abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:31:00 #76
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11078534
Ik denk dat ik Billy the Hatcher voor mijn kuiken ga kopen. Jak & Dexter II leek haar namelijk niks.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11079264
Haha, lachen dit, ik wist niet er ook een topic hier op FOK liep over de GC. Dit gaan we in de gaten houden.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 10:43:11 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11080081
Wario World duurt nog een week Choco. Is een 2.5D platformer geloof ik...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 13 juni 2003 @ 21:25:04 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_11095623
Weet iemand hoe je bij Splinter Cell in mission 2 in de south wing infiltreert? Ik heb volgens mij alles al bekeken na die chauffeur ondervraagd te hebben. Het enige interessante wat ik nog zie is een lange schacht omhoog, maar daar heb ik ook niets aan..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11096331
Is er iemand die animal crossing heeft en fruit wil ruilen? Ik heb zelf kersen en ben opzoek naar alle andere fruit soorten.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 13 juni 2003 @ 22:54:21 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_11097297
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:25 schreef speknek het volgende:
Weet iemand hoe je bij Splinter Cell in mission 2 in de south wing infiltreert? Ik heb volgens mij alles al bekeken na die chauffeur ondervraagd te hebben. Het enige interessante wat ik nog zie is een lange schacht omhoog, maar daar heb ik ook niets aan..
Ach laat maar, ik zag dat stomme rooster niet hangen. Splinter Cell is echt leuk trouwens. Alleen niet erg moeilijk, ik ben het nu een paar uurtjes aan het spelen en zit alweer op het olieplatform. Volgens mij heb ik dit spel morgen al uitgespeeld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11097749
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:03 schreef koei het volgende:
Is er iemand die animal crossing heeft en fruit wil ruilen? Ik heb zelf kersen en ben opzoek naar alle andere fruit soorten.
niet iedereen is zo gelukkig dat ie AC heeft als jij....
pi_11098474
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:20 schreef gieling.com het volgende:

[..]

niet iedereen is zo gelukkig dat ie AC heeft als jij....

Ach, als je 'm wil hebben dan kan je 'm zo kopen. Dat heb ik ook gedaan. Bij insidegamer.nl kan je 'm voor 59.95 kopen volgens mij en dan heb je geen creditcard nodig. En als je wel een creditcard hebt dan kan je 'm voor 45/50 euro bij dvdboxoffice kopen... en dan natuurlijk nog een AR of freeloader.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:53:31 #84
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11098483
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik Billy the Hatcher voor mijn kuiken ga kopen. Jak & Dexter II leek haar namelijk niks.
Die is idd cool man

Hier de video (sorry,.. insiders only)
http://cubemovies.ign.com/cube/video/billyhatcher.mov

Oh en hier nog wat F-zero screens,......... niks voor mij maar wel cool om naar te kijken Gaat me veeeels te ,... s....n............e...................l !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:54:18 #85
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11098502
Ik heb vandaag Monkey Ball binnen gekregen.. Ik ben benieuwd.. .
-
pi_11102263
quote:
Gamesindustry.biz is carrying coverage of an interview between French newspaper Les Echos and Nintendo Communications Director Yasuhiro Minagawa. In the interview, Minagawa stresses that the company is still very confident in their financial position during this round of the console wars, noting that the company continues to profit on their consoles, unlike past and current competition.

He also makes a brief mention about Nintendo's next console system, and the timing in which they intend to bring it to market:

Whatever about past rivals, Minagawa-san is surprisingly dismissive of current rivals as well, and offers some further insight into launch plans for Nintendo's next console, dubbed N5 by commentators. "Xbox has already absorbed substantial loses, and unlike Sony, Microsoft indexes their profits. The GameCube arrived in the American market 18 months after PlayStation 2, next time we'll launch at the same time."

pi_11102298
Interessant artikel over een mogelijke samenwerking tussen Nintendo en Micro$oft.
quote:
There is an article over at Gamerfeed.com that talks about Microsoft and Nintendo's main goal; taking over the market share of Sony. Apparantly they both want the goal so bad, they may just be in cahoots.

Both firms have their eyes on Sony's massive market share and as such, an unofficial affiliation has formed between the two. At E3 this year, representatives from Nintendo and Microsoft were seen talking jovially together and there is back-slapping all round when any Xbox or GamCube title takes software sales away from the PlayStation."

"But it's more than that. Microsoft and Nintendo in the US are practically next-door neighbours in Redmond, Washington. They are socially active together and there is no bitterness between the two. As both firms have different goals, Nintendo to continue to release gaming consoles, and Microsoft to steal Sony's dream of a media delivery hub for the living room, there is no direct conflict of interest as the market, with a smaller Sony, is big enough to support this.

Mario op de XBox? Master Chief op de Cube?
  zaterdag 14 juni 2003 @ 11:19:04 #88
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11102885
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Interessant artikel over een mogelijke samenwerking tussen Nintendo en Micro$oft.
[..]

Mario op de XBox?

Wat is daar zo goed aan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 14 juni 2003 @ 11:45:35 #89
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11103114
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 11:19 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Wat is daar zo goed aan

Dat het beste van twee werelden gecombineerd zou kunnen worden. Lijkt me dus best een aardige ontwikkeling. En waarom ook eigenlijk niet? Strategisch gezien zou het wellicht helemaal niet eens zo domme zet zijn.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_11104255
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]

Mario op de XBox? Master Chief op de Cube?

Mwah , lijkt me niet echt snel gebeuren.
En dan zeker niet Mario ruilen voor Master Chief, een icoon uit de gamewereld verruil je niet.
Comfortably numb
  zaterdag 14 juni 2003 @ 13:17:48 #91
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11104339
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 13:11 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Mwah , lijkt me niet echt snel gebeuren.
En dan zeker niet Mario ruilen voor Master Chief, een icoon uit de gamewereld verruil je niet.

Ik had tot 2 jaar geleden het ook niet voor mogelijk gehouden dat Sonic nog eens op een Nintendo systeem zou spelen.... En zie daar.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:12:36 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11106937
Hmmm... Gevoelsmatig zeg ik NEE tegen een samenwerking tussen M$ en Nintendo... Maar als ik eraan denk: als ze echt samenwerken zou dat best eens een leuk dingetje kunnen worden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:13:38 #93
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11106956
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:03 schreef koei het volgende:
Ik heb appels.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 14 juni 2003 @ 16:38:17 #94
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11107305
stel je voor, m$ en nintendo maken gamecube 2
Nintendo kan goed consoles maken, en m$ kan zeker goed marketten en goede titels afleveren
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_11107445
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 13:17 schreef Zooi het volgende:

[..]

Ik had tot 2 jaar geleden het ook niet voor mogelijk gehouden dat Sonic nog eens op een Nintendo systeem zou spelen.... En zie daar.

Maar das ook alleen maar omdat Sega zelf geen hardware meer uitbrengt, en dat doet Nintendo nog wel.
Comfortably numb
pi_11107615
Hoe ruil je dan bij AC????

Toch iets met codes ofzo??!

pi_11108025
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:00 schreef gieling.com het volgende:
Hoe ruil je dan bij AC????

Toch iets met codes ofzo??!

zou dat niet op www.gamefaqs.com staan?
daar hebben ze meestal wel goede tips.
Comfortably numb
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:48:24 #98
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11108399
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:48 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Maar das ook alleen maar omdat Sega zelf geen hardware meer uitbrengt, en dat doet Nintendo nog wel.

Ik hoop het niet, maar persoonlijk denk ik dat dit de laatste console is geweest (op de gameboy serie na dan) van Nintendo.
Ik denk dat ze daarna de Sega strategie zullen toepassen en games zullen gaan ontwikkelen waar ze erg goed in zijn voor multi platform.
Dit is natuurlijk mijn eigen gedachte erover en ik hoop op mijn blote knietjes dat ik geen gelijk ga krijgen.
pi_11111384
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:48 schreef Zooi het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maar persoonlijk denk ik dat dit de laatste console is geweest (op de gameboy serie na dan) van Nintendo.
Ik denk dat ze daarna de Sega strategie zullen toepassen en games zullen gaan ontwikkelen waar ze erg goed in zijn voor multi platform.
Dit is natuurlijk mijn eigen gedachte erover en ik hoop op mijn blote knietjes dat ik geen gelijk ga krijgen.

Ik denk, en hoop ook, dat je geen gelijk gaat krijgen.
Nintendo is volgens mij namelijk nog steeds geen verlies makend bedrijf, zoals Sega dat wel was ten tijde van de dreamcast.
Ik heb ook al plannen gehoord voor de opvolger van de Cube, dus wie weet.
Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten kopen als Nintendo de consoles voor gezien houdt; Sony of MS.
Comfortably numb
pi_11111455
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:38 schreef G1Ace het volgende:
stel je voor, m$ en nintendo maken gamecube 2
Nintendo kan goed consoles maken, en m$ kan zeker goed marketten en goede titels afleveren
Bedoel je het niet andersom Dat Microsoft goede consoles maakt, en Nintendo de goede titels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')