quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:37 schreef witste het volgende:
Halfords...
quote:De DeepFreezer expert spreekt!
Op dinsdag 10 juni 2003 17:36 schreef Tijn het volgende:
Mn zus heeft zo'n ding. Gewoon van de Megapool.
quote:één? Oh die zal nou wel weg zijn dan.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Blokker had er 3 weken geleden een staan.
Konden ongeveer 2 1.5 literflessen in en nog wat ander spul
quote:Nou, ga er dan maar eens kijken wat voor 'neven' artikelen ze allemaal verkopen... Ik ben er niet trots op, maar ik heb er gewerkt (schaam
Op dinsdag 10 juni 2003 17:39 schreef 2Mini het volgende:[..]
das toch een fietsenzaak??
Maar het lijkt mij ook wel leuk. Meer niet. Want het is gwoon een hebbedingetje . En t kost nog geld ook
=edit=
plaatjes toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door NemesisDivina op 10-06-2003 18:57]
quote:Waarom niet! de meest stomme dingen worden verzonnen om een PC te koelen, dus bouw maar in de koelkast..
Op dinsdag 10 juni 2003 18:40 schreef jpschadde het volgende:
lol
compukoelboxMaar het lijkt mij ook wel leuk. Meer niet. Want het is gwoon een hebbedingetje
. En t kost nog geld ook
quote:Goh, lijkt me ook sneu, daar je baby in doen
Op woensdag 11 juni 2003 15:50 schreef _lunatic_ het volgende:... er ook een baby-minicooler is, ...
Volgens mij als je wat electronica zaken langs gaat dat je wel wat vind...
En wat is er tegen een gewone coolbox?? 2 van die coolpakken, als je gaat slapen leg je ze allebei in de vriezer, je fles cola zet je weer gewoon in de koelkast, ga je aan het werk en wil je drinken neem je je fles en een coolpak mee en halverwege de dag wissel je dat pak om... Lijkt me een stuk goedkoper en minstens zo effectief. Het scheelt alleen misschien 2 keer lopen...
Tis dat ie van BB was maar anders
Weet alleen niet meer wat het ding gekost heeft.
Overigens, gekocht bij De Wit (Campingzaak)
quote:CampingGaz (die van die blauwe gasflessen voor op de camping) heeft er een met zo'n combifunctie (auto-aansteker 12V en normaal 220V)
Op dinsdag 10 juni 2003 19:28 schreef the_contract_killer het volgende:
zoiets zoek ik ook,maar dan met sigaretten aansluiting voor in de auto,wat zullen de prijzen eigenlijk zijn voor zoiets?
quote:ik heb vorige week de 36 liter koeling van Camping gaz gekocht. Bevalt prima, maakt alleen een beetje veel lawaai....
Op dinsdag 1 juli 2003 16:47 schreef Brrrs het volgende:[..]
CampingGaz (die van die blauwe gasflessen voor op de camping) heeft er een met zo'n combifunctie (auto-aansteker 12V en normaal 220V)
Weet niet wat ze kosten want CampingGaz heeft (nog) geen site.
Succes!
quote:Zag bij Bl***er deze week een koelbox en zag toen dat het bedrijf CampinGaz heet (zonder dubbel g) Nog ff gezocht en ze hebben dus wel een site: http://www.campingaz.com/sunbeam/du/ (hoop niet dat dit onder spam valt) waarop je bij produkten etc meer info kunt vinden.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:47 schreef Brrrs het volgende:
CampingGaz (die van die blauwe gasflessen voor op de camping) heeft er een met zo'n combifunctie (auto-aansteker 12V en normaal 220V)
Weet niet wat ze kosten want CampingGaz heeft (nog) geen site.
Succes!
quote:ey ff een vraagje ik zit er zelf ook aan te denken om er 1 te kopen maar 36 liter koeler te kopen bij Gaz maar uuh hoe duur is hij
Op dinsdag 1 juli 2003 18:20 schreef Chielus het volgende:[..]
ik heb vorige week de 36 liter koeling van Camping gaz gekocht. Bevalt prima, maakt alleen een beetje veel lawaai....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |