abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:00:20 #26
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_11019102
Iteejer had het Altlantis technologe gesloten met een argumentele verwijzing naar faq (helaas, want het ging mij om technologie-argumenten niet om het Atlantis-label, blijkbaar kwam het accent W niet te zwaar door).

Ter antwoording speciaal aan mvt voor zijn genomen moeite:

quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:47 schreef mvt het volgende:

[..]

1. Je zegt dat het topic niet over Atlantis gaat en geen wellus nietus discussie wilt, maar als Atlantis er niet was dan is er geen technologie die bij Atlantis hoort. Hooguit ten tijde van wanneer eventueel bestaan heeft. Dan nog had het topic beter compleet moeten negeren. Dan had iets van "High tech in de oertijd" beter geweest

jawel, maar dan heb je weer te maken met lieden die perse de evolutie-theorie willen vasthouden.
quote:
2. Je kaart een paar dingen aan, namelijk dat er een paar bouwwerken in die tijd gemaakt zijn, eventueel met een diepere betekenis en je probeert een verklaring te geven voor de oorsprong. Maar of het nou om een diepere betekenis gaat van die bouwwerken of dat je niet bewezen, hoog speculatieve technologie als waarheid wilt verklaren is ook niet duidelijk.
geen van beide: het was een inventarisatie-poging.
quote:
Dus je betrekt er dingen bij die je eigenlijk er niet bij wilt betrekken en het onderwerp is nieteens duidelijk en staat bol van de speculaties en architectonische hoogtepunten. Niet echt WFT materiaal
Het was een brainstorm/c.q. inventarisatie.
Ik had n.b. het begrip fantasie zelfs gebruikt als voorbeeld-speculatie..

toelichting: het vliegtuig was bijv. 150 jaar geleden ook fantasie in de ogen van de toenmalige "natuurkundigen".

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_11019228
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:32 schreef thabit het volgende:

[..]

Het lijkt met niet dat het gebijbel in dit forum daar significant minder op zal worden.

Bovendien krijg ik onderhand -neigingen als ik op WFT klik en dat vervolgens weer vervuild zie met allerlei religieuze topics. WFR zal dat niet minder maken.

Wat wil je dan? Niemand, C&H noch Truth noch een ander forum wil de T hebben. Je kan het niet onder het tapijt wegvegen.

Maak je een apart religieforum, dan krijg je imho een onnatuurlijke scheiding (is bijv taoisme nou religie of filosofie? moet wicca in TRU of in het religieforum? etc), en bestaat het gevaar dat het helemaal een evangelisatiehoek wordt met allerlei zieltjeswinnerij. Bovendien, er zijn al zoveel fora, denk niet dat men echt op nog een extra forum zit te wachten...

Om de T dan te hernoemen naar religie, is imho een goede oplossing. Icm met duidelijk modereren zal dat best resultaat opleveren.

Unox, the worst operating system.
pi_11019655
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:04 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Niemand, C&H noch Truth noch een ander forum wil de T hebben. Je kan het niet onder het tapijt wegvegen.

Er zijn best veel fora waar religieuze topics beter in passen dan bij wetenschap en filosofie. Onzin, lifestyle, om er nog maar weer twee te noemen.

Edit: even serieus nu: niemand zit te wachten op de T. Natuurlijk niet. T is achterhaald, bekrompen, moralistisch en bovenal irritant.

Een apart forum lijkt me niet zo'n gek idee dus. Wijs voor mijn part een nieuw persoon aan om het te modereren. En laat ze het vervolgens daar zelf uitzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door thabit op 10-06-2003 22:32]

pi_11019987
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:20 schreef thabit het volgende:

[..]

Er zijn best veel fora waar religieuze topics beter in passen dan bij wetenschap en filosofie. Onzin, lifestyle, om er nog maar weer twee te noemen.

, , .
pi_11020097
Laten we ons nou even proberen te beperken tot de hoofdzaak.

Wat is er tegen een strak modereren om de Religie (of welke naam je het uiteidnelijk ook geven gaat) te beperken tot de wezenlijke topics; en alle afgeleide toepassingen in het dagelijks leven de verwijzen naar de van toepassing zijnde subfora?

Dan lossen we het probleem op van 'waar laat ik T'; we lossen het probleem op van een vervuild WFT, en we benemen niemand de mogelijkheid om zijn/haar onderwerp te posten.

Het vereist wel strakkwer modereren; maar dat dat nodig was, was al bekend. Bovendien zitten we hier met z'n tweeen

woensdag 11 juni 2003 @ 00:11:49 #31
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11022827
quote:
Edit: even serieus nu: niemand zit te wachten op de T. Natuurlijk niet. T is achterhaald, bekrompen, moralistisch en bovenal irritant.
Stoer hoor. Theologie is juist uitermate interressant.

Ik denk dat hernoemen naar Religie op de lange termijn ook geen reet zal uitmaken. De scheidslijn tussen de begrippen is zo vaag.

Filosofie en Theologie passen juist heel mooi bij elkaar, alleen Wetenschap valt daar buiten. Verplaats die dus maar naar School en Studie. al vind ik het wel jammer dat ik sommige wetenschaps-topics dan zal over het hoofd zal zien

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 11 juni 2003 @ 00:16:14 #32
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_11022948
Ik zie de laatste dagen nogal een verwatering in de topics dan wel de topics zelf.... kan daar niet wat strenger op gemod worden? Zodat de serieuzere antwoorden niet verzanden in al die loze eenmalige posters?
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_11023184
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:35 schreef iteejer het volgende:
Wat is er tegen een strak modereren om de Religie (of welke naam je het uiteidnelijk ook geven gaat) te beperken tot de wezenlijke topics; en alle afgeleide toepassingen in het dagelijks leven de verwijzen naar de van toepassing zijnde subfora?
Aha, dus in SEX gaan we bespreken welke Griekse woorden Paulus gebruikte in zijn anti-homo teksten? .

Vanwaar toch de hetze (lijkt het) tegen T-topics? Persoonlijke voorkeur van de modjes misschien?

pi_11023513
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Aha, dus in SEX gaan we bespreken welke Griekse woorden Paulus gebruikte in zijn anti-homo teksten? .

Vanwaar toch de hetze (lijkt het) tegen T-topics? Persoonlijke voorkeur van de modjes misschien?

Nee, zoiets zou ik in K&L zetten.
Of C&H.

Persoonlijke voorkeur? Nee, zou persoonlijke afkeer zijn dan.
Het gaat er om dat er geen dominantie gaat optreden, die verstikkend kan werken. Die situatie hebben we gehad, en beviel niet.

Verder staat het opdringerige, intolerante en agressieve wat van die topics uitgaat zou gauw je er kritiek op hebt me niet aan.
Inderdaad, persoonlijke afkeer weer.

woensdag 11 juni 2003 @ 08:20:31 #35
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_11025248
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:04 schreef iteejer het volgende:
Ik herinner me het onsterfelijke 'oele-boele-tieten-voelen' van dsPolleke; om een dergelijke tekst in een WFT forum te hebben vond ikzelf ietwat misplaatst
Ik citeerde daar een jeugdleider die dat 10 jaar geleden ooit eens zei.. ik vond het wel een leuke grap....
If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_11025698
quote:

[..]

Een apart forum lijkt me niet zo'n gek idee dus. Wijs voor mijn part een nieuw persoon aan om het te modereren. En laat ze het vervolgens daar zelf uitzoeken.

Het is beschamend dat iemand die mee wil doen aan een forum dat denken centraal heeft staan zo'n groot deel van denken wil negeren en belachelijk maken. Hij schijnt niet te begrijpen dat dit boekdelen over zijn eigen belachelijke denkwereldje zegt.

Theologie hoort bij Filosofie en Wetenschap omdat deze drie de basis van ons bestaan zijn. Ook in het geval Theologie achterhaald is. Het is trouwens belachelijk zoiets te opperen, omdat theologie populairder is dan wetenschap en filosofie. Het populaire ervan moet je niet meten in hoeveel mensen een 'theologisch wereldbeeld' hebben, maar in de cijfers die aangeven hoeveel mensen graag aan de theologische kwesties willen meedoen.

Ook zie ik niet in waarom er strakker gemodereerd zou moeten worden. Forums zijn er juist om te spuien wat je op je hart hebt.
Indien het probleem is dat sommigen zich ergeren aan theologie, laat de regel zijn dat je Theologie al kunt herkennen aan de topictitel, zodat men die eenvoudig kan overslaan. In feite gebeurt dit al.

De kwestie Theologie versus Religie is mi muggenzifterij.

pi_11026370
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 00:49 schreef iteejer het volgende:

Nee, zoiets zou ik in K&L zetten.
Of C&H.

Terwijl er zo'n mooi T-forumonderdeel voor is...
Dergelijke topics zijn niet op te splitsen. De ene post gaat over een grieks woord, een volgende post voegt er iets 'filosofisch/ethisch' aan toe, een derde post zou in SEX moeten, en een volgende post zou dan weer naar R&P moeten.

Je gaat toch PTA ook niet opdelen in een stuk W&G (wat kost een auto aan onderhoud), R&P (is een auto stoer), WFT (hoe werkt zo'n motor nou), etc.

quote:
Persoonlijke voorkeur? Nee, zou persoonlijke afkeer zijn dan.
Het gaat er om dat er geen dominantie gaat optreden, die verstikkend kan werken. Die situatie hebben we gehad, en beviel niet.
http://forum.fok.nl/listtopics.php/9 ziet er toch mooi evenwichtig uit. Niks verstikkende dominantie van T.
quote:
Verder staat het opdringerige, intolerante en agressieve wat van die topics uitgaat zou gauw je er kritiek op hebt me niet aan.
Inderdaad, persoonlijke afkeer weer.
Kom jij wel eens in OOG of POL?
Blijkbaar wordt er niet zó 'agressief' gediscussieerd in T-topics dat er waarschuwingen of bans vallen? Ik herinner ze me iig niet.

Kortom: omdat een aantal mensen (waaronder mods) een persoonlijke (!) afkeer hebben van T, zou gerommeld moeten worden aan de huidige WFT-indeling?

Vaag.

pi_11028130
Theologie is wat mij betreft zeker niet achterhaald. Dat een user zoiets zegt, is voor eigen rekening

Persoonlijke voorkeuren - ach, dat valt wel mee. Wij hebben te maken met users die ons mailen of vertellen of icq-en dat ze WFT links laten liggen vanwege de overvloed aan theologische topics, en het niveau daarvan.
DAAROM moet er wat aan gedaan worden.

Het gaat dus niet om voorkeuren, het gaat ook niet om gelijk willen hebben, maar het gaat om het vinden van middenwegen waar zoveel mogelijk mensen tevreden mee zijn.

We hebben hier een aantal posters, en een veelvoud van dat aantal aan lurkers. Die willen we óók bedienen; die lezen dit forum als een interessant gegeven, een soort dagelijks krantje, zeg maar.

Al met al hebben we het hier over de belangen van vele honderden posters en lurkers. Om te gaan roepen dat het gaat om eigen voorkeuren getuigt van een gebrek aan inzicht in wat het nu eigenlijk betekent om een forum te runnen, dat duizenden pageviews per dag genereert.
Wellicht dat sommigen slechts hun eigen mening zien, en die mening ietwat fel naar voren drukken, kortom, gewoon gelijk willen krijgen.
Kan zijn. Is het goed recht van een user. Die hóeft ook niet verder te kijken dan de overtuiging van het eigen gelijk.
De taak van een crew is echter om verder kijken dan de eigen neus, de eigen mening, lang is. Niemand denkt toch dat de admins van deze site het zouden accepteren als crew de eigen mening door gaat drukken, tegen de wil van duizenden in? Dat reflecteert zich namelijk ogenblikkelijk in een stortvloed van mails etc. Wij zijn de schaal van speeltuinvereniging inmiddels ruim ontgroeid...

We willen geen enkele discussie uit de weg gaan. Anders was het wel in stilte in het crew-forum besproken wat er met de T zou gebeuren en zou dat gewoon uitgevoerd worden, zonder discussies.

Wij als mods stellen er echter wél prijs op, dat discussies op een nette manier gevoerd worden. Gelukkig gebeurt dat hier over het algemeen ook. De enkele gevallen die zich wat ongelukkiger en schreeuweriger uitdrukken diskwalificeren zichzelf als gejengel aan de marge.
Want is JUIST die manier van zichzelf opdringen die we kwijt willen.

Aan diegenen zou ik dan ook willen vragen: presenteer je argumenten zonder allerlei agressieve, onnodige en stemmingmakende adjectieven.
Wie de schoen past trekke hem aan

pi_11029557
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:54 schreef iteejer het volgende:
Wij hebben te maken met users die ons mailen of vertellen of icq-en dat ze WFT links laten liggen vanwege de overvloed aan theologische topics, en het niveau daarvan.

[..]

Al met al hebben we het hier over de belangen van vele honderden posters en lurkers.

Ah, honderden onzichtbare users mailen, icq'en etc, dat er zo'n overvloed is aan T-topics. Right.
http://forum.fok.nl/listtopics.php/9
Wijs die verstikkende overvloed eens aan?

En als het niveau ervan zo slecht is, dan mag daarop gemod worden. Net zoals dat in andere fora gebeurt. Mij is dat bijzonder slechte niveau niet opgevallen. Hooguit in de vele christen/religie-bash topics "Religie is kut, want het is stom."

Kortom, ik ben niet erg onder de indruk van de onzichtbare verwijten van deze onzichtbare mailers/icq'ers.

quote:
Wij als mods stellen er echter wél prijs op, dat discussies op een nette manier gevoerd worden. Gelukkig gebeurt dat hier over het algemeen ook. De enkele gevallen die zich wat ongelukkiger en schreeuweriger uitdrukken diskwalificeren zichzelf als gejengel aan de marge.
Ik krijg de indruk dat WFT zichzelf als een elitair forumpje wil zien, met een topiclijst die als een soort WFT-zaterdagbijlage doorgelezen kan worden door een stel stel wijze heren. Net zo stoffig en stil wil worden als C&H misschien...

- Een forum is er voor discussie, net zoals dat in POL/OOG kan.
- De mod pakt posts aan van te laag niveau, of die teveel op de man spelen.
- Gezien de topic-lijst is er geen verstikkende overvloed van T-topics.

Flauwekul dus.

woensdag 11 juni 2003 @ 12:49:06 #40
17061 mvt
blame Canada
pi_11030820
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:50 schreef DennisMoore het volgende:

Ik krijg de indruk dat WFT zichzelf als een elitair forumpje wil zien, met een topiclijst die als een soort WFT-zaterdagbijlage doorgelezen kan worden door een stel stel wijze heren. Net zo stoffig en stil wil worden als C&H misschien...

- Een forum is er voor discussie, net zoals dat in POL/OOG kan.
- De mod pakt posts aan van te laag niveau, of die teveel op de man spelen.
- Gezien de topic-lijst is er geen verstikkende overvloed van T-topics.

Flauwekul dus.

Trouwens leuk dat je hiermee een soort scheiding in het postgedrag van T en van W en F topics beschrijft, namelijk dat de T topics vooral om discussie gaan en de W en de F topics meer om het lurken.
Overigens zie ik die scheiding qua postgedrag wat minder scherp. Juist de topics waar de verschillende delen van WFT samenkomen zijn boeiend, juist maatschappelijke gevolgen van de wetenschap die de ethische discussie voedt is een heel belangrijk deel van de toegepastte wetenschap. En het levert boeiende discussies op.

In dat opzicht zijn er vanuit W en F ook boeiende en felle discussies te voeren.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_11031077
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:50 schreef DennisMoore het volgende:

...

Naar ik aanneem ongewild, kom je op precies hetzelfde punt uit dat ik ook al voorstelde.

- Geen overvloed aan T-topics nu? Klopt, er is daar dan ook al het nodige aan gedaan. Herinner je maar es hoe het een paar maanden terug was..
- Strakker modereren op 'rare' T-topics? Precies wat ik voorstelde!
- Geen stoffig forum, maar eentje met discussies? Willen wij ook! Maar dan GEEN discussies over de onderbroek van jezus, want geloof me, er zijn mensen die dát als stoffig beschouwen..

Dat jij geen zicht hebt op aantallen users en pageviews, en geen idee hebt van geuite klachten, is alleen maar goed. Daar is de crew voor.

Ik ben blij dat je al met al toch onze kant op komt. Ga zo door

woensdag 11 juni 2003 @ 13:35:30 #42
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_11031887
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  Admin woensdag 11 juni 2003 @ 13:39:16 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11031988
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:35 schreef the.moderator het volgende:
Kan Vraagje over borsten a.u.b. naar Onzin voor je leven!
Nee, een slotje, Onzin is geen vuilnisvat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 11 juni 2003 @ 14:07:19 #44
21607 the.moderator
pi_11032692
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:39 schreef yvonne het volgende:

Nee, een slotje, Onzin is geen vuilnisvat.

Thx. Onzin is kewl.

* Zie disclaimer.

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  woensdag 11 juni 2003 @ 15:39:30 #45
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_11035365
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:54 schreef iteejer het volgende:
Theologie is wat mij betreft zeker niet achterhaald. Dat een user zoiets zegt, is voor eigen rekening
Het kan nog erger: moderator Willy_De_Coyote beweert dat T-discussies vage discussies zijn.

Theologie achterhaald ? WIE ZEGT DAT ?

quote:
Persoonlijke voorkeuren - ach, dat valt wel mee. Wij hebben te maken met users die ons mailen of vertellen of icq-en dat ze WFT links laten liggen vanwege de overvloed aan theologische topics, en het niveau daarvan.
Theologie = De hoogste wetenschap die er is.

w.b.t. niveau: hier ben ik het helemaal met je eens.

quote:
Het gaat dus niet om voorkeuren, het gaat ook niet om gelijk willen hebben, maar het gaat om het vinden van middenwegen waar zoveel mogelijk mensen tevreden mee zijn.
Het zal in ieder geval heel veel uitmaken dat in WFT welles/nietus-flames/discussies VERBODEN worden, tenzij met argumenten of links onderbouwd.
quote:
We hebben hier een aantal posters, en een veelvoud van dat aantal aan lurkers. Die willen we óók bedienen; die lezen dit forum als een interessant gegeven, een soort dagelijks krantje, zeg maar.

Al met al hebben we het hier over de belangen van vele honderden posters en lurkers. Om te gaan roepen dat het gaat om eigen voorkeuren getuigt van een gebrek aan inzicht in wat het nu eigenlijk betekent om een forum te runnen, dat duizenden pageviews per dag genereert.
Wellicht dat sommigen slechts hun eigen mening zien, en die mening ietwat fel naar voren drukken, kortom, gewoon gelijk willen krijgen.
Kan zijn. Is het goed recht van een user. Die hóeft ook niet verder te kijken dan de overtuiging van het eigen gelijk.
De taak van een crew is echter om verder kijken dan de eigen neus, de eigen mening, lang is. Niemand denkt toch dat de admins van deze site het zouden accepteren als crew de eigen mening door gaat drukken, tegen de wil van duizenden in? Dat reflecteert zich namelijk ogenblikkelijk in een stortvloed van mails etc.

Verder kijken ja, maar dan zul je moeten accepteren dat er ook kennis aanwezig bij fokkers is die niet bij de "reguliere" Wetenschap
bekend is.
quote:
Wij zijn de schaal van speeltuinvereniging inmiddels ruim ontgroeid...
Maar dat wil nog niet zeggen dat de studenten in de "exacte" wetenschappen zich hier niet kinderachtig gedragen.
quote:
We willen geen enkele discussie uit de weg gaan. Anders was het wel in stilte in het crew-forum besproken wat er met de T zou gebeuren en zou dat gewoon uitgevoerd worden, zonder discussies.

Aan diegenen zou ik dan ook willen vragen: presenteer je argumenten zonder allerlei agressieve, onnodige en stemmingmakende adjectieven.
Wie de schoen past trekke hem aan

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  vrijdag 13 juni 2003 @ 18:50:50 #46
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_11092670
@Schorpioen, n.a.v. een slotje op Waarom de evolutietheorie?.

Ik begrijp je redenering: dat mensen er elke keer de zondvloed, de bijbel, de zondeval en ellenlange bijbelcitaten bij te halen. Dat is vervelend, ik heb één zo'n posting zelfs punt voor punt ontkracht (doe'k ook niet meer ). Maar er was ondertussen een interessante discussie met de topicstarter aan de gang, over waarschijnlijkheidsleer mbt. de vraag of evolutie een richting heeft.

Deze discussie kunnen we nu niet meer voortzetten dankzij een paar fanatiekelingen, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik zie ook wel eens topics snel dichtgaan omdat niemand iets zinnigs te zeggen heeft, maar dat was hier niet het geval. Dus IMHO is het bewuste topic eigenlijk onterecht dichtgegooid.

Dat wou ik ff kwijt.

iedereen is uniek behalve ik
pi_11093884
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:50 schreef Philosocles het volgende:
@Schorpioen, n.a.v. een slotje op Waarom de evolutietheorie?.

Ik begrijp je redenering: dat mensen er elke keer de zondvloed, de bijbel, de zondeval en ellenlange bijbelcitaten bij te halen. Dat is vervelend, ik heb één zo'n posting zelfs punt voor punt ontkracht (doe'k ook niet meer ). Maar er was ondertussen een interessante discussie met de topicstarter aan de gang, over waarschijnlijkheidsleer mbt. de vraag of evolutie een richting heeft.

Deze discussie kunnen we nu niet meer voortzetten dankzij een paar fanatiekelingen, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik zie ook wel eens topics snel dichtgaan omdat niemand iets zinnigs te zeggen heeft, maar dat was hier niet het geval. Dus IMHO is het bewuste topic eigenlijk onterecht dichtgegooid.

Dat wou ik ff kwijt.

Het topic is helemaal opgeschoond, en dus weer open.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:59:50 #48
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11093894
Moet dit nu niet WFL Feedback deel 2 worden? .
pi_11094173
Inderdaad BlaatschaaP
  dinsdag 17 juni 2003 @ 16:48:34 #50
21607 the.moderator
pi_11172555

Kan Stel je wordt wakker, naar het eeuwige dromenland of naar GC worden verplaatst?

-edit- En ook nog:

quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:49 schreef sosolala het volgende:
Ik wil ook een slotje op alle Waarom topics van nEDerland Aub.

Dit gaat werkelijk nergens meer over

Slotje graag voor Waarom de oerknal?
Slotje graag voor Waarom de evolutietheorie?
Slotje graag voor Waarom de mens?

En snel aub dit joch werkt op me zenuwe.

Jezus wat een geit.

* Mee eens, we wachten nu alleen nog op het nEDerland topic; "Waarom ben ik ik ik... gestoord?" .

Zie disclaimer.

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 17-06-2003 17:10]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')