abonnement Unibet Coolblue
pi_22025588
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef reinier1985 het volgende:
O my god. Wat is kazaa (lite) verrot zeg. Ik kan niet een normaal liedje meer downloaden. Ik probeer al 2 weken (!) het nummer California van Lenny Kravitz te downloaden, maar van de 100 hits die ik aanklik, doet niet een het. Hebben meer mensen deze problemen :S? Want ik lees het niet zoveel in dit topic...
kheb nu precies hetzelfde.. mhij vind veel maar gaat meteen over op more sources needed... en bij allemaal ineens is wel heel vreemd?
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:18:08 #182
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_22028543
Wat is nu een goede opvolger voor Kazaa lite (zonder spyware, wel gebruiksvriendelijk)?
Imesh dacht ik maar daar zit ook die achterlijke gain en mysearch in....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 18 september 2004 @ 01:11:28 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22030795
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:18 schreef PM-girl het volgende:
Wat is nu een goede opvolger voor Kazaa lite (zonder spyware, wel gebruiksvriendelijk)?
Imesh dacht ik maar daar zit ook die achterlijke gain en mysearch in....
Ik zou het je graag vertellen, maar dat mag ik niet in dit topic. Heb al een poging gedaan mensen er van te overtuigen dat kazaa niet al te best is, maar dat mag blijkbaar niet. Surf eens een beetje rond (oa hier op fok, op tweakers, via google) en dan moet je een heel eind komen. Er zijn programma's waarbij je de bovengenoemde problemen niet hebt.
Suc6:)
  zaterdag 18 september 2004 @ 09:35:51 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_22032781
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 01:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zou het je graag vertellen, maar dat mag ik niet in dit topic. Heb al een poging gedaan mensen er van te overtuigen dat kazaa niet al te best is, maar dat mag blijkbaar niet. Surf eens een beetje rond (oa hier op fok, op tweakers, via google) en dan moet je een heel eind komen. Er zijn programma's waarbij je de bovengenoemde problemen niet hebt.
Suc6:)
Ik vond Kazaa (lite) een erg goed en gebruiksvriendelijk programma, mag toch wel vragen wat dat evenaart?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:32:30 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22035686
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:35 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik vond Kazaa (lite) een erg goed en gebruiksvriendelijk programma, mag toch wel vragen wat dat evenaart?
Ja van mij mag je dat. Maar dan begint een kerel weer te zeiken dat ik het daar niet over mag hebben. Hij zal wel een computer noob zijn, anders was ie zelf ook allang met het gebruik van kazaa gestopt.
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:16 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De eerste die nu nog over een ander programma dan Kazaa begint, stop ik een RIAA veroordeling in z'n anus.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kijk, hierdoor mag ik het niet zeggen. Heb dat nl. al een paar keer geprobeerd maar die posts zijn weggehaald.
pi_22037813
-edit-
Ik pak alvast de Vaseline, ok Kos?

Toedels,

Slarioux.

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 18-09-2004 15:34:56 ]
...
  zaterdag 18 september 2004 @ 15:38:51 #187
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_22037900
Kos!
pi_22040331
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef reinier1985 het volgende:
O my god. Wat is kazaa (lite) verrot zeg. Ik kan niet een normaal liedje meer downloaden. Ik probeer al 2 weken (!) het nummer California van Lenny Kravitz te downloaden, maar van de 100 hits die ik aanklik, doet niet een het. Hebben meer mensen deze problemen :S? Want ik lees het niet zoveel in dit topic...
Ik krijg 'm met Kazaa Lite idd ook niet binnen. Heel raar, want Where are we running ging wel gewoon. Eerste poging kreeg ik er eentje zonder geluid (ik denk nog: dat gaat snel...). Verder was het steeds Meer bronnen etc.

Toen met Shareaza geprobeerd, meteen de eerste poging deed het wel ??!!
Wat op zich weer raar is, want normaalgesproken loopt Shareaza bij mij heel moeilijk te doen als het gaat om liedjes binnenhalen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22060025
waar kan ik een losse auto search more vinden voor kazaa zodat hij door blijft zoeken????
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:31:01 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22407598
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:31 schreef The_Yellowman het volgende:
Gebruikte eerst altijd kazaa... maar dan krijg je van die fake mp3's enzo.. bij niet!
ook voor andere bestanden dan mp3!
dit mag je niet meer zeggen. Je mag hier geen tips geven aan mensen hoe ze beter kunnen downloaden. Kijk maar een aantal posts hierboven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lucille op 05-10-2004 23:56:13 ]
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 06:51:25 #191
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22413068
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

dit mag je niet meer zeggen. Je mag hier geen tips geven aan mensen hoe ze beter kunnen downloaden. Kijk maar een aantal posts hierboven.
Nee, dat mag niet. Want dit is een topic over?... Goedzo, over Kazaa. En als mensen Kazaa willen gebruiken moeten ze dat echt helemaal zelf weten, als ze vragen naar andere programma's, dan merken we dat ook wel.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:30:34 #192
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22413455
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

dit mag je niet meer zeggen. Je mag hier geen tips geven aan mensen hoe ze beter kunnen downloaden. Kijk maar een aantal posts hierboven.
Jij zou gewoon ook gewoon niet mogen posten, gebeurt ook.

met andere woorden: anders houd je gewoon even je smoel
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:42:51 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22418830
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 08:30 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Jij zou gewoon ook gewoon niet mogen posten, gebeurt ook.

met andere woorden: anders houd je gewoon even je smoel
Wat heb JIJ er nou weer mee temaken! Je bent geen moderator, en ik had het helemaal niet over/tegen jou. Dus hou je er gewoon buiten!
pi_22468505
Ok, ik heb een vaag probleem. Ik gebruik Kazaa Lite K++. Mijn AVI preview doet het spontaan niet meer! Hij laadt nog wel, en dan geeft ie een error.
"AVI preview+ has encountered a problem and needs to close". Dan kan ik op ok klikken, en sluit ie zichzelf af. Kazaa sluit niet af trouwens, dat gaat gewoon door. Wat doe ik hier aan?

Lekker is dat. Ik download voornamelijk videofiles van TV Series en deze hebben vaak een verkeerde filenaam of Tsjechische ondertiteling. Ik vind t wel zo handig om dat van te voren te weten, dan delete ik ze gelijk.
Ik weet dat hier veel handigere andere programma's voor zijn, maar dat is niet mijn afdeling in het downloadhuishouden zeg maar. Mijn vriend doet de moeilijke dingen, en ik de makkelijke. Kazaa dus. Ik zeg het maar even.

O, en als ik toch bezig ben, kan iemand me vertellen waarom sommige files zichzelf spontaan pauseren?

Alvast bedankt!
Spoilers!
pi_22468620
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem. Ik gebruik Kazaa Lite K++. Mijn AVI preview doet het spontaan niet meer! Hij laadt nog wel, en dan geeft ie een error.
"AVI preview+ has encountered a problem and needs to close". Dan kan ik op ok klikken, en sluit ie zichzelf af. Kazaa sluit niet af trouwens, dat gaat gewoon door. Wat doe ik hier aan?

O, en als ik toch bezig ben, kan iemand me vertellen waarom sommige files zichzelf spontaan pauseren?
stel videolan (ff downloaden, is gratis) in als de previewer. avi preview is gewoon ontzettend buggy.

als bestanden te lang geen bronnen hebben (dus niet kunnen downloaden) gaan ze vanzelf op pauze.
pi_22478223
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 16:16 schreef Byte_Me het volgende:
stel videolan (ff downloaden, is gratis) in als de previewer. avi preview is gewoon ontzettend buggy.
Thanx, ik heb m geinstalleerd en het werkt. Maaar....misschien heb ik te veel eisen, maar ik heb een nieuw probleem voor het oude in de plaats gekregen.
Als ik in VLC blader naar de map My Shared Folder, waar alle incomplete Kazaa-bestandjes staan, kan ik moeilijk kiezen welke ik wil previewen. Het zijn allemaal .dat bestanden, en ik kan er op geen enkele manier achter komen welke wat is in mn downloadlijst. Wat nu?
Spoilers!
pi_22478354
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Thanx, ik heb m geinstalleerd en het werkt. Maaar....misschien heb ik te veel eisen, maar ik heb een nieuw probleem voor het oude in de plaats gekregen.
Als ik in VLC blader naar de map My Shared Folder, waar alle incomplete Kazaa-bestandjes staan, kan ik moeilijk kiezen welke ik wil previewen. Het zijn allemaal .dat bestanden, en ik kan er op geen enkele manier achter komen welke wat is in mn downloadlijst. Wat nu?
Ik geloof dat je dat kunt bekijken met het programma 'sig2dat' ofzo...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:08:01 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_22490593
Ja, inderdaad. Ik kan met K-Dat kijken welk bestand welke naam heeft, en die dan met VLC afspelen.
Spoilers!
pi_22640335
hallo
wie weet wat een redelijk goede kazaa is???
pi_22640662
er bestaat geen goede kazaa

nouja, kazaa lite is opzich wel ok, maar bij mij verbindt hij iig nie meer
Strawberry Flavour..
pi_22640796
oh ja, ik wil nog ff melden dat KaZaa bij mij verleden tijd is. Nu alleen nog maar DC++ en Soulseek.

Vaarwel!
All good things must come to an end...
pi_22641453
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:52 schreef janntjes het volgende:
hallo
wie weet wat een redelijk goede kazaa is???
pi_22643349
sorry maar ik vraag wat is een redelijk goede kazaa???
wie weet wat een redelijk goede kazaa is???
pi_22643387
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:31 schreef janntjes het volgende:
sorry maar ik vraag wat is een redelijk goede kazaa???
wie weet wat een redelijk goede kazaa is???
Die bestaan niet.
pi_22643542
zal heus wel bestaan een redelijk goede kazaa, misschien vind jij dat er geen goede kazaa bestaad maar andere mensen wel.
dus wat is een redelijk goede kazaa??
pi_22643699
bestaad?
pi_22644080
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef Markster het volgende:
bestaad?
let it go...
All good things must come to an end...
pi_22647956
wat is een redelijk goede kazaa???
pi_22647974
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:22 schreef janntjes het volgende:
wat is een redelijk goede kazaa???
DC++ of Soulseek.
All good things must come to an end...
pi_22648005
kazaa vraag ik het is niet voor niets het centraal kazaa topic.
dus wat is een redelijk goede KAZAA???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')