En zorgen dat de ketting niet te lang is, natuurlijk. .
quote:Kim, ik houd van je
Op zondag 8 juni 2003 15:17 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan zeg je tegen dat meisje: "Zo snol, jij wil hier komme wonen, dan mag je beginnen met de afwas!"En zorgen dat de ketting niet te lang is, natuurlijk.
.
quote:EY! Lesbische relaties gaan voor alles!!! ;-)
Op zondag 8 juni 2003 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kan het serieus blijven, want ik wil dat gewoon weten, aangezien ik dat wel nooit meer zal meemaken..
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:24 schreef calvobbes het volgende:
Jij bent toch getrouwd BHFH
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, dus zou niet weten hoe dat is, maar het lijkt me wel super!
quote:Liegbeest! Hoe kan dat?
ik wil dat gewoon weten, aangezien ik dat wel nooit meer zal meemaken..
quote:Wat een kul. Je kan wel 100 worden en ook bejaarden krijgen wel eens een relatie.
kan het serieus blijven, want ik wil dat gewoon weten, aangezien ik dat wel nooit meer zal meemaken..
neuk je anders als je samenwoont dan wanneer je belt en zij op bezoek komt of je in haar werkkamer afspreekt
samenwoners laat U horen
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:29 schreef Barb het volgende:Je kan wel 100 worden en ook bejaarden krijgen wel eens een relatie.
quote:Ja. Je hoeft niet te bellen van tevoren,
Op zondag 8 juni 2003 15:30 schreef onetouch het volgende:
wel interessante theorie!neuk je anders als je samenwoont dan wanneer je belt en zij op bezoek komt of je in haar werkkamer afspreekt
samenwoners laat U horen
Zij wil al wel, en das wel wat vervelend....
quote:Als je dat al goor vindt, kan ik zeker beter niet vertellen dat bejaarden ook aan sex doen hè?
Op zondag 8 juni 2003 15:30 schreef Suzy1982 het volgende:
Of ben ik de enigste die wakker is??
quote:waarom niet?
Op zondag 8 juni 2003 16:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat er nou geen meisjes voor mij zijn in Nederland.
quote:Probeer jezelf niet zo zielig te vinden, dat maakt het vinden van een meisje een stuk makkelijker!!
Op zondag 8 juni 2003 16:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En probeer geen vrouw via internet te zoeken, dat werkt volgens mij ook niet echt....
Het enige dat je dan nog moet doen is af en toe boodschapjes halen en haar voeren ( anders gaat ze dood ).
Ow.. en niet vergeten iedere dag iets water te geven.
Heel veel succes !
quote:Je zou gaan trouwen met iemand waarmee je geen relatie had?
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad
quote:Dat is niet doorgegaan, want hij is vergeten haar te wateren...
Op zondag 8 juni 2003 16:28 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Je zou gaan trouwen met iemand waarmee je geen relatie had? [afbeelding].
tsja... de afstand hè
Mja ... het gaat vanzelf dat samenwonen... je loopt te ergeren aan de kleine kamer, zooi en het delen met je huisgenoten en is de tijd rijp om samen te gaan wonen.
En helemaal verkeerd is het om tegen iemand aan te zeiken dat je wil samenwonen etc.... gaat gewoon vanzelf en je blijft toch veel je eigen ding doen hoor..
Trouwens je bent pas 30, tijd zat nog, niet zo negatief joh
quote:Als ik jouw meneer was zou ik ook nooit bellen.
Op zondag 8 juni 2003 17:04 schreef schatje het volgende:
Ik woon sinds kort samen, voorheen LAT, en het gaat wel aardig.Af en toe wat strubbelingen omdat meneer niet belt enzo.
quote:Gaat dat niet te ver in jouw belevingswereld?
Ben jij ook zo benieuwd hoe dat is? Dus voor langere tijd? Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, dus zou niet weten hoe dat is, maar het lijkt me wel super! Maar dan moet ik eerst een meisje vinden die een relatie met mij wil (of iets waar dat op lijkt)... maar ik weet niet of dat nog gaat lukken.... maar omdat ik dat niet weet kunnen jullie misschien een tipje van de sluier oplichten? dus hoe dat gaat dan?
quote:BHFH is hard zoekende.
Op zondag 8 juni 2003 19:53 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Waar gaat het nu precies over? Dat BHFH zo zielig is wegens vrijgezelliteit op de ongelofelijk overrijpe leeftijd van 30 of dat hij zo nieuwsgierig is naar samenwonen? Moeten we nou medelijden hebben of juist banale details verschaffen? Van dat het vervelend is als de bril van de plee omhoog staat of zo?
quote:Nou, denk je dat echt? Hoezo dan niet?..
quote:maar ik verwacht niet meer dat ik ooit de ware vind..
Op zondag 8 juni 2003 20:20 schreef schatje het volgende:[..]
BHFH is hard zoekende.
quote:Hij belt niet?
Op zondag 8 juni 2003 17:04 schreef schatje het volgende:
Ik woon sinds kort samen, voorheen LAT, en het gaat wel aardig.Af en toe wat strubbelingen omdat meneer niet belt enzo.
En van trouwen heb ik helemaal nooit het nut ingezien
quote:
Op zondag 8 juni 2003 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar ik verwacht niet meer dat ik ooit de ware vind..
quote:Je creeert je eigen realiteit. Dus doordat je dit denkt, is het ook je realiteit. Als jij echt een meid wil, moet je je gedachten patroon veranderen. Dat is alles.
quote:Mooi gezegd.
Op maandag 9 juni 2003 00:40 schreef elbundy het volgende:[..]
[..]Je creeert je eigen realiteit. Dus doordat je dit denkt, is het ook je realiteit. Als jij echt een meid wil, moet je je gedachten patroon veranderen. Dat is alles.
Hij is nu met haar getrouwd... heeft een miniuitvoering van één van beiden op komst.... en een vrouw die hem heel gelukkig probeerd te maken ( ja, schat .. ik wéét het.. ik kan ook een kenau zijn... maar eigenschuld.. jij hebt de hormoontjesrun van mij van het moment op je geweten... zet je er dus maar heel snel overheen
)
Bij mijn man was het alleen niet zozeer dat er geen aanbod was... hij wílde gewoon zelf niet. Hij zag zoiets helemala niet zitten tenminste niet met de vrouwen die hij om zich heen zag ).
Punt: zeg nooit nooit BHFH, jouw tijd komt vast nog wel. Wanhoop niet
En echt.. of je posts nu serieus zijn en recht uit je hart komen of dat je ze " faked ".... ze zijn af entoe zo ...
( vul maar in ) dat het gewoon schattig begint te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |