abonnement Unibet Coolblue
pi_10994586
Midden in de mooie stad staat een Heel groot huis, die toch nog aan de zee ligt. Guusie koopt het huis met al zijn spaar centen en bouwt er een Hotel van. Ik zoek nu werknemers, schoonmakers, managers, receptionisten, tuinmannen/vrouwen. Ik zal de verdere kosten vertellen van de overnachting als je wilt slapen. Als je wilt werken bij Fok hilton hotel dan moet je een afspraak maken. Guusie wilde de concurentie voelen met de andere hotels op het FOK! eiland, het zal geen makkie worden, maar er moet een concurentie zijn...

Ik zie de zon voor me, hij daalt langzaam. Het is een prachtig gezicht van het o zo luxe hotel voor alle vips Fok!kers. De lucht is zo blauw.....




UPDATE!!!
We zijn al direct uitgebreid. We zijn smaen gegaan met 'the fergate island' van gieling. (die nu onder de naam 'the fergate/hilton island' gaat)

Dit is het ultime droom eiland, met vila's die o.a. een privé strand hebben, een eigen jacuzi, 3 plasma schermen per vila, en ga zo door.

Dit alles ligt op een eiland niet ver van het hotel, en je kan er per boot/vlioegtuig of helicopter komen.

Op het eiland leven vele exotische dieren, en heb je beschikking over een eigen auto om bij de receptie te komen. Dit alles kost ook wat! (de prijs verschillend van 4000 tot 7000 euro per week, per persoon.) Dit ligt vooral aan of je eiland afgelegen light, of dat er direct een vila naast ligt

Laat gewoon even weten wat je wilt, en hoe je er wilt komen. Je kan btw ook diverse watersporte beoeffenen op dit eiland. En enkele vila's hebben ook eigen tennisbanen.

Have a great time @ the fergate/hilton island

Het eiland

Het hoofd gebouw

De goedkoopste vila's (vlak bij elkaar)

Een van de vele kamers

Slaap en badkamer

De lunch

[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 09-06-2003 23:07]

pi_10995048
Hey man !

* Een klein ventje met een grote joint in zijn muil komt het hotel binnen wandelen

Ik wil van jou de grootste kamer, man. En daarin wil ik het grootste bed, man. Met daarin de mooiste vrouw met de grootste billen, man.
Geld is geen probleem. Daar praten we niet over.

* De blanke vent die driftig probeert een neger na te doen aait de hotel eigenaar over zijn hoofd. En gooit wat flappen op de toonbank. ALs het hem niet snel genoeg gaat begint hij wat op het belletje te meppen

Kom op man .. ik wil slapen man.

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
pi_10995482
quote:
Op maandag 9 juni 2003 22:33 schreef Arutha het volgende:
Hey man !

* Een klein ventje met een grote joint in zijn muil komt het hotel binnen wandelen

Ik wil van jou de grootste kamer, man. En daarin wil ik het grootste bed, man. Met daarin de mooiste vrouw met de grootste billen, man.
Geld is geen probleem. Daar praten we niet over.

* De blanke vent die driftig probeert een neger na te doen aait de hotel eigenaar over zijn hoofd. En gooit wat flappen op de toonbank. ALs het hem niet snel genoeg gaat begint hij wat op het belletje te meppen

Kom op man .. ik wil slapen man.


GoedenAvond.

U heeft geluk dat het hotel net begonnen is, anders had dit niet gekunt, u moet altijd rereserveren. Helaas kan ik het nog niet permiteren om hier een HOER in het hotel te krijgen, dan gaat u zelf maar opzoek. Het kost wel 500 euro per nacht.

Dit is uw sleuten kamer nummer 8023, de luxste kamer, wilt u wel wat nettere kleren aan trekken die liggen in de kamer, een armani pak.

Veel Plezier in het Fok! Hilton Hotel

pi_10995764
De heer Gieling is tot Semi Directeur bevordert door uitbreidings plannen van het Fok! Hilton Hotel, er zijn plannen om samen tevoegen met een zeer luxe villa complex, er komt verdere informatie. Ik hoop dat De heer Gieling een zeer pretige werkomstandig krijgt en een leuke werksfeer met mij. Welkom in het Fok! Hilton Hotel
pi_10996103
Goede middag, ik wil jullie ook allemaal van harte welkom heten op ons fergate/hilton island. De openings post geeft zo meer duidelijkheid!!!!
pi_10996287
the fergate/hilton island is vanaf NU officiel geopend, u kunt nu als eerste gaan reserveren, u krijgt nog 10% korting de eerste week. Have Fun, on the fergate/hilton island.

Directeur Guusie
Semi Directeur Gieling

[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 09-06-2003 23:20]

pi_10996289
Huh .. maaruh .. dat was de bedoeling niet he.

* Zo stoned als Arutha is, slaat hij de glazen tafel naar de klote. En loopt het hotel uit. In zijn nieuwe pak.
Dat felroze pimp suit, staat hem wel

"De groeten,man"

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
pi_10996323
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:13 schreef Arutha het volgende:
Huh .. maaruh .. dat was de bedoeling niet he.

* Zo stoned als Arutha is, slaat hij de glazen tafel naar de klote. En loopt het hotel uit. In zijn nieuwe pak.
Dat felroze pimp suit, staat hem wel

"De groeten,man"


Guusie haalt de FOK! Politie erbij, Arutha krijg een boete.
pi_10996360
Heeee, man .. wat nu. Niet de politie man.
hier .. geef ik je zomaar wat flappen, man. Jij me nu laten gaan, man .. oke man?
Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
pi_10996448
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:15 schreef Arutha het volgende:
Heeee, man .. wat nu. Niet de politie man.
hier .. geef ik je zomaar wat flappen, man. Jij me nu laten gaan, man .. oke man?
Nee. Ik wil dat mijn Hotel een goede naam krijgt en niet een oplichterij gebeuren. Dit laat ik niet toe. Daar is de politie, dat word betalen mijn heer. Dat maakt voor u toch niet uit, u heeft toch al zoveel flappen, dan kan u het ook uitleggen aan de politie en misschien daar een nachtje bij slapen. Have Fun.
pi_11002549
Ook worden alle creditcards geaccepteerd!!!!
Ze worden natuurlijk wel van tevoren gecheckt
pi_11011872
* funmaster loopt langs het hotel omdat hij ervan gehoord heeft

Zo zo, dat is een mooi hotel.

pi_11015580
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:10 schreef funmaster het volgende:
* funmaster loopt langs het hotel omdat hij ervan gehoord heeft

Zo zo, dat is een mooi hotel.


Als je vriendin je ooit eens uit huis schopt, omdat je met iemand anders stond te zoenen ofzo.... Je weet ons te vinden
pi_11015733
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:46 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Als je vriendin je ooit eens uit huis schopt, omdat je met iemand anders stond te zoenen ofzo.... Je weet ons te vinden


Dan kan je er vragen hier naar toe en dan leggen wij jullie in de watjes en dan is het vollop weer aan
pi_11029941
Tis hier nog rustig
pi_11029951
*springt*
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_11032753
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 12:08 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
*springt*
kom een nachtje slapen bij ons, voor 5000 euro dan hebben we onze reclame weer terug verdient he semi directeru gieling
  woensdag 11 juni 2003 @ 17:39:00 #18
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11038567
goedemiddag,

ik zou graag een luxe kamer hebben,

I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_11038707
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 17:39 schreef The Bitch het volgende:
goedemiddag,

ik zou graag een luxe kamer hebben,


Ahhh, dat kan natuurlijk. In welke prijsklasse wilt u zitten???
En... wilt u in het hotel, of op the island???
(island kan alleen voor een week of langer )
  woensdag 11 juni 2003 @ 17:49:20 #20
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11038763
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 17:45 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ahhh, dat kan natuurlijk. In welke prijsklasse wilt u zitten???
En... wilt u in het hotel, of op the island???
(island kan alleen voor een week of langer )


dat maakt niet uit, ik wil graag op the island zitten in de luxte accomidatie, en wil absoluut niet gestoort worden, ik wil graag 2 weken blijven en is het mogelijk dat uw beste champange naar mijn accomidatie word gebracht?

[Dit bericht is gewijzigd door The Bitch op 11-06-2003 17:58]

I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_11039129
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 17:49 schreef The Bitch het volgende:

[..]

dat maakt niet uit, ik wil graag op the island zitten in de luxte accomidatie, en wil absoluut niet gestoort worden, ik wil graag 2 weken blijven en is het mogelijk dat uw beste champange naar mijn accomidatie word gebracht?


Maar natuurlijk, aan de bali kunt u natuurlijk alles regelen. U word er per boot heengebracht, er wacht daar een cabrio met chauffeur die u daarheen rijd. En de beste champagne die we hebben zal er koud, open staan, op de eettafel, vlakvoor uw eigen privé strand. Eten kan worden doorgebeld, en word gebracht.
Al het eten is inbegrepen, en alle niet alcoholishe dranken. Dus de champagne komt extra bij de prijs, maar de eerste krijgt u altijd van het huis.
U word er vanavond nog heengebracht.

De prijs nu, exclusief de dranken etc.
12000 euro!
Graag per credit card. (wel een platina nodig)

  woensdag 11 juni 2003 @ 18:51:28 #22
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11039906
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:09 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, aan de bali kunt u natuurlijk alles regelen. U word er per boot heengebracht, er wacht daar een cabrio met chauffeur die u daarheen rijd. En de beste champagne die we hebben zal er koud, open staan, op de eettafel, vlakvoor uw eigen privé strand. Eten kan worden doorgebeld, en word gebracht.
Al het eten is inbegrepen, en alle niet alcoholishe dranken. Dus de champagne komt extra bij de prijs, maar de eerste krijgt u altijd van het huis.
U word er vanavond nog heengebracht.

De prijs nu, exclusief de dranken etc.
12000 euro!
Graag per credit card. (wel een platina nodig)


* geeft creditcard

Heel hartelijk bedankt,
ik zou ook graag een aantal dagtripjes willen maken kunt u mij plaatsen op het eiland aanbevelen?

I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_11039996
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:51 schreef The Bitch het volgende:

[..]

* geeft creditcard

Heel hartelijk bedankt,
ik zou ook graag een aantal dagtripjes willen maken kunt u mij plaatsen op het eiland aanbevelen?


Maar natuurlijk, wij heben de 'great view' Waar u een prachtig uitzicht hebt, over heel het land waar ons hotel opstaat. Heerlijk rustig
En u kunt natuurlijk ook altijd naar ons kleine nagebootste tropische regenwoud!! Waar velen exotische dieren leven. Bij de bali liggen boekjes met meer informatie hierover!!!

Oa, was ik vergeten te vragen, komt u alleen naar het eiland???

pi_11044172
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:51 schreef The Bitch het volgende:

[..]

* geeft creditcard

Heel hartelijk bedankt,
ik zou ook graag een aantal dagtripjes willen maken kunt u mij plaatsen op het eiland aanbevelen?


U kunt ook nog met een luxe hele copter waar je geen last heb van het geluid, hij is heeel stil u kunt dan een overzicht van het hele eiland en uitstapjes maken met de helicopter omdat hij bij het luxste villa inbegrepen zit.
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:26:44 #25
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11062682
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:04 schreef gieling.com het volgende:

Oa, was ik vergeten te vragen, komt u alleen naar het eiland???


ja, ik kom alleen,
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:29:05 #26
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11062765
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:01 schreef Guusie het volgende:

[..]

U kunt ook nog met een luxe hele copter waar je geen last heb van het geluid, hij is heeel stil u kunt dan een overzicht van het hele eiland en uitstapjes maken met de helicopter omdat hij bij het luxste villa inbegrepen zit.


dan zou ik graag de hele copter willen, om naar het tropisch regenwoud te gaan,
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_11065732
We kunnen u aanraden u, u er heen te laten rijden in een BMW Z3, en dan met onze gespecialliseerde gids, een trip van 3uur door de tropen te maken.
Helaas kunnen wij u alleen met de helicopter naar het eiland brengen, omdat we alleen een landplaats hebben bij de receptie

En het eiland is niet zo groot, u kunt overal binnen een half uur met de auto komen

  donderdag 12 juni 2003 @ 19:21:29 #28
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11067072
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 18:21 schreef gieling.com het volgende:
We kunnen u aanraden u, u er heen te laten rijden in een BMW Z3, en dan met onze gespecialliseerde gids, een trip van 3uur door de tropen te maken.
Helaas kunnen wij u alleen met de helicopter naar het eiland brengen, omdat we alleen een landplaats hebben bij de receptie

En het eiland is niet zo groot, u kunt overal binnen een half uur met de auto komen


dat is goed, is de auto met chaffeur? Is het mogelijk om daar gelijk te lunchen? En het word gewoon bij de rekening gezet?
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_11069771
Dit is allemaal bij de prijs inbegrepen
pi_11079155
Ik zal even kijken naar mijn bestelling voor de Auto's heeft u nog een speciale voorkeur?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:08:36 #31
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11089227
* Komt aanlopen


Goedemiddag, in afwachting op een geschikt onderkomen wil ik graag in uw hotel overnachten

pi_11089590
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:08 schreef qbus het volgende:
* Komt aanlopen


Goedemiddag, in afwachting op een geschikt onderkomen wil ik graag in uw hotel overnachten


Dat kan natuurlijk, welke suite wilt u, met hoeveel pesonen

Luxste suit: euro 1000 per dag, inc auto naar wens, je moet maar kijken wat er in de garage staat. en alle het eten maar niet de drankjes
Middel matig: euro 800 met auto, alleen de bovenste garage ( de middelklasse auto bmw, mercedes) met 100 euro erbij voor al het eten, of betaalt het zelf
normaal: euro 300 zonder auto zonder eten met 100 euro erbij met eten zonder dranken en 200 euro voor auto

U mag een keus maken

  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:23:02 #33
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11089662
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:20 schreef Guusie het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, welke suite wilt u, met hoeveel pesonen

Luxste suit: euro 1000 per dag, inc auto naar wens, je moet maar kijken wat er in de garage staat. en alle het eten maar niet de drankjes
Middel matig: euro 800 met auto, alleen de bovenste garage ( de middelklasse auto bmw, mercedes) met 100 euro erbij voor al het eten, of betaalt het zelf
normaal: euro 300 zonder auto zonder eten met 100 euro erbij met eten zonder dranken en 200 euro voor auto

U mag een keus maken


Ik wil wel een luxe suite zonder auto . Die heb ik immers genoeg.
pi_11090113
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:23 schreef qbus het volgende:

[..]

Ik wil wel een luxe suite zonder auto . Die heb ik immers genoeg.


In het hotel dus?? Niet op the island?!?
Ok, alles is inbegrepen: drankjes/eten/etc. behalve alcoholische dranken
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:50:47 #35
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11090411
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:39 schreef gieling.com het volgende:

[..]

In het hotel dus??


jup!
quote:
Ok, alles is inbegrepen: drankjes/eten/etc. behalve alcoholische dranken
Maak voor de drank maar vast een apparte rekening aan...

Wijst u mij mijn kamer even ?

  vrijdag 13 juni 2003 @ 17:01:38 #36
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_11090648
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:03 schreef Guusie het volgende:
Ik zal even kijken naar mijn bestelling voor de Auto's heeft u nog een speciale voorkeur?
ik zou graag uw snelste cabriolet hebben, welke auto kunt u mij dan aanbevelen?
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_11091440
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:50 schreef qbus het volgende:

[..]

jup!
[..]

Maak voor de drank maar vast een apparte rekening aan...

Wijst u mij mijn kamer even ?


Ik zal u een eigen picolo mee geven. Er is natuurlijk auto + chauffeur beschikaar en een bediende die buiten uw kamer in een andere kamer zit, mocht u hem nodig hebben....
  vrijdag 13 juni 2003 @ 18:04:01 #38
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11091898
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 17:41 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ik zal u een eigen picolo mee geven. Er is natuurlijk auto + chauffeur beschikaar en een bediende die buiten uw kamer in een andere kamer zit, mocht u hem nodig hebben....


Mooi zo. Die auto hoef ik trouwens niet (2e keer )
pi_11092374
weet ik, maar het ging vooral dat u een chauffeur kan krijgen
pi_11092390
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:31 schreef gieling.com het volgende:
weet ik, maar het ging vooral dat u een chauffeur kan krijgen
We kunnen voor u een helicopter regelen
  vrijdag 13 juni 2003 @ 18:49:32 #41
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11092643
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:33 schreef Guusie het volgende:

[..]

We kunnen voor u een helicopter regelen


Dat is altijd handig natuurlijk.
pi_11092701
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:49 schreef qbus het volgende:

[..]

Dat is altijd handig natuurlijk.


Hoevel personen wilt u slapen, 2 1

[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 13-06-2003 18:56]

  vrijdag 13 juni 2003 @ 18:54:54 #43
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11092740
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:52 schreef Guusie het volgende:

[..]

Welke Dag wilt u slapen,



En je had me net een Piccolo meegestuurd om me mijn kamer te wijzen
quote:
en hoeveel personen in je eentje?
Daar kan zo nu en dan nog wat vrouwelijk gezelschap bijkomen.
pi_11092802
Helaas, dan had u eerder er mee moeten zijn, ze zijn op het moment allemaal uitverkocht, u kunt ter vermaking wel bij de bar om 1 uur 's nachts zijn, dan zijn er wel wat leuke activiteiten. Verder kan je er ook een plukken van de straat maar dan moet dat buiten ons hotel om en dan laten we dat door de vingers zien voor onze gast. Maar dan moet u dan wel voor 2 personen betalen.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:00:00 #45
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11092837
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:58 schreef Guusie het volgende:
Helaas, dan had u eerder er mee moeten zijn, ze zijn op het moment allemaal uitverkocht, u kunt ter vermaking wel bij de bar om 1 uur 's nachts zijn, dan zijn er wel wat leuke activiteiten. Verder kan je er ook een plukken van de straat maar dan moet dat buiten ons hotel om en dan laten we dat door de vingers zien voor onze gast. Maar dan moet u dan wel voor 2 personen betalen.
Sorry, maar wat wil je nou precies zeggen ?
pi_11092868
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:00 schreef qbus het volgende:

[..]

Sorry, maar wat wil je nou precies zeggen ?


Dat er niet gekochte gezeldschap bij kan (hoeren DUS) maar dat je daar dan zelf moet voor zorgen, en dat er wel wat leuke activiteiten zijn rond 1 uur 's nachts..... maar dat verklappen we niet
pi_11092894
Extra gezelschap s'aonds kost u maar 1500 extra
  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:04:37 #48
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11092929
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:01 schreef Guusie het volgende:

[..]

Dat er niet gekochte gezeldschap bij kan (hoeren DUS) maar dat je daar dan zelf moet voor zorgen,


"Niet gekochte gezelschap" kan er niet bij, maar ik moet er zelf voor zorgen
quote:
en dat er wel wat leuke activiteiten zijn rond 1 uur 's nachts..... maar dat verklappen we niet
Ik heb zo mijn eigen activiteiten rond 1 uur s'nachts
pi_11092992
Dus u kunt gezelchap meenemen, mits u er extra voorbetaald.
Einde hoeren discussie

tenzij u hierover nog vragen heeft natuurlijk

  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:09:12 #50
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11093020
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:07 schreef gieling.com het volgende:
Dus u kunt gezelchap meenemen, mits u er extra voorbetaald.
Einde hoeren discussie

tenzij u hierover nog vragen heeft natuurlijk


Zeg, hoe durft u mijn gezelschap hoeren te noemen!

Als u nog even doorgaat ben ik zo weg hier.

pi_11093036
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:09 schreef qbus het volgende:

[..]

Zeg, hoe durft u mijn vriendinnen hoeren te noemen!

Als u nog even doorgaat ben ik zo weg hier.


Mijn excuses. Uw vriendinnen is extra gezelschap dus per vriendin 1500 extra
  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:13:10 #52
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11093093
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:10 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Mijn excuses. Uw vriendinnen is extra gezelschap dus per vriendin 1500 extra


Wat krijgen we nou ?

Ik huur hier potdomme een van uw duurste suites . Daarna schoffeert u mijn gezelschap, en vervolgens moet ik appart betalen voor de drank en voor iedere gast die ik op mijn kamer ontvang ?

Ik denk dat ik maar weereens aanstalte ga maken om te vertrekken met die klote-service hier.

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 13-06-2003 19:15]

pi_11093124
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:13 schreef qbus het volgende:

[..]

Wat krijgen we nou ?

Ik huur hier potdomme een van uw duurste suites . Daarna schoffeert u mijn gezelschap en vervolgens moet ik appart betalen voor de drank en voor iedere gast die ik op mijn kamer ontvang ?

Ik denk dat ik maar weereens aanstalte ga maken om te vertrekken met die klote-service hier.


Meneer, meneer... rustig nou maar
Voor u maken we graag een uitzondering, omdat u natuurlijk ook onze auto handelar bent
U mag ze gratis meenemen...
Maar u moet ook begrijpen dat we ook nog winst moeten maken
Als u blijft zouden we dat erg op prijs stellen
  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:21:41 #54
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11093223
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:14 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Meneer, meneer... rustig nou maar
Voor u maken we graag een uitzondering, omdat u natuurlijk ook onze auto handelar bent


Al was ik een zwerver. Ik betaal voor een arm land aan huur per dag bij u. Dan verwacht ik op zijn minst enige beleefdheid en service.
quote:
U mag ze gratis meenemen...
Maar u moet ook begrijpen dat we ook nog winst moeten maken
Alsof u geen winst op mij maakt.
Laat ik u als collega-ondernemer 1 goede tip geven: de klant is altijd koning
quote:
Als u blijft zouden we dat erg op prijs stellen
Nou, vooruit dan maar.
Maar laat ik dit niet nog eens meemaken.
pi_11093502
Ok, onze excuses, maar ik dacht, om dit verhaal wat meer duidelijheid te gevenb, dat u met 'gezelschap' prostituees bedoelde, maar u bedoelde u vriendinnen
pi_11095187
We zullen voor onze excuses de suite die u huurt 10% af doen, door de niet beleefd heid, en doordat u ons een creatieve tip heeft geven: de klant is KONING! daar heeft u helemaal gelijk in, nog een pretig verblijf en nogmaals excuses voor het ongemak.
pi_11167564
Hoe vermaakt The Bitch zich???
pi_11169684
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:01 schreef gieling.com het volgende:
Hoe vermaakt The Bitch zich???
en qbus? Alles naar wens?
pi_11232309
* Komt binnen

Goedenavond .. heeft u voor mij nog een kamer beschikbaar ?

pi_11243956
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:23 schreef SuPerTje het volgende:
* Komt binnen

Goedenavond .. heeft u voor mij nog een kamer beschikbaar ?


Maar natuurlijk
Voor hoerveel personen, in welke prijs klasse, voor hoelang??
Op het eiland of in het hotel???
pi_11251982
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:55 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Maar natuurlijk
Voor hoerveel personen, in welke prijs klasse, voor hoelang??
Op het eiland of in het hotel???


Heeft u al een auto?
pi_11347634
Ik zou graag willen solliciteren voor beveiligings man.
Ik houd het hotel in de goed in de gaten loop.
Kan zelfs in normale kleding lopen dat mensen mij niet herkenen.
En ik bewaak het hele hotel
[14.gif]
pi_11433200
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:09 schreef Chen het volgende:
Ik zou graag willen solliciteren voor beveiligings man.
Ik houd het hotel in de goed in de gaten loop.
Kan zelfs in normale kleding lopen dat mensen mij niet herkenen.
En ik bewaak het hele hotel
Nou, dat is dan hardsitkke mooi.
U word iniedergeval tijdelijk head-securety.
U krijgt ee eigenkantoor op de 4e verdieping. En u mag erbijlopen zoals u wilt, maar leist in pak/uniform!

Wat wilt u ongeveer verdienen?

pi_11434200
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 18:25 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Nou, dat is dan hardsitkke mooi.
U word iniedergeval tijdelijk head-securety.
U krijgt ee eigenkantoor op de 4e verdieping. En u mag erbijlopen zoals u wilt, maar leist in pak/uniform!

Wat wilt u ongeveer verdienen?


Zeg is wat...
Oja mag ik nog een leuke assistente
En ik heb je toegevoegd aan ICQ

[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 28-06-2003 20:08]

[14.gif]
pi_11434649
* NerdoNielso loopt het hotel in

Pardon, ik hoorde dat u nog personeel zocht, heeft u ook een systeem beheerder baantje, misschien heeft u nog een website nodig of iets dergelijks. Misschien kan ik wel iets voor u betekenen.

* Oh wat kijkt NerdoNielso toch weer zelfverzekerd.
* Nu nog hopen dat ze iemand voor die functie zoeken

* NerdoNielso denkt: nog even sociaal zijn:

* Hij wacht op uw telefoontje

pi_11434671
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:20 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso loopt het hotel in

Pardon, ik hoorde dat u nog personeel zocht, heeft u ook een systeem beheerder baantje, misschien heeft u nog een website nodig of iets dergelijks. Misschien kan ik wel iets voor u betekenen.

* Oh wat kijkt NerdoNielso toch weer zelfverzekerd.
* Nu nog hopen dat ze iemand voor die functie zoeken

* NerdoNielso denkt: nog even sociaal zijn:

* Hij wacht op uw telefoontje


Mag ik eerst uw legitimatie zien
[14.gif]
pi_11434772
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:20 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso loopt het hotel in

Pardon, ik hoorde dat u nog personeel zocht, heeft u ook een systeem beheerder baantje, misschien heeft u nog een website nodig of iets dergelijks. Misschien kan ik wel iets voor u betekenen.

* Oh wat kijkt NerdoNielso toch weer zelfverzekerd.
* Nu nog hopen dat ze iemand voor die functie zoeken

* NerdoNielso denkt: nog even sociaal zijn:

* Hij wacht op uw telefoontje


Nadat chen een goede controle heeft gedaan, kunnen wij u vertellen dat wij u graag aannemen.
Systeembehherder over het hele netwerk, en hoofd over de website bouw.
Welkom by the crew!
pi_11434847
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:46 schreef Chen het volgende:

[..]

Zeg is wat...
Oja mag ik nog een leuke assistente
En ik heb je toegevoegd aan ICQ


Een leuke assistente, natuurlijk!
Je mag de sollicitaties zelf doen, maar wij willen haar ook nog ff zien (ik en guusie)
pi_11434920
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:35 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Een leuke assistente, natuurlijk!
Je mag de sollicitaties zelf doen, maar wij willen haar ook nog ff zien (ik en guusie)


Mag ik mischien ook nog een bed in het kantoor voor eventueele dingen met de assistente
[14.gif]
pi_11435286
, , werk is werk. Maar wat u na werktijd in uw kleine optrekje doet, is natuurlijk niet onze zaak
pi_11436886
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 21:04 schreef gieling.com het volgende:
, , werk is werk. Maar wat u na werktijd in uw kleine optrekje doet, is natuurlijk niet onze zaak
Het liefst zou ik kunnen slapen in het hotel.
Met een 2 persoons bed, tv, pc, koelkast en roomservice
[14.gif]
pi_11437779
een keer in de maand kan dat gratis, voor al het personeel
pi_11437834
mag krijg ik een lease auto?
[14.gif]
pi_11438673
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:36 schreef Chen het volgende:
mag krijg ik een lease auto?
Welke lease auto zou je willen, we regelen het voor je!
pi_11439088
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:35 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Een leuke assistente, natuurlijk!
Je mag de sollicitaties zelf doen, maar wij willen haar ook nog ff zien (ik en guusie)


Tuurlijk
pi_11439101
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:33 schreef gieling.com het volgende:
een keer in de maand kan dat gratis, voor al het personeel
Vind ik ook Gieling, het moet niet gekker worden met die Chen!
pi_11439119
Trouwens, Sorry. Ik was er een weekje uitgegleden, ik hoop dat jullie dit niet erg vvinden, volgens mij heeft mijn collega Gieling het erg goed opgevangen voor mij en nu kan ik weer hard aan het werk, bedankt!
pi_11441508
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:32 schreef Guusie het volgende:

[..]

Welke lease auto zou je willen, we regelen het voor je!


BMW Z3
[14.gif]
pi_11441512
* Chen staat nu voor de ingang van het hotel.
[14.gif]
pi_11443412
quote:
Op zondag 29 juni 2003 09:49 schreef Chen het volgende:

[..]

BMW Z3


Dit zal ik even in overleg nemen met meneer Gieling...
pi_11444923
Hij heeft wel smaak

//bmw Z3 staat in mijn favo lijstje

Dus, waarom ook niet

pi_11446206
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:13 schreef gieling.com het volgende:
Hij heeft wel smaak

//bmw Z3 staat in mijn favo lijstje

Dus, waarom ook niet


Oke maar hij werkt wel dan 5 dagen per week, oke?
pi_11468224
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:27 schreef Guusie het volgende:

[..]

Oke maar hij werkt wel dan 5 dagen per week, oke?


5.5 lijkt me beter
pi_11468228
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:27 schreef Guusie het volgende:

[..]

Oke maar hij werkt wel dan 5 dagen per week, oke?


7 dagen is ook goed.
Allleen ik hou zaterdag feestje
[14.gif]
pi_11468950
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:25 schreef Chen het volgende:

[..]

7 dagen is ook goed.
Allleen ik hou zaterdag feestje


is goed
pi_11468971
oja, hoofd-security, chen...
Je kijkt ook zo nu en dan op fergate island hè??!
pi_11475417
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:01 schreef gieling.com het volgende:
oja, hoofd-security, chen...
Je kijkt ook zo nu en dan op fergate island hè??!
Vind ik ook.. misschien moet je meerdere mensen daarvoor aannemen wij checken ze alleen maar fffftjes uit ok?
pi_11488451
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:01 schreef gieling.com het volgende:
oja, hoofd-security, chen...
Je kijkt ook zo nu en dan op fergate island hè??!
Ja dat is goed,
Ik zou daar ook graag een kantoor met een assistente willen.
En zouden jullie dan een advertentie willen plaatsen voor assistentes gezocht
[14.gif]
pi_11491544
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 15:38 schreef Chen het volgende:

[..]

Ja dat is goed,
Ik zou daar ook graag een kantoor met een assistente willen.
En zouden jullie dan een advertentie willen plaatsen voor assistentes gezocht


Gieling en ik zullen even overleggen voor een budget ok?
pi_11493403
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:02 schreef Guusie het volgende:

[..]

Gieling en ik zullen even overleggen voor een budget ok?


ok, dit wordt een auto van me
[14.gif]
pi_11493437
ik vind wel dat een seccetarsse genoeg is
pi_11494235
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:45 schreef gieling.com het volgende:
ik vind wel dat een seccetarsse genoeg is
1 voor op het eiland en 1 op het vaste land
[14.gif]
pi_11506355
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 20:15 schreef Chen het volgende:

[..]

1 voor op het eiland en 1 op het vaste land


Ja, maar die ene kan ook gewoon meereizen vind ik...
pi_11515727
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 12:00 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ja, maar die ene kan ook gewoon meereizen vind ik...


Mee eens!
pi_11515740
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:43 schreef Chen het volgende:

[..]

ok, dit wordt een auto van me
[afbeelding]


Bestel hem maar...h
pi_11751893
Chen ik onsla je, je bent niet veilig meer, je werkt bij de mafia, dus doei, graag auto inleveren ik hoop dat gieling dit begrijpt, ik wil niet iemand hier werken die zo illigaal bezig is en vooral niet als hoofdbezeiligins man, dus u kunt weer soliciteren voor dit vak...
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:54:13 #97
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_12736725
* DaCybrSrfr komt hotel binnenlopen en gaat naar receptie

Hallo, ik wil graag een kamer.. maar niet te duur..
Ben namelijk net aan komen spoelen eigenlijk dus heb niet zo heel veel centen meer over.... een bezemkast is voldoende...

* DaCybrSrfr wacht rustig de reactie van de receptionist(e) af

Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_12820362
um.... euhh... Guusie kijkt de aangespoelde man vies aan... Onze enige kamer is ongeveer 600 euro, anders kunnen we niks voor je regelen sorry
pi_12992860
Ik zoek een bescheiden kamertje.
Ik bezit momenteel 200euro.
Ik heb een slaapkamer en badkamer nodig.
Meer niet.
Tot ik iets gevonden heb, een stukje grond ofzo.
pi_12993013
* Hé... hallo! * roept De_Schoonmaakster verrast. Ze is het niet gewend dat er zo laat op de avond nog mensen langs komen.

* Sjeempie... Meneer Guussie zit niet achter de balie op dit moment... maar u ziet eruit of u wel een zacht bed kunt gebruiken. Eigenlijk mag ik dit niet doen, maar - ach wat - hier heeft u de sleutel van kamer 19. Trap op - derde deur links. De kamer is al schoon! *

  zondag 7 september 2003 @ 01:07:17 #101
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_12993220
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:14 schreef Guusie het volgende:
um.... euhh... Guusie kijkt de aangespoelde man vies aan... Onze enige kamer is ongeveer 600 euro, anders kunnen we niks voor je regelen sorry
* DaCybrSrfr was alweer vertrokken... en zal ook niet snel weer in het Hilton verschijnen...
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_13020541
quote:
Op zondag 7 september 2003 00:48 schreef De_Schoonmaakster het volgende:
* Hé... hallo! * roept De_Schoonmaakster verrast. Ze is het niet gewend dat er zo laat op de avond nog mensen langs komen.

* Sjeempie... Meneer Guussie zit niet achter de balie op dit moment... maar u ziet eruit of u wel een zacht bed kunt gebruiken. Eigenlijk mag ik dit niet doen, maar - ach wat - hier heeft u de sleutel van kamer 19. Trap op - derde deur links. De kamer is al schoon! *


* Flying vond het bed heerlijk en bedankt de schoonmaakster
pi_13024024
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:05 schreef Flying het volgende:

[..]

* Flying vond het bed heerlijk en bedankt de schoonmaakster


Sorry, meneer Flying, ik was even bezig met de personeelszaken. Maar het is hier naar uw zin.. Heeft de schoonmaakster goed geholpen, maar voor de veiligheid moet ik ook nog even uw papieren, heeft u een eigenbedrijf... en oja, voordat ik het vergeet u kan natuurlijk een auto pakken uit onze garage voor de gasten, neem maar eens een kijkje dan kan ik alles voor je inorde maken!
pi_13032104
* Flying geeft zijn papieren af bij de balie

Ik heb geen auto nodig hoor,
tenminste de luchthaven waar ik werk is niet zo ver en wandelen is gezond

pi_13119579
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:51 schreef Flying het volgende:
* Flying geeft zijn papieren af bij de balie

Ik heb geen auto nodig hoor,
tenminste de luchthaven waar ik werk is niet zo ver en wandelen is gezond


Oke, en hoe lang wilt u blijven..?
  vrijdag 19 september 2003 @ 14:30:08 #106
65516 gieling
Live from NYC
pi_13288673
* gieling komt zijn kantoor binnen
Hè waar is mijn bureau???
* gieling ziet namelijk een uitzonderlijk hoge stapel papier werk liggen.

Pfffoe, dat word overwerken!

pi_13289763
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:30 schreef gieling het volgende:
* gieling komt zijn kantoor binnen
Hè waar is mijn bureau???
* gieling ziet namelijk een uitzonderlijk hoge stapel papier werk liggen.

Pfffoe, dat word overwerken!


Jo? waar was je in godesnaam.. je was opeens weg
  vrijdag 19 september 2003 @ 15:30:43 #108
65516 gieling
Live from NYC
pi_13290307
ik waqs voor bussines naar Japan!
Oja, was ik vergeten te vertellen, we hebben een van de grootste advies bureaus daar opgekocht
pi_13577308
*Loopt binnen bij de receptie*

Goedenavond. Heeft u nog een kamer vrij voor mij? Het liefst met zeezicht en een lekkere jacuzzi of iets dergelijks op de kamer. Ohw ja, maak daar eigenlijk maar een kamer op het strand zelf van, met privacy graag.

En als het even kan een blonde vrouwelijke kamerbutler erbij. Vriendelijk dank.

  woensdag 1 oktober 2003 @ 22:48:11 #110
65516 gieling
Live from NYC
pi_13584581
mm, op fergate island hebben wij precies wat u zoekt.
Een 2 huis met zes slaapkamers, waarvan 5 met privé badkamer. Een grote living room met plasmascherm + home cinema system. Jacuzi zit in alle badkamers inderdaad inbegrepen, heerlijk afgelegen en rustig mét privé strand!
Dit alles voor 6000 euro pp per week
pi_13595955
Guusie vult gieling nog even aan: Plus een auto

[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 02-10-2003 13:59]

  donderdag 2 oktober 2003 @ 13:57:27 #112
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13595977
*springt van het dak
pi_13596054
He Tieme wat kan ik voor je doen?

wil je ons dak wel ff heel laten a.u.b

pi_13597807
6.000 euro per week? rofl.

Werken de plaatselijke arbeiders hier voor niets of iets dergelijks? Geen geld man, schrijf mij maar in voor een weekje.

*Geeft het geld aan Guusje*

Ohw ja, een ander vraagje: sinds ik net ben aangekomen op dit eiland zoek ik nog een nieuwe auto voor mezelf. Kunt u me vertellen waar er hier wat autodealers zich in de buurt bevinden?

pi_13598185
* Guusie schrijft hem in.. en neemt het geld aan

Meneer zolang u hier blijft mag u een auto van ons lenen, we hebben alles vanaf:
lada tot ferrarie..

Maar als je toch een gekochte auto wil

* guusie loopt even naar de computer met internet

Ja deze hier heeft wel goede prijzen..
Guusie print het uit en wijst hem aan Furious' Car Showroom of deze Garage Auto-drome geopend !

Veel plezier hier.. en als u me nog nodigt heeft dan roept u maar!!

pi_13599597
Ah, mooi. Dan ga ik daar eens rondneuzen, vriendelijk bedankt.

Ja, wil op mijn auto toch wat extra opties, dus dan kies ik altijd voor een eigen auto. Wel zo fijn als ik al weet dat ik een lange tijd tegemoetga hier op het eiland.

Kunt u ervoor zorgen dat mijn bagage op mijn kamer staat als ik wederkeer naar het hotel?

pi_13599868
jep..

* Guusie klapt even en er komt een picolo de bagage halen en brengt het naar meneer zijn kamer

  donderdag 2 oktober 2003 @ 17:27:48 #118
65516 gieling
Live from NYC
pi_13602076
heeft u trouwens een voorkeur o op het eiland te komen?

helicopter of per boot

pi_13603768
Mwa, mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de ondergrondse...

Maar ehm, het lijkt erop dat beide autodealers failliet zijn, de deur zit in ieder geval al een aardige tijd dicht. Dusssss... wat zijn de opties precies betreffende de auto die bij het appartement zit?

pi_13604077
Wat voor een auto wilt u? slome snelle gewone merk? navigatie systeem? cruiscontroll.. of neem een kijkje in onze garage... ik bied je de Mercedes s 55 amg aan.. dat is een super snelle met ontzettend veel luxe
  donderdag 2 oktober 2003 @ 18:58:21 #121
65516 gieling
Live from NYC
pi_13604110
wij hebben een hele mooie Aston-martin V6 Vanquish
of een Jaguar XK-serie cabriolet 4.2 xkr aut
of gewoon een Porsche 911 (model 2002) 3.6t gt2

Als u een andere voorkeurt heeft kunnen we kijken of we die ook nog in ons assortiment hebben

pi_13607282
* Guusie loopt naar gieling toe

de finaciele cijfers heb ik uitgewerkt, het loopt allemaal op rolletjes.. onze opgekochte bedrijven doen het allemaal uitstekkend..

* Guusie duwt een cheque in gielings handen.. zo voor het harde werk, en dan kunnen we er weer tegen aan

wil je alleen nog heel even die hoge stapel door spitten op je bureau

Enne als ik je toch spreek.. we moeten weer een nieuwe collectie auto's kopen na de IAA op het vaste land... Dusse als je een paar mooie ziet dan moet je dat maar even melden

pi_13641444
Meneer MSR bent u er al uit?
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:53:48 #124
65516 gieling
Live from NYC
pi_13957402
!!!AANBIEDING!!!

7nachten een 2 persoons-suite
Jaquzi, 2 plasma schermen, dolby surround 5.1
+ontbijt en lunch inbegrepen!

Voor slechts 4999 euro!
(korting 1500 euro)

pi_13985810
Hmmm ja.

Aston en Jaguar zijn inderdaad de soort auto's waarnaar ik op zoek ben. Het gaat eigenlijk om een drietal verschillende wagens, voor de verschillende stemmingen zullen we maar zeggen.

Cayenne Turbo
XKR convertible
En de laatste van meneer Bentley

Zou leuk zijn wanneer dit gaat lukken.

pi_13987004
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 16:09 schreef MSR het volgende:
Hmmm ja.

Aston en Jaguar zijn inderdaad de soort auto's waarnaar ik op zoek ben. Het gaat eigenlijk om een drietal verschillende wagens, voor de verschillende stemmingen zullen we maar zeggen.

Cayenne Turbo
XKR convertible
En de laatste van meneer Bentley

Zou leuk zijn wanneer dit gaat lukken.


Die eerste 2 hebben we in onze collectie staan.. de derde is op het moment al in uitleen komt morgen weer vrij
pi_16382247
* Guusie loopt laatste keer over het strand

Draait zich om, en ziet het reusachtig luxe hotel voor me staan, wat een gebouw, wat prachtig dat ik dit allemaal kon opbouwen.

Jammer dat gieling het einde van het eiland niet kan halen. Hij is verdwenen waar naar toe? kan niemand weten.

* Guusie loopt nu naar gieling opgebouwde gedeelte

Wat een gebouwen wat een luxe, Guusie draait alles nog een keer goed op slot.

Waarschijnlijk zal het hotel het wel overleven, maar de huisjes niet.

* Guusie loopt weer terug naar zijn hotel, doet daar ook alles weer goed op slot.

Hier bij sluit ik weer een andere levens fase af, die me goed heeft gedaan.

Vaarwel

  zondag 18 januari 2004 @ 23:24:47 #128
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16382387
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 13:57 schreef Tiemie het volgende:
*springt van het dak
mn 1e post op het eiland *snik*
  zondag 18 januari 2004 @ 23:46:27 #129
65516 gieling
Live from NYC
pi_16383111
kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit niet nog een keer te zien

Loopt nog een keer het hele hotel door, ziet alle luxe die is opgebouwd, en ik vaar vervolgens naar fergate.. de entree, klassiek en toch high tec, dit zie je nergens. Ik loop nog een keer alle hutten af, alles ziet er zo leeg uit zonder personeel dat overal wat doet en tussendoor rondluiert, en de gasten, zo mooi, maar toch zo leeg. Of alles voor niks is geweest? nee, dit was een fantastische tijd, ik zal er metveel plezier aan terugdenken.
Als ik in mijn vliegtuig stap, om terug naar new york te gaan voor een zaken bespreking kijk ik nog een keer over al dat moois, wat niet meer te redden valt...

-gieling

pi_16383188
guusie ziet gieling nog weg vliegen!

Bye en hou je taai! we zullen vast nog zaken doen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')