abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:05:13 #26
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_10926777
Satanisme of verheerlijking van god kan me beide niet boeien. Geloof je niet in het ene dan bestaat het andere ook niet
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  Admin vrijdag 6 juni 2003 @ 12:06:25 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10926802
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:48 schreef iteejer het volgende:
Ja, Amsterdam heeft er een. Lang geleden ben ik daar een paar keer geweest. Kon me niet boeien.
Duwtje naar Truth.
Ze hadden er wel spannende sex

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_10926828
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:06 schreef yvonne het volgende:
Ze hadden er wel spannende sex

Oh zeker.
Maar dat was functioneel
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:11:13 #29
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_10926889
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

precies, jouw inziens, dat is dus jouw mening en dat hoeft dus niet de mening van een ander te zijn. Laat die jongen toch gewoon doen wat hij wil, misschien is hij wel zichzelf in het satanisme.
Ik word zo moe van die mensen die die andere dingen neerhalen he. En dat jij insinueert dat christenen/moslims/satanisten minderwaardige mensen zijn gaat mij te ver. Ik moet ook niks van deze mensen hebben, maar ik besef dat dat hun keuze is en die respecteer ik.

Het is inderdaad mijn mening en naar mijn mening dring ik hem die mening niet op.
En nee naar mijn mening kan je niet jezelf zijn in het satanisme, christendom of islamisme. Het zijn religies die er zijn voor mensen die niet voor zichzelf denken en dus ook al helemaal niet zichzelf zijn.
Het is een zoektocht naar een groter goed omdat je niet tevreden bent met jezelf en je wil in contact komen met een groep mensen die dat ook hebben en waarmee je jezelf kan identificeren.
Als iemand dat wil doen zal ik de laatste zijn om hem tegen te houden, maar ik wil hem wel zeggen dat de zin van het leven niet uit een boekje gehaald kan worden die lang geleden door een stel mafkezen geschreven is. Het is zelfs eng dat mensen van deze tijd zich overgeven aan de gedachte dat ze iets of iemand moeten vereren die al duizenden jaren (en dus ook door onontwikkelde mensen) als de zin van het leven wordt gezien.
Sorry als je vind dat ik insinueer dat gelovigen minderwaardig zijn. Ik kijk niet naar ze als zijnde minder dan mij. Ik vind alleen dat ze zichzelf naar beneden halen door zo krampachtig iets te zoeken waar ze zich wel gelukkig bij voelen.
Je identiteit haal je uit jezelf, niet uit een kerk/moskee.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:16:57 #30
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_10927013
ik vraag me serieus af waarom mensen iets zien in satan. satan is het kwaad.

vergelijk nou eens:
-christendom: lief zijn tegenover elkaar, offer jezelf op voor een ander wanneer dat nodig is zoals Jezus ook deed voor ons. volg Jezus, dan kom je in de hemel
-islam: lief zijn tegenover andere moslims, dan kom je in de hemel
-buddhisme: lief zijn tegenover je medemens, geef desnoods je eigen kleren weg, je hebt die toch niet nodig, dan maak je jezelf vrij van alle ellende
-hindoeisme: lief zijn tegenover alles, menselijk of dierlijk, en kniel voor een koe. dan kom je in je volgende leven weer goed terug
-satanisme: haat alles, haat elkaar, doe waar je zelf zin in hebt en beland uiteindelijk in de hel.

is dat niet een beetje krom? bewust voor het kwade kiezen... satanisten die _weten_ waar ze terecht gaan komen, en het juist geweldig vinden? De hel is echt niet zo'n pretje hoor.

bovendien, denk je dat satan van je houdt als je hem volgt? tuurlijk niet, hij wil je alleen hebben om je mee te kunnen slepen de hel in. maar het liefst breekt satan je compleet af.

Dan als laatste, word je satanist 'zomaar' of omdat je in satan gelooft. Waar een schepping is, moet daar niet ook een schepper zijn? Die satan is niets dan een maaksel van God. Zou je het dan niet eerst eens bij God zoeken?

[Dit bericht is gewijzigd door Fearlezz op 06-06-2003 12:18]

pi_10927020
Wicca lijkt mij persoonlijk ook wat minder extreem.
Ik ben wel een poosje met geloof bezig geweest maar
ik vind het zelf nogal moeilijk om iets aan te nemen waar
gewoonweg geen bewijs van is, dus vandaar dat ik er zelf
nooit verder mee ben gegaan dan wat boekjes lezen en
mensen met bepaalde overtuigingen uit te horen et cetera.
Ik denk dat je als je met Satanisme bezig gaat je wel eerst
goed op de hoogte moet zijn van Het Christendom aangezien
Satanisme in de kiem een Christelijke overtuiging is.
Persoonlijk vind ik dingen als witte en zwarte magie wel boeiend.
Alleen weer vind ik daar geen bewijs van bestaan in, dus hou ik
het maar bij lezen, en hetzelfde met Tarot kaarten e.d allemaal
erg intressant maar of het nou echt iets doet ..
Als je echt wat anders wil raad ik je aan om wat over het boedisme
te gaan lezen/leren dat is nml een ontzettend mooi geloof in mijn
ogen en er zijn heel veel mooie boeiende boeken over te vinden.
Succes.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:21:44 #32
24917 Herda
Ohh Well
pi_10927103
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:16 schreef Fearlezz het volgende:
ik vraag me serieus af waarom mensen iets zien in satan. satan is het kwaad.
Niet dat ik voor het satanisme ben maar waar goed is ook kwaad. Is het dan zo vreemd dat de ene kiest voor goed en ander voor kwaad?
Even een stukje tekst van een website: Satanisme is de religie van de mens. Een Satanist gelooft in zichzelf. hijzelf is God. Hijzelf is zijn verlosser. Hijzelf is heer en meester over Zijn Hemel en Hel.
Dus het is niet zo dat het alleen maar bestaat uit haat.

[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 06-06-2003 12:27]

'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:27:37 #33
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_10927260
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:21 schreef Herda het volgende:

[..]

Niet dat ik voor het satanisme ben maar waar goed is ook kwaad. Is het dan zo vreemd dat de ene kiest voor goed en ander voor kwaad?

In een wereld waar alle godsdiensten (op hun eigen manier) proberen goed te doen is de bewuste keuze voor het kwaad wel een heel groot contrast. Dus ja, dat vind ik vreemd.
quote:
Even een stukje tekst van een website: Satanisme is de religie van de mens. Een Satanist gelooft in zichzelf. HIJZELF is GOD. HIJZELF is zijn verlosser. HIJZELF is heer en meester over Zijn Hemel en Hel.
Dus het is niet zo dat het alleen maar bestaat uit haat.
in dag geval, laat de satanist die denk zelf god te zijn, vandaag 1 centimeter aan zijn lengte toevoegen....

*wacht*

Kom op dan, 1 centimeter, zo moeilijk is dat toch niet voor een god? Iemand die macht heeft om over hemel en hel te beschikken?

weet je wat, wie het gelukt is kan me tot vanavond 23:59:59 een mailtje sturen.

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:30:16 #34
18042 Tenusia
Power and Chaos
pi_10927323
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:27 schreef Fearlezz het volgende:

[..]

in dag geval, laat de satanist die denk zelf god te zijn, vandaag 1 centimeter aan zijn lengte toevoegen....

*wacht*

Kom op dan, 1 centimeter, zo moeilijk is dat toch niet voor een god? Iemand die macht heeft om over hemel en hel te beschikken?

weet je wat, wie het gelukt is kan me tot vanavond 23:59:59 een mailtje sturen.

Ik wilde een inkopper maken met een opmerking van: Nou laat jou god jou is 1 cm langer maken dan, want tenslotte kan dat niet al te moeilijk zijn voor een god.

Maar aangezien dit topic niet over gaat dat de TP goedkeuring over zijn geloofsovertuiging wilde hebben, maar informatie over Satanisme wilde hebben zal ik deze opmerking maar niet maken

[Dit bericht is gewijzigd door Tenusia op 06-06-2003 12:32]

Lurking in the darkness, we await our chance to strike back.
XBox GamerTag: Tenusia
http://users.ign.com/collection/lordtenusia
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:32:19 #35
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10927368
*proest*

Dude, ik zou zeggen, stel je niet zo aan en probeer een andere en wat constructievere manier te vinden om je ouders te shockeren.....

Maar goed, serieus dus... Denk je niet, dat je je vraag niet beter op een metaalforum kan poneren? Niet dat je daar niet door de meeste mensen weggelachen wordt, maar er zitten meer mensen die weten waar ze het over hebben dan hier.

"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
pi_10927482
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:50 schreef twiFight het volgende:
precies, jouw inziens, dat is dus jouw mening en dat hoeft dus niet de mening van een ander te zijn. Laat die jongen toch gewoon doen wat hij wil, misschien is hij wel zichzelf in het satanisme.
waarom niet iemand waarschuwen voordat ie zich met dit soort ONGEZONDE dingen gaat bezighouden? da's niet echt bemoeienis in mijn ogen, maar bezorgdheid en dat zijn 2 heel verschillende dingen.
quote:
Ik word zo moe van die mensen die die andere dingen neerhalen he.
mag ik even alvast quoten wat je verderop in je post schrijft?
namelijk: "Ik moet ook niks van deze mensen hebben, "
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:40:42 #37
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_10927545
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:30 schreef Tenusia het volgende:

[..]

Ik wilde een inkopper maken met een opmerking van: Nou laat jou god jou is 1 cm langer maken dan, want tenslotte kan dat niet al te moeilijk zijn voor een god.

Maar aangezien dit topic daar niet over gaat en de TP geen goedkeuring wilde over zijn geloofsovertuiging wilde hebben, maar informatie over Satanisme zal ik deze opmerking maar niet maken

Maakt niet uit, je mag dat zeggen hoor. Iemand moest dat gaan zeggen...
  • Ik claim niet zelf god te zijn. Ik doe het niet zelf
  • Waar het wel nuttig was om te groeien: mijn vriendin had last van een verschil in de beenlengte. Zij heeft inderdaad in een genezingsdienst gebeden, en dat verschil is daar direct verdwenen. Dus God doet dit zeer zeker wel, maar niet om jou te laten zien dat Hij God is.

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:40:50 #38
24917 Herda
Ohh Well
pi_10927546
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:38 schreef new_moon het volgende:

[..]

waarom niet iemand waarschuwen voordat ie zich met dit soort ONGEZONDE dingen gaat bezighouden? da's niet echt bemoeienis in mijn ogen, maar bezorgdheid en dat zijn 2 heel verschillende dingen.
[..]

Waarschuwen is ook goed als je weet wat zoiets precies inhoudt....Als je niet weet wat het inhoudt hoe kan je iemand dan op een eerlijke manier waarschuwen voor iets?
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:46:15 #39
20647 Theigertje
Rhinotillexomania humanum est
pi_10927689
Ga naar een groot gebouw en bik er een baksteentje uit. Neem het mee naar huis en zet 't op een kartonnen doos. Schijt een steelpannetje vol en giet je excrement over het baksteentje. Eet een lolly en ga daarna naar de film.
Strooi zoveel poep over je baksteentje totdat je het idee hebt dat je afdoende verlicht/verduisterd bent.

Maw: Larie. Wanneer je eens iets anders wilt proberen, begin eerst eens op je eigen manier over het leven, de dood, de zin van... na te denken, zonder je bij een of ander vaag groepje te scharen dat meent "De Waarheid" te kennen.

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:47:36 #40
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10927723
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:46 schreef Theigertje het volgende:
Ga naar een groot gebouw en bik er een baksteentje uit. Neem het mee naar huis en zet 't op een kartonnen doos. Schijt een steelpannetje vol en giet je excrement over het baksteentje. Eet een lolly en ga daarna naar de film.
Strooi zoveel poep over je baksteentje totdat je het idee hebt dat je afdoende verlicht/verduisterd bent.

Maw: Larie. Wanneer je eens iets anders wilt proberen, begin eerst eens op je eigen manier over het leven, de dood, de zin van... na te denken, zonder je bij een of ander vaag groepje te scharen dat meent "De Waarheid" te kennen.

yep.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_10928392
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:40 schreef Herda het volgende:
Waarschuwen is ook goed als je weet wat zoiets precies inhoudt....Als je niet weet wat het inhoudt hoe kan je iemand dan op een eerlijke manier waarschuwen voor iets?
dus, jij stelt het zo:
je mag iemand niet waarschuwen vooor bijvoorbeeld een diep ravijn, omdat je zelf nooit in een diep ravijn bent gevallen. je mag iemand niet waarschuwen voor wilde loslopende beesten, omdat je zelf nooit door wilde loslopende beesten bent aangevallen, je mag iemand niet waarschuwen voor te hard rijden op 'die ene smalle weg' daar in de buurt, ook al rij je daar zelf altijd voorzichtig en heb je op die 'ene weg' nog nooit te hard gereden, en dan wil jij zeggen:
je mag iemand niet waarschuwen voor satanisme, omdat ik zelf (GOD zij dank) nooit een satanist geweest ben??????
wat een ONZIN.

effe edit: SATANISME IS ECHT GEVAARLIJK,. kom op nou toch is dat zo moeilijk te vatten?

look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:25:03 #42
24917 Herda
Ohh Well
pi_10928598
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:16 schreef new_moon het volgende:

[..]

dus, jij stelt het zo:
je mag iemand niet waarschuwen vooor bijvoorbeeld een diep ravijn, omdat je zelf nooit in een diep ravijn bent gevallen. je mag iemand niet waarschuwen voor wilde loslopende beesten, omdat je zelf nooit door wilde loslopende beesten bent aangevallen, je mag iemand niet waarschuwen voor te hard rijden op 'die ene smalle weg' daar in de buurt, ook al rij je daar zelf altijd voorzichtig en heb je op die 'ene weg' nog nooit te hard gereden, en dan wil jij zeggen:
je mag iemand niet waarschuwen voor satanisme, omdat ik zelf (GOD zij dank) nooit een satanist geweest ben??????
wat een ONZIN.

effe edit: SATANISME IS ECHT GEVAARLIJK,. kom op nou toch is dat zo moeilijk te vatten?

Nee zo bedoel ik het dus niet. er wordt alleen maar gezegd het is gevaarlijk dit zus zo enz. Ik ben alleen van mening hoe kan je nou echt iemand waarschuwen als je niet er iets van weet. Iedereen weet er wel iets voor en je kan iemand informeren/waarschuwen. Maar ik bedoel echt waarschuwen met concrete dingen...
Even voor de duidelijkheid ik ben absoluut niet voor satanisme maar ik kan niet iemand er echt voor waarschuwen omdat ik er veel te weinig vanaf weet. Maar waarom iemand z'n mening als onzin bestempelen alleen omdat je het er niet mee eens bent???
pi_10928945
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:44 schreef VaLkyRie het volgende:
Waarom deze lust voor zinsgeving?
Als je als christen niet vind wat je zoekt, waarom zou je dat dan wel bij de duivel vinden?
Christenen zijn een raar volkje, maar satanisten snappen er mijns inziens al helemaal niets van.
Wees nou maar gewoon jezelf, dan ben je al beter dan een christen/moslim/satanist.
WEes nou maar gewoon jezelf dan bej eal beter dan een crhisten/moslim/satanist

opmerking: Okay deze slaat nergens op...........

tja je moet gewoon doen wat je zelf wilt, maar ik raad je ook af om naar die richting te gaan. Dan kom je in aanraking met dingen waar je misschien niet mee in aanraking wilt komen. Daar ben ik zeker van geloof mij.......

HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_10929037
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:58 schreef Flierp het volgende:

[..]

goeie uitspraak zeg. . .

idd wat een sjaak
pi_10929084
er zijn zo veel vormen van Satanisme, die zo veel van elkaar verschillen dat je het nooit over '1' geloof kan hebben. bijvoorbeeld beoefenaars van Wicca magie worden ook Satanisten genoemt, hoewel ze over het algemeen niks te maken hebben met het aanbidden van de duivel (of van hunzelf), maar omdat de christelijke kerk in de middeleeuwen hun die stempel heeft opgelegd.

maar als je het over het echte Satanisme hebt...zou ik toch negatief advies geven. hoezo? neem nou Aleister Crowley; die gast offerde niet alleen dieren maar ook KINDEREN aan Satan. hoewel hier nooit hard bewijs van is gevonden (volgens sommige omdat veel van dat soort Satanistische sectes ook hun offers opetten ( ) is het een redelijk hard gerucht. weet je zeker dat je je met dat soort types in wilt laten? om nix of niemand geven behalve jezelf? als je echt het gevoel hebt dat dit is wat je wil, dan houd ik je niet tegen. maar om dit te gaan doen omdat 'je wel eens een keer iets anders wilt' lijkt mijn een zeer slecht idee.

Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:45:18 #46
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_10929109
Ik heb wel interesse in Necromancie, aka doodsmagie.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:56:05 #47
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_10929368
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:39 schreef Thanos het volgende:
...
De satanic bible van Anton Szandor Lavey heb ik al gedownload. En ik heb de amerikaanse ' Church of Satan' website bezocht.
...
Thanos, het boek van Lavey heeft niets te maken met de Christelijke duivel, en dus niets met puur "christelijk" satanisme, hou dat in de gaten! Lavey schrijft over eigen lot, anarchisme, de natuurlijke slechtheid vande mens en dergelijke

Voor de rest, en dit zeg ik als ovetuigd atheist. Het satanisme vraagt de zelfde adorering als die het christendom vraagt, draagt hetzelfde geloofsysteem. Het verschil ligt dus met name in het feit dat satanisten geloven dat de aard van de mens kwaad is in plaats van goed. Hou er dus rekening mee dat als je het christendom niet aantrekkelijk vind, dit ook het geval is bij het satanisme.

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_10929374
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:11 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Het is inderdaad mijn mening en naar mijn mening dring ik hem die mening niet op.
En nee naar mijn mening kan je niet jezelf zijn in het satanisme, christendom of islamisme. Het zijn religies die er zijn voor mensen die niet voor zichzelf denken en dus ook al helemaal niet zichzelf zijn.
Het is een zoektocht naar een groter goed omdat je niet tevreden bent met jezelf en je wil in contact komen met een groep mensen die dat ook hebben en waarmee je jezelf kan identificeren.
Als iemand dat wil doen zal ik de laatste zijn om hem tegen te houden, maar ik wil hem wel zeggen dat de zin van het leven niet uit een boekje gehaald kan worden die lang geleden door een stel mafkezen geschreven is. Het is zelfs eng dat mensen van deze tijd zich overgeven aan de gedachte dat ze iets of iemand moeten vereren die al duizenden jaren (en dus ook door onontwikkelde mensen) als de zin van het leven wordt gezien.
Sorry als je vind dat ik insinueer dat gelovigen minderwaardig zijn. Ik kijk niet naar ze als zijnde minder dan mij. Ik vind alleen dat ze zichzelf naar beneden halen door zo krampachtig iets te zoeken waar ze zich wel gelukkig bij voelen.
Je identiteit haal je uit jezelf, niet uit een kerk/moskee.

Uhm en als je denkt dat geloof het beste bij je past bij je identiteit.
Hey trouwens als je het Christendom hebt uitgeprobeerd.
je zegt dat je christelijk bent opgevoed door je ouders.

Daar zit de fout jongen
je moet zelf zoeken en zelf een relatie opbouwen met God
Je moet zelf een weg zoeken en niet aan het handje van je ouders dingen proberen.
Dan zal je zien wie zoekt zal vinden jongen....

En echt ik ken ook een paar satanen ik weet er veel van ik heb me erin verdiept maar geen dingen uitgeprobeerd ofzo, en ik moet zeggen dat je met het Christendom beter af bent.
Of anders tja doe maar wat je wil doen maar echt ik zou niet het Satanisme kiezen als ik jou was .....

pi_10929468
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:56 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

Thanos, het boek van Lavey heeft niets te maken met de Christelijke duivel, en dus niets met puur "christelijk" satanisme, hou dat in de gaten! Lavey schrijft over eigen lot, anarchisme, de natuurlijke slechtheid vande mens en dergelijke

Voor de rest, en dit zeg ik als ovetuigd atheist. Het satanisme vraagt de zelfde adorering als die het christendom vraagt, draagt hetzelfde geloofsysteem. Het verschil ligt dus met name in het feit dat satanisten geloven dat de aard van de mens kwaad is in plaats van goed. Hou er dus rekening mee dat als je het christendom niet aantrekkelijk vind, dit ook het geval is bij het satanisme.

Uhm dat denk ik dus niet
Kijk waar je nu over praat is religie dan ga je idd geen van beiden aantrekkelijk vinden.

Het gaat om die Relatie die je met een van de heren hebt

Jezus is een gentlemen

Satan uiteraard niet .....
eerst wel

laters niet ......

pi_10929728
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:39 schreef Thanos het volgende:
Ik ben er erg geinteresseerd in en wil in contact komen met satanisten.
De satanic bible van Anton Szandor Lavey heb ik al gedownload. En ik heb de amerikaanse ' Church of Satan' website bezocht.
Erg interessant. Ik ben zelf opgevoed als christen maar wil eens wat anders proberen.

Vragen die ik heb:
-Is zwarte magie een onderdeel van het satanisme?
-Worden er ook dieren geofferd?
-Is er een nederlandse afdeling van de satans kerk?

Alleen serieuze reacties graag.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

[jac d'ancona mode]
Prima ondertitel, vooral zo doorgaan!
[/jac d'ancona mode]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')