Erg interessant. Ik ben zelf opgevoed als christen maar wil eens wat anders proberen.
Vragen die ik heb:
-Is zwarte magie een onderdeel van het satanisme?
-Worden er ook dieren geofferd?
-Is er een nederlandse afdeling van de satans kerk?
Alleen serieuze reacties graag.
Begin er alsjeblieft niet aan!
Een aantal jaar geleden raakte een bekende van me in dat circuit. Ging om met andere satanisten en deed daar allerlei vage rituelen mee. (ik ga niet in detail). Tot hij op een gegeven moment door zijn 'vrienden' en medesatanisten werd opgezweept om iets te doen wat een geweldige kick zou moeten geven: jezelf ophangen, maar op zo'n manier dat je wel los kan komen. Hij kwam niet los, einde verhaal.
quote:precies, jouw inziens, dat is dus jouw mening en dat hoeft dus niet de mening van een ander te zijn. Laat die jongen toch gewoon doen wat hij wil, misschien is hij wel zichzelf in het satanisme.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:44 schreef VaLkyRie het volgende:
Waarom deze lust voor zinsgeving?
Als je als christen niet vind wat je zoekt, waarom zou je dat dan wel bij de duivel vinden?
Christenen zijn een raar volkje, maar satanisten snappen er mijns inziens al helemaal niets van.
Wees nou maar gewoon jezelf, dan ben je al beter dan een christen/moslim/satanist.
quote:Ah, thx daar heb ik wat aan. En er moeten ook waarschijnlijk wat boeken over zwarte magie te vinden zijn. Ik zal eens kijken.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:48 schreef Logician het volgende:
Ben zelf niet erg into geloof e.d. Maar ik heb een kennis die
ook met magie, zwarte magie e.d bezig is, hij heeft het wel
eens over Aleister Crowley, zoek het eens op zou ik zeggen.
PS leuk dat je wat hebt gedownload, stoer was als je het gelezen had.
Je vragen:
1
Kan maar hoeft niet. Zwarte magie is een algemene term (niet verbonden aan een religie) terwijl satanisme is verbonden aan het godsbeeld zoals het oude testament dat kent.
2
Ja maar ook dingen en mensen
3
Nederland had een jaar of 15 geleden een officiele satanskerk. Die is echter opgeheven omdat het een bordeel betrof die via een religieuze status een aantal belastingvoordelen had geregeld.
PS 2: ik ben geen satanist: het maak IMHO namelijk weinig uit welke (af)god je aanbidt, het doel is altijd hetzelfde, alleen de rituelen verschillen.
quote:Erotiserend.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:55 schreef nightfall het volgende:
ik heb nog wel ergens een bezemsteel en een zwarte kat voor je.
quote:Ja baas...oh jij grote satan van de zandbak...ik zal u beluisteren gelijk de stront die uit mijn anus hangt...
Op vrijdag 6 juni 2003 11:39 schreef Thanos het volgende:
Alleen serieuze reacties graag.
quote:En dus:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:51 schreef mokkelfreak het volgende:
Mjah doe gewoon ff normaal.Ken iemand die vind dat ook kick en die heeft ze polsen vol littekens en zit ze handen open te krabben
Oftewel: 1 zwaluw maakt nog geen zomer
quote:Een dode messiah brengt nog geen verlosing...is ook van hetzelfde niveau
Op vrijdag 6 juni 2003 11:59 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
En dus:
- alle satanisten krabben zich?
- alle krabbelaars zijn satanisten?
- satanisten zijn jeukgevoelig?
- automutilatie is duivelswerk?Oftewel: 1 zwaluw maakt nog geen zomer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |