quote:Verzenden?
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kan de link alleenniet meer vinden.. Stond in de FRS spam die ik elke week krijg. Verzenden kost me 3,75 (best veel op zich
) maar de guide is 15. Dat bespaar ik dan weer
quote:oh, OK
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:51 schreef ShadoW17 het volgende:
Pre-Order kun je niet ophalen in de winkel...
quote:Link klopt inderdaad, maar zoals al gezegd. Pre-Order word thuisbezorgd
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:47 schreef Smots het volgende:[..]
Verzenden?
Je kunt 'm toch ook gewoon ophalen in een FRS-winkel?
dan kost het je nix extra
en die link is toch gewoon deze?Playstation 2 Xbox Gamecube
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:41 schreef HomerJ het volgende:
net in-game filmpje gezien,Grafisch en de moves zien er super geil uit,
Maar, het lijkt mij eigenlijk beetje saai worden, er is geen interactieve spelomgeving, en heeft iemand nog extra features?
Ik ben nooit echt zo gesteld op vechtgames maar nu ik het in-game heb gezien weeet ik het niet meer zeker
http://www.n-gamer.com/videos/soulcalibur2/mitsurugivstalim.wmv
quote:Kwam je daar achter toen je de bestelling wilde plaatsen, of vertelde men je dit bij de winkel?
De gamecube versie kan je al bij FRS geen guide krijgen die is al op
Ik heb zelf een bestelling staan voor de X-Box versie, maar als die strategy guide nu al op zou zijn, ga ik die order mooi cancelen, en haal ik het spel liever gewoon op, wanneer ik op weg van mijn werk naar huis langs een van de vele Free Record Shops hier in A'dam kom.
quote:Ja wel cool he.
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:57 schreef gimeone het volgende:
So ik heb net met een vriend soul callibur 2 demo op ps2 gespeeld en het is zoo bruut gewoon its a wanna have
quote:Er is dus maar één guide... Niet voor elke console een andere.
BradyGames' Soul Calibur II Official Fighter's Guide provides coverage of all classic fighters as well as new combatants, like Necrid. Players will find killer strategy, including move lists and combos for every fighter. Each mode of play, including the all-new Weapon Master mode, is also covered to help gamers get the most out of the game. Weapon lists, plus detailed coverage of the special guest fighters for each platform--Link, Heihachi, and Todd McFarlane's Spawn, are also provided
quote:You BET!
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:57 schreef gimeone het volgende:
So ik heb net met een vriend soul callibur 2 demo op ps2 gespeeld en het is zoo bruut gewoon its a wanna have
Maar goed, wel leuk om z'on boek erbij te hebben. Kan niet meer wachten op dit spel...
Net zoals de Limited Edition voor Zelda(GC) daar kun je tegenwoordig ook niet snel meer dan 40 euro voor vangen!!
quote:
Soul Calibur 2 verkoopt goed in VS
10-09-2003 | Daniël de Keizer
Namco wist al op de launch van Soul Calibur 2 in de Verenigde Staten meer dan een miljoen exemplaren te verkopen.
Namco heeft bekend gemaakt dat haar nieuwste fighter Soul Calibur 2, de verkooprecords van het bedrijf in de Verenigde Staten wist te verbreken. Namco heeft nooit eerder zoveel exemplaren van een spel op één dag weten te verkopen, aldus GamesMarkt.de.
Welgeteld 1,6 miljoen exemplaren gingen over de toonbank, daarbij rekening houdend met het feit dat de game voor alle drie de consoles tegelijkertijd is uitgebracht. Desalniettemin een prestatie om trots op te zijn.
Soul Calibur II weet de mythe te doen herleven en laat je opnieuwe vechten met de meest uiteenlopende karakters. Vecht met de corrupte Soul Calibur die door Nightmare wordt gedragen, of verdrijf het kwaad via de staf van Kilik. Een ontzettend diepe en interessante vechtgame waar Namco met recht trots op mag zijn.Op 26 september zal de game voor zowel Playstation 2, Xbox als GameCube verschijnen, en zal duidelijk worden of het spel hier ook zo goed zal gaan verkopen.
Nog maar iets meer dan 2 weken
quote:Ruik ik hier iets verdachts!?
Op zaterdag 6 september 2003 03:21 schreef Rens2001 het volgende:
Heb het al een paar dagen en het is idd een zeer vet spel.. Heb je de Weapon Master mode uitgespeeld, krijg je nog 2x zoveel extra missionsNu nog ff alle secrets unlocken/kopen.
Las ik @ planet: http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/contentid=399845/sc=fac770
quote:In amerika ja...
Op woensdag 10 september 2003 22:42 schreef Cool_Runner het volgende:
is dit kreng nou al uit of nietLas ik @ planet: http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/contentid=399845/sc=fac770
Maar weet iemand waar ik die arcade stick kan kopen?
(liefst nederlandse webshop ofzo)
quote:Xbox versie is technisch ietsjes beter, krachtigere console immers. Maar de Cube versie heeft Link
Op woensdag 10 september 2003 20:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ruik ik hier iets verdachts!?
quote:InsideGamer.nl ?
Op woensdag 10 september 2003 23:27 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In amerika ja...
Maar weet iemand waar ik die arcade stick kan kopen?
(liefst nederlandse webshop ofzo)
Op lik-sang is ie 45 euro
Maar ik vind die die hier uitkomt wel mooier van vorm. alleen da gedoe dat hij op alles consoles aangesloten kan worden bevalt me niet...
En op iedere knop 3 dingskes erop van wat het is :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |