quote:Dat soort figuren heb je altijd die denken dat eminem, ja rule
Op vrijdag 6 juni 2003 18:40 schreef makaveli_nh het volgende:
ik word echt helemaal gek van zon gast uit mn klas die echt helemaal gek is van eminem (niet dat ik hem slecht vind) maar dan is ook meteen al het andere slecht, terwijl ie ATCQ enz nieteens kent. nog zo iemand in mn klas met 2pac, Nas kan niet rappen en zzn lyrics zijn slecht en 2pac doet alles goed :S
quote:Je vergeet P. Diddy
Op zaterdag 7 juni 2003 10:32 schreef Steve-O het volgende:[..]
Dat soort figuren heb je altijd die denken dat eminem, ja rule
en nelly
de enigste rappers zijn
quote:Hier in Nederland zit het vol met dat soort gasten in de scene. Ik vraag me dan ook wel eens af Wat als Eminem zwart was geweest, maar dezelfde stijl, beats en teksten zou hebben, of ie dan wel zo populair was geweest en wat als 2pac niet voor zijn flikker was geschoten, wat dan. Ik kende 2pac al wel voor zijn dood en vond het echt een dope rapper, was toen nog niet op de hoogte van de beef met Biggie. Toen werd ie neergeschoten en een paar maanden later liep ineens half Nieuwegein (plaats waar ik woon) 2pac op de muren te schrijven en te blèren en met die westside signs in lucht te zwaaien en te schrijven. Op de een of andere manier krijg je dan toch een onbewuste afkeer tegen zo'n gast. Het gevolg was dat ik dus uiteindelijk een cd heb gekocht van pac en verder geen prioriteit eraan stel. Terwijl ik het wel een goede mc vind, ik zat laatst bij een maat van me en heb toen echt weer eens ff zwaar zitten genieten. Hetzelfde geldt voor Em ik kende die gast al voor de hype, maar toen werd een hype en heb dus uiteindelijk geen een cd van hem, want hij is van de prioriteitenlijst verdwenen. Ik zou zeggen laat die gasten lekker en ga door met je search naar de vele verschillende stijlen hiphop.
ik word echt helemaal gek van zon gast uit mn klas die echt helemaal gek is van eminem (niet dat ik hem slecht vind) maar dan is ook meteen al het andere slecht, terwijl ie ATCQ enz nieteens kent. nog zo iemand in mn klas met 2pac, Nas kan niet rappen en zzn lyrics zijn slecht en 2pac doet alles goed :S
Nog ff iets anders, gaat er nog iemand naar Blockjam aan het einde van de maand???
Nog vergeten: My compliments for da title
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 14:48 schreef Mr.Tear het volgende:Nog vergeten: My compliments for da title
![]()
![]()
Thanx
Dat er dan zoveel mensen zijn die met zon westside sign rondlopen omdat ze Changes goed vinden is inderdaad te triest voor woorden, maar dat is voor mij absoluut geen reden om 2Pac minder goed te vinden.
btw, ik wil hiphop dj worden maar ik weet geen goede naam (ik kom niet verder dan BrainBoy) iemand een ideetje
?
En voor degenen die niet echt bekend zijn met het werk van De La Soul, er is een Greatest Hits album uitgekomen met alle hits van deze supergroep. Voor de mensen die de oude albums hebben is het een vrij overbodige plaat, maar als ze niet in je collectie hebt is dit album meer dan de moeite waard
quote:iedereen geniet van het lekkere weer, ik ga zo ook ff naar het strand om ff bij te kleuren
Op maandag 9 juni 2003 13:10 schreef makaveli_nh het volgende:
wat is het hier toch stilletjes
Heb een heerlijke G Funk cd gecompileerd voor het ultieme strand gevoel
bedankt dus voor de link
en hulde aan dit topic want er is (bijna) niemand waar ik mn mening over hiphop kwijtkan (en de liefde ervoor) en hier kan ik lullen wat ik wil
quote:Had je al iets van Cella Dwellas gehoord/gehaald, anders is dat wel een aardige tip. Erg jazzy met een lekkere flow
Op maandag 9 juni 2003 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz ik zoek nog wat nieuwe leuke dingen om te kopen , iemand nog tips ?
quote:hej geen proleem , en kewl , dit topic was een beetje rustig aan het worden totdat jij binnen kwam , en allmusic is idd wel een handige site voor trackists , alleen de reviews kan je beter niet al te serieus nemen , en het beter eerst proberen te luisteren , voor dat je op die meningen van een bepaalde reviewer afgaat , zeker als je wilt gaan DJ'en kan je nl beter op je eigen smaak afgaan dan alleen maar verzoekjes aan elkaar draaien
Op maandag 9 juni 2003 21:53 schreef makaveli_nh het volgende:
OMG ik schaam me dood
ik ken pas sinds 2 weken the roots
maar ik vind ze meteen wel cool (vooral the beef).
Maar die ene site is goed voor mij (http://www.allmusic.com/)
Ik wil nl veel over hiphop weten en elke keer als ik denk dat ik wel wat weet begint er iemand weer over iets te lullen wat ik gewoon niet ken
maar deze site helpt me alweer een heel stuk op wegbedankt dus voor de link
en hulde aan dit topic want er is (bijna) niemand waar ik mn mening over hiphop kwijtkan (en de liefde ervoor) en hier kan ik lullen wat ik wil
quote:daar heb ik wel naar gezocht , maar jammergenoeg nog niets van tegengekomen
Op maandag 9 juni 2003 22:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Had je al iets van Cella Dwellas gehoord/gehaald, anders is dat wel een aardige tip. Erg jazzy met een lekkere flow
quote:Dat was dus ook de opzet van deze reeks. Gewoon een beetje over hiphop lullen, want we werden topics als Deze een beetje zat.
Op maandag 9 juni 2003 21:53 schreef makaveli_nh het volgende:
bedankt dus voor de link
Het begon als een klein groepje, maar we zijn zo langzamerhand wat aan het groeien.
Als je nog wat meer tips over goede nummers wil moet je eens de oude topics (staan in de openingspost) doorlezen, daar staan een aantal zeer goede tracks in
quote:De nieuwe cd van the X-Ecutioners is wel aardig en ik ben zelf wel benieuwd naar de cd van Rasco & Cali Agents die op de FP beschreven staat
Op maandag 9 juni 2003 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:daar heb ik wel naar gezocht , maar jammergenoeg nog niets van tegengekomen
quote:Kan ik me voorstellen. Eigenlijk moet je gewoon een grotere platenzaak inlopen en dan at random wat verschilende onbekende artiesten luisteren, soms kom je daar hele aardige dingen tegen
Op maandag 9 juni 2003 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben persoonlijk niet zo'n cali agents liefhebber , mij iets te erg westside , en aangezien die laatste van heltah skeltah mij ook zeer tegenviel , weet ik niet of die nieuwe boot camp click CD mij zal bevallen
is er btw hier iemand die mc solaar verstaat?
volgens mij heeft hij best wel intelligente raps
(en ik ben atm te lui om de vertalingen te zoeken)
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 09-06-2003 22:31]
maar hij klinkt gewoon intelligent ofzo
tis iig geen ganstarap dat weet ik wel
quote:Hetgeen ik eruit kan opmaken is dat het meestal of maatschappijkritisch is of gewoon een "leuke" text over allerdaagse dingen. Ik luister ook wel eens naar spaanse, turkse of italiaanse rap en daar versta ik ook weinig tot helemaal niets van. Dan gaat het eerder om de sfeer van het nummer dan om de texten
Op maandag 9 juni 2003 22:46 schreef makaveli_nh het volgende:
wish I could..maar hij klinkt gewoon intelligent ofzo
tis iig geen ganstarap dat weet ik wel
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-06-2003 23:02]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |