Deze heeft mijn vriendin gekocht:
Uit 1984, 89000 km. En hij is fantastisch mooi. We hebben hem gekocht in Brummen bij die enorme classics dealer waar allemaal mensen met veels te veel geld veels te dure auto's kopen (The Gallery). En tussen al dat ferraro- en mercedesgeweld stond deze fantastische kevert!
wees er zuinig op, en hij levert je meer op dan hij je gekost heeft.
Veel rijplezier ermee, met zijn tweeen!
quote:edit. ja dus
Op dinsdag 10 juni 2003 13:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Vanm buiten ziet ie er idd erg mooi uit.Vind um alleen van binnen minder. Is het een geimporteerde?
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 10-06-2003 13:08]
Mooie kleur ook, hoop trouwens dat ie een garage heeft ...
quote:Ben ik ook wel benieuwd naar.
Op dinsdag 10 juni 2003 13:05 schreef big_ble het volgende:
hoop trouwens dat ie een garage heeft ...
quote:Let ff op 1 ding een vriend van mij heeft ook 2 mexicanen gehad maar let er op want ze roesten onder je kont vandaan terwijl je der in zit voor de verderrest blijven kevers coole wagens
Op dinsdag 10 juni 2003 13:06 schreef Z het volgende:
Hij komt idd uit Mexico, en de bekleding is niet origineel. Het dak is wit dat maakt hem wel wat mooier van binnen (zie je niet goed op de foto...).
Ik vind het toch iets minder hebben omdat het geen echte klassieker is.
Doe mij maar een 69-er uit Wolfsburg, met die oude 6 volt accu.
Maar het blijft natuurlijk leuk zo'n kever.
quote:Dan wordt het een hobby auto, deze kan je nog gewoon gebruiken. Ik neem touwens aan dat als er op de moterkap Mexico staat dat hij dan ook uit Mexico komt want zeker weet ik het niet.... Er stond daar ook een Kever uit 1967 met maar 18000 km, die was erg mooi. www.aaldering.nl
Op dinsdag 10 juni 2003 13:08 schreef GizartFRL het volgende:
Mexico kever.Ik vind het toch iets minder hebben omdat het geen echte klassieker is.
Doe mij maar een 69-er uit Wolfsburg, met die oude 6 volt accu.Maar het blijft natuurlijk leuk zo'n kever.
quote:Die genoemde 69-er word ook nog gewoon gebruikt hoor.
Op dinsdag 10 juni 2003 13:14 schreef Z het volgende:[..]
Dan wordt het een hobby auto, deze kan je nog gewoon gebruiken. Ik neem touwens aan dat als er op de moterkap Mexico staat dat hij dan ook uit Mexico komt want zeker weet ik het niet.... Er stond daar ook een Kever uit 1967 met maar 18000 km, die was erg mooi. www.aaldering.nl
M'n pa wil hem waarschijnlijk weg doen, vind ik zeer jammer en ik mag er niet eens in rijden...
nohja, succes ermee
Stoer ding
Maar waarom zijn is de zijkant donkerder als de rest van de carrosserie?
quote:Hmmm? Omdat het er mooi uitziet? Niet omdat het geen originele deuren zijn iig...
Op dinsdag 10 juni 2003 14:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
Mooie kever zeg!Maar waarom zijn is de zijkant donkerder als de rest van de carrosserie?
quote:Dan heb ik het met je te doen want ik vond brummen toch wel een enorm "gat"!
Op dinsdag 10 juni 2003 14:57 schreef jacco het volgende:
He dat zit in mijn woonplaatsMaar leuke kever. En ze hebben daar nog wel veel meer.............
quote:Dus jij hebt ook veels te veel geld?
Op dinsdag 10 juni 2003 13:00 schreef Z het volgende:
We hebben hem gekocht in Brummen bij die enorme classics dealer waar allemaal mensen met veels te veel geld veels te dure auto's kopen (The Gallery).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |