quote:Ja, ik ga vanuit mijn werk naar Heemskerk, waar golfer golft, om dan verder het hele weekend in Bloemendaal door te brengen alwaar hij woont
Op zondag 22 juni 2003 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:Vrijdagavond?? O nou, hmmm jammer
quote:Aha I see. Volgende keer beter. We zullen aan je denken
Op zondag 22 juni 2003 18:10 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ja, ik ga vanuit mijn werk naar Heemskerk, waar golfer golft, om dan verder het hele weekend in Bloemendaal door te brengen alwaar hij woont
quote:Jullie ook! Flashje
Op zondag 22 juni 2003 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:Aha I see. Volgende keer beter. We zullen aan je denken
Veel plezier vast komend weekend!
quote:Komt vast goed! Bluezzje
Op zondag 22 juni 2003 18:19 schreef Bluezz het volgende:[..]
Jullie ook! Flashje
quote:
Op zondag 22 juni 2003 23:31 schreef Bob.Ross het volgende:
ik kom nog zeker weten en m'n broer igrutje volgens mij ook
ik heb te horen gekregen dat ik a.s. vrijdagavond een diploma-uitreiking heb van een goede vriendin van me. Aangezien ze vorig jaar ook bij mijn diploma-uitreiking is geweest, en ook vanwege dat ze een goede vriendin van me is vindt ik niet dat ik dat kan laten schieten. Erg jammer maar het is helaas niet anders.
Ik heb Cybertijn die met me mee zou rijden hierover nog niet gesproken, maar ik denk dat hij hierdoor ook verstek moet laten gaan omdat hij zijn bob kwijt is. Hij of ik zal z.s.m. nog even zijn besluit te kennen geven.
Excuses voor nu, maar de volgende keer ben ik er zeker bij!
quote:Wat mij betreft graag, maar ik moet ook nog naar een vrijdagavondborrel van mn werk
Op dinsdag 24 juni 2003 19:23 schreef Bob.Ross het volgende:
Dr_Flash gaan wij nog steeds een biertje drinken?![]()
Als 21:00 met jou okee is is mijn first impression dat we een go hebben
quote:Ok, is wat mij betreft prima, welke kroeg waren we 't trouwens over eens? Ik ben nog nooit in havana geweest, mischien, aangezien we toch niet met zo veel gaan, een kroeg op 't neude leuker?
Op dinsdag 24 juni 2003 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Wat mij betreft graag, maar ik moet ook nog naar een vrijdagavondborrel van mn werk
kan ik niet echt onderuit. Dus we kunnen OF een beetje opschuiven (21:00 haal ik wel denk ik, maar verwacht me niet in nuchtere toestand tegen die tijd
) OF helemaal een andere keer doen, maar ik prefereer gewoon om 21:00. Dan kunnen we nog zeker een uur op een terrasje zitten voor het uberhaupt schemerig begint te worden. En daarna beetje poolen of zo, cool
Maar ik ga niet tot diep in de nacht een of andere disco in, daar heb ik een bloedhekel aan. (Saai he?
)
Als 21:00 met jou okee is is mijn first impression dat we een go hebben
quote:Sure fine cool whatever
Op dinsdag 24 juni 2003 20:04 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Ok, is wat mij betreft prima, welke kroeg waren we 't trouwens over eens? Ik ben nog nooit in havana geweest, mischien, aangezien we toch niet met zo veel gaan, een kroeg op 't neude leuker?
Maar laten we voor de duidelijkheid gewoon bij die Ultra-fallus van een vlaggemast afspreken, dan kijken we daarna wel waar we heen gaan. Enne, zet ff je bluetooth open, dan weet ik wanneer je in de buurt bent
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Sure fine cool whatever
Maar laten we voor de duidelijkheid gewoon bij die Ultra-fallus van een vlaggemast afspreken, dan kijken we daarna wel waar we heen gaan. Enne, zet ff je bluetooth open, dan weet ik wanneer je in de buurt bent
quote:Ehh nee hoezo? Je heb geen fotoboek....... (of mis ik iets?
Op dinsdag 24 juni 2003 21:37 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
gaan we zeker doen! maar je weet toch al hoe ik eruit zie he
quote:volgens mij had ik een keer een foto gepost in een topic...
Op dinsdag 24 juni 2003 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ehh nee hoezo? Je heb geen fotoboek....... (of mis ik iets?
![]()
)
quote:Ooow ja ff vergeten. Verder per MSN?
Op dinsdag 24 juni 2003 21:59 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
volgens mij had ik een keer een foto gepost in een topic...
*zoekt*yup
[Bluetooth] zoeken naar toestellen op terrasje
quote:toegevoegd
Op dinsdag 24 juni 2003 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ooow ja ff vergeten. Verder per MSN?
quote:ik zie niks
Op dinsdag 24 juni 2003 22:04 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
toegevoegd
volgens mij
Volgende meeting ben ik er wel bij...!
quote:Nouja goed, anyway, het gaat TOCH door
Op dinsdag 24 juni 2003 22:59 schreef Gitarist het volgende:
Cybertijn gaat definitief ook niet mee. Hij heeft geen bob meer dus vandaar...Volgende meeting ben ik er wel bij...!
quote:'k ook
Op woensdag 25 juni 2003 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Nouja goed, anyway, het gaat TOCH door
Ik hoop wel dat er bij Part II meer mensen komen
mzzl!!!
quote:Jij kon toch niet?
Op vrijdag 27 juni 2003 00:30 schreef Chantal21 het volgende:
Wie wat waar zijn de plannen nu.. kan niet langskomen als ik het niet weet.. *logisch*
Anyway, Bobbie de HappyLittleTreePaintert en "slesj mie" hebben om 21:00 afgesproken bij de vlaggenmast op het Neude. Dus als je mee wil doen: Prima Dan en Daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |