als het puur om de sex is, ok
maar meestal wil de een meer, en dan houd je diegene voor de gek
Dus je wil heel graag omdat je stiekem nog wel iets wil van je ex. Dan is het toch eik heel moeilijk nee zeggen
quote:ah.. Dus het verleden heeft jou dingen geleerd.. mij heeft het nog niets geleerd qua foute dingen...
Op 12 februari 2001 13:14 schreef sataN het volgende:
Zou het nooit meer doen. Niets wat mij meer ellende en spijt heeft bezorgt.
Daarna is het voor mij echt voorbij en kan ik nog niet eens denken aan verdergaande intimiteit dan een hand geven. En soms zit zelfs dat er niet in. Ik kan niet zo goed vriendjes blijven met mijn exen nameljik, ben ik te romantisch voor.
Ben bang voor de gevolgen
Hoe kan je nou eerst vol gevoel nog vrijen en daarna "gevoelsloos" weggaan? (niet kritiek, gewoon vraag)
Dusse het kan best!
quote:Yep, I know what you mean
Op 13 februari 2001 13:36 schreef original het volgende:
Ik had twee exen waarmee ik na dat het uit was toch nog weer is sex mee had.
wel hebben we toen afgesproken dat het alleen om de sex ging en niets meer!
En dat verliep prima, ging hartstikke goed en het errug lekker!Dusse het kan best!
quote:DaMan en Original hebben iets met elkaar gehad?
Op 13 februari 2001 13:50 schreef DaMan het volgende:
Yep, I know what you mean!!!
[quote]
Geheimpje, dat is het geheim waarschijnlijk, de laatste keer is meer lust dan liefde, daarna is het gewoon zo dat ik niet kan vergeten wat er is geweest. Zeg maar dat het teveel pijn doet.. Het is dus niet gevoelloos, maar juist teveel gevoel.
[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 13-02-2001 23:49]
is vaak goede sex, en heftig omdat je geen rekening meer hoeft te houden met een relatie
groetsels...
quote:Je moet doen wat jou het beste lijkt voor jzelf. Je bent nog verliefd op hem en dan is het niet gek dat geen nee kan zeggen. Maar je moet je wel, als je van plan bent om nog sex met hem te hebben, realiseren dat het uit is, en jezelf geen valse hoop geven. Want dan doe je jezelf alleen nog maar meer pijn.
Op 19 februari 2001 10:17 schreef Geheimpje het volgende:
Dus je moet het alleen doen als je niks mee voor de ander voelt hè? Dat gaat niet lukken dusBen nog veel te verliefd op hem, kan het ook niet helpen. Maar ik kan ook geen nee zeggen, wil te graag.
Heb je dat niet? Palen maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |