abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10903074
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je deze info een beetje aanpast (minder spoilers) zou dat best een mooie opening zijn voor een eigen Soul Calibur 2 topic. Hint.

Ok,... komtie dan :

Soul Calibur II
[..]

Er komen 3 versies van Soul Calibur 2 :

YEAHHHHHHHHHHHHHHH mijn 2 favo-characters van 1 terug in 2 had niet beter kunnen wensen. Vooralsnog ongeslagen met Seung-Mina

Sophitia :

Seung Mina :

Ik zou EggsTC niet zijn zonder te spoilen (In deze post minder spoilers op verzoek)

Secrets

Fight as Yoshimitsu:
Complete chapter 2 in weapon master mode. The last area in chapter 2 (eastern-most mission) is a dungeon area. The final boss of the dungeon is Yoshimitsu. Beating him will unlock him in all modes.

Fight as Charade:
Complete chapter 2 in weapon master mode. The first mission in chapter 3 (western-most mission) will have you fighting Charade. Beating Charade by ring out will unlock it in all modes. Charade plays much like Edge Master/Inferno.

Fight as Cervantes:
Complete chapter 3 in weapon master mode. The last area in chapter 3 (the eastern-most mission) will occur on the Pirate Ship level, and the last character fought will be Cervantes. Beating him will unlock him in all modes.

Fight as Sophitia:
Complete chapter 4 in weapon master mode. The final area in the chapter (eastern-most) will be a dungeon, with the last Boss being Sophitia. Beat her to unlock her in all modes.

Fight as Seung Mina:
In weapon master mode, reach to chapter 6. Half way through the chapter, there will be a palace icon. This fight will be against Seung Mina. Defeating her will unlock her in all modes.

Review voor de geïntresseerden :

quote:
Welcome to the stage of history, dit is de slogan waar de Soul Calibur reeks eerder al bekend mee werd.
De reeks die reeds bestaat uit 2 delen (Soul Edge en Soul Calibur), is nu toe aan zijn derde update.
Waar Soul Edge de nieuwe standaard zette voor beat 'em ups op de Playstation, en Soul Calibur
de standaard zette (en nog steeds is) voor de Dreamcast, belooft dit derde deel dit opnieuw te doen.
Die standaard was er dan ook wel met een reden.
Soul Calibur op de Dreamcast verbaasde vriend en vijand met een beat 'em up waardig van herkenning.
Voor het eerst in de gamegeschiedenis werd een verhaal zo goed vertelt in een fighting game.
Dit samen met de beste graphics toen verkrijgbaar, en de meest uitgebreide gameplay op gebied van vecht stijlen maakte van Soul Calibur de topper der toppers op beat em up gebied.
Nu hoor ik je al denken Is dit een review van Soul Calibur, of een preview van Soul Calibur 2 ?!,
het is namelijk zo dat Soul Calibur 2 nog steeds dezelfde basis zal gebruiken als SC1. En dat is maar goed ook!

Op gebied van gameplay zullen er niet zo veel verschillen zitten tegenover de eerste. Iedere speler zal met gebruik van zijn unieke stijl en wapen(s), de andere KO (Knock-Out), of uit de ring moeten slaan.
Allemaal normale shit zou je zo denken, maar de pracht ligt in de mogelijkheden om dat te doen.
Zoals zijn voorganger zal er weer een shitload aan characters zijn.
Enkele oude bekenden van SC1 (Mitsurugi met zijn katana, Ivy met haar Ivy blade, Taki met haar ninja daggers, etc ),
alsook nieuwe characters (Hon Yun Tsung met zijn chinese sword, Tarim met haar twin sajinkai, etc ) zullen van de partij zijn.
Exclusief voor de GameCube versie zal dan nog eens Link, van de legendarische the Legend of Zelda reeks erin zitten.
Hij zal met behulp van zijn duurzame Master Sword het kwaad tegemoet gaan.
Ook zal hij beschikken over zijn trouwe boog (met pijlen welteverstaan ), en zijn bombs. Het verhaal zal niet worden beïnvloed door deze speler.
4 jaar na de gebeurtenissen van Soul Calibur, waar alles draaide om het bad-ass Soul Edge zwaard dat uiteindelijk in de duisternis werd verdoemd, zal het nu weer,
samen met het gruwelijke gedrocht dat het onder controle kan houden, zijn intreden maken.
Dit is in het kort waarover het spel gaat, klinkt misschien allemaal wel wat cliché, maar geloof me maar, dat is het niet ^^.

Op gebied van graphics is dit, net zoals zijn voorganger, een echt meesterwerkje! De achtergronden zijn erg levendig en kleurvol.
Zo beweegt het water zeer natuurgetrouw, en zullen de brandende fakkels prachtige schaduwen op de muren toveren.
Ook zijn de bewegingen (en dit zijn er veel) allemaal tot in de puntjes uitgewerkt.
Hoe de sounds zullen zijn in de Europese versie weet ik nog niet. Zullen ze de ingesproken tekst, die normaal in het Japans zijn, vertalen naar het Engels? Iets zegt mij van niet.
In SC1 was de tekst namelijk ook Japans, en op een of andere manier wist dit de sfeer ten goede te komen,
vraag me niet waarom, het was gewoon zo J.
Voor de rest maken de geluiden van de wapens allemaal een zeer overtuigende swing als ze tegen elkaar afketsen.
Het sterkste punt van Soul Calibur op Dreamcast lag met name bij de levensduur.
Er waren tonnen geheime opties, beeldmateriaal, levels, characters, enz te unlocken.
Als Namco dat bij SC2 ook zal doen, kan ik al wat over een baanbrekende Beat em up spreken, die weinig of geen fouten zal bevatten.

Besluit: Over Soul Calibur 2 kan ik over het algemeen enkel maar positieve punten opnoemen. Grafisch ziet het spel er subliem uit, qua geluid zit het top en als de gevechten ietwat zullen lijken op de eerste Soul Calibur (wat zeker zo zal zijn) kunnen we al van een pareltje spreken. Al dat, samen met de exclusieve Link die overigens heel overtuigend voorkomt, zullen ze van deze game dé Beat 'em up van het jaar 2003 maken!

quote:
Deze game zal zijn concurrenten achterwege laten met een ongekend goede gameplay. Het word ongetwijfeld een van de beste games in zijn genre.
De lekkerdere versie van Cassandra, we present you : Sophitia Alexandra!

NAMCO

Mijn master-character van Soul Calibur op de dreamcast, We present you : Seung Mina!

[..]

quote:
Namco has officially announced the lineup of guest characters that will be appearing in the individual console versions of Soul Calibur II. Link from The Legend of Zelda series will be appearing in the GameCube version of the game, while a bare-fisted Heihachi from the Tekken series and Todd McFarlane's Spawn will appear in the PlayStation 2 and Xbox versions respectively. All three versions of Soul Calibur II will feature the fighter known as Necrid, a character created specifically for Soul Calibur II by Todd McFarlane Productions. Click on any of the previous links to see these characters in their respective console versions of Soul Calibur II.
Iedereen die dit spel niet gaat kopen kan niet zeggen dat hij/zij geleefd heeft.
Namco.. I love you

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 05-06-2003 13:28]

Lambo of Rekt
pi_10903122
Damn, ziet er erg goed uit. Als ik hem koop wordt het toch echt de GC versie (Link).

Top Openingspost trouwens!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10903161
Heeft de xbox versie ook "live" support?? ik dacht hier iets over gelezen te hebben. SC 1 op de dreamcast was iig masterlijk
pi_10903236
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:20 schreef Stefmeister het volgende:
Heeft de xbox versie ook "live" support?? ik dacht hier iets over gelezen te hebben. SC 1 op de dreamcast was iig masterlijk
Waarvoor heb je livesupport nodig??

Je moet gewoon hard matten

Lambo of Rekt
pi_10903275
Ja maar online tegen andere knokken heeft ook wel iets
pi_10903423
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:24 schreef Stefmeister het volgende:
Lijk me ook cool ja... alleen zijn ze geen partij voor mij
Lambo of Rekt
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:46:15 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10903862
Ik twijfel tussen de GC en PS2 versie... GC heeft Link, maar voor een Fighter is de PS2 controller misschien beter...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:47:37 #8
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_10903906
De versie van nintendo gamecube kreeg dacht ik link van zelda als extra character , maar jah ik heb ps2, soulcalibur was zeker een hele fatte game alleen ik hoop dat ze het weer met het wapensysteem van soulblade gaan doen dat je andere wapens kan verdienen, want mitsurugi met een 1,5 x langer zwaard was niet te stoppen, deze had als nadeel dat ie alleen niet zo heel sterker
pi_10904501
Ik heb de NGC versie alweer een weekje of 2 en ik moet zeggen :

FAN-TAS-TISCH !

Echt het vetste vechtspel wat ik in tijden gespeeld heb, ik kom zelfs vrij simpel door de (japanstalige) weapon master mode heen met behulp van gamefaqs o.a.

Ik vind zelf persoonlijk alleen Link een beetje tegenvallen, hij valt zo uit de toon... Maar goed, dat zal wel een kwestie van smaak zijn...

*PBateman1978 kicks ass with Nightmare

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:10:15 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_10904530
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:24 schreef Stefmeister het volgende:
offline gamen bij dit soort games is veel leuker. Dan kun je elkaar slaan als je ingemaakt word
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_10904658
Ga em ook halen voor mijn Dreamcast, van de week wat Soul Edge gespeeld en dat beviel goed dus z'n navolgers ook maar halen.
Spel ziet er goed uit en battlen met Link lijkt me kick, Hori pad erbij en klaar
!
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:16:12 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10904702
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

FAN-TAS-TISCH !

Echt het vetste vechtspel wat ik in tijden gespeeld heb, ik kom zelfs vrij simpel door de (japanstalige) weapon master mode heen met behulp van gamefaqs o.a.

Ik vind zelf persoonlijk alleen Link een beetje tegenvallen, hij valt zo uit de toon... Maar goed, dat zal wel een kwestie van smaak zijn...

Met welke controller speel je?

En >Tag_Speedy < Hori pad is vooralsnog alleen maar te importeren heh?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10904730
quote:
Met welke controller speel je?
De standaard Cube controller

(en dat is wennen ja !)

pi_10904955
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

FAN-TAS-TISCH !

WAAR DE FAK HAAL JE HEM VANDAAN

Maar ok, een NGC controller komt meer overeen met de dreamcast controller als een PS2controller... dus geef mij maar de NGC.. En op de dreamcast heb ik hem lang gespeeld... nachten achter elkaar zonder te slapen.

Lambo of Rekt
pi_10905091
quote:
WAAR DE FAK HAAL JE HEM VANDAAN
www.liksang.com

nodig : Freeloader, Creditcard

pi_10906430
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En >Tag_Speedy < Hori pad is vooralsnog alleen maar te importeren heh?
www.insidegamer.nl en www.foregames.nl hebben em in de lijst staan (30 eurotjes) met bericht dat hij op voorraad is.
Staat trouwens ook de Hori arcadestick (die er officeel bij hoort), maar 90 euro voor een controller die je maar bij 1 spel gebruikt gaat me echt alle petten te boven.
!
  Eindredactie Games donderdag 5 juni 2003 @ 15:17:01 #17
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10906513
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

www.liksang.com

idd zelfde geld voor de xbox
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:19:07 #18
18042 Tenusia
Power and Chaos
pi_10906580
Ik zit er heel hard aan te denken om hem meerdere keren kopen.
Ik kan niet kiezen, ga ik voor de controls op ps2, voor link op de cube of voor de graphics en spawn op de xbox... arghh hier wordt ik echt gek van
Lurking in the darkness, we await our chance to strike back.
XBox GamerTag: Tenusia
http://users.ign.com/collection/lordtenusia
pi_10908273
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

www.liksang.com

ohja, maar hij is japans
Bovendien heb ik geen freeloader....
Wacht wel tot hij in US komt... weet iemand die datum?
Lambo of Rekt
pi_10908318
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:19 schreef Tenusia het volgende:
Ik zit er heel hard aan te denken om hem meerdere keren kopen.
Ik kan niet kiezen, ga ik voor de controls op ps2, voor link op de cube of voor de graphics en spawn op de xbox... arghh hier wordt ik echt gek van
LMAO
Lambo of Rekt
pi_10908978
quote:
ohja, maar hij is japans
Bovendien heb ik geen freeloader....
Wacht wel tot hij in US komt... weet iemand die datum?
Alle menu's en options zijn gewoon in het engels hoor...
Alleen de weapon master mode is lastig te lezen als je geen japans kent maar er zijn zat docs op het net te vinden met de vertalingen...

En bij Liksang hebben ze een fighting pack voor je (Freeloader 1.06b + Soul Calibur 2)

donderdag 5 juni 2003 @ 17:45:48 #22
56260 jeremiah
Cameron Diazzzz
pi_10910253
Er zal alleen gewacht moeten worden tot de herfst, want dan ligt hij pas in Europa in de schappen.
pi_10911269
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alle menu's en options zijn gewoon in het engels hoor...
Alleen de weapon master mode is lastig te lezen als je geen japans kent maar er zijn zat docs op het net te vinden met de vertalingen...

En bij Liksang hebben ze een fighting pack voor je (Freeloader 1.06b + Soul Calibur 2)

Hoe werkt die freeloader?
Gaat die in 1 van je memorysockets ofzo?
En hoelang duurt het voordat hij uit japan hier is?
Wat is die masterweaponmode'?

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 05-06-2003 18:43]

Lambo of Rekt
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:42:47 #24
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_10911318
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel tussen de GC en PS2 versie... GC heeft Link, maar voor een Fighter is de PS2 controller misschien beter...
Maar GC heeft weer veel betere graphics
Pichu --&gt; Pikachu --&gt; Raichu
pi_10911375
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:42 schreef Pichu het volgende:

[..]

Maar GC heeft weer veel betere graphics

Ik vind ook de controller van GC beter. Maar dat is kwestie van smaak.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')