajax lukt om die Escude van PSG (geloof ik; Franse club igg.) aan te trekken...
Op zondag 22 juni 2003 12:35 schreef The_Coach het volgende:[..]
[..]Ik verwacht dat die dankzij die zaakwaarnemer toch nog weg gaat, dit zal voor de Ajax-defensie een flinke sepert zijn. (voor mij overigens ook.)
Tevens zou ik dit een heel dom besluit vinden van Chivu aangezien ik Ajax meer toekomst zie hebben dan Inter met zijn cattenacio spel.
Totslot is het dan nog naarder om hem met Inter in het Amsterdam Tournament te zien.
quote:Rennes.
Op maandag 23 juni 2003 01:16 schreef ddZ het volgende:
Mocht het doorgaan, dan is het te hopen dat het Ajax lukt om die Escude van PSG (geloof ik; Franse club igg.) aan te trekken...
Opzich heeft hij wel een goede kop, net zoals Chivu .
quote:zijn dat geen uitspraken om aan SCH over te laten?
Op maandag 23 juni 2003 01:22 schreef keeper het volgende:[..]
Opzich heeft hij wel een goede kop, net zoals Chivu.
quote:Keeper is volgens mij vandaag iets te lang in Hools geweest... SCH heeft em gebrainwashed..
Op maandag 23 juni 2003 01:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zijn dat geen uitspraken om aan SCH over te laten?
quote:bron
Inter meldt zich voor Chivu en Robben22/6/2003 20:41
Internazionale heeft zijn zinnen gezet op Cristian Chivu en Arjen Robben. Bestuurslid Gabriele Oriali bekent in gesprek te zijn met Ajax en PSV over de twee linkspoten.
Cristian Chivu heeft nog tot 30 juni om een nieuwe club te vinden. Volgens Ioan Becali, zaakwaarnemer van de Roemeense verdediger van Ajax, is een transfer naar Internazionale zeer waarschijnlijk.'Als de clubs het eens worden, dan is het voor ons geen enkel probleem om zaken te doen met Inter', zei Becali op de Italiaanse zender Telelombardia. 'Wij bereiken binnen vijf minuten een akkoord.'
Op de officiële website heeft Inter, dat eerder al interesse toonde in Andy van der Meyde, een interview met bestuurslid Gabriele Oriali met Il Corriere dello Sport overgenomen. Oriali bekent daarin in gesprek te zijn met Ajax en PSV.
'Het probleem met de Nederlandse clubs is de prijs die zij willen ontvangen', legt Oriali uit. 'Er valt niet met ze te praten over het ruilen van spelers. Ze willen geld zien en momenteel is hun prijs te hoog gezien onze financiële situatie. We zullen de komende dagen zien hoe het verloopt.'
De doorbraak van Robben is blijkbaar ook in Italië niet onopgemerkt gebleven. 'Robben is een jonge aanvaller, een zeer interessante jongen. Zoals de hele transfermarkt momenteel zeer interessant is. We moeten met het beschikbare geld en met hard werken Inter proberen te vesterken', aldus Oriali.
Alleen de eerste categorie zouden dus spelers uit kunnen komen, en daar hebben clubs als Ajax en PSV niets aan
Als jullie die spelers zo graag willen hebben -> dokken!
quote:
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Wat een aanwinst voor VBL weer
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Richard_Ramenlikker, weer, weg 4ever.
Oorspronkelijke user: Cherrymoontraxx houdt zich niet aan afspraken gemaakt bij zijn unban verleden jaar, 6 maanden wederom weg.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 20:30 schreef superjoden het volgende:
Eindelijk laat Cristian Chivu zich ook uit over de op hande zijnde transfer naar Inter. "Ik zou graag onmiddellijk naar Inter willen, maar Ajax wil snel het geld zien en anders moet ik blijven waar ik ben. Eerder heb ik nee gezegd tegen Moratti (president van Inter) omdat ik onvoldoende ervaring had. Nu ben ik zeker van mijzelf. Voor mij zijn er geen goede alternatieven voor Inter. Ook Barcelona niet. Ik wil in de Serie A voetballen, omdat Italianen weten wat winnen is", aldus de 22-jairge aanvoerder van Ajax die er kennelijk op uit is de transfer te forceren. Zijn uitlatingen staan namelijk haaks op wat hij in Nederland altijd verkondigt, namelijk dat hij nog één jaar bij Ajax wil blijven.
quote:Waar he je dit precies vandaan???
Op maandag 23 juni 2003 20:30 schreef superjoden het volgende:
Eindelijk laat Cristian Chivu zich ook uit over de op hande zijnde transfer naar Inter. "Ik zou graag onmiddellijk naar Inter willen, maar Ajax wil snel het geld zien en anders moet ik blijven waar ik ben. Eerder heb ik nee gezegd tegen Moratti (president van Inter) omdat ik onvoldoende ervaring had. Nu ben ik zeker van mijzelf. Voor mij zijn er geen goede alternatieven voor Inter. Ook Barcelona niet. Ik wil in de Serie A voetballen, omdat Italianen weten waat winnen is", aldus de 22-jairge aanvoerder van Ajax die er kennelijk op uit is de transfer te forceren. Zijn uitlatingen staan namelijk haaks op wat hij in Nederland altijd verkondigt, namelijk dat hij nog één jaar bij Ajax wil blijven.
quote:Mja, het zat misschien in de duim van een Italiaanse reporter.
Op maandag 23 juni 2003 21:58 schreef sjeng007 het volgende:
Waar he je dit precies vandaan???
op de Ajax-site kank het nie vinde!!
Maar als hij het echt heeft gezegd mag ie optiefen. .
quote:dat vind ik ook
Op maandag 23 juni 2003 22:58 schreef keeper het volgende:[..]
Mja, het zat misschien in de duim van een Italiaanse reporter.
Maar als hij het echt heeft gezegd mag ie optiefen.
.
quote:voetbalonline...maar de betrouwbaarheid van deze site mag wel in twijfel gebracht worden dus dit zal wel weer een gerucht zijn..... pff laat de competitie maar weer snel beginnen want elke dag krijg je weer andere berichten.
Op maandag 23 juni 2003 21:58 schreef sjeng007 het volgende:[..]
Waar he je dit precies vandaan???
op de Ajax-site kank het nie vinde!!
Geloof hier vrij weinig van. Kiwoe is een slimme vent die zoiets NIET in de pers gaat roepen...
quote:Tenzij....
Op dinsdag 24 juni 2003 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Geloof hier vrij weinig van. Kiwoe is een slimme vent die zoiets NIET in de pers gaat roepen...
quote:Zucht............................
Op dinsdag 24 juni 2003 10:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
Waar rook is, is vuur.
quote:Waarom zouden ze dan een verhaal over Chivu verzinnen..?? Ze hadden beter een Duits talent kunnen kiezen dan. Dat is een veel grotere afzetmarkt. Het zou mij niks verbazen als vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dta Chivu toch vertrekt.
Op dinsdag 24 juni 2003 11:05 schreef NOORD-414 het volgende:
Al die onbekende, buitenlandse sites die a la voetbalonline een verhaaltje verzinnen om maar bezoekers te trekken
quote:Het zou inderdaad zo maar kunnen, alleen er worden zo vaak verhalen verzonnen over Ajax spelers (alhoewel speculaties over het wel of niet vertrekken van Chivu wel terecht zijn), dat ik zo'n verhaal pas geloof als iemand als van Eijden of Koeman zegt dat de interesse serieus is. Om maar even aan te geven, op het Ajax Netwerk stonden er het afgelopen jaar elke maand wel vijf of meer van zulke artikelen dat Chivu "zeer binnenkort" weg zou gaan. Het zal wel, ik geloof het pas als de transfer bevestigd is.
Op dinsdag 24 juni 2003 11:16 schreef Frenkie het volgende:[..]
Waarom zouden ze dan een verhaal over Chivu verzinnen..?? Ze hadden beter een Duits talent kunnen kiezen dan. Dat is een veel grotere afzetmarkt. Het zou mij niks verbazen als vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dta Chivu toch vertrekt.
Hard, maar zo is het nou eenmaal
quote:Dat heeft ws te maken met de zaakwaarnemer van Chivu. Die praat met alleclubs en verkondigd dan in de pers dat de onderhandelingen bijna afgerond zijn, etc. Tja daar krijg je dit soort verhalen van.
Op dinsdag 24 juni 2003 11:31 schreef Svensational het volgende:
In het begin van het jaar stond ook overal "Chivu naar Real Madrid". Dat zou al zeker zijn
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 11:21 schreef Svensational het volgende:
Dan kan Frank komen!
quote:aggos, is je steen opgetild?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:11 schreef KimSilver het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 13:01 schreef G1Ace het volgende:[..]
geen frank meer!
quote:Ja, richtig. Alsof de naam Chivu momenteel niet een redelijke exposure zou genieten. Meer dan de naam van een onbekend Duits talent iig.
Op dinsdag 24 juni 2003 11:16 schreef Frenkie het volgende:
Waarom zouden ze dan een verhaal over Chivu verzinnen..?? Ze hadden beter een Duits talent kunnen kiezen dan. Dat is een veel grotere afzetmarkt.
quote:Chivu is in Duitsland vast niet zo'n grote naam. Nee hoor voor exposure hadden die Italianwen wel een ander gekozen. Mara goed we wachten af
Op dinsdag 24 juni 2003 13:26 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, richtig. Alsof de naam Chivu momenteel niet een redelijke exposure zou genieten. Meer dan de naam van een onbekend Duits talent iig.
quote:Nee, het is alleen maar een speler die gewild is door alle Europese topclubs.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:51 schreef Frenkie het volgende:
Chivu is in Duitsland vast niet zo'n grote naam.
Naja, daar horen Duitse clubs toch niet meer bij .
quote:Dan nog liever Real dan Inter hoor....
Op dinsdag 24 juni 2003 14:00 schreef Svensational het volgende:
Als ie maar niet naar Real Madrid gaat...
quote:Nee echt niet. Real vind ik zo'n arrogante k**club. Dan zie ik hem duizendmaal liever naar Inter gaan. Maar het liefst naar Barcelona
Op dinsdag 24 juni 2003 14:23 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dan nog liever Real dan Inter hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |