quote:Tja, die andere hints snapte ik, en die datum van 10 oktober 1959 kwam me bekend voor. Ik zou alleen eerder de Pogues dan Simple minds verwacht hebben als hint... overigens kan ik haar nog zien op een aantal vhs-tapes van French & Saunders... gelukkig. Erg zonde dat ze er niet meer is
Op woensdag 11 juni 2003 11:14 schreef Berkery het volgende:[..]
Steve Lillywhite
Ik had een heleboel hints klaarliggen maar ranja maaide me het gras voor de voeten weg
quote:idd
Op woensdag 11 juni 2003 12:31 schreef ranja het volgende:[..]
Tja, die andere hints snapte ik, en die datum van 10 oktober 1959 kwam me bekend voor. Ik zou alleen eerder de Pogues dan Simple minds verwacht hebben als hint... overigens kan ik haar nog zien op een aantal vhs-tapes van French & Saunders... gelukkig. Erg zonde dat ze er niet meer is
zag haar pas nog op TOTP2 met Days
quote:mja, ken wel het album In Through the Out Door van Led Zeppelin maar daar staat volgens mij geen nummer op waarin dat stukje tekst komt...
Op woensdag 11 juni 2003 13:14 schreef ranja het volgende:
geen inspiratie dus: uit welk nummer komt dit stukje tekst?"She walked in through the out door"
quote:Die bedoel ik zeker niet.
Op woensdag 11 juni 2003 13:34 schreef merino het volgende:[..]
mja, ken wel het album In Trough the Out Door van Led Zeppelin maar daar staat volgens mij geen nummer op waarin dat stukje tekst komt...
quote:Goedzo...
Op woensdag 11 juni 2003 13:48 schreef Gambolputty het volgende:
Prince - Raspberry Baret!
Link tussen:
U2
Cure
Squeeze
10 seconden denk ik zo.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:14 schreef Berkery het volgende:
Katten denk ikIn songtitels
quote:An cat dubh
Op woensdag 11 juni 2003 14:15 schreef Gambolputty het volgende:[..]
En voor de vorm nog even: welke songs?
Wat is de link tussen China Crisis & The Manic Street Preachers?
* hoop ik
quote:Allebei uit Wales¿
Op woensdag 11 juni 2003 14:27 schreef Berkery het volgende:
Mmm, ff een 2 punten vraag doen*:Wat is de link tussen China Crisis & The Manic Street Preachers?
* hoop ik
quote:Allebei 2 C's in de naam ¿
Op woensdag 11 juni 2003 14:27 schreef Berkery het volgende:
Mmm, ff een 2 punten vraag doen*:Wat is de link tussen China Crisis & The Manic Street Preachers?
* hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |