Dit is alles wat ik weetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:19 schreef Kolkus het volgende:
Hoe zit het met de remake van Suspiria, is hier al wat meer over bekend??
Mmmh, dat klinkt allesbehalve concreet.quote:
*kuch is al in de bios geweest.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:16 schreef Davitamon het volgende:
Draait Dawn of the Dead al ergens in de bios? Hier nog steeds niet.
Ik ben wel benieuwd wat de unrated director's cut nog extra gaat brengen. Deze versie was toch al aardig euh, niet subtiel...quote:Op maandag 19 juli 2004 21:15 schreef MikeyMo het volgende:
Deze versie was wel cool
Da's toch altijd in die goedkope horrortroep?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef biertapper het volgende:
terwijl de rest allemaal die zombies is, waarom stoppen ze er dan in eens twee zoenende chicks in![]()
Ik denk gewoon een grap van de makers.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:07 schreef biertapper het volgende:
ja maar dit is echt in de aftiteling en je ziet het maar 0,5 sec ofzo en daarna weer aftiteling en tussendoor zombies, vond het een beetje maf
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:37 schreef biertapper het volgende:
whahahahaha
Hmmm ik vond het zelf eigenlijk wel duidelijk:quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef biertapper het volgende:
ik heb zonet dawn of the dead zitten kijken, alleen wat ik heel raar vond in de aftiteling wanneer ze op dat eiland komen zie je in een fractie van een seconde dit:
[afbeelding]
terwijl de rest allemaal die zombies is, waarom stoppen ze er dan in eens twee zoenende chicks in![]()
Omdat ze dus hopen dat ze op een plek over het water veilig zijn. Je kunt je niet eeuwig blijven verschuilen in zo'n winkelcentrum. Vond het niet echt onlogisch dat ze probeerden weg te komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:55 schreef Echoes het volgende:
best aardige film, alleen waarom gaan ze in vredesnaam uit dat winkelcentrum? Ze hebben daar eten en drinken etc genoeg.
inderdaad, er zaten erg gave/spannende stukken in. Vaak wel erg voorspelbaar uiteraard.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Omdat ze dus hopen dat ze op een plek over het water veilig zijn. Je kunt je niet eeuwig blijven verschuilen in zo'n winkelcentrum. Vond het niet echt onlogisch dat ze probeerden weg te komen.
Spanningsopbouw heb je wel gelijk in, maar ik vond de horror en actiescenes gewoon dusdanig goed uitgewerkt dat ze allemaal wel erg vermakelijk waren om naar te kijken.
Ik denk niet dat je op het leger zou kunnen rekenen. En trouwens ooit bederft het eten ook dus tja je zult op een gegeven moment toch weg moeten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef Echoes het volgende:
[..]
inderdaad, er zaten erg gave/spannende stukken in. Vaak wel erg voorspelbaar uiteraard.
Maar zelf had ik lekker in dat winkelcentrum met alles erop en eraan gewacht tot het leger ofzo zou komen....maar wie ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je op het leger zou kunnen rekenen. En trouwens ooit bederft het eten ook dus tja je zult op een gegeven moment toch weg moeten.tja het is een beetje filosoferen wat er in de rest van de wereld gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |