Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
overings ben je een lul als je vreemdgaat.
[Dit bericht is gewijzigd door boebiedoe op 09-06-2003 14:49]
quote:Dr zit dus al iets goed mis in die relatie
Op maandag 9 juni 2003 14:49 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Je hebt PAS 18 maanden? Ik kan me voorstellen dat ze mee wil. Ik den kdat ze je niet vertrouwd hoor.
quote:Ja maar das mijn probleem toch niet
Ik den kdat ze je niet vertrouwd hoor.
quote:Wat een onzin, dat kun jij helemaal niet bepalen
Op maandag 9 juni 2003 14:49 schreef Fliepke het volgende:[..]
Dr zit dus al iets goed mis in die relatie
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:49 schreef amnesiac het volgende:
Maak het gewoon uit, zo te merken wil je haar toch niet trouw blijven
dat wil je toch?
quote:Ze is nogal jaloers aangelegd. Alleen maar omdat ik vaak met vrienden ga stappen en soms met een meisje zoen. Zoenen is gewoon net als een hand geven vind ik
Op maandag 9 juni 2003 14:50 schreef Sinaasappel het volgende:
gewoon eerlijk zijn, als ze niet kan begrijpen dat je alleen met je vrienden op vakantie wil, vind ik dat vreemd
quote:Niets aan toe te voegen...
Op maandag 9 juni 2003 14:49 schreef amnesiac het volgende:
Maak het gewoon uit, zo te merken wil je haar toch niet trouw blijven
quote:Maar weet ze dan dat jij dat doet?
Op maandag 9 juni 2003 14:53 schreef Hunk het volgende:[..]
Ze is nogal jaloers aangelegd. Alleen maar omdat ik vaak met vrienden ga stappen en soms met een meisje zoen. Zoenen is gewoon net als een hand geven vind ik
quote:Licht eraan, op de wang moet kunnen, maar als er getongworsteld wordt...
Ze is nogal jaloers aangelegd. Alleen maar omdat ik vaak met vrienden ga stappen en soms met een meisje zoen. Zoenen is gewoon net als een hand geven vind ik
quote:zo lijkt het wel
Op maandag 9 juni 2003 14:50 schreef Hunk het volgende:[..]
Wat een onzin, dat kun jij helemaal niet bepalen
quote:mag zij dat ook dan?
Maar ff ontopic, je hebt al 18 maanden iets met haar !! Neem haar mee man.......
quote:Jij bent echt een grote eikel. ik hoop dat je vriendin het zsm uitmaakt want ze verdient veel beter dan jouw.
quote:OMFG!! Wat een *piep* *piep* ben jij zeg!
quote:oh dus op een sollicitatiegesprek, kan ik dus beter meteen iemand op de bek pakken?
quote:Fijne relatie. 18 maanden en een smoes bedenken..
Op maandag 9 juni 2003 14:48 schreef Hunk het volgende:
On topic, als je niet wil dat je vriendin meegaat naar Salou, moet je dat gewoon eerlijk zeggen. Een andere oplossing kan ik niet bedenken. Het is niet aan ons om te bepalen of jij na achttien maanden met haar of met je vrienden op vakantie moet, maar als je met je vrienden wil zit er niks anders op dan daar gewoon over te praten.
quote:vind jij? of je probeert een flame topic uit te lokken of je bent gewoon dom.
quote:ik hoop echt dat je vriendin je snel dumpt, die kan veeel en veel beter vinden, wat een stomme lul ben je zeg
quote:Lekker sneu ben je dan 'zoenen is net als een hand geven'....waar ben jji opgegroeid?? In n bordeel ofzo?? Oow nee want daar zoenen ze niet omdat het te intiem is ...toch?! Of ben ik nou weer van de oude stempel
quote:Dan is het lang zo leuk niet met mun vrienden erbij enzo. Dan kunnen we niet op het strand meiden gekmaken enzo. Das juist leuk!
Op maandag 9 juni 2003 14:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Jammer dat ze niet inziet dat je homo bent. Tuurlijk wil je alleen met je vrienden gaanNeem haar mee man.......
quote:Kennelijk denkt zij daar toch anders over, lijkt me niet geheel onbelangrijk aangezien je met haar een relatie hebt...
Op maandag 9 juni 2003 14:53 schreef Hunk het volgende:Ze is nogal jaloers aangelegd. Alleen maar omdat ik vaak met vrienden ga stappen en soms met een meisje zoen. Zoenen is gewoon net als een hand geven vind ik
OMG, het is toch serieus...
quote:als je dat leuk vindt, moet je geen vriendin hebben....
Op maandag 9 juni 2003 14:56 schreef Hunk het volgende:[..]
Dan is het lang zo leuk niet met mun vrienden erbij enzo. Dan kunnen we niet op het strand meiden gekmaken enzo. Das juist leuk!
Weet ze wel waar ze aan toe is, als je een echte man bent, neem je je vriendin mee op vakantie.
quote:Ik vroeg dit dus omdat, als zij het expliciet weet, zij ook hiernaar kan handelen. Als ze dat niet doet, is ze zelf net zo vreemd bezig.
Op maandag 9 juni 2003 14:53 schreef Bombie het volgende:[..]
Maar weet ze dan dat jij dat doet?
quote:hallo kloon van iemand
quote:jij bent niet toe aan een vaste relatie. zielig figuur!
Dan is het lang zo leuk niet met mun vrienden erbij enzo. Dan kunnen we niet op het strand meiden gekmaken enzo. Das juist leuk!
quote:Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Als je weet dat iemand zo in elkaar zit en daar open mee omgaat, heb je zelf de keuze om het uit te maken.
Op maandag 9 juni 2003 14:57 schreef Bombie het volgende:Ik vroeg dit dus omdat, als zij het expliciet weet, zij ook hiernaar kan handelen. Als ze dat niet doet, is ze zelf net zo vreemd bezig.
- Als je vreemdgaat en dat is de reden dan ben je een lul
- Wil je gewoon met je maten op vakantie en kan zij dat niet begrijpen dan is dat ook jammer.
Je openingspost blijft echter griezelig.... "in gedachte" .
quote:Ze mag idd blij zijn dat ze een vriend heeft. maar niet jouw!!
Op maandag 9 juni 2003 14:57 schreef Hunk het volgende:
Als je een relatie van 18 maanden hebt moet je elkaar juist ruimte kunnen geven. Zij snapt dat niet. Ze moet blij zijn dat ze een vriend heeft, maar wat krijg je er voor terug. Jaloersigheid ten top.
quote:Echt niet, we doen ook andere dingen hoor.
Op maandag 9 juni 2003 14:56 schreef ArmaniMania het volgende:
Zeg toch gewoon eerlijk dat je haar alleen voor te neuken hebt
quote:Oké... uit deze opmerking kan iedereen toch wel opmaken dat je loopt te flauwekullen lijkt me..
Als je een relatie van 18 maanden hebt moet je elkaar juist ruimte kunnen geven. Zij snapt dat niet. Ze moet blij zijn dat ze een vriend heeft, maar wat krijg je er voor terug. Jaloersigheid ten top.
quote:Ze is blij dat ze een vriend heeft, DUS wil ze je niet kwijt, DUS is ze snel jaloers!
jij draait het een beetje om geloof ik
quote:
Ze moet blij zijn dat ze een vriend heeft
Ja, ik zou ook dolblij zijn als ik haar was. Ze boft maar.
quote:elkaar de ruimte geven betekent natuurlijk niet je helemaal suf neuken in salou.
quote:En zo te lezen heeft ze daar een goede reden voor.
Je hebt PAS 18 maanden? Ik kan me voorstellen dat ze mee wil. Ik den kdat ze je niet vertrouwd hoor.
Maar goed, vertel haar gewoon de waarheid en zeg dat je liever met je vrienden gaat. Een relatie is leuk, maar jullie moeten toch ook ieder je eigen dingetje kunnen doen op z'n tijd?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:57 schreef Oom_Agent het volgende:
edit, verkeerde bestelling
quote:als je een relatie zou hebben van een paar weken / 3 maandjes, okee, das dan te begrijpen, maar 18 maanden.... je hebt wel een hele rare kijk op relatie
quote:Ja, ik blijf haar in gedachte trouw. Dat betekent dus dat ik verliefd op haar blijf enzo.
Op maandag 9 juni 2003 14:58 schreef Nimitz het volgende:
"in gedachte" .
quote:Als je niets hebt toe te voegen ga dan alsjeblieft ergens anders heen.
Op maandag 9 juni 2003 14:58 schreef Bombie het volgende:[..]
Oké... uit deze opmerking kan iedereen toch wel opmaken dat je loopt te flauwekullen lijkt me..
quote:Wat ben jij een ontzettende paardelul zeg. Je snapt het ook echt niet he
Ze moet blij zijn dat ze een vriend heeft
Jij bent geen vriendin waardig mister. Ontzettende eikel.
quote:Dus terwijl je de ene breezerslet na de ander sufneukt in Salou blijf je wel aan je vriendin denken?
Op maandag 9 juni 2003 14:59 schreef Hunk het volgende:[..]
Ja, ik blijf haar in gedachte trouw. Dat betekent dus dat ik verliefd op haar blijf enzo.
quote:goh wat grappig. iemand die bedenkt om dan maar zomaar niet meer verliefd te zijn. alsof je dat gewoon kunt uitschakelen.
Op maandag 9 juni 2003 14:59 schreef Hunk het volgende:Ja, ik blijf haar in gedachte trouw. Dat betekent dus dat ik verliefd op haar blijf enzo.
quote:Hahahaa uit het oog uit het hart, kom op zeg denk nog eens na over je relatie
Ja, ik blijf haar in gedachte trouw. Dat betekent dus dat ik verliefd op haar blijf enzo.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Jammer dat ze niet inziet dat je homo bent. Tuurlijk wil je alleen met je vrienden gaan
quote:Ik zeg toch niet dat ik dat ga doen.
Op maandag 9 juni 2003 15:00 schreef ZixS het volgende:[..]
Dus terwijl je de ene breezerslet na de ander sufneukt in Salou blijf je wel aan je vriendin denken?
quote:Ik voeg de hele tijd al dingen (vragen) toe, die het een en ander moeten verduidelijken, snotneus... als je daar dan niet op reageert moet je ook geen topics openen.
Op maandag 9 juni 2003 15:00 schreef Hunk het volgende:[..]
Als je niets hebt toe te voegen ga dan alsjeblieft ergens anders heen.
quote:OMG OMG ik hoop echt dat je vriendin dit topic ziet, dat zal je echt leren, kan je ongestoord iedereen neuken daar
Op maandag 9 juni 2003 15:01 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik zeg toch niet dat ik dat ga doen.
Ik zie wel.
ziek kutmannetje
quote:Hey, does normaal. Die is gemaakt vorig jaar op een feest. Er was ook een stripper en er was niets aan de hand en daar werd ze boos om.
Op maandag 9 juni 2003 15:01 schreef brainol het volgende:
Ik hoop voor je dat die ava van je niet jouw kop is. Wat een loser is dat zeg.
quote:En jij bent nog erger
Op maandag 9 juni 2003 15:01 schreef brainol het volgende:
Ik hoop voor je dat die ava van je niet jouw kop is. Wat een loser is dat zeg.
Mensen afkraken op basis van uiterlijk, hoe laag kan je gaan
quote:Vraag me af of je wel verliefd op haar bent. Hoe kun je nou nu al weten dat je verliefd op haar blijft terwijl jij daar in Salou alleen maar met je hoofd bij andere meisjes bent?
Op maandag 9 juni 2003 14:59 schreef Hunk het volgende:
[..]
quote:Ik zoek ff de foto erbij.
Op maandag 9 juni 2003 15:02 schreef Hunk het volgende:[..]
Hey, does normaal. Die is gemaakt vorig jaar op een feest. Er was ook een stripper en er was niets aan de hand en daar werd ze boos om.
quote:stoer, wat kan ons het schelen wanneer die gemaakt was, en wat daar aan de hand was
Op maandag 9 juni 2003 15:02 schreef Hunk het volgende:[..]
Hey, does normaal. Die is gemaakt vorig jaar op een feest. Er was ook een stripper en er was niets aan de hand en daar werd ze boos om.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:52 schreef kickinhard het volgende:
Sorry hoor maar wat een klootzak ben jij.....
Zo ga je toch nie met je vriendin om ??
Als je zo nodig vreemd wil gaan maak het dan uit.. Kan ze tenminste iemand vinden die echt om haar geeft...
en nog maar 18 maanden jeezzz
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:03 schreef kickinhard het volgende:
quote van mijn vriendin:"WAT EEN ONZETTENDE KNEUS"
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:48 schreef boebiedoe het volgende:overings ben je een lul als je vreemdgaat.
''Ik wil mee naar Salou, ik wil mee naar Salou''
quote:Oke, dan zoek ik hem niet
Op maandag 9 juni 2003 15:04 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
stoer, wat kan ons het schelen wanneer die gemaakt was, en wat daar aan de hand was
quote:HAHAHAHA
Op maandag 9 juni 2003 15:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Zal wel een opblaaspop zijn met automatische spreekfunctie:''Ik wil mee naar Salou, ik wil mee naar Salou''
quote:Man je bent bijna 21, heb je nog niet genoeg hier en daar geneukt? Of was dit je eerste vriendin?? Dan nog is het triest om haar wel te willen houden, maar ondertussen lekker vreemd te gaan. Ik begrijp sowieso niet dat je niet samen met haar op vakantie wil. Waarom heb je d'r dan? Als versiering als je in het weekend uitgaat??
Ik ga naar Salou en mijn vriendin wil mee. Alleen daar heb ik geen zin in. We hebben pas 18 maanden, ik ga dus liever met mijn vrienden. Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans) en dat ik haar niet kwijtwil (dat is ook zo)
Ik zou het gewoon tegen haar zeggen. Als ik jou zo hoor, is dit niet het meisje waar je de rest van je leven mee wil delen. Dit kan je beter gelijk zeggen en dan lekker los gaan in Salou en in Nederland weer een nieuwe zoeken. Maar met een smoes aankomen... dat zou echt supertriest zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 09-06-2003 15:06]
quote:
Zal wel een opblaaspop zijn met automatische spreekfunctie:''Ik wil mee naar Salou, ik wil mee naar Salou''
quote:Inderdaad.
Op maandag 9 juni 2003 15:02 schreef Bombie het volgende:Ik voeg de hele tijd al dingen (vragen) toe, die het een en ander moeten verduidelijken, snotneus... als je daar dan niet op reageert moet je ook geen topics openen.
Volgens mij is dit gewoon een reltopic.
dat is te hopen...
quote:Whahahhahahhaah!!!! LOL
[Dit bericht is gewijzigd door Fratz op 09-06-2003 15:07]
quote:zoek je hem toch lekker niet, hoe oud ben jij in hemelsnaam
Op maandag 9 juni 2003 15:05 schreef Hunk het volgende:[..]
Oke, dan zoek ik hem niet
quote:Hebben we hans ook weer
Op maandag 9 juni 2003 15:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
quote:Ongetwijfeld
Op maandag 9 juni 2003 15:06 schreef Angeles het volgende:[..]
Inderdaad.
Volgens mij is dit gewoon een reltopic.
dat is te hopen...
quote:Nee, maar wel mijn langste. Maar ik ben nog niet getrouwd man
Op maandag 9 juni 2003 15:06 schreef LKP het volgende:Of was dit je eerste vriendin??
quote:When i snap my fingers, you will wake up...
quote:Waar zeg ik dat ik ga neuken?
Op maandag 9 juni 2003 15:08 schreef Dandelion het volgende:[..]
ow dus als je niet getrouwd bent mag je wel in het rond neuken terwijl je een relatie hebt?
Deze randdebiel is niet meer te redden. Laat em alsjeblieft. Ik vind het alleen erg voor z'n vriendin. Zij verdiend dit niet.
Klootzak
quote:ZUCHT.........
Op maandag 9 juni 2003 15:09 schreef Hunk het volgende:[..]
Waar zeg ik dat ik ga neuken?
Waar, laat maar eens zien dan.
quote:Ik ga haar gewoon zeggen dat ik al geboekt had voor ik haar kende. Lijkt me het beste.
Op maandag 9 juni 2003 15:09 schreef TimmyAsd het volgende:
maar topicstarter, wat ga je nou doen? met je vriendin bedoel ik?
quote:Jij wel dan
Op maandag 9 juni 2003 15:06 schreef troje het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de topicstarter niet begrijpt wat 'man' zijn inhoudt...
quote:Nou ja goed je stuurt er wel op aan in je opening, en in je verder verhaal hier . Maar inderdaad, je hebt het inet gezegd.
quote:je hebt dus 18 maanden geleden geboekt?
Op maandag 9 juni 2003 15:10 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik ga haar gewoon zeggen dat ik al geboekt had voor ik haar kende. Lijkt me het beste.
GHAHAHAHAHAHA
quote:Ik wil jou helemaal niet zien neuken, viespeuk.
quote:Je boekt 18 maanden vantevoren ? Is je vriendin zo achterlijk dat ze dat gelooft ?
Ik ga haar gewoon zeggen dat ik al geboekt had voor ik haar kende. Lijkt me het beste.
quote:Zegt genoeg over je intelligentie als je denkt iemand wijs te kunnen maken dat je 18 maanden geleden een vakantie hebt geboekt....
loser.
quote:Ow dus ze is achterlijk...
Vraagje, jij zou het prima vinden als zij op een stappen/zuipen/gasten vakantie ging zonder jou en je wist dat ze je niet trouw zou blijven (want dat vermeldt ze op een Forum en dat heb jij gelezen)?
Maak het gewoon uit.
Jij kunt niet trouw zijn.
Zij vertrouwt jou niet.
Deze relatie kan dus enkel voortduren als jij konstant liegt of zij zichzelf verlaagd tot het accepteren van jouw idiote normen.
quote:Juist je krijgt alleen jaloersigheid, mijn conclusie, dumpen die meid. Voor beide partijen de beste oplossing
quote:Verliefdzijn is niet iets dat je rationeel even doet. Dat is een gevoel, en die leeft bij jouzo te horen dus totaal niet.
quote:Whahahaha. En jij denkt dat zij geloofd dat je 18 maanden (of langer) van te voren geboekt hebt.
quote:Topicstarter doe hier maar wat mee, misschien dat je nog iets van menselijkheid in je hebt.
Op maandag 9 juni 2003 15:11 schreef milagro het volgende:
Je gaat over het algemeen naar Salou om 3 dingen, stappen, zuipen, wijven.
Je hebt al 18 maanden een relatie enniet pas.
Zoenen met anderen is niet okay als je een relatie hebt, tenzij beiden het okay vinden.
Zij is extreem jaloers, met reden, want jij bent blijkbaar niet te vertrouwen.Vraagje, jij zou het prima vinden als zij op een stappen/zuipen/gasten vakantie ging zonder jou en je wist dat ze je niet trouw zou blijven (want dat vermeldt ze op een Forum en dat heb jij gelezen)?
Maak het gewoon uit.
Zij vertrouwt jou niet.
Deze relatie kan dus enkel voortduren als jij konstant liegt of zij zichzelf verlaagd tot het accepteren van jouw idiote normen.
quote:Hahahahah, 18 maanden geleden al joh
quote:
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:14 schreef Bombie het volgende:
Het doet mij iig goed dat zoveel mensen hier met de stekels overeind op reageren... dat betekent dat een goede mentaliteit iig nog verdedigd wordt. Heeft dit topic toch nog enig nut!
quote:Daar heb je een punt inderdaad, dit topic loopt als een trein namelijk
Op maandag 9 juni 2003 15:14 schreef Bombie het volgende:
Het doet mij iig goed dat zoveel mensen hier met de stekels overeind op reageren... dat betekent dat een goede mentaliteit iig nog verdedigd wordt. Heeft dit topic toch nog enig nut!
quote:
Zoenen met anderen is niet okay als je een relatie hebt, tenzij beiden het okay vinden.
Zij is extreem jaloers, met reden, want jij bent blijkbaar niet te vertrouwen.Vraagje, jij zou het prima vinden als zij op een stappen/zuipen/gasten vakantie ging zonder jou en je wist dat ze je niet trouw zou blijven (want dat vermeldt ze op een Forum en dat heb jij gelezen)?
Maak het gewoon uit.
Zij vertrouwt jou niet.
Verdomd zeg.. ik ben het een keer eens met Milagro..
Overigens twijfel ik sterk aan het waarheidsgehalte van het verhaaltje van TS. Leuke hoax derhalve...
quote:maak het uit eikel
Dan neem je zo'n iemand toch niet mee op vakantie? Hoe lief ze ook is. Dat zal de hele sfeer verpesten.
{even aangepast de foto)
quote:Zie de opmerking van Oom Agent: Zal wel een opblaaspop zijn met automatische spreekfunctie:
Op maandag 9 juni 2003 15:14 schreef LteZ het volgende:
Nog een vraagje hé, die vriendin van jou, weet die eigenlijk wel dat jij haar vriend bent? Of heb je dat ook gewoon verzonnen?
Plastic weet niet veel
quote:
Maak het gewoon uit.
Zij vertrouwt jou niet.
quote:tja, laten we gewoon hopen dat dit niet waar is, dat er niet zulke mensen bestaan, dat het gewoon een grapje blijkt te zijn.
Op maandag 9 juni 2003 15:16 schreef Maerycke het volgende:[..]
Verdomd zeg.. ik ben het een keer eens met Milagro..
Overigens twijfel ik sterk aan het waarheidsgehalte van het verhaaltje van TS. Leuke hoax derhalve...
En als dit wel waar is? Dan is de topicstarter een van de grootste losers die er op aarde rondlopen, elk meisje onwaardig, en kan wat mij betreft stikken in zijn eigen rotlucht.
Nogmaals:
Ik ben ook wel even heel erg benieuwd naar jouw mening over het volgende: Wat zou jij ervan vinden als jouw vriendin met een andere jongen zoent, en als ze absoluut zonder jou op vakantie zou willen naar een neukparadijs als Salou?
Dit is echt een geweldige manier om alle mannen hier op fok! in te laten zien wat ze niet moeten doen, wat ze eigenlijk allemaal al weten.
Ik heb hier geen woorden voor, jij bent echt een lul eersteklas.
Volgens mij laat jouw vriendin te veel over zich heen lopen en vind jij dat geweldig. Je moet eens eerlijk tegen haar zijn, wat is dit nou voor iets belachelijks?
Wat zou jij ervan vinden als jouw vriendin naar Salou gaat met vriendinnen en daar een beetje om zich heen neukt?
quote:Maar wel lekker. Ze danste in die tent tijdens een tropicel night, ik heb er ook aan gezogen maar die foto's mogen hier niet
Op maandag 9 juni 2003 15:18 schreef troje het volgende:
wat een enorme neptieten
En allemaal geinen hoor.
quote:jij bent denk ik de ergste ****** hier op fok!
Op maandag 9 juni 2003 15:03 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik zoek ff de foto erbij.
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 09-06-2003 15:21]
quote:Dat doet ze niet, ze is een heel net meisje.
Op maandag 9 juni 2003 15:18 schreef -Mellowdy- het volgende:
Wat zou jij ervan vinden als jouw vriendin naar Salou gaat met vriendinnen en daar een beetje om zich heen neukt?
quote:hahahahahaaa, jij bent echt een kneus.
Op maandag 9 juni 2003 15:19 schreef Hunk het volgende:Maar wel lekker. Ze danste in die tent tijdens een tropicel night, ik heb er ook aan gezogen maar die foto's mogen hier niet
En allemaal geinen hoor.
quote:Uit je duim?
Op maandag 9 juni 2003 15:19 schreef Hunk het volgende:[..]
ik heb er ook aan gezogen
[..]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:19 schreef makaveli_nh het volgende:en maar denken dat iedereen je cool vindt
quote:Wel hierop reageren maar geen antwoord op 6 anderen die vragen wat je ervan zou vinden als jouw vriendin naar Salou zou gaan en daar hetzelfde van plan is...
Maar wel lekker. Ze danste in die tent tijdens een tropicel night, ik heb er ook aan gezogen maar die foto's mogen hier niet
En allemaal geinen hoor.
Ofwel, je bent een enorme eikel zoals er (gelukkig) weinig van rondlopen, ofwel je loopt hier flink een hoax te bouwen.
Ik kies voor het laatste.
quote:yippieyahyeey breezahboy!
Maar wel lekker. Ze danste in die tent tijdens een tropicel night, ik heb er ook aan gezogen maar die foto's mogen hier niet
En allemaal geinen hoor.
Het is wel ware liefde want ze ging pas na twee weken met me naar bed. Anders wacht je niet zo lang als meisje zijnde natuurlijk.
quote:Heb je aan die tropical night gezogen of aan die tent? das me niet helemaal duidelijk. Maar ja tis maar wat je voorkeur is.
En allemaal geinen hoor.
En allemaal gein inderdaad, dit hele topic
quote:wel lezen he
Op maandag 9 juni 2003 15:21 schreef troje het volgende:[..]
Wel hierop reageren maar geen antwoord op 6 anderen die vragen wat je ervan zou vinden als jouw vriendin naar Salou
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:20 schreef Hunk het volgende:[..]
Dat doet ze niet, ze is een heel net meisje.
quote:Mooi.
Op maandag 9 juni 2003 15:21 schreef Hunk het volgende:
Mijn vriendin is heel lief en ik wil haar niet kwijt maar ze mag ook niet mee
Dan zeg je dat gewoon tegen haar.
Punt.
Einde onzinverhaal.
Doei
!HOAX!
[Dit bericht is gewijzigd door Hou-m-Nat op 09-06-2003 15:24]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:21 schreef troje het volgende:[..]
Ik kies voor het laatste.
Ik gok erop dat BHFH een kloon van hém is.
quote:Hier blijkt al uit dat je het niet luek zou vinden als zij hetzelfde zou doen.
Op maandag 9 juni 2003 15:20 schreef Hunk het volgende:[..]
Dat doet ze niet, ze is een heel net meisje.
quote:Ik hoop voor je zogenaamde vriendin, dat ze geen aids van jou krijgt
Mijn vriendin is heel lief en ik wil haar niet kwijt maar ze mag ook niet meeHet is wel ware liefde want ze ging pas na twee weken met me naar bed. Anders wacht je niet zo lang als meisje zijnde natuurlijk.
ik dacht aan een HOAX maar jij bent echt zon mongooltje :\
quote:Dit kan geen serieus topic zijn...
Mijn vriendin is heel lief en ik wil haar niet kwijt maar ze mag ook niet meeHet is wel ware liefde want ze ging pas na twee weken met me naar bed. Anders wacht je niet zo lang als meisje zijnde natuurlijk.
Ikzelf hoop wel dat ze je doorheeft en flink hard dumpt, aangezien je haar niet waardig bent...
quote:k nu is het dus duidelijk een bullshittopic
quote:Volgens mij heeft ze dat al
Op maandag 9 juni 2003 15:23 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik hoop voor je zogenaamde vriendin, dat ze geen aids van jou krijgt
[Dit bericht is gewijzigd door Oom_Agent op 09-06-2003 15:24]
quote:Dat is ook het enigste wat hij niet nodig heeft ook.
Op maandag 9 juni 2003 15:23 schreef makaveli_nh het volgende:
zucht : ondertitel : Clerasil heb ik niet nodig
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:23 schreef Bombie het volgende:[..]
quote:Dat is dus geen antwoord, dat is het ontkennen van de mogelijkheid die in de vraag geschetst wordt.
Op maandag 9 juni 2003 15:22 schreef Hunk het volgende:[..]
wel lezen he
[..]
Echt intelligent ben je niet he?
quote:had liever dat hij aids kreeg voor dat gedrag, en dan erachter komt dat ie eigenlijk helemaal geen echte vrienden heeft (lijkt mij dan)
Op maandag 9 juni 2003 15:23 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik hoop voor je zogenaamde vriendin, dat ze geen aids van jou krijgt [afbeelding]
Als het allemaal van dat soort types zijn....
quote:Qua topic-gehalte komt het in de buurt, alleen BHFH is nooit met zijn kop in de buurt van tieten geweest
Op maandag 9 juni 2003 15:23 schreef Bombie het volgende:[..]
quote:Zo te lezen ben jij echt een lul en niet te vertrouwen
Ik ga naar Salou en mijn vriendin wil mee. Alleen daar heb ik geen zin in. We hebben pas 18 maanden, ik ga dus liever met mijn vrienden. Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans) en dat ik haar niet kwijtwil (dat is ook zo)
quote:Ze wil met mij mee, zonder vrienden. 18 dagen naar Salou met haar, das wel leuk, maar dan mag ik maar naar 1 meisje kijken. Haar
Op maandag 9 juni 2003 15:25 schreef Angeles het volgende:
Ik snap ook niet waarom die vriendin überhaupt mee wil...
quote:haha lol
Op maandag 9 juni 2003 15:25 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Qua topic-gehalte komt het in de buurt, alleen BHFH is nooit met zijn kop in de buurt van tieten geweest
quote:Inderdaad.
Op maandag 9 juni 2003 15:25 schreef spookie het volgende:[..]
Zo te lezen ben jij echt een lul en niet te vertrouwen
quote:Geloof me kerel..met die kop van je gaat dat niet lukken...
HAHAHA DIEP TRIEST DIT...
quote:Wees blij, waarschijnlijk is ze ook de enige die terugkijkt.
Op maandag 9 juni 2003 15:26 schreef Hunk het volgende:Ze wil met mij mee, zonder vrienden. 18 dagen naar Salou met haar, das wel leuk, maar dan mag ik maar naar 1 meisje kijken. Haar
quote:oh kut, misschien is ze daarom wel je vriendin, en anders zeg je het toch gewoon eerlijk :ik wil niet naar je kijken, ik wil die slet daar neuken
Op maandag 9 juni 2003 15:26 schreef Hunk het volgende:[..]
Ze wil met mij mee, zonder vrienden. 18 dagen naar Salou met haar, das wel leuk, maar dan mag ik maar naar 1 meisje kijken. Haar
quote:Ik heb anders al met 15 meisjes gehad hoor. Kan jij dat ook zeggen?
Op maandag 9 juni 2003 15:27 schreef Angeles het volgende:[..]
Wees blij, waarschijnlijk is ze ook de enige die terugkijkt.
quote:Eh.
Op maandag 9 juni 2003 15:28 schreef Hunk het volgende:Ik heb anders al met 15 meisjes gehad hoor. Kan jij dat ook zeggen?
Nee.
quote:Ja inderdaad.
Op maandag 9 juni 2003 15:28 schreef Dandelion het volgende:
![]()
Je bent mijn held!
quote:im gone, dit kan niet echt zijn
Op maandag 9 juni 2003 15:28 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik heb anders al met 15 meisjes gehad hoor. Kan jij dat ook zeggen?
is het wel waar dan kots ik in je gezicht
quote:OOh, zeg dat dan meteeen!!! Jemig, dat veranderd de hele zaak gewoon. 15 meisjes? Wow. Jemig. Jij.. jij bent echt mijn held gewoon.
quote:WOEHAA!!! SOheee!!!!!
Nee, nu stijg je in achting
quote:O ik neem mijn gemene opmerkingen terug, jij bent echt stoer, damn had ik maar zo'n vriend...
...
quote:Ga je naar Salou rond 21 juli?
Op maandag 9 juni 2003 15:29 schreef Ri-Klain het volgende:[..]
O ik neem mijn gemene opmerkingen terug, jij bent echt stoer, damn had ik maar zo'n vriend...
quote:Ruzie?
Volgens mij ben je nog nooit in Spanje geweest, maar je hebt wel gelijk dat je in Salou meiden gek kunt maken, met zo'n kop heb je binnen no-time een strand voor jezelf ..
Trieste gast, echt waar
quote:Stuur haar maar met mij mee. Dan kijk ik wel voor je...
Op maandag 9 juni 2003 15:26 schreef Hunk het volgende:[..]
Ze wil met mij mee, zonder vrienden. 18 dagen naar Salou met haar, das wel leuk, maar dan mag ik maar naar 1 meisje kijken. Haar
Ok al ben je het niet eens met ts, beetje respect voor elkaar mag wel.
quote:Vuile slet
quote:Ja maar toen waren ze ook nog niet zo duur, als vandaag de dag.
quote:ben het helemaal met je eens
Op maandag 9 juni 2003 15:30 schreef Smirnoff_ice het volgende:[..]
Ruzie?
Volgens mij ben je nog nooit in Spanje geweest, maar je hebt wel gelijk dat je in Salou meiden gek kunt maken, met zo'n kop heb je binnen no-time een strand voor jezelf ..
Trieste gast, echt waar
(maar die nick is toch als grapje bedoeld he)
quote:
Ruzie?
Trieste gast, echt waar
quote:Volgens mij zijn er al genoeg serieuze reacties geweest, maar hij wil maar één ding horen, dat die vriendin overdreven jaloers is en dat hij volledig in zijn recht staat.
Op maandag 9 juni 2003 15:31 schreef yvonne het volgende:
Kan er een beetje serieus gereageerd worden?Ok al ben je het niet eens met ts, beetje respect voor elkaar mag wel.
Sinds wanneer heb je die masochistische neiging om jezelf pijnlijk belachelijk te maken? Sinds je door de meisjes van de schommel werd geduwd?
quote:Nee, en ik ben helaas al bezet
Op maandag 9 juni 2003 15:30 schreef Hunk het volgende:[..]
Ga je naar Salou rond 21 juli?
[Dit bericht is gewijzigd door Ri-Klain op 09-06-2003 15:37]
quote:ben nog steeds aan het lezen, maar hier wou ik ff op reageren.
quote:Staat ie ook:
Op maandag 9 juni 2003 15:32 schreef Angeles het volgende:[..]
Volgens mij zijn er al genoeg serieuze reacties geweest, maar hij wil maar één ding horen, dat die vriendin overdreven jaloers is en dat hij volledig in zijn recht staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Dandelion op 09-06-2003 15:34]
quote:Kom je heb al 15 meiden gehad, die smoesjes ken je nu zo langzamerhand toch wel zelf. Of ben jij altijd gedumpt? Verbaast me niks overigens, met zo'n attitude.
Op maandag 9 juni 2003 15:32 schreef Hunk het volgende:
Ik vind de reacties beneden pijl. Dat niemand hier iets van zegt. Ik wil gewoon tips voor een smoesje om bestwil, geen verweiten.
quote:whaha lol
Op maandag 9 juni 2003 15:32 schreef troje het volgende:
Maarre....topicstarter, nu ff iets anders:Sinds wanneer heb je die masochistische neiging om jezelf pijnlijk belachelijk te maken? Sinds je door de meisjes van de schommel werd geduwd?
in your face!
quote:
Ruzie?
Trieste gast, echt waar
quote:Dit is toch een jongerenforum? Nou, ik heb gewoon een vraag, maar dat mag blijkbaar niet.
Op maandag 9 juni 2003 15:32 schreef troje het volgende:
Maarre....topicstarter, nu ff iets anders:
quote:Ik heb je nog geenenkel serieus antwoord zien geven.
Op maandag 9 juni 2003 15:34 schreef Hunk het volgende:[..]
Dit is toch een jongerenforum? Nou, ik heb gewoon een vraag, maar dat mag blijkbaar niet.
quote:Vragen mag, want het topic is nog open. De reacties echter, tsja die kun je niet altijd van te voren voorspellen.
Op maandag 9 juni 2003 15:34 schreef Hunk het volgende:[..]
Dit is toch een jongerenforum? Nou, ik heb gewoon een vraag, maar dat mag blijkbaar niet.
Ongelooflijk dat mensen zoals jij een vriendin krijgen en mensen die het echt verdienen (zoals ik! ) niet.
Het concept liefde gaat dus echt totaal aan jou voorbij.. en echt respect voor je vriendin heb je ook niet.
Laten we hopen dat je vriendin zo snel mogelijk achter je hele bullshit komt en je flink dumpt.
Wat een enorme sukkel zeg..
quote:Ik was dan ook degene die een vraag heeft.
Op maandag 9 juni 2003 15:35 schreef troje het volgende:[..]
Ik heb je nog geenenkel serieus antwoord zien geven.
quote:Hij is maar een pion in dit topic. Hij wordt gewoon gebruikt om duidelijk te maken dat schaamteloze ontrouw niet echt lekker ligt bij een hoop mensen.
Op maandag 9 juni 2003 15:33 schreef Boef het volgende:
Hoax of niet, je hebt al meer aandacht gekregen dan je verdient. Iedereen hapt maar al te graag, hehe
quote:En nu in het Nederlands?
Op maandag 9 juni 2003 15:36 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik was dan ook degene die een vraag heeft.
quote:Dan weet je ook niet veel he, als je alleen maar vraagt maar niet kan reageren daarop. Ik heb medelijden met je.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:37 schreef Bioslock het volgende:
Kots in haar bed tijdens de seks en zeg dat je haar moeder erg geil vind. Dan gaat ze vast niet meer mee.
quote:Ik denk dat die plank toch dikker is...
Op maandag 9 juni 2003 15:38 schreef ArmaniMania het volgende:
Stormloop-topic [afbeelding] In deeltje 2 zal ie wel toegeven, dat zijn vriendin van plastic is en dat ie eigenlijk toch een Loser is.
quote:waarschijnlijk heeft 'ie dat al eens gedaan..
Op maandag 9 juni 2003 15:37 schreef Bioslock het volgende:
Kots in haar bed tijdens de seks en zeg dat je haar moeder erg geil vind. Dan gaat ze vast niet meer mee.
quote:zal ik dan maar een antwoord geven, wat al eerder gedaan is door anderen:
dit blijft overigens mijn enige seriues antwoord in dit topic...
quote:was....HAD of
Gelukkig nog een paar berichtjes en dan is topic vol, afgelopen klaar uit.
Veel succes hehe
quote:Hij verdiend geen 2e deel
Op maandag 9 juni 2003 15:38 schreef ArmaniMania het volgende:
Stormloop-topic [afbeelding] In deeltje 2 zal ie wel toegeven, dat zijn vriendin van plastic is en dat ie eigenlijk toch een Loser is.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:38 schreef LteZ het volgende:[..]
waarschijnlijk heeft 'ie dat al eens gedaan..
quote:Hoeft niet. Vanavond komt Mieke weer langs en ga ik lekker neuken
Op maandag 9 juni 2003 15:37 schreef LKP het volgende:Ik heb medelijden met je.
quote:Is mieke je hond?
Op maandag 9 juni 2003 15:39 schreef Hunk het volgende:[..]
Hoeft niet. Vanavond komt Mieke weer langs en ga ik lekker neuken
quote:nummer 16? of 17 als je je huidige vriendin meetelt...
[Dit bericht is gewijzigd door ExTreme-e op 09-06-2003 15:41]
quote:Nee de moeder van zn vriendin.
Op maandag 9 juni 2003 15:40 schreef LteZ het volgende:[..]
Is mieke je hond?
quote:Te koop: Gewapend beton: 3 meter dik. Af te halen bij Topic Starter....
quote:Het gaat volgens mij al lang niet meer om hem (als deze persoon echt zou bestaan wel, maar daar even niet vanuit gaande) maar meer om het principe.
Op maandag 9 juni 2003 15:39 schreef Takumi het volgende:
whahahha, dat iedereen hier nog serieus op gaat reageren zeg..behind the clone.......
quote:Doe normaal man
Is mieke je hond?
quote:Nee hij bedoelt Mieke Telkamp. Als zij op TV is neukt hij zijn opblaaspop
Is mieke je hond?
quote:mun?
Op maandag 9 juni 2003 15:41 schreef Hunk het volgende:[..]
Doe normaal man
mun vriendin
quote:ik denk, zoals velen, dat jij normaal moet doen!
Op maandag 9 juni 2003 15:41 schreef Hunk het volgende:[..]
Doe normaal man
mun vriendin
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:48 schreef boebiedoe het volgende:
de waarheid zeggen.overings ben je een lul als je vreemdgaat.
quote:ik denk dat we wel normaal over Mieke kunnen doen, mocht dit zijn vriendin wezen. helaas alleen dat ze in die loser gelooft
Op maandag 9 juni 2003 15:41 schreef nozem het volgende:
Ow ik dacht dat Mieke geen escortwerk meer deed...
quote:Dan moet je tijdens doggystyle zeggen dat je zonder haar naar Salou wil.
[Dit bericht is gewijzigd door Realzm op 09-06-2003 15:44]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:16 schreef Hunk het volgende:
Kijk, ik ben niet getrouwd en zo geinen vind ik normaal. Alleen zij heeft me na het zien van de foto's 2 weken niet gesproken.Dan neem je zo'n iemand toch niet mee op vakantie? Hoe lief ze ook is. Dat zal de hele sfeer verpesten.
{even aangepast de foto)
Gadver! Wat een walgelijke mensen zijn dat zeg! Die dame is echt enorm onaantrekkelijk en jij, met je rooie kop -->
Yuch!
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:41 schreef Boef het volgende:Nee hij bedoelt Mieke Telkamp. Als zij op TV is neukt hij zijn opblaaspop
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:40 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nee de moeder van zn vriendin.
quote:omfg lol
Op maandag 9 juni 2003 15:41 schreef Boef het volgende:[..]
Nee hij bedoelt Mieke Telkamp. Als zij op TV is neukt hij zijn opblaaspop
quote:Deze Mieke?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:44 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
omfg lol
gaat hard hier
quote:Jawel, maar nog vind ik het van een onvoorstelbare domheid getuigen van het betreffende meisje dat ze bij zo'n kansloos figuur blijft..
Op maandag 9 juni 2003 15:42 schreef ExTreme-e het volgende:[..]
ik denk dat we wel normaal over Mieke kunnen doen, mocht dit zijn vriendin wezen. helaas alleen dat ze in die loser gelooft
quote:Zij heeft gewoon pech dat ze hem getroffen heeft... moet ze nog meer voor lul staan?
Op maandag 9 juni 2003 15:43 schreef nozem het volgende:
Heb je geen fotootje van je vriendin. Ik wil wel eens zien wat voor zielig muurbloempje het is die in jouw geintjes blijft trappen
quote:daar heb jij weer gelijk in
Op maandag 9 juni 2003 15:44 schreef nozem het volgende:[..]
Jawel, maar nog vind ik het van een onvoorstelbare domheid getuigen van het betreffende meisje dat ze bij zo'n kansloos figuur blijft..
quote:aa het is jouw kloon!
Op maandag 9 juni 2003 15:31 schreef yvonne het volgende:
Kan er een beetje serieus gereageerd worden?Ok al ben je het niet eens met ts, beetje respect voor elkaar mag wel.
quote:Ik geef ook cadootjes.
Op maandag 9 juni 2003 15:45 schreef Bombie het volgende:[..]
Zij heeft gewoon pech dat ze hem getroffen heeft
quote:Je kijkt een beetje belemmerd op je icoon.
Op maandag 9 juni 2003 15:48 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik geef ook cadootjes.
Dank je voor dit leuke stukje vermaak op fok!forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |