* bibi geeft Kozzmic een . En je weet het hé, me richt zo een aktiegroep voor je op
.
quote:
op 03-10-2000 om 07:55 PM schreef Manono het volgende:
Heeft Kozzmic nog steun nodig dan?
Gelukkig werkt de KPN nog, en is je harddisk niet gecrasht.
die kozzmic is wel een verslaafde zeg, daltarief is net 2 minuten ingegaan en daaristie weer
* beelzebub verslaafd, hoe komen jullie daarbij?.
* Jewel geeft Kozzmic een dikke knuffel als troost.
------------------
Groetjes van Jewel.
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 10 Maart 2000).]
quote:
Misschien maar even bij Speedcore informeren naar een effectief wapen voor dat tuig
misdadigheidsladder van erg naar erger:
kruimeldief
bankrover
moordenaar
kabelmaatschappij
het enige goede wapen is dus:
de neutronenbom
(5000 gigaton)
quote:
met de "klonen-klopper" onderhandelen dat hij jou inruild voor Kozzmic, kan hij dienen als Kamikaze ongeleid projectiel.
* speedcore is niet omkoopbaar.
eerst project xenia afmaken (met de nadruk op
)
quote:Precies Acnaib!!!
op 03-11-2000 om 04:50 AM schreef Acnaib het volgende:
Speedcore, ben je nog steeds met project Xenia bezig??
laat haar toch met rust!!
* Kozzmic zou er bijna wat achter gaan zoeken...
Je weet wel, dunne lijn tussen liefde en haat enzo...
* Xenia kan Speedy wel aan en vindt zijn kloonhunt wel grappig.
* Xenia is toch onverwoestbaar .
quote:
op 03-11-2000 om 09:38 AM schreef Kozzmic het volgende:
*Kozzmic zou er bijna wat achter gaan zoeken..
Je weet wel, dunne lijn tussen liefde en haat enzo...
En Kozzmic liefste heb je al kabel vandaag?
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia (Datum 11 Maart 2000).]
(geschikt voor als uw dataverkeer en lynchpartijen )
quote:Nee, nog niet...
op 03-11-2000 om 02:12 PM schreef Xenia het volgende:
En Kozzmic heb je al kabel vandaag?
Onvoorstelbaar!! In De Volkskrant van vandaag staat ook een artikel waar ik niet echt vrolijk van wordt, getiteld "UPC heeft voorlopig nog even geen tijd voor zijn klanten". Tja, ik weet 't ook allemaal even niet hoor... Heb weinig zin om te wachten tot 5 april en weer de kans te lopen dat er niemand komt opdagen
Moet maar gaan afwachten of ze me bellen (zoals ze gister telefonisch beloofden) en dit weekend een en ander op papier gaan zetten...
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....
quote:
op 03-11-2000 om 02:12 PM schreef Xenia het volgende:
liefste![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 11 Maart 2000).]
quote:
op 03-11-2000 om 04:50 PM schreef Kozzmic het volgende:
Moet maar gaan afwachten of ze me bellen (zoals ze gister telefonisch beloofden) en dit weekend een en ander op papier gaan zetten...Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....
quote:Nee, nog niet...
op 03-11-2000 om 04:50 PM schreef Kozzmic het volgende:
[QUOTE]op 03-11-2000 om 02:12 PM schreef Xenia het volgende:
En Kozzmic heb je al kabel vandaag?
[/quote]
Dus conclusie, ga niet bij UPC langs, want gisteren zei de monteur tenminste nog 30 maart?
quote:
op 03-11-2000 om 05:24 PM schreef Jewel het volgende: ....Als ik je enig advies mag geven, Probeer zoveel mogelijk de lastigste klant die ze hebben/krijgen te zijn (echt alles wat je verzinnen kan uit de kast trekken). Lastige mensen krijgen altijd eerder hun zin. Daar willen ze zo snel mogelijk vanaf zijn.
Ja dat moet je vooral doen... Zie mijn vorige post, dan kan je straks een schotel antenne aanschaffen!
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 11 Maart 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Calypso (Datum 11 Maart 2000).]
quote:
op 03-11-2000 om 05:46 PM schreef Calypso het volgende:Hebben jullie in Amsterdam geen doe het zelf paketten, daardoor waren wij 1 maand eerder op de kabel.
En hier zijn ze niet zo technisch aangelegd, maar het is toch gelukt.
Nee dat was eerst wel het plan maar dat is blijkbaar niet doorgegaan. Ik was namelijk ook al van plan om het dan maar in hemelsnaam zelf te proberen!
quote:
op 03-11-2000 om 10:19 PM schreef speedcore het volgende:
ik denk dat je ze gewoon helemaal gestoord moet maken door tig per dag te gaan bellen faxen emailen desnoods langsgaan. Vooral veel kwaad doen, beginnen over ombudsmannnen negatieve publiciteit etc. Als je ze maar lang en intensief genoeg ziekt moet het uiteindelijk wel lukken. Ook helpt het misschien om wat hogerop te gaan. gewoon even vragen naar de chef/manager/algemeen directeur als ze weer prutswerk afleveren. (en als uiterste maatregel die 5000 gigaton natuurlijk)
BOEWAAAHAAAAAHAHAHAAAAA!!! Waar kom jij vandaan Bergen op Zoom soms? Zo werkt dat echt niet in Amsterdam hoor. Om precies te zijn al sinds de jaren 50 niet meer! Nee, correctie sinds de kabel verkocht is aan A2000 niet meer bedoel ik!
ben je nou niet blij dat je in amsterdinges woont ipv zo`n gat als Bergen????
quote:
op 03-11-2000 om 11:30 PM schreef speedcore het volgende:
gelukkig wel ja* BooBooSan had kabel 2 weken nadat het hier beschikbaar kwam.
het had zelfs eerder mogelijk geweest dan na 2 weken, als ik zelf geen late dienst had gehad....ben je nou niet blij dat je in amsterdinges woont ipv zo`n gat als Bergen????
Er zijn nog meer dingen op de wereld dan internet dus geef mij amsterdinges maar voorlopig. Anyway, 4 april is 4 april bij mij en zo, niet dan kunnen ze de pot op. Zo simpel is dat! Dan maar ff wachten op andere technologieen die eraan komen.
quote:
Er zijn nog meer dingen op de wereld dan internet dus geef mij amsterdinges maar voorlopig
name one
(groen + oranje zijn de kleuren waar de dames van de helpdesk iets mee kunnen
ook het alvast uit je hoofd leren van het Gratis nummer van de helpdesk van UPC kan geen kwaad.
By the way, angst voor negatieve publiciteit hebben ze niet
Zowel in het programma Kassa al bij Nova, zijn de snelheden en de werkwijze van UPC al diverse malen besproken http://internettrash.com/users/antiupc/
En, het word nog leuker als men sbs heeft gekocht. zie artikel op http://www.parool.nl/actueel/lunchnieuws/345023479.html
O ja, leuke site van 2 tevreden klanten vind je op: http://members1.chello.nl/~w.degen/index.html
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 Maart 2000).]
IK : "Goh! Wist U dat ik 99 van de 100x niet eens bel?"
UPC : "Weet U wat, heeft U even een momentje?"
IK : "Ik denk dat ik wel weet dat ik een moment heb..."
UPC : "Daar was ik weer, ik heb even met mijn chef overlegt en U krijgt een contactpersoon toegewezen..."
IK : "En dan?"
UPC : "Die kunt U dan voortaan aanspreken, dan worden uw storingen ook voortaan sneller opgelost"
IK : "Perfect, en wanneer hoor ik wat van die persoon?"
UPC : "Zo snel mogelijk, hij zal U wel e-mailen.."
IK : "Okee.. Maar dan heeft 'ie wel mijn e-mail adres nodig; via chello komt er namelijk nix binnen..."
UPC : "Dat hebben we wel! Dag meneer" <KWAK>
telefoon : <Tuut><tuut><tuut>
2 maanden later .. Hmmz.. Nog steeds geen contactpersoon gezien.....
Casema blinkt ook zeker niet uit in service, heb zelf ook de nodige moeite moeten doen om aangesloten te worden, kwijtgeraakte formulieren etc. Maar dit slaat werkelijk alles Dit is gewoon allemaal om te
Kozzmic, laat je niet ontmoedigen. Ooit zal er een dag zijn, dat ook jij kunt internettenn via kabel
ennuh,
Kozzmic, soms gaat het ook wel goed hoor
Nova"m'neer, de vraag is, wat is de snelheid"
Directeur:"(klok,klok, nog een slokje water)"dat is niet relevant"
Nova"m'neer, wat is de snelheid, m.a.w hoeveel bits per seconde ?"
Directeur:"eh, eh , eh, laten we zeggen dat U LEUK kunt internetten"
(ben nog aan het zoeken naar het geluidsfragmentje Kozzmic)
Wie is de snelste op internet?
De nieuwe netwerken voor sneller internet, die worden aangelegd door KPN en UPC.
RealVideo voor Realplayer 5.0 of Realplayer G2.
Uitgezonden in NOVA op 16 februari 2000.
----------------
Kozzmic, heb je nu dankzij het klachtenboek van het Parool een enorme dip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |