quote:idd in combi met 1400 cc en cvt komt men al snel op een gemiddeld verbruik met mijn rijstijl van 1 op 7/8
Op dinsdag 10 juni 2003 23:55 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
ik had m ligter verwacht idd
quote:das evenveel als onze golf 3 2.0
Op dinsdag 10 juni 2003 23:57 schreef jozef444 het volgende:[..]
idd in combi met 1400 cc en cvt komt men al snel op een gemiddeld verbruik met mijn rijstijl van 1 op 7/8
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 00:04 schreef jozef444 het volgende:
mensen ik ga men nest op zoekenmorgen praten we weer verder over de boeiendste der automobielen : Renault 5 GTTurbo
, mzzls
quote:Ga slapen man!!!
Op woensdag 11 juni 2003 00:29 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Alors!
quote:Ik kijk
Op woensdag 11 juni 2003 00:29 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ga slapen man!!!
Zal ff voordoen hoe dat gaat
quote:Ich auch.
Op woensdag 11 juni 2003 00:34 schreef RaTz het volgende:
Ik tyf em ook af naar m'n bed.
Ik heb me zelfs gruwelijk verslapen eigenlijk maar ja, ze wachten maar ff; een mailserver bij een klant (5 vestigingen, 450 personen) werkt niet, nou, dan huren ze maar een paar postduiven voor de time being
quote:Pfffttt daar rij ik ook regelmatig.. Aangezien het in de spits via nijnsel/best toch nog sneller naar tilburg rijden is als via den bosch (helemaal nou de structuurlaan oid in schijndel open ligt). Dramatisch is dat stuk over de A50. Dan rij je eindelijk op die snelweg waar ze al 25 jaar mee bezig zijn en dan mag je nog maar 50 :| .
Op dinsdag 10 juni 2003 23:01 schreef jozef444 het volgende:[..]
ehm pfft das een goeie ik ken ze niet bij a-nummer
twas iig tilburg-eindhoven-veghel (snelweg tilburg-eindhoven zijn ze een stukkie bezig en tja van eindhoven naar mijn nederige ouderlijke stulpje in veghelinos daar zijn ze aan die a50 bezig om m aan te leggen maarja daar rij je nu over de (nieuwe ) snelweg en mag je officieel maar 50 en daar houden mensen zich ook aan om half 11 's avonds
quote:de oplossing: E-meeuw!
Op woensdag 11 juni 2003 07:28 schreef Ballebek het volgende:
En wie is weer de eersteIk heb me zelfs gruwelijk verslapen eigenlijk maar ja, ze wachten maar ff; een mailserver bij een klant (5 vestigingen, 450 personen) werkt niet, nou, dan huren ze maar een paar postduiven voor de time being
goedemorgen
quote:En dat zijn ze. man man. 7 pagina's volgespammed terwijl ik weg was
Op woensdag 11 juni 2003 08:29 schreef BroesWillems het volgende:goeiemorge
Zijn jullie weer lekker druk geweest....
quote:
Lifestyle-versie van Audi A2
Audi presenteert de A2 colour.storm, een sportieve lifestyle-uitvoering leverbaar in opvallende kleurencombinaties.
De colour.storm werd al enige tijd geleden in Duitsland voorgesteld, en wordt nu eindelijk ook naar Nederland gehaald. Er is keuze uit drie opvallende kleuren, Misanorood pareleffect, Imolageel en Sprintblauw pareleffect. Het dak, de stootlijsten, de buitenspiegels, de wielkastranden en de klep van de servicemodule zijn uitgevoerd in matzwart. De colour.storm is eventueel te voorzien in een bijpassende binnenaankleding, waarbij de stoelen zijn uitgevoerd in zwart gecombineerd met rood, geel of blauw.
De colour.storm is verkrijgbaar als 1.4 en 1.4 TDI. De meerprijs bedraagt ¤ 1.325 en met bijpassende binnenbekleding ¤ 1.650. In combinatie met het Pro Line pakket is de meerprijs maar ¤ 625.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:00 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgen
quote:Die zin strookt niet helemaal.
Op woensdag 11 juni 2003 09:05 schreef Kreator het volgende:[..]
. 4 uur geslapen. Kon niet slapen.
.
quote:Kun je nagaan.
Op woensdag 11 juni 2003 09:14 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Die zin strookt niet helemaal.
quote:Mietje
Op woensdag 11 juni 2003 09:05 schreef Kreator het volgende:[..]
. 4 uur geslapen. Kon niet slapen.
.
nou de eerste toets zit er weer op
straks nog een en dan weer naar huis
quote:Moge allemaal.
Op woensdag 11 juni 2003 09:29 schreef Ultimora het volgende:
goedemorgen!nou de eerste toets zit er weer op
straks nog een en dan weer naar huis
Welke heb jij gehad? En heb je zo dadelijk?
Ik heb vanmiddag BedrijfsEConomie
en KWAliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |