-edit- krijg er zelfs typfouten van ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 05-06-2003 13:15]
quote:Tja, moeilijkheid is erg subjectief. Zoals ik net zei, als je Top secret gezien hebt moet je toch weten dat Blue lagoon daar in gepersifleerd wordt? Dus hoef je alleen het koppel Gutteridge/Villiers van de foto's te herkennen als de spelers uit Top secret, zelfs zonder hun naam te hoeven weten, en klaar ben je.
Op donderdag 5 juni 2003 13:12 schreef Oscar-Wilde het volgende:
1 min te laat
maar ranja ik vond deze vraag wel erg moeilijk c.q. ver gezocht...
quote:Precies. Wel lullig. Naam goed, antwoord goed.... geen punt
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef Patch het volgende:[..]
Er is toch niks mooiers dan andere mensen helpen?
quote:Klopt.
Op donderdag 5 juni 2003 13:14 schreef ranja het volgende:[..]
Tja, moeilijkheid is erg subjectief. Zoals ik net zei, als je Top secret gezien hebt moet je toch weten dat Blue lagoon daar in gepersifleerd wordt? Dus hoef je alleen het koppel Gutteridge/Villiers van de foto's te herkennen als de spelers uit Top secret, zelfs zonder hun naam te hoeven weten, en klaar ben je.
quote:Ik hou wel van dit soort films
Op donderdag 5 juni 2003 13:12 schreef Patch het volgende:
zware bevalling...
Vond Top Secret volgens mij niet eens zo denderend...
quote:weet ik meteen je genre
Op donderdag 5 juni 2003 13:16 schreef ranja het volgende:[..]
Ik hou wel van dit soort films
Echt in een deuk gelegen... meerdere keren.
quote:ik weet zeker dat ik er vannacht van ga dromen
Op donderdag 5 juni 2003 13:16 schreef Patch het volgende:
Duckman; nieuwe vraag aub
Laat ons deze vraag gauw vergeten
quote:Ik blijf ze ook nog steeds leuk vinden....
Op donderdag 5 juni 2003 13:16 schreef ranja het volgende:[..]
Ik hou wel van dit soort films
Echt in een deuk gelegen... meerdere keren.
quote:Volgende keer zal ik vragen welke film bij de tagline hoort...
Op donderdag 5 juni 2003 13:17 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
weet ik meteen je genre
altijd handig om te weten
It's not the first movie about a guy who fell in love with a woman that he met at a restaurant who turned out to be the daughter of a kidnapped scientist only to lose her to her childhood lover whom she last saw on a deserted island who then turned out fifteen years later to be the leader of the French Underground.
![]()
Trouwens toen ik een vraag stelde over de liedjes in de film was-ie binnen een minuut geraden geloof ik ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 05-06-2003 13:21]
quote:HELP!!!!!!!!!
Op donderdag 5 juni 2003 13:19 schreef ranja het volgende:[..]
Volgende keer zal ik vragen welke film bij de tagline hoort...
It's not the first movie about a guy who fell in love with a woman that he met at a restaurant who turned out to be the daughter of a kidnapped scientist only to lose her to her childhood lover whom she last saw on a deserted island who then turned out fifteen years later to be the leader of the French Underground.
Okee, user-comments van welke film :
People who criticise this film for being inaccurate have obviously not been paying very much attention, because accuracy is not the main point in the film. It's a movie to entertain, not to be of historical value
The performances in this film are spectacular, as well as the songs. I would recommend this film highly, as if a film can still move you 12 years later, I think that's a good sign
Laat ik het hier eerst maar eens bij laten...
quote:Duckman natuurlijk. Die tagline van mij was een geintje. (antwoord trouwens: Top secret)
Op donderdag 5 juni 2003 13:32 schreef dj-ango het volgende:
Wie heeft nu de vraagRanja of Duckman
quote:Als je deze vraag bedoelt :
Op donderdag 5 juni 2003 13:32 schreef dj-ango het volgende:
Wie heeft nu de vraagRanja of Duckman
quote:Die schijnt wel ontzettend moeilijk te zijn hoor...
Volgende keer zal ik vragen welke film bij de tagline hoort...It's not the first movie about a guy who fell in love with a woman that he met at a restaurant who turned out to be the daughter of a kidnapped scientist only to lose her to her childhood lover whom she last saw on a deserted island who then turned out fifteen years later to be the leader of the French Underground.
quote:Tja jij miste net het persiflagedeel... de connectie tussen de foto's dus, waarom alleen deze 4 personen daar konden staan.
Op donderdag 5 juni 2003 13:15 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Precies. Wel lullig. Naam goed, antwoord goed.... geen punt
Ach ja, tijd om weer wat anders te gaan doen denk ik dan maar.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:35 schreef Duckman het volgende:[..]
quote:nee echt?
Op donderdag 5 juni 2003 13:34 schreef ranja het volgende:[..]
Die tagline van mij was een geintje. (antwoord trouwens: Top secret)
quote:Klinkt als een film uit begin jaren 90, biografie of gebaseed op een waargebeurd verhaal, met muziek.
Op donderdag 5 juni 2003 13:31 schreef Duckman het volgende:
Moelijke keuze : werken of nieuwe vraag maken...
Okee, user-comments van welke film :People who criticise this film for being inaccurate have obviously not been paying very much attention, because accuracy is not the main point in the film. It's a movie to entertain, not to be of historical value
The performances in this film are spectacular, as well as the songs. I would recommend this film highly, as if a film can still move you 12 years later, I think that's a good sign
quote:laat ik nou laatst gedaan hebben
Okee, user-comments van welke film :People who criticise this film for being inaccurate have obviously not been paying very much attention, because accuracy is not the main point in the film. It's a movie to entertain, not to be of historical value
quote:Moulin Rouge
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:46 schreef Deceiver_Of_Fools het volgende:Moulin Rouge
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:43 schreef ranja het volgende:[..]
Klinkt als een film uit begin jaren 90, biografie of gebaseed op een waargebeurd verhaal, met muziek.
Hm... geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |