quote:Een site bouwen via 'the old fashion way' kan ik ook wel , maar je zei het zelf al: gezien de situatie was Dreamweaver ideaal om snel een site online te hebben
Op donderdag 5 juni 2003 01:09 schreef Vampier het volgende:[..]
Dreamweaver is een shitterend pakket als je snel even iets moet bouwen zonder dat je daarvoor al te veel hoeft te typen. Ik ben nog van de oude stempel... regel voor regeltje invoeren en zorgen dat alles opening tags kloppen met de closing tags
http://members.chello.nl/e.leeuwen9/
er komen nog wat meer foto's, maar die moeten nog gemaakt worden
doel van de site lijkt me duidelijk
slaap lekker!
quote:hoeveel moet zoiets kosten?
Op donderdag 5 juni 2003 01:22 schreef iemoe het volgende:
het stelt helemaal niks voor, maar ben ik misschien nog wat vergeten ofzo?http://members.chello.nl/e.leeuwen9/
slaap lekker!
quote:Het stelt idd. nix voor
Op donderdag 5 juni 2003 01:22 schreef iemoe het volgende:
het stelt helemaal niks voor, maar ben ik misschien nog wat vergeten ofzo?http://members.chello.nl/e.leeuwen9/
quote:Dank je
Slaap lekker
quote:Als je goed had gelezen had je gezien dat we pas zijn begonnen met een nieuwe site.
Op woensdag 4 juni 2003 22:15 schreef addie het volgende:[..]
Dit is in mijn ogen gewoon een standaard forum, met een eigen stijl. Naar mijn mening niet iets voor een site check
[..]
Omdat de vorige site gesloopt was.
Op de vorige site stonden fotos , chatbox, games, music en een logboek.
maar deze nieuwe is pas sinds gisteren in de lucht.
Vandaar dat het er nog erg standaard uitziet,
maar daar zal zeker nog verandering inkomen.
quote:hmmz...dacht dat het wel duidelijk zou zijn als het in de title zou staan....guess not
Op donderdag 5 juni 2003 01:25 schreef ricoj het volgende:[..]
hoeveel moet zoiets kosten?
quote:kortom, we zien je terug als er wat te sitechecken valt?
Op donderdag 5 juni 2003 07:41 schreef knuffeldees het volgende:[..]
Als je goed had gelezen had je gezien dat we pas zijn begonnen met een nieuwe site.
Omdat de vorige site gesloopt was.
Op de vorige site stonden fotos , chatbox, games, music en een logboek.maar deze nieuwe is pas sinds gisteren in de lucht.
Vandaar dat het er nog erg standaard uitziet,
maar daar zal zeker nog verandering inkomen.
volgens mij hebben we in deeltje 13 namelijk al besloten dat we 'opgeleukte' standaard forums niet meer deden
quote:ben al weg
Op donderdag 5 juni 2003 08:11 schreef iemoe het volgende:[..]
volgens mij hebben we in deeltje 13 besloten dat we 'opgeleukte' forums niet meer deden![]()
quote:Qua "design" erg mager. De buttons zijn niet echt geweldig, een simpel fontje met een kadertje.
Op donderdag 5 juni 2003 00:57 schreef ddZ het volgende:
Op zoek naar werk en daarom een andere site upgeload @ http://www.giesing.nlFeedback is altijd welkom
Verder veel wit, wat niet de meest geweldige achtergrond is om online iet te lezen.
Aangezien je een grafische opleiding hebt gehad, had ik meer design verwacht.
quote:mag alleen weg als je je nieuwe complete site komt sjoowen!
Op donderdag 5 juni 2003 08:12 schreef knuffeldees het volgende:[..]
ben al weg
.....
quote:* Hoe groot is de woonkamer?
Op donderdag 5 juni 2003 08:09 schreef iemoe het volgende:[..]
hmmz...dacht dat het wel duidelijk zou zijn als het in de title zou staan....guess not
Nu is het gewoon een advertentie zoals in de krant (wel iets uitgebreider).
Tevens heb ik eigenlijk wel interesse
quote:dit heb ik gister effe snel in elkaar geschroefd, foto's van het interieur etc. moeten nog gemaakt worden..
Op donderdag 5 juni 2003 09:31 schreef sop het volgende:[..]
* Hoe groot is de woonkamer?
* Eventueel foto's van het interieur
* plattegrondNu is het gewoon een advertentie zoals in de krant (wel iets uitgebreider).
Tevens heb ik eigenlijk wel interesse
maar verder goede tips, een plattegrondje is sowieso wel cool natuurlijk
bij interesse -> mail!
quote:waarom alles zo tegen de linkerkant geplakt ipv netjes in het midden? (gapend wit gat nu rechts..)
Op donderdag 5 juni 2003 09:59 schreef ivo_wijnen het volgende:
http://www.deub.nl
op je pagina met links staan geen links, alleen getypte url's die je dan zelf maar moet copy/pasten. daar zou ik zelf écht linkjes van maken..
quote:*zucht*
Op donderdag 5 juni 2003 09:59 schreef ivo_wijnen het volgende:
http://www.deub.nl
http://www.tipsvoorwindows.nl (komt binnenkort een nieuwe uit.)
Sites plaatsen en er dan bijzetten dat er een andere aankomt hoeft van mij niet en ik denk dat er meer zijn die er zo over denken.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:24 schreef sop het volgende:[..]
*zucht*
Sites plaatsen en er dan bijzetten dat er een andere aankomt hoeft van mij niet en ik denk dat er meer zijn die er zo over denken.
quote:en dat is storend ? Ik vind ze wel netjes
Op donderdag 5 juni 2003 08:31 schreef HARB het volgende:[..]
Qua "design" erg mager. De buttons zijn niet echt geweldig, een simpel fontje met een kadertje.
quote:Maar als je het doel van de site bekijkt: portfolio / CV wat voor design wil je dan (en waarom) ? Vind hem wel strak er uit zien zo.
Op donderdag 5 juni 2003 08:31 schreef HARB het volgende:
Aangezien je een grafische opleiding hebt gehad, had ik meer design verwacht.
quote:ok.. deze heb ik een tijdje geleden gemaakt: de plaatselijke carnavals vereniging, wat kan ik eraan verbeteren?
Op donderdag 5 juni 2003 10:28 schreef iemoe het volgende:
quote:in je navimenuutje doet 'ons durrep' niet mee met de rollover (of wat dat ook is..)
Op donderdag 5 juni 2003 14:03 schreef keijz het volgende:[..]
ok.. deze heb ik een tijdje geleden gemaakt: de plaatselijke carnavals vereniging, wat kan ik eraan verbeteren?
www.theebukkers.nl
het nedstaticoontje is veeeel te groot!
die banner bovenin....GROOT! neemt veel ruimte in en is eigenlijk volslagen nutteloos...
bij een aantal pagin's verspringen de links van grootte (worden groter) als je eroverheen muist, vind ik erg irritant.
verder vind ik dat je wat enthousiast bent met de grootte van de tekst.. (te groot)
is het een dingetje van Frontpage dat ie bij elke alinea weer een <font> tag plaatst?
code:een beetje opschonen van je codes zou geen kwaad kunnen, denk ik zo...maar dat laat ik verder aan de experts over<font SIZE="4">
<h1><font color="#FF0000" face="Tahoma">Welkom in het Bukkersgat!</font></font></h1>
<p><strong><font face="Tahoma">Welkom in het Westland, de tuin van Europa.
Welkom in De Lier bij Caravalsvereniging De Theebukkers. Voor onze streekgenoten
wellicht een begrip, voor u die ten noorden, oosten of zuiden van ons woont
stellen we ons graag voor.</font></strong></p>
<p><font face="Tahoma">Onze vereniging bestaat al sinds 1953. Hiermee zijn we
een van de oudste Carnavalsverenigingen boven de rivieren (zie onze
geschiedenis). Op deze site kunt u alles over ons te weten komen. Wie we zijn,
wat we doen en vooralwaar en hoe we het doen. Want Carnaval wordt heel intens
gevierd in het dorp wat ruim 11.000 inwoners telt. Zelfs vanuit de omliggende
dorpen komt men elk jaar om het typische Bukkerssfeertje te proeven. Blijkbaar
smaakt het naar meer want we zien er steeds weer nieuwe gezichten bij.</font></p>
<p><font face="Tahoma">Ons programma vergt een lange tijd van voorbereiding.
Veel van onze leden zakken dan ook regelmatig af naar het zuiden om bij onze
collega-verenigingen inspiratie op te doen. En in alle bescheidenheid, men zegt
dat we in het Bukkersgat qua sfeer een heel eind komen. Niet voor niets zijn
sommige avonden al ruim van tevoren uitverkocht.</font></p>
<p><font face="Tahoma">Wil je op de hoogte blijven van al het bukkers-nieuws?
Schrijf je dan in voor
de mailing-list!</font></p>
quote:effe in het codescherm van driemwievert door je code heenlopen en opschonen, 23 keer <font face blablabla> </font> op 1 pagina is ietwat overdreven
Op donderdag 5 juni 2003 14:28 schreef keijz het volgende:
ja frontpage maakt nogal vreemde codes, daarom ben ik ook overgestapt op dreamweaveriig bedankt voor de tips/commentaar!
quote:<style>
Op donderdag 5 juni 2003 14:34 schreef iemoe het volgende:[..]
effe in het codescherm van driemwievert door je code heenlopen en opschonen, 23 keer <font face blablabla> </font> op 1 pagina is ietwat overdreven
gebruik dan style
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:03 schreef keijz het volgende:[..]
ok.. deze heb ik een tijdje geleden gemaakt: de plaatselijke carnavals vereniging, wat kan ik eraan verbeteren?
www.theebukkers.nl
quote:Ik heb een intense hekel aan <Marquee>
Theebukkers zetten de boel op stelten in verzorgingshuis Triangel en het gemeentehuis... (zie laatste nieuws en Carnaval 2003) --- Bekijk nu alle foto's van het Carnaval 2003--- Bedankt voor jullie bezoek in het Carnavalsweekend... Het was SUPER!!!---
Heeft geen mouse-over effect.
Verder zou ik iets aan de mouse-over's doen aangezien het niet zo'n hele mooie overgang is van dat zwart naar wit.
Op http://www.theebukkers.nl/vereniging.htm en bij de links. verspringen de url's als ik erover ga met mijn muis. ook niet zo mooi
quote:
© Copyright 2001 De Theebukkers
Verder mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |