abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10947500
Dit is een vervolg op ER: Emergency Room/
pi_10947793
Acteerprestaties in E.R. zijn gewoon erg sterk. Om zoiets te kunnen spelen, moet je toch behoorlijk goed zijn. Ik vind de nummers in E.R. ook vaak goed gekozen, soms zijn het best onbekende maar passen altijd weer bij een bepaalde scene.

"Somewhere over the Rainbow" was wel al wat bekend, maar ik vind hem nu gewoon erg goed. Een nummer die iig veel zal worden gespeeld op deze computer.

Maar ik vroeg me nog wel af.. Dr. Doug Ross (george clooney) is toch nog wel ergens aanwezig. Waarom zou hij dan niet op de begrafenis zijn gekomen. Naar mijn idee waren Mark & Doug erg close.

pi_10947835
Dubbelpost:

May 2003
----------------------------------------------
Up next is an announcement highly anticipated by many, ER: The Complete First Season. This box set will hit stores on August 26th, and features all 25 episodes from the first season, including the 90-minute pilot. Billed as "one of the most comprehensive and extensive television DVDs ever released," each episode is presented in their original 4:3 full screen aspect ratio (the show didn't go 16x9 until later seasons) and Dolby 2.0 surround. Extras include "The First Year Intern Handbook," an interactive feature containing complete character profiles, 45 "patient" histories of the various guest stars that have appeared on ER and a medical terminology glossary, two audio commentary tracks on the pilot episode, one from Michael Crichton and John Wells and another from pilot director Rod Holcomb and key production crew, additional key production crew and director commentaries on the powerful "Love's Labor Lost" episode directed by Mimi Leder and "Sleepless in Chicago," directed by Christopher Chulack, two featurettes about the medical consultants and writers who created the show's trademark realism and the series' post-production process), outtakes and unreleased scenes and even more hidden bonus materials. Retail is $59.95 for the whole box, although according to the press release, this is only going to be a four-disc set, which seems awfully packed given the show's hour-long format and all the extras. We'll certainly review this one when we get it, and let's hope the quality doesn't suffer...stay tuned.
-----------------------

http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2003/05_30.html

Nu ben ik toch benieuwd of die hier komt.

pi_10947849
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 13:45 schreef Zero_Cool het volgende:
Acteerprestaties in E.R. zijn gewoon erg sterk. Om zoiets te kunnen spelen, moet je toch behoorlijk goed zijn. Ik vind de nummers in E.R. ook vaak goed gekozen, soms zijn het best onbekende maar passen altijd weer bij een bepaalde scene.

"Somewhere over the Rainbow" was wel al wat bekend, maar ik vind hem nu gewoon erg goed. Een nummer die iig veel zal worden gespeeld op deze computer.

Maar ik vroeg me nog wel af.. Dr. Doug Ross (george clooney) is toch nog wel ergens aanwezig. Waarom zou hij dan niet op de begrafenis zijn gekomen. Naar mijn idee waren Mark & Doug erg close.

Van wie / welke groep is Somewhere over the Rainbow?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_10947871
Israel Kamakawiwo - Somewhere Over The Rainbow.

Kijk ook nog maar even in andere topic van E.R.

pi_10949194
Ik heb gehuild , vond het einde ook wel mooi met die dochter .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 7 juni 2003 @ 18:49:00 #7
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_10952243
De aflevering wel gezien maar ik ga hem toch ook maar ergens "ophalen" want er zat nog visite bij dus ik heb de hele tijd
de brokken in mijn keel zitten wegslikken en de tranen in mijn ogen proberen weg te knipperen.
Die biggelden uiteindelijk toch over mijn wangen, wat een verschrikkelijk mooie aflevering.
Oh.
Ok.
pi_10953413
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 13:50 schreef Zero_Cool het volgende:
Israel Kamakawiwo - Somewhere Over The Rainbow.

Kijk ook nog maar even in andere topic van E.R.

Thnx
Prachtig lied ..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_10953674
Was de aflevering van gisteren ook meteen de laatste van het seizoen?

Of gaan ze gewoon door met uitzenden in de zomer?

quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 13:45 schreef Zero_Cool het volgende:
Omdat George Clooney gewoon geen tijd/zin had om voor 1 korte scene op te komen draven?
pi_10953997
Volgende week is de laatste aflevering voor dit seizoen.
pi_10954219
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 20:31 schreef Elevation het volgende:
Was de aflevering van gisteren ook meteen de laatste van het seizoen?

Of gaan ze gewoon door met uitzenden in de zomer?
[..]

Omdat George Clooney gewoon geen tijd/zin had om voor 1 korte scene op te komen draven?

Voor zo'n scene zou hij eigenlijks moeten komen. Hij was gewoon zo close met Mark en als je beste vriend (ook al was het destijds) overlijdt.. dan is het meer je plicht om ook te komen. Enigste minpuntje aan de aflevering van gister vond ik dat.
pi_10959989
Inderdaad, ik miste hem ook al.
pi_10960128
De tekst van dat liedje:

Ooo oooooo oooooo oooo ooo ooo ooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo

Somewhere, over the rainbow, way up high,
And the dreams that you dreamed of,
Once in a lullaby.

Oh, somewhere over the rainbow, blue birds fly,
And the dreams that you dreamed of,
Dreams really do come true.

Someday, I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me.
Where trouble melts like lemon drops,
High above the chimney top,
That's where you'll find me.

Oh, somewhere, over the rainbow, bluebirds fly,
And the dreams that you dare to.
Oh why, oh why can't I?

Well, I see trees of green and red roses too,
I'll watch them bloom for me and you.
And I think to myself: What a wonderful world!

Well, I see skies of blue and I see clouds of white,
And the brightness of day.
I like the dark and I think to myself:
What a wonderful world!

The colors of the rainbow, so pretty in the sky,
Are also on the faces of people passing by.
I see friends shaking hands, saying, "How do you do?"
They're really saying, " I...I love you!"

I hear babies cry, and I watch them grow,
They'll learn much more than we'll know.
And I think to myself: What a wonderful world!

Someday, I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me.
Where trouble melts like lemon drops,
High above the chimney top,
That's where you'll find me.

Oh, somewhere, over the rainbow, way up high.
And the dreams that you dare to,
Oh why, oh why can't I?

Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooo ah, ah, ah... eh ah ah, eh ah ah ah ah...

zondag 8 juni 2003 @ 10:14:10 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10960129
Ik had hem van Kazaa gisteren binnen. De kwaliteit viel me nog ontzettend mee. Weer de ogen uit mijn kop gejankt...

ElizabethR, je hoeft voor mij niet meer met de video te gaan slepen hoor, maar even goed bedankt voor het aanbod

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_10960915
over the rainbow is door vele artiesten gecovered,maar veruit de beste versie (mijn mening) is van eva cassidy,cd "songbird"
erg emotioneel gezongen
pi_10962975
quote:
Op zondag 8 juni 2003 11:20 schreef Frenske het volgende:
over the rainbow is door vele artiesten gecovered,maar veruit de beste versie (mijn mening) is van eva cassidy,cd "songbird"
erg emotioneel gezongen
ik vind de ukelele versie eigenlijk wel erg goed, maar ik ga die van jou ook ns downloaden
  zondag 8 juni 2003 @ 13:44:12 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_10963030
quote:
erg emotioneel gezongen
Eva Cassidy zingt al haar covers zo ongeveer beter dan de originele artiest!! Luister maar eens naar 'Fields of Gold'. Daar kan Sting echt niet aan tippen!!

En Sanne, okidoki. Fijn dat je hem alsnog gezien hebt!!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 8 juni 2003 @ 13:44:43 #18
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_10963039
Dankzij de AVRO heb ik ook alleen het laatste kwartier gezien. Toch vervelend dat zoiets bij een belangrijke aflevering als deze gebeurt.
Maar, Mark gaan we wel missen denk ik...
  zondag 8 juni 2003 @ 13:45:43 #19
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_10963057
Het is toch ongelofelijk dat een fictieve serie zoveel met je kan doen!!
Ik heb ook zo erg gehuild erom, niet eens een traantje, maar echt huilen!!
Waarschijnlijk omdat het zo goed gespeeld was, maar ook omdat het je confronteert met eigen ervaringen, en met het feit dat ook ik vrijgeviger moet zijn in mn leven?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_10963138
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Eva Cassidy zingt al haar covers zo ongeveer beter dan de originele artiest!! Luister maar eens naar 'Fields of Gold'. Daar kan Sting echt niet aan tippen!!

En Sanne, okidoki. Fijn dat je hem alsnog gezien hebt!!!

Ik vind de versie van Isreal Kamamawiwo'ole het mooist, de stem doet mij veel meer. maarja, das natuurlijk heel persoonlijk
  zondag 8 juni 2003 @ 16:24:38 #21
52297 DUSHI82
MeSoCorny
pi_10966075
Gelukkig... *phew*...heb niet als enige de ogen uit mijn kop zitten janken,,,

Heb niet meer zo gehuild sinds het uit elkaar gaan van Take That...

I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
  zondag 8 juni 2003 @ 18:46:30 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10968705
quote:
erg emotioneel gezongen
ik vind die van Barbra Streisand life erg mooi
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 juni 2003 @ 20:03:54 #23
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10970636
Volgende week trouwens laatse aflevering
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 8 juni 2003 @ 21:32:26 #24
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_10973027
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef HomerJ het volgende:
Volgende week trouwens laatse aflevering
Lockdown, ook een erg goede aflevering, spoiler....
niet dramatisch wel spannend en Carter en Abby komen samen in een leuke situatie.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:55:33 #25
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_10978312

WAAROM zendt de Avro nou uitgerekend DEZE aflevering een uur eerder uit

nou heb ik alleen het eind gezien

fuck wat baal ik hier van...

is er iemand die de aflevering heeft gedownload en/of op cd-rom of video heeft en een kopie wil opsturen of in geval van een bestand hem op een FTP-server wil zetten?

zou echt supertof zijn ik heb zelf helaas niet de bandbreedte om Kazaa te kunnen gebruiken

dus als iemand hem heeft, graag even mailen (ewoud@tenkleij.com)....

en nu afwachtend naar de laatste aflevering vrijdag

Seriously!?
  maandag 9 juni 2003 @ 10:05:25 #26
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_10980103
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:...en Carter en Abby komen samen in een leuke situatie.
Oeh...eindelijk.
Oh.
Ok.
  maandag 9 juni 2003 @ 11:30:46 #27
3038 Emel
realist
pi_10981234
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:05 schreef LouLou het volgende:

[..]

Oeh...eindelijk.

ja!!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 9 juni 2003 @ 13:16:03 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10982774
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:55 schreef ImPrEzA het volgende:

WAAROM zendt de Avro nou uitgerekend DEZE aflevering een uur eerder uit

nou heb ik alleen het eind gezien

fuck wat baal ik hier van...

is er iemand die de aflevering heeft gedownload en/of op cd-rom of video heeft en een kopie wil opsturen of in geval van een bestand hem op een FTP-server wil zetten?

zou echt supertof zijn ik heb zelf helaas niet de bandbreedte om Kazaa te kunnen gebruiken

dus als iemand hem heeft, graag even mailen (ewoud@tenkleij.com)....

en nu afwachtend naar de laatste aflevering vrijdag

Je kunt hem met Kazaa vinden:
ER - 8x21 - On the Beach (Dr Greene Dies) 157,354 kB

Zie ook dit topic:
ER: Emergency Room

edit: sorry ik had niet gelezen dat je Kazaa niet kunt gebruiken.
heb wel een ftp-server maar helaas niet zoveel ruimte om hem er voor je op te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 09-06-2003 15:29]

dinsdag 10 juni 2003 @ 16:54:36 #29
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11011432
Iedereen die hem op zijn computer staan kijk maar, of wacht tot december ik kreeg net mailtje van AVRO terug:
----------------------------------------------------------------------------------------
Beste ER-fan,

We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER.

Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpaginas.

Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt.
Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt.
Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden.
Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen.

Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen.
Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER.

Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er
-------------------------------------------------------------------------------------------

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_11011600
Ik vind ER echt een waanzinnig goede serie. Vaak weet ik bij god niet wat ze bedoelen met al die medische termen, maar toch blijft het boeiend en dat is zo knap!

Helaas ben ik meestal niet thuis als ER uitgezonden wordt en ik vergeet het ook altijd op te nemen. Gelukkig heb ik de bijzondere aflevering waar jullie het over hebben wel gezien. Het was idd een mooie aflevering, maar ik heb niet echt moeten huilen. Wel een brok in mijn keel, 't was dan ook wel errug zielig

en die ene dokter, die buitenlandse is toch wel behoorlijk jummie

Voor mij is het natuurlijk een uitkomst als ze het later nog een keer willen herhalen, hopelijk dan wel op een andere dag

dinsdag 10 juni 2003 @ 18:21:02 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_11013573
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:54 schreef HomerJ het volgende:
Iedereen die hem op zijn computer staan kijk maar, of wacht tot december ik kreeg net mailtje van AVRO terug:
----------------------------------------------------------------------------------------
Beste ER-fan,

We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER.

Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpaginas.

Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt.
Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt.
Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden.
Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen.

Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen.
Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER.

Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er
-------------------------------------------------------------------------------------------

identiek mailtje ontvangen
pi_11036709
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:21 schreef Sanne het volgende:

[..]

identiek mailtje ontvangen

Overbodige post, maar ach.. Ik heb ook hetzelfde mailtje ontvangen
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:23:44 #33
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_11036822
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:00 schreef ramses het volgende:
en die ene dokter, die buitenlandse is toch wel behoorlijk jummie
Volgens mij bedoel je Luka.
Oh.
Ok.
pi_11039790
Nope...

Dr. Kovac is het he

Voor vrienden luka

pi_11041709
Ik denk maar zo, de serie ER draait niet voor niks sinds '94

Vrijdag wel laatste aflevering van dit seizoen jammer genoeg Naast ER is er ook niks op tv eigelijk

There's a frood who really knows where his towel is.
pi_11086422
Vanavond laatste episode: Just a reminder

Anthony Edwards:
Thunderbirds, The (2004) (filming) .... Brains
------
daar wil ik nix van meekrijgen eerlijk gezegd

En ik zat zo even te kijken naar wat acteurs uit E.R. en blijkt dat Anthony Edwards ook speelde in Revenge of the Nerds. Dat wist ik nooit, eerlijk gezegd.

pi_11091534
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Zero_Cool het volgende:
En dus weer vroeg, al om 21:33.
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  vrijdag 13 juni 2003 @ 17:47:35 #38
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11091560
Vanavond de laatste
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11094262
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Zero_Cool het volgende:

Anthony Edwards:
Thunderbirds, The (2004) (filming) .... Brains
------
daar wil ik nix van meekrijgen eerlijk gezegd

En ik zat zo even te kijken naar wat acteurs uit E.R. en blijkt dat Anthony Edwards ook speelde in Revenge of the Nerds. Dat wist ik nooit, eerlijk gezegd.

Die rol past wel bij hem.
Ik kwam er ook pas na een aantal jaar achter dat hij Goose speelt in Top Gun. Komt waarschijnlijk omdat ie toen nog haar had.
Wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn
  vrijdag 13 juni 2003 @ 22:32:03 #40
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11096868
Mooi (open) einde van een fantastisch seizoen.

Elke week uitkijken naar de levens van deze helden.

Dat je je zo in kan leven in een tv-serie..

En nu lang wachten tot seizoen 9.

pi_11096883
Ik vond die pokken er trouwens net uitzien als grote puisten. Maar verder was het een superaflevering .
pi_11096971
Leuke aflevering weer
pi_11097270
Ik vond het minder , die pokken vond ik zo eng. brrrrrrr . Trouwens ik zat laatst naar een clip van Madonna te kijken en daarin zag ik dr Luca met lang haar en grijzerig (stond niet verkeerd) Geloof dat het de power of Goodbeye was .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_11097647
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:53 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik vond het minder , die pokken vond ik zo eng. brrrrrrr . Trouwens ik zat laatst naar een clip van Madonna te kijken en daarin zag ik dr Luca met lang haar en grijzerig (stond niet verkeerd) Geloof dat het de power of Goodbeye was .
Dat klopt... hij figureert in de Power of Goodbye ( - de e:P)

Laatste aflevering van seizoen 8, eerlijk gezegd had ik net iets gehoopt op meer plots voor het volgend seizoen Ik weet verder nog niet wat er in seizoen 9 gaat gebeuren, dus was ik wel benieuwd naar.

Abby & Carter, eindelijk

pi_11098397
Op deze pagina kan je lezen wat er in seizoen 9 gaat gebeuren, ik lees het niet ik zie het wel op tv verschijnen (wanneer begint seizoen 9 eigelijk?)

De link: http://www.tvtome.com/ER/season9.html

zaterdag 14 juni 2003 @ 00:09:29 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_11098826
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:14 schreef Zero_Cool het volgende:
Abby & Carter, eindelijk
Idd eindelijk!
Ik heb me niet in kunnen houden en heb de eerste aflevering van seizoen 9 al gezien. En die is zeker ook de moeite waard!
Alleen nog wachten tot november ofzo...
pi_11099006
heb gedeelte gzien, en de rest opgenomen
dat wordt morgen kijken denk ik...

en ik vondt die pokken eerlijk gezegd ook eng

En wat Jerry deed
Werd hij ervoor betaald ofzo ?
want dat riskeer je anders zomaar niet

zaterdag 14 juni 2003 @ 14:24:13 #48
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11105405
In november wodt seizoen 8 herhaald

Dus het gaat nog wel eff duren.

Maar wel lekker chaotische aflevering

pi_11105509
ER is dit jaar begonnen op 27 januari en volgens mij begon de serie ervoor ook in januari.

Ik ben wel blij dat we zo lang moeten wachten want op 1 februari ben ik weer terug in NL na 7 maand buitenland. dus hoef ik als het goed is niets of hooguit 1 aflevering te missen.

Erg eigenlijk dat je een serie op TV zo 'belangrijk'kan vinden. Is het enige waarbij ik niet gestoord wil worden en wat ik opneem als ik verplichtingen heb

insufficient temptation
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:53:41 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11362032
Ik kon het ook niet laten en heb al aflevering 1 van het volgende seizoen bekeken. Er zit 1 heel schokkende scene in. Goeie aflevering weer..ik denk dat ik de rest ook maar ga downloaden! Ik kan niet zo lang wachten
pi_11362774
Ik ben dus niet de enige die niet kon wachten met de afleveringen van seizoen 9. Het downloaden gaat alleen niet zo snel/gemakkelijk als buffy afleveringen....
dus...
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:50:06 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11363117
Ik heb ze anders redelijk snel binnen hoor. Niet zo goed inderdaad als bijvoorbeeld Friends, of SATC. Misschien is dat omdat deze afleveringen van ER nog niet op DVD uit zijn? Waardoor veel minder mensen het hebben kunnen rippen?
pi_11952599
Van de NET5 site:

NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.

http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/

pi_11957259
Great! Kan ik dat eindelijk eens gaan kijken.

Net5 .

pi_11995501
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 01:32 schreef -Mk- het volgende:
Van de NET5 site:

NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.

http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/

Woei! Dat gaat heel wat flashbacks opleveren! Wel mooi trouwens, heb wel een aantal series gemist geloof ik....
pi_11998235
zouden de afleveringen ooit op dvd komen ?
pi_11998269
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zouden de afleveringen ooit op dvd komen ?
zeker

daar zit een hoop brood in, dat hebben de makers ook vast wel door

kwestie van tijd enzo, damn laat ze nou snel op DVD komen jongens

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_11999469
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:06 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

zeker

daar zit een hoop brood in, dat hebben de makers ook vast wel door

kwestie van tijd enzo, damn laat ze nou snel op DVD komen jongens

heb box 1 gevonden 25 afleveringen 4 dvds
alleen prijs 59 dollar
  maandag 8 september 2003 @ 18:57:51 #59
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13028831
Vanaf volgende week herhalingen elke werkdag vanaf half 7 op net5.

Denk dat ze bij het allerbegin beginnen

maandag 8 september 2003 @ 18:58:24 #60
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_13028853
Erg leuk is dat ja .

Het begin heb ik nog nooit gezien.

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_13028870
Heeeey, dat is nou een serie die me wel blijft boeien
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_13028974
Gaat de Avro ook weer een nieuw seizoen uitzenden?
  maandag 8 september 2003 @ 19:52:44 #63
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13030356
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:02 schreef Elevation het volgende:
Gaat de Avro ook weer een nieuw seizoen uitzenden?
Eerst met Herfst-kerst oude seizoen herhalen, denk maart weer nieuw seizoen ofzo?
  maandag 8 september 2003 @ 20:15:01 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13031001
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

heb box 1 gevonden 25 afleveringen 4 dvds
alleen prijs 59 dollar

Valt me nog mee
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13121967
Volgens de AVRO site gaan ze op donderdag 4 januari 2004 starten met een nieuwe serie (9) en herhalen ze 8 in de zomer van 2004!!!

Dus niet in de herfst zoals in eerdere mailtjes gezegd is!!

Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_13187183
*rotschop

Kijk naar Net 5 NU
niet de pilot maar de eerste aflevering

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:21:49 #67
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_13197802
Was de pilot de introductie van Carter? en de zelfmoordpoging van Carol?

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_13198151
Jammer dat ze de pilot niet uitgezonden hebben..

Plot v/d pilot:

quote:
Pilot
The emergency room of Chicago's County General, a teaching hospital, is on alert when a number of victims are rushed there for treatment after a building collapses nearby. The young residents and interns all help with the injured and deal with other patients and personal problems as well.

Dr. Susan Lewis (SHERRY STRINGFIELD) must console a fragile cancer patient. After being extremely drunk on his day off from work, charming pediatrician Dr. Douglas Ross (GEORGE CLOONEY) resumes his duties and confronts a mother whom he suspects of abusing her baby. Due to a shortage of staff on duty, Dr. Peter Benton (ERIQ LA SALLE), an intense and confident second-year surgical resident, must perform a major operation for which he may not be prepared. However, he manages to save the patient's life. Inexperienced medical student John Carter (NOAH WYLE), not yet a doctor, is forced to deal with several medical emergencies on his very first day in the emergency room.

In the midst of the chaos, Dr. Mark Greene (ANTHONY EDWARDS), the married chief resident, receives a lucrative job offer from a prestigious private practice. He is forced to make a choice between staying in this city hospital among colleagues and friends or listening to his wife who wants him to take the new job so he can be with his family more often. Although his commitment is with the emergency room, he worries about the effect this decision will have on his family.

Meanwhile, Ross' attraction to Nurse Carol Hathaway (JULIANNA MARGULIES) becomes apparent. Although they used to date, the relationship didn't work, and Hathaway is now dating a football player-turned-doctor. Several hours after she goes off duty, Hathaway is rushed back to the hospital--this time on a stretcher. Her new roommate found her unconscious. It appears that she is in critical condition due to a drug overdose. No one knows why she would attempt suicide.

Lees ook net dat het eerst de bedoeling was dat Hathaway het niet zou overleven, zou alleen een korte gastrol zijn voor Julianna Margulies.
pi_13198949
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:29 schreef Verfokker het volgende:
*rotschop

Kijk naar Net 5 NU
niet de pilot maar de eerste aflevering

argh, vergeten
Seriously!?
  dinsdag 16 september 2003 @ 09:18:46 #70
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_13200592
Wat zien sommigen eruit zeg in het eerste seizoen
Carter is echt een groentje, echt heel anders dan seizoen 8, verder vond ik 't allemaal een beetje vaag. Veel vreemde personages.

De zusters zijn trouwens bijna allemaal gebleven, 8 jaar later zitten ze nog in ER.

pi_13293366
Het gaat lekker deze week met de herhalingen van E.R. op Net5. Eerst 'vergeten' ze de twee pilotafleveringen uit te zenden. Dan ontbreekt er twee afleveringen de ondertiteling en nu blijkt dat Net5 de serie censureert omdat deze anders alleen na negen uur 's avonds mag worden uitgezonden. De bloedige scenes worden er dus uitgeknipt. Dat is wel een behoorlijke domper op de E.R. ervaring. Ik zou zeggen, mail je ongenoegen naar info@net5.nl.
pi_13294384
Domme actie van net5.. maar wel heerlijk om weer ER te kunnen kijken
Mon 'en!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:58:03 #73
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_13738835
Is er nog iemand die zich zo ergert aan het nieuwe seizoen E.R. (10 - in Amerika).

Tsss.... Ik was er helemaal klaar voor spoiler:

zitten ze bijna alleen maar in dat stomme Congo. Daar zit ik helemaal niet op te wachten. Zeker niet als je de volgende dag in de krant leest dat er daar weer zoveel mensen afgeslacht zijn. Maar het ziet er naar uit dat deze verhaallijn er nog wel even in wordt gehouden als Carter daar blijft. Ik wil weer terug naar het ziekenhuis in Chicago! Veel minder zwaar op de hand.

Hopen dat aflevering 3 een andere weg in slaat.

bekijkt het van de andere kant
pi_14507070
komt het niet meer om 18:30 ?
  zondag 9 november 2003 @ 19:10:25 #75
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14507295
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:57 schreef _The_General_ het volgende:
komt het niet meer om 18:30 ?
Volgens mij wel, op de site van Net5 staat ER gewoon om 18.35u. aanstaande maandag.
pi_14507528
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Volgens mij wel, op de site van Net5 staat ER gewoon om 18.35u. aanstaande maandag.

ow wat een doos, mijn moeder vroeg me dit op te zoeken, weet ik veel dat dat nie op zondag komt, ik hb het haar verteld, bedankt!
  zondag 9 november 2003 @ 19:27:33 #77
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14507654
Carter .

Ik zie nu al uit naar morgen!

zondag 9 november 2003 @ 20:00:47 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14508388
Carter vind ik ook één van de leukere personages in die eerste seizoenen.
Maar Benton helemaal niet, ik vind hem pas een leuker personage worden als hij vader wordt van Reese en wat krijgt met Cleo.
  zondag 9 november 2003 @ 20:10:10 #79
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14508632
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carter vind ik ook één van de leukere personages in die eerste seizoenen.
Maar Benton helemaal niet, ik vind hem pas een leuker personage worden als hij vader wordt van Reese en wat krijgt met Cleo.
Leuk altijd, die spoilers, terwijl jij als enige op deze aardbol het vroeger niet gevolgd hebt en dat nu voor het eerst doet .
  zondag 9 november 2003 @ 20:27:38 #80
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14509147
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:10 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Leuk altijd, die spoilers, terwijl jij als enige op deze aardbol het vroeger niet gevolgd hebt en dat nu voor het eerst doet .

Sorry dat was niet echt de bedoeling.
Maar omdat het allemaal al 2 keer is uitgezonden zag ik het niet als een spoiler.
pi_14937840

Ook mijn favoriet!!
Volg het eigenlijk nu pas voor de eerste keer, erg leuke serie.

Maar wat die spoilers betreft: wat gaat er nou gebeuren met Mark en Susan?

pi_14939057
Voor iedereen die NIET wil weten wat er tussen Mark en Susan gaat gebeuren, lees het volgende niet!

spoiler:

Susan wordt om een of andere reden over een tijdje uit de serie geschreven en komt later terug

[Dit bericht is gewijzigd door bloempjuh op 26-11-2003 22:17]

Mon 'en!
pi_14944691
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:55 schreef bloempjuh het volgende:
Voor iedereen die NIET wil weten wat er tussen Mark en Susan gaat gebeuren, lees het volgende niet!

spoiler:

Susan wordt om een of andere reden over een tijdje uit de serie geschreven en komt later terug

zo bedoel je?
Seriously!?
pi_14945130
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:21 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

zo bedoel je?

Eeh.. ja
Mon 'en!
  woensdag 26 november 2003 @ 16:59:55 #85
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14947489
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:35 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Eeh.. ja

Kan je dat in je eigen post ook even aanpassen ajb?

Met [ spoiler] en [ /spoiler].

pi_14967247
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:17 schreef Mavi het volgende:
Volgens de AVRO site gaan ze op donderdag 4 januari 2004 starten met een nieuwe serie (9) en herhalen ze 8 in de zomer van 2004!!!
Die datum klopt niet helemaal . Volgens de Avrosite:
Nieuwe afleveringen:
Vanaf donderdag 8 januari 2004 zenden wij de (voor Nederland nieuwe) serie 9 van ER uit.
In de zomer van 2004 zullen wij serie 8 herhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 27-11-2003 11:50]

pi_14967306
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 september 2003 16:17 schreef Mavi het volgende:
Volgens de AVRO site gaan ze op donderdag 4 januari 2004 starten met een nieuwe serie (9) en herhalen ze 8 in de zomer van 2004!!![quote]
Die datum klopt niet helemaal . Volgens de Avrosite:
Nieuwe afleveringen:
Vanaf donderdag 8 januari 2004 zenden wij de (voor Nederland nieuwe) serie 9 van ER uit.
Waarom herhalen ze nu seizoen 8 dan niet, om dan in januari verder te gaan met 9?
Lekker logisch.
pi_14967362
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef Elevation het volgende:
Waarom herhalen ze nu seizoen 8 dan niet, om dan in januari verder te gaan met 9?
Lekker logisch.
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Misschien omdat Net5 nu aan het herhalen enzo is. Ik weet het niet.
  donderdag 27 november 2003 @ 11:51:28 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14967379
Wat ik kut vind is, dat er af en toe een aflevering niet klopt met de vorige... maar verder wel een mooie serie zeg.

(Ik ben een ER leek)

The truth was in here.
pi_14983580
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef Elevation het volgende:

[..]

Lekker logisch.

volgens mij heeft dat te maken met de aankoop- en uitzendrechten.... met NBC afgesproken dat ze een serie pas na zoveel maand weer mogen herhalen ofzo
Seriously!?
pi_15099369
Vandaag iets vreemds in ER:

Carter praat met Gant. Dan gaat hij weg omdat hij 'naar de Eerste Hulp moet'.
Zodra hij daar aankomt komt er een patient binnen: het is Gant, hij is voor de metro gesprongen.

Dit is wel een beetje gek, of Gant moet heel hard naar het metrostation zijn gerend en daar was toevallig een ambulance aanwezig...

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_15110203
Nou, daar zal wel tijd tussen hebben gezeten hoor! Zenden ze alleen niet uit.

Maar wat gebeurt er nu met Gant?? Vond het echt zielig voor hem....

En oh, Marc met de verpleegster

woensdag 3 december 2003 @ 16:55:43 #93
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15120378
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:35 schreef m021 het volgende:
Vandaag iets vreemds in ER:

Carter praat met Gant. Dan gaat hij weg omdat hij 'naar de Eerste Hulp moet'.
Zodra hij daar aankomt komt er een patient binnen: het is Gant, hij is voor de metro gesprongen.

Dit is wel een beetje gek, of Gant moet heel hard naar het metrostation zijn gerend en daar was toevallig een ambulance aanwezig...

de tijd in tv-series is anders dan in het echt.
Bovendien was Carter er al een tijdje dacht ik...

en Mark met Chuny was ik ook vergeten.

voor de rest kijk ik het nog elke dag

woensdag 3 december 2003 @ 16:57:32 #94
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15120436
Carter .
pi_15120510
* Elevation kijkt ook altijd.

Ik was alleen wel vergeten wat er met Gant gebeurde...
Jammer dat ik dat nu wel weer weet.

woensdag 3 december 2003 @ 18:02:05 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15122116
Dit was de eerste aflevering die ik gezien heb van ER een paar jaar geleden. Helaas ken ik alles vanaf hier al.

Ik ben te weten gekomen dat NET5 alleen seizoen 1 t/m 3 aangekocht heeft. Dus erg lang duurt het niet meer voordat de herhalingen op NET5 afgelopen zijn.

woensdag 3 december 2003 @ 18:04:14 #97
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15122160
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit was de eerste aflevering die ik gezien heb van ER een paar jaar geleden. Helaas ken ik alles vanaf hier al.

Ik ben te weten gekomen dat NET5 alleen seizoen 1 t/m 3 aangekocht heeft. Dus erg lang duurt het niet meer voordat de herhalingen op NET5 afgelopen zijn.

KUT!!

In welk seizoen (en welke aflevering van de hoeveel) zitten we nu?

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 03-12-2003 18:08]

woensdag 3 december 2003 @ 18:06:26 #98
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_15122208
Hè bah, ik zat er net helemaal in.
  woensdag 3 december 2003 @ 19:48:27 #99
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15124931
Vandaag was de aflevering 'Post-Mortem', dat is de 11e aflevering van seizoen 3. Seizoen 3 telt in totaal 21 afleveringen, nog maar 10 keer dus...
  woensdag 3 december 2003 @ 19:54:18 #100
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15125131
Het is echt 100% zeker dat ze maar t/m 3 hebben?
  woensdag 3 december 2003 @ 19:58:21 #101
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15125249
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is echt 100% zeker dat ze maar t/m 3 hebben?
Ik hoop eerlijk gezegd dat ik het helemaal fout heb. Maar deze info heb ik van iemand die bij SBS werkt, dus ik ga er vanuit dat het juist is, de rechten van seizoen 4 en verder schijnen nog bij de AVRO te liggen.
  vrijdag 5 december 2003 @ 19:27:27 #102
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_15183284
. Benton heeft een ontstoken blindedarm en Carter mag hem opereren. Met polaroids en John Williams-soundtrack .

Carter, tijdens de operatie tegen een assistent: "Do you want to suction Dr. Benton?"
Ondertiteling: Wilt u Dr. Benton zuigen?

The short weekend begins with longing...
  vrijdag 5 december 2003 @ 19:43:20 #103
4177 Jojogirl
pi_15183732
Dit was echt een gave aflevering.

En ik zou het echt balen vinden als ze maar tot en met seizoen 3 uitzenden. Ik zie ER nu nl. voor het eerst en zou dan moeten wachten op de AVRO om de rest te zien. En dat kan vast eeuwen duren.

vrijdag 5 december 2003 @ 19:45:38 #104
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15183804
wannneer komt het nieuwe seizoen?
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:03:07 #105
4177 Jojogirl
pi_15184289
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:45 schreef HomerJ het volgende:
wannneer komt het nieuwe seizoen?
Volgens de site van de avro vanaf donderdag 8 januari.
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:37:54 #106
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15185081
Heeeeeeel erg fout dat ze alleen seizoen 1 t/m 3 hebben

Erg jammer ook, maar voordeel is wel dat het nieuwe seizoen bijna begint.

vrijdag 5 december 2003 @ 20:41:55 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15185169
Ja, och, ik mis ook alleen maar seizoen 4 t/m 8. Bijna niks he?
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:55:09 #108
4177 Jojogirl
pi_15186629
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, och, ik mis ook alleen maar seizoen 4 t/m 8. Bijna niks he?
*knuff*

* Jojogirl snapt helemaal hoe je je voelt

dinsdag 9 december 2003 @ 17:10:06 #109
11166 ScarFace_CvL
Venie Vidie Foetsie
pi_15278611
Ik zou graag aflevering 6x13 en 6x14 nog een keer zien, met Carter en Lucy,
De mensen die weten waar ik het over heb hebben die aflevering misschien op de pc staan ofzo, maar dat waren de mooiste afleveringen van ER OOIT! Ik smeek jullie, ik MOET ze nog een keer zien.

Ik zal niet vertellen waarover het gaat, spoil ik dingen voor mensen die seizoen 4-8 nog helemaal moeten kijken:

hier kan je alles rustig nakijken, leuke reviews enzo. http://www.digiserve.com/er/episodes/

Gegroet amis
  dinsdag 9 december 2003 @ 17:27:09 #110
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_15279010
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:10 schreef ScarFace_CvL het volgende:
De mensen die weten waar ik het over heb hebben die aflevering misschien op de pc staan ofzo, maar dat waren de mooiste afleveringen van ER OOIT! Ik smeek jullie, ik MOET ze nog een keer zien.

Ik zal niet vertellen waarover het gaat, spoil ik dingen voor mensen die seizoen 4-8 nog helemaal moeten kijken:

hier kan je alles rustig nakijken, leuke reviews enzo. http://www.digiserve.com/er/episodes/

http://www.er-downloads.tk/

Dit is een hulpmiddel voor je, zodoende heb ik de ep van "on the beach" gedownload. En je kunt op de site niks downloaden, het helpt je alleen verder om iets te vinden.

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:30:10 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15280467
quote:

6x13 oftewel 'Be Still My Heart' is ook een van mijn favoriete afleveringen van ER. Dat is ook de enige ER aflvering die ik opgenomen en bewaard heb toen de AVRO anderhalf jaar geleden elke dag ER uitzond.
Lucy
pi_15286165
quote:
Dit zijn ook mijn meest favoriete ER afleveringen, vooral 6x14, damn wat een spanning. Echt briljant, het "ER-gevoel" op zijn best
dus...
pi_15287484
quote:
Je kan ze downloaden op Kazaa, maar gelukkig heb ik die afleveringen op band staan.... Ik heb ze toevallig pas nog gekeken; het zijn afleveringen die je keer op keer kunt bekijken.

Carter

woensdag 10 december 2003 @ 23:50:16 #114
67677 furanku
pi_15319109
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:17 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Je kan ze downloaden op Kazaa, maar gelukkig heb ik die afleveringen op band staan.... Ik heb ze toevallig pas nog gekeken; het zijn afleveringen die je keer op keer kunt bekijken.

Carter

Heb The Pilot en 8x21 nog op mijn schijf. Dat is de episode on the beach met Mark Greene op hawaii. Meer ga ik natuurlijk niet vertellen, maar dat is ook een aflevering om niet te vergeten. Nummer daarvan "Israel Kamakawiwo - Somewhere over the rainbow" is toch wel een zeer goede cover die mij altijd kan boeien, over and over again.
pi_15354897
Volgende week woensdag laatste aflevering..

Dat wordt afkicken zeg!

pi_15356170
http://www.avro.nl/index.asp?main=/ER/main.asp
quote:
Nieuwe afleveringen:

[sub]Wordt het vanaf 8 januari iedere donderdag uitgezonden, of wordt het vanaf 8 januari iedere (werk)dag uitgezonden?

pi_15356649
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:22 schreef Juweel het volgende:
Volgende week woensdag laatste aflevering..

Dat wordt afkicken zeg!

zaterdag 13 december 2003 @ 13:30:17 #118
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15377615
Kan iemand (of meerdere :p ) vertellen wat er gebeurd is in de seizoenen 4 t/m 8 (de tussenliggende seizoenen dus...)?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_15382561
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:30 schreef Euc- het volgende:
Kan iemand (of meerdere :p ) vertellen wat er gebeurd is in de seizoenen 4 t/m 8 (de tussenliggende seizoenen dus...)?
Kijk hier eens zou ik zeggen:

http://www.epguides.com/ER_1994/

zondag 14 december 2003 @ 00:15:03 #120
67677 furanku
pi_15392979
Dus na seizoen 3 stopt heel E.R. weer met de terugblik en gaan we weer verder met 9? Zo ja, mooi, aangezien ik E.R. ben gaan volgen een paar eps geleden in seizoen 3. Dus ik heb iig alles ingehaald en ben op de hoogte nu van alle gebeurtenissen tot nu toe..

Net5 is toch wel een topzendertje hoor

pi_15427238
quote:
Neej!!!!
Wat is er mis met Vrijdag, Ned1, 22.30?
pi_15427388
Ik heb echt de spannendste afleveringen niet gezien. Toen dat meisje Aids kreeg niet, spoiler:
toen Lucy doodging (zo heette ze toch?), toen Doug ineens wegging, toen zn vriendin beviel, en Marc dood?
.... ik moet nog een hoop gaan zien...

Edit: Even spoilertag gezet, er zijn mensen die het nu voor het eerst volgen. (Aids is al geweest).

[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 15-12-2003 18:24]

Delivered without an information leaflet
pi_15429145
In welk seizoen zitten we dan nu op Net5?
pi_15431775
In seizoen 3.
pi_15450168
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb echt de spannendste afleveringen niet gezien. Toen dat meisje Aids kreeg niet, spoiler:
toen Lucy doodging (zo heette ze toch?), toen Doug ineens wegging, toen zn vriendin beviel, en Marc dood?
.... ik moet nog een hoop gaan zien...

Edit: Even spoilertag gezet, er zijn mensen die het nu voor het eerst volgen. (Aids is al geweest).

Mja, ok, maar het staat in het begin van dit topic ook als je hem opent. Daarom wist ik het nu ook
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:10:42 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15450508
Dit is de site die ik gebruik voor de Episode guide.
De officiele ER site:

http://www2.warnerbros.com/ertv/home.html

En de episode guide daarvan:
http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=1

Als het echt zo is dat Net 5 alleen 1-3 heeft dan hebben we nog maar 2 afleveringen te gaan. ;'(

Kan niet wachten tot 8 Januari!

pi_15451246
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is de site die ik gebruik voor de Episode guide.
De officiele ER site:

http://www2.warnerbros.com/ertv/home.html

En de episode guide daarvan:

Als het echt zo is dat Net 5 alleen 1-3 heeft dan hebben we nog maar 2 afleveringen te gaan. ;'(

Kan niet wachten tot 8 Januari!

Beginnen ze in januari dan met seizoen 4? Ofwat??
Balen inderdaad dat ze er mee kappen!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:03:37 #128
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15463832
In januari begint de AVRO met seizoen 9.

http://www.rtl.nl/active/tvview/index.xml?station=1&zender=37&dag=3

Stron Medicine komt vanaf donderdag

O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:11:00 #129
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15464006
Het enige grote voordeel is dat onze lieve Carter nog wel in seizoen 9 zit. Maar verder...
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:12:36 #130
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15464048
waar is nurse hathaway heengegaan dan? toch medicijnen gaan studeren? en benton, jeanie en ross (ja ik weet dat ross eruit is, maar wat is er gebeurd? )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_15464394
Nurse Hathaway is Dr. Ross gaan opzoeken met de kids en niet meer terug gekomen
"That's it! You people have stood in my way long enough! I'm going to clown college!" - Homer Simpson
pi_15474195
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:03 schreef Euc- het volgende:
In januari begint de AVRO met seizoen 9.

http://www.rtl.nl/active/tvview/index.xml?station=1&zender=37&dag=3

Stron Medicine komt vanaf donderdag

Ik volg het pas vanaf nu, dus dat betekent dat ik seizoen 4-8 niet heb gezien en er bij 9 weer inval.....

Wie kan mij effe de grote verhaallijnen vertellen daarvan

pi_15487941
quote:
Op woensdag 17 december 2003 08:20 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wie kan mij effe de grote verhaallijnen vertellen daarvan

In grote lijnen:Benton krijgt een zoontje Reese, die doof blijkt te zijn.
Er komt een nieuwe student Lucy, die wel wat voor Carter voelt.
Lucy en Carter worden neergestoken door een gestoorde patiënt, en Lucy overlijdt . Dat was echt balen, want ik vond Lucy echt heel leuk.
Door deze traumatische ervaring gaat Carter aan de drugs.
Mark krijgt een relatie met een chirurge en ze krijgen een dochtertje.
Mark heeft veel last van hoofdpijn en het wordt duidelijk dat Mark een hersentumor heeft en daar uiteindelijk aan overlijdt .Ik heb echt gehuild toen Mark overleden was.....echt heel erg.
Verder blijkt dat Weaver lesbisch is, en dat wanhopig probeert te verbergen.
Ook komen en gaan er diverse dokters, zusters, enz.
Dit was het wel zo'n beetje in zeer grote lijnen
pi_15489890
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:24 schreef Sunnyflower het volgende:

Misschien is het ook het vermelden waard dat zowel Jing-Mei als Susan Lewis weer zijn teruggekeerd in de ER.
pi_15491055
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:41 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Misschien is het ook het vermelden waard dat zowel Jing-Mei als Susan Lewis weer zijn teruggekeerd in de ER.

Ja, je hebt gelijk!!!!
  woensdag 17 december 2003 @ 19:33:42 #136
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15491191
jeej, ook nog in seizoen 9 of dat niet?:)

Hoe zit het btw met Jeanie?

En gaat de AVRO nou elke week of elke dag uitzenden?

O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 17 december 2003 @ 19:35:40 #137
67677 furanku
pi_15491240
En dat de chirurg met wie Mark "ella" heeft gekregen, van britse afskomst was en Elizabeth heete

Verder zul je bij seizoen 9 beginnen met de ziekte die het ziekenhuis had overgenomen. (althans, d8 ik )

woensdag 17 december 2003 @ 19:46:52 #138
26025 habermas
niets van dat alles
pi_15491551
Shit zeg, ik heb dus ook alleen de eerste drie seizoenen gezien. Niet echt leuk om dan bij seizoen 9 verder te gaan

Net 5 kapt er nu volledig mee? Lekker logisch allemaal dit

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_15491745
quote:
8 januari begint de AVRO met seizoen 9.
Ja, helaas wel.
Enerzijds helaas omdat ik graag serie 4&5 nog had gezien, want ik volg het pas vanaf 6. Ookal heb ik zomer 2002 's nachts wel een aantal herhalingen gezien.
Maar ik vind het vervelender dat het op donderdag 8 januari wordt uitgezonden. Konden ze niet ff wachten tot vrijdag 9 januari? Vrijdag heeft al jaaaaren gewerkt, waarom nu opeens donderdag?
pi_15491853
Verdomme, net volledig verslaafd, kappen ze me af!
  woensdag 17 december 2003 @ 20:01:40 #141
67677 furanku
pi_15492061
Omroepbioscoop:
Van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur is er in de Omroepbioscoop een ER-marathon. Lees meer hierover op de site ...

Verwacht ...
ER-marathon van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur.
Reserveren via de kassa het Ketelhuis, telefoon: 020 - 6840090 of www.belbios.nl.

pi_15494946
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het enige grote voordeel is dat onze lieve Carter nog wel in seizoen 9 zit. Maar verder...
Hoezo verder, blijft Carter als enige oude bekende over dan?
  woensdag 17 december 2003 @ 22:09:49 #143
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15496068
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:38 schreef Jacqueline50 het volgende:

[..]

Hoezo verder, blijft Carter als enige oude bekende over dan?

Nee niet als enige, maar er is wel erg veel veranderd.

Dr. Romano!

Ik denk dat overstap voor de mensen die nog niet verder als seizoen 3 hebben gezien erg groot is. Eigenlijk moet je voorgaande seizoenen (4,5,6,7,8) ook gezien hebben.

pi_15498339
In welk seizoen wordt het zoontje van Anspaugh zo ziek? 4? Dat zijn ook erg mooie afleveringen..!
En de broer (of was 't nou neef) van Carter die een stevige verslaving heeft? Die wou ik ook zo graag weer zien!
Mon 'en!
  woensdag 17 december 2003 @ 23:47:22 #145
67677 furanku
pi_15499743
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:08 schreef bloempjuh het volgende:
In welk seizoen wordt het zoontje van Anspaugh zo ziek? 4? Dat zijn ook erg mooie afleveringen..!
En de broer (of was 't nou neef) van Carter die een stevige verslaving heeft? Die wou ik ook zo graag weer zien!
Think Warm Thoughts is de ep van de zoon van anspaugh..
  woensdag 17 december 2003 @ 23:50:14 #146
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_15499848
Welk seizoen zitten ze nu?
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 18 december 2003 @ 00:23:05 #147
67677 furanku
pi_15500776
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
Welk seizoen zitten ze nu?
3 is net afgelopen, en vanaf januari komt avro weer met 9.. dus nu zitten ze in geen enkel seizoen
pi_15505422
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:24 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

In grote lijnen:Benton krijgt een zoontje Reese, die doof blijkt te zijn.
Er komt een nieuwe student Lucy, die wel wat voor Carter voelt.
Lucy en Carter worden neergestoken door een gestoorde patiënt, en Lucy overlijdt . Dat was echt balen, want ik vond Lucy echt heel leuk.
Door deze traumatische ervaring gaat Carter aan de drugs.
Mark krijgt een relatie met een chirurge en ze krijgen een dochtertje.
Mark heeft veel last van hoofdpijn en het wordt duidelijk dat Mark een hersentumor heeft en daar uiteindelijk aan overlijdt .Ik heb echt gehuild toen Mark overleden was.....echt heel erg.
Verder blijkt dat Weaver lesbisch is, en dat wanhopig probeert te verbergen.
Ook komen en gaan er diverse dokters, zusters, enz.

My god! En dat moet ik allemaal missen dus??
Waar is Doug heen?

Waar kan ik downloaden, want ik denk niet dat ik dit overleef!

donderdag 18 december 2003 @ 10:08:16 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15505549
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:01 schreef Koningin het volgende:

[..]

Waar is Doug heen?

Lees anders eens op deze site. Hele goeie beschrijvingen van de episodes, dus dan krijg je iig de grote verhaallijn mee.

pi_15505660
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lees anders eens op deze site. Hele goeie beschrijvingen van de episodes, dus dan krijg je iig de grote verhaallijn mee.

De site ken ik al. Wil ze ook wel gaan lezen, maar dat is toch anders dan het daadwerkelijk zien he.
  donderdag 18 december 2003 @ 10:55:35 #151
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15506665
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:01 schreef Koningin het volgende:

[..]

Waar is Doug heen?

*******SPOILERS******

Doug en Carol verlaten allebei ER.

George Clooney verlaat ER aan het einde van seizoen 5 in de 2-parter episode The Storm, hier komt hij in opspraak en ziet geen andere uitweg en verlaat County General.

Julianna Marguiles verlaat ER aan het einde van seizoen 6 in de tranentrekkende aflevering 'Such Sweet Sorrow', ze is net bevallen van een baby, een baby van Doug(!), Clooney heeft ER dan al ruim een jaar verlaten maar keert voor één aflevering terug. Het weerzien tussen Carol en Doug is echt een tranentrekker.
Dit is geloof ik ook de best bekeken ER aflevering tot nu toe.

Eriq La Salle (Dr. Benton) verlaat ER ook ergens in seizoen 6 (d8 ik), zijn vrouw Carla krijgt een nieuwe vriend en Benton raakt verzeild in een vervelende rechtzaak om de voogdij te bepalen over de zoon van Benton en Carla. Ja dat is die kleine die afgelopen aflevering nog bijna overleed, hij heet Reese en is doof geboren.
Benton wint de rechtzaak uiteindelijk en kan werk vinden bij een ander ziekenhuis waar hij minder uren kan draaien, hij krijgt ook een relatie van Dr. Cleo Finch.

Reese en Benton

Anthony Edwards (Dr. Greene) verlaat ook al ER, aan het einde van seizoen 8. Ruim een jaar van tevoren komt men er al achter dat Greene een ernstige hersentumor heeft. Behandelingen slaan niet aan en in de ontroerende aflevering 'At the Beach', overlijd Marc Greene in de armen van zijn vrouw Dr. Elizabeth Corday (vanaf seizoen 4 een vaste castmember).
Carter leest op dat moment een laatste brief van Greene voor waarbij iedereen van de ER erbij is. Ook een vreselijk ontroerend moment vond ik.

Marc neemt alleen afscheid van County General

Ook Gloria Reuben (Jeanie Boulet), Jorja Fox (Maggie Doyle) en Maria Bello (Anna Del Amico) verlaten ER.

Nieuwe karakters zijn:

Dr. Robert "Rocket" Romano

Dr. Elizabeth Corday

Dr. Dave Malucci (seizoen 6 t/m 8)

Lucy Knight

Dr. Luka Kovac

Abby Lockhart

Dr. Deb Chen

Michael Gallant

Dr. Gregory Pratt

Alleen de laatste 2 hebben mij nog niet kunnen boeien in seizoen 8.
In seizoen 9 zijn denk ik alleen nog Carter en Weaver over als bekende figuren en zoals eerder gezegd, Weaver is lesbisch dus schrik niet.
En de zusters zijn grotendeels ook gebleven dacht ik.

Tot zover nog een kleine spoedcursus van seizoen 4t/m8.

donderdag 18 december 2003 @ 12:35:09 #152
67677 furanku
pi_15509384
Correctie.. Dr. Benton vertrekt in seizoen 8.. maar is nog wel aanwezig bij de begrafenis van mark greene.
pi_15519422
Nog een correctie: Carol krijgt een tweeling; twee meisjes genaamd Kate en Tess
pi_15519543
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Alleen de laatste 2 hebben mij nog niet kunnen boeien in seizoen 8.

Ben ik zeker de enigste die Luka zwaar irritant vindt, naast Pratt en Gallant
  donderdag 18 december 2003 @ 18:09:04 #155
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15519547
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:01 schreef Sunnyflower het volgende:
van wie?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 18 december 2003 @ 18:13:50 #156
67677 furanku
pi_15519636
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:08 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Ben ik zeker de enigste die Luka zwaar irritant vindt, naast Pratt en Gallant

Neuh.. die affaire met dat andere mens uit kroatie vond ik helemaal niks..

btw, waarom ging gloria (jeanie) er ook alweer uit? Ben ik vergeten, het was dan nadat ze dat zoontje van anspaugh tot zijn eind had verzorgd toch..

pi_15519665
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:09 schreef Euc- het volgende:

[..]

van wie?

Van Doug
pi_15519901
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:13 schreef furanku het volgende:

[..]

btw, waarom ging gloria (jeanie) er ook alweer uit? Ben ik vergeten, het was dan nadat ze dat zoontje van anspaugh tot zijn eind had verzorgd toch..

Volgens mij had het met haar ziekte te maken..??
Ik dacht dat ze ging verhuizen (ik dacht met Al, maar weet dat niet zeker meer).
BTW, balen dat Net5 alleen de eerste 3 seizoenen mag uitzenden; de eerste aflevering van seizoen 4 'Ambush' was de uitzending die live in Amerika te zien was!!
pi_15520076
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:25 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Volgens mij had het met haar ziekte te maken..??
Ik dacht dat ze ging verhuizen (ik dacht met Al, maar weet dat niet zeker meer).
BTW, balen dat Net5 alleen de eerste 3 seizoenen mag uitzenden; de eerste aflevering van seizoen 4 'Ambush' was de uitzending die live in Amerika te zien was!!

hoezo 'live' ? je kan een ziekenhuisserie toch niet live maken? of wel dus?
Seriously!?
  donderdag 18 december 2003 @ 18:39:03 #160
67677 furanku
pi_15520161
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:35 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Ja.. er zijn een aantal shows live gefilmd.. waren dan ook erg gaaf om te zien, alhoewel ze hier dus gewoon op band waren geleverd.
pi_15521140
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:39 schreef furanku het volgende:

[..]

Ja.. er zijn een aantal shows live gefilmd.. waren dan ook erg gaaf om te zien, alhoewel ze hier dus gewoon op band waren geleverd.

Daar heb ik ook wat van gelezen, wordt dat appart aangegeven bij afleveringen? Ik ben benieuwd, dat moet een hele goede prestatie van de cast zijn geweest.
  donderdag 18 december 2003 @ 20:37:19 #162
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15523144
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef furanku het volgende:
Correctie.. Dr. Benton vertrekt in seizoen 8.. maar is nog wel aanwezig bij de begrafenis van mark greene.
Klopt

Vreemd genoeg was Doug, toch z'n beste vriend in ER er niet. Clooney zou wel geen zin hebben gehad in een tijdelijke terugkeer.

quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:01 schreef Sunnyflower het volgende:
Klopt ook

[Dit bericht is gewijzigd door Kleffe_Dop op 18-12-2003 20:38]

donderdag 18 december 2003 @ 21:17:15 #163
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15524287
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Vreemd genoeg was Doug, toch z'n beste vriend in ER er niet. Clooney zou wel geen zin hebben gehad in een tijdelijke terugkeer.

Eeuwig zonde eigenlijk.

met Doug en Carol en andere bekende van vroeger was het plaatje helemaal compleet/perfect geweest

pi_15534948
Kleffe_Dop
Bedankt voor de info, nu ben ik al weer op de hoogte voor januari 2004.
Alleen jammer dat ik die afleveringen allemaal niet kan zien!!
pi_15535290
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:35 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Kan dus wel, dat was juist het briljante van die aflevering.
Zou die aflevering ook graag nog eens terugzien..

En is Benton nou definitief uit de serie dan?

vrijdag 19 december 2003 @ 12:08:36 #166
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_15537332
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 10:58 schreef Elevation het volgende:

[..]

hmmm dan heb ik die live-afleveringen vast onbewust gezien

ja die kwam echt alleen maar voor de begrafenis terug...

hm en misschien in de toekomst als er vaste castleden uitgaan? who knows

Seriously!?
pi_15537529
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:08 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

hm en misschien in de toekomst als er vaste castleden uitgaan? who knows

Als Carter maar blijft
pi_15546419
Ik vind Dr. Kovach anders ook niet mis . Hij staat alleen een beetje stom op die foto hierboven.
"That's it! You people have stood in my way long enough! I'm going to clown college!" - Homer Simpson
  vrijdag 19 december 2003 @ 19:55:34 #169
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_15549696
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 10:58 schreef Elevation het volgende:

[..]

De "live"aflevering hebben ze zelfs 2 keer gedaan. 1 keer voor de oostkust en de andere voor de westkust (ivm tijdsverschillen)
  vrijdag 19 december 2003 @ 22:05:35 #170
67677 furanku
pi_15552569
Die aflevering dat ze met zijn allen.. abby, carter, luca, gallant e.d. in een lokaal moesten zitten (op een koude winterdag) voor straf. Waarvoor weet ik eigenlijks niet eens, maar die aflevering deed me gewoon veel denken aan the breakfast club..
  vrijdag 19 december 2003 @ 22:07:35 #171
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15552625
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:05 schreef furanku het volgende:
Die aflevering dat ze met zijn allen.. abby, carter, luca, gallant e.d. in een lokaal moesten zitten (op een koude winterdag) voor straf. Waarvoor weet ik eigenlijks niet eens, maar die aflevering deed me gewoon veel denken aan the breakfast club..
beste aflevering ooit

vooral omdat de afleveringen daarvoor allemaal jankafleveringen waren...naar deze heb ik met een grote glimlach gekeken, van begin tot eind

zaterdag 20 december 2003 @ 16:13:23 #172
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15565979
Ja godverdegodver de godver .

Waarom moeten we nou AL die seizoenen missen? Dan wil ik IIG de aflevering zien dat Greene doodgaat maar nee, daar heeft Net5 geen zin in.

.

pi_15566745
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:05 schreef furanku het volgende:
Die aflevering vond ik prachtig

Iemand had toch wat speelgoed in de kluis van Weaver gedaan?

pi_15568695
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Die aflevering vond ik prachtig

Iemand had toch wat speelgoed in de kluis van Weaver gedaan?

Ja, wat 'speelgoed' van een patiënt .
Die aflevering heet trouwens 'Secrets And Lies'.Ook 1 van mijn favoriete afleveringen
pi_15568927
Weet iemand ook wanneer die DVD's van ER hier uitkomen?Las net dat in het voorjaar in Amerika seizoen 2 op DVD uitkomt
  zaterdag 20 december 2003 @ 18:05:07 #176
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_15569484
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:33 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Ja, wat 'speelgoed' van een patiënt .

Dat was toch zo'n SM meesteres? Met van die dikke dildo's in haar tas.
pi_15570342
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 17:34 schreef tabaluga het volgende:
Ik vind Dr. Kovach anders ook niet mis . Hij staat alleen een beetje stom op die foto hierboven.
Dr Kovac is inderdaad niet mis!

Vind het erg jammer dat ze de rest van de seizoenen ook niet hebben aangekocht. Ik volgde het altijd wel op vrijdagavond op Ned. 1, maar heb lang niet alles gezien...

pi_15576449
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:45 schreef Minnie_ het volgende:

Dr Kovac is inderdaad niet mis!

Wat is er zo aantrekkelijk aan die Kovac
Geef mij maar Doug en Carter en Mark

[Dit bericht is gewijzigd door Sunnyflower op 21-12-2003 12:31]

pi_15576481
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat was toch zo'n SM meesteres? Met van die dikke dildo's in haar tas.

Ja, later bleek dus dat die stoute Carter het in het kastje van Weaver had gestopt
  maandag 22 december 2003 @ 20:13:45 #180
67366 DPhoenix
Uncle White Nigga
pi_15618574
Volgend jaar begint de Avro weer met seizoen 9 van ER.

Nu volg ik ER als sinds seizoen 1. Echter seizoen 8 heb ik na de eerste paar afleveringen moeten afkappen gezien ik voor mijn afstuderen naar Zuid-Afrika vertrok. Het herhalen van seizoen 8 doet de Avro pas na seizoen 9 te hebben getoont op de nederlandse buis.

Edit: foei * DPhoenix is sorry about request

Weet iemand of seizoen 8 nog op dvd of vhs te huur is?

[Dit bericht is gewijzigd door DPhoenix op 22-12-2003 23:27]

maandag 22 december 2003 @ 20:28:08 #181
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15619078
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:13 schreef DPhoenix het volgende:
Dat wordt 't zeker niet dus ik zou 't maar snel editten als ik jou was .
  maandag 22 december 2003 @ 23:54:54 #182
67677 furanku
pi_15626088
Offtopic Wil je eps downloaden? Check voor mijn reactie ergens eerder in dit topic

(p.s. pagina 5 )

dinsdag 23 december 2003 @ 11:49:00 #183
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15634203
Echt. Als ik zo de beschrijvingen van die afleveringen lees word ik helemaal depri . Zoveel wat ik niet gezien heb, 5 hele seizoenen die ik niet gezien heb waarin praktisch de hele cast die ik nu nog ken verdwijnt (op liev Cartertje na .)

Al die belangrijke afleveringen die hierboven beschreven worden zal ik niet zien .

KUTZOOI!

.

dinsdag 23 december 2003 @ 11:52:04 #184
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15634313
donderdag 8 januari om 21.40 op nederland 2.

lekkere klotetijd.

vorige tijd( vrijdagavond rond 22.30) beviel me veel beter.

dinsdag 23 december 2003 @ 14:34:33 #185
67677 furanku
pi_15639239
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt. Als ik zo de beschrijvingen van die afleveringen lees word ik helemaal depri . Zoveel wat ik niet gezien heb, 5 hele seizoenen die ik niet gezien heb waarin praktisch de hele cast die ik nu nog ken verdwijnt (op liev Cartertje na .)

Al die belangrijke afleveringen die hierboven beschreven worden zal ik niet zien .

KUTZOOI!

.

Omroepbioscoop:
Van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur is er in de Omroepbioscoop een ER-marathon. Lees meer hierover op de site..

Verwacht ...
ER-marathon van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur.
Reserveren via de kassa het Ketelhuis, telefoon: 020 - 6840090 of www.belbios.nl.

pi_15639780
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:34 schreef furanku het volgende:

[..]

Omroepbioscoop:
Van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur is er in de Omroepbioscoop een ER-marathon. Lees meer hierover op de site..

Verwacht ...

Ligt het aan mij of valt er echt nog niets te reserveren via belbios.nl?
Mon 'en!
  dinsdag 23 december 2003 @ 15:08:33 #187
67677 furanku
pi_15640235
Dan maar bellen he via de site van ketelhuis, want daar staat de info al wel op he.. further of all, ik ga er niet heen , heb alle afleveringen wel gezien :p
pi_15640397
Welke afleveringen zitten dan in de Marathon? De nieuwe? Of (hele) oude?
Mon 'en!
  dinsdag 23 december 2003 @ 16:19:12 #189
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15642544
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:13 schreef bloempjuh het volgende:
Welke afleveringen zitten dan in de Marathon? De nieuwe? Of (hele) oude?
Als je even rekent kom je tot de conclusie dat het gewoon niet alle afleveringen vanaf seizoen 1 kunnen zijn dus zal 't wel alleen 8 zijn.
pi_15645397
Hehe.. da's waar
Mon 'en!
pi_15650605
Er staat wel op de site van Ketelhuis:
Wilt u alvast weten wat de rest van ER-kijkend Nederland nog niet weet....
Dus misschien toch seizoen 9....
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:03:01 #192
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_15652454
Ik heb net seizoen 9 en 10 (t/m 10x10 Makemba) gedownload
gelukkig heb ik al 6 afleveringen van seizoen 9 al in Suriname gezien (ja..ze lopen daar voor op ons maar ja..)
en nu ik ga ik ze lekker allemaal achterelkaar kijken..voor zover dat lukt
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
  woensdag 24 december 2003 @ 00:08:04 #193
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15656583
nou, zo'n marathon lijkt me best wel gaaf

toch ff de site blijven volgen.

woensdag 24 december 2003 @ 10:59:52 #194
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15662641
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:08 schreef mitt het volgende:
nou, zo'n marathon lijkt me best wel gaaf

toch ff de site blijven volgen.

Dan kan ik je toch misschien eens meeten .
  woensdag 24 december 2003 @ 14:29:52 #195
67677 furanku
pi_15668608
Dus dan hebben ze iig al 1 marathondeelneemSter ?
  woensdag 24 december 2003 @ 14:32:06 #196
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15668673
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:29 schreef furanku het volgende:
Dus dan hebben ze iig al 1 marathondeelneemSter ?
Nee, ik moet eerst eens kijken hoeveel het kost, tot wanneer ik kan reserveren, welk(e) seizoen(en) het betreft en wie er nog meer gaan.
  donderdag 25 december 2003 @ 01:13:07 #197
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_15686458
Ik wil ook naar de marathon...ik ga zeker
hopelijk zijn die kaartjes snel beschikbaar!
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
  donderdag 25 december 2003 @ 12:52:55 #198
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15691235
spoiler:
Jullie moeten eens weten wat voor een absoluut drollieliefpoepiemeisje Carter aan de haak slaat in Afrika, in seizoen 10.
Ik ga naar huis.
pi_15708352
heb geen zin om de pagina's te lezen, dus ff vragen

zijn de nieuwe afl al in NL bezig ? (dus Ned 1,2,3)

vandaag de eerste nieuwe gezien op de belgische zender

pi_15711894
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:32 schreef ASSpirine het volgende:
heb geen zin om de pagina's te lezen, dus ff vragen

zijn de nieuwe afl al in NL bezig ? (dus Ned 1,2,3)

vandaag de eerste nieuwe gezien op de belgische zender

http://forum.fok.nl/showtopic.php/331592/2/100#15356170
pi_15716751
dan zal ik een paar weken voor jullie staan
  vrijdag 26 december 2003 @ 16:25:50 #202
11166 ScarFace_CvL
Venie Vidie Foetsie
pi_15720710
Bedankt voor de tip furanku zie het net pas
Gegroet amis
  maandag 29 december 2003 @ 12:29:25 #203
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_15791898
Ik heb kaartjes voor de marathon gereserveerd!!

Maar er staat nog verder niets over op de site..'t zullen toch wel non-stop ER-afleveringen zijn, geen real-life ER-trauma crap

pi_15798643
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:29 schreef Iceflake het volgende:
Ik heb kaartjes voor de marathon gereserveerd!!
Hoeveel kost het???
  maandag 29 december 2003 @ 16:59:14 #205
67677 furanku
pi_15799534

ned2

-------

dus degene die seizoen 8 dus gemist hebben, met het overlijden van dr greene aan het eind, kunnen dit dus weer meemaken..

maandag 29 december 2003 @ 21:59:35 #206
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_15808453
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:30 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Hoeveel kost het???

6 Euro voor 17 uurtjes ER (echt waar ...maar je wordt wel gelijk lid van de Avro..boeien, ik wil ER op het grote doek zien
pi_15820025
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:59 schreef Iceflake het volgende:

[..]

6 Euro voor 17 uurtjes ER (echt waar ...maar je wordt wel gelijk lid van de Avro..boeien, ik wil ER op het grote doek zien

Maar welk seizoen wordt dan vertoond???
En goed nieuws:in februari komt de dvd van het 1e seizoen uit met Ned. ondertiteling
  dinsdag 30 december 2003 @ 17:09:39 #208
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_15830335
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:37 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Maar welk seizoen wordt dan vertoond???
En goed nieuws:in februari komt de dvd van het 1e seizoen uit met Ned. ondertiteling

Ik heb geen idee welke seizoenen vertoond zullen worden..sorry
Over die DVD: dat meen je niet...ik heb net de Amerikaanse gekocht (internet)
pi_15919550
pratt zal nog interessant worden denk ik
best een mysterieus persoon eiglijk
pi_16061822
Niet getreurd mensen:

Dit stond namelijk al een hele tijd op de Net5 website:
(http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2078,00.html)

Waar is ER gebleven?

We hebben op dit moment dankzij de dagelijkse uitzendingen seizoen 1 t/m 3 van E.R. volledig uitgezonden. We hebben ook de daaropvolgende seizoenen, 4 t/m 6, aangekocht, alleen mogen we deze afleveringen in verband met de licentie pas vanaf maart 2004 uitzenden. Derhalve zullen tot die tijd herhalingen van Strong Medicine te zien zijn in plaats van E.R.

Dus als je net als ik seizoen 1 tot en met 3 nu hebt gekeken zou ik zeggen:
Stop vanavond een videoband in de recorder en doe dat elke week. Kijk vanaf maart lekker verder naar seizoen 4 tot en met 6.
Daarna wordt het iets lastiger, want seizoen 7 komt voorlopig niet op TV dacht ik zo... Ik download die op IRC, maar goed één seizoen missen is beter dan zes seizoenen toch?
Dan kijk je in de zomervakantie seizoen 8 en dan de videobanden kijken met seizoen 9!!!

Ideaal toch?

En over die marathon: daar ga ik niet naar toe want:

Voor de echte fans en de leden organiseert de AVRO in samenwerking
met het Ketelhuis in Amsterdam op 24 januari 2004 van de unieke en officiële ER-marathon!
Van zaterdagmiddag 17.00 uur tot zondagochtend 10.00 uur zijn alle afleveringen van de populaire serie ER non stop te zien.

Bent u nieuwsgierig naar de belevenissen van dr. Carter, dr. Corday
of misschien dr. Kovac, WILT U ALVAST WETEN WAT DE REST VAN ER-KIJKEND NEDERLAND NOG NIET WEET, wilt u niet het risico lopen een aflevering te
missen of heeft u zin in een bijzonder uitje, grijp dan deze kans.

=> ik denk dus dat ze seizoen 9 in die marathon doen dan toch?
Ik kijk het gewoon lekker allemaal thuis...

Groetjes
Arjan (waarvan dit zijn eerste post is op dit forum)

pi_16062170
quote:
We hebben op dit moment dankzij de dagelijkse uitzendingen seizoen 1 t/m 3 van E.R. volledig uitgezonden. We hebben ook de daaropvolgende seizoenen, 4 t/m 6, aangekocht, alleen mogen we deze afleveringen in verband met de licentie pas vanaf maart 2004 uitzenden. Derhalve zullen tot die tijd herhalingen van Strong Medicine te zien zijn in plaats van E.R.
Nou, dat klinkt goed!
Ik wilde nl. vanavond al instappen bij seizoen 8.
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:20:14 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16062237
Jaaaaaaaa, vanavond de eerste aflevering!
Heerlijk!

Wel lastig nu op een andere avond, maar voor mij wel prettiger. Ik oefen op vrijdag avond altijd met mijn band, dus moest ik het altijd opnemen.
Maar nu stel ik ook zowieso de video standaard in, want je weet het maar nooit!

donderdag 8 januari 2004 @ 11:21:02 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16062255
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:17 schreef Koningin het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt goed!
Ik wilde nl. vanavond al instappen bij seizoen 8.

Vanavond is seizoen 9. As zomer gaat de avro seizoen 8 herhalen.
pi_16065266
Ik zit vanavond tot 21.30 op school
Mon 'en!
pi_16068626
Nou, ik ga vanavond eens lekker naar E.R. kijken.
pi_16070009
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:04 schreef ArjanL het volgende:

Van zaterdagmiddag 17.00 uur tot zondagochtend 10.00 uur zijn alle afleveringen van de populaire serie ER non stop te zien.

Alle afleveringen??Vanaf aflevering 1
pi_16070443
Hmm, ik moet tot 21.30 uur sporten, dat wordt naar huis racen...
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:35:16 #218
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16070628
Heerlijk, het begint weer. Ik heb de eerste drie van dit seizoen eigenlijk al wel gezien (gedownload) maar wil ze nog wel een keertje zien. Er gebeurt in afl. 1 of 2 (dat weet ik niet meer) iets heel schokkends met een personeelslid, kan ik wel vertellen.
pi_16072715
Weeeh, ik wil stiekem ook kijken maar ik mag natuurlijk nog niet van mezelf.... Dus voor mij is het nog twee maanden wachten, en dan seizoen 4 tot en met 6 op NET5!!! (Nadeel: reclame )
pi_16076284
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef Aventura het volgende:
Heerlijk, het begint weer. Ik heb de eerste drie van dit seizoen eigenlijk al wel gezien (gedownload) maar wil ze nog wel een keertje zien. Er gebeurt in afl. 1 of 2 (dat weet ik niet meer) iets heel schokkends met een personeelslid, kan ik wel vertellen.
Als je een arts bedoelt, weet ik waar het over gaat.Het is inderdaad niet zo mooi wat diegene te wachten staat.........
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:28:51 #221
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16076616
ik neem het op, vind het geen fijne tijd.

ik kijk het gewoon weer op vrijdagavond, lekker begin van het weekend

pi_16076710
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Als je een arts bedoelt, weet ik waar het over gaat.Het is inderdaad niet zo mooi wat diegene te wachten staat.........

Ik heb het net gelezen in de TV gids.
Dat wil ik helemaal nog niet weten.
En waarom zenden ze het niet gewoon op vrijdagavond uit?
Maar toch wel kijken vanavond.
pi_16078904
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:32 schreef Elevation het volgende:

[..]

Ik heb het net gelezen in de TV gids.
Dat wil ik helemaal nog niet weten.

In mijn gids staat niks bijzonders......
Misschien moet je maar niet meer de gids lezen
Maar het is het niet wat ik bedoelde over die arts.......

*houdt nu haar mond dicht

donderdag 8 januari 2004 @ 19:44:05 #224
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_16078948
Beetje meer info over de aflevering vanavond.
Let op er kunnen wat spoilers instaan.
quote:
"Chaos Theory"
Original Air Date: September 26, 2002
Episode Number: #181
Director: Jonathan Kaplan
Writer: Jack Orman & R. Scott Gemmill.

Description:

NEW SEASON BEGINS AS E.R. STAFF ABANDONS HOSPITAL LEAVING SOME DOCTORS QUARANTINED AFTER DEADLY ILLNESS IDENTIFIED -- Resuming from last year's season finale, the hospital remains in lockdown while the Center for Disease Control probes a mysterious and deadly illness that leaves Dr. Carter (Noah Wyle), Abby (Maura Tierney) and others quarantined. While Dr. Lewis (Sherry Stringfield) initially is left alone and fights to save one patient, Carter and Abby grow resolved to their romantic fate over the next several days as they idle away their time inside the hospital with Drs. Chen (Ming-Na) and Pratt (Mekhi Phifer) -- and veteran patient Stan the Can (guest star Harrison Page). Meanwhile, newly widowed Dr. Corday (Alex Kingston) struggles to adapt to her new medical practice in her native England while over-shadowed by her attentive parents (guest stars Paul Freeman and Judy Parfitt). Laura Innes, Goran Visnjic, Paul McCrane and Sharif Atkins also star.

Eindelijk seizoen 9!
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:46:27 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16079028
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:42 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

In mijn gids staat niks bijzonders......
Misschien moet je maar niet meer de gids lezen
Maar het is het niet wat ik bedoelde over die arts.......

*houdt nu haar mond dicht

Nee, dat is iets veel meer chopp-eh shocking
pi_16079776
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:46 schreef Aventura het volgende:

Nee, dat is iets veel meer chopp-eh shocking

Jij snapt het
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:25:11 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16080259
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:10 schreef Sunnyflower het volgende:

[..]

Jij snapt het

Flink schrikken is het!
Nou ja, laten we nu maar niets meer zeggen
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:48:13 #228
11166 ScarFace_CvL
Venie Vidie Foetsie
pi_16080915
Even een vraagje,
ik zat net de pilot-episodes te kijken
en daar pept Greene Carter buiten op als ie een beetje misselijk wordt
exact datzelfde verhaal vertelt iemand, ik meen Carter, later tegen een intern. mij is echter ontschoten in welke episode. Iemand?

ging over emotions, and shutting them out, blabla.

Ook in diezelfde episode zegt Morgenstern tegen Greene "you set the tone", grappig dat Mark dat later ook tegen Carter zegt als ie weggaat.

Gegroet amis
pi_16081108
Was ER altijd al op Nederland 2? Ik meen me te kunnen herinneren dat het eerst op Nederland 1 was toch?? Nou ja, het zal wel dan...
pi_16081146
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:55 schreef ArjanL het volgende:
Was ER altijd al op Nederland 2? Ik meen me te kunnen herinneren dat het eerst op Nederland 1 was toch?? Nou ja, het zal wel dan...
ER was ook idd eerst op ned 1....maar nu op ned 2 dus...
pi_16081239
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

Flink schrikken is het!
Nou ja, laten we nu maar niets meer zeggen

Ik weet het toch al dus.
Wel jammer dat hij dan ook uit de serie gaat.

Edit: Hmmz dat hoeft eigenlijk helemaal niet...

donderdag 8 januari 2004 @ 21:25:08 #232
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16081984
Joehoe..

ook veel halve spoilers gaarne.

pi_16082175
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:25 schreef mitt het volgende:
Joehoe..

ook veel halve spoilers gaarne.

Misschien ook eentje waar je totaal niks aan hebt:
Paul McCrane krijgt een "and" boven zijn naam, nu is ie stoer.

(Verder weet ik niks)
En zometeen is dit geen "spoiler" meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Verfokker op 08-01-2004 21:38]

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_16082317
EINDELIJK!!! na zolang wachten!!

Veel plezier met kijken iedereen..

*meldt zich weer over een klein uurtje*

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:42:55 #235
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16082521
Oe deze is cool!

Gaan zo belangrijke dingen gebeuren!

spoiler:

Iemand verliest een arm...

...and so it happened

Heb m vorig jaar in Canada al gezien

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 08-01-2004 21:50]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_16082562
ik ben vergeten over wat de eerste afl ging van deze seizoen, heb net afl 3 gezien

laat het me straks weten wat er allemaal is gebeurd

donderdag 8 januari 2004 @ 21:46:00 #237
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16082633
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:44 schreef ASSpirine het volgende:
ik ben vergeten over wat de eerste afl ging van deze seizoen, heb net afl 3 gezien

laat het me straks weten wat er allemaal is gebeurd

lees me spoiler het hoogtepunt van het seizoen
pi_16083655
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:46 schreef Dagobert het volgende:

[..]

lees me spoiler het hoogtepunt van het seizoen

het was dus afl 4 die ik heb gezien vandaag (belgische zender)

maareh, hoe was dat gebeurt dan?

pi_16083673
grrrrrrrrr

waarom is het altijd zo snel afgelopen.. ER kan mij niet lang genoeg duren....

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_16083674
Die arm!

Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Wat zag dat er goor uit.

Prima aflevering natuurlijk. Elizabeth weer terug enzo. Dat worden 22 leuke weken met ER.

pi_16083696
Jeej, eindelijk een nieuwe aflevering van ER gezien.
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:16:07 #242
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16083712
Abby

Maar wordt een leuk seizoen Ga ze gewoon lekker nog een keer kijken

pi_16083718
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:15 schreef Vicky het volgende:
grrrrrrrrr

waarom is het altijd zo snel afgelopen.. ER kan mij niet lang genoeg duren....

idd.
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:16:57 #244
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_16083744
De eerste keer dat ik het stuk met die arm zag schrok ik me ook lam!
Ik zat me de hele aflevering af te vragen hoe het nou zou zijn om 2 weken opgesloten te zitten in zo'n ziekenhuis. Lijkt me wel leuk.

Ohjah en Abby

pi_16083763
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

idd.

gewoon een hele week wachten..... grrrrrr
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_16083775
somebody tell me

hoe is de arm van Romano erafgehakt?
en door wie?

donderdag 8 januari 2004 @ 22:17:50 #247
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_16083787
Wat een aflevering om weer te beginnen zeg .

Heb het gemist.

donderdag 8 januari 2004 @ 22:18:03 #248
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_16083794
duurde erg kort, maar zal wel komen omdat er geen reclames inzaten en bij net5 nogal veel :p

verder leuke aflevering

O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:18:27 #249
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16083820
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:17 schreef ASSpirine het volgende:
somebody tell me

en door wie?

Paniek op het Heli dek. Z'n arm kwam in de staartpropellor en heel netje 'tjop'
pi_16083832
Ik doe gewoon mee: Abby . Wat een leuk mens. En ik vind dr. Lewis ook zo leuk .
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:19:13 #251
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_16083849
quote:
somebody tell me

en door wie?

Men stond ruzie te maken op het dak om wie zijn patient in de helicopter kreeg. Romano liet iets vallen, bukte om het op te pakken, stond op, en werd neergemaaid door een van de wieken van de helicopter.
pi_16083864
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:18 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Paniek op het Heli dek. Z'n arm kwam in de staartpropellor en heel netje 'tjop'

OMG, was dat nog te zien in de afl van vorig seizoen?
of was dat van deze?

is wel leuk voor mij, kan ik op donderdag 2 ER afl zien
een nieuwe, en eentje om terug wat op te frissen

donderdag 8 januari 2004 @ 22:19:38 #253
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16083868
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:18 schreef Euc- het volgende:
duurde erg kort, maar zal wel komen omdat er geen reclames inzaten en bij net5 nogal veel :p

verder leuke aflevering

Is een Amerikaans uurtje 50 minuten minus onze tijd die we verliezen aan reclame tussen de programma's

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 08-01-2004 22:25]

pi_16083874
quote:
somebody tell me

en door wie?

door de rotor van een helikopter...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_16083889
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Wat een gave eerste aflevering weer!!!!

Ik ga hem maar effe opsnorren op inet, wil hem nog een keer zien.

En inderdaad, 40/45 minuten is veeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort

donderdag 8 januari 2004 @ 22:20:20 #256
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_16083896
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik vind dr. Lewis ook zo leuk .
Ze is wel een beetje aangekomen sinds de net5 afleveringen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:21:05 #257
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16083925
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:19 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

OMG, was dat nog te zien in de afl van vorig seizoen?
of was dat van deze?

is wel leuk voor mij, kan ik op donderdag 2 ER afl zien
een nieuwe, en eentje om terug wat op te frissen

Was in deze

Ziekenhuis in carantaine dus moesten er rap een aantal pacientenen afgevoerd. Toen ging het dus mis.

spoiler:

Die arm gaan nog hilarische momenten op leveren in combinatie met een gasfornuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')