Beflapjes... ik ken ze van horen zeggen, ik ken ze van theaterprogramma's (o.a. Youp van het Hek), ik ken ze uit folders over seksuele voorlichting e.d. maar nog nooit heb ik zo'n ding in het echt mogen ontwaren. Worden die dingen gebruikt en zo ja door wie? Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die er op staat gebeft te worden met zo'n ding en ik heb nog nooit een gozer horen praten dat hij ze bij zich heeft als hij evt moet beffen.
Is er iemand diue dingenw el eens gebruikt heeft en zo ja hoe was het? Het lijkt me iig geen pretje om een stukje latex te moeten likken en het lijkt me ook veel ongevoeliger voor de vrouw aangezien je moeilijker overal bij kan komen (denk ik)
Extreme, dit is geen ONZ topic!
is dit de tegenhanger van pijpen met condoom ?
Dat zou ik dus NIET willen......
dus voor het vrouwke ook geen lapje
quote:mee eens
Op donderdag 5 juni 2003 18:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Nee nooit gebruikt en zal het ook nooit doen.
quote:Stuiterstaaf
Op donderdag 5 juni 2003 18:54 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik hoef dus niet gebeft te worden met zo'n ding
en ik pijp ook altijd zonder condoom, want anders is het net of je een stuiterbal in je mond hebt
quote:why ?
Op donderdag 5 juni 2003 18:55 schreef Kwark het volgende:
Beflappen zijn inderdaad zeer tot zeer belachelijk.
als je latex lust
quote:Waarom heb je in godsnaam een stuiterbal in je mond gehad?
Op donderdag 5 juni 2003 18:54 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik hoef dus niet gebeft te worden met zo'n ding
en ik pijp ook altijd zonder condoom, want anders is het net of je een stuiterbal in je mond hebt
quote:Heb je zo'n ding wel eens gezien? Ik wel. Wat ik in mijn hand hield was een redelijk groot rubberen zeiltje. Paars, met bosbessensmaak, ongeveer twee keer zo dik als een condoom.
Op donderdag 5 juni 2003 18:57 schreef DirkuZ het volgende:[..]
why ?
Stel je nu eens voor dat je dit beflaken uitspreidt tussen de liezen van je vriendin en eraan gaat likken. Je ziet niks, je ruikt niks, je proeft niks meer behalve het chemische kauwgomsmaakje van die paarse lap. Zij voelt alleen wat rubberachtige druk terwijl jij met je tong aan het trampolinespringen bent boven alle hoekjes en gaatjes waar je niet bijkunt.
Maar, gelukkig, je krijgt géén haartje in je keel. Jij blij.
het scheelt een paar letters....
Dus iedereen hier vraagt zich al af wat je ermee moet
quote:Aha
Op donderdag 5 juni 2003 19:17 schreef DirkuZ het volgende:mmm ,............. ik las verkeerd, ik las zijn zeer BELANGRIJK
het scheelt een paar letters....
Dus iedereen hier vraagt zich al af wat je ermee moet
quote:En als ik jullie mag geloven.... geen ervaring Kluk_Kluk?
Op donderdag 5 juni 2003 19:32 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Nope, nog nooit gezien of gebruikt, ik lik naturel. En als ik jullie mag geloven veel lekkerder en makkelijker.
quote:Niet in het gebruik van beflapjes, wel in het beffen zelf. Vind beffen een van de betere dingen die je kan doen.
Op donderdag 5 juni 2003 19:40 schreef PrivateLabel22 het volgende:[..]
En als ik jullie mag geloven.... geen ervaring Kluk_Kluk?
quote:Helemaal mee eens.. laat mij de hele avond maar likken!!!
Op donderdag 5 juni 2003 20:11 schreef Kluk_Kluk het volgende:[..]
Niet in het gebruik van beflapjes, wel in het beffen zelf. Vind beffen een van de betere dingen die je kan doen.
quote:Zekers! Maar dan wel zo dat mijn vriendin zeg maar net niet klaar komt, dan wordt ze zooooo geil
Op donderdag 5 juni 2003 20:21 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Helemaal mee eens.. laat mij de hele avond maar likken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |