Moet je eens diep na gaan denken hoe het zou zijn als de wereld er niet was.. soms lukt het me niet eens zó ver na te denken hehe.. gaaf man!
Maargoed, een antwoord op die waarom is er meestal niet zomaar, niet voor de hand liggend. Kwestie van "acception"
Je 'ik' is niet iets wat los staat van je lichaam en omgeving. jij bent een direct resultaat daarvan. Bewustzijn is gewoon een reactie in je hersenen.
quote:Omdat het leven niet toevallig ontstaan is!
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef asco het volgende:
En waarom ben jij jij en waarom ben jij niet ik of iemand anders? Wie heeft dat bepaald en is er een achterliggende gedachte. Miljaar, waarom ga ik ook lezen in deze rubriek, dan komen er van die immens wazige vragen in me op.
Hmmzzz, nee, dat zal het ook wel niet wezen, miljaar, ben ik er nog niet over uit.
quote:Goed je best doen en uiteindelijk kom je op mij uit
Op vrijdag 6 juni 2003 20:57 schreef asco het volgende:
Misschien is het toch allemaal geen toeval dat ik ik ben, maar is het een resultaat uit een vorig leven, dat ik of een stapje hoger of een stapje lager ben gegaan in een levend wezen?Hmmzzz, nee, dat zal het ook wel niet wezen, miljaar, ben ik er nog niet over uit.
quote:imho heeft God dat zo bedacht, en is er zeker een achterliggende gedachte, ookal kan ik zelf die gedachte ook absoluut niet begrijpen.
En waarom ben jij jij en waarom ben jij niet ik of iemand anders? Wie heeft dat bepaald en is er een achterliggende gedachte. Miljaar, waarom ga ik ook lezen in deze rubriek, dan komen er van die immens wazige vragen in me op.
quote:Ik ken het verschijnsel...
Je hebt wel een geil usericoon hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Harmvt op 17-06-2003 19:23]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |