Zoals beloofd;quote:
Best wel zweten ja, maar resultaat daarna is verblindendquote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef -Muse- het volgende:
Wat een enorm foute, maar toch erg mooie wagen!!
Zit behoorlijk wat uur poetswerk in ofniet?![]()
helemaal goedgekeurd, edoch zo fout als ik weet niet watquote:Op maandag 11 april 2005 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Pimp my ride![]()
Auto komt hoger te staan als de motor draait ( 4 punts niveauregeling) , auto met oranje knipperlichten is van een kameraad
Wat een hoeresloep! maar dan in de positieve zin van het woordquote:Op maandag 11 april 2005 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Pimp my ride![]()
Auto komt hoger te staan als de motor draait ( 4 punts niveauregeling) , auto met oranje knipperlichten is van een kameraad
wat een geweldige auto, maar dan vooral voor een verzameling...quote:Op maandag 11 april 2005 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Pimp my ride![]()
Juist, ja een RS4/6 heeft altijd chromen spiegels.quote:Op donderdag 12 juni 2003 12:08 schreef rbman het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Die SEL is idd superrrgaaf![]()
Rij zelf een E-klasse combi
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's ook best cool hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 20:07 schreef Catheschat22 het volgende:
Wow, wat een mooie auto's allemaal zeg!
Ik ben trotse bezitster van een Suzuki Swift uit 1986 mét zelfgebouwde uitlaat en een vette boomboom base erin. De roestvlekjes en de herrie (door de uitlaat, die is tamelijk fors uitgevallen voor een auto als de mijne) neem ik voor lief want hij start trouw elke dag en ik ben er onwijs blij mee!
Helemaal omdat het een krijgertje was en hij zou nog hooguit nog een jaartje kunnen rijden. We zijn al drie jaar samen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |