abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10903074
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je deze info een beetje aanpast (minder spoilers) zou dat best een mooie opening zijn voor een eigen Soul Calibur 2 topic. Hint.

Ok,... komtie dan :

Soul Calibur II
[..]

Er komen 3 versies van Soul Calibur 2 :

YEAHHHHHHHHHHHHHHH mijn 2 favo-characters van 1 terug in 2 had niet beter kunnen wensen. Vooralsnog ongeslagen met Seung-Mina

Sophitia :

Seung Mina :

Ik zou EggsTC niet zijn zonder te spoilen (In deze post minder spoilers op verzoek)

Secrets

Fight as Yoshimitsu:
Complete chapter 2 in weapon master mode. The last area in chapter 2 (eastern-most mission) is a dungeon area. The final boss of the dungeon is Yoshimitsu. Beating him will unlock him in all modes.

Fight as Charade:
Complete chapter 2 in weapon master mode. The first mission in chapter 3 (western-most mission) will have you fighting Charade. Beating Charade by ring out will unlock it in all modes. Charade plays much like Edge Master/Inferno.

Fight as Cervantes:
Complete chapter 3 in weapon master mode. The last area in chapter 3 (the eastern-most mission) will occur on the Pirate Ship level, and the last character fought will be Cervantes. Beating him will unlock him in all modes.

Fight as Sophitia:
Complete chapter 4 in weapon master mode. The final area in the chapter (eastern-most) will be a dungeon, with the last Boss being Sophitia. Beat her to unlock her in all modes.

Fight as Seung Mina:
In weapon master mode, reach to chapter 6. Half way through the chapter, there will be a palace icon. This fight will be against Seung Mina. Defeating her will unlock her in all modes.

Review voor de geïntresseerden :

quote:
Welcome to the stage of history, dit is de slogan waar de Soul Calibur reeks eerder al bekend mee werd.
De reeks die reeds bestaat uit 2 delen (Soul Edge en Soul Calibur), is nu toe aan zijn derde update.
Waar Soul Edge de nieuwe standaard zette voor beat 'em ups op de Playstation, en Soul Calibur
de standaard zette (en nog steeds is) voor de Dreamcast, belooft dit derde deel dit opnieuw te doen.
Die standaard was er dan ook wel met een reden.
Soul Calibur op de Dreamcast verbaasde vriend en vijand met een beat 'em up waardig van herkenning.
Voor het eerst in de gamegeschiedenis werd een verhaal zo goed vertelt in een fighting game.
Dit samen met de beste graphics toen verkrijgbaar, en de meest uitgebreide gameplay op gebied van vecht stijlen maakte van Soul Calibur de topper der toppers op beat em up gebied.
Nu hoor ik je al denken Is dit een review van Soul Calibur, of een preview van Soul Calibur 2 ?!,
het is namelijk zo dat Soul Calibur 2 nog steeds dezelfde basis zal gebruiken als SC1. En dat is maar goed ook!

Op gebied van gameplay zullen er niet zo veel verschillen zitten tegenover de eerste. Iedere speler zal met gebruik van zijn unieke stijl en wapen(s), de andere KO (Knock-Out), of uit de ring moeten slaan.
Allemaal normale shit zou je zo denken, maar de pracht ligt in de mogelijkheden om dat te doen.
Zoals zijn voorganger zal er weer een shitload aan characters zijn.
Enkele oude bekenden van SC1 (Mitsurugi met zijn katana, Ivy met haar Ivy blade, Taki met haar ninja daggers, etc ),
alsook nieuwe characters (Hon Yun Tsung met zijn chinese sword, Tarim met haar twin sajinkai, etc ) zullen van de partij zijn.
Exclusief voor de GameCube versie zal dan nog eens Link, van de legendarische the Legend of Zelda reeks erin zitten.
Hij zal met behulp van zijn duurzame Master Sword het kwaad tegemoet gaan.
Ook zal hij beschikken over zijn trouwe boog (met pijlen welteverstaan ), en zijn bombs. Het verhaal zal niet worden beïnvloed door deze speler.
4 jaar na de gebeurtenissen van Soul Calibur, waar alles draaide om het bad-ass Soul Edge zwaard dat uiteindelijk in de duisternis werd verdoemd, zal het nu weer,
samen met het gruwelijke gedrocht dat het onder controle kan houden, zijn intreden maken.
Dit is in het kort waarover het spel gaat, klinkt misschien allemaal wel wat cliché, maar geloof me maar, dat is het niet ^^.

Op gebied van graphics is dit, net zoals zijn voorganger, een echt meesterwerkje! De achtergronden zijn erg levendig en kleurvol.
Zo beweegt het water zeer natuurgetrouw, en zullen de brandende fakkels prachtige schaduwen op de muren toveren.
Ook zijn de bewegingen (en dit zijn er veel) allemaal tot in de puntjes uitgewerkt.
Hoe de sounds zullen zijn in de Europese versie weet ik nog niet. Zullen ze de ingesproken tekst, die normaal in het Japans zijn, vertalen naar het Engels? Iets zegt mij van niet.
In SC1 was de tekst namelijk ook Japans, en op een of andere manier wist dit de sfeer ten goede te komen,
vraag me niet waarom, het was gewoon zo J.
Voor de rest maken de geluiden van de wapens allemaal een zeer overtuigende swing als ze tegen elkaar afketsen.
Het sterkste punt van Soul Calibur op Dreamcast lag met name bij de levensduur.
Er waren tonnen geheime opties, beeldmateriaal, levels, characters, enz te unlocken.
Als Namco dat bij SC2 ook zal doen, kan ik al wat over een baanbrekende Beat em up spreken, die weinig of geen fouten zal bevatten.

Besluit: Over Soul Calibur 2 kan ik over het algemeen enkel maar positieve punten opnoemen. Grafisch ziet het spel er subliem uit, qua geluid zit het top en als de gevechten ietwat zullen lijken op de eerste Soul Calibur (wat zeker zo zal zijn) kunnen we al van een pareltje spreken. Al dat, samen met de exclusieve Link die overigens heel overtuigend voorkomt, zullen ze van deze game dé Beat 'em up van het jaar 2003 maken!

quote:
Deze game zal zijn concurrenten achterwege laten met een ongekend goede gameplay. Het word ongetwijfeld een van de beste games in zijn genre.
De lekkerdere versie van Cassandra, we present you : Sophitia Alexandra!

NAMCO

Mijn master-character van Soul Calibur op de dreamcast, We present you : Seung Mina!

[..]

quote:
Namco has officially announced the lineup of guest characters that will be appearing in the individual console versions of Soul Calibur II. Link from The Legend of Zelda series will be appearing in the GameCube version of the game, while a bare-fisted Heihachi from the Tekken series and Todd McFarlane's Spawn will appear in the PlayStation 2 and Xbox versions respectively. All three versions of Soul Calibur II will feature the fighter known as Necrid, a character created specifically for Soul Calibur II by Todd McFarlane Productions. Click on any of the previous links to see these characters in their respective console versions of Soul Calibur II.
Iedereen die dit spel niet gaat kopen kan niet zeggen dat hij/zij geleefd heeft.
Namco.. I love you

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 05-06-2003 13:28]

Lambo of Rekt
pi_10903122
Damn, ziet er erg goed uit. Als ik hem koop wordt het toch echt de GC versie (Link).

Top Openingspost trouwens!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10903161
Heeft de xbox versie ook "live" support?? ik dacht hier iets over gelezen te hebben. SC 1 op de dreamcast was iig masterlijk
pi_10903236
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:20 schreef Stefmeister het volgende:
Heeft de xbox versie ook "live" support?? ik dacht hier iets over gelezen te hebben. SC 1 op de dreamcast was iig masterlijk
Waarvoor heb je livesupport nodig??

Je moet gewoon hard matten

Lambo of Rekt
pi_10903275
Ja maar online tegen andere knokken heeft ook wel iets
pi_10903423
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:24 schreef Stefmeister het volgende:
Lijk me ook cool ja... alleen zijn ze geen partij voor mij
Lambo of Rekt
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:46:15 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10903862
Ik twijfel tussen de GC en PS2 versie... GC heeft Link, maar voor een Fighter is de PS2 controller misschien beter...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:47:37 #8
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_10903906
De versie van nintendo gamecube kreeg dacht ik link van zelda als extra character , maar jah ik heb ps2, soulcalibur was zeker een hele fatte game alleen ik hoop dat ze het weer met het wapensysteem van soulblade gaan doen dat je andere wapens kan verdienen, want mitsurugi met een 1,5 x langer zwaard was niet te stoppen, deze had als nadeel dat ie alleen niet zo heel sterker
pi_10904501
Ik heb de NGC versie alweer een weekje of 2 en ik moet zeggen :

FAN-TAS-TISCH !

Echt het vetste vechtspel wat ik in tijden gespeeld heb, ik kom zelfs vrij simpel door de (japanstalige) weapon master mode heen met behulp van gamefaqs o.a.

Ik vind zelf persoonlijk alleen Link een beetje tegenvallen, hij valt zo uit de toon... Maar goed, dat zal wel een kwestie van smaak zijn...

*PBateman1978 kicks ass with Nightmare

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:10:15 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_10904530
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:24 schreef Stefmeister het volgende:
offline gamen bij dit soort games is veel leuker. Dan kun je elkaar slaan als je ingemaakt word
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_10904658
Ga em ook halen voor mijn Dreamcast, van de week wat Soul Edge gespeeld en dat beviel goed dus z'n navolgers ook maar halen.
Spel ziet er goed uit en battlen met Link lijkt me kick, Hori pad erbij en klaar
!
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:16:12 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10904702
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

FAN-TAS-TISCH !

Echt het vetste vechtspel wat ik in tijden gespeeld heb, ik kom zelfs vrij simpel door de (japanstalige) weapon master mode heen met behulp van gamefaqs o.a.

Ik vind zelf persoonlijk alleen Link een beetje tegenvallen, hij valt zo uit de toon... Maar goed, dat zal wel een kwestie van smaak zijn...

Met welke controller speel je?

En >Tag_Speedy < Hori pad is vooralsnog alleen maar te importeren heh?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_10904730
quote:
Met welke controller speel je?
De standaard Cube controller

(en dat is wennen ja !)

pi_10904955
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

FAN-TAS-TISCH !

WAAR DE FAK HAAL JE HEM VANDAAN

Maar ok, een NGC controller komt meer overeen met de dreamcast controller als een PS2controller... dus geef mij maar de NGC.. En op de dreamcast heb ik hem lang gespeeld... nachten achter elkaar zonder te slapen.

Lambo of Rekt
pi_10905091
quote:
WAAR DE FAK HAAL JE HEM VANDAAN
www.liksang.com

nodig : Freeloader, Creditcard

pi_10906430
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En >Tag_Speedy < Hori pad is vooralsnog alleen maar te importeren heh?
www.insidegamer.nl en www.foregames.nl hebben em in de lijst staan (30 eurotjes) met bericht dat hij op voorraad is.
Staat trouwens ook de Hori arcadestick (die er officeel bij hoort), maar 90 euro voor een controller die je maar bij 1 spel gebruikt gaat me echt alle petten te boven.
!
  Eindredactie Games donderdag 5 juni 2003 @ 15:17:01 #17
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10906513
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

www.liksang.com

idd zelfde geld voor de xbox
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:19:07 #18
18042 Tenusia
Power and Chaos
pi_10906580
Ik zit er heel hard aan te denken om hem meerdere keren kopen.
Ik kan niet kiezen, ga ik voor de controls op ps2, voor link op de cube of voor de graphics en spawn op de xbox... arghh hier wordt ik echt gek van
Lurking in the darkness, we await our chance to strike back.
XBox GamerTag: Tenusia
http://users.ign.com/collection/lordtenusia
pi_10908273
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

www.liksang.com

ohja, maar hij is japans
Bovendien heb ik geen freeloader....
Wacht wel tot hij in US komt... weet iemand die datum?
Lambo of Rekt
pi_10908318
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:19 schreef Tenusia het volgende:
Ik zit er heel hard aan te denken om hem meerdere keren kopen.
Ik kan niet kiezen, ga ik voor de controls op ps2, voor link op de cube of voor de graphics en spawn op de xbox... arghh hier wordt ik echt gek van
LMAO
Lambo of Rekt
pi_10908978
quote:
ohja, maar hij is japans
Bovendien heb ik geen freeloader....
Wacht wel tot hij in US komt... weet iemand die datum?
Alle menu's en options zijn gewoon in het engels hoor...
Alleen de weapon master mode is lastig te lezen als je geen japans kent maar er zijn zat docs op het net te vinden met de vertalingen...

En bij Liksang hebben ze een fighting pack voor je (Freeloader 1.06b + Soul Calibur 2)

donderdag 5 juni 2003 @ 17:45:48 #22
56260 jeremiah
Cameron Diazzzz
pi_10910253
Er zal alleen gewacht moeten worden tot de herfst, want dan ligt hij pas in Europa in de schappen.
pi_10911269
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alle menu's en options zijn gewoon in het engels hoor...
Alleen de weapon master mode is lastig te lezen als je geen japans kent maar er zijn zat docs op het net te vinden met de vertalingen...

En bij Liksang hebben ze een fighting pack voor je (Freeloader 1.06b + Soul Calibur 2)

Hoe werkt die freeloader?
Gaat die in 1 van je memorysockets ofzo?
En hoelang duurt het voordat hij uit japan hier is?
Wat is die masterweaponmode'?

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 05-06-2003 18:43]

Lambo of Rekt
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:42:47 #24
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_10911318
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel tussen de GC en PS2 versie... GC heeft Link, maar voor een Fighter is de PS2 controller misschien beter...
Maar GC heeft weer veel betere graphics
Pichu --&gt; Pikachu --&gt; Raichu
pi_10911375
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:42 schreef Pichu het volgende:

[..]

Maar GC heeft weer veel betere graphics

Ik vind ook de controller van GC beter. Maar dat is kwestie van smaak.
Lambo of Rekt
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:51:57 #26
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_10911475
Ja, nog ruim 3 maanden voor dat SC2 te koop is in Europa... dat wordt dus nog eventjes wachten.. ik koop 'm in elk geval 200% zeker. Soul Blade is vet en dus sinds een maandje of 2 weer in mijn bezit en heb Soul Calibur op de Dreamcast bijna kapot gespeeld

Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !

pi_10911518
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:51 schreef JK het volgende:

Dit wordt echt de beste fighter op elk platform.... daar kan geen Tekken of Mortal Kombat Deadly Alliance tegen op... terwijl Mortal Kombat : DA al een beest van een fighter is !

Dat is een feit ja... geen enkele fighter komt in de buurt.. of je nou DOA, Mortal Kombat, of TEKKEN heet...

Wat was je favorite character in Soul Calibur dreamcast

Lambo of Rekt
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:56:03 #28
55476 Dinalfos
www.achterklap.nl
pi_10920414
Ik ga denk ik voor de cube-versie. Link heerst! Bovendien heb ik begrepen dat de controlls van SC 2 verrassend goed uitpakken op de cube-controller. Bovendien is het grafische verschil met de Xbox zeer minimaal.

De ps2 bezitters pissen helaas weer naast de pot. Het minst leuke karakter, aanzienlijk zwakkere graphics en een tragere frame rate.

pi_10922761
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:51 schreef JK het volgende:

ik vond MK:DA persoonlijk erg tegenvallen... mijn favoriet is nog steeds Dead or Alive 3. Een vriend van me waar ik altijd tegen speel, zegt dat Soul Calibur 1 op de DC nog beter is dan DOA3 op de Xbox... hij verwacht ook erg veel van SC2... ik ben benieuwd aangezien ik nog nooit een Soul Calibur/Blade speelt heb. Ik hou persoonlijk meer van hand-to-hand ipv vechten met wapens.... alhoewel zo'n lange stok wel erg gaaf is natuurlijk.
pi_10948219
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 08:30 schreef Retarded het volgende:

[..]

ik vond MK:DA persoonlijk erg tegenvallen... mijn favoriet is nog steeds Dead or Alive 3. Een vriend van me waar ik altijd tegen speel, zegt dat Soul Calibur 1 op de DC nog beter is dan DOA3 op de Xbox... hij verwacht ook erg veel van SC2... ik ben benieuwd aangezien ik nog nooit een Soul Calibur/Blade speelt heb. Ik hou persoonlijk meer van hand-to-hand ipv vechten met wapens.... alhoewel zo'n lange stok wel erg gaaf is natuurlijk.

Soul Calibur 1 was al veelste mooi voor zijn tijd. Overtreft menig spel op Xbox, NGC en PS2. SoulBlade viel wel mee, dat was gewoon een 2D fighter op de PS1. Soul Calibur was echt
Lambo of Rekt
pi_10950474
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:56 schreef Dinalfos het volgende:
Ik ga denk ik voor de cube-versie. Link heerst! Bovendien heb ik begrepen dat de controlls van SC 2 verrassend goed uitpakken op de cube-controller. Bovendien is het grafische verschil met de Xbox zeer minimaal.

De ps2 bezitters pissen helaas weer naast de pot. Het minst leuke karakter, aanzienlijk zwakkere graphics en een tragere frame rate.

Heb je hem op de ps2 wel eens gespeeld dan?

Ik heb hem hier liggen en hij loopt perfect, en de controls zijn perfect.

Je vader
pi_11340294
Introvideo....

Let op : Alleen die-hards... 282,7 MB

Lambo of Rekt
  dinsdag 24 juni 2003 @ 12:43:08 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11340395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef EggsTC het volgende:
Introvideo....

Niet te doen , hij gaat maar met 4 kb/s. Ik heb een avatar van 1 MB, met het grootste deel van de intro, zal em uppen.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:50:16 #34
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_11342145
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef EggsTC het volgende:
Introvideo....

Zou ie op de picserver passen met een*.jpg extensie?

Ik vond DOA en Soulcalibur de beste 3D Fighters
Maar ik hou me toch iets meer bezig met 2D

King of Fighters 2002 belooft weer heel wat te worden. Ik ben nog niet eens klaar met de striker en combos van '99.
Als je zo'n spel onder de knie krijgt, dan ben je pas geoefend.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_11342966
Hoee, ik krijg alweer dat speciale kriebelgevoel als ik dit topic lees . En dat heb ik normaal alleen bij echte topspellen zoals Zelda . Dus volgens mij zit het hier ook wel goed mee .
pi_11343344
Ik ben alleen bang dat de game niet zoveel meer te bieden gaat hebben dan de Dreamcast versie. De screens zien er zowieso bijna hetzelfde uit.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_11344374
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 14:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben alleen bang dat de game niet zoveel meer te bieden gaat hebben dan de Dreamcast versie. De screens zien er zowieso bijna hetzelfde uit.
Klopt, maar het word sneller, met andere charachters... word gek hoor.
Lambo of Rekt
pi_11344913
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 14:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb de dreamcast versie nooit gespeeld, dus dat zit wel goed .
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:52:44 #39
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11357716
Ik zag laatst ook een adapter waarmee je een PS2-controller op je Cube aan kan sluiten... Weet iemand of dat wat is? Want dan kan ik evt. wel 2 van die adapters + PS2-controllers kopen om MK: DA mee te spelen, terwijl ik dan ook alvast 4 controllers totaal heb voor Mario Kart.
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 25 juni 2003 @ 01:37:04 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11359370
Ik heb net je filmpje gezien EggsTC

En ik kan maar één ding zeggen: WOW !

Ik MOET dit spel hebben

woensdag 25 juni 2003 @ 16:11:37 #41
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_11370407
Je kan het beste de PS2 versie van SC2 kopen want Heihachi is STERK!!! Hij heeft alleen geen zwaard, maar voor de rest heeft ie wel sterke moves.
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
  woensdag 25 juni 2003 @ 20:31:29 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11375938
CubeZone:
quote:
[Nieuws] Nieuwe personages in Soul Calibur 2

3 oktober ligt Soul Calibur 2 in Nederland en België in de winkels... mét een aantal extra characters!

De Japanse versie van Namco's vechtspel Soul Calibur 2 is al geruime tijd verkrijgbaar voor de importeurs onder ons, maar de game komt pas op 3 oktober in Nederland en België uit.

Namco verzacht de pijn van het wachten door maarliefst 3 speciale characters in de game erbij te stoppen! Al deze personages zijn speelbaar in de Europese en Amerikaanse versie van de game, maar zijn niet aanwezig in de Japanse versie.

De personages heten Rock, Hwang en Lizardman. De eerste twee zie je op het plaatje hieronder:

Nog een paar maandjes wachten op deze game dus, maar je wordt voor dat wachten wel beloond!

woensdag 25 juni 2003 @ 20:34:26 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11376016

Maar ja.. wel nog eens uitgesteld tot 3 oktober

pi_11380233
Lizardman = hetzelfde als sophitia... qua moves.
en
ROCK = hetzelfde als astaroth ... gaar poppetje
en
Hwang is het zelfde als xiuangiea ofzo.. dies goed.
Lambo of Rekt
pi_11380414
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 01:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik MOET dit spel hebben

Dat denk ik al 2 jaar, nadat ik de dreamcastversie heb gespeeld.
Lambo of Rekt
pi_11380765
wat ik wel erg jammer vind is dat ik zulke lovende berichten hoor, dat ik em strax vind tegenvallen....
pi_11380800
Ej notorios_roy.. ken je mij dat ding zenden via MSN o.i.d.? Ik heb hem gezien bij vriend, maar kapte bij mij ermee op 80%
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:35 schreef Retarded het volgende:
wat ik wel erg jammer vind is dat ik zulke lovende berichten hoor, dat ik em strax vind tegenvallen....
Alstie hetzelfde is als op dreamcast vind ik hem al
Geloof mij nou maar... die is mooier als menig spel op XBOX, PS2 of GAMECUBE
Lambo of Rekt
  woensdag 25 juni 2003 @ 23:38:06 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11380823
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:36 schreef EggsTC het volgende:
Ej notorios_roy.. ken je mij dat ding zenden via MSN o.i.d.? Ik heb hem gezien bij vriend, maar kapte bij mij ermee op 80%
[..]

Alstie hetzelfde is als op dreamcast vind ik hem al
Geloof mij nou maar... die is mooier als menig spel op XBOX, PS2 of GAMECUBE

Die Trailer?

ff kijken of ik hem nog heb, voeg me maar alvast toe:

Notorious_Roy @ Hotmail etc

pi_11386518
Ej notorios roy, ik heb hem nu binne, maarre, wat gebruik jij om hem te bekijken..?? Hij vind geen codecs ervoor... ik heb DivX4 geinstalleerd, Mediaplayer 9.. maar hij kan geen codecs vinden om het bestand af te spelen
Lambo of Rekt
pi_11386676
Ey, dat spel heet op mijn psx heel anders, soulblade ofzo? Klote spel, haalde je verhaal mode, ook die piraat, en dan moest je weer gaan zoeken naar dat wapen, en vond je hem nergens, ik iig nie
Heineken is 1 van de 7 wereld wonderen
  donderdag 26 juni 2003 @ 11:11:21 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_11386760
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja.. wel nog eens uitgesteld tot 3 oktober
3 oktober?! .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11458588
European release : 26.09.2003

Te lang gvd

Lambo of Rekt
pi_12216083
quote:
Soul Calibur 2 not suprisingly won best fighting game at E3.
quote:
Soul Calibur 2

(Namco for All Console Systems)
The original Soul Calibur caused a shift in the fighting genre because it so wonderfully captured the essence of weapons-based combat. Many fighting game fans, after having fully appreciated the Dreamcast version, returned to the world of traditional martial arts fighting games feeling, well, empty-handed. Namco's ability to give players a sense of the weight of the weapons, coupled with the additional strategy and variety they brought to the genre, made for an unparalleled experience. That was of course, until Soul Calibur II. While the finished versions are already available in Japan for Xbox, GameCube, and PS2, the E3 versions were many US gamers' first taste of the sequel, including several new characters (along with a unique character for each version), and an improved adventure mode enabling players to purchase new weapons. This award humbly reflects the team at Namco's persistence and dedication to advance and perfect this style of game.

-- Tom Russo, Director of Program Development, G4 Media LLC

rofl...

Tekken
Mortal Combat
DOA

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 04-08-2003 15:03]

Lambo of Rekt
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:23:16 #54
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12217855
Ik heb hem ahaaaall... Hij is meestelijk
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_12230359
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb hem ahaaaall... Hij is meestelijk
ik niet

Spoil is ff wat

Lambo of Rekt
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:44:30 #56
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12378938
Woa zidde gaaj doar? PUPKES?
Zekersteweten!
Klik op de afbeeldingen voor grotere versies.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:47:58 #57
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12379033
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:44 schreef Smots het volgende:
Woa zidde gaaj doar? PUPKES?
Zekersteweten!
Klik op de afbeeldingen voor grotere versies.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wacht wel op DOA Online want dit spel gaat volgens mij niet "Live".
Verder lijkt het me wel een super spel.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_12406165
Ik houd toch wat meer van vechtspellen die iets realistischer zijn, (o.a. tekken) Maar voordat ik er echt over kan oordelen moet ik het zien/spelen
pi_12420768
Pfff wat is het lang wachten zeg. Jammer dat dit spel dan pas eind september uitkomt, maar ik ga 'em zeker wel kopen. Ben al weer een paar dagen SoulBlade aan het spelen... beetje voorbereiden
"The best fraude is like the best music or the best mathmatics... it has an elegant simplicity"
pi_12450623
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:03 schreef gieling.com het volgende:
Ik houd toch wat meer van vechtspellen die iets realistischer zijn, (o.a. tekken) Maar voordat ik er echt over kan oordelen moet ik het zien/spelen
Realistischer? rofl.. 95% van alle moves in het spel zijn in het echt ook mogelijk en nagemaakt op basis van echte vechters.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:35 schreef Nemco het volgende:
Pfff wat is het lang wachten zeg. Jammer dat dit spel dan pas eind september uitkomt, maar ik ga 'em zeker wel kopen. Ben al weer een paar dagen SoulBlade aan het spelen... beetje voorbereiden
Ik zit volop soulcalibur 1 te spelen
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 10:45:56 #61
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_12450826
Hehehe same here..

Nadat ik hoorde/las/zag dat Soulcalibur II uitkwam, meteen de PS2 eruit geropt en de Dreamcast erin gepropt

Vorig weekend samen met mijn vriendin overnieuw begonnen (savegame ge-delete) en in 1 avond/nacht alle characters unlocked (incusief Inferno natuurlijk ), en ongeveer de helft van de gallery vol door de Missions. Het blijft verslavend!

Alleen tegen mijn vriendin vechten is niet leuk
Zij is UBER met Voldo, erg vervelend!

pi_12450833
Ik heb het gister gespeeld, en ik moet zeggen, mooie beelden. Ik had er erg weinig van verwacht, maar de beelden vielen me wat mee. Maar toen ik uiteindelijk die controler vastpakte.... Die characters gingen aardig snel dood. tegen sommige kan je gewon niet op met de ene, je kan lastig naar voren/achter lopen (maar dat is met tekken ook)
Al met al zal ik hem zeker niet gaan kopen

Ik speelde hem trouwens bij de GAME ON op de NGC

vrijdag 15 augustus 2003 @ 10:49:32 #63
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_12450897
Trouwens:
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
CubeZone:

[Nieuws] Nieuwe personages in Soul Calibur 2

3 oktober ligt Soul Calibur 2 in Nederland en België in de winkels... mét een aantal extra characters!

De Japanse versie van Namco's vechtspel Soul Calibur 2 is al geruime tijd verkrijgbaar voor de importeurs onder ons, maar de game komt pas op 3 oktober in Nederland en België uit.

Namco verzacht de pijn van het wachten door maarliefst 3 speciale characters in de game erbij te stoppen! Al deze personages zijn speelbaar in de Europese en Amerikaanse versie van de game, maar zijn niet aanwezig in de Japanse versie.

De personages heten Rock, Hwang en Lizardman. De eerste twee zie je op het plaatje hieronder:

Nog een paar maandjes wachten op deze game dus, maar je wordt voor dat wachten wel beloond!

Hoezo nieuwe characters?!?

Deze zaten ook al in deel 1 hoor..
Die kan je gewoon unlocken.

Zou een beetje jammer zijn als ze die er als 'nieuwe' characters in zouden zetten.

pi_12451078
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:45 schreef PhaE het volgende:

Alleen tegen mijn vriendin vechten is niet leuk
Zij is UBER met Voldo, erg vervelend!

Voldo is irritant om tegen te vechten. Ik ben erg goed met Sophitia en Seung Mina.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:49 schreef PhaE het volgende:
Trouwens:
[..]

Hoezo nieuwe characters?!?

Deze zaten ook al in deel 1 hoor..
Die kan je gewoon unlocken.

Zou een beetje jammer zijn als ze die er als 'nieuwe' characters in zouden zetten.

idd,
Hwang is hetzelfde als Xianghua, Lizardman is weerspiegeling van Sophitia ( ) en ROCK is weerspiegeling van astaroth.

Gelukkig blijft mijn babe erin :

Lambo of Rekt
pi_12511677
BESTE SPEL OOIT !!!

meningen verdeeld maar als je dit spel al niet GOED vind!
dan ben je echt een NOOB !!

pi_12512016
Ik heb mijn DC en Soul Calibur weggedaan

* ShadoW17 heeft toen een stomme zet gedaan...

Maar gelukkig is 2 er bijna!! (het duurt alleen toch echt iets te lang hoor )

pi_12512058
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:46 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb het gister gespeeld, en ik moet zeggen, mooie beelden. Ik had er erg weinig van verwacht, maar de beelden vielen me wat mee. Maar toen ik uiteindelijk die controler vastpakte.... Die characters gingen aardig snel dood. tegen sommige kan je gewon niet op met de ene, je kan lastig naar voren/achter lopen (maar dat is met tekken ook)
Al met al zal ik hem zeker niet gaan kopen

Ik speelde hem trouwens bij de GAME ON op de NGC

Staat hij op de GAME ON?
Daar ga ik woensdag heen . Dat wordt weer pubertjes meppen denk ik .
pi_12512399
* EggsTC wil tegen iedere fokker die denkt Soul Calibur 1 te kunnen
Lambo of Rekt
pi_12515985
Ik ga voor de versie met de beste graphics en geluid, de XBOX versie dus en de XBOX controller lijkt het meeste op de DC controller dus dan hoef ik ook niet echt aan een nieuwe besturing te wennen.
GC versie hoef ik niet vanwege :

Hoe wil je hiermee een vechtspel spelen? Het is geen beat 'em up vriendelijke controller. En om speciaal een arcade stick aan te schaffen is weer veels te duur. Het was een ramp om MK:DA ermee te spelen.

Jammer dat hij niet op Live is anders had ik bepaalde mensen met een grote mond over hoe goed ze wel niet zijn een beetje respect kunnen leren.

maandag 18 augustus 2003 @ 10:53:07 #70
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12518004
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 05:14 schreef DarkFire het volgende:
Ik ga voor de versie met de beste graphics en geluid, de XBOX versie dus en de XBOX controller lijkt het meeste op de DC controller dus dan hoef ik ook niet echt aan een nieuwe besturing te wennen.
GC versie hoef ik niet vanwege :

[afbeelding]

Hoe wil je hiermee een vechtspel spelen? Het is geen beat 'em up vriendelijke controller. En om speciaal een arcade stick aan te schaffen is weer veels te duur. Het was een ramp om MK:DA ermee te spelen.

Jammer dat hij niet op Live is anders had ik bepaalde mensen met een grote mond over hoe goed ze wel niet zijn een beetje respect kunnen leren.

Ik heb juist helemaal geen problemen met de GC controller. Ik vind em juist lekkerder spelen dan de andere controllers (ook met vecht spellen).
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:28:50 #71
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12520464
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:53 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb juist helemaal geen problemen met de GC controller. Ik vind em juist lekkerder spelen dan de andere controllers (ook met vecht spellen).

Altijd die stomme X-box fanboys
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 18 augustus 2003 @ 17:56:28 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_12528922
Heb je soms wat tegen bouwvakkers met worstenpoten en de motoriek van een heipaal?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 augustus 2003 @ 17:58:13 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12528963
*Ahum

pi_12541096
Nee effe serieus RE was ook kut met die GC controller. Die GC controller is voor 80% geschikt voor Nintendo's eigen games niet voor andere soort games. Maar goed maakt eigenlijk niet een Game Cube haal je voor Nintendo games niet voor andere games. (maar goed dat is weer een ander onderwerp )
pi_12541372
soulcalibur 1 was al geil maar soul caliber 2 word dan wel helemaal ubergeil
---
pi_12542338
Ik weet het niet hoor. Deel 1 was al zo vet hoe willen ze dat gaan overtreffen?
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 07:24:18 #77
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12542519
Hij scoort wel hoog.
Heb al in gamebladen gezien een 10 en IGN een 9 word wel weer een leuk spelletje.

Nog maar wat screens.

Halo Stats
360 Blog
pi_12734664
Kan iemand mij vertellen of de releasedates inmiddels definitief zijn? Bij Amazon UK staat 'ie voor Cube & PS2 op vandaag, en de X-Box versie op 26 oktober. Hier op het forum lees ik 3 oktober. Weet iemand het al?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:15:08 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12734750
Kijk anders ff in het RELEASE DATES topic
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:20:05 #80
65516 gieling
Live from NYC
pi_12734852
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk anders ff in het RELEASE DATES topic
is die er???

pi_12734963
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:20 schreef gieling het volgende:

[..]

is die er???

Gieling, wat cool
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:34:09 #82
65516 gieling
Live from NYC
pi_12735111
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:25 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

Gieling, wat cool

Read IRC
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:41:21 #83
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12735257
net in-game filmpje gezien,

Grafisch en de moves zien er super geil uit,

Maar, het lijkt mij eigenlijk beetje saai worden, er is geen interactieve spelomgeving, en heeft iemand nog extra features?

Ik ben nooit echt zo gesteld op vechtgames maar nu ik het in-game heb gezien weeet ik het niet meer zeker
http://www.n-gamer.com/videos/soulcalibur2/mitsurugivstalim.wmv

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:53:21 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_12735504
Wie kopieert de vergelijking van ign insider?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:55:02 #85
20023 Retro
studio bruxelles
pi_12735531
Zie ik nou o.a Spawn en Link op de bovenstaande screenshots?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:01:55 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_12735687
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:55 schreef Retro het volgende:
Zie ik nou o.a Spawn en Link op de bovenstaande screenshots?
Ja, spawn zit bij de xbox versie en link bij de ngc versie.
pi_12736003
Thanks Roy! Had 'm niet gezien (en yep, als ik even 'release' in de zoektermen had opgenomen had 'ie bovenaan de lijst gestaan). Als dat lijstje klopt ga ik in elk geval ERG blij zijn; heb morgen een vrije dag - eens kijken of ik 'm dan al kan bemachtigen voor de X-Box!
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:27:16 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12736032
Veel plezier Striffelbuur

Bij mij ligt ie de 26e op de deurmat

pi_12737076
Ah ja, ik tel weer verkeerd :-) Bij mij dus inderdaad ook volgende maand - ik heb de mazzel dat een paar collega's een mega-vet scherm hebben staan op kantoor, en de japanse import-versie voor de PS2 bleken te hebben, dus sinds 2 dagen ben ik alvast een beetje aan het opwarmen na werktijd... nog 1 maandja wachten, en dan kan ik ook thuis vechten...

Nu maar hopen dat m'n vriendinnetje net zo into Soul Calibur II raakt als in DOA3, want Soul Calibur blijft toch echt wel HET ultieme vechtspel!

pi_12802089
Ben idd benieuwd hoe de controlls gaan werken. Op de dreamcast waren die controlls UBER op die controller(zijn ze nog steeds, overigens ) Qua graphics en gameplay zal er niet veel veranderen als aan 1, dat is ook nadrukkelijk gezegt. Alleen de echte lovers (like me) zullen enkele verschillen merken.

Wat wel anders is :
Nieuwe mannetjes
Nieuwe stages
Nieuwe controller
Iets smoothere graphics, maar bijna geen verschil.

Je kan hem bij free-record-shop al voorbestellen.

Lambo of Rekt
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:35:41 #91
10785 Smots
pi_12802120
ik wil eik ook wel zo'n universal arcadestick hebben....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12802734
hebben hebben hebben!

Maar ik ga niet meer reserveren denk ik, niet meer na het Zelda-debacle .

vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:13:05 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12802776
Ik heb hem bij de FRS besteld, gratis Strategy Guide.

Gratis = goed

pi_12803041
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

Gratis = goed

Op welke dag komt hij uit? Dan weet ik of ik eventueel in Maastricht of in Nijmegen moet reserveren .
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:24:33 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12803083
26 september
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:25:09 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12803105
Ohw... En lexie: Release Dates

pi_12803148
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw... En lexie: Release Dates

Weet ik, maar ik moest even weten op welke dag van de week . Maar ik ben even actief geweest, en heb het zelf opgezocht. Het is dus een vrijdag... Hmzz, dat wordt lastig, zou hij ook weer al een paar dagen van tevoren verkocht worden?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:45:35 #98
10785 Smots
pi_12805379
quote:

Gratis = goed

een gratis guide?
da's héél niet verkeerd!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:48:05 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12805447
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:45 schreef Smots het volgende:

[..]

een gratis guide?
da's héél niet verkeerd!

Kan de link alleenniet meer vinden.. Stond in de FRS spam die ik elke week krijg. Verzenden kost me 3,75 (best veel op zich ) maar de guide is 15. Dat bespaar ik dan weer
pi_12806932
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kan de link alleenniet meer vinden.. Stond in de FRS spam die ik elke week krijg. Verzenden kost me 3,75 (best veel op zich ) maar de guide is 15. Dat bespaar ik dan weer

Jep en dan met free id krijg je nog korting of heb je dat niet?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:47:17 #101
10785 Smots
pi_12807254
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verzenden?
Je kunt 'm toch ook gewoon ophalen in een FRS-winkel?
dan kost het je nix extra
en die link is toch gewoon deze?
  • Playstation 2
  • Xbox
  • Gamecube
  • The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_12807365
    Pre-Order kun je niet ophalen in de winkel...
    pi_12807453
    quote:

Gratis = goed

Of play.com ... 35 pond = 50 euro ipv 60
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:15:34 #104
    10785 Smots
    pi_12807906
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 13:51 schreef ShadoW17 het volgende:
    Pre-Order kun je niet ophalen in de winkel...
    oh, OK
    (dat wist ik niet)
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:31:52 #105
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12809781
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 13:47 schreef Smots het volgende:

[..]

Verzenden?
    Je kunt 'm toch ook gewoon ophalen in een FRS-winkel?
    dan kost het je nix extra
    en die link is toch gewoon deze?

• Playstation 2
  • Xbox
  • Gamecube

• Link klopt inderdaad, maar zoals al gezegd. Pre-Order word thuisbezorgd
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:45:28 #106
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_12810084
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 17:41 schreef HomerJ het volgende:
    net in-game filmpje gezien,

Grafisch en de moves zien er super geil uit,

Maar, het lijkt mij eigenlijk beetje saai worden, er is geen interactieve spelomgeving, en heeft iemand nog extra features?

Ik ben nooit echt zo gesteld op vechtgames maar nu ik het in-game heb gezien weeet ik het niet meer zeker
    http://www.n-gamer.com/videos/soulcalibur2/mitsurugivstalim.wmv

vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:48:16 #107
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_12810141
    De gamecube versie kan je al bij FRS geen guide krijgen die is al op

pi_12816041
    quote:
    De gamecube versie kan je al bij FRS geen guide krijgen die is al op
    Kwam je daar achter toen je de bestelling wilde plaatsen, of vertelde men je dit bij de winkel?

Ik heb zelf een bestelling staan voor de X-Box versie, maar als die strategy guide nu al op zou zijn, ga ik die order mooi cancelen, en haal ik het spel liever gewoon op, wanneer ik op weg van mijn werk naar huis langs een van de vele Free Record Shops hier in A'dam kom.

zaterdag 30 augustus 2003 @ 17:57:22 #109
    65537 gimeone
    you asked for an opinion?..
    pi_12832539
    So ik heb net met een vriend soul callibur 2 demo op ps2 gespeeld en het is zoo bruut gewoon its a wanna have
      zondag 31 augustus 2003 @ 07:34:42 #110
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12843079
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 17:57 schreef gimeone het volgende:
    So ik heb net met een vriend soul callibur 2 demo op ps2 gespeeld en het is zoo bruut gewoon its a wanna have
    Ja wel cool he.
    Heb hem zelf ook al gespeeld.
    Halo Stats
    360 Blog
      zondag 31 augustus 2003 @ 13:37:31 #111
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12846269
    HomerJ:
    quote:
    BradyGames' Soul Calibur II Official Fighter's Guide provides coverage of all classic fighters as well as new combatants, like Necrid. Players will find killer strategy, including move lists and combos for every fighter. Each mode of play, including the all-new Weapon Master mode, is also covered to help gamers get the most out of the game. Weapon lists, plus detailed coverage of the special guest fighters for each platform--Link, Heihachi, and Todd McFarlane's Spawn, are also provided
    Er is dus maar één guide... Niet voor elke console een andere.
      maandag 1 september 2003 @ 10:00:21 #112
    10785 Smots
    pi_12865915
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 17:57 schreef gimeone het volgende:
    You BET!
    Dit wordt echt zo'n broekvullend geil spel....
    pi_12976629
    Heb 'em een paar dagen terug bij FRS besteld, strategy guides hadden ze nog, dus dat komt mooi uit... opzich heb je helemaal geen extra voordeel ofzo, want je betaalt 65 euro voor het spel met gratis strategy guide.... terwijl je bij cd-wow.nl dus zo'n beetje 50 euro betaald voor alle versies, precies die vijftien euro verschil die die strategy guide los zou kosten..

Maar goed, wel leuk om z'on boek erbij te hebben. Kan niet meer wachten op dit spel...

"The best fraude is like the best music or the best mathmatics... it has an elegant simplicity"
    pi_12976657
    Het leuke is dat je over een maand of 2-3 gewoon 25-30 euro voor deze game betaald.
    En als je geluk hebt zit er soms ook iemand bij die de game verkoopt met de strategy guide voor deze prijs..

Net zoals de Limited Edition voor Zelda(GC) daar kun je tegenwoordig ook niet snel meer dan 40 euro voor vangen!!

Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
    pi_12976788
    Heb het al een paar dagen en het is idd een zeer vet spel.. Heb je de Weapon Master mode uitgespeeld, krijg je nog 2x zoveel extra missions Nu nog ff alle secrets unlocken/kopen.
      woensdag 10 september 2003 @ 19:13:52 #116
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13077089
    quote:
    Soul Calibur 2 verkoopt goed in VS

10-09-2003 | Daniël de Keizer

Namco wist al op de launch van Soul Calibur 2 in de Verenigde Staten meer dan een miljoen exemplaren te verkopen.

Namco heeft bekend gemaakt dat haar nieuwste fighter Soul Calibur 2, de verkooprecords van het bedrijf in de Verenigde Staten wist te verbreken. Namco heeft nooit eerder zoveel exemplaren van een spel op één dag weten te verkopen, aldus GamesMarkt.de.
    Welgeteld 1,6 miljoen exemplaren gingen over de toonbank, daarbij rekening houdend met het feit dat de game voor alle drie de consoles tegelijkertijd is uitgebracht. Desalniettemin een prestatie om trots op te zijn.

Soul Calibur II weet de mythe te doen herleven en laat je opnieuwe vechten met de meest uiteenlopende karakters. Vecht met de corrupte Soul Calibur die door Nightmare wordt gedragen, of verdrijf het kwaad via de staf van Kilik. Een ontzettend diepe en interessante vechtgame waar Namco met recht trots op mag zijn.

Op 26 september zal de game voor zowel Playstation 2, Xbox als GameCube verschijnen, en zal duidelijk worden of het spel hier ook zo goed zal gaan verkopen.

Nog maar iets meer dan 2 weken

woensdag 10 september 2003 @ 20:57:41 #117
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_13079625
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 03:21 schreef Rens2001 het volgende:
    Heb het al een paar dagen en het is idd een zeer vet spel.. Heb je de Weapon Master mode uitgespeeld, krijg je nog 2x zoveel extra missions Nu nog ff alle secrets unlocken/kopen.
    Ruik ik hier iets verdachts!?
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      woensdag 10 september 2003 @ 21:08:20 #118
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_13079942
    nouw weet ik dus niet of ik um voor GC of xdoos moet kopen
    pi_13083085
    is dit kreng nou al uit of niet

Las ik @ planet: http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/contentid=399845/sc=fac770

If Matrix was here, he'd laugh too
    pi_13084423
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 22:42 schreef Cool_Runner het volgende:
    is dit kreng nou al uit of niet

Las ik @ planet: http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/contentid=399845/sc=fac770

In amerika ja...

Maar weet iemand waar ik die arcade stick kan kopen?
    (liefst nederlandse webshop ofzo)

woensdag 10 september 2003 @ 23:31:53 #121
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13084530
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 20:57 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Ruik ik hier iets verdachts!?

Xbox versie is technisch ietsjes beter, krachtigere console immers. Maar de Cube versie heeft Link
      woensdag 10 september 2003 @ 23:32:53 #122
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13084564
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 23:27 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

In amerika ja...

Maar weet iemand waar ik die arcade stick kan kopen?
    (liefst nederlandse webshop ofzo)

InsideGamer.nl ?
    pi_13084989
    80 euro....

Op lik-sang is ie 45 euro

Maar ik vind die die hier uitkomt wel mooier van vorm. alleen da gedoe dat hij op alles consoles aangesloten kan worden bevalt me niet...
    En op iedere knop 3 dingskes erop van wat het is :S

pi_13143432
    Bij www.gamerelease.nl kun je SC2 preorderen voor maar 42 euro inclusief verzendkosten. Wees er wel snel bij, want volgens mij loopt de actie maar tot 15 September.
    Ik heb de mijne er ook besteld, nu maar hopen dat ze te vertrouwen zijn .
    pi_13170797
    Heb ik ook gedaan!
    Maar weet niemand waar je die arcade stick van nuby kan bestellen???

(Die universele is dat)

maandag 22 september 2003 @ 18:13:45 #126
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13364772
    Wie is eigenlijk de japanse ontwikkelaar?

Of is het een strikvraag en bedoelen ze Namco?

pi_13365055
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Xbox versie is technisch ietsjes beter, krachtigere console immers. Maar de Cube versie heeft Link

En de playstation versie heeft de beste controller (face it). En waar gaat het uiteindelijk om? Juist, gameplay
    Sold my Soul to Sony
    pi_13367417
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 18:24 schreef Jebus het volgende:

[..]

En de playstation versie heeft de beste controller (face it). En waar gaat het uiteindelijk om? Juist, gameplay

Nee, om Link .
    pi_13367514
    Als ik Link wil ga ik wel Zelda spelen.
    Sold my Soul to Sony
    pi_13367605
    Ik heb dit spel nou al een week en vind er erg weinig aan !

Het brengt niks vernieuwends op Vechtspellen gebied , als ik jullie was zou ik hem eerst huren voordat ik me geld zo zou weggooien !

pi_13367866
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 20:21 schreef Jebus het volgende:
    Als ik Link wil ga ik wel Zelda spelen.
    Ik wil ieder spel spelen waar Link in voorkomt .
    pi_13367902
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 20:24 schreef Henk-E het volgende:

Het brengt niks vernieuwends op Vechtspellen gebied , als ik jullie was zou ik hem eerst huren voordat ik me geld zo zou weggooien !

Gelukkig heb ik geen vechtspel meer gekocht sinds Street Fighter 2, dus of het vernieuwend is of niet maakt niet zoveel uit .
    pi_13368358
    donderdag of vrijdag komt ie binne
      maandag 22 september 2003 @ 22:03:17 #134
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13370914
    quote:
    Face what? Beste controller? Mwahaha dan heb ik nog liever dat houtblok van de xbox.
      maandag 22 september 2003 @ 22:13:49 #135
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13371232

Hori Digital Pad voor de Cube. Juist. Old Skool Snes pad. Dát is de controller die je moet hebben

pi_13371324
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

Hori Digital Pad voor de Cube. Juist. Old Skool Snes pad. Dát is de controller die je moet hebben

playstationdemo is trouwens best lelijk, lekker spikkels
    ben erg benieuwd naar de xbox versie, en of de cube er beter uitziet dan de ps2, ik neem aan dat het op de cube iig wel rustiger is om naar te kijken.

maandag 22 september 2003 @ 22:26:31 #137
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13371646
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

(ik hoop dat de schouderknoppen wat sterker zijn dan die van de SNES, anders is een beetje stevig spelen alweer funest)

Maar eigenlijk.

Nuh-uh:

.

maandag 22 september 2003 @ 22:54:40 #138
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_13372492
    De X-Box versie word het best las het in de nieuwe Game Quest.
    Zoals
    Grafisch
    De laad tijden
    En het opslaan van het spel.
    Deze dingen gaan sneller bij de X-Box dan bij een andere console.

*Zege aan de X-Box*
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 22 september 2003 @ 22:56:10 #139
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13372544
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:26 schreef speknek het volgende:

[..]

(ik hoop dat de schouderknoppen wat sterker zijn dan die van de SNES, anders is een beetje stevig spelen alweer funest)

Maar eigenlijk.

Nuh-uh:

[afbeelding].

Ik kan niet zo goed met zo´n grote knuppel overweg
      maandag 22 september 2003 @ 22:56:58 #140
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13372565
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:54 schreef gijsje79 het volgende:
    Zoals
    Grafisch
    De laad tijden

*Zege aan de X-Box*

Wow, gefeli
    pi_13372707
    quote:
    Zoals
    Grafisch
    De laad tijden

*Zege aan de X-Box*

in de pu () werd juist de NGC versie weer redelijke de hemel ingprezen.., dit doordat link er in voor kwam en de graphics niet eens zo heel veel 'achter liepen' op de X-box versie...
      maandag 22 september 2003 @ 23:02:15 #142
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13372739
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik kan niet zo goed met zo´n grote knuppel overweg
    Hij's wel een beetje intimiderend huh? .
      maandag 22 september 2003 @ 23:02:39 #143
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13372755
    Graphics zijn gelijkwaardig op Cube en Xbox. Alleen de Xbox laadt wat sneller.
      maandag 22 september 2003 @ 23:16:10 #144
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13373187
    Volgens IGN:
    quote:
    And the GameCube build runs smoothest of the three, according to our own head-to-head
    (alhoewel ik de head to head zelf niet kan bekijken)

volgens Gamespot:

quote:
    At any rate, the Xbox version edges out the other two in terms of overall visual quality, but you might not notice except on a high-definition TV.
    pi_13373901
    nou.. mij hoor je niet klagen ovr de laadtijden van de cube games
    pi_13373914
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar eigenlijk.

Nuh-uh:

[afbeelding].

kun je deze eigenlijk al ergens bestellen???
    pi_13378168
    Heeft iemand hem toevallig al gespot bij de FRS ofzo?
    Nee
    pi_13378783
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 23:01 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

in de pu () werd juist de NGC versie weer redelijke de hemel ingprezen.., dit doordat link er in voor kwam en de graphics niet eens zo heel veel 'achter liepen' op de X-box versie...

Ja en wie had er de beste controller ? Je kan gewoon veel sneller bewegen over de ps2 controller. Ok SC2 is niet zo'n snel spel, maar echt snelle fighting games (Guilty Gear, Marvel vs Capcom) moet je gewoon of met arcadestick of met ps2 controller doen IMO.
    Sold my Soul to Sony
      dinsdag 23 september 2003 @ 11:07:38 #149
    10785 Smots
    pi_13379278
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 23:01 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ja, haha!
    dan noem je ook iets op, zeg.
    Als de Gamecube een gleuf had, zouden die gasten van de PU proberen om hun sjonis erin te stoppen.
      dinsdag 23 september 2003 @ 14:40:09 #150
    10785 Smots
    pi_13384430
    update: PS2-versie is binnen.
    zeg maar dag met je handje tegen de vrije tijd
      dinsdag 23 september 2003 @ 14:44:40 #151
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13384516
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 14:40 schreef Smots het volgende:
    update: PS2-versie is binnen.
    zeg maar dag met je handje tegen de vrije tijd
    Wanneer heb je jouw review af?
      dinsdag 23 september 2003 @ 14:51:46 #152
    10785 Smots
    pi_13384699
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wanneer heb je jouw review af?

pffffffffffff, geen idee.
    ik heb nog redelijk wat shit liggen om te reviewen, maar deze krijgt wel voorrang.
    Dus reken op ergens volgende week.
      dinsdag 23 september 2003 @ 14:59:54 #153
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13384917
    Ben benieuwd! Ik mijn review exemplaar als het goed is morgen binnen ofzo Cube versie!
    pi_13385363
    quote:
    Zoals
    Grafisch
    De laad tijden

*Zege aan de X-Box*

Duh! .
    -
    pi_13385450
    quote:
    (face it).
    What the fuck heeft een controller met gameplay te maken? .
    Het is trouwens ook een kwestie van smaak natuurlijk.. .
    -
    pi_13387823
    Voor PS2 en XBOX ligt hij hier al in de winkel... voor GC niet
    Lambo of Rekt
    pi_13387937
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 20:24 schreef Henk-E het volgende:

ROFLOL gooi jij maar gauw je console weg.
    Lambo of Rekt
    pi_13391757
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 16:31 schreef EggsTC het volgende:
    Idd.. zoals ik heb begrepen is nintendo wat te laat met leveren en krijgen de winkels het morgen binnen.
    pi_13392365
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 16:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ROFLOL gooi jij maar gauw je console weg.

Euh waarom ??

Ik heb alle drie de next-gen Consoles , speel al sinds mijn 4e jaar (atari 2600) en dan ga jij me vertellen dat ik mijn console weg moet gooien ! GOEIE GRAP !!!!

Maar kan je mij dan even vertellen wat er zo revolutionair aan dit spel is!

Wat voegt het toe aan andere vechtgames ???

Mij benieuwen naar je antwoord!

pi_13392429
    BART SMIT verkoopt em al op xbox en ps2 !
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      dinsdag 23 september 2003 @ 21:03:53 #161
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_13395244
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 16:31 schreef EggsTC het volgende:
    Halo Stats
    360 Blog
    pi_13398421
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

What the fuck heeft een controller met gameplay te maken? .
    Het is trouwens ook een kwestie van smaak natuurlijk.. .

Bij een wedstrijd tussen twee even goede spelers, waarvan 1 een xbox controller heeft en de ander een ps2 controller heeft, wint degeen met de ps2 controller denk ik. hoeft niet. whatever.
    Sold my Soul to Sony
      dinsdag 23 september 2003 @ 22:40:50 #163
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13398587
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 22:35 schreef Jebus het volgende:

[..]

Bij een wedstrijd tussen twee even goede spelers, waarvan 1 een xbox controller heeft en de ander een ps2 controller heeft, wint degeen met de ps2 controller denk ik. hoeft niet. whatever.

Degene met de Xbox controller heeft het spel al een half jaar, de PS2 controller speelt voor de eerste keer. Ik denk dat de Xboxer wint. Hoeft niet. Whatever.
    pi_13399192
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 22:35 schreef Jebus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bekend bent met het fenomeen Controller S?
    Manyways, het is maar net waar je van houdt, uiteindelijk komt het neer op pure skills.. .
    -
      woensdag 24 september 2003 @ 18:50:26 #165
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13417450
    Maar 49 euro bij de MediaMarkt Bijlmer voor de NGC versie.
    pi_13423660
    ik heb hem besteld voor 42 euro incl verzend

Komt zaterdag binnen alst goed is

woensdag 24 september 2003 @ 22:54:40 #167
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13423810
    Psies, ik heb hem ruim drie dagen eerder .
    pi_13424088
    ach die paar daagjes..

Maar waar kun je ergens die arcade stick bestellen want die MOET ik hebben

pi_13425965
    quote:
    Op woensdag 24 september 2003 22:49 schreef ShadoW17 het volgende:
    ik heb hem besteld voor 42 euro incl verzend

Komt zaterdag binnen alst goed is

Hoe weet je al dat je hem zaterdag binnenkrijgt?
    pi_13426365
    damn wat een verslavend goede game he Heb de avond zitten spelen.. Kilik is nu al m'n favorietje
      donderdag 25 september 2003 @ 10:29:52 #171
    68961 SuperZuignap
    I suck! Really good!
    pi_13428596
    Zijn er hier mensen die Soul Calibur 2 voor de PS2 als pre-order hebben besteld bij de Free Record Shop en hem al binnen hebben gekregen.
    Ik heb hem gisteren nog niet gehad, terwijl hij dinsdag al in de winkel lag.
      donderdag 25 september 2003 @ 12:02:25 #172
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13430681
    Dat is me vaker voorgekomen, daarom preorder ik de spellen niet meer. Het is echt oervervelend om een paar dagen langer dan de rest te moeten wachten.
      donderdag 25 september 2003 @ 12:07:52 #173
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13430818
    Orderstatus staat bij mij nog steeds op "In bestelling bij onze leveranciers"

Maar ach, een paar dagen maakt ook niet uit

donderdag 25 september 2003 @ 15:38:26 #174
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13435908
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 10:29 schreef SuperZuignap het volgende:
    Zijn er hier mensen die Soul Calibur 2 voor de PS2 als pre-order hebben besteld bij de Free Record Shop en hem al binnen hebben gekregen.
    Ik heb hem gisteren nog niet gehad, terwijl hij dinsdag al in de winkel lag.
    Ik heb ook de Gamecube vesie bij FRS besteld,

Zou hem woensdag krijgen en vanmidag weer niet bij de post

pi_13436912
    Ik heb hem net ook maar bij de nedgame opgepikt (gamecube versie).
    Moet alleen tot morgen wachten voordat ik hem kan spelen
      donderdag 25 september 2003 @ 16:25:47 #176
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13437418
    ondertussen mailtje van FRS.nl

Beste Soul Calibur 2 klant,

De release van de door jou als Pre Order bestelde game "Soul Calibur" valt helaas exact samen met een inventarisatie in ons logistieke centrum.

Hierdoor zijn we helaas niet in staat geweest de game tijdig naar je toe te sturen.

In plaats van dat de game gewoon op de release dag op je deurmat ligt zoals we dat graag zien zullen wij uiterlijk morgen alle openstaande bestellingen alsnog versturen, zodat je je nieuwe game in ieder geval nog dit weekend in huis hebt.

Onze welgemeende excuses voor deze onverwachte vertraging.

Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de "CONTACT" button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina's voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP

donderdag 25 september 2003 @ 16:26:28 #177
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13437438
    quote:
    Beste Soul Calibur 2 klant,

De release van de door jou als Pre Order bestelde game "Soul Calibur" valt helaas exact samen met een inventarisatie in ons logistieke centrum.

Hierdoor zijn we helaas niet in staat geweest de game tijdig naar je toe te sturen.

In plaats van dat de game gewoon op de release dag op je deurmat ligt zoals we dat graag zien zullen wij uiterlijk morgen alle openstaande bestellingen alsnog versturen, zodat je je nieuwe game in ieder geval nog dit weekend in huis hebt.

Onze welgemeende excuses voor deze onverwachte vertraging.

donderdag 25 september 2003 @ 16:26:43 #178
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13437446
    quote:
    Zoals
    Grafisch
    De laad tijden

*Zege aan de X-Box*

Nee jammer, X-box goeie 2e plek
    1 woord: Link
    pi_13438709
    Link is vet
    Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
      donderdag 25 september 2003 @ 18:19:45 #180
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_13440229
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 16:26 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Nee jammer, X-box goeie 2e plek
    1 woord: Link

Link is toch wel zo vreselijk uncool ivgl met Blade
    Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
      donderdag 25 september 2003 @ 19:01:56 #181
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13441221
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 18:19 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Blade

Die doet ook echt mee
    pi_13441711
    Morgen binnen hij is vandaag verzonden !
    pi_13442610
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 19:22 schreef ShadoW17 het volgende:
    Morgen binnen hij is vandaag verzonden !
    Same here
      donderdag 25 september 2003 @ 20:01:34 #184
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13442641
    Ik misschien pas zaterdag Maar wel met guide
      donderdag 25 september 2003 @ 21:19:27 #185
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13444615
    ik ga hem wel een keer bij jou proberen roy
    Ik houd nou ook weer niet zó van fighters dat ik er 60 euro voor wil uitgeven..
      donderdag 25 september 2003 @ 21:49:16 #186
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_13445506
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die doet ook echt mee

Spawn dan, same difference
    Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
    pi_13448260
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 21:19 schreef gieling het volgende:
    ik ga hem wel een keer bij jou proberen roy
    Ik houd nou ook weer niet zó van fighters dat ik er 60 euro voor wil uitgeven..
    Hoefde ook niet, ik heb m besteld voor 40,50
      donderdag 25 september 2003 @ 23:46:00 #188
    18360 cYbErTiM
    Moet Niet Zeuren!
    pi_13448599
    Heb het net ff gespeeld, maar waarom heeft dit spel ze eigen topic met 9 pagina's aan enthousiaste mensen die reageren?
    Vind het eigenlijk een gewoon vechtspel Niet zo heel bijzonder.. ziet er wel goed uit enzo (xbox). Als je met 1 van die vrouwtjes loopt te knokke zie je zelfs der busten mee bouncen
    Je leeft maar één keer...
      donderdag 25 september 2003 @ 23:47:04 #189
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13448620
    Tis geen gewoon vechtspel. Soul Calibur is kunst
    pi_13448917
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Tis geen gewoon vechtspel. Soul Calibur is kunst

Zeker kunst (dat was deel 1 zeker al en ik hoor zo dat 2 nog beter is )

pi_13448928
    quote:
    Op donderdag 25 september 2003 23:46 schreef cYbErTiM het volgende:
    Heb het net ff gespeeld, maar waarom heeft dit spel ze eigen topic met 9 pagina's aan enthousiaste mensen die reageren?
    Vind het eigenlijk een gewoon vechtspel Niet zo heel bijzonder.. ziet er wel goed uit enzo (xbox). Als je met 1 van die vrouwtjes loopt te knokke zie je zelfs der busten mee bouncen
    Juist dat bedoel ik dus ook te zeggen , het voegt totaal niks toe !!!

Zie mijn vorige post !!

quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 19:30 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Euh waarom ??

Ik heb alle drie de next-gen Consoles , speel al sinds mijn 4e jaar (atari 2600) en dan ga jij me vertellen dat ik mijn console weg moet gooien ! GOEIE GRAP !!!!

Maar kan je mij dan even vertellen wat er zo revolutionair aan dit spel is!

Wat voegt het toe aan andere vechtgames ???

Mij benieuwen naar je antwoord!

pi_13451184
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 00:00 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Zeker kunst (dat was deel 1 zeker al en ik hoor zo dat 2 nog beter is )

Toch is die op de XBOX alleen die knopjes zitten te dicht bij! geef mij maar de ps2 uitvoering
    pi_13452341
    Heb de GC versie en wat een topgame weer! alle oude gasten en nieuwe (zoals Raphael) zitten er in.
    Favorietje blijft Kilik, Link is ook erg gaaf, maar ik heb het gevoel dat die niet zulke goede attacks heeft als de anderen
      vrijdag 26 september 2003 @ 13:34:54 #194
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_13457342
    Wel snotjandikkie.., Ik hoor links en rechts " 't gaat slecht met de cube, weinig verkopen, blah blah" maar dus in heel Amersfoort noord geen SC2 voor de cube te krijgen he, allemaal uitverkocht, genoeg PS2 en XBox versies, maar geen GC versies "Dinsdag weer"

Moet ik nog naar de stad ook..

vrijdag 26 september 2003 @ 13:36:00 #195
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13457379
    In Delft stonden er nog 5 bij de Dixons... Ik heb mijn versie nog niet binnen btw
      vrijdag 26 september 2003 @ 14:08:41 #196
    10785 Smots
    pi_13458209
    Vraag aan Henk-E:
    hoe komt een game die volgens jou zo middelmatig is dan in godsnaam aan gemiddelde reviewscores van 94%,94% en 93% op
    Gamecube, Playstation 2, èn Xbox?
    pi_13458273
    quote:
    Juist dat bedoel ik dus ook te zeggen , het voegt totaal niks toe !!!
    Als je helemaal niets weet van fighting games, hou dan aub je mond dicht.

pi_13461948
    Mooi, dus dat spel is eindelijk uit?
    Zal een dezer dagen dan eens naar de winkel gaan
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_13463055
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 14:08 schreef Smots het volgende:
    Vraag aan Henk-E:
    hoe komt een game die volgens jou zo middelmatig is dan in godsnaam aan gemiddelde reviewscores van 94%,94% en 93% op
    Gamecube, Playstation 2, èn Xbox?
    Ik ga niet op reviewsites af, mijn excuses hiervoor!
    Ik heb een eigen mening en daar heb ik altijd nog het meeste aan gehad!
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je helemaal niets weet van fighting games, hou dan aub je mond dicht.

Grapjas !!
      vrijdag 26 september 2003 @ 17:50:57 #200
    10785 Smots
    pi_13464352
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 17:05 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Ik ga niet op reviewsites af, mijn excuses hiervoor!
    Ik heb een eigen mening en daar heb ik altijd nog het meeste aan gehad!

Dat vroeg ik niet....
    Ik vind het alleen een beetje 'speciaal' dat jij in je uppie ervan overtuigd bent dat dit geen goede game is, terwijl zo'n beetje iedereen die er verstand van heeft (de gehele gezamelijke gamespers) iets anders beweeert.
      vrijdag 26 september 2003 @ 17:55:43 #201
    28309 Wunk
    pi_13464438
    He he...., ik heb 'em.., nog maar 1tje in in HEEL amersfoort, 5 winkels af geweest, allemaal uitverkocht of laat geleverd voor de Cube, dat geloof je toch niet.., voor de PS2 meer als zat.., Xbox ook nog wel, maar minder..

Zometeen eerst maar eens even spelen zodra m'n huisgenoot klaar is met z'n nieuwe DVD speler te klooien (ouwe was kapot)

M'n broertje zal het helaas moeten stellen met Pikmin (niet totaal helaas, heb ik er zelf ook nog wat aan, hahaaaa)

vrijdag 26 september 2003 @ 17:59:25 #202
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13464520
    quote:
    Beste Roy,

In deze mail vind je de status van de bestelling die je op onze site geplaatst hebt:

article number artist title items ordered order status
    782173 boek Namco Namco: Soul calibur 2 guide 1 verzonden
    782475 GameCube Soul calibur 2 1 verzonden

vrijdag 26 september 2003 @ 18:00:19 #203
    10785 Smots
    pi_13464537
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

heb je die guide met CD erbij?!?!?!
      vrijdag 26 september 2003 @ 18:04:34 #204
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13464620
    Guide met cd ?

Daar weet ik nix van?

vrijdag 26 september 2003 @ 18:05:32 #205
    10785 Smots
    pi_13464641
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Guide met cd ?

Daar weet ik nix van?

er is een limited edition van (ik geloof) de brady guide uitgekomen waar een cd bij zat met daarop de soundtrack van de game.
      vrijdag 26 september 2003 @ 18:07:24 #206
    10785 Smots
    pi_13464674
    deze dus, maar dan limited
      vrijdag 26 september 2003 @ 18:07:50 #207
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13464683
    Nee, volgens mij is die het niet

Ik denk de gewone. Er staat nl nix op de site van FRS.

vrijdag 26 september 2003 @ 18:10:40 #208
    10785 Smots
    pi_13464739
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nee, volgens mij is die het niet

Ik denk de gewone. Er staat nl nix op de site van FRS.

naar mijn weten zijn er twee verschillende.
    Die van Brady en die van Piggyback (volgens mij is die van Piggyback het mooiste)

www.authorisedcollection.com

vrijdag 26 september 2003 @ 18:12:55 #209
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13464795
    Piggyback is altijd wel erg goed!
      vrijdag 26 september 2003 @ 18:19:30 #210
    10785 Smots
    pi_13464932
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Piggyback is altijd wel erg goed!

* Smots heeft van Piggyback:

En die van Soul Calibur 2 ga ik ook zeker halen!

{ik vind het alleen jammer dat de guide van Silent Hill 3 niet van Piggyback was, maar van Brady)

vrijdag 26 september 2003 @ 18:40:26 #211
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13465383
    hey Roy,

IK heb trouwens mailtje gekregen dat ie vandaag verstuurd is,

Nu hope dat het voor 5 uur was

vrijdag 26 september 2003 @ 18:43:01 #212
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13465445
    quote:
    Fri, 26 Sep 2003 17:55:14
    Nee dus. Maar dat maakt me toch nix uit aangezien ik toch pas maandag weer op mijn kamer ben.
      vrijdag 26 september 2003 @ 18:52:05 #213
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13465643
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee dus. Maar dat maakt me toch nix uit aangezien ik toch pas maandag weer op mijn kamer ben.

Eikels daar gaat mijn geplande weekend

Zaterdag: ontbijten soul caliber, drinken, soul caliber, avond eten soul caliber slapen. en zondag idem

pi_13465775
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 17:50 schreef Smots het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet....
    Ik vind het alleen een beetje 'speciaal' dat jij in je uppie ervan overtuigd bent dat dit geen goede game is, terwijl zo'n beetje iedereen die er verstand van heeft (de gehele gezamelijke gamespers) iets anders beweeert.

Persoonlijk vind ik er niks aan nee , dat klopt.

Omdat het gewoon helemaal niks toevoegt aan andere vechtspellen , of zijn de wapens nou zo speciaal ??

Want in speelbaarheid zie ik weinig verschil met bijvoorbeeld tekken.

Wat ik dan weer een goed vechtspel vind is Dead or Alive 2.
    Dit komt mede door de Tag Functie , wat dus een "toevoeging" is op andere vechtspellen.

Just my 2 cents!

Maar zou je mij kunnen vertellen wat jij er wel zou goed aan vind?

vrijdag 26 september 2003 @ 19:05:19 #215
    10785 Smots
    pi_13465898
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 18:59 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik er niks aan nee , dat klopt.

Omdat het gewoon helemaal niks toevoegt aan andere vechtspellen , of zijn de wapens nou zo speciaal ??

Want in speelbaarheid zie ik weinig verschil met bijvoorbeeld tekken.

Wat ik dan weer een goed vechtspel vind is Dead or Alive 2.
    Dit komt mede door de Tag Functie , wat dus een "toevoeging" is op andere vechtspellen.

Just my 2 cents!

Maar zou je mij kunnen vertellen wat jij er wel zou goed aan vind?

Dat kun je straks allemaal lekker lezen in mijn review.
    pi_13466020
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 19:05 schreef Smots het volgende:

[..]

Dat kun je straks allemaal lekker lezen in mijn review.

Okidokie !
      vrijdag 26 september 2003 @ 19:23:25 #217
    28309 Wunk
    pi_13466242
    Goed, net even een anderhalf uur mezelf in de cube versie verdiept, en hoewel ik meestal dit soort spellen geen ene hol aan vind (tekken kan me aan m'n reet roesten) vind ik 'em wel HEEL erg wijs..

Hij speelt lekker, je kunt gewoon lekker vechten zonder dat je denkt van: 'deed ik dat ?' als je een move uitvoert..

Bij tekken heb je zo snel het idee dat je met wat random op knoppen rammen nogal wat uithaalt, hier heb je echt het gevoel dat je een lekker vechtspel op de console aan het spelen bent

En allejezus wat ziet het er gelikt uit.., Link is toppie gerenderd hoor, hebben ze een knappe kop op gezet

pi_13469360
    Hij was er niet . Gelukkig had ik toch geen tijd om te spelen .
    pi_13470786
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2003 22:20 schreef Lexie het volgende:
    Hij was er niet . Gelukkig had ik toch geen tijd om te spelen .
    Bij mij ook niet.. en ik had ook geen tijd om te spelen.

Jij had toch ook buij gamerelease besteld?
    Ach waarschijnlijk morgen dan he

pi_13471987
    hijs wel lijp

moet alleen nog wennen aan de combo's.., groot verschil tusen SCII en SSB:M

iets ingewikkelder enzo

zaterdag 27 september 2003 @ 01:14:34 #221
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13472471
    Wat een raar systeem trouwens, dat A+B+K+G. Was het zoveel extra moeite er A+Y+X+B van te maken?
    En klopt het dat je eigenlijk helemaal geen speciale moves ala Street Fighter hebt?
      zaterdag 27 september 2003 @ 01:17:08 #222
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_13472496
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2003 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    PU-praat .

zaterdag 27 september 2003 @ 01:25:31 #223
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13472606
    Wat is er dan mis met de GC controller? Ik vind de lage plaatsing van de analoge stick bij de PS2 controller juist super irritant voor een precieze besturing.

edit- toegegeven, de anti-slip op de analoge stick van de GC maakt je duim wel eerder verrot na intensief spelen.

pi_13481716
    M'n broer had 'm gister al gehaald voor de Cube maar vandaag heb ik het voor het eerst gespeeld. Erg gaaf spel, maar ben 'r nog niet echt uit welke characters ik beter onder de knie wil krijgen... Ik denk Talim en Ivy

Soul Calibur II

pi_13481994
    talim is sweeeeet

gisteravond hele nacht gespeeld bij een vriend van me beste vechtspel sinds SF2T

zaterdag 27 september 2003 @ 18:01:51 #226
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13482088
    hoe kun je die coole [g] move uitvoeren, met al die lichtflitzen?
    pi_13482102
    Ik vind de Cube controller juist HEEL erg lekker spelen!

Alleen blocken doen we dus niet met B-knop maar met rechtsachter, en dan nog 3 knoppen voor Verticaal, horizontaal en schoppen, helemaal fantastisch Cube schijnt ook nog eens het best gecode te zijn (weinig tot geen framedrops) dus ik zou voor de cube gaan

zaterdag 27 september 2003 @ 18:04:02 #228
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13482117
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 18:02 schreef Xrenity het volgende:
    Ik vind de Cube controller juist HEEL erg lekker spelen!

Alleen blocken doen we dus niet met B-knop maar met rechtsachter, en dan nog 3 knoppen voor Verticaal, horizontaal en schoppen, helemaal fantastisch Cube schijnt ook nog eens het best gecode te zijn (weinig tot geen framedrops) dus ik zou voor de cube gaan

Welke framerate drops? Hij draait hier constant 60fps, met mooie gfx.
    pi_13482126
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 18:01 schreef BMH het volgende:
    hoe kun je die coole [g] move uitvoeren, met al die lichtflitzen?
    is heel lastig, ik kreeg em niet onder de knie voor de GC, soms lukte het wel. rechts en dan snel gevolgd door block, of links gevolgd door block, maar timing moet echt perfect zijn wil het lukken om een guard impact te doen
    pi_13482495
    wat amateuristisch btw, dat ze combo's aangeven met de toetsen van een ander platform

naja het went wel

zaterdag 27 september 2003 @ 18:29:47 #231
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13482587
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 18:24 schreef flappiewappie het volgende:
    wat amateuristisch btw, dat ze combo's aangeven met de toetsen van een ander platform
    Hoeveel platforms ken je met A B G K knoppen?
      zaterdag 27 september 2003 @ 18:29:50 #232
    28309 Wunk
    pi_13482590
    * Wunk heeft 2 adapters om z'n PS2 joypads op z'n cube aan te sluiten

Nog niet geprobeerd met SC2 overigens, GC controller speelt prima

zaterdag 27 september 2003 @ 18:40:26 #233
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13482799
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 18:24 schreef flappiewappie het volgende:

naja het went wel

die knoppen staan voor aanvallen [g] staat voor guard, [a] horizontale Aanval [b] voor verticaal & [k] voor kicken.

nog ff vraagje over de soul charge, hoe werkt et? (ok, bij de cube moet je gewoon je C-stick naar boven doen, maar wat dan?)

zaterdag 27 september 2003 @ 18:43:12 #234
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13482857
    Dan schijnen je aanvallen iets sterker te zijn. Z doet het ook trouwens (iets makkelijker).

Die guard van naar voren en G of naar achter en G is niet zo heel moeilijk hoor. Okee het lukt me vaker niet dan wel en ik gebruik dan ook meer side stepping, maar het zou ook niet leuk zijn als het altijd zomaar kon.

pi_13483881
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 17:40 schreef Kworb het volgende:
    M'n broer had 'm gister al gehaald voor de Cube maar vandaag heb ik het voor het eerst gespeeld. Erg gaaf spel, maar ben 'r nog niet echt uit welke characters ik beter onder de knie wil krijgen... Ik denk Talim en Ivy

Soul Calibur II

kheb Ivy al behoorlijk onder de knie, gaaf zwaardje is dat
    moh
      zaterdag 27 september 2003 @ 20:02:56 #236
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13484396
    Sueng Mina heeft een schattig wit slipje .

Eh .

Ik vind het overigens veel cooler om de Japanse stemmen aan te zetten. Die hebben ook veel meer tekst.

pi_13487492
    Ik heb m ook Echt een vet spel!
    ik ga weer verder
      zaterdag 27 september 2003 @ 23:04:56 #238
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_13487663
    mn nichtje heeft em dernet meegenomen... ik ga em ff spelen .
    Camera 1... 1!
    pi_13489952
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 20:02 schreef speknek het volgende:

Eh .

Ik vind het overigens veel cooler om de Japanse stemmen aan te zetten. Die hebben ook veel meer tekst.

Zitten de Japanse stemmen er ook in?

Die golem met die bijl is trouwens de coolste die er tussenzit . Alleen jammer dat hij zo traag is..

zondag 28 september 2003 @ 01:52:18 #240
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_13490934
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 01:02 schreef Lexie het volgende:

[..]

Die golem Astaroth met die bijl is trouwens de coolste die er tussenzit . Alleen jammer dat hij zo traag is..

.

Ik ben level 18 in de Weapon mode nu. Ik ben bij een missie waar ik Air Combo's moet doen, maar dat lukt me nog niet echt .

Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_13493045
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 01:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

.

Ik ben level 18 in de Weapon mode nu. Ik ben bij een missie waar ik Air Combo's moet doen, maar dat lukt me nog niet echt .

Heei, ik wist in ieder geval nog dat het een golem is .
      zondag 28 september 2003 @ 11:35:48 #242
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13493681
    Met soul caliber 2

Weet iemand hoe ik bij Chapter 6 stage 4 kan hale?

Staat: Use your guard impact to the enemy attacks.

Maar ik heb 50 seconden, als ik dat overleef dan is het failed, en je krijgt haar nooit dood, als je haar slaat gaat er een mini stukje af,

Ik vind trouwens link een beetje zwak ik heb heel goed met lima

pi_13493732
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 18:40 schreef BMH het volgende:

[..]

die knoppen staan voor aanvallen [g] staat voor guard, [a] horizontale Aanval [b] voor verticaal & [k] voor kicken.

nog ff vraagje over de soul charge, hoe werkt et? (ok, bij de cube moet je gewoon je C-stick naar boven doen, maar wat dan?)

w00ps.., ik heb he nog niet zoveel gespeeld (met zn 2-en gekocht en is nu bij de andere) volgend weekend zal ik me bek wel weer open trekken met kritiek, kblijf nu wel even stil
    pi_13494066
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 11:35 schreef HomerJ het volgende:
    Met soul caliber 2

Weet iemand hoe ik bij Chapter 6 stage 4 kan hale?

Staat: Use your guard impact to the enemy attacks.

Maar ik heb 50 seconden, als ik dat overleef dan is het failed, en je krijgt haar nooit dood, als je haar slaat gaat er een mini stukje af,

Ik vind trouwens link een beetje zwak ik heb heel goed met lima

precies op het goede moment stick voren en blocken doen, en dan gaat er veel leven bij haar af, ik was zo klaar met die missie

Damn, ik heb de eerste weapon master al weer uitgespeeld, zit nu alweer bij de xtra missies...

pi_13494488
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 01:02 schreef Lexie het volgende:

[..]

Die golem met die bijl is trouwens de coolste die er tussenzit . Alleen jammer dat hij zo traag is..

moet jke ff bij sound instellen, japanse stemmen zijn echt zoveel gaver!
    pi_13496612
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 12:24 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

moet jke ff bij sound instellen, japanse stemmen zijn echt zoveel gaver!

Maar kun je dan ook nog ergens de ondertiteling aanzetten? Alhoewel het natuurlijk een hoop crap is wat ze vertellen, wil ik het toch graag weten. En ik dacht dat ik de ondertiteling wel heb gezien bij de engelse stemmen, maar die was opeens weg

Raphael is nu trouwens mijn favoriet .

zondag 28 september 2003 @ 14:14:45 #247
    60430 Bartuc
    Pugno Pro Patria
    pi_13496694
    LvL 72 in Weapon Master nu.

Ik vind Nightmare wel relax spelen, lekker groot bereik met zijn zwaard.

pi_13496727
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 14:14 schreef Bartuc het volgende:
    LvL 72 in Weapon Master nu.

Ik vind Nightmare wel relax spelen, lekker groot bereik met zijn zwaard.

Heeft dat verder nog invloed op je prestaties, als je een hoger level hebt?
      zondag 28 september 2003 @ 14:38:00 #249
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_13497199
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 20:02 schreef speknek het volgende:

Eh .

Ik heb em nog niet.
    Maar ik wil wel weten hoe Ivy klinkt!
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
    pi_13497564
    Zit nu in level 7 of 8 bij de Weapon Master mode.. speel met Kilik... heb em nu al redelijk onder controle, maar nog niet helemaal.. blijven oefenen
      zondag 28 september 2003 @ 15:20:59 #251
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13498379
    Link rules echt met zijn special coole moves! probeer deze maar eens:

Gamecube controls:
    <-, <-, C->

deze ook:

v + Y, Y, y, y enz

Bold is vasthouden.

pi_13498543
    Als ik dit allemaal lees kan ik bijna niet wachten tot vrijdag ... enige nadeel van play.com die 8 dagen wachten voor senden. Maar wel 15 euro goedkoper.
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      zondag 28 september 2003 @ 15:26:43 #253
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13498576
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 15:26 schreef Webby het volgende:
    Als ik dit allemaal lees kan ik bijna niet wachten tot vrijdag ... enige nadeel van play.com die 8 dagen wachten voor senden. Maar wel 15 euro goedkoper.
    ik betaalde ook maar in de 40 eurie voor me cube versie

p.s. komt er ook een optie waarbij je de liedjes kunt kiezen voor een battle? die songs zijn zooo vet!

zondag 28 september 2003 @ 15:51:21 #254
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13499265
    WOW! net ff Time attack voor het eerst gedaan. Als je een aantal potjes wint krijg je een eindbaas: inferno! DAMN!! overal vuur en spatters. Te cool voor woorden (ookal ging ik toen dood)
      zondag 28 september 2003 @ 16:25:53 #255
    28309 Wunk
    pi_13500220
    In de story mode kun je echt een hoop unlocken, o.a. al een stuk of 3 hidden characters, heb ondertussen al wat dingen kunnen kopen ook met het geld wat je kunt winnen, 4 nieuwe wapens voor link, en de showcase waar link even z'n kunsten laat zien, supercool
    pi_13500407
    Ik moet zeggen dat ik de weapon master mode toch wel wat te makkelijk vind. Bij kilik heb ik de moves al wel redelijk onder de knie, maar ik verdedig en ontwijk nog niets. Toch sta ik nu al tegenover infernus in de weapon master mode (chapter 10).
    Ik denk dat ik hem binnenkort maar eens op hard mode ga proberen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')