Zoals het een modern en trendy blad betaamt ziet het er van binnen ook gelikt uit!
Kijk maar naar het kantoortje van sylph
En natuurlijk een vergaderzaal om te brainstormen!
* sylph gaat tevreden achter haar buro zitten en begint met de allereerste ideeen en artikels voor in de eerste release van FokMagazine
Je cv ziet er prima uit zo!
Het is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe topic geopend wordt voor het posten van het blad. Dit zal weekelijks maandelijks of misschien wel jaarlijks gebeuren. Eigenlijk wanneer iedereen zin en tijd heeft dus!
Ik plaats, voorlopig, het blad met alle geschreven columns en artikelen zodat we ook een herkenbare lay-out zullen krijgen. Natuurlijk krijgen de schrijvers de credits voor hun columns etc.
De columns kan je mailen naar fokmagazine@yahoo.com en als we een leuk team hebben krijgt iedereen het passwoord zodat we het met z'n allen kunnen bijhouden!
Nog steeds geinteresseerd?
quote:Jahzekers ben ik geintersseerd, ik wil dolgraag de baan
Op donderdag 5 juni 2003 21:45 schreef sylph het volgende:
Goedendag pekel!Je cv ziet er prima uit zo!
Het is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe topic geopend wordt voor het posten van het blad. Dit zal weekelijks maandelijks of misschien wel jaarlijks gebeuren. Eigenlijk wanneer iedereen zin en tijd heeft dus!Ik plaats, voorlopig, het blad met alle geschreven columns en artikelen zodat we ook een herkenbare lay-out zullen krijgen. Natuurlijk krijgen de schrijvers de credits voor hun columns etc.
De columns kan je mailen naar fokmagazine@yahoo.com en als we een leuk team hebben krijgt iedereen het passwoord zodat we het met z'n allen kunnen bijhouden!
Nog steeds geinteresseerd?
Ik ben benieuwd naar je eerste column! Ben er overigens nog niet over uit wanneer de eerste release zal zijn, want we moeten wel beetje fatsoenlijk leesmateriaal hebben om het publiek te behagen
quote:Is hartstikke goed!
Op donderdag 5 juni 2003 21:50 schreef sylph het volgende:
Helemaal top! Dan ben je bij deze aangenomen. Kies maar een kantoortje uit en richt die geheel naar eigen smaak in!Ik ben benieuwd naar je eerste column! Ben er overigens nog niet over uit wanneer de eerste release zal zijn, want we moeten wel beetje fatsoenlijk leesmateriaal hebben om het publiek te behagen
quote:je column kan je gewoon emailen als ie klaar is... moet niet al te lezen zijn voordat het FokMagazine topic is geopend
Op donderdag 5 juni 2003 21:53 schreef pekel het volgende:[..]
Is hartstikke goed!
Ik ga eff van alles uitzoeken, dit post ik later hier wel.
Houtgefineerde bureaubladen (39mm) verkrijgbaar in de kleuren blond noten, donker noten, Amerikaans kersen, ahorn en groen gelakt voor de computerbladen.
Gefineerde wangenpoot, 60mm dik, met een solide front verkrijgbaar in overeenkomende kleuren. De kolompoot is gemaakt van aluminium. Beide modellen worden bevestigd aan het blad met een fraaie draagbeugel die op verschillende posities kan worden bevestigd.
Trendy en stijlvol zoals het blad helemaal goed dus
quote:Dat we op 18 juni het eerste exemplaar uitbrengen
Op donderdag 5 juni 2003 22:06 schreef pekel het volgende:
En nog een vraag, wanneer moet ik mijn column afhebben (liever elke woensdag)
snel maakt hij bij de receptie een afspraak met de directeur..
Uhm we werken niet met echte deadlines, gewoon wanneer iedereen tijd en zin heeft. Dit is voor de fun en geen must!
quote:Dat mooie kantoor is mijn kantoor
Op donderdag 5 juni 2003 22:07 schreef Abbadon het volgende:
* Onder de indruk van het prachtige kantoor komt Abbadon binnen....hij komt net bij het uitzendbureau vandaan en een baantje als redacteur/journalist lijkt hem wel wat....snel maakt hij bij de receptie een afspraak met de directeur..
Welkom! Je CV ziet er ook prima in orde uit dus bij deze ben je aangenomen. Dit is overigens pekel, tot nog toe onze enige columnist.
Zoek een kantoor uit en richt die in!
quote:Dank u dank u! Loop maar mee naar de vergaderzaal.
Op donderdag 5 juni 2003 22:22 schreef qbus het volgende:
* qbus komt binnenlopen
Goedemiddag, mag ik je complimenteren met je schitterende kantoor ?
* sylph loopt voorop en maakt een stop bij de receptie om de receptioniste te verzoeken wat versnaperingen en drankjes naar de vergaderzaal te brengen
quote:Dat is mijn kantoor
Op donderdag 5 juni 2003 22:09 schreef sylph het volgende:
* sylph ziet Abbadon binnenlopen en schudt hem hartelijk de hand.Welkom! Je CV ziet er ook prima in orde uit dus bij deze ben je aangenomen. Dit is overigens pekel, tot nog toe onze enige columnist.
Zoek een kantoor uit en richt die in!
quote:een lekker whiskytje gaat er wel in
Op donderdag 5 juni 2003 22:23 schreef sylph het volgende:[..]
Dank u dank u! Loop maar mee naar de vergaderzaal.
Oh en wat wil je drinken?* sylph loopt voorop en maakt een stop bij de receptie om de receptioniste te verzoeken wat versnaperingen en drankjes naar de vergaderzaal te brengen
quote:* sylph excuseert zich even bij qbus en neemt de tijd om pekel te helpen
Op donderdag 5 juni 2003 22:23 schreef pekel het volgende:
Moet ik nou alleen over Fok! Eiland een column maken of over het 'echte leven'?
Uhm het gaat allemaal over het eiland leven en in het eiland leven heb je Real Life topics en ook Fantasy topics. Een mix van real life en fantasy in columns is natuurlijk heel erg welkom, want bij FokMagazine kan alles
Real Life en Fantasy topics wel respecteren graag en niet zomaar als journalist bijvoorbeeld het elvenbos binnenwandelen. In Fantasy topics hebben we alleen maar Bards
Hoeveel advertenties had je in gedachten?
quote:Welkom Faat...De directeur is helaas even in bespreking dus kom ik je maar even welkom heten...
Op donderdag 5 juni 2003 22:24 schreef Faat het volgende:
Faat komt met een bos bloemen het nieuwe kantoor bekijken
wat een prachtige bos bloemen!
Proost, op een vruchbare samenwerking
Hallo, moeten jullie nog telefoons ofzo voor jullie kantoor? Of houtwerk? Ik kan namelijk tegen spotprijzen een net draadloos netwerk voor telefoon & netwerk aanleggen een ook goedkoop custom designed bueau's in elkaar zetten, ook voor ander houtwerk draai ik mijn hand niet voor om.
Ik heb alleen een PowerMac G4 met dualprocessor nodig, minstens 80 gyg
en 1024 mhz, doe mij maar een gratis mobieltje erbij dan hoor je mij niet meer
quote:Ohw en een massief houten fallussymbool van zeg een meter ofzo voor op de salontafel
Op donderdag 5 juni 2003 22:45 schreef Magneet het volgende:
...... ook voor ander houtwerk draai ik mijn hand niet voor om
quote:"Ik heb er alle vertrouwen in Faat! "
Op donderdag 5 juni 2003 22:40 schreef Faat het volgende:
* tovert uit broekzak ook nog een fles champagne en schenkt 2 glazen inProost, op een vruchbare samenwerking
![]()
*proost*
"En op de toekomst van FokMagazine!"
neem een willekeurig kantoor zou ik zeggen..de details vullen we later wel in...
De inrichting van dit kantoor is echt een voorbeeld voor het nog te bouwen hoofdkantoor van mijn concern. Ruim, open maar toch smaakvol .
quote:die pc moet je bij dat rare ninja figuur zijn, netwerkje maak ik dan wel, en die fallus kom ik over een paar dagen wel werken, hoe wil je hem? Beetje grof of heel fijn gelakt want dat duurt iets langer?
Op donderdag 5 juni 2003 22:48 schreef Faat het volgende:
Eeej Magneet, long time no seeIk heb alleen een PowerMac G4 met dualprocessor nodig, minstens 80 gyg
en 1024 mhz, doe mij maar een gratis mobieltje erbij dan hoor je mij niet meer
quote:Faat kijkt richting kwibus en vraagt zich af of het dat nou met net zo'n kakstem heeft gezegd
Op donderdag 5 juni 2003 22:58 schreef qbus het volgende:
De inrichting van dit kantoor is echt een voorbeeld voor het nog te bouwen hoofdkantoor van mijn concern. Ruim, open maar toch smaakvol .
quote:Een Mac is geen pc maar een computer
Op donderdag 5 juni 2003 23:00 schreef Magneet het volgende:
die pc moet je bij dat rare ninja figuur zijn, netwerkje maak ik dan wel, en die fallus kom ik over een paar dagen wel werken, hoe wil je hem? Beetje grof of heel fijn gelakt want dat duurt iets langer?
Doe mij maar een fijngelakte Magneet, ik ben niet zo'n haastmaker en anti-deadliner,
so take your time
quote:Mejuffrouw Faat, wij zakenlieden bedienen ons on the job van een netjes spreekjargon.
Op donderdag 5 juni 2003 23:01 schreef Faat het volgende:
Faat kijkt richting kwibus en vraagt zich af of het dat nou met net zo'n kakstem heeft gezegd
als dat het overkwam
quote:jaja, appelfreakje, ik snapt ut maar ook daarvoor moet je bij dat ninja figuur zijn want bij het primafok hoofdkantoor kan alleen prehistorische oftewel de eerste uitgave van de imac's leveren en die wil je echt niet hebben en heb ik dus ook niet in de winkel en die fallus kom ik over een week of 2 afleveren
Op donderdag 5 juni 2003 23:03 schreef Faat het volgende:[..]
Een Mac is geen pc maar een computer
Doe mij maar een fijngelakte Magneet, ik ben niet zo'n haastmaker en anti-deadliner,
so take your time
quote:In mijn vakjargon spreken we ook wel van blowjobs, maar das een ander verhaal
Op donderdag 5 juni 2003 23:06 schreef qbus het volgende:
Mejuffrouw Faat, wij zakenlieden bedienen ons on the job van een netjes spreekjargon.
trusten
Faat neemt een willekeurig kantoor en hangt bordje op de deur: * **** Faat **** *
quote:Een geboren manager voor mijn club
Op donderdag 5 juni 2003 23:09 schreef Faat het volgende:[..]
In mijn vakjargon spreken we ook wel van blowjobs, maar das een ander verhaal
dag samen een mooie mac? tuurlijk kan ik dat leveren
ik fax wel een offerte door
wat een leuk idee zeg zo'n magazine.... zou ik ook iets kunnen doen?
"Je kan met Faat overleggen voor wat betreft het uiterlijk en de grootte van de advertenties. Zij is onze dtp'er en grafische afdeling. Verder heb ik alleen nog wat details nodig betreffende het gratis arrangement!
Proost en op een vruchtbare samenwerking!"
"Zal me nu toch even met de administratieve taken moet bezigen en ook een taakverdeling maken!"
* sylph besluit om zelf de rellen rondom de Tuinen van Fok te verslaan en vraagt aan Abbadon wat voor nieuws hij voor zijn rekening wilt nemen. Ze is ook erg benieuwd naar het onderwerp van de column van pekel.
Dan ziet ze funmaster die graag advertenties wilt plaatsen en verwijst hem door naar Faat
quote:* is nou toch wel een klein beetje geirriteerd
Op vrijdag 6 juni 2003 09:32 schreef sylph het volgende:
* sylph vraagt qbus om de gegevens later bij haar kantoor langs te brengen en excuseert zich"Zal me nu toch even met de administratieve taken moet bezigen en ook een taakverdeling maken!"
* sylph besluit om zelf de rellen rondom de Tuinen van Fok te verslaan en vraagt aan Abbadon wat voor nieuws hij voor zijn rekening wilt nemen. Ze is ook erg benieuwd naar het onderwerp van de column van pekel.
Dan ziet ze funmaster die graag advertenties wilt plaatsen en verwijst hem door naar Faat
ik heb hier de hele tijd zitten wachten
quote:* sylph geeft qbus de fles whiskey mee als zoenoffer
Op vrijdag 6 juni 2003 09:36 schreef qbus het volgende:[..]
* is nou toch wel een klein beetje geirriteerd
ik heb hier de hele tijd zitten wachten
sorry hoor maar ook ik moet slapen en werken
* Goedemorgen, Miss Sylph.
Ik las een advertentie van u in het Uitzendbureau.
Graag wilde ik solliciteren naar de vacature voor de roddel-journalist.
* De_Schoonmaakster kijkt rond zich heen, zwaar onder de indruk van de prachtige design kantoren *
* Hoewel ik de indruk heb dat u een magazine aan het samenstellen bent waarin de roddel-pagina's beter de "Society Pagina" genoemd kan worden
* Verlegen blijft De_Schoonmaakster wachten. Ze hoopt dat ze een beetje een goede indruk bij Miss Sylph heeft gemaakt. *
Society pagina... artistieke inbreng is altijd welkom en volgens mij voldoe je daar prima aan
Bij deze ben je aangenomen dus kies een kantoortje uit!
Welkom in het team, vooralsnog bestaat deze uit mijzelf, Faat voor afdeling DTP en advertenties, Abbadon redactie en journalist en pekel de columnist
Ha een magazine, dat is eens wat anders dan de prive
* snel loopt piet door de deur naar binnen en volgt de bordjes directie waarna hij in een schitterend kantoor binnenkomt
Hallo, ik ben Piet Paparazzi, heeft u misschien werk voor mij?
quote:Hmm... ik heb al een roddeljournaliste maar freelancers zijn ook welkom!
Op vrijdag 6 juni 2003 12:14 schreef Piet_paparazzi het volgende:
* Piet komt toevallig langs het kantoor gelopen en zijn genial brein begint meteen te werken.Ha een magazine, dat is eens wat anders dan de prive
* snel loopt piet door de deur naar binnen en volgt de bordjes directie waarna hij in een schitterend kantoor binnenkomt
Hallo, ik ben Piet Paparazzi, heeft u misschien werk voor mij?
Het freelancers kantoor wordt pas vanavond ingericht, dus zal je je even moeten behelpen.
* sylph schudt Piet de hand
hebben we eigenljk al een voetbalverslaggever bij FC Fok, * vraagt hij zich af
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 06-06-2003 12:58]
quote:* Ziet Abbadon binnenkomen en loopt op hem af
Op vrijdag 6 juni 2003 12:52 schreef Abbadon het volgende:
* Abbadon laat zijn gezicht ook maar weer even zien in het hoofdkantoor...de opbouw is nog druk aan de gang, dus loopt Abbadon meteen maar door naar zijn kantoor...
Hey Abbadon, welke gebeurtenissen wil jij gaan verslaan voor het nieuws gedeelte?
En heb jij misschien leuke ideeen voor de lay out van het blad?
We kunnen 1 voor 1 onze stukken posten of 1 grote post maken, ik wil dit toch graag met het team bespreken
"Ik dacht eraan om zelf een deel van het fantasy-nieuws op me te nemen, naast het redactie-werk uiteraard...daarnaast moeten we eigenlijk ook nog een sportverslaggever aantrekken denk ik...
Wat betreft de lay-out...daar zal ik nog even over na moeten denken....
Lijkt me goed plan... Ik zal nog een sportverslaggever vacature uitzetten bij het uitzendburo!
* sylph pakt een flesje ginger-ale uit de kast en gaat naar haar kantoortje. Eenmaal achter haar buro kijkt ze even naar buiten en ziet een stralende en vooral zonnige dag over het Fok!Eiland trekken.
"Hmm beetje warm hier binnen en ik ben vergeten om een airco aan te schaffen... lekker slim!"
sylph roept haar zephyr krachten aan en plots blaast er een heel zacht, maar uitermate verkoelend windje door het pand....
* sylph wijst Magneet de weg naar de nog leegstaande kantoren
* sylph duikt weer snel achter haar buro en begint een introductie voor de eerste release te schrijven
Misschien is het handig om met Pluisje even te overleggen dat de krant bovenin de lijst blijft staan. Als de linkjes er ook in komen heb je meteen een soort van kaart van het eiland....
* Gedag zwaait
Hi, ik ben sylph de eigenaar. Lijkt me een interessant idee... Leuk voor een column! Pak pen en papier en leef je uit
quote:Ok dank je zal ik doen, Pen en Papier? mmm, ik bedenk wel wat.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:17 schreef sylph het volgende:
* sylph kijkt op en begroet de nieuwelingeHi, ik ben sylph de eigenaar. Lijkt me een interessant idee... Leuk voor een column! Pak pen en papier en leef je uit
quote:Dan zal ik eens op zoek gaan naar Magneet
Op vrijdag 6 juni 2003 14:26 schreef sylph het volgende:
We hebben ook electronica toestanden. Helaas ben ik daar nog niet zo heel erg mee bekend, maar Magneet kan je vast verder helpen anders!
Charmaine loopt het kantoor uit op zoek naar Magneet.
* magneet geeft aan de nieuwling een tablet pc hier kunj e vast werken.
quote:Dank je, maar ik heb nog geen ruimte om het neer te zetten.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:30 schreef Magneet het volgende:
Ik ben nog aan het wachten op ninja voor hardware maar heb wel al een stapel tablet pc's over laten komen* magneet geeft aan de nieuwling een tablet pc hier kunj e vast werken.
quote:* Abbadon ziet Charmaine besluiteloos buiten zijn kantoor staan..
Op vrijdag 6 juni 2003 14:36 schreef Charmaine het volgende:[..]
Dank je, maar ik heb nog geen ruimte om het neer te zetten.
Er zijn voldoende lege kantoren hoor...pak er maar één die je bevalt!
quote:daar is het een tablet pc voor, zo draagbaar als de pest je kan eroveral mee gaan zitten, helemaal met dat draadloze netwerk hier.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:36 schreef Charmaine het volgende:[..]
Dank je, maar ik heb nog geen ruimte om het neer te zetten.
quote:Dat begrijp ik, maar ik kon hem nog nergens neer zetten, maar mag een leeg kantoor betrekken hoorde ik net, nu eerst dus maar kantoormeubelen zoeken, zodat ik iets heb om aan te werken.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:56 schreef Magneet het volgende:[..]
daar is het een tablet pc voor, zo draagbaar als de pest je kan eroveral mee gaan zitten, helemaal met dat draadloze netwerk hier.
quote:Dank je
Op vrijdag 6 juni 2003 14:51 schreef Abbadon het volgende:[..]
* Abbadon ziet Charmaine besluiteloos buiten zijn kantoor staan..
Er zijn voldoende lege kantoren hoor...pak er maar één die je bevalt!
Mededling!
Willen alle journalisten en columnisten hun onderwerpen bekend maken voor de eerste release?
En suggesties wat betreft de lay-out (posten) van het blad zijn van harte welkom!
quote:* sylph groet fumnaster en stelt zichzelf voor
Op vrijdag 6 juni 2003 19:35 schreef funmaster het volgende:
Ik wil nog steeds voor Grand Italia adverteren!
Ik ben de eigenaar van dit blad. Loop even mee naar de vergaderzaal en dan kunnen we kijken of we een leuke deal kunnen sluiten.
Wat wil je drinken?
quote:Een kopje koffie
Op vrijdag 6 juni 2003 19:36 schreef sylph het volgende:[..]
* sylph groet fumnaster en stelt zichzelf voor
Ik ben de eigenaar van dit blad. Loop even mee naar de vergaderzaal en dan kunnen we kijken of we een leuke deal kunnen sluiten.
Wat wil je drinken?
Hey pekel! Je kan het email naar fokmagazine@yahoo.com en ideen om het blad te posten kan je gewoon hier in het kantoor bespreken
* sylph loopt daarna met funmaster naar de vergaderzaal
* sylph vraagt of Abbadon de binnengekomen artikelen en columns op vauten wilt controleren
quote:Prima! mail ze wel weer door daarna!
Op vrijdag 6 juni 2003 22:13 schreef sylph het volgende:
Helemaal top pekel! Het begin is er!* sylph vraagt of Abbadon de binnengekomen artikelen en columns op vauten wilt controleren
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:28 schreef sylph het volgende:
* sylph is bijna klaar met haar introductie voor de eerste release, maar ze mist nog wat informatie van de rest van het team.
Snel schrijft ze een medeling voor op het prikbord en hangt deze op in de hal.Mededling!
Willen alle journalisten en columnisten hun onderwerpen bekend maken voor de eerste release?
En suggesties wat betreft de lay-out (posten) van het blad zijn van harte welkom!
Zo eerst maar eens even wat spulletjes aangschaffen...
* lijstje maakt en ondertussen alvast wat plantjes neerzet
Ohw ja, veel gezelliger zo
Nu maar eens op naar ninja voor een computer en dan naar de meubelmaker op het vaste land
Wauw, mooi kantoor! Hoi iedereen ik kom me aanmelden als freelance columnist...
Hoi alle hulp is welkom! Loop maar mee naar de flexplekken
Draaien moet je! * hoort ze sylph in de verte roepen en draait dan de dop eraf. Ze loopt dan terug naar de flexplekken en kijkt een beetje argwanend naar de electronica waar ze mee moet werken. "Hmm... wat is er met pen en papier gebeurd.." denkt ze en kijkt hulpeloos om zich heen. Dan komt gelukkig Faat aangelopen om haar te helpen voordat ze naar Ninja's computerwinkel gaat.
Eenmaal op gang begint nyphai driftig een column te schrijven.
Hey pekel!
Ik denk dat we voor de eerste editie van het blad wel wat extra dingen kunnen gebruiken en sommige columns kan je ook als inleiding gebruiken voor een artikel of iets dergelijks.
Sowieso moeten we het blad opvullen met alles wat we hebben. Vooralsnog zijn er bijvoorbeeld geen interviews en natuurlijk is dit fokmagazine waar alles kan en mag
quote:Dan wordt ik toch journalist en intervieuwer?
Op zaterdag 7 juni 2003 09:19 schreef sylph het volgende:
* sylph pakt een flesje ginger ale en gooit een flesje cola naar pekelHey pekel!
Ik denk dat we voor de eerste editie van het blad wel wat extra dingen kunnen gebruiken en sommige columns kan je ook als inleiding gebruiken voor een artikel of iets dergelijks.
Sowieso moeten we het blad opvullen met alles wat we hebben. Vooralsnog zijn er bijvoorbeeld geen interviews en natuurlijk is dit fokmagazine waar alles kan en mag
quote:Helemaal goed, doe vooral waar je zin hebt zou ik zeggen!
Op zaterdag 7 juni 2003 09:20 schreef pekel het volgende:[..]
Dan wordt ik toch journalist en intervieuwer?
hebbie msn?
quote:jah
Op zaterdag 7 juni 2003 09:27 schreef sylph het volgende:[..]
Helemaal goed, doe vooral waar je zin hebt zou ik zeggen!
hebbie msn?
quote:* De receptioniste vraagt hem te wachten in de wachtruimte totdat de directrice terug is.
Op vrijdag 6 juni 2003 23:19 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan loopt het gebouw van FokMagazine binnen. Bij de receptie meldt hij dat hij de voorzitter is van FC Fok! en directeur van Fok!TV en Fok!TV Productions en dat hij graag hoofdadverteerder wil worden van FokMagazine.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:36 schreef sylph het volgende:[..]
* sylph groet fumnaster en stelt zichzelf voor
Wat wil je drinken?
quote:Ik zal met je meelopen.
Op vrijdag 6 juni 2003 20:30 schreef funmaster het volgende:[..]
Een kopje koffie
quote:*woef*
Op donderdag 5 juni 2003 21:54 schreef sylph het volgende:
Geen hond die het dan meer leest!
Misschien een idee om er elke keer een topic uit te pikken en nader te omschrijven.
quote:* TheScienceMan loopt terug naar de receptie en zegt dat hij later wel weer terug komt, omdat het wachten nu wel erg lang duurt en hij nog wat andere zaken te doen heeft. Daarna loopt hij het gebouw uit.
Op zaterdag 7 juni 2003 17:05 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
* De receptioniste vraagt hem te wachten in de wachtruimte totdat de directrice terug is.
quote:* Je hebt nogal vertrouwen in me!
Op zaterdag 7 juni 2003 09:10 schreef pekel het volgende:
Krijgen we niet een beetje veel columns in ons blad?
Ik pleit voor:
1 column (1 pagina)
2 intervieuws (3/4 pagina's)
2 verslagen over een bepaald persoon in Fok!Eiland (2/3/4 pagina's)
1 prijsvraag (1 pagina)
Fc Fok! pagina's (2/3 pagina's)
Tv gids en release programma van Fok TV (2 pagina's)
Roddelverslagen (2/4 pagina's)
* De_Schoonmaakster schudt haar hoofd. Hopelijk zijn het of kleine pagina's, of komt iemand helpen! *
quote:Ooit gehoord van foto's ?
Op maandag 9 juni 2003 14:47 schreef De_Schoonmaakster het volgende:[..]
* Je hebt nogal vertrouwen in me!
* De_Schoonmaakster schudt haar hoofd. Hopelijk zijn het of kleine pagina's, of komt iemand helpen! *
quote:* Zeg schat, ik heb een sopdoek en een emmer.
Op maandag 9 juni 2003 19:26 schreef pekel het volgende:[..]
Ooit gehoord van foto's ?
Of heb je geen proffesionele fotocamera/digitale camera?
Maar op zich is dat natuurlijk wel een goed idee!
Ik zal het eens met Miss Sylph overleggen...
* De_Schoonmaakster lacht pekel eens moederlijk toe *
Ik had het idee om een vragenlijstje op te stellen voor de fantasyfiguren op het eiland. Dus in de trant van.
Volger van?
Hobby's?
Interesses?
Goed of kwaadaardig?
Alleen dan beter uitgewerkt natuurlijk. Is dit een leuk idee? En past het nog in het blad?
* Blijft voor het raam van Sylph zweven totdat deze antwoord geeft
Voor standaard intervieuws lijkt me dat zeker leuk! Stel maar een leuke personalia vragenlijst samen en dan hanteren we die!
Graag voor real life + fantasy
Oh vergeet niet dat we ook pratende dieren hebben
Edit - Verkeerde karakter dus
ik kwam nog wat dingetjes bespreken, uw secretaresse vertelde me dat ik door kon lopen
quote:Een whisky zou er wel ingaan.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:47 schreef sylph het volgende:
Welkom terug qbus! Pak een stoel en wat wil je drinken?
Misschien kunnen we met z'n drieen een leuke samenwerking beginnen
quote:* funmaster groet sylph en qbus en neemt plaats
Op woensdag 11 juni 2003 10:44 schreef sylph het volgende:
* sylph nodigt Funmaster ook uit voor deze vergadering en pakt de whiskey erbijMisschien kunnen we met z'n drieen een leuke samenwerking beginnen
Hoi,
Ik wil graag een overeenkomst tekenen voor reclame in uw blad van Reclameburo C-Mercial.
quote:Is goed!
Op woensdag 11 juni 2003 11:29 schreef sylph het volgende:
Lijkt mij een prima plan, op voorwaarde dat ons blad exclusieviteit krijgt wat betreft acties. Dan denk ik aan kortingsbonnen e.d.
De directie van fergate/hilton island/hotel
quote:Dan zijn wij iig rond! Voor specificaties van advertenties kan je met Faat contact opnemen!
Op woensdag 11 juni 2003 11:35 schreef funmaster het volgende:[..]
Is goed!
quote:Prima! Ik, of 1 van mijn medewerkers, zullen binnenkort langskomen voor een interview e.d.
Op woensdag 11 juni 2003 11:36 schreef gieling.com het volgende:
De uitnodeging om een keer een artikel over ons hotel/island te schrijven staat er nogsteeds hoor!!! Maak een afspraak, en dan mag u met 2 mensen een week lang, gratis verblijven op ons eiland/hotel, net wat u wilt.De directie van fergate/hilton island/hotel
quote:Is meneer Faat hier ook?
Op woensdag 11 juni 2003 11:38 schreef sylph het volgende:[..]
Dan zijn wij iig rond! Voor specificaties van advertenties kan je met Faat contact opnemen!
quote:A mooi, ik zal u vast laten inplannen, wanneer wilt u, volgende week goed??
Op woensdag 11 juni 2003 11:38 schreef sylph het volgende:[..]
Prima! Ik, of 1 van mijn medewerkers, zullen binnenkort langskomen voor een interview e.d.
quote:Die heeft hier ook ergens een kantoor, ja!
Op woensdag 11 juni 2003 11:40 schreef funmaster het volgende:[..]
Is mevrouw Faat hier ook?
quote:Lijkt mij prima! Misschien kunnen we het combineren met een lunch
Op woensdag 11 juni 2003 11:43 schreef gieling.com het volgende:[..]
A mooi, ik zal u vast laten inplannen, wanneer wilt u, volgende week goed??
quote:Tuurlijk, alles is sowiso op onze kosten!
Op woensdag 11 juni 2003 11:53 schreef sylph het volgende:[..]
Lijkt mij prima! Misschien kunnen we het combineren met een lunch
quote:* sylph schenkt een glas whiskey in voor gieling
Op woensdag 11 juni 2003 11:59 schreef gieling.com het volgende:[..]
Tuurlijk, alles is sowiso op onze kosten!
Proost!
quote:* sylph haalt TheSienceMan op bij de receptie
Op woensdag 11 juni 2003 13:12 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan loopt nogmaals het kantoor van FokMagazine binnen en meldt zich bij de receptie. Daar vraagt hij naar de directrice van FokMagazine.
Hallo, ik ben sylph de eigenaresse. Loop maar mee naar de vergaderzaal
Een goedendag, TheScienceMan, een aangename kennismaking.
quote:Wat wil je drinken? En waarmee kan ik je van dienst zijn?
Op woensdag 11 juni 2003 13:20 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan stelt zich voor aan sylph en loopt daarna mee naar de vergaderzaal.Een goedendag, TheScienceMan, een aangename kennismaking.
quote:Sorry, mag niet drinken onder werktijd
Op woensdag 11 juni 2003 12:44 schreef sylph het volgende:[..]
* sylph schenkt een glas whiskey in voor gieling
Proost!
Hallo, het leek iemand een goed idee om mij een vragenrubriek te laten doen, net zoals in mijn winkel luister ik graag naar mensen hun verhalen en geef ik graag advies, heb ik op mijn vele reizen al vaak gedaan en nu hoorde ik van uw blad en dat is misschien een nog veel makkelijkere manier van communiceren met mensen aangezien het wat anoniemer is dan om naar mijn winkel toe te komen. Mensen kunnen dan hun vragen over het leven en andere dingen aan mij stellen en ik geef er dan mijn mening en zienswijze over, is dat misschien een leuk idee, zoals ik al zei, niet een idee van mijzelf hoor, dat zeg ik eerlijk, maar het blijft volgens mij een goed idee.
Chovexani wacht geduldig op een antwoord.
quote:ik ook als het mag
Op woensdag 11 juni 2003 13:40 schreef gieling.com het volgende:[..]
Sorry, mag niet drinken onder werktijd
Om 9uur kom ik hem wel halen
Algemene mededeling.
Voor interviews willen we het volgende vragenlijstje gebruiken. We staan nog open voor eventuele op- en aanmerkingen. Maar dit moet de eerste opzet worden.
De FOK!Eiland Personalia lijst.
Algemeen:
Voornaam:
Achternaam:
Leeftijd:
Geboorteplaats:
Soort wezen:
Lengte:
Huidskleur:
Haarkleur:
Schoenmaat:
Interesses:
Hobbys:
Eigen plek Ja/Nee:
Zo ja, wat voor plek:
Eigen winkel Ja/nee:
Zo ja, wat voor winkel:
Partner:
Huisdieren:
Fantasy gedeelte:
Goed-, kwaadaardig of Neutraal:
Favoriete magische spreuk:
Favoriete wapen:
Favoriete kleding:
Favoriete Rune:
Tegenstanders:
Medestanders:
Meester of zelfstandig:
Kloon of niet:
Uiterlijke kenmerken:
Einde algemene mededeling
quote:Een cognacje graag. Ik heb vernomen dat u een magazine wilt uitbrengen. Met uw goedvinden zou ik graag ik graag hoofdadverteerder worden. Ik ben namelijk voorzitter van FC Fok! en van Fok!TV en Fok!TV Productions.
Op woensdag 11 juni 2003 13:38 schreef sylph het volgende:[..]
Wat wil je drinken? En waarmee kan ik je van dienst zijn?
quote:Chovexani gaat geduldig op een bankje in de wachtruimte zitten, aangezien het erg druk lijkt op dit kantoor.
Op woensdag 11 juni 2003 13:48 schreef Chovexani.Darante het volgende:
Chovexani komt het gebouw binnen lopen en wil graag een idee dat ze te horen is gekomen met de eigenaresse overleggen.Hallo, het leek iemand een goed idee om mij een vragenrubriek te laten doen, net zoals in mijn winkel luister ik graag naar mensen hun verhalen en geef ik graag advies, heb ik op mijn vele reizen al vaak gedaan en nu hoorde ik van uw blad en dat is misschien een nog veel makkelijkere manier van communiceren met mensen aangezien het wat anoniemer is dan om naar mijn winkel toe te komen. Mensen kunnen dan hun vragen over het leven en andere dingen aan mij stellen en ik geef er dan mijn mening en zienswijze over, is dat misschien een leuk idee, zoals ik al zei, niet een idee van mijzelf hoor, dat zeg ik eerlijk, maar het blijft volgens mij een goed idee.
Chovexani wacht geduldig op een antwoord.
* Goededag dame. Leuk idee heeft u daar voor het Magazine. Het lijkt wel een soort "Chovexani weet raad" wat u daar oppert. Of sla ik nu helemaal de plank mis?
quote:Nee, u heeft helemaal gelijk. Er komen bij mij in de winkel ook wel eens klanten binnen, die gewoon wat komen drinken en dan hun verhaal kwijt willen en mij om een mening vragen, maar omdat sommige zich misschien schamen voor bepaalde vragen of liever anoniem willen blijven, leek me dit inderdaad een geslaagd plan, ben blij dat u het een leuk idee vind
Op donderdag 12 juni 2003 18:01 schreef De_Schoonmaakster het volgende:
* De_Schoonmaakster komt door de gangen en kantoren zeilen met haar Swiffertje en ziet Chovexani zitten. ** Goededag dame. Leuk idee heeft u daar voor het Magazine. Het lijkt wel een soort "Chovexani weet raad" wat u daar oppert. Of sla ik nu helemaal de plank mis?
Sylph ik heb een idee, heb een vraag aande bewoners van het eiland gevraagt en ze reageren er zo goed op en met zulke leuke berichtjes, dat het me leuk lijkt om dat in het blad te vermelden, is dat een leuk idee?
quote:Ik wacht op Sylph, de pientere directrice, waarmee ik nog steeds graag zaken wil doen
Op vrijdag 13 juni 2003 18:42 schreef Guusie het volgende:[..]
quote:Hoi baas
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Een cognacje graag. Ik heb vernomen dat u een magazine wilt uitbrengen. Met uw goedvinden zou ik graag ik graag hoofdadverteerder worden. Ik ben namelijk voorzitter van FC Fok! en van Fok!TV en Fok!TV Productions.
* Eindelijk is ze dan aangekomen bij het kantoor van Miss Sylph, die er op dat moment helaas niet blijkt te zijn. Ze trekt haar kladblok en potlood uit haar schort en begint te schrijven. *
code:* De_Schoonmaakster legt het briefje op het bureau van Sylph en gaat weg. Ze mag haar andere werkhuizen niet verwaarlozen, anders komt ze nooit de sappige roddels aan de weet! *Miss Sylph, Misschien is het zinvol als we binnenkort even een korte
vergadering in plannen om te kijken hoe ver we inmiddels
zijn met het Fok! Magazine.Hartelijke groet,
Mien
Het kantoor gaat voor onbepaalde tijd dicht. Als er iemand de magazine wilt overnemen, be my guest.
Helaas ben ik te druk met diverse fantasy topics.
Graag een slotje dus, tenzij iemand het wilt overnemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |