Of is het een strikvraag en bedoelen ze Namco?
quote:En de playstation versie heeft de beste controller (face it). En waar gaat het uiteindelijk om? Juist, gameplay
Op woensdag 10 september 2003 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Xbox versie is technisch ietsjes beter, krachtigere console immers. Maar de Cube versie heeft Link
quote:Nee, om Link
Op maandag 22 september 2003 18:24 schreef Jebus het volgende:[..]
En de playstation versie heeft de beste controller (face it). En waar gaat het uiteindelijk om? Juist, gameplay
Het brengt niks vernieuwends op Vechtspellen gebied , als ik jullie was zou ik hem eerst huren voordat ik me geld zo zou weggooien !
quote:Ik wil ieder spel spelen waar Link in voorkomt
Op maandag 22 september 2003 20:21 schreef Jebus het volgende:
Als ik Link wil ga ik wel Zelda spelen.
quote:Gelukkig heb ik geen vechtspel meer gekocht sinds Street Fighter 2, dus of het vernieuwend is of niet maakt niet zoveel uit
Op maandag 22 september 2003 20:24 schreef Henk-E het volgende:
Ik heb dit spel nou al een week en vind er erg weinig aan !Het brengt niks vernieuwends op Vechtspellen gebied , als ik jullie was zou ik hem eerst huren voordat ik me geld zo zou weggooien !
quote:Face what? Beste controller? Mwahaha dan heb ik nog liever dat houtblok van de xbox.
Op maandag 22 september 2003 18:24 schreef Jebus het volgende:
En de playstation versie heeft de beste controller (face it). En waar gaat het uiteindelijk om? Juist, gameplay
Hori Digital Pad voor de Cube. Juist. Old Skool Snes pad. Dát is de controller die je moet hebben
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:Hori Digital Pad voor de Cube. Juist. Old Skool Snes pad. Dát is de controller die je moet hebben
playstationdemo is trouwens best lelijk, lekker spikkels ![]()
ben erg benieuwd naar de xbox versie, en of de cube er beter uitziet dan de ps2, ik neem aan dat het op de cube iig wel rustiger is om naar te kijken.
quote:(ik hoop dat de schouderknoppen wat sterker zijn dan die van de SNES, anders is een beetje stevig spelen alweer funest)
Op maandag 22 september 2003 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:Hori Digital Pad voor de Cube. Juist. Old Skool Snes pad. Dát is de controller die je moet hebben
Maar eigenlijk.
Nuh-uh:
.
quote:Ik kan niet zo goed met zo´n grote knuppel overweg
Op maandag 22 september 2003 22:26 schreef speknek het volgende:[..]
(ik hoop dat de schouderknoppen wat sterker zijn dan die van de SNES, anders is een beetje stevig spelen alweer funest)
Maar eigenlijk.
Nuh-uh:
quote:Wow, gefeli
Op maandag 22 september 2003 22:54 schreef gijsje79 het volgende:
De X-Box versie word het best las het in de nieuwe Game Quest.
Zoals
Grafisch
De laad tijden
En het opslaan van het spel.
Deze dingen gaan sneller bij de X-Box dan bij een andere console.
*Zege aan de X-Box*
quote:in de pu (
Op maandag 22 september 2003 22:54 schreef gijsje79 het volgende:
De X-Box versie word het best las het in de nieuwe Game Quest.
Zoals
Grafisch
De laad tijden
En het opslaan van het spel.
Deze dingen gaan sneller bij de X-Box dan bij een andere console.
*Zege aan de X-Box*
quote:Hij's wel een beetje intimiderend huh?
Op maandag 22 september 2003 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan niet zo goed met zo´n grote knuppel overweg
quote:(alhoewel ik de head to head zelf niet kan bekijken)
And the GameCube build runs smoothest of the three, according to our own head-to-head
volgens Gamespot:
quote:
At any rate, the Xbox version edges out the other two in terms of overall visual quality, but you might not notice except on a high-definition TV.
quote:kun je deze eigenlijk al ergens bestellen???
Op maandag 22 september 2003 22:26 schreef speknek het volgende:[..]
(ik hoop dat de schouderknoppen wat sterker zijn dan die van de SNES, anders is een beetje stevig spelen alweer funest)
Maar eigenlijk.
Nuh-uh:
quote:Ja en wie had er de beste controller ?
Op maandag 22 september 2003 23:01 schreef flappiewappie het volgende:[..]
in de pu (
) werd juist de NGC versie weer redelijke de hemel ingprezen.., dit doordat link er in voor kwam
en de graphics niet eens zo heel veel 'achter liepen' op de X-box versie...
quote:ja, haha!
Op maandag 22 september 2003 23:01 schreef flappiewappie het volgende:[..]
in de pu (
) werd juist de NGC versie weer redelijke de hemel ingprezen.., dit doordat link er in voor kwam
en de graphics niet eens zo heel veel 'achter liepen' op de X-box versie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |