quote:Je moet naar de verkoper (Nook) gaan en dan zeggen wat je aan wie wil geven en dan krijg je een code die je aan die persoon kan geven zodat hij het op kan halen.
Op zaterdag 14 juni 2003 17:00 schreef gieling.com het volgende:
Hoe ruil je dan bij AC????Toch iets met codes ofzo??!
quote:de hele debacle rond de veelste grote controler, de grootte lompe xbox en de prijs van de xbox vergeleken met de beste sticks, beste prijs, graphics chip van ati, waarbij m$ ook aan ati dacht met de xbox 2, etc
Op zaterdag 14 juni 2003 20:38 schreef Lexie het volgende:[..]
Bedoel je het niet andersom
Dat Microsoft goede consoles maakt, en Nintendo de goede titels?
Worms 3
quote:
[Nieuws] Nieuwe screens van Worms 3!
Nieuwe screenshots van Worms 3(D) hebben we voor je in de aanbieding. Lees snel verder om ze te bezichtigen!Na een aantal delen in 2 dimensies elkaar aan gort geschoten te hebben, komen de vernielzuchtige wormen uit de Worms-reeks nu naar de GameCube in een 3 dimensionaal jasje.
Team 17, de developers van Worms 3, beloven nieuwe wapens, nieuwe locaties, haarscherpe graphics en de oude vertrouwde Worms-humor voor dit nieuwste deel.
De nieuwste screenshots van Worms 3 zijn verschenen op de website van developer Team 17. Ze schijnen uit de op de E3 getoonde PC-demo te komen. De grafische kwaliteit zal dus ongeveer te vergelijken zijn met de kwaliteit van de graphics van de GameCube-versie. Bekijk alle screens hieronder!
---
Online Tools
quote:---
[Nieuws] Nintendo krijgt online tools
Ninty heeft een contract gesloten met ACCESS die voor online support programma's zal zorgen.Polygon Magazine meldt dat Nintendo een deal heeft gesloten met ACCESS, een bedrijf dat programma's maakt waarmee online gamen mogelijk zal zijn. Met deze deal wilt Nintendo ervoor zorgen dat het programmeren van online games nog makkelijker zal zijn. De eerste titel die hiervan gebruik zal maken is al bekend, namelijk Phantasy Star Online Episode III: Card Evolution van Sega. Ook zal de game -euhm- Pawafuru Puroyakyu 10 van Konami hiervan gebruik maken. Het testen van de games begint volgende maand. We houden je op de hoogte!
Europese Release Dates
[Nieuws] Releasedates van Capcom games
Capcom heeft een lijstje gemaakt met daarop de Europese releasedates van alle komende GameCube-games. We plaatsen het lijstje hier voor je!Capcom timmert momenteel hard aan de weg. Op alle consoles brengt het bedrijf een groot aantal exclusieve games uit, waarvan een groot deel als erg origineel wordt gezien. Op de GameCube kunnen we bijvoorbeeld binnenkort op de GameCube gaan kennismaken met Vanessa Z. Schneider uit Product Number 03, of met Viewtiful Joe uit de gelijknamige game.
Hieronder hebben we de Europese GameCube-releasedates van Capcom neergezet. Sommige releases zijn nog erg vaag, terwijl de releasedates van bijvoorbeeld Viewtiful Joe en Product Number 03 nu duidelijk zijn.
Mega Man Network Transmission: 27 juni 2003
Product Number 03: 29 augustus 2003
Viewtiful Joe: 31 oktober 2003
Gotcha Force: Winter 2003
Dead Phoenix: 2004
Killer 7: 2004
Resident Evil 4: 2004
GoldenEye 2 ?? !!
[Nieuws] Goldeneye 2 in de maak?!
Zou er dan toch een opvolger komen van de Nintendo 64 klassieker GoldenEye? Lees snel verder voor de details!Eens in de zoveel tijd beantwoorden IGN-editors in een brievenrubriek vragen van lezers. Deze keer werd er door een lezer gevraagd of er een vervolg op GoldenEye 64 in de maak is. Iedereen zou verwachten dat het antwoord hierop 'nee' zou luiden, omdat de oorspronkelijke ontwikkelaar (Rare) allang naar Microsoft is overgelopen en de licentie heeft verkocht.
Niets is minder waar: IGN zegt over informatie te beschikken die erop wijst dat er wél aan een vervolg op GoldenEye wordt gewerkt. Het lijkt erop dat Electronic Arts, die al jaren de James Bond rechten in zijn bezit heeft, de game gaat maken/uitgeven. Het zou hier niet gaan om de nieuw aangekondigde James Bond: Everything or Nothing, maar om een geheel nieuwe Bond-game die het verhaal van Goldeneye volgt.
De bewuste vraag met het bewuste antwoord:
Will there be a sequel to Goldeneye on GameCube?
Matt responds: Hmm. Haven't heard this question in a few months. The answer is (drum roll), uh, yes? Yeah. I heard from E3 2003 that Electronic Arts has started preliminary work on an official sequel to GoldenEye. Right now these reports cannot be validated, but I trust my sources on this one. Of course, it won't be developed by Rare, which created the N64 game, but GoldenEye fans should be excited nonetheless. I unfortunately don't have any specifics regarding what type of game it will be, but a first-person shooter of some kind seems as safe a bet as any.
Zodra we je meer kunnen vertellen, lees je het op CubeZone!
F- Zero
quote:Vraag me af wat ze nu bedoelen met Paper Mario? Toch niet Mario en Luigi RPG op de GBA ?
Nintendo's line-up
15-06-2003 | Jakob Dieckmann
Wil je ook weten wanneer jouw favoriete Nintendo titel in de winkels zal liggen neem dan snel een kijkje inside
De E3 was dit jaar weer één groot feest. En na elk succesvol feest volgt natuurlijk de kater. Een kater enerzijds omdat de Nintendo's E3 party niet al te goed ontvangen werd en anderzijds omdat er momenteel niet erg veel interessant nieuws verschijnt. De geruchten rond een comeback van Nintendo tijdens de ECTS doen al wel weer de ronde, maar voorlopig is dit slechts speculatie.Hoe dan ook, Nintendo heeft haar releaselijst weer eens aan een flinke schoonmaakbeurt onderworpen. Aangekondigde titels hebben een voorlopige releasedate gekregen en 2003 beloofd nog een mooi jaar te worden voor de GameCube. Maar ook 2004 zal weer flitsend van start gaan voor Nintendo. Enfin, kijk en oordeel zelf maar.
Releaselijst:
Wario World - 20 Juni
Soul Calibur II - Herfst 2003
Pokémon Memory Magic - Oktober 2003
F-Zero GX - Oktober 2003
Mario Kart - November 2003
1080 Avalanche - November 2003
Pikmin 2 - November 2003
Final Fantasy CC - December 2003
Pokémon Channel - Q1/Q2 2004
Mario Golf - Q1/Q2 2004
Mario Party 5 - Q1/Q2 2004
Nintendo Puzzle Collection - Q1/Q2 2004
Kirby Air Ride - Q1/Q2 2004
Mario Tennis - Q1/Q2 2004
Pokémon Colosseum - Q1/Q2 2004
Paper Mario - Q1/Q2 2004
quote:Over paper mario is geloof ik al een tijdje geleden bekend geworden dat het daadwerkelijk gaat om een vervolg op paper mario voor n64(dat was hem toch?)
Op zondag 15 juni 2003 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer:
[..]Vraag me af wat ze nu bedoelen met Paper Mario? Toch niet Mario en Luigi RPG op de GBA ?
quote:Laat hem maar denken, meer van die posts
Op zondag 15 juni 2003 11:59 schreef HomerJ het volgende:
Notourios_Roy heeft identiteits-crisis
Hij denkt dat hij febster is
quote:
June 13, 2003 - Ever since the Game Boy Advance hit the market in early 2001, official Game Boy Advance developers could order what's called an AGB Capture unit. This device is a piece of hardware produced by Intelligent Systems (yes, the Metroid Fusion/Advance Wars folk) that outputs the Game Boy Advance's video and audio signal to an external source, like a video monitor and stereo system via the standard Nintendo video/audio cables used on the SNES, N64, and GameCube. This is how GBA developers can demonstrate their games at shows and in meeting, but the actual unit is very costly and not for public consumption.Enter the Game Boy Player, Nintendo's consumer version of the AGB Capture idea. The Game Boy Player is a GameCube peripheral that plugs into the bottom of the system, and enables gamers to play any one of the thousands of Game Boy, Game Boy Color, and Game Boy Advance games released over the past 14 years. The unit is essentially the internals of a Game Boy Advance system (without the LCD screen, controls, or battery, of course) that outputs its video and sound signal through the GameCube hardware.
The device simply plugs into the GameCube's serial port on the bottom of the unit; a plastic tab must be removed to install the Game Boy Player. But it's honestly a 30 second installation that requires nothing more than a coin to lock in the two screws into the bottom of the GameCube system. To play Game Boy games on the GameCube, players will have to use the boot disc included in the package; the boot disc simply puts the GameCube in the Game Boy Advance mode and launches the user interface.
The Game Boy Player also offers control through either the GameCube controllers, or a Game Boy Advance system plugged in using the GameCube Game Boy Advance link cable. A GBA can be plugged in at any time, but the Game Boy Player needs to send a little file to the system so that the unit can transmit the D-pad and button presses to the GameCube. The transfer takes only three seconds, and players will know when they can take control when the Game Boy Player logo shows up on the GBA's screen. The only reason why anyone would want to control the action using a GBA system is to get the authentic Game Boy Advance feel. That's it. It's much more convenient (and less power-draining) to use a standard GameCube controller or WaveBird device.
The Game Boy Player also offers a filtering option, which definitely comes in handy with games that do that "flicker trick" to make sprites look transparent. Basically, the flicker trick is where the programmer turns the sprite off and on every 1/60th of a second. On the lower-refresh LCD screen of the Game Boy Advance, this makes the sprite look transparent; great for shadows on fighters (Mortal Kombat: Deadly Alliance and Tekken Advance), or headlights on cars (GT Advance 3). But this trick comes out looking like crap on television, and the strobing effect can be headache inducing. The filtering removes this flicker effect and softens the strobing sprites into making them look like they're transparent on the television screen. It also slightly muddies the rest of the graphics in the process, but it's not too bad...especially in Progressive Mode.
Another feature is the Game Boy Player's ability to scale the Game Boy Advance games from its native 240x160 resolution to nearly full-screen by stretching the image proportionally on-screen. This feature also anti-aliases the image so that the pixels don't look out of whack on the television screen. It's more accurate to play the Game Boy Player games in its bordered format (complete with 20 different custom borders to choose from) than it is in its "full screen" mode, but if you're playing games from a distance you definitely won't notice much pixel distortion zoomed in.
Players will not be able to "link up" GBA games to GameCube directly via this peripheral, since the Game Boy Player takes over the GameCube and will not allow GameCube games to be booted up while playing. This causes a mixed message, since Nintendo really wants people to take advantage of the connectivity features between the two systems, and the just-released Game Boy Advance peripheral can't do what Nintendo wants players to do. The only way to link a Game Boy Player to a GameCube game is to have a second GameCube, and linking the Game Boy Player's link port to the second GameCube's controller port.
The US version, releasing on June 24th, is virtually identical to the unit released in Japan a couple months ago; the US Game Boy Player only comes in Jet Black, whereas the Japanese unit shipped in every system color available in that territory. But since black pretty much goes with everything, you won't have much to worry about...unless you really need to color coordinate. The peripheral is a godsend for gamers who want to experience their GBA library without having to focus on the smaller portable screen, or deal with the slightly cramped button configuration of the handheld. While the Game Boy games were made to be played on the handheld first and foremost, these games look and play pretty darn nicely on the GameCube. It's a highly recommended peripheral purchase if you own a GameCube, and a damn nice freebie when you buy the system itself.
-- Craig Harris
Ease of UseThe thing is a snap to install on a GameCube, only requiring a quarter and removal of a plastic panel. Just don't lose the bootdisc. 9.0
Value
Less than a Game Boy Advance system, but about the same as a GameCube game. It's free if you buy a GameCube, though. And free is good. 8.0
Overall Rating (Not an average) 9.0
Yeah, ik hoop dat dat echt een waardige opvolger wordt, dus niet een remake ofzo.
Goldeneye op de 64 was een van mn favorieten. Helemaal grijs gespeeld en 100% uitgespeeld! Alleen nooit een waardige mp-tegenstander gekregen
Maar weer ontopic, ik hoop dat ze afwijken van hun eigen James Bond lijn, want die vind ik maar matigjes. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen vind ik.
quote:Alles, goede levels, goede wapens, voor die tijd goede graphics, goede moeilijkheidsgraad.
Op zondag 15 juni 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:
wat was zo goed aan golden eye???
quote:*PETS*
Op zondag 15 juni 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:
wat was zo goed aan golden eye???
Ken je klassiekers jongeman....
dit is nog het enige wat ik lees aan Nintendo nieuws, and it hurts me to say this... maar ik ben totaal niet onder de indruk... alles wat ik zie is al tig maanden geleden aangekondigd en kan me maar matig boeien ... alleen GoldenEye2 zou mijn lijden kunnen verzachten maar dan lees je dat EA de maker wordt en dan... tsjaa....
*verder lurkt*
Ik vind dat op zich niet erg, want ik heb nog genoeg te gamen...
quote:Tsjaa me2 daar niet van... Metroid Prime: 15% completed
Op zondag 15 juni 2003 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt op zich gelijk FebsterVoor de vakantie komt er niet echt meer iets uit..
Ik vind dat op zich niet erg, want ik heb nog genoeg te gamen...
Het enige wat ik nog leuk vind om te doen op mijn Cubeje is om met een stel vrienden lekker te battelen in SSB:M... en de enige 2 titels die ik in de komende tijd wil hebben zijn Soul Calibur.... (al twijfel ik daar gruwelijk over....) en Mario Kart: DD, voor de rest komt er helemaal nix, 0,0 uit wat me uberhaupt intresseert
En dan nog FFX
Maar jaaaaa. Zodra de tentamens klaar zijn sluit ik me full time op met alleen een luikje waar ons mam eten en drinken door mag schuiven
Heeft iemand Red Faction 2 ???
Laat ff weten of ut goeie besturing is, en of de multiplayer goed is
Liefst besturing zoals in Timesplitters of zo
Geen EA-bond besturingen
quote:Eternal Darkness is super en raad ik echt iedereen aan !
Op zondag 15 juni 2003 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voorde Cube heb ik nog staan: Zelda, Metroid en Eternal Darkness (die laatste 2 niet of echt nauwelijks gespeeld)En dan nog FFX
![]()
Maar jaaaaa. Zodra de tentamens klaar zijn sluit ik me full time op met alleen een luikje waar ons mam eten en drinken door mag schuiven
![]()
quote:En FOK! ook !
GameCube deels gekraakt
15-06-2003 | Robert van der Werf
Het StarCube team was al een tijdje bezig met het kraken van de GameCube en het lijkt erop dat ze progressie maken.
StarCube meldde al een tijdje geleden dat ze bezig waren met het kraken van de GameCube. We hebben al een tijdje niets meer van hun vernomen maar nu heeft het team een beginnetje. De pro-piraterij organisatie heeft het voor elkaar gekregen een ISO bestand te maken en deze vervolgens via mIRC te verspreiden.Het zal gaan om The Legend of Zelda: The Wind Waker, de Action Replay en de Freeloader van Datel. De bestanden moeten al sinds 12 juni te downloaden zijn via mIRC. Ook de software om de games en programmas te branden moeten al te vinden zijn op het Internet. Tot op heden zijn er nog geen werkende kopieën gemeld maar dat zal zeker niet lang meer duren. InsideGamer keurt overigens het kopiëren van software af.
Wat een misplaatste titel trouwens. Iedereen weet dat Datel de eerste was die de gamecube gekraakt heeft..
quote:Vooralsnog neem ik dit nieuws met een grote korrel zout, aangezien het enige bewijs een url is die leidt naar een 1,2 GB groot bestand waarvan niemand kan controleren of het echt een iso is van GC-spellen.
Slecht nieuws voor Nintendo, 2 jaar na de release is de GameCube gedeeltelijk gekraakt. Een pro-piraterij organisatie, ironisch genaamd StarCube, heeft .iso files van The Legend of Zelda: Wind Waker en Action Replay over het internet verspreid.Of de kraak van de games nog niet erg genoeg is, ook de software waarmee de schijfjes worden gemaakt is gekraakt. Hiermee kunnen piraten in de toekomst zelf GameCube compatible dvd's gaan branden.
Het is tot op heden nog niet gelukt om de spellen daadwerkelijk te spelen op een GameCube. Nu de software echter te downloaden is zal dit niet lang meer duren.
Wat wel enig krediet aan het verhaal geeft is het feit dat genoemd wordt dat ook van de action replay een ISO geript is. Het rippen van de action replay is een meesterzet omdat je, als je eenmaal de code van de action replay kunt bekijken, ook kunt achterhalen hoe je action replay codes kunt achterhalen voor GC-spellen (die functionaliteit zit namelijk niet ingebakken in de AR; dat kan de fabrikant van de AR alleen maar). En als je codes kunt achterhalen dan kunnen kopieerbeveiligingen omzeild worden. Je hebt er een gratis 'hack tool' bij om je kopieën mee aan de gang te krijgen.
Voorbehoud: aldus volgens iemand die er geen kloot van af weet en die maar wat logisch probeert te redeneren.
edit: ik kwam de volgende site nog tegen waarin wat meer beschreven staat over de manier waarop de gamecube de disks leest:
http://www.cubeinfo.tk/
Dit is een site waar ik vroeger best veel kwam om info te halen voor het maken van back-ups op mijn doctor64. Als je meer wilt weten over de 'scene' dan is vooral het forum iets om in de gaten te houden:
http://www.dextrose.com
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 16-06-2003 00:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |