quote:ja, dat weet ik dus niet
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eerlijk is eerlijk, de trailer ziet er wel ok uit.
als we toch over zombiefilm hebben
VERSUS
- Guns, martial arts, posing
, SWORDS, humor!!
Wild Zero - Rock 'n' Roll, baby!
Junk - ook wel geinig
quote:versus is een aziatische film toch?
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:49 schreef Wolfwood het volgende:
nieuwe quicktime installerenals we toch over zombiefilm hebben
VERSUS![]()
- Guns, martial arts, posing
, SWORDS, humor!!
Wild Zero -Rock 'n' Roll, baby!
Junk - ook wel geinig
http://www.fangoria.com/fearful_feature.php
Van twilight of the dead naar dusk of the dead naar dead reckoning en nou wordt het land of the dead...
quote:alle drie japans
Op woensdag 22 oktober 2003 00:36 schreef kinky_queen het volgende:[..]
versus is een aziatische film toch?
Aanrader dus...
quote:1 x in slaap gedommeld tijdens een horror festival en achteraf dacht ik
Op woensdag 22 oktober 2003 10:26 schreef AntiChrist het volgende:
overigens heb ik ook sommige delen gezien in de bios tijdens het filmfestival in amsterdam en met sommige delen bedoel ik dat af en toe mn ogen dicht vielen
quote:Yup ik vond het ook kut en zeker omdat ik hem later nog een keer op DVD keek en het een onwijs coole film bleek te wezen....
Op dinsdag 18 november 2003 19:46 schreef kinky_queen het volgende:[..]
1 x in slaap gedommeld tijdens een horror festival en achteraf dacht ik [afbeelding]
quote:Weet zeker niet meer welke het was?
Op dinsdag 18 november 2003 19:48 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Yup ik vond het ook kut en zeker omdat ik hem later nog een keer op DVD keek en het een onwijs coole film bleek te wezen....
quote:Jawel Versus
Op dinsdag 18 november 2003 19:49 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Weet zeker niet meer welke het was?
quote:Goed, ik heb 'm dus eindelijk gezien.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:17 schreef Smots het volgende:[..]
ja, dat weet ik dus niet
WANT IK KAN DIE FUCKING *#&$%TRAILER NIET BEKIJKEN!!
het schiet al op, ik ben nog steeds verschrikkelijk beniewd, het id van een remake is gewoon kut, maar de trailer is toch wel redelijk...
(ichi je hebt, zoals altijd gelijk, still hoping for the best tho)
http://mp3content02.bcst.yahoo.com/proot3/PubShare11/yahoomovies/10/5626250.mov
Valt me weer niet tegen
Ik kijk er wel naar uit.
Aan de andere kant mis ik wel erg de grimmige sfeer uit het origineel. Het zou best wel eens een standaard actiefilmpje kunnen worden.
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 10-01-2004 02:29]
quote:Nee, dat vond ik nu juist de geweldige vondst in '28 days later...' waardoor het DE horrorfilm (en verrassing) van de laatste jaren was. eindelijk snelle zombies, en niet van dat standaard trage en bloederige schietvoer dat de 'klassieke' zombie is. Nu zijn ze veel dreigender... een beetje een kruising tussen zombies en vampieren/ weerwolven?
Op zaterdag 10 januari 2004 14:19 schreef L_auteur het volgende:
Aardige trailer, hoor. Alleen jammer dat de zombies in deze film wel erg snel zijn (ik zag zelfs rennende zombies!). Ik vond het juist cool dat de zombies in Romero's film zo traag waren, maar dat ze door hun grote aantallen toch van de mensen 'wonnen'.
quote:Nightmare city had ook rennende zombies
Op zaterdag 10 januari 2004 17:16 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Nee, dat vond ik nu juist de geweldige vondst in '28 days later...' waardoor het DE horrorfilm (en verrassing) van de laatste jaren was. eindelijk snelle zombies, en niet van dat standaard trage en bloederige schietvoer dat de 'klassieke' zombie is. Nu zijn ze veel dreigender... een beetje een kruising tussen zombies en vampieren/ weerwolven?
quote:Het verschil is dat het in 28 days later infected waren gewoon mensen maar geinfecteerd met een virus. In de Dead films zijn het echt zombies dode mensen die tot leven komen en mensen op willen eten. Daarbij vindt ik dus dat bij rennende zombies dat je gewoon dingen verwacht inplaats van met langzame zombies waarbij de hoofdpersonen in een film denken daar lopen we zo langs en daar ligt dus het gevaar.
Op zaterdag 10 januari 2004 17:16 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Nee, dat vond ik nu juist de geweldige vondst in '28 days later...' waardoor het DE horrorfilm (en verrassing) van de laatste jaren was. eindelijk snelle zombies, en niet van dat standaard trage en bloederige schietvoer dat de 'klassieke' zombie is. Nu zijn ze veel dreigender... een beetje een kruising tussen zombies en vampieren/ weerwolven?
quote:Tja, pin me niet vast op de wetenschappelijke definitie van de term 'Zombie'. Volgens De Van Dale:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:16 schreef Shogo het volgende:[..]
Het verschil is dat het in 28 days later infected waren gewoon mensen maar geinfecteerd met een virus. In de Dead films zijn het echt zombies dode mensen die tot leven komen en mensen op willen eten. Daarbij vindt ik dus dat bij rennende zombies dat je gewoon dingen verwacht inplaats van met langzame zombies waarbij de hoofdpersonen in een film denken daar lopen we zo langs en daar ligt dus het gevaar.
zom·bie (de ~ (m.), ~s)
1 volgens de voodoo een menselijk wezen dat uit de dood is teruggekeerd, maar geen eigen wil of spraakvermogen meer heeft.
De internet-filmauthoriteit AllMovieGuide rekent de film i.i.g. wel tot het genre. http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=3:K||4786
De pseudo-zombies van '28 days later...' vond ik nou weer enger omdat ze veel dreigender zijn door hun hysterische verlangen naar 'mens' en omdat zich dat uit in wilde achtervolgingen zodra ze een 'mens' ontdekken. En de relatief eenvoudige manier van besmetten.
Ach, ik val weer in herhaling. Trailer net bekeken, is stukken minder dan de eerste, nou ja, dan ga je niet met al te hoge verwachtingen de bioscoopzaal in. Ben meer benieuwd naar Resident Evil II en Alien vs. Predator. En natuurlijk Hellboy!!
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 10-01-2004 22:05]
quote:2 zielen...
Op dinsdag 17 februari 2004 20:53 schreef Sai het volgende:
Volgens mij wordt dit net zoiets als de TTM remake: niet slecht, maar zonder alle ruwe randjes die het origineel tot een echte topper maakten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |