quote:ik braaf 6 mei met spanning naar de winkel..maar helaas..
Op woensdag 11 juni 2003 15:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nog 2 weken dus, dat valt wel weer mee
thnx 4 the info
quote:jammer joh,
Op woensdag 11 juni 2003 15:22 schreef Leratluciano het volgende:[..]
ik braaf 6 mei met spanning naar de winkel..maar helaas..
nu nog even geduld
quote:Soul Assassins
Op woensdag 11 juni 2003 15:44 schreef makaveli_nh het volgende:
Wat is de titel van de (2) verzamelalbums die de producer van Cypress Hill uitbracht?
quote:goh moet je eens doen joh, das leuk, ik ga sowieso weer voor de deur slapen als marco borsato met een nieuwe release komt
dat heb ik nou nog nooit gedaan eigenlijk dat ik op relaessedag helemaal speciaal naar de winkel ging...wel grappig
als we nou ff allemaal soul assasins gaan emailen
dan kunnen we kijken wie er wint ![]()
leuk toch ![]()
ik kan er toch neit heen, ik zit dan in Italie
quote:En dr staan best coole nummer op zeg... Rite where u stand en Skills bijvoorbeeld. Gang Starr is eigenlijk wel cool..
Op woensdag 11 juni 2003 14:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op http://www.gangstarronline.com/ kun je wat samples horen van het nieuwe album
En ja DJ Premier, die is inderdaad vrij snel te herkennen (van Jeru the Damaja tot Royde 5'9), maar het zijn wel vaak goeie nummers.
quote:Maar dan wel een andere cd kopen he
Op woensdag 11 juni 2003 16:22 schreef Tdc het volgende:goh moet je eens doen joh, das leuk, ik ga sowieso weer voor de deur slapen als marco borsato met een nieuwe release komt
quote:je moet daar ook wel wat winnen want er zijn meestal maar 8 mensen, us dan heb je wel grote kans
Op woensdag 11 juni 2003 16:56 schreef SoSolid het volgende:
done, ik had daar al een keer kaarten voor definitie van dopeheid gewonnen, dat was dope
haha. en a.s. zaterdag moet iedereen uit de buurt van Tilburg ook naar the proov met freestyle battles (onder leiding van klopdokter (ille gast) (open: dus voor alle rappers hiero meedoen!
) en VSOP komt ook nog en nog wa gedonder dacht ik, ik ben er iig wie nog meer (check www.013web.nl bij programma de 14e dus, is maar 8 euro)
quote:tilburg is veels te ver weg
Op woensdag 11 juni 2003 16:56 schreef SoSolid het volgende:
done, ik had daar al een keer kaarten voor definitie van dopeheid gewonnen, dat was dope
haha. en a.s. zaterdag moet iedereen uit de buurt van Tilburg ook naar the proov met freestyle battles (onder leiding van klopdokter (ille gast) (open: dus voor alle rappers hiero meedoen!
) en VSOP komt ook nog en nog wa gedonder dacht ik, ik ben er iig wie nog meer (check www.013web.nl bij programma de 14e dus, is maar 8 euro)
dat vind ik echt klote
want daar wil ik bij zijn (www.mtv.nl)
antwoord : Xzibit
geen dank
omg, levenslang voor een beetje drugs op zak
ja dan voel je je genaaid
vooral als je altijd drugs op zak hebt
quote:Soul Assassins 1 ken ik niet maar deel 2 is echt vet
Op woensdag 11 juni 2003 15:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Soul Assassins
quote:Hiphop meeting is opzich wel ok, maar dan liever bij een concert ergens centraal in het land, zodat het voor iedereen nog een beetje te doen is voor mensen die in de "rand gebieden" wonen.
Op woensdag 11 juni 2003 17:29 schreef SoSolid het volgende:
Volgens mij is daar geen leeftijdsgrens ofzo, nooit last van gehad. Wordt zwaar dope... komen dus! (hiphop meeting daaro
)
Misschien heeft iemand suggesties
Als er al animo voor bestaat natuurlijk
quote:1 is beter vind ik, die moet je ook maar eens luisteren dan
Op woensdag 11 juni 2003 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Soul Assassins 1 ken ik niet maar deel 2 is echt vet
quote:ik iig niet, ik kan dat echt niet, slik allemaal woorden in en heb (ben pas 15 ok) een verschrikkelijk nederlands accent
Op woensdag 11 juni 2003 18:50 schreef SoSolid het volgende:
Nah vind et eigenlijk ook niet geweldig... zijner btw ook mensen hier die zelf "rappen" kijk ik weet wel dat rappen een groot woord is, maar gewoon af en toe wat opnemen met vrienden ofzo, wat freestylen, of af en toe open mic ofzo? Vroeg et me gewoon af hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 11-06-2003 22:32]
quote:Voor zover dat uitmaakt... Ik ben half Nederlands/half Chileens.
Op woensdag 11 juni 2003 22:14 schreef makaveli_nh het volgende:
Is iedereen hier eigenlijk blank?
en kan er hier nog iemand rappen?
ik kan one mic nog wel
maar sneller echtniet
Alhoewel, sommige mensen noemen Ja Rule een rapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |