abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 juni 2003 @ 21:05:07 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10972339
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Iemand die echt arrogant is laat anderen voor hem spreken.

Maar zoals ik al in het betreffende topic gemeld heb ben ik dan ook helemaal niet arrogant
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10972627
Schalke 04 is aan het onderhandelen met Louis van Gaal. De bij Barcelona ontslagen coach kan bij de Duitse club de nieuwe trainer worden; De naam van Van Gaal gonsde al langer door de wandelgangan van Schalke, maar tot concrete gesprekken kwam het nog niet.

Enkele weken geleden onderhandelde Louis van Gaal nog met het Engelse Fulham, maar omdat zijn vraagprijs te hoog lag, zag voorzitter Al Fayed af van de voormalig bondscoach van Nederland. Schalke was aanvankelijk ook bang dat zijn vraagprijs te hoog lag, maar dat lijkt nu geen probleem meer te zijn.

Eerder deze week meldden wij u nog dat Van Gaal indirect had bekend dat hij de nieuwe technisch directeur van Ajax zou worden. Hij zou daar de naar Mexico vertrekkende Leo Beenhakker op moeten volgen. Of dit nu nog doorgang kan vinden, is echter zeer de vraag.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10981321
Nou staat er weer levensgroot bij de BBC dat AC Milan Backhem wil strikken.
pi_10981743
Over Danny Wintjes....

Anderlecht wacht tot dat Mvv falliet is...anders kopen ze de talentvolel keeper niet.
AGOVV zou Wintjes graag willen hebben en zouden hem als 1e keeper willen zien en dat is bij Anderlecht niet het geval (3e keeper)

Wintjes is nog niet zeker wat hij doet...Mvv wilt hem ook graag houden (begrijpelijk)

maandag 9 juni 2003 @ 12:11:18 #55
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10981811
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:16 schreef superjoden het volgende:
Schalke 04 is aan het onderhandelen met Louis van Gaal. De bij Barcelona ontslagen coach kan bij de Duitse club de nieuwe trainer worden; De naam van Van Gaal gonsde al langer door de wandelgangan van Schalke, maar tot concrete gesprekken kwam het nog niet.

Enkele weken geleden onderhandelde Louis van Gaal nog met het Engelse Fulham, maar omdat zijn vraagprijs te hoog lag, zag voorzitter Al Fayed af van de voormalig bondscoach van Nederland. Schalke was aanvankelijk ook bang dat zijn vraagprijs te hoog lag, maar dat lijkt nu geen probleem meer te zijn.

Eerder deze week meldden wij u nog dat Van Gaal indirect had bekend dat hij de nieuwe technisch directeur van Ajax zou worden. Hij zou daar de naar Mexico vertrekkende Leo Beenhakker op moeten volgen. Of dit nu nog doorgang kan vinden, is echter zeer de vraag.

Schalke04 wil ook Flo overnemen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10983645
De Oostenrijkste club Grazer AK heeft bevestigd dat het in gesprek is met Igor Gluscevic. Gluscevic, die op dit moment uit komt voor FC Utrecht, krijgt in de Domstad geen nieuw contract vanwege de financiële problemen die de club heeft.

De Oostenrijkse club doet kokmend seizoen mee aan de kwalificatie voor de Champions League en wil daarom twee voor Oostenrijkse begrippen grote namen aantrekken.

Voor de aanval denkt men dus aan Gluscevic of de Belg Michael Goossens, die speelt bij Standaard Luik. Daarnaast is de club nog op zoek naar een nieuwe verdediger. Op dit moment staat onder meer Roland Kollmann onder contract bij Grazer AK. De aanvaller kon maar niet doorbreken bij FC Twente en is ook bij Grazer lang niet altijd verzekerd van een basisplaats

pi_10996210
Nwanko Kanu heeft bevestigd dat hij niet zit te wachten op een vertrek bij Arsenal. Alleen in het ergste geval zal hij een vertrek overwegen.

Afgelopen tijd werden Ajax, Fulham en Fenerbahce nog aan de Nigeriaanse spits gelinkt. Kanu zelf blijvt echter 'cool': "Voetbal is niet alleen het gaan van de ene naar de andere club, omdat je voelt dat je niet genoeg aan spelen toekomt."

"Ik heb gespeeld voor Ajax, Inter Milan and Arsenal, dus als ik nu zou vertrekken, dan is dat alleen naar een betere club, die meer te bieden heeft."

pi_10998007
Arno van Zwam zou in de belangstelling staan van Anderlecht.
Cedric Roussel naar Roda JC?
Sonck naar PSV (als Kezman vertrekt) of naar Kaiserslautern (als Klose vertrekt)
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 10:17:53 #59
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11001357
quote:
Sonck naar PSV (als Kezman vertrekt)
Sonck naar psv, lijkt me opzich een goede voor ze maar ik gok dat Sonck toch voor de Bundesliga kiest...
pi_11001457
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:17 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Sonck naar psv, lijkt me opzich een goede voor ze maar ik gok dat Sonck toch voor de Bundesliga kiest...

Dat weet ik nog niet. Het is niet zo dat Sonck de Bundesliga-clubs voor het uitkiezen heeft. PSV staat best hoog aangeschreven in België, dus als Kezman komende week nokt en PSV legt Sonck een contract voor dan speelt hij komend seizoen in Aidshoven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 10:30:26 #61
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11001613
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet. Het is niet zo dat Sonck de Bundesliga-clubs voor het uitkiezen heeft. PSV staat best hoog aangeschreven in België, dus als Kezman komende week nokt en PSV legt Sonck een contract voor dan speelt hij komend seizoen in Aidshoven.

Ja ok maar wie wil er nu naar Eindhoven??
iig beter als Kezman is die bij lange na niet.. dus das wel mooi..
laat ze maar lekker dokken
pi_11001639
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:30 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ja ok maar wie wil er nu naar Eindhoven??
iig beter als Kezman is die bij lange na niet.. dus das wel mooi..
laat ze maar lekker dokken

Blijft een raar volkje he die Belgen

Sonck wil wel naar PSV denk ik. Tis ook geen verkeerde optie in principe. Je weet ongeveer wat je in huis haalt met hem en het cultuurverschil is ook makkelijk te overbruggen. Als je een Portugees, Rus of Braziliaan haalt is dat altijd nog maar afwachten.

dinsdag 10 juni 2003 @ 10:57:30 #63
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11002211
Tja ach Brazilianen en Portugezen hebben ze ook al gehad dus ja. (romario, Xavier, Ronaldo enz.)...

Maar gelukkig verdwijnt Kezman, echt een fagget

dinsdag 10 juni 2003 @ 10:57:45 #64
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_11002214
Volgens http://www.gudjohnsen.com heeft PSV een bod uitgebracht op Eidur. Ook Marseille zou hem willen.

June 5, 2003
PSV Eindhoven interested in Gudjohnsen
Dutch champions PSV Eindhoven are on the lookout for a new striker after Arnold Brugginks contract was not extended. President Harry van Raaij reportedly made a Ł6 million offer to sign Chelsea forward Eidur Gudjohnsen, who recently signed a contract, tying him to Stamford Bridge until 2007.

Icelandic international Gudjohnsen is no stranger to Eindhoven. Before his move to Bolton, he already played with the red whites alongside Ronaldo. PSV coach Guus Hiddink needs a good striker to join Mateja Kezman, who scored an amazing 35 goals last season, to fulfill his Champions League ambitions next year.

PSVs technical manager Frank Arnesen said: Eidur and PSV already have a good history together. Unfortunately, due to Eidurs injury we had to let him go. We havent closed any deals, but wed be happy to see him come home.

June 3, 2003
Marseille target Gudjohnsen
Eidur has emerged as a surprise possible target for Marseille.

The French giants have ambitious rebuilding plans this summer, with a number of strikers catching their attention, but the Chelsea man's name is a new one on their hit-list.

General manager Alain Perrin revealed l'OM have targeted seven new captures, with at least two of them likely to be front men.

"The attack was deficient, so there will be new blood in that area," he confirmed recently.

Guingamp goal-getter Didier Drogba is a confirmed top target, with Djibril Cisse, Pauleta and John Carew also mentioned in the French gossip columns, but Gudjohnsen represents an interesting option.

Chelsea will want to hang onto the Icelandic international, but the emergence of Carlton Cole, coupled with the relatively disappointing season experienced by the former Bolton Wanderers star, may cause the Londoners to consider any sizeable offer from the south of France.

Perrin has scrutinised the classy forward, although other strikers have also been mentioned in the local press, including River Plate's Fernando Cavenaghi and Egyptian international Mido.

Meanwhile, Chelsea have confirmed the signing of Chievo keeper Marco Ambrosio under the Bosman Ruling.

The 30-year-old will compete with Jurgen Macho to act as deputy to number one Carlo Cudicini.

dinsdag 10 juni 2003 @ 11:00:36 #65
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11002269
Ik heb ook al gehoord dat Gudj. naar Marseille zou gaan.
In ieder geval betere keus als Psv..
pi_11002330
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:57 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja ach Brazilianen en Portugezen hebben ze ook al gehad dus ja. (romario, Xavier, Ronaldo enz.)...

Maar gelukkig verdwijnt Kezman, echt een fagget

Xavier is nou niet echt een goeie aankoop gebleken bij PSV. Romario en Ronaldo waren echt toptalenten, die zijn tegenwoordig in principe niet meer te halen voor een provincieclubje als PSV. Dan zijn ze al veroordeeld tot alles wat daar onder zit en dan krijg je te maken met types als Claudio, Jorginho, Hugo, Somalia...

Het zou trouwens wel een mop zijn als Gudjohnson nu voor veel geld wordt aangetrokken door die boertjes.

dinsdag 10 juni 2003 @ 11:09:22 #67
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11002452
Psv heeft iig geld zat (verkoop Nistelrooij en Kezman straks).
Psv heeft ook nog eens mee dat ze nu kampioen zijn van NL.
Wat Psv tegen heeft is dat het europees gewoon weinig tot niks voorsteld gezien de wanvertoning van dit seizoen.

Marseille is ook niet top maar qua naam groter als Psv.

Qua competitie vind ik de Nederlandse beter als de Franse.

pi_11003331
Dan ben je daar één van de weinigen mee. De competitie in Nederland is niet veel meer behalve de grote drie. Frankrijk is het een stuk breder. Daarnaast financieel (veel) interessanter.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 10 juni 2003 @ 11:58:53 #69
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11003558
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:50 schreef ChAoZ het volgende:
Dan ben je daar één van de weinigen mee. De competitie in Nederland is niet veel meer behalve de grote drie. Frankrijk is het een stuk breder. Daarnaast financieel (veel) interessanter.
Ik had het dan ook over de kwaliteit ipv het financiele...
Naah wat doen clubjes als Utrecht nu onder zoals een een clubje als Bastia of RC Lens ?
pi_11003815
Wat doet PSV nu onder voor zo''n clubje als Auxerre?
pi_11003887
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:26:34 #72
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11004180
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

ok...

pi_11004545
Liverpool zou interesse hebben voor Seedorf.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:47:45 #74
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11004650
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Liverpool zou interesse hebben voor Seedorf.
- Niet genoeg geld
- Geen intresse
  dinsdag 10 juni 2003 @ 15:37:11 #75
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11008963
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arno van Zwam zou in de belangstelling staan van Anderlecht.
Cedric Roussel naar Roda JC?
Sonck naar PSV (als Kezman vertrekt) of naar Kaiserslautern (als Klose vertrekt)
Ik denk het niet. We hebben genoeg aanvallers: Sonko, Soetaers, Sergio, Cristiano, Anastasiou en ook nog Berglund.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')