Regels:
Posten mag als je bv je eigen site wilt laten checken
Reacties graag onderbouwen en niet zeggen : Oe wat een lelijke site of oooo wat mooi: wanneer je wat onderbouwd kan de gebruiker daar wat mee en zijn site daarmee (mischien) verbeteren en of aanpassen.
Veel plezier.
History:
Site Checks deel 1 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 2 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 3 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 4 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 5 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 6 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 7 - aub GEEN spam!
Site Checks deel XIII - aub GEEN spam!
Site Checks deel 9 - aub GEEN spam!
Site Checks deel X - a.u.b. GEEN spam!
Site Checks deel 11 - a.u.b. GEEN spam!
Site Checks deel 12 - a.u.b geen spam!
Site Checks deel 13 - a.u.b geen spam!
en nog een oudere die gebruikt werd voor deze topic reeks
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 17:40 schreef knuffeldees het volgende:
Door enige problemen is de oude, lichtblauwe, knuffeldees site er niet meer.En daarom zijn we begonnen met een nieuwe verfrissende site.
is nog lang niet klaar
maar wat vinden jullie van de kleur?
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:57 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.nerdroom.tk
wat kan hier nog meer voor onderwerpen bij?
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:58 schreef CrashOne het volgende:
http://tamaela.nlIs nog niet helemaal af, de foto boven in wordt straks steeds random een andere.
Graag wat reacties.
quote:Netscape 7.02. Flash player 6. Spacebar werkt niet.
Op woensdag 4 juni 2003 22:10 schreef heerder het volgende:
de site www.watbenje.nl
en de site www.flashfreakz.comzijn van mij
quote:ik weet het, is ook meer een site voor de grap
Op woensdag 4 juni 2003 22:12 schreef Briefcase het volgende:[..]
Netscape 7.02. Flash player 6. Spacebar werkt niet.
quote:ow hij werkt ook niet voor de grap
Op woensdag 4 juni 2003 22:12 schreef heerder het volgende:[..]
ik weet het, is ook meer een site voor de grap
quote:Dit is in mijn ogen gewoon een standaard forum, met een eigen stijl. Naar mijn mening niet iets voor een site check
Op woensdag 4 juni 2003 17:40 schreef knuffeldees het volgende:
Door enige problemen is de oude, lichtblauwe, knuffeldees site er niet meer.En daarom zijn we begonnen met een nieuwe verfrissende site.
is nog lang niet klaar
maar wat vinden jullie van de kleur ?
quote:Ik zou iig beginnen om de voorpagina aan te passen, alleen al de tekst in zo'n tekstvak staat mij heel erg tegen. Verder kan er van alles bij, omdat er nog helemaal niks opstaat, behalve wat foto's
Op woensdag 4 juni 2003 21:57 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.nerdroom.tk
wat kan hier nog meer voor onderwerpen bij?
quote:Kijk: dat vind ik een mooie site! Mooie vormgeving, kleuren passen op de een of andere manier goed bij het onderwerp en hij is niet saai. Wel vind ik het jammer dat bij bijvoorbeeld nieuws, de scrollbalk binnen de rode lijnen zit, erbuiten was mooier geweest. Verder zou het leuk zijn als je de foto's kunt vergroten (makkelijk te maken via adobe photoshop bijv.). Verder een mooie site
Op woensdag 4 juni 2003 21:58 schreef CrashOne het volgende:
http://tamaela.nlIs nog niet helemaal af, de foto boven in wordt straks steeds random een andere.
Graag wat reacties.
quote:Als dit een website is voor een professioneel webdesign bedrijfje mag je nog veel leren. Begin eens met HTML zou ik zeggen.
Op woensdag 4 juni 2003 22:06 schreef Briefcase het volgende:
www.compunetx.nl
Steek eerst eens wat meer tijd in je eigen site voor je klanten probeert te krijgen.
quote:Dank je! De foto's worden nog klikbaar. Moet eerst nog even een scriptje maken waardoor geuploade foto's automatisch worden geresized en een mooie border krijgen zoals de andere foto's. Komt dus nog wel.
Op woensdag 4 juni 2003 22:15 schreef addie het volgende:
[..]Kijk: dat vind ik een mooie site! Mooie vormgeving, kleuren passen op de een of andere manier goed bij het onderwerp en hij is niet saai. Wel vind ik het jammer dat bij bijvoorbeeld nieuws, de scrollbalk binnen de rode lijnen zit, erbuiten was mooier geweest. Verder zou het leuk zijn als je de foto's kunt vergroten (makkelijk te maken via adobe photoshop bijv.). Verder een mooie site
quote:Geen tijd.........
Op woensdag 4 juni 2003 22:17 schreef CrashOne het volgende:[..]
Als dit een website is voor een professioneel webdesign bedrijfje mag je nog veel leren. Begin eens met HTML zou ik zeggen.
Steek eerst eens wat meer tijd in je eigen site voor je klanten probeert te krijgen.
Wat betreft de klanten, die komen wel binnen. Heb van de week weer een stuk of 3 opdrachten binnen gekreggen. En mijn core business is hardware....
in ontwikelling maar toch leuk om al te laten zien.
quote:De grunge stijl van de eerste foto vind ik wel leuk, misschien dat je dat ook door kan zetten in de rest van je site.
Op woensdag 4 juni 2003 22:18 schreef Stratus het volgende:
Wat kan ik aan mijn site veranderen?
De layout van je main site is wat standaard.
Let er wel op dat doordat je je gehele pagina resized naar de resolutie van de gebruiker de pagina erg leeg kan ogen op hoge resoluties (>1600*1200). Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
quote:ik wacht met spanning :p
Op woensdag 4 juni 2003 22:21 schreef CrashOne het volgende:[..]
Dank je! De foto's worden nog klikbaar. Moet eerst nog even een scriptje maken waardoor geuploade foto's automatisch worden geresized en een mooie border krijgen zoals de andere foto's. Komt dus nog wel.
quote:Leuk om lekker te scripte he!
Op woensdag 4 juni 2003 22:23 schreef Vampier het volgende:
http://vampier.mine.nu:81/journal/showtopic.php?topicid=0&page=0in ontwikelling
maar toch leuk om al te laten zien.
Denk dat het daar tot nu toe alleen omgaat, layout is nl nog erg fok!'erig.
quote:mm ja, zo kan je het ook zeggen
Op woensdag 4 juni 2003 22:17 schreef CrashOne het volgende:[..]
Als dit een website is voor een professioneel webdesign bedrijfje mag je nog veel leren. Begin eens met HTML zou ik zeggen.
quote:inderdaad fok! is ook mijn grote voorbeeld... maar ik gooi er straks een andere look overheen. De werking wordt ook anders dan de fok versie.
Op woensdag 4 juni 2003 22:31 schreef CrashOne het volgende:[..]
Leuk om lekker te scripte he!
Kan er zelf ook veel lol aan beleven! Wel even twee keer om een wachtwoord vragen, voorkomt fouten
Denk dat het daar tot nu toe alleen omgaat, layout is nl nog erg fok!'erig.
Ik zal even de 2 wachtwoorden meenemen
quote:Misschien dat de ban functionaliteit ook maar snel moet komen
Op woensdag 4 juni 2003 22:39 schreef Vampier het volgende:[..]
inderdaad fok! is ook mijn grote voorbeeld... maar ik gooi er straks een andere look overheen. De werking wordt ook anders dan de fok versie.
Ik zal even de 2 wachtwoorden meenemen
quote:
nu moet je ophouden Vampiertjes![]()
Etters
quote:Dit is niet de eerste keer dat ik een forum begin... www.objectief.org is er ook.... maar daat zijn we (Morpheus_at_work en ik) mee gekapt vanwege te weinig belangstelling.
Op woensdag 4 juni 2003 22:47 schreef CrashOne het volgende:[..]
Misschien dat de ban functionaliteit ook maar snel moet komen
[..]
Feedback is altijd welkom
quote:Desondanks dat je dreamweaver gebruikt ziet het er erg goed uit
Op donderdag 5 juni 2003 00:57 schreef ddZ het volgende:
Op zoek naar werk en daarom een andere site upgeload @ http://www.giesing.nlFeedback is altijd welkom
(ik ben geen designer maar webscripter/developer)
ps ik ben ook opzoek naar werk
pps is www.3dhype.com niets voor jou?
quote:het is wel netjes om ergens effe te vermelden waar je de smilies van je gastenboek vandaan hebt
Op zoek naar werk en daarom een andere site upgeload @ http://www.giesing.nlFeedback is altijd welkom
quote:Wat heeft iedereen toch tegen Dreamweaver
Op donderdag 5 juni 2003 00:59 schreef Vampier het volgende:[..]
Desondanks dat je dreamweaver gebruikt ziet het er erg goed uit
(ik ben geen designer maar webscripter/developer)
ps ik ben ook opzoek naar werk
pps is www.3dhype.com niets voor jou?
Ik ken die site trouwens niet , meteen even gebookmarked
quote:Heb je helemaal gelijk in; ondanks het feit dat ik de smileys ietwat verbouwt heb. Toch bedankt voor je tip
Op donderdag 5 juni 2003 01:01 schreef iemoe het volgende:[..]
het is wel netjes om ergens effe te vermelden waar je de smilies van je gastenboek vandaan hebt
quote:Dreamweaver is een shitterend pakket als je snel even iets moet bouwen zonder dat je daarvoor al te veel hoeft te typen. Ik ben nog van de oude stempel... regel voor regeltje invoeren en zorgen dat alles opening tags kloppen met de closing tags
Op donderdag 5 juni 2003 01:07 schreef ddZ het volgende:[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Dreamweaver
![]()
Maar ja, ik ben geen vormgever & dat is ook te zien lijkt mijIk ken die site trouwens niet
, meteen even gebookmarked
quote:Een site bouwen via 'the old fashion way' kan ik ook wel , maar je zei het zelf al: gezien de situatie was Dreamweaver ideaal om snel een site online te hebben
Op donderdag 5 juni 2003 01:09 schreef Vampier het volgende:[..]
Dreamweaver is een shitterend pakket als je snel even iets moet bouwen zonder dat je daarvoor al te veel hoeft te typen. Ik ben nog van de oude stempel... regel voor regeltje invoeren en zorgen dat alles opening tags kloppen met de closing tags
http://members.chello.nl/e.leeuwen9/
er komen nog wat meer foto's, maar die moeten nog gemaakt worden
doel van de site lijkt me duidelijk
slaap lekker!
quote:hoeveel moet zoiets kosten?
Op donderdag 5 juni 2003 01:22 schreef iemoe het volgende:
het stelt helemaal niks voor, maar ben ik misschien nog wat vergeten ofzo?http://members.chello.nl/e.leeuwen9/
slaap lekker!
quote:Het stelt idd. nix voor
Op donderdag 5 juni 2003 01:22 schreef iemoe het volgende:
het stelt helemaal niks voor, maar ben ik misschien nog wat vergeten ofzo?http://members.chello.nl/e.leeuwen9/
quote:Dank je
Slaap lekker
quote:Als je goed had gelezen had je gezien dat we pas zijn begonnen met een nieuwe site.
Op woensdag 4 juni 2003 22:15 schreef addie het volgende:[..]
Dit is in mijn ogen gewoon een standaard forum, met een eigen stijl. Naar mijn mening niet iets voor een site check
[..]
Omdat de vorige site gesloopt was.
Op de vorige site stonden fotos , chatbox, games, music en een logboek.
maar deze nieuwe is pas sinds gisteren in de lucht.
Vandaar dat het er nog erg standaard uitziet,
maar daar zal zeker nog verandering inkomen.
quote:hmmz...dacht dat het wel duidelijk zou zijn als het in de title zou staan....guess not
Op donderdag 5 juni 2003 01:25 schreef ricoj het volgende:[..]
hoeveel moet zoiets kosten?
quote:kortom, we zien je terug als er wat te sitechecken valt?
Op donderdag 5 juni 2003 07:41 schreef knuffeldees het volgende:[..]
Als je goed had gelezen had je gezien dat we pas zijn begonnen met een nieuwe site.
Omdat de vorige site gesloopt was.
Op de vorige site stonden fotos , chatbox, games, music en een logboek.maar deze nieuwe is pas sinds gisteren in de lucht.
Vandaar dat het er nog erg standaard uitziet,
maar daar zal zeker nog verandering inkomen.
volgens mij hebben we in deeltje 13 namelijk al besloten dat we 'opgeleukte' standaard forums niet meer deden
quote:ben al weg
Op donderdag 5 juni 2003 08:11 schreef iemoe het volgende:[..]
volgens mij hebben we in deeltje 13 besloten dat we 'opgeleukte' forums niet meer deden![]()
quote:Qua "design" erg mager. De buttons zijn niet echt geweldig, een simpel fontje met een kadertje.
Verder veel wit, wat niet de meest geweldige achtergrond is om online iet te lezen.
Aangezien je een grafische opleiding hebt gehad, had ik meer design verwacht.
quote:mag alleen weg als je je nieuwe complete site komt sjoowen!
Op donderdag 5 juni 2003 08:12 schreef knuffeldees het volgende:[..]
ben al weg
.....
quote:* Hoe groot is de woonkamer?
Op donderdag 5 juni 2003 08:09 schreef iemoe het volgende:[..]
hmmz...dacht dat het wel duidelijk zou zijn als het in de title zou staan....guess not
Nu is het gewoon een advertentie zoals in de krant (wel iets uitgebreider).
Tevens heb ik eigenlijk wel interesse
quote:dit heb ik gister effe snel in elkaar geschroefd, foto's van het interieur etc. moeten nog gemaakt worden..
Op donderdag 5 juni 2003 09:31 schreef sop het volgende:[..]
* Hoe groot is de woonkamer?
* Eventueel foto's van het interieur
* plattegrondNu is het gewoon een advertentie zoals in de krant (wel iets uitgebreider).
Tevens heb ik eigenlijk wel interesse
maar verder goede tips, een plattegrondje is sowieso wel cool natuurlijk
bij interesse -> mail!
quote:waarom alles zo tegen de linkerkant geplakt ipv netjes in het midden? (gapend wit gat nu rechts..)
Op donderdag 5 juni 2003 09:59 schreef ivo_wijnen het volgende:
http://www.deub.nl
op je pagina met links staan geen links, alleen getypte url's die je dan zelf maar moet copy/pasten. daar zou ik zelf écht linkjes van maken..
quote:*zucht*
Op donderdag 5 juni 2003 09:59 schreef ivo_wijnen het volgende:
http://www.deub.nl
http://www.tipsvoorwindows.nl (komt binnenkort een nieuwe uit.)
Sites plaatsen en er dan bijzetten dat er een andere aankomt hoeft van mij niet en ik denk dat er meer zijn die er zo over denken.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:24 schreef sop het volgende:[..]
*zucht*
Sites plaatsen en er dan bijzetten dat er een andere aankomt hoeft van mij niet en ik denk dat er meer zijn die er zo over denken.
quote:en dat is storend ? Ik vind ze wel netjes
Op donderdag 5 juni 2003 08:31 schreef HARB het volgende:[..]
Qua "design" erg mager. De buttons zijn niet echt geweldig, een simpel fontje met een kadertje.
quote:Maar als je het doel van de site bekijkt: portfolio / CV wat voor design wil je dan (en waarom) ? Vind hem wel strak er uit zien zo.
Op donderdag 5 juni 2003 08:31 schreef HARB het volgende:
Aangezien je een grafische opleiding hebt gehad, had ik meer design verwacht.
quote:ok.. deze heb ik een tijdje geleden gemaakt: de plaatselijke carnavals vereniging, wat kan ik eraan verbeteren?
Op donderdag 5 juni 2003 10:28 schreef iemoe het volgende:
quote:in je navimenuutje doet 'ons durrep' niet mee met de rollover (of wat dat ook is..)
Op donderdag 5 juni 2003 14:03 schreef keijz het volgende:[..]
ok.. deze heb ik een tijdje geleden gemaakt: de plaatselijke carnavals vereniging, wat kan ik eraan verbeteren?
www.theebukkers.nl
het nedstaticoontje is veeeel te groot!
die banner bovenin....GROOT! neemt veel ruimte in en is eigenlijk volslagen nutteloos...
bij een aantal pagin's verspringen de links van grootte (worden groter) als je eroverheen muist, vind ik erg irritant.
verder vind ik dat je wat enthousiast bent met de grootte van de tekst.. (te groot)
is het een dingetje van Frontpage dat ie bij elke alinea weer een <font> tag plaatst?
code:een beetje opschonen van je codes zou geen kwaad kunnen, denk ik zo...maar dat laat ik verder aan de experts over<font SIZE="4">
<h1><font color="#FF0000" face="Tahoma">Welkom in het Bukkersgat!</font></font></h1>
<p><strong><font face="Tahoma">Welkom in het Westland, de tuin van Europa.
Welkom in De Lier bij Caravalsvereniging De Theebukkers. Voor onze streekgenoten
wellicht een begrip, voor u die ten noorden, oosten of zuiden van ons woont
stellen we ons graag voor.</font></strong></p>
<p><font face="Tahoma">Onze vereniging bestaat al sinds 1953. Hiermee zijn we
een van de oudste Carnavalsverenigingen boven de rivieren (zie onze
geschiedenis). Op deze site kunt u alles over ons te weten komen. Wie we zijn,
wat we doen en vooralwaar en hoe we het doen. Want Carnaval wordt heel intens
gevierd in het dorp wat ruim 11.000 inwoners telt. Zelfs vanuit de omliggende
dorpen komt men elk jaar om het typische Bukkerssfeertje te proeven. Blijkbaar
smaakt het naar meer want we zien er steeds weer nieuwe gezichten bij.</font></p>
<p><font face="Tahoma">Ons programma vergt een lange tijd van voorbereiding.
Veel van onze leden zakken dan ook regelmatig af naar het zuiden om bij onze
collega-verenigingen inspiratie op te doen. En in alle bescheidenheid, men zegt
dat we in het Bukkersgat qua sfeer een heel eind komen. Niet voor niets zijn
sommige avonden al ruim van tevoren uitverkocht.</font></p>
<p><font face="Tahoma">Wil je op de hoogte blijven van al het bukkers-nieuws?
Schrijf je dan in voor
de mailing-list!</font></p>
quote:effe in het codescherm van driemwievert door je code heenlopen en opschonen, 23 keer <font face blablabla> </font> op 1 pagina is ietwat overdreven
Op donderdag 5 juni 2003 14:28 schreef keijz het volgende:
ja frontpage maakt nogal vreemde codes, daarom ben ik ook overgestapt op dreamweaveriig bedankt voor de tips/commentaar!
quote:<style>
Op donderdag 5 juni 2003 14:34 schreef iemoe het volgende:[..]
effe in het codescherm van driemwievert door je code heenlopen en opschonen, 23 keer <font face blablabla> </font> op 1 pagina is ietwat overdreven
gebruik dan style
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:03 schreef keijz het volgende:[..]
ok.. deze heb ik een tijdje geleden gemaakt: de plaatselijke carnavals vereniging, wat kan ik eraan verbeteren?
www.theebukkers.nl
quote:Ik heb een intense hekel aan <Marquee>
Theebukkers zetten de boel op stelten in verzorgingshuis Triangel en het gemeentehuis... (zie laatste nieuws en Carnaval 2003) --- Bekijk nu alle foto's van het Carnaval 2003--- Bedankt voor jullie bezoek in het Carnavalsweekend... Het was SUPER!!!---
Heeft geen mouse-over effect.
Verder zou ik iets aan de mouse-over's doen aangezien het niet zo'n hele mooie overgang is van dat zwart naar wit.
Op http://www.theebukkers.nl/vereniging.htm en bij de links. verspringen de url's als ik erover ga met mijn muis. ook niet zo mooi
quote:
© Copyright 2001 De Theebukkers
Verder mooi
quote:Dat vind je? Dus je hebt het niet zelfgemaakt? Dan zit je hier fout, lees de regels: Posten mag als je bv je eigen site wilt laten checken. Of is ie wel van jou? Dan ben je gewoon aan het spammen.
Op donderdag 5 juni 2003 08:26 schreef patrick1982 het volgende:
www.cybercreation.tk vindt ik wel een mooie site
Opgerot dus. En check eerst eens zelf wat sites voor je gaat lopen spammen
en de site is nog kut ook
quote:ben het met je eens, maar normale taal gebruiken is niet zo moeilijk toch? zitten hier niet in onzin.
Op donderdag 5 juni 2003 18:17 schreef Nevermind het volgende:[..]
Dat vind je? Dus je hebt het niet zelfgemaakt? Dan zit je hier fout, lees de regels: Posten mag als je bv je eigen site wilt laten checken. Of is ie wel van jou? Dan ben je gewoon aan het spammen.
Opgerot dus. En check eerst eens zelf wat sites voor je gaat lopen spammen
en de site is nog kut ook
quote:Praat ik niet normaal dan?
Op donderdag 5 juni 2003 18:18 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ben het met je eens, maar normale taal gebruiken is niet zo moeilijk toch? zitten hier niet in onzin.
.
quote:Je kan in ieder geval beginnen met je TK-bannertje uit te zetten; aangezien dat niet hoeft is het een beetje storend. Persoonlijk vind ik alles dat scrollt irritant, maar ik weet niet of dat algemeen zo ervaren wordt, dus misschien kun je die wel laten staan. Ik vind de kleuren niet echt bij elkaar passen, blauw op rood, hm, beetje matig.
Op donderdag 5 juni 2003 18:18 schreef Toppertjuh het volgende:
www.djspot.tkWat mist er nog ( behalve alle subhtmls )
De navigatie is wel grappig, maar volgens mij kun je dat net zo goed met een Javascript/CSS combi doen in plaats van een applet er voor te gebruiken. En als je per ongeluk met je rechtermuisknop op een applet klikt is je pagina weg
quote:Het mag wat minder inderdaad.
Op donderdag 5 juni 2003 18:20 schreef Nevermind het volgende:[..]
Praat ik niet normaal dan?
quote:zeikerd, doe anders eens wat aan die spam
Op donderdag 5 juni 2003 18:25 schreef Slarioux het volgende:[..]
Het mag wat minder inderdaad.
quote:Hoe zet ik die uit dan ??
Op donderdag 5 juni 2003 18:23 schreef Nevermind het volgende:[..]
Je kan in ieder geval beginnen met je TK-bannertje uit te zetten; aangezien dat niet hoeft is het een beetje storend. Persoonlijk vind ik alles dat scrollt irritant, maar ik weet niet of dat algemeen zo ervaren wordt, dus misschien kun je die wel laten staan. Ik vind de kleuren niet echt bij elkaar passen, blauw op rood, hm, beetje matig.
De navigatie is wel grappig, maar volgens mij kun je dat net zo goed met een Javascript/CSS combi doen in plaats van een applet er voor te gebruiken. En als je per ongeluk met je rechtermuisknop op een applet klikt is je pagina weg
quote:Inloggen bij www.dot.tk, dan naar 'my marketing' gaan en daar kan je het uitzetten.
Op donderdag 5 juni 2003 20:14 schreef Nevermind het volgende:
Hm, ik weet niet hoe je dat doet. Heb je niet eenofander configuratiepanel bij TK zitten
quote:Als ie binnenkort vernieuwd wordt, waarom post je hem dan?
Op donderdag 5 juni 2003 18:40 schreef nlboy het volgende:
www.nlboy.nl (site wordt binnenkort vernieuwd)
Ach, laat ik toch maar even mijn licht erover schijnen zodat je er rekening mee kan houden bij de volgende versie.
Je splash is leuk geprobeerd, maar is om eerlijk te zijn kut. Een trance muziekje en een swish-effect. Op een ruige manier tekst erover heen geplakt. Zet er ook niet bij welke resolutie is aanbevolen, aangezien niemand zijn resolutie daarvoor lager gaat zetten. Mensen zien vanzelf wel voor welke resolutie hij is gemaakt. Maak dan ook in de flash-splash een knopje enter, want nu staat dat daaronder eigenlijk nutteloos.
Verder stelt je site eigenlijk weinig voor. Een onnodig flash-menu waarbij je een pop-up krijgt naar pagina's die totaal verschillende stijlen hebben en totaal niet bij elkaar passen. Waarom doe je het in flash? Je kan het net zo goed in html doen... Kan jij me trouwens vertellen waar die exit-pagina op slaat? Mensen klikken zelf wel hun pagina dicht en nu krijgen ze een flash-animatie met daarin een plaatje van Einstein...
Ik weet niet wat voor link je hebt met die zelfgemaakte site van Einstein, maar ik krijg dezelfde loze exit-pagina bij Einstein als bij NLboy.
Haal het trouwens ook uit het frame want nu kan je de URL niet zien, erg irritant.
Vooral dat het eigenlijk nergens over gaat, geen vormgeving heeft en hij technisch totaal nergens op slaat en in WORD is gemaakt, dat zorgt ervoor dat ik hem niet goed vind.
quote:eej, ga iemand anders z'n reactie overtikken!
Op donderdag 5 juni 2003 17:16 schreef Knut het volgende:[..]
[..]Ik heb een intense hekel aan <Marquee>
Vooral als er lange dingen in staan.[afbeelding]
Heeft geen mouse-over effect.
Verder zou ik iets aan de mouse-over's doen aangezien het niet zo'n hele mooie overgang is van dat zwart naar wit.Op http://www.theebukkers.nl/vereniging.htm en bij de links. verspringen de url's als ik erover ga met mijn muis. ook niet zo mooi
[..]
Verder mooi
quote:zit ik hier voor de kat z'n k*t te typen ofzo?
Op donderdag 5 juni 2003 18:40 schreef nlboy het volgende:
www.nlboy.nl (site wordt binnenkort vernieuwd)
Daar kun je van die plaatjes voor je msn 6 downloaden.
quote:-excuus-
Op donderdag 5 juni 2003 21:11 schreef Razzerr het volgende:
Dis ook wel leukDaar kun je van die plaatjes voor je msn 6 downloaden.
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 05-06-2003 22:34]
quote:Moeha .. wat kan ik verbeteren aan mijn site?
Op donderdag 5 juni 2003 21:39 schreef iemoe het volgende:[..]
Regels:
Posten mag als je bv je eigen site wilt laten checken
Reacties graag onderbouwen en niet zeggen : Oe wat een lelijke site of oooo wat mooi: wanneer je wat onderbouwd kan de gebruiker daar wat mee en zijn site daarmee (mischien) verbeteren en of aanpassen.Veel plezier.
nu weer opzouten
quote:hmmz...ik type wel vaker voordat ik goed kijk hoor...sorrie!
Op donderdag 5 juni 2003 22:17 schreef FunzoneQ het volgende:[..]
Moeha .. wat kan ik verbeteren aan mijn site?
ik hou van refers![]()
en JA ik ben de webmaster van Msnicons.com
het enige dat ik nu effe kan bedenken is dat ik het prettiger vind om de inhoud van een site midden op m'n scherm te hebben staan ipv helemaal links en dan aan de rechterkant helemaal niks..
verders: nice!
geen mooi layout of zo nog
ging mij even om het forum en het fotosysteem
Mensen, iedereen is welkom op het forum
quote:Sorry. Fotosysteem? Klik -> foto's onder elkaar.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:35 schreef Manweth het volgende:
http://www.diehards.tkgeen mooi layout of zo nog
ging mij even om het forum en het fotosysteemMensen, iedereen is welkom op het forum
![]()
quote:Bij http://www.dse.nl/~duchessx/vrienden/vrienden.html staan de foto's wat door elkaar. D.w.z. het formaat (verschillende lengte-breedte). Ziet er ietwat slordig uit.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:32 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX heeft voor het eerst ook een site in elkaar geknutseld
Verders: Weinig op aan te merken. Behalve dan dat het wel erg gezellig bij jou thuis moet zijn, met zulke leuke huisdieren
quote:Deel je categorie-en eens wat beter in.
Op donderdag 5 juni 2003 22:17 schreef FunzoneQ het volgende:[..]
Moeha .. wat kan ik verbeteren aan mijn site?
ik hou van refers![]()
en JA ik ben de webmaster van Msnicons.com
Niet dat ik daar problemen mee heb, maar mijn baas wel.
quote:sorrie hoor, I'm a sucker for leuke huisdieren
Op vrijdag 6 juni 2003 00:32 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX heeft voor het eerst ook een site in elkaar geknutseld
vooruit dan maar, het was mij niet meteen duidelijk dat je op de coole pics moest klikken om het verhaal achter het beest te zien. misschien dat je dat ergens duidelijk kunt maken, het geheel laadt wel verschrikkelijk snel: het grote voordeel van "simpele pagina's"
die foto's... 0+
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 06-06-2003 09:08]
ik moet alleen nog een keer een mooi logo hebben en menubar
dus als iemand zich geroepen voelt?
quote:Goed punt. Dit had ik namelijk ook jammerlijk gemist.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:03 schreef iemoe het volgende:
vooruit dan maar, het was mij niet meteen duidelijk dat je op de coole pics moest klikken om het verhaal achter het beest te zien. misschien dat je dat ergens duidelijk kunt maken, het geheel laadt wel verschrikkelijk snel: het grote voordeel van "simpele pagina's"
quote:Wat ik storend vind is het afwisselend gebruik van Nederlands & Engels. Zal wel komen omdat je het een en ander aan scriptjes hebt gejat. Dat maakt niks uit, maar pas ze dan wel aan zodat ze in je eigen taal zijn.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:05 schreef dhoman het volgende:
www.goors.nl
ik moet alleen nog een keer een mooi logo hebben en menubar
De startpagina is alleen wat erg saai.
quote:doe 'es wat leuks met je index man, het meest opvallende op die pagina is het nedstat-icoontje!
Op vrijdag 6 juni 2003 09:05 schreef dhoman het volgende:
www.goors.nlik moet alleen nog een keer een mooi logo hebben en menubar
maar ziet er verder netjes uit
Met (intropagina) of zonder (overige pagina's) blokjes op de achtergrond? Wat is mooier?
Ik ben mijn site aan het veranderen en ben uberhaupt heel erg benieuwd wat er beter kan en wat er juist wel goed aan is. Lettende op een doelgroep van 18 t/m 25 jaar. Niet technisch gezien (ik weet zelf ook wel dat het Frontpage is), maar grafisch gezien en inhoudelijk.
Laat ff weten wat je ervan vindt Intro is gaar, kweet ut
quote:geeeen Lycos!!!
Op vrijdag 6 juni 2003 10:55 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girlMet (intropagina) of zonder (overige pagina's) blokjes op de achtergrond? Wat is mooier?
Ik ben mijn site aan het veranderen en ben uberhaupt heel erg benieuwd wat er beter kan en wat er juist wel goed aan is. Lettende op een doelgroep van 18 t/m 25 jaar. Niet technisch gezien (ik weet zelf ook wel dat het Frontpage is), maar grafisch gezien en inhoudelijk.
quote:als volledige framespagina? rare zin
Voeg deze site als volledige framespagina toe aan je favorieten.
wat zijn 'linkpartners'?
bij je 'tekstlinksuitwisseling' heb je als linkeffectje dat de tekst ongeveer (zo niet precies) dezelfde kleur wordt als je achtergrond: onleesbaar.
onder staat SPAM &ZO in dezelfde kleur als die decoratieve streepjes, da's niet mooi.
ik zou je tekstgebruik wat meer aanpassen aan je doelgroep (linxs ipv linkspartners oid) en weggaan bij Lycos! voor heel erg weinig geld heb je www.wwz.nl oid
Graag wil ik weten wat jullie er van vinden, zelf ben ik praktisch nooit tevreden met het design. Maarja je moet een keer ophouden natuurlijk, anders zou ik meer tijd steken in het design ipv de inhoud en da's ook niet goed.
Ik ben dus net begonnen met een nieuwe layout en gelijk ook met een nieuwe inhoud.
Graag jullie reacties
Willen de mensen die hun site voor een site check aanbieden ook zelf eens wat moeite doen om de site van iemand anders te checken. Even rondkijken en noteren wat je wel/niet bevalt. Graag enigszins onderbouwde kritiek/complimenten.
*EINDE MEDEDELING*
quote:Mooie site
Op vrijdag 6 juni 2003 11:08 schreef Johnny_Cool het volgende:
Mijn site is te vinden op http://members.home.nl/gvandrunenGraag wil ik weten wat jullie er van vinden, zelf ben ik praktisch nooit tevreden met het design. Maarja je moet een keer ophouden natuurlijk, anders zou ik meer tijd steken in het design ipv de inhoud en da's ook niet goed.
Ik ben dus net begonnen met een nieuwe layout en gelijk ook met een nieuwe inhoud.
Graag jullie reacties
Check de mijne ook ff: http://ww.dr-clan.nl
quote:Ziet er netjes uit! , heb je het helemaal zelf gemaakt of met een clubje? (mooi logo ook trouwens
Op vrijdag 6 juni 2003 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Mooie site
Ik zou alleen die scrollbalk rechts in beeld op sommige pagina's weglaten & maybe wat meer invullen je site met foto's en plaatjes? :SCheck de mijne ook ff: http://ww.dr-clan.nl
quote:Ik heb net jou site gechecked maar dat stelt nog niet veel voor eej !
Op vrijdag 6 juni 2003 11:11 schreef iemoe het volgende:
*ALGEMENE MEDEDELING*Willen de mensen die hun site voor een site check aanbieden ook zelf eens wat moeite doen om de site van iemand anders te checken. Even rondkijken en noteren wat je wel/niet bevalt. Graag enigszins onderbouwde kritiek/complimenten.
*EINDE MEDEDELING*
quote:Ziet er héél netjes uit! (al moet ik wél zeggen dat ie qua vormgeving en kleurgebruik veel op de dead rabits site lijkt. Maar er zit tenminste wel inhoud in.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Samen met me buurjongen gedaan, die is er erg goed in!
Zijn site: http://www.totallyre.com
ik heb nog een site gemaakt : www.onderhoudsbedrijfschoonen.nl ..
Ik ga denk maar es btje bijverdienen op deze manier.. toch een leuke hobby
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:41 schreef Johnny_Cool het volgende:ik heb nog een site gemaakt : www.onderhoudsbedrijfschoonen.nl ..
quote:Je maakt in je verwijzingen gebruik van backslashes:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
code:Moet zijn:frame src="html\layout\bg.html"
code:Dan kunnen ook mensen zonder IE meekijken, Internet Explorer is vrij tolerant wat HTML betreft.frame src="html/layout/bg.html"
quote:thanx voor je reactie, ik zal er vanavond gelijk naar kijken
Op vrijdag 6 juni 2003 14:10 schreef Berkery het volgende:[..]
[..]Je maakt in je verwijzingen gebruik van backslashes:
code:Moet zijn:frame src="html\layout\bg.html" code:Dan kunnen ook mensen zonder IE meekijken, Internet Explorer is vrij tolerant wat HTML betreft.frame src="html/layout/bg.html"
quote:dan doe je zoveel moeite voor het in elkaar schroeven van een mooie site en dan heb je zo'n bagger gastenboek erop staan...jammer!
Mijn site is te vinden op http://members.home.nl/gvandrunenGraag wil ik weten wat jullie er van vinden, zelf ben ik praktisch nooit tevreden met het design. Maarja je moet een keer ophouden natuurlijk, anders zou ik meer tijd steken in het design ipv de inhoud en da's ook niet goed.
Graag jullie reacties
quote:stelt niet veel voor?!
Op vrijdag 6 juni 2003 11:39 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
Ik heb net jou site gechecked maar dat stelt nog niet veel voor eej !
het laadt retesnel, werkt in élke browser op élke resolutie en het hele htmlgebeuren is foutloos!
wat wil een mens nog meer?!
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 06-06-2003 18:00]
quote:probeer het gebeuren eerst maar eens fatsoenlijk te laten werken in Opera, dan praten we wel verder
Op vrijdag 6 juni 2003 11:41 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
Ziet er héél netjes uit! (al moet ik wél zeggen dat ie qua vormgeving en kleurgebruik veel op de dead rabits site lijkt. Maar er zit tenminste wel inhoud in.
ik heb nog een site gemaakt : www.onderhoudsbedrijfschoonen.nl ..
waarom openen je linkjes eigenlijk in een nieuw scherm? (geldt ook voor je andere site overigens..)
* http://members.lycos.nl/cinestarinfo/tabellayout.htm (=nieuwste)
* http://members.lycos.nl/cinestarinfo/
Graag jullie meningen over beide versies!
Alvast bedankt
P.S. Het gaat nu dus ff om de layout en niet om de teksten of de links
http://home.wanadoo.nl/marjabekers
en let niet op de true-playa-wannabe-gangsta foto's dat is meer een parodie onder mijn vrienden
Luister naar het muziekje, trouwens!
quote:ik krijg bij allebei een 404: pagina niet gevonden
Op zaterdag 7 juni 2003 00:16 schreef addie het volgende:
ben even aan het spelen geweest met de layout van mijn site, wil graag van jullie weten welke versie van de voorpagina jullie mooier vinden:* http://members.lycos.nl/cinestarinfo/tabellayout.htm (=nieuwste)
* http://members.lycos.nl/cinestarinfo/Graag jullie meningen over beide versies!
Alvast bedankt
P.S. Het gaat nu dus ff om de layout en niet om de teksten of de links
quote:Volgens mij heb je aan de onderste link niet heel veel veranderd nadat je hem laatst al had laten sitechecken.
Op zaterdag 7 juni 2003 00:16 schreef addie het volgende:
* http://members.lycos.nl/cinestarinfo/tabellayout.htm (=nieuwste)
* http://members.lycos.nl/cinestarinfo/
De keuze qua indeling moet je zelf maken. De eerste is nogal basic maar wel gemakkelijk voor alle gebruikers aangezien iedereen weet hoe zo'n site in elkaar zit met links het menu.
Die eerste is nogal onoverzichtelijk tenzij je iets goeds doet met het menu en het er echt laat uitspringen zoals bij de tweede het geval is.
Ik zou voor de tweede gaan. Overzichtelijker en duidelijker voor de gebruiker.
quote:Gaan we weer
Mijn site is te vinden op http://members.home.nl/gvandrunen
Eerste indruk is netjes en verzorgd. Alleen jammer dat je bij de splash al gelijk 3 (of 4) verschillende lettertypes door elkaar gebruikt. Kan je trouwens ook niet dat 'Vragen? of heeft u ook interesse in een site? Mail de webmaster! ' op de eigenlijke pagina zetten? Het heeft weinig zin om het hier te doen. Bij de splash moet het juist er vanaf spetteren allemaal. Van mij hoeft dat klik op de vakken ook niet.
Cool idee trouwens van de verschillende themes. Je doet het nu in html en als je ze gelijk wil houden is dat dus een pokkenwerk. Cursusje php in de vakantie? Ook verschilt het niet heel erg veel behalve de kleur en het lettertype.
Waarom heb je trouwens niet gewoon het handje voor als je over de link gaat, maar waarom heb je het vraagteken?
De hoofdsite is erg netjes afgewerkt en zie zo snel geen foutjes (ik ga de blue version sitechecken). Die BG vind ik ook wel tof. Het menu is overzichtelijk en het is erg simpel met maar 1 niveau diep. De loopjes lopen goed en zijn niet opeens heel hard. Ook wel relaxed dat ie niet opeens begint te spelen.
Je header van de pagina zit trouwens tegen de linkerkant aangedrukt. Je gastenboek moet je trouwens ook wel ff veranderen.... past niet echt bij je site.
Die loopjes vind ik trouwens echt tof, vooral de laatste. Trouwens, qua broncode is ie OK. Je maakt veel gebruik van stylesheets en ik zie weinig overbodige junk. Positief oordeel overall dus
quote:Waar de fuck laat je deze voor checken?
Op vrijdag 6 juni 2003 00:35 schreef Manweth het volgende:
http://www.diehards.tk
Foto's is gewoon foto's onder elkaar en forum is gewoon Invision Boards en echt geen kont zelf aan gedaan. We mogen ook niet je layout checken zeg je zelf, dus wat de fuck?
Volgende keer moet degene die de volgende topic opent ff met grote letters erbij zetten dat een standaard-forum niet wordt gechecked. Het is nu wel iedere keer gezegd als mededeling, maar de meeste sukkeltjes lezen die niet....
quote:He, waar ken ik die van? :p:p
Op zaterdag 7 juni 2003 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:http://home.wanadoo.nl/marjabekers
Ow ja, van jou :p
quote:Ik ben altijd online
Op zaterdag 7 juni 2003 01:44 schreef K3 het volgende:
El Tino, ben je nog online?
Ik zou wel eens willen weten wat je van mijn forum vindt (dus echt in zijn algemeniteit, op alle punten).
Wat ik echt superirritant vind is dat ik de source niet gewoon kan checken. Ik moet hem eerst opslaan voordat er een fatsoenlijke source uit komt rollen. Handig en slim van jullie, maar onhandig voor sitecheckers (voortaan wel rekening mee houden
)
Je header wordt half overdekt door de ad. Weet niet of dat de bedoeling is, maar ik kan nu alleen Hadrian lezen en voor de rest wat groene strepen. Vind alle kleuren sowieso beetje vloeken met elkaar. Ik zie paars-blauw, groen en veel oranje. Waarom doe je niet bijv. de header ook in die oranje tinten? (denk omdat je logo van Hadrian al vast staat en die is die kleur).
Het menu bovenin (en onderin) is duidelijk en altijd gelijk te vinden. Je frontpage vind ik eigenlijk beetje rommelig. Het is dat ik zag dat het de actieve topics waren, maar dat duurde even Als ik jou was zou ik eerst de index van het forum bovenaan doen met een kopje erboven en daaronder de eerste paar actieve topics ook met kopje erboven, want de kopjes (dus duidelijkheid) mis ik een beetje.
Ook is de info achter ieder forum een beetje rommelig. Bijv de moderators staan niet onder het kopje moderators. Misschien af en toe een lijntje gebruiken of cursief maken ofzo. Net zoiets als bij de subfora.
Het is trouwens wel iedere keer duidelijk waar je bent en het laadt ook redelijk snel. Wat ik wel beetje jammer vindt, is het niet consequent gebruik van typografie. Bij de FAQ bijvoorbeeld gebruik je een ander lettertype met andere grootte dan bij de index van de subfora.
De zoekfunctie werkt wel lekker (alleen jammer weer van andere vormgeving. Hier is het verschil erg goed te zijn als je zoekopdracht doet), het posten ziet er netjes en duidelijk uit.
Trouwens, als je bij een optie van het bovenste menu bent, verdwijnt de index linksboven (waar je bent, dat van home / blaforum) en weet je dus niet meer waar je bent.
Het kutste vindt ik echt dat het niet allemaal op elkaar aansluit. Er worden andere kleuren, ander lettertype, andere allinea opmaak en andere groottes gebruikt, verschillende per pagina. Als je dit fixt ben je al een heel eind op weg.
Heb trouwens geen bugs ofzo gevonden. De bron zag er ook wel redelijk netjes uit dus voor de coder.
quote:Thanx, ik heb weer een goot aantal verbeterpunten opgeschreven
Op zaterdag 7 juni 2003 02:11 schreef ELTino het volgende:[..]
Ik ben altijd online
<siteCheck>
Alleen snap ik jouw opmerking over lettertype niet. Ik gebruik overal "arial, helvetica, snas-serif". Waarschijnlijk bedoel je alleen de grootte of de dikte (soms bold).
ff ingaand op je kommentaar:
Onleesbare source: alles is in PHP gescript icm javascript. Er komen vrijwel geen enters in voor v.w. de bandbreedte (draait achter een basic ADSL-verbinding).
Header overdekt door ad: Ad-hoc actie voor Arjan Erkel . Normaal is de header nog lelijker met in het groen het woord "forum".
Qua kleuren vind ik het moeilijk, het forum kan geskind worden als je bent ingelogd.
Frontpage: kommentaar duidelijk
Zoekpagina: idem
Wat bedoel je met "optie van bovenste menu"? Ik neem aan dat sommige opties niet werken zoals jij verwacht. Welke zijn dat?
quote:Verschillende groottes ben ik me van bewust, maar kun je het "niet op elkaar aansluiten" gerichter aangeven? Ik denk nl. dat een groot deel veroorzaakt wordt door niet-consequent gebruik van fontgrootte.
Het kutste vindt ik echt dat het niet allemaal op elkaar aansluit. Er worden andere kleuren, ander lettertype, andere allinea opmaak en andere groottes gebruikt, verschillende per pagina. Als je dit fixt ben je al een heel eind op weg.
iig bedankt voor de check
quote:Zo. Ik was me toch aan het vervelen en heb mezelf even iets duidelijker gemaakt door even een plaatje ervan te maken.
Op zaterdag 7 juni 2003 02:28 schreef K3 het volgende:[..]
Thanx, ik heb weer een goot aantal verbeterpunten opgeschreven
.
Alleen snap ik jouw opmerking over lettertype niet. Ik gebruik overal "arial, helvetica, snas-serif". Waarschijnlijk bedoel je alleen de grootte of de dikte (soms bold).
ff ingaand op je kommentaar:
Onleesbare source: alles is in PHP gescript icm javascript. Er komen vrijwel geen enters in voor v.w. de bandbreedte (draait achter een basic ADSL-verbinding).
Header overdekt door ad: Ad-hoc actie voor Arjan Erkel. Normaal is de header nog lelijker met in het groen het woord "forum".
Qua kleuren vind ik het moeilijk, het forum kan geskind worden als je bent ingelogd.Frontpage: kommentaar duidelijk
Zoekpagina: idem
Wat bedoel je met "optie van bovenste menu"? Ik neem aan dat sommige opties niet werken zoals jij verwacht. Welke zijn dat?
[..]Verschillende groottes ben ik me van bewust, maar kun je het "niet op elkaar aansluiten" gerichter aangeven? Ik denk nl. dat een groot deel veroorzaakt wordt door niet-consequent gebruik van fontgrootte.
iig bedankt voor de check
Klik hier om het plaatje te zien. Let trouwens niet op mijn artistieke kunsten, het is al laat op de avond
Omdat er op de linkerpagina veel meer tekst stond kan je daarvan de onderkant niet zien. Hoop dat het zo allemaal een beetje duidelijker is geworden. Trouwens, dat het ene font andes eruit ziet dan de ander, ligt alleen aan de grootte. Bij de linkerpagina was hij 2 punten groter dan bij de rechter.
Met dat je source niet leesbaar is heb ik weinig problemen, alleen dat ik zoveel moeite moet doen óm je source te kunnen zien vind ik irritant.
Hoop dat je beetje bent geholpen...
Mijn site en ik zou graag eens jullie mening erover willen horen. Even een kleine mededeling van het huis: De site gaat nog op een cms draaien, en er komen nog een aantal onderdelen aan (flash geanimeerde plaatjes bij de content, fotoboek, ontwikkelingen gebied).
quote:Waarom laat je een template checken?
Op zaterdag 7 juni 2003 15:22 schreef leond het volgende:
www.mallaka.comis nog niet af is voor opdracht op school over DVD...
*Edit: Je kan moeilijk zeggen dat het geen template is, want waarom heeft anders bijvoorbeeld http://www.markmccallphotography.com/ precies dezelfde layout?
[Dit bericht is gewijzigd door ELTino op 07-06-2003 16:56]
nou.... brand maar eens los....
De invullig is nog niet geheel naar waarheid, maar de werking zit op 95%
..
site check aub
-edit-
Spam, foei! En niet echt een site die we hier graag zien.
groetjes,
El Marz
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 09-06-2003 16:27]
quote:Waarom wordt de inhoud bij elftallen in het midden gezet bij de content?
Op zaterdag 7 juni 2003 16:19 schreef ReSiever het volgende:
VV Rood Zwartnou.... brand maar eens los....
De invullig is nog niet geheel naar waarheid, maar de werking zit op 95%
..
Je mouseover events over het menu'tje vind ik weinig toevoegen. Je kunt net zo goed alleen de font color wijzigen, i.p.v. zo'n fade effect, maar da's persoonlijk.
http://roodzwart.solidweb.be/home.php
Ik vind de balken die de verschillende onderdelen aangeven wat erg dik en erg zwart. Wellicht mooi om er dotted van te maken i.p.v. solid.
http://roodzwart.solidweb.be/programma.php?progweergeven=1
Is wel een erg standaard tabelletje
http://roodzwart.solidweb.be/gastenboek.php
Ik vind de zwarte blokken erg afleiden in je gastenboek.
Verder vind ik de pic van die voetbal rechtsonder niet zo geslaagd. Denk dat de bedoeling was om er beweging in te krijgen, maar dat lijkt er niet echt op.
quote:Buiten dat vind ik het er uit zien als een Frontpage theme. Wat absoluut geen compliment is.
Op zaterdag 7 juni 2003 15:36 schreef ELTino het volgende:[..]
Waarom laat je een template checken?
*Edit: Je kan moeilijk zeggen dat het geen template is, want waarom heeft anders bijvoorbeeld http://www.markmccallphotography.com/ precies dezelfde layout?
quote:Flash geanimeerde plaatjes zou ik niet doen.
Op zaterdag 7 juni 2003 10:15 schreef buzzin het volgende:
http://www.paulisinteractive.nlMijn site en ik zou graag eens jullie mening erover willen horen. Even een kleine mededeling van het huis: De site gaat nog op een cms draaien, en er komen nog een aantal onderdelen aan (flash geanimeerde plaatjes bij de content, fotoboek, ontwikkelingen gebied).
je verwijst naar dingen die er niet zijn:
quote:Je noemt het ook ontwikkeling. Het is wel helemaal duidelijk, maar het staat slordig.
Behalve producten voor Delite ontwerp ik in mijn vrije tijd ook nog producten die ik op deze site zal presenteren, deze kunt u vinden in het onderdeel development.
Je nieuwspagina zou ik aanpassen zodat de verschillende nieuwsberichten duidelijker worden aangegeven. Bijvoorbeeld door voor de titel een icoontje te zetten, of de titel bold maken en de content wat in te laten springen. Nu staat het eigenlijk als een lap onder elkaar en is het net of ieder nieuwsbericht een paragraaf is in een bij elkaar horende tekst.
Verders: Mooie rustige template.
Klein, simpel en weinig content, maar ik vind hem zelf wel mooi, jullie ook hoop ik
quote:An sich wel. Ik zou alleen je tekst aan de linkerkant wat ruimte geven. Het staat nu tegen het donkere vlak en de zwarte lijn aan.
Op maandag 9 juni 2003 20:15 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een nieuw design online gegooid.Klein, simpel en weinig content, maar ik vind hem zelf wel mooi, jullie ook hoop ik
Ow, dat is wel het laatste waar ik aan denk
quote:Nou ja. Je bent iig klaar voor de herfst.
Op maandag 9 juni 2003 20:26 schreef Slarioux het volgende:
Ow, dat is wel het laatste waar ik aan denk
sorry
Mijn sitecheck is
Het is een soort initiatief dat ik heb gestart voor hobbyisten die houden van vormgeven en daarmee wat kunnen bijverdienen. Maar dat kan je allemaal verder lezen op de site zelf.
Als het goed is, is hij Opera en IE compatible en ziet ie er in Mozilla ook redelijk goed uit op een paar kleine dingetjes na. De site bestaat helemaal uit div's (volg de trend) en moet toegeven dat het een stuk lekkerder gaat dan met tabellen.
Mijn verzoek aan jullie dus of jullie het willen checken voor spelvauten, schoonheids foutjes of er nog dingen vallen te verbeteren of gewoon je mening erover geven!
nog geen tijd gehad voor nieuwe layout , maar heb wel de Tweakers & Fok! Headlines voor MSN 6
trouwens screenie daarop is wel verouderd , zie http://www.whatsup.nl/flex/msn voor huidige versie
quote:ja, daaag!
Op maandag 9 juni 2003 22:38 schreef ELTino het volgende:
Zo, nu ga ik zélf een keertje sitechecken (na 100 sitechecks gedaan te hebben)
Mijn sitecheck is
ik kan m'n tijd wel beter besteden dan naar dit prutswerk te gaan zitten kijken...
quote:behalve mooi, een dingetje
Mijn sitecheck is
Het is een soort initiatief dat ik heb gestart voor hobbyisten die houden van vormgeven en daarmee wat kunnen bijverdienen. Maar dat kan je allemaal verder lezen op de site zelf.
Als het goed is, is hij Opera en IE compatible en ziet ie er in Mozilla ook redelijk goed uit op een paar kleine dingetjes na. De site bestaat helemaal uit div's (volg de trend) en moet toegeven dat het een stuk lekkerder gaat dan met tabellen.
Mijn verzoek aan jullie dus of jullie het willen checken voor spelvauten, schoonheids foutjes of er nog dingen vallen te verbeteren of gewoon je mening erover geven!
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:02 schreef iemoe het volgende:[..]
ja, daaag!
ik kan m'n tijd wel beter besteden dan naar dit prutswerk te gaan zitten kijken...
![]()
![]()
* ELTino bedankt Iemo nogmaals voor zijn eerdere sitecheck
quote:In portfolio, jongerenraad nunspeet:
http://www.curabell.nl
quote:
nieuwsgedeeldte
Logo voor askJim... Ik zou aanbieden om ook maar eens een website voor die lui te maken. Dat ziet er echt niet uit.
Over je navigatie systeem. Het is heel mooi, alleen ik moest wel even kijken wat er nu precies allemaal gebeurde bij het selecteren van een menu optie. En dan met name dat de submenu's er tussen gefrot worden. Maar het is wel mooi.
Wat ik niet begrijp is waarom je voor de hoofdmenu (Home, profielm diensten, etc) items een plaatje gebruikt. Het lijkt me een standaard lettertype. Je zou ook gewoon de achtergrondkleur van het divje kunnen veranderen in geen als je eroverheen gaat. Is wat netter en flexibeler.
en ik zou tinoweb.net uit je persoonlijke profiel halen, aangezien dat precies dezelfde site is.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:18 schreef ELTino het volgende:[..]
* ELTino bedankt Iemo nogmaals voor zijn eerdere sitecheck
Het menu is idd even wennen. Het kan beetje ongeorganiseerd overkomen op het eerste gezicht, maar volgens mij is het na een paar keer klikken wat logischer en werkt het lekker.
Op deze manier met gifjes weet ik zeker dat iedere browser het goed ziet en dat het er altijd goed uitziet. Mozilla is al niet blij met div's en anders wordt het helemaal gekut. Nu kost het hele menu minder dan 7 kb en dat trekt iedere modem'er nog.
K, die tinoweb is goed idee.
hij is compleet vernieuwd en ben wel benieuwd wat de Fok!kers ervan vinden!
Alvast bedankt
[Dit bericht is gewijzigd door addie op 09-06-2003 23:46]
Te laat
quote:klopt, nu moet ie het doen
Op maandag 9 juni 2003 23:46 schreef Nevermind het volgende:
-edit-Te laat
Verder is het niet echt bijzonder qua layout, heel standaard en veel tekst. Niet een site waarop je zou blijven alleen al om de layout
quote:waarom nou tripod? Je gebruikt alleen HTML, dus vanwege de PHP ondersteuning hoeft het ook niet. D'r zijn betere alternatieven hoor.
Op maandag 9 juni 2003 23:47 schreef addie het volgende:[..]
klopt, nu moet ie het doen
Bij de startpagina krijg ik allerlei scrollbars in het content schermpje. Terwijl er ruimte zat is.
waarom staat er "© Moviefacts" terwijl je als site cinestarinfo heet.
quote:Maar eigenlijk geen inhoudelijk commentaar, misschien nog bepaalde ideeen wat ik met de layout kan doen?
Op maandag 9 juni 2003 23:55 schreef sop het volgende:[..]
waarom nou tripod? Je gebruikt alleen HTML, dus vanwege de PHP ondersteuning hoeft het ook niet. D'r zijn betere alternatieven hoor.
Klopt, moet ook over naar een andere, dit is baggerBij de startpagina krijg ik allerlei scrollbars in het content schermpje. Terwijl er ruimte zat is.
ik krijg ze niet?
waarom staat er "© Moviefacts" terwijl je als site cinestarinfo heet.
De site heet bij lycos zo, omdat ik toen nog geen goede naam had, maar de naam is inmiddels Moviefacts geworden (Moviefacts.tk is de andere ingang)
quote:ook op de baggermonitor op m'n werk ziet het er netjes uit
Mijn sitecheck is
quote:Dit is toch gewoon een webdesignsite?
Mijn sitecheck is
quote:sorry, ja heb hem gelezen, vind het jammer dat je de layout zo standaard vind, maar ben inmiddels al wel bezig geweest met de scrollbalk ed. alleen zit lycos te klooien, waardoor ik niet kan uploaden, vanavond weer proberen. Bedankt iig
Op dinsdag 10 juni 2003 00:11 schreef Nevermind het volgende:
Las je mijn post überhaupt?
quote:die smileys zijn gejat van Fok!/Tweakers, wel zo netjes om dat er effe bij te zetten én ze horen op een witte achtergrond..
Op dinsdag 10 juni 2003 16:48 schreef StonedKinG het volgende:
www.stonedking.tk , heeft iemand nog ideetjes?
doe effe zelf een gastenboek maken joh, niet zo'n gratis extern baggerding
geen idee waarom ik je zou moeten mailen, maar wel netjes dat je dat middels een formulier doet.
verder wel erg blauw hoor...
kun je niet gewoon een .nl domein oid registeren ipv van het .tk gebeuren?
tot zover mijn eerste indruk
oh ja, dat rechtermuisknopscriptje is beetje suf hoor...
quote:Menu links:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:48 schreef StonedKinG het volgende:
www.stonedking.tk , heeft iemand nog ideetjes?
Rechts:
Dunne zwarter letters op een donkerblauwe achtergrond: onleesbaar. Neem andere kleuren, en een ander font.
Foto's: niet alle foto's werken, en een pop-up vind ik irritant.
Gastenboek: Weer een pop-up en de layout sluit totaal niet aan bij jouw site.
Mail mij: Deze ziet er nog het meest verzorgd uit, maar doe asjeblieft wat aan de kleurcombinatie.
Hardware: De dropdowns aan de bovenkant hangen een beetje verloren bovenin. Daarbij komt ook nog dat ze verplaatsen bij het resizen van de browserwindow.
Niet doen: Flauw en onnodig irritant, geeft weinig blijk van waardering aan je bezoekers. Ik ben blij dat ik javascripting van te voren heb uitgezet.
quote:ik dacht dat dat aan m'n monitor lag
Op dinsdag 10 juni 2003 17:07 schreef K3 het volgende:[..]
Dunne zwarter letters op een donkerblauwe achtergrond: onleesbaar. Neem andere kleuren, en een ander font.
quote:ik dacht: 'okee, dan niet.' weet dus ook niet wat erachter zit
Niet doen: Flauw en onnodig irritant, geeft weinig blijk van waardering aan je bezoekers. Ik ben blij dat ik javascripting van te voren heb uitgezet.
Tips zijn welkom, afkraken niet, graag constructief.
quote:"PUSH THE DEVIL DOLL LOGO TO ENTER THE SITE...."
Op dinsdag 10 juni 2003 17:56 schreef Butt_Plugg het volgende:
www.devildoll.nlTips zijn welkom, afkraken niet, graag constructief.
ik dacht eerst: welk logo, kzie geen logo. blijkt dus dat dat aan het einde van dat flashdingetje komt...wat dacht je van een knopje 'skip intro' ?
het flashdingetje is trouwens niet echt hoogstand, kwalitatief gezien
kvind Arial niet zo'n mooie lettertype..
misschien een idee om je website enigszins gecentreerd te houden, ik krijg last van m'n nek bij het heen en weer kijken (lijkt wel tennis!). 19" 1280x960
van het navimenuutje ben ik ook niet echt wild, jammer dat je die sowieso alleen maar op je index hebt staan.
verder...tja...weinig te checken vind ik. niks gedaan aan lay-out wat te checken valt en de techniek laat ik aan de experts over.
quote:*Geeft een subtiele kick, hopend op meer commentaar*
Mijn sitecheck is
quote:welke font is dat in je logo?
Op dinsdag 10 juni 2003 20:14 schreef ELTino het volgende:[..]
*Geeft een subtiele kick, hopend op meer commentaar*
quote:- splash screen wordt nog aangepast: zit momenteel beetje met tijdgebrek en is dus maar eventjes tijdelijk in elkaar geflanst.
Op zaterdag 7 juni 2003 01:31 schreef ELTino het volgende:[..]
- ik wil idd php gaan leren, zo is het niet bij te houden
- waarschijnlijk overleeft de rode layout het en gaat de blauwe ten onder, het is zomaar eventjes tijdelijk een testje.. Ik ben nooit tevreden met iets wat ik online zet (eventjes wel, maar naar paar dagen ben ik het alweer beuh)
- verder "het handje" en "het vraagteken": dat was ik zelf ook al van plan om aan te passen
Ik heb eerder commentaar gehad dat de site niet te zien is vanuit netscape en opera, maar om dit op te lossen kan ik de hele layout gaan omgooien, wil het enigzins een beetje werken.
Bedankt voor je commentaar!
quote:de poll kan het beste rechts staan zoals ieder ander site.
Op donderdag 12 juni 2003 16:20 schreef Xitami het volgende:
Kan iemand m'n site www.eve-news.com eens bekijken en wat commentaar leveren?
welke header (banner) is de beste...?
ik heb ze hier voor jullie gemak allemaal onder elkaar gezet.
Ik persoonlijk vind de 4e mooi duidelijk, maar daarentegen is de eerste (dezelfde alleen nu met landschap) ook redelijk stijlvol, maar die is dus fixed in zijn breedte...
Ach ze hebben allemaal wel wat, daarom ook deze link hier
Dus wat is nu de beste?
[edit]
oja, de bolletjes bij de eerste en vierde krijgen een oranje achtergrond bij mouseover
[/edit]
quote:heel eerlijk gezegd vind ik ze geen van allen echt denderend, maar als ik moest kiezen zou ik toch voor numero dos gaan..
Op donderdag 12 juni 2003 16:53 schreef ReSiever het volgende:
Even een simpele klus tussendoorwelke header (banner) is de beste...?
ik heb ze hier voor jullie gemak allemaal onder elkaar gezet.
Ik persoonlijk vind de 4e mooi duidelijk, maar daarentegen is de eerste (dezelfde alleen nu met landschap) ook redelijk stijlvol, maar die is dus fixed in zijn breedte...
Ach ze hebben allemaal wel wat, daarom ook deze link hier
![]()
Dus wat is nu de beste?
[edit]oja, de bolletjes bij de eerste en vierde krijgen een oranje achtergrond bij mouseover
[/edit]
oh, het font van de andere drie vind ik niet mooi
quote:Tja, geen inspiratie voor kleuren
Op donderdag 12 juni 2003 16:22 schreef Knucklezz het volgende:
mooie layout, alleen een beetje grijs... beetje somber..verder vind ik hem heel erg mooi!
quote:Als je eerst mijn site checked (wat ik bedoel te zeggen is, check zelf eerst wat een post dan die van jezelf.... mijn is trouwens www.curabell.nl
Op vrijdag 13 juni 2003 14:10 schreef DJ_White het volgende:
Kan er iemand wat commentaar leveren op mijn vernieuwde site
www.sandiego.be
Maar goed, zal ik dan toch maar die van jou checken.
Ik kan er niet anders over zeggen dan goed gedaan! Het spettert er vanaf. Het ziet er alleen een beetje raar uit als die sliced images laden. Verder is ie heerlijk trendwhore met de plusjes en de onleesbare tekst...
Technisch gezien is het OK en zie ik dat je het met GoLive hebt gemaakt. Ga ik ook maar eens wat mee doen dan... Ik kan trouwens je popups resizen, misschien moet je dat even uitzetten
Je pictures-popup past niet bij de rest. De links zijn groot, underlined en verkeerde kleur. Probeer sowieso iets met je fotoalbum te doen, wat het steekt nu een beetje magertjes af tegen de rest. Hetzelfde geldt voor je links-pagina.
Qua browsers doet ie het in IE 6.0 goed, maar in Opera zit er nog een zwart vak boven en onder je menu van ongeveer een halve centimeter hoog. Hetzelfde probleem heb ik ook bij Mozilla (en dus Netscape).
Als je nog ff naar die zwarte vakken, fotoboek en links kijkt is het echt een lust voor het oog.
quote:Over het logo: Waarom in Flash? Totaal onnutig, het draagt ook niet bij aan het design. Maak liever een groter logo.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:52 schreef StonedKinG het volgende:
Ben nu bezig met mijn website, naar aanleiding van een aantal tips hier op fok veel dingen aangepast... Tot nu toe werkt alleen de hoofdpagina en het mailscriptje... wat vinden jullie? www.stonedking.tk
Mailform: In Phoenix (niet getest met IE) is het mailform helemaal boven, dit is anderts dan de home en oogt niet echt netjes.
Het design is simpel, maar doeltreffend. Ik zou de borders van de tabel met CSS regelen, zodat het "glad" wordt.
In de hoofdpagina moet je altijd onder <noframe> een tekstje zetten voor de zoekmachines.
datw as het zo ongeveer.
quote:Simpel, maar doeltreffend. Doe alleen
Op vrijdag 13 juni 2003 14:56 schreef Mister-X het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
quote:alsjeblieft weg.
ResolutieAanbevolen resolutie:
1024 x 768 pixels
En er mag ook een logo komen.
En in <noframes> Moet even een mooi tekstje komen, over de site, voor zoekmachines.
quote:Okeej, ga ik nu wat aan doen
Op vrijdag 13 juni 2003 15:01 schreef yootje het volgende:[..]
Over het logo: Waarom in Flash? Totaal onnutig, het draagt ook niet bij aan het design. Maak liever een groter logo.
quote:Sorry, heb hier alleen beschikking over IE
Mailform: In Phoenix (niet getest met IE) is het mailform helemaal boven, dit is anderts dan de home en oogt niet echt netjes.
quote:Hoezo glad? het oogt toch wel strak? of bij jou niet?
Het design is simpel, maar doeltreffend. Ik zou de borders van de tabel met CSS regelen, zodat het "glad" wordt.
quote:
In de hoofdpagina moet je altijd onder <noframe> een tekstje zetten voor de zoekmachines.
quote:<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
Op vrijdag 13 juni 2003 14:56 schreef Mister-X het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
zie je wel dat je met FP nette sites kunt maken
toch staan er in de source wel wat typische FP dingen die je er misschien wel uit kunt vissen
code:de font tag heeft hier niet zo heel veel zin bijvoorbeeld</table><font face="Verdana" size="1"><br>
</font>
quote:Ja, maar met CSS vind ik toch mooier.
Op vrijdag 13 juni 2003 15:12 schreef StonedKinG het volgende:[..]
Okeej, ga ik nu wat aan doen
[..]Sorry, heb hier alleen beschikking over IE
[..]Hoezo glad? het oogt toch wel strak? of bij jou niet?
[..]
okeej... thx voor de tips
graag ff de reakties plz
quote:- menu beetje onduidelijk, gebruik javascript ofzohw...
Op vrijdag 13 juni 2003 16:45 schreef aster-x het volgende:
http://www.m@tthijs.netgraag ff de reakties plz
verder
quote:logo is in ontwikkeling
Op vrijdag 13 juni 2003 15:05 schreef yootje het volgende:[..]
Simpel, maar doeltreffend. Doe alleen
[..]alsjeblieft weg.
En er mag ook een logo komen.
En in <noframes> Moet even een mooi tekstje komen, over de site, voor zoekmachines.
ps, let niet op de tijger
Wat vinden jullie ervan?
quote:Sitecheck is het laten checken van je site en dus niet een plaatje plaatsen?
Op zondag 15 juni 2003 14:55 schreef Rano het volgende:
Ik heb geen Gamecube, ik heb niets met de Gamecube, ik had gewoon zin om een site te makenWat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Site is vrijwel af, dienst is nog niet echt gestart, binnekort komt dit op ons eigen domein te staan maar ik wilde toch al vast dat jullie hier een oordeel over kunnen geven.
quote:Ziet er goed uit alleen al twee spelfouten op de homepage:
Op zondag 15 juni 2003 15:14 schreef Phydomir het volgende:
http://www.cubed.nl/q/Site is vrijwel af, dienst is nog niet echt gestart, binnekort komt dit op ons eigen domein te staan maar ik wilde toch al vast dat jullie hier een oordeel over kunnen geven.
Onze naam staat voor Kwaliteits (Quality) Web oplossingen, bij ons staan kwaliteit centraal. We zullen dan ook de best mogelijke service aan u verlenen en de meest volledige website's voor u ontwerpen. Naast kwaliteits diensten hebben we ook kwaliteits prijzen. Wij bieden u zo veel mogelijk voor een van de laagste prijzen in nederland.
Bij de eerste moet er of nog een kwaliteit achter komen of er moet staat ipv staan geschreven worden.
De tweede is Nederland, met een hoofdletter dus.
Verder ziet het er goed uit.
edit: UBB is soms lastig
[Dit bericht is gewijzigd door nummer9 op 15-06-2003 15:23]
quote:STFU... Dat mag wel...
Op zondag 15 juni 2003 15:14 schreef Mister-X het volgende:[..]
Sitecheck is het laten checken van je site en dus niet een plaatje plaatsen?
quote:thnx,
Op zondag 15 juni 2003 15:21 schreef nummer9 het volgende:[..]
Ziet er goed uit alleen al twee spelfouten op de homepage:
Onze naam staat voor Kwaliteits (Quality) Web oplossingen, bij ons staan kwaliteit centraal. We zullen dan ook de best mogelijke service aan u verlenen en de meest volledige website's voor u ontwerpen. Naast kwaliteits diensten hebben we ook kwaliteits prijzen. Wij bieden u zo veel mogelijk voor een van de laagste prijzen in nederland.
Bij de eerste moet er of nog een kwaliteit achter komen of er moet staat ipv staan geschreven worden.
De tweede is Nederland, met een hoofdletter dus.
Verder ziet het er goed uit.
edit: UBB is soms lastig
spelfouten zullen er uit worden gehaald voordat ie echt online gaat
Alvast bedankt!
quote:ik krijg er gratis een pop-up en een beveiligingswaarschuwingsding (wilt u dit instaleren?) bij...alt-F4
Op maandag 16 juni 2003 14:23 schreef The_Gunman het volgende:
Messenger ZoneUnder Construction (wat vinden jullie er van?)
quote:Jawel. Als ik jouw was zou ik de strepen OF weghalen OF met de helft verminderen. Voor de rest ziet het er aardig uit.
Op woensdag 18 juni 2003 12:58 schreef The_Gunman het volgende:
kijkt er niemand in dit topic
Ik heb ook een sitecheck, staat nu nog op een demo omgeving.
Is een site voor een vriendin van mij:
http://differentduck.stichtingdoelloos.com
DISCLAIMER
- Heldere kleuren waren gevraagd.
quote:Menu links leest wat onprettig, mischien een klein beetje donkerder dat oranje
Op woensdag 18 juni 2003 14:42 schreef Stoney187 het volgende:
Ik zou graag willen weten wat jullie van dit vinden en enige verbeteringen ? http://home.hccnet.nl/d.boomgaardt/vg_loghouses/
quote:Weinig mis mee. Mischien loik als je de achtergrond vast zet.
Op woensdag 18 juni 2003 15:02 schreef mberik het volgende:
Wat vinden jullie van http://www.stega.nl ???
quote:Wat bedoel je met die vaste achtergrond?
Op woensdag 18 juni 2003 15:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Weinig mis mee. Mischien loik als je de achtergrond vast zet.
quote:Algemene indruk: keurig
Maar natuurlijk ook wat aandachtspunten:
- Ik vind dat de tekst op de homepage wel wat meer leestekens kan gebruiken:
Niet: Wij Gábor Margés en Stefan Eveleens zijn de oprichters van Sport marketingbureau STEGA.
Maar: Wij, Gábor Margés en Stefan Eveleens, zijn de oprichters van Sport marketingbureau STEGA.
(komt meerdere keren voor)
-Een gastenboek op je site, dat is zooo vorige eeuw, en dan meer iets voor een persoonlijke website, helemaal niet op een zakelijke website.
- Het nut van een intro ontgaat me (in het algemeen, niet alleen bij jouw site)
Daarbij heb ik in mijn standaardbrowser geen Flash plugin, waardoor ik niet op je site geraak, die verder geen Flash gebruikt.
suc6 verder
quote:De punten die je aanstipt ben ik het allemaal mee eens. Echter de opdrachtgever wil een intro, ik heb zelf gezegd dat ik dat normaal irritant vind. Ook hebben zij graag een gastenboek. Waarom weet ik ook niet, maar waarschijnlijk om respons te krijgen van tevreden klanten.
Op woensdag 18 juni 2003 15:19 schreef Berkery het volgende:[..]
Algemene indruk: keurig
Maar natuurlijk ook wat aandachtspunten:
- Ik vind dat de tekst op de homepage wel wat meer leestekens kan gebruiken:
Niet: Wij Gábor Margés en Stefan Eveleens zijn de oprichters van Sport marketingbureau STEGA.
Maar: Wij, Gábor Margés en Stefan Eveleens, zijn de oprichters van Sport marketingbureau STEGA.
(komt meerdere keren voor)
-Een gastenboek op je site, dat is zooo vorige eeuw, en dan meer iets voor een persoonlijke website, helemaal niet op een zakelijke website.
- Het nut van een intro ontgaat me (in het algemeen, niet alleen bij jouw site)
Daarbij heb ik in mijn standaardbrowser geen Flash plugin, waardoor ik niet op je site geraak, die verder geen Flash gebruikt.suc6 verder
Bedankt over dat flashfeitje, ik ben vergeten er een link bij te zetten voor de mensen zonder flash.
quote:scrollbalken weghalen en de borders van de frames ook
Op woensdag 18 juni 2003 23:46 schreef rolfvp het volgende:
http://www.baduh.nl/index.htmlwat vinden jullie ervan?
quote:Makkelijk: IFRAME, maar dat werkt niet goed met Netscape.
Op donderdag 19 juni 2003 02:04 schreef sgoldie het volgende:
misschien een hele domme vraag....maareh..hoe maak ik een layout dat je dus alleen middenin een frame hebt, tenminste dat lijkt zo. Ik wilde dus in een vierkant plaatje een frame hebben met scrollbalken.
Hoe doe ik dat het makkelijkst?
code:----------------
| 1 |
|--------------|
| | | |
| 2 | 3 | 4 |
| | | |
|--------------|
| 5 |
----------------
quote:maar dan moet je heel goed mikken met afknippen van plaatje als je wilt dat het zo lijkt alsof het 1 geheel is, of vergis ik me nu?
Op donderdag 19 juni 2003 02:23 schreef K3 het volgende:[..]
Makkelijk: IFRAME, maar dat werkt niet goed met Netscape.
Minder makkelijk: frames:code:----------------
| 1 |
|--------------|
| | | |
| 2 | 3 | 4 |
| | | |
|--------------|
| 5 |
----------------
quote:met resoluties is op te lossen door met percentages te werken.
Op donderdag 19 juni 2003 02:35 schreef sgoldie het volgende:[..]
maar dan moet je heel goed mikken met afknippen van plaatje als je wilt dat het zo lijkt alsof het 1 geheel is, of vergis ik me nu?
En hoe werkt dat dan bij verschillende resoluties?
zie sig.
quote:Bij je flash-intro, zorg ff dat het skip-intro knopje in orde is. Nu reageert die knop alleen als je over de letters gaat, terwijl het prettiger is als het als één blok klikbaar is (als je begrijpt wat ik bedoel).
graag opbouwende kritiek
bekijk de grote versie dies mooier
Vertel me eerlijk wat je er van vind
quote:geloof me, dat wil jij niet weten
Op zaterdag 21 juni 2003 18:43 schreef feertje het volgende:
kijk eens op mijn siteVertel me eerlijk wat je er van vind
wat vinden we ervan? iemand tips?
quote:Kijk nou, Verene von Strenge als achtergrond plaatje in je menu
Op donderdag 19 juni 2003 14:19 schreef RaveNation het volgende:
www.ravenation.nl
www.coin-op.nl en www.insertcoin.nl zijn van mij.
quote:Ik waag nog een subtiele poging
Op vrijdag 13 juni 2003 20:55 schreef veekeend het volgende:
Ik heb een klein forumpje. Nu zit ik nogal te stoeien met de kleuren, want het moeten allemaal blauwtinten worden. Maar de afstemming lukt niet echt? Iemand suggesties om dit wat harmonischer te maken?ps, let niet op de tijger
![]()
De vorige keer had niemand gereageerd op mijn vraag, vandaar de subtiele poging
quote:mooie flash bij starfriends
Op maandag 23 juni 2003 12:58 schreef 22339 het volgende:
http://www.starfriends.tk
en
http://takeoff.to/zoneGraag eerlijke mening.
quote:ene? wat vind men?
Op donderdag 19 juni 2003 13:54 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik post geen url want het is een prive site.
Verder ben ik momenteel druk met de code bezig en het maken van een member systeem, verder gaat het momenteeel alleen om de layout
dit is helemaal html, css geen flash. beweegbare plaatjes etc.
Overgens zal deze site volledig op een inbel verbinding binenn 20 seconden geladen kunnen zijn.bekijk de grote versie dies mooier
[afbeelding]
quote:Leeg, suf, grijs, deprimerend, niet afwisselend, standaard. Sorry, maar een troost: Het is beter dan een site als deze, daar werd ik spontaan depressief van
Op maandag 23 juni 2003 13:20 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
ene? wat vind men?
quote:Zoals al zo vaak gezegd: een forumpje installeren is geen site maken. Dus een forumpje laten checken zul je ook ergens anders moeten doen (hoewel ik wel je vraag snap, gezien je huidige layout. En je moet me eens vertellen hoe ik NIET op de tijger moet letten).
Op zondag 22 juni 2003 19:53 schreef veekeend het volgende:[..]
Ik waag nog een subtiele poging
Zou iemand mij kunnen helpen met het optimizen van de lay-out, met name qua kleursamenstelling?
De vorige keer had niemand gereageerd op mijn vraag, vandaar de subtiele poging
![]()
quote:En mij mag je vertellen waarom je die tijger niet weghaalt, omdat we er niet op moeten letten.
Op maandag 23 juni 2003 14:27 schreef sop het volgende:[..]
Zoals al zo vaak gezegd: een forumpje installeren is geen site maken. Dus een forumpje laten checken zul je ook ergens anders moeten doen (hoewel ik wel je vraag snap, gezien je huidige layout. En je moet me eens vertellen hoe ik NIET op de tijger moet letten).
quote:suf grijs.. klopt het moet ook geen kinder speelpaleis worden.
Op maandag 23 juni 2003 13:35 schreef Nevermind het volgende:[..]
Leeg, suf, grijs, deprimerend, niet afwisselend, standaard. Sorry, maar een troost: Het is beter dan een site als deze, daar werd ik spontaan depressief van
Ik zou graag willen weten wat de FOK-kers van het uiterlijk van deze site vinden: http://geluidsgoeroe.com
Het is een site met oude "Bond van Doorstarters" remixen en andere oude radiofragmenten enzo...
quote:Het forum is voor 75% zelf gescript, maar dat terzijde. De site doe ik zeg maar samen met iemand, alleen hebben we beiden absoluut géén aanleg voor het grafische aspect.
Op maandag 23 juni 2003 14:27 schreef sop het volgende:[..]
Zoals al zo vaak gezegd: een forumpje installeren is geen site maken. Dus een forumpje laten checken zul je ook ergens anders moeten doen (hoewel ik wel je vraag snap, gezien je huidige layout. En je moet me eens vertellen hoe ik NIET op de tijger moet letten).
En hoe je niet op die tijder moet letten, ik zou het niet weten
quote:Geen mening
Op zondag 22 juni 2003 16:35 schreef veertje_nl het volgende:
Bezig met een nieuwe layout voor mijn site..
NU
Beginnetje nieuwe layoutwat vinden we ervan? iemand tips?
quote:Als je het zelf hebt gescript, dan bied ik mijn nederige excuses aan. Ik heb niets gezegd.
Op maandag 23 juni 2003 17:57 schreef veekeend het volgende:[..]
Het forum is voor 75% zelf gescript, maar dat terzijde. De site doe ik zeg maar samen met iemand, alleen hebben we beiden absoluut géén aanleg voor het grafische aspect.
En hoe je niet op die tijder moet letten, ik zou het niet weten
quote:Over je oude site heb ik al eens een mening gegeven. En de tweede krijg ik niet geladen.
Op maandag 23 juni 2003 20:20 schreef veertje_nl het volgende:[..]
Geen mening
quote:Ik ben gestopt met checken toen ik op het tabje 'favorieten' klikte. Dat kan echt niet
Op donderdag 19 juni 2003 13:26 schreef lesley het volgende:
www.mediawereld.com al eerder geplaatst maar nu met nieuwe lay-out en functionelere opbouw.graag opbouwende kritiek
quote:a) alles is 1 kleur.
Op donderdag 19 juni 2003 13:54 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik post geen url want het is een prive site.
Verder ben ik momenteel druk met de code bezig en het maken van een member systeem, verder gaat het momenteeel alleen om de layout
dit is helemaal html, css geen flash. beweegbare plaatjes etc.
Overgens zal deze site volledig op een inbel verbinding binenn 20 seconden geladen kunnen zijn.
Edit: url is wel handig
ik wil wel eens weten wat de mensen hier er van vinden.
Het is geen spam, maar ik wil alleen weten wat ik nog kan verbeteren.
quote:2e niet geladen
Op dinsdag 24 juni 2003 08:51 schreef sop het volgende:[..]
Over je oude site heb ik al eens een mening gegeven. En de tweede krijg ik niet geladen.
quote:Jah heel leuk
Op vrijdag 20 juni 2003 18:21 schreef Phenomenom het volgende:
http://www.burnincows.nl
Iemand anders die er nog wat over te zeggen heeft mischien
quote:Ten eerste dat intro he, dat zou ik helemaal weghalen, wat voor nut heeft dat?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:39 schreef SolidArt het volgende:
Zo, eindelijk mijn eerste echte .NL website.ik wil wel eens weten wat de mensen hier er van vinden.
Ik zou aan je submit knop nog een class hangen want vindt die knop er een beetje uitsteken.
Even bezig geweest aan een blog site. Ik heb zelf UBB codes geschreven zodat alles werkt zoals fok werkt (scheelt weer met posten in een van mijn ...... met Vampier topics)
Tevens zit er een administrator gedeelte in (wat natuurlijk alleen zichtbaar is na inloggen)
Ik ben er redelijk tevreden over tot nu toe... de layout kan beter maar ik heb op dit moment geen inspiratie.
quote:dot.tk banner -> alt-f4
Op dinsdag 24 juni 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Oke het is nog niet helemaal af, maar hebben jullie nog tips wat beter kan of mooier??Edit: url is wel handig
quote:opgeleukt PostNuke dingetje
Op dinsdag 24 juni 2003 13:39 schreef SolidArt het volgende:
Zo, eindelijk mijn eerste echte .NL website.ik wil wel eens weten wat de mensen hier er van vinden.
quote:Leuk hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 21:34 schreef Vampier het volgende:
http://vampier.priveterrein.nl/Even bezig geweest aan een blog site. Ik heb zelf UBB codes geschreven zodat alles werkt zoals fok werkt (scheelt weer met posten in een van mijn ...... met Vampier topics)
Tevens zit er een administrator gedeelte in (wat natuurlijk alleen zichtbaar is na inloggen)
Ik ben er redelijk tevreden over tot nu toe... de layout kan beter maar ik heb op dit moment geen inspiratie.
Zeg het even als hij klaar is
quote:heeeel erg tegen de linkerkant van m'n monitor geplakt..
Op dinsdag 24 juni 2003 17:00 schreef Phenomenom het volgende:[..]
Jah heel leuk
Iemand anders die er nog wat over te zeggen heeft mischien
![]()
quote:Tis gratis he, en ik kan hem nog niet uitzetten.
Op dinsdag 24 juni 2003 21:40 schreef iemoe het volgende:[..]
dot.tk banner -> alt-f4
quote:Die intro is nodig voor onze sponsers, die komen daar te staan.
Op dinsdag 24 juni 2003 17:01 schreef Phenomenom het volgende:[..]
Ten eerste dat intro he, dat zou ik helemaal weghalen, wat voor nut heeft dat?
Ik zou aan je submit knop nog een class hangen want vindt die knop er een beetje uitsteken.
welke submit knop?
quote:je kunt het gewoon uitzetten in de preferences van .tk hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Tis gratis he, en ik kan hem nog niet uitzetten.
quote:Na 30 dagen jah
Op woensdag 25 juni 2003 09:43 schreef iemoe het volgende:[..]
je kunt het gewoon uitzetten in de preferences van .tk hoor
maar zonder .tk banner.
http://members.lycos.nl/doegewoon/
Hij is nog niet helemaal af, maar wil wel weten wat er tot dusverre van gevonden wordt.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:29 schreef G3rtjuh het volgende:
Ik zal mijn site ook maar eens flink onder de loep laten nemen dan.Hij is nog niet helemaal af, maar wil wel weten wat er tot dusverre van gevonden wordt.
code:Grapje zeker? Ik wordt ertext-decoration: blink;
=edit= Tip: bekijk ook je eigen site eens met een andere browser dan Internet Explorer
quote:Had ik gedaan
Op woensdag 25 juni 2003 12:36 schreef Berkery het volgende:[..]
code:Grapje zeker? Ik wordt ertext-decoration: blink; van.
=edit= Tip: bekijk ook je eigen site eens met een andere browser dan Internet Explorer
Zal het even verbeteren
.edit
Probleem opgelost als het goed is. Was er laatst zelf ook achter gekomen, alleen vergeten te verandere op t internet. *stom*
quote:Ja, dat is dus het probleem. Ik en met diegene, waarmee ik samen het forumpje beheer, zijn allebei 0,0 aangelegd qua lay-out. Kleurencombinaties is dan ook helemaal niet aan ons besteed. Daarom vroeg ik om tips/suggesties.
Op dinsdag 24 juni 2003 08:49 schreef sop het volgende:[..]
Als je het zelf hebt gescript, dan bied ik mijn nederige excuses aan. Ik heb niets gezegd.
Beschouw het dan maar als een compliment.
Maar die layout
Hij is ABSOLUUT niet netscape compatible, omdat hij gebruik maakt ven DIV tags. Ik ga hier wel nog wat aan doen, maar vooralsnog ben ik te lui om alles om te zetten naar tabellen
quote:Laat dit dan de laatste keer zijn dat je deze sitecheck post en eerst een totaal nieuwe versie maakt. Het begint nu namelijk veel op spam te lijken als je 20 keer ongeveer dezelfde site laat sitechecken.
Op donderdag 26 juni 2003 21:35 schreef addie het volgende:
www.minogue.nl
Maar goed, over de site.
De BG herhaalt zich als ik mijn 1280x1024 maximaliseer. Copyright staat ook superknullig op een achtergrond en totaal niet nodig. Verder vind ik de site uit balans en veels te donker. Ook die achtergrond foto is veels te donker gemaakt. Het moet er juist uitspringen. Verder vind ik het blauw en grijs een goede combi zolang je niet donkergrijs en donkerblauw gebruikt. Is een beetje dark zo.
Bij wallpapers zit tekst over de foto waardoor de tekst niet te lezen is en die counter en nedstat is dubbelop. Bovendien dient die onderste blauwe balk ook nergens voor. Die credits en copyright vind k trouwens echt verschrikkelijk overdreven voor zo'n kleine site. Schat jezelf niet groter in dan je bent (heb het over de site hé )
Je source is een beetje een zooitje en ik zie bijv. dit staan
quote:Daar vraag ik me toch echt wel af waarvoor die eerste tag dient. Zet trouwens sowieso alles in een stylesheet zelfs als het alleen een font-size wijziging is. Zo kan je het toch beter updaten en veranderen als het op meerdere pagina's voor komt. Hij is ook niet HTML 4.01 compatible (bij lange na niet)
<font><font size="2">© www.minogue.nl</font></font>
Bovendien mis ik een header en is het linksboven verschrikkelijk leeg. Een onevenwichtig en donker ontwerp dus en de codering rammelt ook nog.
quote:-edit: aparte opmaak (wel mooi!) heeft je site trouwens
Op donderdag 26 juni 2003 21:48 schreef ELTino het volgende:[..]
Laat dit dan de laatste keer zijn dat je deze sitecheck post en eerst een totaal nieuwe versie maakt. Het begint nu namelijk veel op spam te lijken als je 20 keer ongeveer dezelfde site laat sitechecken.
ondertussen zijn er 3 pagina's bijgekomen, maar goed
Maar goed, over de site.
De BG herhaalt zich als ik mijn 1280x1024 maximaliseer. Copyright staat ook superknullig op een achtergrond en totaal niet nodig. Verder vind ik de site uit balans en veels te donker. Ook die achtergrond foto is veels te donker gemaakt. Het moet er juist uitspringen. Verder vind ik het blauw en grijs een goede combi zolang je niet donkergrijs en donkerblauw gebruikt. Is een beetje dark zo.
ok, daar zal ik dan mee bezig gaan
Bij wallpapers zit tekst over de foto waardoor de tekst niet te lezen is en die counter en nedstat is dubbelop. Bovendien dient die onderste blauwe balk ook nergens voor. Die credits en copyright vind k trouwens echt verschrikkelijk overdreven voor zo'n kleine site. Schat jezelf niet groter in dan je bent (heb het over de site hé
)
is idd overdreven, haal ik eraf
Je source is een beetje een zooitje en ik zie bijv. dit staan
[..]Daar vraag ik me toch echt wel af waarvoor die eerste tag dient. Zet trouwens sowieso alles in een stylesheet zelfs als het alleen een font-size wijziging is. Zo kan je het toch beter updaten en veranderen als het op meerdere pagina's voor komt. Hij is ook niet HTML 4.01 compatible (bij lange na niet)
daar kan ik alleen het volgende op zeggen:
(als excuus: ik ben nog maar net begonnen
)
Bovendien mis ik een header en is het linksboven verschrikkelijk leeg. Een onevenwichtig en donker ontwerp dus en de codering rammelt ook nog.
ok, iig bedankt voor je beoordeling, ik zal er wat mee gaan doen (zodat het niet meer hetzelfde lijkt
)
[Dit bericht is gewijzigd door addie op 26-06-2003 21:54]
quote:en zulke beoordelingen heb ik dus geen ruk aan
Op donderdag 26 juni 2003 21:52 schreef Karzeuler het volgende:
Die Minogue kan zo als Daily sucker naar http://www.webpagesthatsuck.com
quote:En jouw lelijke hoofd:
Op donderdag 26 juni 2003 21:52 schreef Karzeuler het volgende:
Die Minogue kan zo als Daily sucker naar http://www.webpagesthatsuck.com
kan zo naar AmIGeekOrNot
Opzouten dus als je niks hebt te zeggen...
quote:Maar daar krijg je wel een goede beoordeling
Op donderdag 26 juni 2003 21:55 schreef addie het volgende:[..]
en zulke beoordelingen heb ik dus geen ruk aan
Achteraf, zo erg is die Kylie site weer niet hoor. Aleen die achtergrond herhaalt zich bij een schermresolutie van 1600X1200
Je hebt simpele scripts daartegen
Maar goed, nu mogen jullie mijn site ook ff afzeiken:
http://www.blabaret.nl
Zeg 't alvast, heb 'm niet in Netscape getest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |