abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_738614
Sex met je ex, goed idee of niet?
  maandag 12 februari 2001 @ 10:28:51 #2
9210 Kerel
@ Copywright
pi_738625
Meestal niet

als het puur om de sex is, ok
maar meestal wil de een meer, en dan houd je diegene voor de gek

mag ik jij zeggen?..............JIJ.
pi_738627
Sex met je ex is vragen om ellende!
pi_738792
Als je allebei nog geen ander hebt en je doet de ander er geen pijn mee (met verwachtingen enzo) dan is het de beste sex die je kunt hebben (imho)
I used to be indecisive, now I'm not so sure...
pi_738818
Niet doen!
"Walking about in the bush down under"
  maandag 12 februari 2001 @ 11:35:28 #6
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_738820
Het kan, maar je moet allebei goed bedenken dat er niets achter zit. Je moet er geen hoop door krijgen, want dan kan je het beter niet doen.
pi_738847
Maar t is juist heel verlijdelijk om het te doen als je hoop hebt nog, toch?

Dus je wil heel graag omdat je stiekem nog wel iets wil van je ex. Dan is het toch eik heel moeilijk nee zeggen

maandag 12 februari 2001 @ 11:58:05 #8
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_738878
Zeker is het heel verleidelijk, maar als je dat van jezelf weet moet je toch een keuze maken... Of sex, of niet. En andere keuze is er niet. Je zal hem er niet door terug krijgen ws.
pi_738906
Naja als je geen vriendin hebt tuurlijk waarom zou je het dan niet doen als het van beide kanten gewild is... je kent elkaar toch al en de lekkere dingen aan een ander weet je zo te vinden... dussss waarom niet?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 12 februari 2001 @ 13:14:47 #10
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_739079
Zou het nooit meer doen. Niets wat mij meer ellende en spijt heeft bezorgt.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_739099
Ik heb nog nooit sex gehad met mijn ex

Maar 't lijkt me geen vitaal plan nee...

pi_739128
quote:
Op 12 februari 2001 13:14 schreef sataN het volgende:
Zou het nooit meer doen. Niets wat mij meer ellende en spijt heeft bezorgt.
ah.. Dus het verleden heeft jou dingen geleerd.. mij heeft het nog niets geleerd qua foute dingen...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_739181
sex met je ex > de beste sex samen met goedmaaksex
  maandag 12 februari 2001 @ 15:34:11 #14
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_739483
Heb 't wel 'n x gedaan, na 'n korte relatie, eigenlijk meer, om haar te laten zien wat ze zou missen, in de toekomst
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_740877
Heel leuk die sex met je ex, kan zonder moeite in de top 10 van beste sex die ik heb gehad, alleen vervolgens toch maar m'n koffer (die al ingepakt stonden) het huis uitgedragen.

Daarna is het voor mij echt voorbij en kan ik nog niet eens denken aan verdergaande intimiteit dan een hand geven. En soms zit zelfs dat er niet in. Ik kan niet zo goed vriendjes blijven met mijn exen nameljik, ben ik te romantisch voor.

pi_741001
Het kiezen is zo moeilijk, met mijn lichaam en mijn gevoel wil ik wel maar ik weet ondertussen wel dat het geen goed idee is

Ben bang voor de gevolgen

pi_741005
-------
"Daarna is het voor mij echt voorbij en kan ik nog niet eens denken aan verdergaande intimiteit dan een hand geven. En soms zit zelfs dat er niet in."
-------

Hoe kan je nou eerst vol gevoel nog vrijen en daarna "gevoelsloos" weggaan? (niet kritiek, gewoon vraag)

dinsdag 13 februari 2001 @ 10:16:29 #18
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_741171
Omdat dat dat ene gevoel er niet meer is? Het is je ex, dus zal er bij hem ms geen gevoel voor jou zijn dat het maakt dat jij degene voor hem bent. Wat hem betreft gaat het alleen om de sex dan. Denk ik... Als je er dus een slecht gevoel bij krijgt, moet je het niet doen. Wil je wel, dan doe je het gewoon...
pi_741415
sluit me volledig aan bij slakkie
pakken wat je pakken kan
pi_741611
Ik had twee exen waarmee ik na dat het uit was toch nog weer is sex mee had.
wel hebben we toen afgesproken dat het alleen om de sex ging en niets meer!
En dat verliep prima, ging hartstikke goed en het errug lekker!

Dusse het kan best!

original
  dinsdag 13 februari 2001 @ 13:50:10 #21
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_741641
quote:
Op 13 februari 2001 13:36 schreef original het volgende:
Ik had twee exen waarmee ik na dat het uit was toch nog weer is sex mee had.
wel hebben we toen afgesproken dat het alleen om de sex ging en niets meer!
En dat verliep prima, ging hartstikke goed en het errug lekker!

Dusse het kan best!

Yep, I know what you mean !!!
BURP!!! Sprak ze teder...
  dinsdag 13 februari 2001 @ 15:30:54 #22
1542 Ludo
Still YF&S
pi_742050
quote:
Op 13 februari 2001 13:50 schreef DaMan het volgende:
Yep, I know what you mean !!!
DaMan en Original hebben iets met elkaar gehad?
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_742052
Nope ze hebben iets
pakken wat je pakken kan
pi_743387
[quote]
Hoe kan je nou eerst vol gevoel nog vrijen en daarna "gevoelsloos" weggaan? (niet kritiek, gewoon vraag)

[quote]

Geheimpje, dat is het geheim waarschijnlijk, de laatste keer is meer lust dan liefde, daarna is het gewoon zo dat ik niet kan vergeten wat er is geweest. Zeg maar dat het teveel pijn doet.. Het is dus niet gevoelloos, maar juist teveel gevoel.

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 13-02-2001 23:49]

pi_752683
Ik moet zeggen dat ik het absoluut niet zou kunnen, maar ze betekend dan ook nog ontzettend veel voor me en ik denk dan ook dat als ik sex met haar zou hebben nu het uit is dat het meer pijn zou doen dan het genot dat ik er bij zou hebben. Geen goed idee in mijn situatie dus..
pi_752743
Ik moet er niet aan denken. Brrrr.
  zondag 18 februari 2001 @ 14:15:33 #27
9718 GelaarsdeKat
icq-addict beyond help
pi_752757
moet kunnen, zolang je het eens bent over wat het betekent

is vaak goede sex, en heftig omdat je geen rekening meer hoeft te houden met een relatie

"I'm not addicted to men, I just happen to meet them (a lot)"
  zondag 18 februari 2001 @ 16:15:11 #28
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_752895
Sex met mun ex ? nah.. moet er niet aan denken. Willik nie en kannik ook nie.. En zeker nie omdat ut nu 6 maanden uit is, en aangezien ze nu ongeveer 4 maanden zwanger is , (gelukkig nie van mij) moet er ergens een steekje loszitten bij haar..

groetsels...

pi_753991
Dus je moet het alleen doen als je niks mee voor de ander voelt hè? Dat gaat niet lukken dus Ben nog veel te verliefd op hem, kan het ook niet helpen. Maar ik kan ook geen nee zeggen, wil te graag.
pi_754076
.....waarom niet?
I dream my life.................and live my dream!
pi_754191
quote:
Op 19 februari 2001 10:17 schreef Geheimpje het volgende:
Dus je moet het alleen doen als je niks mee voor de ander voelt hè? Dat gaat niet lukken dus Ben nog veel te verliefd op hem, kan het ook niet helpen. Maar ik kan ook geen nee zeggen, wil te graag.
Je moet doen wat jou het beste lijkt voor jzelf. Je bent nog verliefd op hem en dan is het niet gek dat geen nee kan zeggen. Maar je moet je wel, als je van plan bent om nog sex met hem te hebben, realiseren dat het uit is, en jezelf geen valse hoop geven. Want dan doe je jezelf alleen nog maar meer pijn.
Denk er is rustig over na, even (paar dagen, week, 2 weekjes) geen contact. En als je zeker weet dat je het wilt moet je het gewoon doen. Zolang je jezelf er geen pijn mee doet!!
pi_757246
Geen goed idee, zeker niet als je 1 van 2 nog
gevoelens koestert voor elkaar.

Heb je dat niet? Palen maar

I like to party all night long! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')