Volgens mij waren die ook brits
quote:Is uiteraard ook brits, maar jullie denken te groot.
Op zondag 8 juni 2003 20:24 schreef TIC het volgende:
Pink Floyd?Volgens mij waren die ook brits
quote:Klopt. Het was de band Camel met sigarettenfabrikant Camel.
Op zondag 8 juni 2003 20:26 schreef wunderbaum het volgende:
Camel
Scherpenzeel --> Kayak....
De Europese hoes.
De Amerikaanse hoes.
quote:Oke, een makkelijke dan, omdat het Pinksteren is
Op zondag 8 juni 2003 20:34 schreef TIC het volgende:
nieuwe vraageentje die ik wel weet a.u.b.
quote:Opgezocht, en moet je maar net weten. Niet direct de band waar ik dergelijke obscure feitjes van zou weten iig.
Op zondag 8 juni 2003 20:59 schreef wunderbaum het volgende:
Oke, een makkelijke dan, omdat het Pinksteren is
Welke band heette vroeger "Public Affection"
quote:Oke, een hint dan maar: ze staan dit jaar eens niet op Pinkpop (vandaar die Pinksteren-hint)
Op zondag 8 juni 2003 21:09 schreef Litpho het volgende:[..]
Opgezocht, en moet je maar net weten. Niet direct de band waar ik dergelijke obscure feitjes van zou weten iig.
quote:Tatu
Op zondag 8 juni 2003 20:59 schreef wunderbaum het volgende:[..]
Oke, een makkelijke dan, omdat het Pinksteren is
Welke band heette vroeger "Public Affection"
John play da mack while I pay the tax
business as usuall
watchin suspects
steal my assetts
get cut with gillettes
we built this concept
connect like nynex
drinks at the bar
my american express
Artiest + Titel
Chubby Checker is helaas niet het goede antwoord, dus staat de vraag nog open. Aangezien Picserver eruit ligt en de foto's niet meer te zien zijn, een kleine hint: jazz, dominee en alles groen
quote:Al Green dus
Op maandag 9 juni 2003 00:24 schreef BwennieBren het volgende:
Môgge luitjesSorry had een verjaardag en ben net thuis.
Chubby Checker is helaas niet het goede antwoord, dus staat de vraag nog open. Aangezien Picserver eruit ligt en de foto's niet meer te zien zijn, een kleine hint: jazz, dominee en alles groen
quote:even gegoogled, en die is goed.
Op maandag 9 juni 2003 00:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wyclef Jean - Tryin' To Stay Alive geloof ik
next
quote:Tuurlijk was 'ie goed, het was een hiphop vraag
Op maandag 9 juni 2003 00:28 schreef ranja het volgende:even gegoogled, en die is goed.
next
Over wie gaat dit volgende text fragment
quote:
New Jersey-born blues-rocker **** spent decades as an ace sideman, playing guitar behind the likes of John Lee Hooker, Big Mama Thornton and Joe Tex; in 1981, he was also tapped to replace the late Bob Hite in Canned Heat, remaining with the venerable group through the middle of the decade. While filling in one night for an ailing John Mayall, *** (also a Bluesbreaker for some five years) was spotted by a Danish concert promoter who agreed to finance a solo tour; assembling his own backing band, in 1990 he released his debut LP Life in the Jungle, trailed a year later by Prisoner of a Dream. Albums including 1992's Live (No More Fish Jokes), 1994's Tellin' Stories and 1997's Positively Beale Street followed before *** signed to A&M to release his self-titled major label debut in 1998; Livin' Everyday appeared the next year, trailed by Live ****: Recorded at the Tampa Blues Fest March 2000.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:27 schreef ranja het volgende:[..]
Al Green dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |